• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:35:13 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:35:13 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 56
Guests: 105
Total: 161
dimitrisblioumis
Yamal
aachmet
mavropan
Elliot Alderson
valco08
estoimea
3rdDegreeBurn
iliaskou
theofr
natavhoo
mariaxalk
jojos
nikolakys
DemetriosL
Nekt
cealexop
ΦΙδανης Αριστοτελης
Arakapas
Pitkal
Ulmo
Saint_GR
valentini
LelisNiko
geo66
chriskazakos
itsikou
Nikos_313
efthmakr
pxanthob
balligeorgia
DimStyl
evgns
vpoug
thaliatsk
akoil
Zaxarenia
ELEF
Billyskotsikas
tasos gourd
themis01
angelomp
chaniotism
Gaspard
thpanousis
Δημητρης Αξιμιωτης
andreassifo
bsp
melisste22
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Down Print
Author Topic: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet  (Read 19906 times)
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #60 on: August 10, 2006, 17:19:52 pm »

Η πολιτική είναι μονάχα μία έκφανση του ανθρώπου. Συνήθως είναι αυτή που έχει τις λιγότερες επιδράσεις στη ζωή των μελών μιας κοινωνίας. Η μάλλον όχι έχει τις περισσότερες και μάλιστα αρνητικές. Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ιστορικά η πολιτική έχει ωφελήσει τον άνθρωπο. Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι σήμερα η πολιτική και οι πολιτικοί δρουν προς το συμφέρον μας.
Σημασία έχει η συνείδηση του καθενός και πάνω από όλα τι κάνει. Γιατί ο καθένας έχει τις απόψεις του. Για τα ναρκωτικά άλλοι λένε να αποποινικοποιηθούν, άλλοι ότι φταίει η εξαθλίωση από την παγκοσμιοποίηση και άλλοι να τους στείλουμε στη γιάρο και στη μακρόνησο. Τι κάνει όμως ο καθένας όταν τον σταματάνε στη ναβαρίνου να του ζητήσουν ψιλά. Τίποτα. Έχει κάνει κανείς κάτι για να λύσει έστω και ένα πρόβλημα? Μόνο μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Εγώ λέω τελικά να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε, να αποφανθούμε επιτέλους και να ησυχάσουμε
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
chabos4
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #61 on: August 10, 2006, 17:22:37 pm »

Ιδέα.
Γιατί δεν ξεκινάνε να κάνουν εκπομπές διάφοροι αντιβελόπουλοι αντιπλεύρηδες, ώστε να σταματήσει η μονομερής προπαγάνδα επί των αδαών μαζών?
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #62 on: August 10, 2006, 17:23:27 pm »

Quote from: JAE on August 10, 2006, 17:06:07 pm
Καθομαστε ακομα και μιλαμε για ταμπελες και αυτος ειναι ετσι κι ο αλλος ειναι αλλιως.
Ολα τα πραγματα εχουν τρεις αιτιες, την λογική ή το όφελος ή την επιθυμια.

Ξερει κανενας κανεναν λογικό να θέλει να βλεπει παιδακια να πεθαινουν στον πολεμο;
Ξερει κανενας κανεναν λογικο να θελει να βλεπει τους εργαζομενους να παιρνουν πενταροδεκαρες και να μην τους παραχωρουνται τα νομιμα δικαιωματα;
Ξερει κανενας κανεναν λογικο να θελει να βλεπει κοπροσκυλα να χτυπουν ανθρωπους μονο και μονο επειδη ειναι απο την Αλβανια ή εχουν γεννηθει με αλλο χρωμα δερματος;
Ξερει κανενας κανεναν λογικο να θελει να βλεπει τα αλλα τα κοπροσκυλα να του καταστρεφουν τις περιουσιες που με αιμα εκανε;
Ξερει κανενας κανεναν λογικο να θελει να βλεπει τοση δυστυχια στον πλανητη;

Quote from: JAE on August 10, 2006, 13:48:05 pm
Απο την αλλη εχουμε και την περιπτωση των χουντικων στην Θεσσαλονική.Αυτο που γινεται και πραγματικα δεν μου αρεσει ειναι οτι ολα εξισωνονται.Δηλαδη για παραδειγμα ο διορισμενος απο την χουντα δ/ντης στο λιμανι βοηθησε πολυ τους λιμενεργατες και το ελεγε ο πατερας μου(που ηταν αριστερος).Εχω γνωρισει αξιωματικους τις χουντας που υπηρετουσαν στου διαολου την μανα εκεινη την μαυρη εποχη και τους ξυλωσανε γιατι το μονο κακο ηταν οτι υπηρετουσαν την Ελλαδα. Μου εχουν πει ιστοριες για τωρινους ψευτο-αριστερους που βγαινουν στα καναλια και δηθεν ευαγγελιζονται τον σοσιαλισμο και βοηθουσαν συγκρεντρωνοντας πληροφοριες για την χουντα.


Δουλευόμαστε?

Να γράψεις βιβλίο να στο διαφημίσει ο Άδωνις  "Ο καλός χουντικός, ο φίλος του λιμενεργάτη".
Logged
chabos4
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #63 on: August 10, 2006, 17:26:29 pm »

Και υποχρεωτικά μια φορά το μήνα θα κάνουν debate σε ουδέτερο κανάλι και όλοι θα βγάζουμε γούστα.
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις θα πηγαίνουν σε άπορους.
Logged
JAE
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #64 on: August 10, 2006, 17:34:47 pm »

Quote from: Cyberkat on August 10, 2006, 17:23:27 pm
Δουλευόμαστε?
Να γράψεις βιβλίο να στο διαφημίσει ο Άδωνις  "Ο καλός χουντικός, ο φίλος του λιμενεργάτη".

CyberKat να βρεις και το αλλο ποστ να quotaρεις που λεω οτι ειμαι ρατσιστης.
Η καραμελα σας με τις ετικετες με αφηνει αδιαφορο.
(Αρχισες με τον φαλοκρατη JAE και μου φαινεται ουτε καταλαβες τι εννοουσα στην υπογραφη μου.)
Το ποιο ευκολο πραγμα ειναι να κολλας ταμπελες.
Εμενα προσωπικα το παρελθον δεν με ενδιαφερει να το αναλυω - μου αρεσει απλα να γνωριζω τα γεγονοτα.
Αυτο που με ενδιαφερει ομως ειναι το μελλον και μελλον με ατομα που κολλανε ταμπελες αβερτα λιγο δυσκολο το βλεπω.

