• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:03:34 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:03:34 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 39
Guests: 122
Total: 161
zgeorgitz
Yamal
christina02
parvanitid
astepoul
maestros
jim_sklab
Το παγώνι
victoria
Katarameno
mavropan
dr.giorgos
Anatolim
0restis
Nekt
Zaxarenia
mayia psarikoglou
dimitris585
ThanosV
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
acolak
Saint_GR
panos98
Athinaaz
noys
Deviate
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Go Down Print
Author Topic: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)  (Read 29713 times)
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #135 on: December 24, 2010, 19:13:02 pm »

Καλά Χριστούγεννα λοιπόν και να το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα μου.

Είναι κυρίως απάντηση στον Godhatesusall, αλλά και σε κάποιες απόψεις που εκφράζονται από τον "χώρο του" (γι' αυτό ενίοτε χρησιμοποιώ 2ο πληθυντικό). Ξερω, ξέρω, αυτό είναι υπερβολικά χονδρικό και μπορεί να οδηγήσει σε ανακρίβειες, αλλά είναι παραμονή Χγέννων και θέλω να πάω να φάω μελομακάρονα.

Στον rookie δεν αξίζει να απαντήσω.

Αν και διαφωνούμε σε χίλια δυό με τον Godhatesusall, συμφωνούμε στο τελικό συμπέρασμα: η άλλη πλευρά είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για συμαχίες. (Ο GHUA λέει "ανάξια" .. δεν ξέρω αν αυτό είναι απαξιωτικός χαρακτηρισμός για εμάς τους ΔΕΠ ή κακά ελληνικά.) Είναι ακατάλληλη στην παρούσα κατάσταση. Αν αλλάξει η κατάσταση μπορεί να αλλάξει και η καταλληλότητα.

Για να μην υπάρχει αμφιβολία, η άλλη πλευρά είναι (για μένα) αυτοί που όλες τις προηγούμενες εβδομάδες ψήφιζαν κατάληψη. Φυσικά το κριτήριο "κατάληψη" είναι μόνο ένας δείκτης ... συνοδεύεται  και από πολλές άλλες απόψεις / τοποθετήσεις / συμπεριφορές που εγώ θεωρώ κατασπροφικές για το Παν/μιο. Καταλαβαίνετε όλοι για τι μιλάω, δεν χρειάζονται πολλές εξηγήσεις.

Ο λόγος που οι δύο πλευρές δεν ταιριάζουν ως σύμμαχοι είναι απλός. Αν το σκεφτούμε σαν μηχανικοί, "εμείς" και "εσείς" έχουμε διαφορετικές συναρτήσεις στόχου (target function) δηλ. θέλουμε να πετύχουμε διαφορετικά πράγματα.

Π.χ., λέει ο GHUA:
Quote
Το ότι θέλω να αλλάξει το πολιτικό σύστημα της διακυβέρνησης προφανώς και είναι στόχος μου, αλλά για το όνομα του αλλάχ, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παλεύω για το εδώ και τώρα.
Το ζήτημα είναι ΠΡΟΣ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ θέλεις να αλλάξει το εδώ και τώρα. Και δεν με πείθεις ΚΑΘΌΛΟΥ ότι θέλετε το εδώ και τώρα του Παν/μιου να αλλάξει προς μια κατεύθυνση που εγώ θεωρώ καλή. Π.χ. όταν συνεχίζετε να προτείνετε εβδομάδα μετά από εβδομάδα καταλήψεων με αποτέλεσμα την απαξίωση της διδακτικής διαδικασίας μου φαίνεται φανερό ότι δεν σας πολυενδιαφέρει η μετάδοση της επιστημονικής γνώσης, πράγμα που εγώ θεωρώ πρωταρχικό ζητούμενο από το Παν/μιο.

Αλλά εδώ δεν υπάρχει τίποτα το μη αναμενόμενο: εσείς έχετε επανειλημμένα πει ότι βλέπετε το Παν/μιο (μόνο? κυρίως?) ως χώρο πολιτικής ζύμωσης -- εγώ το βλέπω πρώτιστα ως χώρο παραγωγής και μετάδοσης επιστημονικής γνώσης. (Αυτή μου η άποψη , παρεμπιπτόντως είναι ο "επιστημονισμός" που μου αποδίδεις. Τον δέχομαι ως έπαινο.) Πως λοιπόν περιμένεις να συμφωνήσουμε περί του πρακτέου όταν έχουμε τόσο διαφορετικούς στόχους?

Quote
δεν παύω όμως να παλεύω για βελτιώσεις στις υποδομές/διαχείριση κτλ εδώ και τώρα.
και πάλι: άλλο εννοείς εσύ με την λέξη "βελτίωση" και άλλο εγώ.

Quote
Αυτό που διαχωρίζει την δική μου λογική και την δική σας(όπως και πολλών ΔΕΠ) είναι ότι αντιλαμβάνομαι ότι δεν ζω σε μία φούσκα που λέγεται "πανεπιστήμιο".
αρκετά αλαζονικό από μέρους σου να υποθέτεις ότι εγώ δεν το αντιλαμβάνομαι. και χαρακτηριστικό της γενικότερης αντιδημοκρατικής στασης σας και της απαξίωσης / δαιμονοποίησης όσων έχουν αντίθετη γνώμη από εσάς.

Quote
Το ότι το πανεπιστήμιο μετατρέπετε σε επιχείρηση παραγωγής γνώσης
υποθέτω ότι η κακιά λέξη είναι η "επιχείρηση" (όχι η "παραγωγή γνώσης") και την χρησιμοποιείς με κάποια έννοια κερδοσκοπικού οργανισμού. Λοιπόν, και πάλι ΔΕΝ με πείθεις ότι το ελληνικό Παν/μιο βαδίζει προς κάτι τέτοιο. τουλάχιστον δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο κείμενο διαβούλευσης. αυτό που βλέπω είναι μια πρσπάθεια εξορθολογισμού της χρήσης των διαθέσιμων πόρων, πράγμα που θεωρώ καλό.

Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, και εγώ θεωρώ την εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης κακή / ελλιπή / whatever. όμως η δικιά μου αντίρρηση είναι διαφορετικής φύσης και εύκολα διατυπώνεται: αναγκαίες συνθήκες για να έχεις επιστημονική αριστεία είναι ΚΑΙ εξορθολογισμός ΚΑΙ εντατικοποίηση ΚΑΙ χρήμα ... και φυσικά η κυβέρνηση όχι μόνο δεν αυξάνει το διαθέσιμο χρημα αλλά το ελαττώνει. εγώ θα ήθελα να το αυξήσει (ή τουλάχιστο, στην παρούσα κρίση, να το διατηρήσει σταθερό) ΚΑΙ να ελέγχει την αποτελεσματική χρησιμοποίηση του.

Quote
Είναι αποτέλεσμα της ανάγκης του συστήματος να εμπορευματοποιήσει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.
είναι αλήθεια ότι το σύστημα έχει μια τέτοια συνιστώσα. στο χέρι μας είναι να προσπαθήσουμε να την ελέγξουμε. αυτό (πάντα κατά τη γνώμη μου) δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το κείμενο διαβούλευσης.

Quote
Και άρα φράσεις του στυλ " Πρώτα καλύτερο πανεπιστήμιο, και μετά καλύτερη κοινωνία" είναι ΠΟΛΥ εκτός πραγματικότητας,
Eτσι λες εσύ .. έχουμε διαφορετικές εκτιμήσεις. δεν μου έχεις πει τίποτα που να με πείθει ότι εσύ έχεις δίκιο. επιπλέον δεν έχω δει να κάνεις τίποτα (εδώ και 5 χρόνια) που να βελτιώνει το πανεπιστήμιο (με την πιθανή εξαίρεση του μπλοκαρίσματος του άρθρου 16).

Quote
Άρα μια λογική "ας κάνω απλά καλύτερο το πανεπιστήμιο, ας περιοριστώ στην καλύτερη διαχείριση των πόρων μας"  είναι επικίνδυνη όχι απλά επειδή είναι ηττοπαθΗς, αλλά και επειδή είναι στρατηγική που ΣΙΓΟΥΡΑ οδηγεί σε ήττα
Eτσι λες εσύ ... και άλλη μια φορά , ήττα ως προς ποια συνάρτηση στόχου?
Quote
Και γι αυτό εν τέλει θεωρώ τους καθηγητές(προφανώς πλην εξαιρέσεων ) ανάξιους για long-term συμμαχίες.
και για αυτό εν τέλει θεωρώ όλους αυτούς που ψηφίζουν κατάληψη (προφανώς πλην εξαιρέσεων) ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ για long-term συμμαχίες στην παρούσα φάση.

Quote
Βέβαια, όσο και διαρρηγνύουμε τα ιμάτια μας, η επιστήμη δεν είναι,δεν ήταν και ούτε ποτέ θα είναι απολιτική.
Συμφωνώ απολύτως. και λοιπόν?

Quote
Η πραγματικότητα κ Κεχαγιά είναι μία, το ζήτημα είναι το κατά πόσο την προσεγγίζουμε..
Και ΠΟΣΟ και ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ την μεταβάλλουμε. Αλλά και πάλι, μήπως υπονοείς ότι εσείς έχετε την σωστή αντίληψη της πραγματικότητας και όλοι εμείς οι άλλοι είμαστε βαθιά νυχτωμένοι? Πολύ φονταμενταλιστικό μου ακούγεται αυτό.

Τελος, και για να μην παρεξηγούμαι. Εγώ δεν κατηγορώ κανέναν (και σίγουρα όχι τον GHUA) για την πολιτική του στάση. Απλά εξηγώ γιατί δεν με πείθει ότι θέλει το καλό του Παν/μιου όπως το εννοώ εγώ (και, πιστεύω, πολλοί άλλοι ... γενικά ο "χωρος" δεν πείθει, όπως φαίνεται και από τις προσελέυσεις στις συνελεύσεις). Και ακόμη, δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να πω ότι  εμείς τα ΔΕΠ (πάλι πρέπει να μιλήσω χονδρικά) είμαστε αναμάρτητοι. Έχουμε τις ευθύνες  μας και πράγματι (δυστυχώς) δεν κάνουμε αρκετά για την βελτίωση του Παν/μιου. Το τι (πιστεύω εγώ ότι) θα έπρεπε να κάνουμε είναι μια κουβέντα για άλλη μέρα.

Καλά Χγεννα λοιπόν

Θ
Logged

pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #136 on: December 25, 2010, 19:48:42 pm »

Quote from: thanasiskehagias on December 24, 2010, 19:13:02 pm

Quote
Το ότι το πανεπιστήμιο μετατρέπετε σε επιχείρηση παραγωγής γνώσης
υποθέτω ότι η κακιά λέξη είναι η "επιχείρηση" (όχι η "παραγωγή γνώσης") και την χρησιμοποιείς με κάποια έννοια κερδοσκοπικού οργανισμού. Λοιπόν, και πάλι ΔΕΝ με πείθεις ότι το ελληνικό Παν/μιο βαδίζει προς κάτι τέτοιο. τουλάχιστον δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο κείμενο διαβούλευσης. αυτό που βλέπω είναι μια πρσπάθεια εξορθολογισμού της χρήσης των διαθέσιμων πόρων, πράγμα που θεωρώ καλό.

Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, και εγώ θεωρώ την εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης κακή / ελλιπή / whatever. όμως η δικιά μου αντίρρηση είναι διαφορετικής φύσης και εύκολα διατυπώνεται: αναγκαίες συνθήκες για να έχεις επιστημονική αριστεία είναι ΚΑΙ εξορθολογισμός ΚΑΙ εντατικοποίηση ΚΑΙ χρήμα ... και φυσικά η κυβέρνηση όχι μόνο δεν αυξάνει το διαθέσιμο χρημα αλλά το ελαττώνει. εγώ θα ήθελα να το αυξήσει (ή τουλάχιστο, στην παρούσα κρίση, να το διατηρήσει σταθερό) ΚΑΙ να ελέγχει την αποτελεσματική χρησιμοποίηση του.


