• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:45:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:45:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 50
Guests: 436
Total: 486
fkacori
chondrosp
xristostsi03
chris123
elias_farhood
petrchat
apob
user4
papaloui
dorapangeiou
panagiotisv
stavr0s16
aggp
gkouskou
dseid
ThanosTheTT
dsaragiotis
sassi
nataliakara
Save Earth
mike1996
vpoug
Roidos
marios02
vasilis saitis
stefanos123
chriskazakos
napostoe
alekos87
Iw
Nikos_313
arkou
mdimitrig
Petross
acolak
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
Giannis Masterio
angelband
eviii
veri212
Ampajohn
agkentzi
fungi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Down Print
Author Topic: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019  (Read 26656 times)
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #45 on: July 24, 2019, 15:38:58 pm »

Quote from: blackmirror on January 04, 2019, 02:11:51 am
εχω περιπου τα ίδια αποτελέσματα με τα δικά σου... βγάζω  Q=15 και Q=36...
τωρα επειδή λέει στις σημειώσεις οτι επιλέγουμε το κυκλωμα με ενισχυση Q οταν μας βγαίνει Q>5
εκανα και τις 4 μονάδες με ενίσχυση, αλλα δεν πιάνω τις προδιαγραφές... και έχω κολλήσει σε αυτό το σημείο

καλησπερα, εγω τωρα επιασα τις εργασιες και αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα...μηπως εβγαλες καμια ακρη να με διαφωτισεις ??? Smiley Undecided
Logged
alekosts
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 106


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #46 on: July 25, 2019, 17:04:15 pm »

Γεία σας παίδια, έχω LP INVERSE CHEBYSHEV και ενώ σε όλη την ανάλυση είμαι εντός προδιαγραφών όταν κάνω AC analysis ειμαι 4db κάτω απο το αmin. Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει ή πως διορθώνεται; Δεν έχω κάνει ρυθμιση κέρδους γιατί θέλω k=1 και έχω κ=1.007.
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #47 on: July 26, 2019, 14:51:58 pm »

Μάγκες τα φώτα σας...

έχω BP cheb και μου βγηκε n=4. Ουσιαστικα πρεπει να κανω με ενισχυση του Q γιατι εχω Q1 = 11 και Q2 =27. Ρυθμιζω το κερδος ολα οκ, ωστοσο δεν μου βγαινει η προδιαγραφη για το amax. (επισης εκει που θα επρεπε να εχω μια μικρη "ταλαντωση" για το amax, εμενα ειναι πιο flat (δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο)). Εβγαλε κανεις ακρη? νομιζω το λαθος μου ειναι στην συναρτηση μεταφορας... δεν μπορω να καταλαβω ποιον τυπο πρεπει να παρω.

edit: δεν ξερω αν εφταιγε και τιποτα αλλο... απλα εστρωσα λιγο τα νουμερα που περνουσα στο multisim. Αλλαξα και λιγο την συχνοτητα του σηματος της AC πηγης και τωρα κομπλε ολα.
« Last Edit: July 26, 2019, 15:17:35 pm by leukosaraphs! » Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
johnakis_m
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 35


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #48 on: July 26, 2019, 19:16:03 pm »

Παιδιά στη σελίδα 27 της διαφάνειας 11 για Bandpass filter, καταλαβαίνει κανείς πώς βγαίνει το Q=0.737? Γιατί δοκιμάζω με τη μέθοδο Geffe με Σ= 1.702 και Ω= 2.5086 και δεν επαληθεύεται το αποτέλεσμα.
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #49 on: July 26, 2019, 20:21:57 pm »

Quote from: johnakis_m on July 26, 2019, 19:16:03 pm
Παιδιά στη σελίδα 27 της διαφάνειας 11 για Bandpass filter, καταλαβαίνει κανείς πώς βγαίνει το Q=0.737? Γιατί δοκιμάζω με τη μέθοδο Geffe με Σ= 1.702 και Ω= 2.5086 και δεν επαληθεύεται το αποτέλεσμα.

νομιζω οτι αυτο ειναι το πρωτο Q που εχεις πριν τον μετασχηματισμο. Βγαινει απο τις γωνιες του butterworth.
Ο τυπος για να πας απο το ψκ στο Q, (νομιζω) ειναι Q = 1 / ( 2cos(ψκ) ).
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #50 on: July 26, 2019, 20:32:13 pm »

Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 14:51:58 pm
Μάγκες τα φώτα σας...