Αν θες απαντηση στην ερωτηση σου ναι δουλευομαστε και μαλλον με δουλευεις εσυ πιο πολυ (ως ανωτερο ον - γυναικα που εισαι).
Αληθεια σου λεω.
Logged
Nessa
Guest
Απ: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #65 on: August 10, 2006, 17:46:55 pm »

Καθήστε ρε παιδιά, μπορεί στην πραγματικότητα να μην ήταν χουντικός ο άνθρωπος. Λίγοι ήταν αυτοί που έκρυβαν τις πολιτικές τους πεποιθήσεις επί χούντας; Βέβαια για να διοριστεί σε τέτοιο πόστο μάλλον "κάτι" θα είχε... αλλά έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις για διευθυντές σε σχολεία που παρίσταναν τους δεξιούς και προστάτευαν τους αριστερούς καθηγητές... υπάρχει και αυτή η πιθανότητα.

Πάντως JAE πρέπει να πω ότι από όσα λες φαίνεται πως δεν έχεις ξεκαθαρίσει τι είναι η αριστερά και τι η δεξιά. Η λειτουργία της ακροδεξιάς είναι ακριβώς να καταπνίγει το εργατικό κίνημα. Αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσεις πρώτ'απ'όλα. Ένας χουντικός είναι εξ ορισμού εχθρικός προς τον εργάτη. Από εκεί και πέρα ο χουντικός μπορεί να υποκρίνεται ή να κάνει ελιγμούς όταν βλέπει ότι δεν τον παίρνει, και αντίστοιχα ο αριστερός μπορεί να μεταμφιέζει τις ιδέες και τις προθέσεις του, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.

Αν σε ενοχλούν οι "ταμπέλες", μπορούμε να μιλήσουμε και χωρίς αυτές. Αρκεί να δείξουμε τις προθέσεις πίσω από κάθε ιδεολόγημα. Τα ιδεολογήματα της ακροδεξιάς είναι συγκεκριμένα, έχουν συγκεκριμένη κατεύθυνση και θα μπορούσαμε να τα πιάσουμε ένα ένα και να τα ξεσκεπάσουμε χωρίς καν να πούμε ότι είναι ακροδεξιά.
Logged
JAE
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #66 on: August 10, 2006, 17:53:03 pm »

Ετσι ακριβως.
Γιατι δηλαδη να τον βαζουμε τον αλλο σε  καλουπι.

Λεμε αυτο ειναι δικαιο αυτο ειναι αδικο και τελειωσε.Βρισκουμε την πηγη της αδικιας και την ξεσκεπαζουμε.
Γιατι να ειναι ο αλλος δεξιος ή αριστερος και να μην ειναι ανθρωπος πανω απ'ολα;

Logged
abbis
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #67 on: August 10, 2006, 18:36:08 pm »

Γοργόνες και μάγκες

Οι «γιορτές» στο Γράμμο, στο Βίτσι και στου Μακρυγιάννη είναι ντεμοντέ για τη σύγχρονη ακροδεξιά. Προτιμά να μαζεύεται κάθε χρόνο στο άγαλμα του Μεγαλέξανδρου, στην παραλία της Θεσσαλονίκης, για να επικυρώσει το λίφτινγκ της και να ετοιμαστεί για τις δημοτικές εκλογές. Επί τη ευκαιρία, επιβάλλει και τη λογοκρισία της στη γειτονική Εκθεση Βιβλίου...
 

«Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;»

«Ζει...»

Είναι 9 Ιουνίου, σούρουπο στη Θεσσαλονίκη. Εκπληκτος, ο περιπατητής στην παραλία του Λευκού Πύργου κατά την τελευταία μέρα της έκθεσης βιβλίου ακούει την κραυγή της αδελφής του Μεγαλέξανδρου και την απάντηση του ενημερωμένου ναυτικού. Σπρώχνεται για να αντικρίσει τη γοργόνα και η έκπληξή του μεγαλώνει:

* Το πανάρχαιο ερώτημα διατυπώνεται από μια λευκοντυμένη μορφή, χωρίς λέπια και ουρά, από το βάθρο του αγάλματος του Μ. Αλεξάνδρου. Πρόκειται για το γνωστό βορειοελλαδίτη τηλε-ευαγγελιστή του εθνικισμού και της ορθοδοξίας, τον Κυριάκο -Best- Βελόπουλο.

* Γύρω του είναι συγκεντρωμένα γνωστά στελέχη της ακροδεξιάς, με πρώτο πρώτο το Γιώργο -Τηλεάστυ- Καρατζαφέρη.

* Μπροστά στο βάθρο έχουν ανεβάσει και δυο άλογα, για να συνδεθούν καθώς φαίνεται μέσω Βουκεφάλα με την αρχαιομακεδονική παράδοση. Και κάτω είναι συγκεντρωμένοι δυο τρεις χιλιάδες οπαδοί τους.

Εορταστική σύμπτωση

Γιορτάζουν -λέει- την επέτειο του θανάτου του Αλεξάνδρου. Θα είναι βέβαια κινητή εορτή. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι αυτός ο εορτασμός συμπίπτει κάθε χρόνο με την ημέρα που τελειώνει το φεστιβάλ βιβλίου στη Θεσσαλονίκη.

1. Οι κακές γλώσσες υποστηρίζουν ότι μ' αυτό τον τρόπο οι διοργανωτές προσθέτουν στους οργανωμένους οπαδούς τους και τους περίεργους περιπατητές ή και τους κακότυχους βιβλιόφιλους που συνωστίζονται αυτή την τελευταία μέρα στα περίπτερα των εκδοτών στην παραλία.

Πρόκειται για ένα είδος ετήσιας συγκέντρωσης της βορειοελλαδικής ακροδεξιάς, που ξεκίνησε με πρωτοβουλία της «Χρυσής Αυγής» και του «Στόχου». Το παραδέχτηκε ο ίδιος ο Βελόπουλος από το κανάλι του Καρατζαφέρη:

«Εγώ θέλω να είμαι ξεκάθαρος και απέναντι σε σας που ακούτε την εκπομπή. Η εκπομπή Ελληνόραμα και ο Κυριάκος Βελόπουλος θέλει να σας κοιτάει στα μάτια και να σας μιλάει ειλικρινά. Δεν την ξεκίνησα την εκδήλωση. Την ξεκίνησε η "Χρυσή Αυγή", ξεκαθαρισμένα, και ο αείμνηστος Καψάλης. Αυτοί είναι οι προπομποί, αυτοί ήταν οι μπροστάρηδες. Ακολούθησε ο Δίαυλος Ελλήνων».