Κε Κεχαγιά

Αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα φανεί χρήσιμο στη συζήτηση το εν λόγω μήνυμά μου.
Το κείμενο διαβούλευσης επιχειρεί θεωρώ πολύ περισσότερα από το να αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης των οικονομικών πόρων που διαθέτει το Πανεπιστήμιο.
Για αρχή, επιχειρεί να αλλάξει την διοίκηση του πανεπιστημίου. Δεν εξετάζω κάν τα σχετικά με το αν μέχρι τώρα οι διοικήσεις των πανεπιστημίων φάνηκαν αντάξιες της θέσης και της ευθύνης που απορρέει από τη συγκεκριμένη θέση, όχι μόνο για να αποδίδουν οι οικονομικοί πόροι που έχει το πανεπιστήμιο τα καλύτερα αποτελέσματα και να χρησιμοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο, αλλά θα σταθώ σίγουρα στο γεγονός ότι παίρνονταν μέχρι τώρα αποφάσεις από πανεπιστημιακούς για το πανεπιστήμιο. Δηλαδή, τα ακαδημαϊκά κριτήρια της λήψης μιας απόφασης θεωρητικά ήταν πρώτα στη λίστα.
Το "Συμβούλιο" που συζητείται να αντικαταστήσει τους πρυτάνεις και τις συγκλήτους, κοσμητείες κτλ. θα έχει σύνθεση από εξωπανεπιστημιακούς. Διεωρωτώμαι στο σημείο αυτό, πώς ένας καθηγητής του πανεπιστημίου ας πούμε της Γλασκόβης, ή του Berkeley ή της Σορβόννης θα είναι σε θέση να πάρει αποφάσεις συμμετέχοντας στο "συμβούλιο" ενός ιδρύματος, όπως το ΑΠΘ, το οποίο γνωρίζει ελάχιστα σαν ίδρυμα έως και καθόλου. Δηλαδή, θα πρέπει να ενημερωθεί μέσα σε ένα έτος το πολύ για τους οικονομικούς του πόρους, τις ιδιομορφίες του, το πώς αυτοί κατανέμονται, τις ανάγκες κάθε σχολής και κάθε τμήματος και ούτω καθεξής. Το πιό δύσκολο από αυτά θα είναι ίσως να μπεί στην νοοτροπία και στην ιδιόμορφη κουλτούρα των Ελληνικών ΑΕΙ, και των χαρακτηριστικών τους που έχουν διαμορφωθεί και ριζώσει εδώ και πολλά χρόνια. Κατα την άποψή μου, μόνο ένας άνθρωπος που ζεί καθημερινά μέσα σε ένα ίδρυμα μπορεί να πάρει αποφάσεις για το ίδρυμα αυτό, όταν το ζεί και το ξέρει, για αρκετά χρόνια. Αλλιώς απλά δεν δικαιούται να αποφασίζει για κάτι στο οποίο δε συμμετέχει. Απλά συμβουλευτικό ρόλο θα μπορούσε να παίξει.
Μιλούν επίσης για συμμετοχή των τοπικών περιφερεακών ή δημοτικών αρχών στη διοίκηση του πανεπιστημίου. Επίσης η απορία μου είναι η εξής: είναι το ίδιο να διοικείς ένα δήμο και το ίδιο να διοικείς ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα? Τί κριτήρια απαιτούνται για τη διοίκηση της κάθε θεσμικής μονάδας από τις δύο? Και πώς η συμμετοχή του Ψωμιάδη ή του Μπουτάρη ή του οποιουδήποτε τοπικού άρχοντα στο Συμβούλιο διοίκησης του ΑΠΘ ή του ΠΑΜΑΚ θα μπορούσε να μειώσει την ρουσφετολογική κομματοκρατία που εσείς οι ίδιοι, ως μέλη ΔΕΠ, ειδικά όσοι δεν ασχολείστε με το συνδικαλισμό, θέλετε να τη δείτε να εκλείπει από τα Πανεπιστήμια?
Αδυνατω να αντιληφθώ τα ωφέλη για το πανεπιστήμιο από τις παραπάνω προτάσεις στο κείμενο διαβούλευσης.

Πάμε και στο ζήτημα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Οκ έχουμε χρεωκοπήσει, οκ το κράτος δεν έχει χρήματα για να πληρώνει τις ανάγκες του πανεπιστημίου, έστω και ότι η τρόικα τους "εξαναγκάζει" να κόψουν τα μισά χρήματα (λέμε τώρα). Έρχεται μία ιδιωτική εταιρεία και σας λέει, εσάς προσωπικά ή στο Γενικό τμήμα της Πολυτεχνικής, ότι το μάθημα "γραμμική άλγεβρα" ή το μάθημα "λογισμός ΙΙ" είναι αντιοικονομικό, και ότι από τα 5 μαθηματικά που έχουμε στη σχολή θα πρέπει να βρείτε τρόπο να διδάξετε μονο τα δύο, αλλιώς δεν θα χρηματοδοτηθούν οι ανάγκες του μαθήματός σας. Πώς θα αντιμετωπίζατε εσείς προσωπικά μια τέτοια ωμή παρέμβαση στο πρόγραμμα σπουδών και στην δομή της διδασκαλίας της επιστήμης του μηχανικού, με βάση αμιγως οικονομικά κριτήρια, ή με βάση το ποιά πλευρά της έρευνας που παράγουν τα μέλη ΔΕΠ θέλει να προσεγγίσει οικονομικά η κάθε χρηματοδότρια εταιρεία? Θα βάζατε τα δυνατά σας απλώς να πείσετε την Α ή τη Β εταιρεία, ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι και οτι ο Λογισμός ΙΙ χρειάζεται? Θα ήθελα πραγματικά να δώ την άποψή σας επί του ζητήματος.
Φυσικά δεν μπαίνω κάν στον κόπο να συζητησω για την πρόταση του υπουργείου περί "ίδρυσης καθηγητικής έδρας με χορηγεία". Αυτό θα είναι και το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα των όσων περιγράφονται παραπάνω.
Πιστεύετε ότι ένας manager σε κάθε σχολή, η σε κάθε τμήμα, θα περιοριστεί να διαχειρίζεται χρήματα για μερεμέτια, ζημιές, αλλαγές τζαμιών, ή πληρωμή καθαρίστριας, και δε θα παρεμβαίνει στα προγράμματα σπουδών? Πώς ακριβώς θα βρεθεί ένα σημείο σύγκλισης μεταξύ της ανάγκης μείωσης του κόστους για τη διδασκαλία και για την έρευνα στα πανεπιστήμια, και των ακαδημαϊκών κριτηρίων που είναι αναγκαίο να πληροί ένα πρόγραμμα σπουδών για να παράγει άρτια καταρτισμένους επιστήμονες?
Το κείμενο διαβούλευσης αυτό που κυρίαρχα προσπαθεί, εστω και συγκαλυμμένα, είναι να κόψει λεφτά. Για την ποιοτική διδασκαλία και έρευνα δε νομίζω να ενδιαφέρεται κανείς στο υπουργείο.