έχω BP cheb και μου βγηκε n=4. Ουσιαστικα πρεπει να κανω με ενισχυση του Q γιατι εχω Q1 = 11 και Q2 =27. Ρυθμιζω το κερδος ολα οκ, ωστοσο δεν μου βγαινει η προδιαγραφη για το amax. (επισης εκει που θα επρεπε να εχω μια μικρη "ταλαντωση" για το amax, εμενα ειναι πιο flat (δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο)). Εβγαλε κανεις ακρη? νομιζω το λαθος μου ειναι στην συναρτηση μεταφορας... δεν μπορω να καταλαβω ποιον τυπο πρεπει να παρω.

edit: δεν ξερω αν εφταιγε και τιποτα αλλο... απλα εστρωσα λιγο τα νουμερα που περνουσα στο multisim. Αλλαξα και λιγο την συχνοτητα του σηματος της AC πηγης και τωρα κομπλε ολα.


 Καλησπέρα....Μπορείς να μου πεις τι τύπο χρησιμοποίησες για το κέρδος? Νομίζω χρησιμοποιώ λάθος τύπο γιατί το α μου βγαίνει της τάξης 10^(-10)......
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #51 on: July 26, 2019, 20:41:51 pm »

Quote from: metalarc on July 26, 2019, 20:32:13 pm

 Καλησπέρα....Μπορείς να μου πεις τι τύπο χρησιμοποίησες για το κέρδος? Νομίζω χρησιμοποιώ λάθος τύπο γιατί το α μου βγαίνει της τάξης 10^(-10)......


γενικα εχω μπερδευτει λιγο... γιατι εχω n = 4 και κανω 2 φορες Q enhancement, και δεν βρηκα καπου ρητα να λεει  ".. χρησιμοποιηστε αυτην την συναρτηση μεταφορας."

Για συναρτηση μεταφορας χρησιμοποιω την σχεση 7.120 .
Για κερδος και μενα εβγαινε κατι πολυ μικρο και ετσι αποφασισα να μην κανω μια "γενικη" ρυθμιση κερδους, αλλα στην εισοδο καθε μοναδας, με το αντιστοιχο αi = 1 / bode(Ti, ω0).

ΥΓ. ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στην σχεση 7.120 λειπει ενα ω0, στον ορο του s στον παρανομαστη... δηλαδη ω0/Q.
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #52 on: July 26, 2019, 21:17:17 pm »

Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 20:41:51 pm
γενικα εχω μπερδευτει λιγο... γιατι εχω n = 4 και κανω 2 φορες Q enhancement, και δεν βρηκα καπου ρητα να λεει  ".. χρησιμοποιηστε αυτην την συναρτηση μεταφορας."

Για συναρτηση μεταφορας χρησιμοποιω την σχεση 7.120 .
Για κερδος και μενα εβγαινε κατι πολυ μικρο και ετσι αποφασισα να μην κανω μια "γενικη" ρυθμιση κερδους, αλλα στην εισοδο καθε μοναδας, με το αντιστοιχο αi = 1 / bode(Ti, ω0).

ΥΓ. ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στην σχεση 7.120 λειπει ενα ω0, στον ορο του s στον παρανομαστη... δηλαδη ω0/Q.

ναι και εγω εχω μπερδευτει....και εγω n=4 και κανω 2 φορες Q enhancement και βγαζω κατι τρελα νουμερα  Grin Θα κοιταξω αυτο με την συναρτηση μεταφορας μπας και στρωσει το πραγμα.... Undecided  ευχαριστω πολυ για το hint!!!
Logged
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #53 on: July 27, 2019, 11:25:35 am »

Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 20:41:51 pm
γενικα εχω μπερδευτει λιγο... γιατι εχω n = 4 και κανω 2 φορες Q enhancement, και δεν βρηκα καπου ρητα να λεει  ".. χρησιμοποιηστε αυτην την συναρτηση μεταφορας."

Για συναρτηση μεταφορας χρησιμοποιω την σχεση 7.120 .
Για κερδος και μενα εβγαινε κατι πολυ μικρο και ετσι αποφασισα να μην κανω μια "γενικη" ρυθμιση κερδους, αλλα στην εισοδο καθε μοναδας, με το αντιστοιχο αi = 1 / bode(Ti, ω0).

ΥΓ. ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στην σχεση 7.120 λειπει ενα ω0, στον ορο του s στον παρανομαστη... δηλαδη ω0/Q.