Ο «Δίαυλος» αυτός είναι η οργάνωση του ίδιου του Βελόπουλου, ένα σωματείο μεταξύ των 40 που υποτίθεται ότι συνδιοργάνωναν τη συγκέντρωση. Στην εκδήλωση, πάντως, μνημονεύτηκαν ονόματα μόνο 5-6 σωματείων. Τα υπόλοιπα παραμένουν άγνωστα. Από επισήμους παρευρίσκεται μόνο ο εκπρόσωπος του τοπικού μητροπολίτη. Ο βουλευτής Κώστας Κιλτίδης, με τη γνωστή προϋπηρεσία στο «Κόμμα 4ης Αυγούστου», περιφέρεται στο βάθρο, αλλά ζητεί να μην ανακοινωθεί η παρουσία του. Καμένος από το Βίτσι, φυσάει και τον Αλέξανδρο.

Στην εκδήλωση πέρυσι είχε μιλήσει ο Κώστας Πρέκας. Φέτος μίλησε η κυρία Λιάνα Σουβαλτζή.

* «Πρόκειται για μια αρχαιολόγος» (sic), όπως μας ενημέρωσε ο κονφερανσιέ. Η πολιτική στόχευση της εκδήλωσης φανερώθηκε αμέσως: «Οποτε γίνουν εκλογές, εάν ο υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος (ου-ου-ου-ου-ου.... από το κοινό) και ο υπουργός Εξωτερικών (ου-ου-ου-ου-ου....) Γεώργιος Παπανδρέου δεν κάνουν αυτό που έχει ζητήσει η Αίγυπτος καιρό τώρα, την ηθική αποκατάστασή μου για να συνεχιστεί το έργο, να τους στείλετε στα σπίτια τους για να σωθεί αυτή η χώρα».

* Θερμά χειροκροτήματα και φωνές: «Αίσχος, είναι προδότες».

* Την παράσταση έκλεψε ο Γιώργος Καρατζαφέρης, ο οποίος παραλίγο να εμφανιστεί και ως «μπαοκτζής»: «Καταγγέλλω το κράτος των Αθηνών» ήταν η επωδός του. Κήρυξε μάλιστα και την εκστρατεία για την κατάληψη της Πόλης:

«Από δω είναι γραμμένο, είναι ταγμένο, ότι θα ξεκινήσει μια μέρα η μεγάλη πορεία για την Κωνσταντινούπολη».

Από τα μισόλογα του Καρατζαφέρη καταλάβαμε ότι επρόκειτο για προεκλογική συγκέντρωση: «Χαιρετίζω την προσπάθεια του Διαύλου και να ξέρουν τα παιδιά που αποτελούν αυτό τον πυρήνα ότι θα έχουν την αμέριστη συμπαράστασή μας και ελπίζω ότι θα πάρουν σύντομα τις πρωτοβουλίες που πρέπει για την πόλη, τη Θεσσαλονίκη, τη δεύτερη Βασιλεύουσα».

* Ενα λεπτό αργότερα, ο εκπρόσωπος του «Διαύλου», αφού μας είπε ότι είμαστε ο περιούσιος λαός, το ξεστόμισε: «Κυρίες και κύριοι, υποδεχθείτε τον υποψήφιο δήμαρχο Κυριάκο Βελόπουλο!» Συγκινημένος από την απροσδόκητη τιμή, ο κ. Βελόπουλος δήλωσε «πολύ μικρός για να αντεπεξέλθει» και ζήτησε τη βοήθεια του κοινού.

Παράξενο πράγμα! Μέχρι την παραμονή της εκδήλωσης, ο κ. Βελόπουλος δήλωνε ότι έχει τη συμπαράσταση του νυν δημάρχου, κ. Παπαγεωργόπουλου:

«Είμαι σίγουρος -γιατί μίλησα με το δήμαρχο Θεσσαλονίκης- ότι του χρόνου θα την κάνει ο δήμαρχος. Να μην υπάρχουν ακρότητες ούτε φόβοι για επεισόδια». Την ημέρα της εκδήλωσης, όμως, ο δήμαρχος γιουχαΐστηκε: ου-ου-ου-ου... κοπρόσκυλο, κ.λπ.

* Για να μη μείνουν αμφιβολίες για το πολιτκό περιεχόμενο του εγχειρήματος, ο Βελόπουλος τελειώνοντας την ομιλία του κλείνει το μάτι στη «Χρυσή Αυγή»:

«Και κάτι τελευταίο που το χρησιμοποιούν κάτι φίλοι νεαροί στην ηλικία. Θα γυρίσουμε και η γη θα τρέμει, Συνέλληνες». Αν εξαιρέσουμε την τελευταία λέξη («Συνέλληνες»), πρόκειται για τη γνωστή ρήση που αποδίδεται στον Γκέμπελς και χρησιμοποιείται από τους νεοναζί σ' όλο τον κόσμο.

2. Οι Χρυσαυγίτες νεοναζί δεν είναι ικανοποιημένοι με τα «μαζικά ανοίγματα» του φίλου τους του Βελόπουλου. Φρόντισαν, λοιπόν, να δώσουν το δικό τους ραντεβού στον ίδιο χώρο και την ίδια ώρα, αλλά μία μέρα νωρίτερα, το Σάββατο 8 Ιουνίου.

Οι πικραμένοι

Λογάριαζαν, όμως, χωρίς τον ξενοδόχο: Αντιρατσιστικές και αριστερές οργανώσεις συγκεντρώθηκαν στο χώρο του αγάλματος πολλές ώρες πριν από την προγραμματισμένη εισβολή και απέκρουσαν την απόπειρα των νεοναζί.

* Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις απέκλεισαν το χώρο της αντιφασιστικής συγκέντρωσης και με το πρόσχημα της διατήρησης της τάξης απέκοψαν το μεγαλύτερο μέρος της έκθεσης βιβλίου.

* Οι Χρυσαυγίτες έμειναν δίπλα στο Λευκό Πύργο με τους λοστούς τους στο χέρι. Υστερα από συνεννόηση με τις αστυνομικές δυνάμεις παρατάχθηκαν στην παραλιακή λεωφόρο και έκαναν τα καραγκιοζιλίκια τους μπροστά στο άγαλμα του Φιλίππου, που βρίσκεται στο πεζοδρόμιο του μεγάρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Αφού, λοιπόν, δεν μπόρεσαν να φτάσουν στον «εορτάζοντα» γιο, ξεθύμαναν στον άμοιρο πατέρα.