Προσωπικά δεν πιστεύω στην κατάληψη τη δεδομένη χρονική συγκυρία, αλλά και το κείμενο διαβούλευσης δε μου αρέσει. Τέτοιες προσπάθειες στο εξωτερικό έχουν στεφθεί ήδη πανηγυρικά από πλήρη αποτυχία... ήδη το 3-ετές μπάτσελορ για γιατρούς και μηχανικούς, με τα μισά μαθηματικά από όσα έπρεπε να περιέχει ένα πρόγραμμα σπουδών, και τις μισές γενικές γνώσεις από όσες θα έπρεπε να δίνει σαν βάση, προτείνεται σε πολλές χώρες της Ευρώπης να απορριφθεί και να επιστρέψουν στο Diploma (4ετή, 5ετή και 6ετή προγράμματα σπουδών). Στην γειτονική Ιταλία, η απόλυτη και σκληρή "προσαρμογή" της έρευνας στους οικονομικούς δείκτες της "κρίσης" και στα ¨"έκτακτα μέτρα" έχει ξεσηκώσει ολόκληρο το φοιτητικό πληθυσμό και τον έχει βγάλε στους δρόμους. Κι αυτό φαντάζομαι, χωρίς να ξέρω πολλά από έρευνα, ότι είναι φυσικο  μια διαδικασία πολλών χρόνων όπως η έρευνα, με τις ιδιομορφίες κάθε αντικειμένου ερεύνης, να μην μπορεί να προσαρμοστεί  σε συγκυριακά οικονομικά φαινόμενα.

Δεν έχω να προτείνω κάποιο τρόπο αντίδρασης απέναντι σε όλα τα παραπάνω, ούτε μπορώ να προβλέψω την συνέχεια για το πανεπιστήμιο, την οποία δυστυχώς εικάζω ότι θα είναι αρνητική, δεδομένης επιπροσθέτως της ελληνικής δουλοπρεπούς νοοτροπίας σχετικά με την αντιγραφή των νόμων και των κανονισμών του εξωτερικού, με το γνωστό βλαχοεπαρχειωτικό τρόπο των Υπουργείων μας που δεν φροντίζουν, κι ούτε φρόντισαν ποτέ να ενσωματώσουν στις αλλαγές την κουλτούρα της δικής μας χώρας, της δικής μας παιδείας και των δικών μας ΑΕΙ.


Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #137 on: December 25, 2010, 21:13:17 pm »

Quote from: thanasiskehagias on December 24, 2010, 19:13:02 pm
Το ζήτημα είναι ΠΡΟΣ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ θέλεις να αλλάξει το εδώ και τώρα. Και δεν με πείθεις ΚΑΘΌΛΟΥ ότι θέλετε το εδώ και τώρα του Παν/μιου να αλλάξει προς μια κατεύθυνση που εγώ θεωρώ καλή. Π.χ. όταν συνεχίζετε να προτείνετε εβδομάδα μετά από εβδομάδα καταλήψεων με αποτέλεσμα την απαξίωση της διδακτικής διαδικασίας μου φαίνεται φανερό ότι δεν σας πολυενδιαφέρει η μετάδοση της επιστημονικής γνώσης, πράγμα που εγώ θεωρώ πρωταρχικό ζητούμενο από το Παν/μιο.

Καλωσήρθατε στον πραγματικό κόσμο,τον κόσμο των αντιθέσεων! Ο κόσμος όπως τον ζούμε τώρα είναι γεμάτος τρανταχτές αντιθέσεις, και μία από τις αντιθέσεις μας είναι ότι προσπαθούμε να κάνουμε μακροπρόθεσμα την παιδεία καλύτερη χειροτερεύοντας την βραχυπρόθεσμα(αλλά για να κάνουμε και μία σύγκριση, το ίδιο γίνεται με την εργασία: Ξοδεύουμε την ζωή μας προσπαθώντας να την κερδίσουμε). Ότι και να κάνουμε οι αντιθέσεις θα είναι μέρος της πραγματικότητάς μας. Το ζήτημα είναι να τις καταλάβουμε και ,αφού τις ερμηνεύσουμε κατάλληλα, να μπορέσουμε να τις χειριστούμε για να βγάλουμε το μέγιστο κέρδος.

Quote from: thanasiskehagias on December 24, 2010, 19:13:02 pm
Αλλά εδώ δεν υπάρχει τίποτα το μη αναμενόμενο: εσείς έχετε επανειλημμένα πει ότι βλέπετε το Παν/μιο (μόνο? κυρίως?) ως χώρο πολιτικής ζύμωσης -- εγώ το βλέπω πρώτιστα ως χώρο παραγωγής και μετάδοσης επιστημονικής γνώσης. (Αυτή μου η άποψη , παρεμπιπτόντως είναι ο "επιστημονισμός" που μου αποδίδεις. Τον δέχομαι ως έπαινο.) Πως λοιπόν περιμένεις να συμφωνήσουμε περί του πρακτέου όταν έχουμε τόσο διαφορετικούς στόχους?

Άμα συμφωνούμε ότι η επιστήμη σε καμία περίπτωση δεν είναι απολιτική και ότι υπάρχει μόνο μία αντικειμενική πραγματικότητα, τότε πρέπει (ο καθένας με τα εργαλεία του) να προσπαθήσει να προσεγγίσει όσο καλύτερα γίνεται την πραγματικότητα και να προτείνει λύσεις για τα προβλήματά του. Άρα, άμα αναγνωρίσουμε ότι το κείμενο διαβούλευσης-νέος νόμος πλαίσιο είναι στην κατεύθυνση της μετατροπής του πανεπιστημίου σε επιχείρηση παραγωγής γνώσης πρέπει να απαντήσουμε στο ερώτημα: "και γιατί αυτό είναι κακό"? Εκεί απαντάω ότι το πανεπιστήμιο σε καμία περίπτωση δεν είναι απλά ένα μέρος που παράγει-μεταδίδει γνώση, αλλά είναι ένας θεσμός από την κοινωνία για την κοινωνία που σκοπός του είναι να βελτιώνει την ζωή της κοινωνίας συνολικά μέσω της μετάδοσης και της παραγωγής γνώσης. Έτσι, τι να κάνω αν το πανεπιστήμιό μου είναι #1 στην ερευνητική δραστηριότητα αν τα μέλη της κοινωνίας δεν  μπορούν(πχ λόγω διδάκτρων) να  φοιτήσουν εκεί και αναγκάζονται να πηγαίνουν σε ψευτοκολλέγια. Για παράδειγμα, στην Αμερική που ευαγγελίζονται πολλοί, πολύ λίγα(νομίζω μόλις μερικές 10άδες) είναι τα ιδρύματα που στην Ελλάδα θα τα χαρακτηρίζαμε πανεπιστήμια. Τα υπόλοιπα "πανεπιστήμια"(community colleges κτλ) είναι κάτι ανάμεσα σε ΚΕΣ-ΙΕΚ, είναι δηλαδή βαθμίδα μεταλυκειακής εκπαίδευσης που στην πραγματικότητα δεν παρέχει επιστημονικό υπόβαθρο στους φοιτητές.