καλημερα...τσεκαρα αυτα που μου ειπες και στο matlab βγαινουν ολα καλα αλλα στο multisim βαζω το bode και η γραφικη παρασταση δεν βγαινει σωστη μπορεις να τσεκαρεις λιγο το κυκλωμα μου αν ειναι σωστο ? Smiley
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #54 on: July 27, 2019, 11:51:31 am »

Quote from: metalarc on July 27, 2019, 11:25:35 am
καλημερα...τσεκαρα αυτα που μου ειπες και στο matlab βγαινουν ολα καλα αλλα στο multisim βαζω το bode και η γραφικη παρασταση δεν βγαινει σωστη μπορεις να τσεκαρεις λιγο το κυκλωμα μου αν ειναι σωστο ? Smiley

φαινεται σωστο.. για κατεβασε λιγο την συχνοτητα της πηγης σου. πχ καντο 80 Hz.
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες
« Reply #55 on: July 27, 2019, 11:58:05 am »

Quote from: leukosaraphs! on July 27, 2019, 11:51:31 am
φαινεται σωστο.. για κατεβασε λιγο την συχνοτητα της πηγης σου. πχ καντο 80 Hz.


Δεν αλλάζει καθόλου το ίδιο παραμένει η γραφική παράσταση έκανα και λίγο στρογγυλοποίηση τα νούμερα μήπως βελτιωθεί αλλά πάλι δεν άλλαξε .....
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #56 on: July 27, 2019, 12:01:56 pm »

ας κανω κι εγω μια ερωτηση  Roll Eyes

εχω High Pass και λογω ΑΕΜ θελει κερδος 0 db στις υψηλες συχνοτητες.
Επισης, λογω ΑΕΜ εχω στρατηγικη 2, που ουσιαστικα σημαινει οτι εχω k2=k3=1.
Γενικα αν βαλω τις συχνοτητες που μου λεει εχω  αποσβεση 0.53, αντι για 0.5278 (προφανως λογω στρογγυλοποιησεων).
Ουσιαστικα αν βαλω μεγαλη συχνοτητα εχω κερδος 0.9991.
Αλλα αν παρω τον τυπο που λεει οτι η ρυθμιση κερδους ειναι α=1/Kολ, εμενα το Κολ ειναι 1.
Απλα το εξηγω στην αναφορα ετσι? δεν χρειαζεται να κανω ολοκληρη διαδικασια για τοσο μικρη διαφορα? Roll Eyes Tongue



Quote from: metalarc on July 27, 2019, 11:58:05 am
Δεν αλλάζει καθόλου το ίδιο παραμένει η γραφική παράσταση έκανα και λίγο στρογγυλοποίηση τα νούμερα μήπως βελτιωθεί αλλά πάλι δεν άλλαξε .....

χμμμ... τι β επελεξες να βαλεις? οχι οτι εχει καποια σχεση... αλλα προσπαθησε να παιξεις λιγο με τις παραμετρους.
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
metalarc
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #57 on: July 27, 2019, 12:06:24 pm »

για το High Pass ακομη δεν εχω φτασει,....

για το β εβαλα και στις 4 μοναδες 1.....λες να βαλω διαφορετικα? Undecided
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #58 on: July 27, 2019, 12:19:16 pm »

Quote from: metalarc on July 27, 2019, 12:06:24 pm
για το β εβαλα και στις 4 μοναδες 1.....λες να βαλω διαφορετικα? Undecided

και εγω τοσο εβαλα...

εγω το αφησα το band pass, να ξεθολωσω Cheesy και θα επιστρεψω μετα... Παντως εισαι πολυ κοντα στην μορφη, μονο εκει το spike ειναι, για αυτο σου λεω να ψαξεις τετοιες μαλακιουλες και οχι ολη την αναλυση σου...

Ουτε ξερω ποσες φορες εχασα το "k" στις αντιστασεις, η αντεγραψα λαθος τα νουμερα απο το matlab.
Αν το συγκρινω "ποιοτικα" με το δικο μου, το μονο που βλεπω ειναι οτι εμενα "κλεινει" πιο ομαλα και εσενα πιο αποτομα.
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
tuboflo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 92



View Profile
Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019
« Reply #59 on: July 28, 2019, 15:28:51 pm »

Ανωδιαβατό φίλτρο Chebyshev . Γνωριζει κανεις αν είναι φυσιολογικο να υπάρχει διαφορα στο Bode-Plotter και το αντιστοιχο διαγραμμα του matlab για την ολικη συναρτηση μεταφορας? ειμαι αρκετα σιγουρος ό,τι έχω υπολογίσει σωστα τα κυκλωματικά στοιχεια. Στα 5kHz το ματλαβ βγάζει σωστό αποτέλεσμα 0dB όπως ζητείται από τις προδιαγραφες ενω το Βοδε Πλοττερ -30dB..
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...