3. Την επιλογή να οργανώσουν δική τους εκδήλωση είχαν και οι αυτοονομαζόμενοι «Ελληνόψυχοι» του φιλοχουντικού «Στόχου»:

* Μαζεύτηκαν καμιά δεκαριά, το πρωί της Κυριακής, μαζί με κάποιον μουσουλμανοφάγο που παρουσιάζεται ως το «Γεράκι» (ή μήπως Κοράκι;) της Ξάνθης. Κόλλησαν με τσιρότα στη βάση του αγάλματος τρεις σημαίες, άφησαν δυο στεφάνια και έφυγαν. Κανείς δεν τους πήρε χαμπάρι. Πικραμένοι κι αυτοί που τους έκλεψε τη δόξα ο Βελόπουλος, απειλούν ότι του χρόνου θα διοργανώσουν μόνοι τους την εκδήλωση, διότι: «Περίεργα γεγονότα συνέβησαν στην εκδήλωση για το Μεγαλέξανδρο. Ενώ όλοι περίμεναν να γίνει μια απλή τελετή όπως τα προηγούμενα χρόνια, με έκπληξη άκουσαν από τον πρόεδρο ενός κόμματος να δίνει το χρίσμα του υποψηφίου δημάρχου της πόλης σε γνωστό τηλεπαρουσιαστή!» Παρόμοια πικρία εκφράζουν με δήλωσή τους οι ακροδεξιοί της Κατερίνης (οργάνωση «Σάρισα»).

4. Εκείνος που απείχε εντελώς από τις εκδηλώσεις ήταν ο Μάκης Βορίδης και το «Μέτωπό» του.

* Ο εκλεκτός του «Μετώπου» για το δήμο της Θεσσαλονίκης, Γιάννης Κουριαννίδης, εμφανίστηκε βέβαια στις δύο κυριακάτικες εκδηλώσεις (την πρωινή του Στόχου και την απογευματινή του Διαύλου), αλλά και στις δύο τον προσφώνησαν με την ιδιότητα του εκδότη (του περιοδικού «Ενδοχώρα»). Μάταια κατέθεσε στεφάνι ο καημένος πρωί και βράδυ
. Ούτε ένας από τους διοργανωτές δεν τον λυπήθηκε.

* Κατόπιν τούτου, την επομένη ο Βορίδης έβγαλε δελτίο τύπου, στο οποίο ταυτίζει τη συγκέντρωση των αντιφασιστών του Σαββάτου με τη συγκέντρωση Βελόπουλου-Καρατζαφέρη-Σουβαλτζή της επομένης:

«Δύο φορές μέσα σε 24 ώρες βεβηλώθηκε ο χώρος (...). Η δεύτερη φορά, την Κυριακή 9 Ιουνίου, ήταν η πιο οδυνηρή, αφού η βεβήλωση πραγματοποιήθηκε από ανθρώπους που υποτίθεται ότι έπρεπε να προστατεύσουν το νόημα και τη σημασία της εκδηλώσεως προς τον μέγιστο των Ελλήνων. Δυστυχώς, όμως, οι κύριοι αυτοί προτίμησαν να μετατρέψουν την εκδήλωση αυτή, από έκφραση τιμής του λαού της Θεσσαλονίκης προς τον μεγάλο του πρόγονο, σε προεκλογική φιέστα φιλόδοξου δημοσιογράφου της πόλεως».

5. Ακόμα πιο αποδυναμωμένος στην κούρσα της πρωτοκαθεδρίας στον ακροδεξιό χώρο εμφανίστηκε ο φίρερ Πλεύρης. Η «Πρώτη Γραμμή» του έκανε μόνο μια δειλή εμφάνιση με... ληγμένα τρικάκια: οι προκηρύξεις που πέταξαν οι οπαδοί του ήταν οι περσινές, με το σύνθημα «Ιμια 1996-2001. Δεν ξεχνώ - Θα εκδικηθώ».

Δείγμα γραφής

Ολα αυτά θα ήταν απλώς γραφικά και ασήμαντα, αν οι γιορτές των ακροδεξιών δεν αποτελούσαν το επιστέγασμα ενός πολύ σοβαρού επεισοδίου που σημειώθηκε λίγες μέρες νωρίτερα, στον ίδιο χώρο και με τους ίδιους πάνω κάτω πρωταγωνιστές. Φέτος για πρώτη φορά το Φεστιβάλ Βιβλίου είχε διεθνή χαρακτήρα. Σε ένα μεγάλο περίπτερο φιλοξενούνταν βιβλία από τις βαλκανικές χώρες. Δυστυχώς, όμως, ούτε οι ξένοι εκθέτες ούτε οι διοργανωτές -δηλαδή ο Σύνδεσμος Εκδοτών Βόρειας Ελλάδας- δεν είχαν υποβάλει προς έγκριση στον κ. Βελόπουλο και στο «Δίαυλο» τον κατάλογο των εκτιθέμενων βιβλίων.

Ανακάλυψε, λοιπόν, ο κ. Βελόπουλος ότι υπήρχε το όνομα «Μακεδονία» στα βιβλία που προέρχονταν από την ΠΓΔ Μακεδονίας! Επί μέρες από το σταθμό του κατήγγελλε το «σκάνδαλο». Παρόμοια στάση τηρούσε και η εφημερίδα «Τύπος της Θεσσαλονίκης» (πρώην «Bonus»), με ολοσέλιδους τίτλους: «Σκοπιανή προπαγάνδα στη γη της Μακεδονίας». Μια ομάδα του «Διαύλου» επισκέφθηκε το περίπτερο και σταμπάρισε τα πιο «επικίνδυνα» βιβλία. Και το απόγευμα της 28ης Μαΐου έδωσαν «αυθόρμητο ραντεβού» 200 οπαδοί του «Διαύλου» και με επικεφαλής τον Βελόπουλο εισέβαλαν στο περίπτερο, απαίτησαν και πέτυχαν την απόσυρση όσων βιβλίων δεν τους άρεσαν.

Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή. Οχι τόσο το ίδιο το επεισόδιο, αλλά το γεγονός ότι επιβραβεύθηκε ο «τσαμπουκάς» των γνωστών αγνώστων ελληναράδων. Τα βιβλία που επέλεξε η άγνοια και ο φανατισμός παρέμειναν μέχρι τέλους στοιβαγμένα σε ένα χαρτοκιβώτιο. Ανάμεσά τους και βιβλία παντελώς άσχετα με ο,τιδήποτε θα μπορούσε να επισύρει την μήνιν του κάθε εθνικόφρονα:

* Ολα τα βλάχικα βιβλία που προέρχονταν από την ΠΓΔ Μακεδονίας, γραμμένα με λατινικό αλφάβητο. Ανάμεσά τους και μεταφράσεις των κλασικών στα βλάχικα.

* Το Τετράγλωσσο Λεξικό της Μοσχόπολης (1802), μεγάλης ιστορικής αξίας.

* Ολα τα βιβλία από την ΠΓΔΜ και τη Βουλγαρία που είχαν τη λέξη Μακεδονία ή το επίθετο «μακεδονικός» στο εξώφυλλό τους. Ακόμα και ένα βιβλίο μακροοικονομίας. Είχε αυτό το άτιμο το πρόθεμα «Μακ» και τους μπέρδεψε.