Πάμε σε πιο πρακτικά θέματα τώρα, το κατά πόσον ο νέος-νόμος πλαίσιο θέλει να κάνει το πανεπιστήμιο επιχείρηση παραγωγής γνώσης. Ακόμη και αν εξαιρέσουμε ότι έχουμε υπογράψει την συνθήκη την μπολώνια(η οποία έχει υλοποιηθεί 100% σε Αγγλία-Ιταλία και σε μεγάλο βαθμό και στις άλλες ευρωπαικές χώρες, με γνωστά αποτελέσματα) μόνο βλέποντας την διαβούλευση καταλαβαίνουμε που το πηγαίνουν. Και πιο συγκεκριμένα

1)

"Θεσμοθετείται η δυνατότητα προσφοράς προγραμμάτων σπουδών από απόσταση,καθώς και προγραμμάτων σπουδών μονοετούς ή διετούς διάρκειας"(σελ 22 κάτω μέρος)

Δεν θα το σχολιάσω,μυαλό έχουμε όλοι μας

2)

"Θεσμοθετούνται κίνητρα για τη δημιουργία προγραμμάτων με αποτελεσματική σύνδεση με την αγορά εργασίας και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας" (σελ 22 κάτω-κάτω)

Εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα και σε bullet αποκρυσταλλωμένη την άποψη του υπουργείου για το "νέο πανεπιστήμιο". Στις προηγούμενες σελίδες η διαβούλευση αναφέρει σχετικά καθαρά ότι το υπουργείο πλέον εγγυάται μόνο ένα απόλυτο μινιμουμ χρηματοδότησης για τα πανεπιστήμια και μετά αν αυτά θέλουν να βρουν έξτρα πόρους  θα πρέπει να τους αναζητήσουν αλλού(αμοιβαία συμβόλαια με το υπουργείο ή από ιδιωτικούς πόρους). Έτσι λοιπόν τα προγράμματα σπουδών μας σταματάνε να είναι "αμιγώς ακαδημαϊκά" και ευθυγραμμίζονται στις ανάγκες του κάθε κόκκαλη και του κάθε βαρδινογιάννη και όχι στις ανάγκες της κοινωνίας. Αν αυτό σας φαίνεται παρατραβηγμένο,διαβάστε και τα εξής:

3)" Άμεση σύνδεση με το νέο πρότυπο ανάπτυξης της χώρας"(το λέει σε διάφορες σελίδες, πχ σελ 25). Βέβαια όλοι μας βλέπουμε ποιο είναι το νέο πρότυπο ανάπτυξης της χώρας: Το νεοφιλελεύθερο πρότυπο "ιδιωτικοποιείστε τα πάντα".

4)Θα μπορούσα να γράφω για ώρες bullets του νέου νόμου πλαίσιο και να τα συνδυάζω μεταξύ τους. Δεν έχει νόημα όμως να κάνουμε κριτική στην τάδε πρόταση στην τάδε σελίδα, αλλά το νόημα είναι να δούμε συνολικά προς τα που βαδίζει αυτή η "μεταρρύθμιση"
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #138 on: December 26, 2010, 00:35:09 am »

The Boy Who Cried Wolf, From Wikipedia, the free encyclopedia

The Boy Who Cried Wolf, also known as The Shepherd Boy and the Wolf, is a fable attributed to Aesop. The protagonist of the fable is a bored shepherd boy who entertained himself by tricking nearby villagers into thinking a wolf is attacking his flock of sheep. When they came to his rescue, they found that the alarms were false and that they had wasted their time. When the boy was actually confronted by a wolf, the villagers did not believe his cries for help and the wolf ate the flock (and in some versions the boy).

Και καλά Χριστούγεννα
Logged

Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #139 on: December 26, 2010, 01:22:30 am »

Bullshit (also bullcrap, bullplop, bullbutter, bovine stool) is a common American English expletive which may be shortened to the euphemism bull or the initialism B.S. In British English, "bollocks" is a comparable expletive, although bullshit is now commonly used in British English as well. As with many expletives, it can be used as an interjection or as many other parts of speech, and can carry a wide variety of meanings. Most commonly, it is a noun or interjection that refers to any use of misleading, disingenuous, or false language. While the word is generally used in a deprecating sense, it may imply a measure of respect for language skills, or frivolity, among various other benign usages. In philosophy, Harry Frankfurt, among others, analysed the concept of bullshit as related to but distinct from lying.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
png
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2101



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #140 on: December 26, 2010, 01:37:27 am »

Quote from: thanasiskehagias on December 26, 2010, 00:35:09 am
The Boy Who Cried Wolf, From Wikipedia, the free encyclopedia

The Boy Who Cried Wolf, also known as The Shepherd Boy and the Wolf, is a fable attributed to Aesop. The protagonist of the fable is a bored shepherd boy who entertained himself by tricking nearby villagers into thinking a wolf is attacking his flock of sheep. When they came to his rescue, they found that the alarms were false and that they had wasted their time. When the boy was actually confronted by a wolf, the villagers did not believe his cries for help and the wolf ate the flock (and in some versions the boy).