* Το βιβλίο του Nicolas Platon «Civilizatia Egeeana» (Αιγαιατικός Πολιτισμός στα ρουμάνικα) βρέθηκε μισοσκισμένο. Προφανώς αυτοί που το έσκισαν νόμισαν ότι αναφέρεται στην «Αιγαιατική Μακεδονία», όρο που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ, όταν αναφέρονται στην ελληνική Μακεδονία. Βέβαια το βιβλίο αφορά τον κυκλαδίτικο και το μινωικό πολιτισμό...

Το πραγματικό σκάνδαλο είναι ότι σ' αυτή την πρωτοφανή επίδειξη δύναμης της εθνικιστικού παρακρατισμού αντέδρασε με ανακοίνωσή του μόνο το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, η πολιτική οργάνωση φοιτητών Ιατρικής του ΑΠΘ «Ανασύνθεση» και από τους πολιτικούς της πόλης μόνο ο υποψήφιος δήμαρχος Τάσος Κουράκης και ο υποψήφιος νομάρχης Μιχάλης Τρεμόπουλος.

Οι συνήθως λαλίστατοι βουλευτές της πόλης (Ψωμιάδης, Παπαθεμελής κ.λπ.) δεν σχολίασαν το επεισόδιο. Οι αρμόδιοι του Συνδέσμου Εκδοτών αιφνιδιάστηκαν από την εισβολή και προτίμησαν να αποσιωπήσουν το γεγονός, φοβούμενοι το διεθνές σκάνδαλο, όπως μας εξηγεί ο κ. Χαράλαμπος Μπαρμπουνάκης σε διπλανή στήλη.

Ομως το σκάνδαλο έγινε. Στις 31 Μαΐου η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ προέβη σε διάβημα σε Σκόπια και Αθήνα. Τα ελληνικά υπουργεία Πολιτισμού και Εξωτερικών δεν απάντησαν -τουλάχιστον δημόσια. Και έμεινε μόνο το ημιεπίσημο «Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων» να φιλοξενεί ασχολίαστες τις απόψεις του «Διαύλου» (3/6/02), δίνοντας την εντύπωση ότι η κυβέρνηση επιβραβεύει τους δράστες.

Επί μέρες ο κ. Βελόπουλος περιέγραφε περήφανος από την καθημερινή τηλεοπτική του εκπομπή το επεισόδιο, επιδίωκε όμως προσεκτικά να αποσείσει από πάνω του την ευθύνη. Διαβεβαίωνε πως «δεν ήταν αυτός που προκάλεσε την απόσυρση», αλλά 200 ή 300 ανώνυμοι «Ελληνες». Οταν βέβαια επιχείρησε να ιδιοποιηθεί την υπόθεση ο επίδοξος μιμητής του στον ίδιο ιδεολογικό αλλά και επαγγελματικό χώρο (τηλε-μάρκετινγκ εθνικιστικών βιβλίων), ο Βελόπουλος εξεμάνη: «Βγήκε κάποιος γελοίος χαμερπής να πει ότι το 'κανε αυτός».

* Ακούστε πώς περιγράφει ο Βελόπουλος το επεισόδιο: «Απλά τα πήραμε, τα βάλαμε πάνω στο θρανίο και τους είπαμε "δεν επιτρέπεται αυτά τα βιβλία να είναι εδώ". Και την άλλη μέρα οι άνθρωποι το κατάλαβαν. (...) Μπράβο στον Μπίμπη (σ.σ. αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εκδοτών) και τον Μπαρμπουνάκη, που πήραν χαμπάρι τι πάνε να κάνουν οι Σκοπιανοί».

Η ουσία παραμένει. Με την αδυναμία των διοργανωτών και την ανοχή του υπουργείου Πολιτισμού δεν αποκαταστάθηκε η τάξη μέχρι το τέλος της έκθεσης. Τα βιβλία που επέλεξαν οι 200 «ειδικοί» έμειναν μέχρι το τέλος κρυμμένα. Παρόμοια μαζική -και επιτυχημένη- δίωξη βιβλίων από αγανακτισμένους πολίτες δεν έχει σημειωθεί σε συνθήκες δημοκρατίας. Αλλά οι «αγανακτισμένοι» τη δουλειά τους κάνανε. Θα ετοιμάζονται τώρα να υποβάλουν στον Σύνδεσμο Εκδοτών τον κατάλογο των «απαγορευμένων» και «αντεθνικών» βιβλίων που πρέπει να ριχτούν στα χαρτόκουτα και στις αποθήκες. Και το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού θα αναρωτιέται για ποιο λόγο μας κοιτούν με δυσπιστία οι γείτονες, όταν τους αναλύουμε τα βαλκανικά μας «ανοίγματα».

Ζει, λοιπόν, ο Μεγαλέξανδρος;

Ο κ. Βελόπουλος μας λέει ότι «αυτό είναι το ένα και μοναδικό ερώτημα που πλανάται».

Εμείς θα προσθέσουμε άλλο ένα ερώτημα: τελικά ήταν ζωντανό σεξ ή όχι αυτό που πρόσφεραν οι παρουσιάστριες σε κανάλι της συμπρωτεύουσας την περασμένη βδομάδα; Θα μας πείτε, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο. Πώς δεν έχει! Πρόκειται για το ίδιο κανάλι που φιλοξενεί καθημερινά τον ελληνορθόδοξο φονταμενταλισμό του κ. Βελόπουλου!
 

(Ελευθεροτυπία, 23/6/2002)

Συνεχίζεται...
Logged
abbis
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #68 on: August 10, 2006, 18:37:35 pm »

Συνέχεια...

Η ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΦΑΛΑΓΓΑ

«Δεν θα επαναληφθεί»


Η συζήτησή μας με τον Χαράλαμπο Μπαρμπουνάκη, πρόεδρο του Συνδέσμου Εκδοτών, έγινε το Σάββατο 8 Ιουνίου, την ώρα που είχε προγραμματίσει συγκέντρωση η Χρυσή Αυγή. Η αστυνομία είχε αποκλείσει τη μισή έκθεση.

Μπαρμπουνάκης: Πρώτη φορά κλείνει η έκθεση εξ αυτού του λόγου. Υπάρχει το πρόβλημα ότι κάνουν πάντα την εκδήλωσή τους κατά την τελευταία ημέρα της έκθεσης. Προσπαθούν να εκμεταλλευτούν και την παρουσία του κοινού. Πρώτη φορά κάνει χωριστά η Χρυσή Αυγή. Μέχρι τώρα έκανε μαζί με τους άλλους. Φέτος διασπαστήκανε. Σήμερα έχουν αυτοί (η Χρυσή Αυγή) και αύριο οι υπόλοιποι.