Και καλά Χριστούγεννα

σα να λέει ότι κάνουμε κατάληψη κινητοποιούμαστε για το α, μετά για το β, μετά για το γ, κι όταν έρθει το Α*Β*Γ και ξεκινάμε κινητοποιήσεις κανείς δεν πιστεύει τα κίνητρά μας/έχει πλέον όρεξη να ασχοληθεί/το θεωρεί άξιο λόγου, ή κατάλαβα κάτι λάθος;
Logged

τακτοποιημένο χάος
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #141 on: December 26, 2010, 01:54:28 am »

ναι προφανως.
αλλα αυτο ειναι περισσοτερο υπεκφυγη παρα απαντηση.
αν αναγνωριζουμε οτι τα Α*Β*Γ  ηρθαν, τι ακριβως συζηταμε?
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #142 on: December 26, 2010, 02:36:45 am »

Ότι οι καθηγητές είναι ευαίσθητες ψυχές και πληγώνονται εύκολα.
Logged

byeeee
rookie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 54


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #143 on: December 26, 2010, 12:23:05 pm »

Πέστα ρε Turambar!!!

@thanasiskehagias: Κάντε κόπο να απαντήσετε. Στη χειρότερη θα έχετε χάσει 3 λεπτά από τη ζωή σας. Μπορεί όμως να εκφράσετε μια άποψη, ένα τρόπο σκέψης, μια οπτική γωνία που να βοηθήσει ένα συνάνθρωπο σας να δει κάποιες καταστάσεις πιο σφαιρικά και ολοκληρωμένα, βελτιώνοντας τον εαυτό του και κατ' επέκταση το περιβάλλον του. Εξάλλου, η ουσιαστική επικοινωνία με καθηγητές, επειδή απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό ή έστω, δεν επιδιώκεται αρκετά/συστηματικά και από τις 2 μεριές, γι' αυτό εκτιμάται ιδιαιτέρως όταν προσφέρεται.


@Social_waste: Συζητάμε το ΠΟΙΟΣ έφερε τα Α*Β*Γ και με ΠΟΙΑ λογική. Όπως εύστοχα ανέφερε ο Godhatesusall σε προηγούμενο post, αν δε πολεμήσεις τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ της Μπολώνια, αυτά τα μέτρα σε 1-3 χρόνια θα περάσουν (θα προσθέσω, ή άλλα μέτρα, που οδηγούν σε παρόμοιο αποτέλεσμα).Godhatesusall, ελπίζω να μην παρερμήνευσα...
Οπότε, εκεί πρέπει να πολεμήσεις διαδικασίες, λογικές, τρόπους σκέψης κτλ. Αν βλέπεις στη παγκόσμια σκηνή ένα (καθοδηγούμενο? κι αν ναι, από ποιούς?) ρεύμα για την αύξηση της εξουσίας* του ιδιωτικού κεφαλαίου, ε μάλλον πρέπει να πολεμήσεις αυτήν την κυρίαρχη τάση αντί να αναλώνεσαι στους μυριάδες τρόπους με τους οποίους πάει να επεκταθεί! Το πώς το αφήνουμε για μετά...

*όχι νομοθετικά εδραιωμένη, αλλά πρακτικά, βάση του σύγχρονου κοινωνικού-οικονομικού μοντέλου με τον οποίο λειτουργεί ο δυτικός τουλάχιστον κόσμος

Όσον αφορά το ποιος. Ε άμα βλέπεις τον άλλο και επί 5, 10, 30 χρόνια έχει την ίδια νοοτροπία που εσένα σε καταστρέφει ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΊΖΕΙΣ, με τον οποιοδήποτε τρόπο, από ψήφο, έως να γίνεις εργαζόμενος του ή να αγοράζεις τα προϊόντα του, ε δε φταίει αυτός που σε @@.... Το "δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ'ανέβει στο κρεββάτι" δε σας το'πε ποτέ η γιαγιά σας? Από την άλλη, αν βλέπεις τα πρόσωπα να αλλάζουν αλλά η νοοτροπία να μένει ίδια και εσύ πάλι να τυραννιέσαι, ή ψάχνεις για υπαίτιους σε ανώτερα ιεραρχικά στρώματα ή σε κυρίαρχες ιδέες...

Όσον αφορά το πώς πολεμάς τις ιδέες (ΜΗΝ βλέπεις V for Vendetta). Καθαρά προσωπική μου άποψη, χωρίς να θέλω να επηρεάσω κανέναν, αυτό καθίσταται δυνατό μόνο μέσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ. Τώρα, αρχίστε να προσθέτε επιθετικούς προσδιορισμούς σ'ενα απ'τα 2 ή και στα 2 μέχρι να νιώσετε καλυμένοι, π.χ. ολοκληρωμένη, ουσιαστική, αμερόληπτη, ειλικρινής, αμφίδρομη, επί ίσοις όροις... Προφανώς, η  παιδεία θα σου προσφέρει εφόδια (γνώσεις, δεξιότητες, τρόπους σκέψεις) για να αλληλεπιδράσεις καλύτερα με τον κόσμο και προς όφελος του και η επικοινωνία θα σου δώσει τη δυνατότητα να τα αξιοποιήσεις βέλτιστα για το μέγιστο συνολικό κέρδος.

Συγγνώμη που δεν συζητάω, ούτε προτείνω συγκεκριμένες λύσεις για τα φλέγοντα ζητήματα του σήμερα, απλά εντοπίζω το πρόβλημα σε πιο πρώιμο και βαθύ στάδιο, και λογικά, και ιδεολογικά, και συναισθηματικά, και και και,,,,


ΥΓ Προφανώς η χρήση 2ου ενικού, προστακτικής ή άλλης μορφής λόγου δεν κρύβει πατερναλισμό, ειρωνία, προσβολή απέναντι σε κανένα συνάνθρωπο. Οργή και αγανάκτηση ίσως. Αλλά υποβιβασμό της αξίας, της νοημοσύνης, του συναισθηματικού κόσμου, του δικαιώματος στη ζωή και σε κάθε έκφανση αυτής ποτέ. Άντε ίσως σ'ένα post.

ΥΓ2 @Godhatesusall: Ρε μεγάλε, ποιός είναι ο "χώρος" σου? Ρωτάω ειλικρινά γιατί δε σε ξέρω. Επίσης, επειδή φαίνεσαι καλό & συνεργάσιμο παιδί, πες μου λίγο ποια είναι αυτή η μία, μοναδική, αντικειμενική και αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα την οποία όλοι ξέρουν και για την οποία όλοι μιλάνε, αλλά κάθε φορά που συναναστρέφομαι μαζί τους, την αντιμετωπίζουν ως διαφορετική από αυτή του συνανθρώπου τους, και στα λόγια και στις πράξεις? Και γιατί ρε γμτ?