ΕΡ.: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό το επεισόδιο με τα βαλκανικά βιβλία;

ΑΠ.: Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που επιχειρούμε να μετεξελιχθεί το φεστιβάλ σε διεθνές. Συμμετέχουν όλες οι βαλκανικές χώρες και αρκετές της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Του χρόνου στοχεύουμε να είναι ένα πραγματικό διεθνές φεστιβάλ, μια που η Θεσσαλονίκη θα φιλοξενήσει τη σύνοδο κορυφής των χωρών της Ευρώπης.

ΕΡ.: Τα βιβλία αυτά τα φέρατε μέσω προξενείων;

ΑΠ.: Οχι. Μέσω συλλόγων εκδοτών και ιδιωτών. Επιχειρούμε να κάνουμε κάτι ανάλογο μ' αυτό που γίνεται στην Φραγκφούρτη. Να συμμετέχουν οι εκδότες, να εκτίθενται τα βιβλία, αλλά να μην πουλιούνται. Αυτό το επεισόδιο ήταν άσκημο, κατακριτέο. Εγινε αυθαίρετα, χωρίς να μας προειδοποιήσει κανείς, χωρίς να έρθει σε επαφή μαζί μας. Μας ξάφνιασε και μας και βέβαια προσπαθήσαμε όσο το δυνατόν να το υποβαθμίσουμε.

ΕΡ.: Ενα μικρό διπλωματικό επεισόδιο πάντως έγινε.

ΑΠ.: Προφανώς. Πάντως φέτος είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία, μέσω του φορέα μας, του Διαβαλκανικού Κέντρου Πολιτισμού και Βιβλίου. Εχουμε ιδρύσει το βραβείο «Αίμος» και πέρυσι το πήρε ο Βούλγαρος, ο Στόεφ και φέτος από την Αλβανία ο Νίκος ο Κατσαλίδας, ο Βορειοηπειρώτης. Το απένειμε πριν από λίγο καιρό ο υπ. Πολ. Ευάγγελος Βενιζέλος. Συμμετείχαμε φέτος στην τριεθνή έκθεση της Σόφιας. Εκεί έγινε μια συνάντηση συγγραφέων απ' όλη τη Βαλκανική. Το '96 είχε αποφασιστεί η έδρα του βαλκανικού βιβλίου να είναι η Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μια τιμή για την πόλη, αποδεκτή από όλες τις βαλκανικές χώρες. Αρα υπήρχε ένα άρωμα, μια καλή πορεία. Εύχομαι αυτό το επεισόδιο να μην αμαυρώσει αυτή την πορεία...

ΕΡ.: Αυτό ξεκίνησε πάντως από την ίδια παρέα που οργανώνει την εκδήλωση για τον Μέγα Αλέξανδρο.

ΑΠ.: Προφανώς. Από τη μια μεριά λέμε να παίξει η Θεσσαλονίκη έναν ευρύτερο ρόλο στη Βαλκανική, να γίνει η μητρόπολη των Βαλκανίων και από την άλλη κάνουμε κινήσεις που δεν βοηθούν σ' αυτή την κατεύθυνση.

ΕΡ.: Εσείς ήρθατε σε επαφή με τους συλλόγους των εκδοτών των βαλκανικών χωρών για να τους εξηγήσετε ότι ήταν ένα μεμονωμένο επεισόδιο;

ΑΠ.: Μέχρι τώρα δεν είχα καμιά επαφή. Δεν διαμαρτυρηθήκανε. Ισως κι αυτοί το υποβάθμισαν, επειδή έχουμε μια καλή σχέση.

ΕΡ.: Πάντως είναι γεγονός ότι αποσύρθηκαν κάποια βιβλία έτσι αυθαίρετα.

ΑΠ.: Βεβαίως. Και είναι αυτονόητο ότι σ' αυτό το φεστιβάλ ποτέ κανείς δεν έχει κάνει λογοκρισία. Είναι αυτονόητη η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και του πολιτισμού. Εχουμε μια ιστορία είκοσι ετών.

ΕΡ.: Η δική μας αίσθηση όμως είναι ότι «τους πέρασε».

ΑΠ.: Οι ίδιοι μετά εμφανίστηκαν ως απολογητές. Αν βλέπατε τις εκπομπές τους, λέγανε ότι «εμείς δεν το κάναμε».

ΕΡ.: Αλλά επιμένανε ότι καλώς έγινε. Και αυτό που έμεινε είναι ότι ο τραμπουκισμός δικαιώθηκε. Τα βιβλία που διάλεξαν αυτοί αποσύρθηκαν.

ΑΠ.: Κοιτάξτε να δείτε. Τα βιβλία τα έβαλαν μέσα σε ένα χαρτοκιβώτιο και αναχώρησαν. Δεν επανήλθαν. Καταρχήν δεν κατανοώ με ποιο κριτήριο έκαναν την επιλογή. Βλέπανε μια φωτογραφία που δεν τους άρεσε και το ξεχώριζαν. Αυτό οπωσδήποτε είναι κατακριτέο. Λογοκρισία δεν νοείται.

ΕΡ.: Του χρόνου, λοιπόν, θα διαλέξουν και άλλα βιβλία που δεν τους αρέσουν και θα τα... αποσύρουν.

ΑΠ.: Δεν θα γίνει αυτό. Φέτος μας αιφνιδιάσανε. Δεν θα επαναληφθεί.

ΕΡ.: Εχετε εδώ στη Θεσσαλονίκη μια κακή παράδοση παρόμοιων ενεργειών. Το ξέρετε εσείς καλύτερα από μένα.

ΑΠ.: Το ξέρω. Να σου πω κάτι. Είκοσι χρόνια, κάθε χρόνο κάτι θα συμβεί σ' αυτό το φεστιβάλ. Εσείς στην Αθήνα καλά περνάτε. Για ρώτα κι εμάς.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ

«Το λίφτινγκ της ελληνικής ακροδεξιάς»
(«Ιός», 9/6/2002).
Οι ανακατατάξεις στο χώρο των ελλήνων θαυμαστών του Λεπέν, μετά τις πρόσφατες επιτυχίες του ειδώλου τους.

Κυριάκου Βελόπουλου
«Η Ελλάδα αιμορραγεί» (εκδόσεις Κάδμος 1999).
Δίτομο πολυσέλιδο πόνημα του τηλε-εθνικιστή της Β. Ελλάδας. Παρουσιάζεται ως «το απαγορευμένο βιβλίο για τους Ελληνες», χωρίς να έχει υπάρξει καμία απαγόρευση. Το βιβλίο στο μεγαλύτερο μέρος του συντίθεται από κολάζ άλλων δημοσιευμάτων. Η πολιτική κατεύθυνση του συγγραφέα μαρτυρείται από τις ευχαριστίες στον Καψάλη («Στόχος), το Γεωργαλά (χούντα), τον Πλεύρη («Κόμματα 4ης Αυγούστου»).