« Last Edit: December 26, 2010, 13:32:43 pm by rookie » Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #144 on: December 26, 2010, 14:12:47 pm »

Quote from: rookie on December 26, 2010, 12:23:05 pm
Όσον αφορά το πώς πολεμάς τις ιδέες (ΜΗΝ βλέπεις V for Vendetta). Καθαρά προσωπική μου άποψη, χωρίς να θέλω να επηρεάσω κανέναν, αυτό καθίσταται δυνατό μόνο μέσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ. Τώρα, αρχίστε να προσθέτε επιθετικούς προσδιορισμούς σ'ενα απ'τα 2 ή και στα 2 μέχρι να νιώσετε καλυμένοι, π.χ. ολοκληρωμένη, ουσιαστική, αμερόληπτη, ειλικρινής, αμφίδρομη, επί ίσοις όροις... Προφανώς, η  παιδεία θα σου προσφέρει εφόδια (γνώσεις, δεξιότητες, τρόπους σκέψεις) για να αλληλεπιδράσεις καλύτερα με τον κόσμο και προς όφελος του και η επικοινωνία θα σου δώσει τη δυνατότητα να τα αξιοποιήσεις βέλτιστα για το μέγιστο συνολικό κέρδος.

Αλλά πως μπορείς να δημιουργήσεις μια παιδεία "καλή"(όπως την νοεί ο καθένας) μέσα σε μια καπιταλιστική κοινωνία? Είναι δεδομένο(τουλάχιστον για μένα) ότι ο καπιταλισμός δεν θέλει(επειδή πολύ απλά δεν χρειάζεται) οι μάζες να είναι μορφωμένες. Χρειάζεται μόνο μια ελιτ πολύ καλά μορφωμένη(ώστε να μπορεί να στελεχώνει την έρευνα και την διοίκηση) και μεγάλες μάζες ημι-μορφωμένων ημι-καταρτισμένων εργατών.

Προφανώς και πιστεύω ότι η παιδεία μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη ακόμα και μέσα στον καπιταλισμό(δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι αν η εκπαίδευσή μας γίνει σαν την φινλανδική θα έχουμε κάνει ένα βήμα εμπρός). Αλλά, η σχέση της συνείδησης (της συνειδητοποίησης δηλαδή του πως έχουν τα πράγματα) και την πάλης για την ανατροπή αυτών δεν είναι σε καμία περίπτωση μονόδρομη: Αφού κάνω το τάδε(στην περίπτωση μας καλή παιδεία) τότε θα γίνει το δείνα(ανατροπή της κατάστασης αυτής). Η ιστορική εμπειρία μας έχει δείξει ότι η σχέση αυτή είναι αμφίδρομη(διαλεκτική): Πρέπει να γίνεται θεωρητική μόρφωση-κουβέντα για το πως είναι η κατάσταση σήμερα η οποία θα οδηγεί σε αύξηση της συμμετοχής στην καθημερινή πάλη(απεργίες,πορείες κτλ) η οποία με την σειρά της θα κάνει ευκολότερη-καλύτερη την κουβέντα με τον παραέξω κόσμο που...(βέβαια η προσπάθειά μου να εξηγήσω την διαλεκτική σε 2 γραμμές ίσως να απέτυχε λίγο Tongue)


Ότι η αλήθεια είναι μία και αντικειμενική είναι φιλοσοφική άποψη. Σύμφωνα με τον διαλεκτικό υλισμό, η πραγματικότητα είναι μία και το μόνο που διαφέρει είναι ο βαθμός που την προσεγγίζουμε. Με πιο απλά λόγια, θα μπορούσα να προσπαθήσω να δώσω απάντηση σε διάφορα ερωτήματα που με ταλανίζουν χρησιμοποιώντας την πχ θεώρηση του καντ. Σχεδόν στα πάντα, θα αποτύχαινα οικτρά. Θα μου πεις, με τον διαλεκτικό υλισμό τα καταλαβαίνεις όλα? Προφανώς και όχι γιατί δεν έχω τόσο καλή-βαθιά κατανόηση του διαλεκτικού υλισμού και 2ον δεν έχω όλα τα δεδομένα που μου χρειάζονται για να απαντήσω σε αναπάντητα ερωτήματα. Άρα, ο καθένας προσεγγίζει την πραγματικότητα με τα δικά του εργαλεία, και συνεπώς βλέπει τον κόσμο παραμορφωμένο σύμφωνα με τα γυαλιά που φοράει.

Και,δεν ξέρω αν αυτό σου λέει τίποτα, αλλά ο χώρος μου(ο χώρος με τον οποία συμμαχώ σε καθημερινή βάση) είναι ο ευρύτερος χώρος της επαναστατικής αριστεράς. Εγώ προσωπικά έχω αναφορές στον Μαρξ-Εγκλες με μία κριτική στάση απέναντι στον Λενιν.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #145 on: December 26, 2010, 16:31:56 pm »

Quote from: thanasiskehagias on December 26, 2010, 00:35:09 am
The Boy Who Cried Wolf, From Wikipedia, the free encyclopedia

The Boy Who Cried Wolf, also known as The Shepherd Boy and the Wolf, is a fable attributed to Aesop. The protagonist of the fable is a bored shepherd boy who entertained himself by tricking nearby villagers into thinking a wolf is attacking his flock of sheep. When they came to his rescue, they found that the alarms were false and that they had wasted their time. When the boy was actually confronted by a wolf, the villagers did not believe his cries for help and the wolf ate the flock (and in some versions the boy).