Pierre-Andre Taguieff
«Sur la Nouvelle droite» (Descartes & Cie, Paris 1994).
Η Νέα Δεξιά στη Γαλλία, με ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις που έχουν εφαρμογή και στους έλληνες Λεπέν.

Ετιέν Μπαλιμπάρ- Ιμανουέλ Βαλερστάιν
«Φυλή Εθνος Τάξη» (μετάφραση Αγγ. Ελεφάντη, Ε. Καλαφάτη, εκδόσεις Ο Πολίτης, Αθήνα 1991).
Περιγράφεται η θεωρία του διαφοριστικού ρατσισμού και η μετατόπιση των σύγχρονων ρατσιστών από την κλασική θεωρία της ανισότητας των φυλών.


ΔΕΙΤΕ

«Βουλή».
Καθημερινή εκπομπή του Κυριάκου Βελόπουλου σε κανάλι της Θεσσαλονίκης.
Χαρακτηριστικό, η επανάληψη απόψεων και επιχειρημάτων. Αναδεικνύεται η δράση του «Διαύλου Ελλήνων» και περιλαμβάνεται τηλε-μάρκετινγκ εθνωφελών προϊόντων (βιβλίων, κασετών κ.λπ.) του ίδιου και της παρέας του.


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ

Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης
http://www.geocities.com/antiratsistiki_protovoulia

Ανασύνθεση
http://www.anasynthesi.org
Η Ανασύνθεση είναι πολιτική οργάνωση της Ιατρικής του ΑΠΘ στο χώρο της σύγχρονης ανανεωτικής αριστεράς, που εκπροσωπείται στο Σύλλογο Φοιτητών και τα Συνδιοικητικά Οργανα του τμήματος.
 

(Ελευθεροτυπία, 23/6/2002)
http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020623b.htm
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #69 on: August 10, 2006, 18:55:53 pm »

Quote from: BOBoBAFIS on August 10, 2006, 17:19:52 pm
Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ιστορικά η πολιτική έχει ωφελήσει τον άνθρωπο.

Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης!!!!
Και όλοι οι απολογητές τους!  Grin Grin Grin

Logged
Fenix
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 581


Α μπλου


View Profile
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #70 on: August 10, 2006, 19:35:10 pm »

Δεν διάβασα από την αρχή αυτό το topic και έτσι μπορεί να επαναλάβω πράγματα και γι'αυτό ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων.Κατά την γνώμη μου η περίοδος της χούντας ήταν μια μαύρη περίοδος για την Ελλάδα (όπα ρε μεγάλε μόνος σου το σκέφτηκες αυτό;).Δεν υπήρχαν οργανώσεις με αντιστασιακή δράση και γενικότερα  νοικοκυρέοι και μη είχαν τουμπεκιαστεί, εκτός από ένα τυπάκι που προσπάθησε να ανατινάξει τον Παπαδόπουλο.Υπήρχε δηλαδή μια περίεργη ησυχία που κάθε τόσο μπορεί να έσπαγε από τις φωνές κάποιου ταλαίπωρου που τον έσερναν για κουβεντούλα στα κρατητήρια της ΕΣΑ ή για δωρεάν διακόπες σε κάποιο εξωτικό νησί της αρεσκείας του.Ήταν όλοι οι υπόλοιποι έλληνες χουντικοί; όχι βεβαια απλώς ήταν φοβισμένοι και τυχεροί που δεν λάτρευαν τον εξωαποδώ (κομμουνισμό).Θα συνεχίσω με μερικά ακόμη αυτονόητα.Όποιος κατείχε σημαντικές θέσεις ήταν καραχουντάκλα του κερατά και άνετα έδινε τον οποιονδήποτε, όποια στιγμή του το ζητούσαν.Το ότι βοηθούσαν και κάποιους δεν ελαφρύνει καθόλου την θέση τους, αφού σε ένα καθεστώς τρόμου όπου ο διευθυντής σου μπορεί να σε χαρακτηρίσει μίασμα (κομμουνιστή) και με διαδικασίες ιεράς εξέτασης να καταδικαστείς και να ξεχάσεις την ζωή σου όπως την ήξερες, τέτοιες χειρονομίες περισσότερο μειώνουν παρά ευεργετούν (Πάρε ρε καραμήτρο και μη φοβάσαι δεν αφήνω εγώ να πάθεις τίποτα, θα σε προστατέψω......από εμένα). Όποιος νοσταλγεί εποχές επειδή του χάριζαν τα χρέη και του έφτιαχναν  δρόμους ενώ του στερούσαν βασικές ελευθερίες όπως να ακούει την μουσική που θέλει και όχι την καραγκούνα, να μπορεί να βγει σε όποια πλατεία θέλει και να φωνάξει με όλη του την δύναμη ότι η κυβέρνηση γαμιέται χωρίς να φοβάται ότι θα τον φάει το σκοτάδι, να μπορεί ελεύθερα να γράφει την γνώμη του και άλλα γνωστά είναι βλάκας μέγας, γραφικός και απολίθωμα ενώ η άποψη του δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται από άλλους σαν επιχείρημα σε σοβαρές συζητήσεις
εκτός και αν αυτοί οι άλλοι είναι του ιδίου πνευματικού διαμετρήματος.Ξέρω ότι δεν είπα και τίποτα καινούριο αλλά μου την σπάει να βλέπω ότι ακόμα από κάποιους λέγεται ότι επί χούντας έγιναν πολλά καλά στη χώρα και να μην σκέφτεται το αυτονόητο:Ναι αλλά με ποιο κόστος;   
Logged

TΕΜΠΕΛΑΡΙΑ-ΚΟΠΡΙΤΕΙΣΙΟΝ
Κατάληψη για πάντα!Κατάληψη στα πάνταGood evening London, i would introduse myself but truth to tell, i do not have a  name , you can call me "V". Since mankind's dawn, a handfull of opressors have accepted responsibility over our lives that we should have accepted for ourselves.By doing so they took our power, by doing nothing, we gave it away.We've seen where their way leads, through camps and wars, towards the slaughterhouse.In anarchy there is another way.With anarchy,from rubble comes new life, hope reinstated.They say anarchy's dead, but you see...reports of my death were...exaggerated.Tomorrow Downing Street will be destroyed, tonight you must choose what comes next,lives of our own, or return to chains, choose carefully, and so adieu.
Nessa
Guest
Απ: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #71 on: August 10, 2006, 19:46:50 pm »

Για να ξαναγυρίσουμε λίγο στο θέμα, να πω για το φασιστικό τρίπτυχο εναντίον εβραίων/κομμουνιστών/ομοφυλοφίλων.

Πραγματικό περιστατικό: Ένας σύντροφος από τη ΔΕΑ έχει μπλέξει με κάτι πολύ μαύρους φασίστες και ένας από αυτούς του έλεγε τις γνωστές μαλακίες ότι και καλά τον κόσμο τον κυβερνάνε οι εβραίοι... ανάμεσα στα άλλα "αποδεικτικά στοιχεία" του είπε και για τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών. Μα, του λέει ο σύντροφος, αυτό το κείμενο είναι αποδεδειγμένα πλαστό... Και τι του απαντάει ο άλλος: "Ε και τι σημασία έχει; Αφού βγαίνουν αυτά που λέει μέσα!"

Μπζζζζζζζντόινγκ!!! bang_head

Και τώρα το ξαναπουλάει ο Λιακόπουλος το συγκεκριμένο βιβλίο... ο αντισημιτισμός κερδίζει έδαφος... και μαζί του και ο φασισμός.

Για τον κομμουνισμό ο Καρατζαφέρης έχει αναπτύξει την ιδιοφυή πρακτική του δηλητηριασμένου μήλου... μετά τις εκλογές όταν δε μπήκε στη Βουλή έσπευσε να δηλώσει "ευτυχώς που έχουμε στη Βουλή και ένα πατριωτικό κόμμα, το ΚΚΕ!"

"Πατριωτικό κόμμα"! Ξέρει πού να χτυπήσει! Έτσι απευθύνεται σε όσους ψηφοφόρους του ΚΚΕ έχουν αφεθεί ιδεολογικά στον εθνικισμό, μη έχοντας αναπτύξει διεθνιστικά/αντιρατσιστικά αντανακλαστικά.

Και για τους ομοφυλόφιλους δε χρειάζεται να πουν τπτ αφού ήδη η στάση των τριών μεγάλων κομμάτων είναι για μπάτσες! Για να μην πω ότι στα λόγια βγαίνει και πιο αριστερά από ορισμένους (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε)...

Αυτή είναι η σημερινή τακτική της ακροδεξιάς όσον αφορά στο τρίπτυχο... ελπίζω να έδωσα αφορμές για συζήτηση...
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #72 on: August 10, 2006, 19:50:33 pm »

Quote from: Vulcan on August 10, 2006, 18:55:53 pm
Quote from: BOBoBAFIS on August 10, 2006, 17:19:52 pm
Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ιστορικά η πολιτική έχει ωφελήσει τον άνθρωπο.

Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης!!!!
Και όλοι οι απολογητές τους!  Grin Grin Grin

Αν μου προσδιορίσεις τώρα και τη σχέση της πολιτικής του Πλάτωνα με τη πολιτική που έχει εφαρμοστεί στην ιστορία.... Οι απόψεις του Πλάτωνα δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στη πράξη ούτε από τους αθηναίους. ¨όσο για τον Αριστοτέλη ο μαθητής του Μ. αλέξανδρος σφάγιασε αρκετούς νομίζω και οι αθηναίοι τον κυνήγησαν γιατί σχετιζόταν με τους μακεδόνες με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να φύγει. Λίγα χρόνια αργότερα οι αθηναίοι έλεγαν στους μηλίους:

"Έχουμε την απαίτηση να επιδιώξουμε πιο πολύ να επιτύχουμε τα δυνατά από όσα κι οι δυο μας αληθινά έχουμε στο νου μας, αφού ξέρετε και ξέρουμε ότι κατά την κρίση των ανθρώπων το δίκαιο λογαριάζεται όταν υπάρχει ίση δύναμη για την επιβολή του κι ότι, όταν αυτό δε συμβαίνει, οι δυνατοί κάνουν ό,τι τους επιτρέπει η δύναμή τους κι οι αδύναμοι υποχωρούν κι αποδέχονται."

Προφανώς στο παραπάνω μήνυμα μου δεν αναφερόμουν σε πολιτικές θεωρίες αλλά στη επιβολή τους όπως αυτή γίνεται στην ιστορία.
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #73 on: August 10, 2006, 20:05:24 pm »

Quote from: BOBoBAFIS on August 10, 2006, 19:50:33 pm
Αν μου προσδιορίσεις τώρα και τη σχέση της πολιτικής του Πλάτωνα με τη πολιτική που έχει εφαρμοστεί στην ιστορία....
........................................

Όλη η ιστορία της πολιτικής δεν είναι παρά εφαρμογή της πολιτικής σκέψης του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη.
Αυτοί είναι οι βασικοί θεμελιωτές της πολιτικής επιστήμης και αυτοί κυριάρχησαν και κυριαρχούν ακόμη σ' αυτήν.
Δεν υπήρξε κυρίαρχη πολιτική που δεν τους χρησιμοποίησε.
Μην ξαφνιάζεσαι αν ακούς αυτά τα πράγματα πρώτη φορά.
Δεν διδάσκονται στα σχολεία.
Πριν απαντήσεις και εκτεθείς ρίξε μια ματιά σε Τμήματα Πολιτκών επιστημών και ψάξε λίγο....
Logged
JAE
Guest
Re: Οδηγός του καλού Φασίστα για το Internet
« Reply #74 on: August 10, 2006, 20:06:31 pm »

Quote from: Fenix on August 10, 2006, 19:35:10 pm
Όποιος νοσταλγεί εποχές επειδή του χάριζαν τα χρέη και του έφτιαχναν  δρόμους ενώ του στερούσαν βασικές ελευθερίες όπως να ακούει την μουσική που θέλει και όχι την καραγκούνα, να μπορεί να βγει σε όποια πλατεία θέλει και να φωνάξει με όλη του την δύναμη ότι η κυβέρνηση γαμιέται χωρίς να φοβάται ότι θα τον φάει το σκοτάδι, να μπορεί ελεύθερα να γράφει την γνώμη του και άλλα γνωστά είναι βλάκας μέγας, γραφικός και απολίθωμα ενώ η άποψη του δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται από άλλους σαν επιχείρημα σε σοβαρές συζητήσεις
εκτός και αν αυτοί οι άλλοι είναι του ιδίου πνευματικού διαμετρήματος.Ξέρω ότι δεν είπα και τίποτα καινούριο αλλά μου την σπάει να βλέπω ότι ακόμα από κάποιους λέγεται ότι επί χούντας έγιναν πολλά καλά στη χώρα και να μην σκέφτεται το αυτονόητο:Ναι αλλά με ποιο κόστος;   

Δεν διαφωνω μαζι σου.Μια εξηγηση γιατι ειναι αυτο που ειναι εδωσα.
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...