Και καλά Χριστούγεννα

Κύριε Κεχαγιά, πέραν του ότι θεωρώ πολύ άστοχο το συγκεκριμένο ποστάρισμα και δε βλέπω που βοηθάει στην όποια εξέλιξη συζήτησης. Θέλω να σας ρωτήσω ειλικρινά και χωρίς καμία ειρωνία:
Η άποψη σας για το τι πρέπει να γίνει, ποια είναι? Οκ για τις υπερβολικές καταλήψεις (συμφωνώ ως ένα βαθμό), σεβαστή και η άποψη σας για τους φοιτητές, θεμιτή και η κριτική και όλα. Πέραν αυτών, έχουμε ένα νόμο που πρόκειται να κατατεθεί. Πως σας φαίνεται εσάς όλη αυτή η κατάσταση?
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
rookie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 54


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #146 on: December 26, 2010, 17:47:59 pm »


@Godhatesusall:
Συμφωνώ πως ο καπιταλισμός δεν χρειάζεται μορφωμένες μάζες, άρα δεν καίγεται να τις μορφώσει. Θα προσθέσω, πως ο ιμπεριαλισμός (όχι απαραίτητα γεωγραφικός) θέλει αμόρφωτες μάζες και καίγεται για να μη λάβουν ουσιαστική παιδεία, να μην διευρύνουν τους ορίζοντες τους, να μην αναπτύξουν ολοκληρωμένη κριτική σκέψη, να μην μπορούν να προσεγγίσουν βέλτιστα την πραγματικότητα KAI να μην έχουν ομόνοια!

Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα. Homo homini lupus. Εκεί κολλάει η παιδεία/μορφωση που λέω εγώ και η κουβέντα -αύξηση συμμετοχής- κουβέντα με περισσότερους που λες εσύ. Στο να καταλάβουμε πως είμαστε ΌΛΟΙ στο ίδιο στρατόπεδο, απ'την ίδια μεριά. Στην αντίπερα όχθη πρακτικά δεν υπάρχει κανείς. Μόνο αν επιλέξουν κάποιοι να πάνε και να μείνουν εκεί, κολλημένοι στη μισαλλοδοξία τους , που και τότε είναι τόσοι λίγοι που τους σβήνεις απ'το χάρτη εν μία νυκτί. Εκεί κολλάνε και τα post που κάποιοι, ελαφρά τη καρδία, εξέλαβαν ως εριστικά, προσβλητικά, χυδαία, δεν ξέρω γω τι.

Επίσης, θες ενημέρωση και συμμετοχή των φοιτητών, θες να αποκρυσταλλώσεις κάποιες δικές σου απόψεις, σου την μπαίνει κάποιος και θες να του βγεις?! Πάνε σε μια ψυχολογία, κοινωνιολογία, στο ΠΑΜΑΚ ρε αδερφέ και ζήτα από ένα καθηγητή, που άκουσες ότι είναι ψαγμένος και μεταδοτικός, μια 3ωρη διάλεξη στο Παναγιωτόπουλος. Πάνω στις οικονομικές & κοινωνικές εξελίξεις, στην ψυχολογία ανθρώπων σε περιόδους κρίσεων, στο διαλεκτικό υλισμό! Αν γουστάρει ο άλλος τη δουλειά του, θα χαρεί να το κάνει!! Και ίσως να μάθεις κάτι που θα σε βοηθήσει πάρα πολύ ως άνθρωπο αλλά και στον αγώνα σου.
Το β' ενικό αναφέρεται σε έως και 1500 φοιτητές προφανώς.

Logged
rookie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 54


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #147 on: December 26, 2010, 18:11:37 pm »

Quote from: Doctor_Doctor on December 26, 2010, 16:31:56 pm
έχουμε ένα νόμο που πρόκειται να κατατεθεί. Πως σας φαίνεται εσάς όλη αυτή η κατάσταση?

Να πω, να πω??  Cheesy(προφανώς και μιλάω για μένα και όχι εκ μέρους κάποιου άλλου):
Δεν τον τηρείς! Εδώ είναι Βαλκάνια!

-Μα, δε θα σου δίνουν χρηματοδότηση.
-Έτσι κι αλλιώς, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.

-Μα, θα φας πρόστιμο.
-Το αυτό.

-Μα, θα γίνεις βούκινο στην Ευρώπη.
-Είμαι ήδη.

-Μα, δεν θα σε απορροφά το δημόσιο.
-Το ποιο?

-Μα, δεν θα μπορείς να διεκδικείς αξιοπρεπείς θέσεις εργασίας πάνω στο αντικείμενο σου στη χώρα σου.
- Huh

-Μα, δεν θα σου δίνουν πτυχίο.
-Σε 8 χρόνια (αλλαγή 2 κυβερνήσεων) το ξανασυζητάμε.

-Μα, θα σας μπαγλαρώσουν.
-Άσυλο?

-Μα, δεν θα συνεργάζονται άλλα πανεπιστήμια μαζί σου για ερευνητικά, μεταπτυχιακά, erasmus, best, iaeste κτλ.
-Θα τους ρωτήσω!! Παιδιά τα βρίσκουμε έτσι? Γιατί αν αλλάξουμε τότε είναι που δεν θα θέλετε να συνεργάζεστε μαζί μας. (εκτός αν αυτοί είναι ήδη μες στο κόλπο και περιμένουν να υποκύψουμε  :'()

Νταξ, 45 τόνοι κρέας και κουστούμια καταπιέζουν ένα έθνος ολόκληρο κάθε φορά που τους έρχεται επιφοίτηση Αγίου γερμανικού, αμερικάνικου κτλ. Πνεύματος. Και σου λέει η άλλη "θέτω προς δημόσια διαβούλευση..." Όταν βλέπεις δρόμους να κλείνουν, κάδους να καίγονται και κεφάλια να ανοίγουν, πως θες να στο πούνε για να το καταλάβεις δηλαδή?
Αλήθεια, με ποια διαδικασία ρίχνεις την κυβέρνηση?



Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #148 on: December 26, 2010, 18:23:13 pm »

Και παράγινε με τις απεργίες και τις πανεργατικές πορείες.
Τι κακό και αυτό.

Αλλοιώνεται η αξία της κινητοποίησης.
Logged

byeeee
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #149 on: December 26, 2010, 18:32:46 pm »

Quote from: rookie on December 26, 2010, 17:47:59 pm
@Godhatesusall:
Συμφωνώ πως ο καπιταλισμός δεν χρειάζεται μορφωμένες μάζες, άρα δεν καίγεται να τις μορφώσει. Θα προσθέσω, πως ο ιμπεριαλισμός (όχι απαραίτητα γεωγραφικός) θέλει αμόρφωτες μάζες και καίγεται για να μη λάβουν ουσιαστική παιδεία, να μην διευρύνουν τους ορίζοντες τους, να μην αναπτύξουν ολοκληρωμένη κριτική σκέψη, να μην μπορούν να προσεγγίσουν βέλτιστα την πραγματικότητα KAI να μην έχουν ομόνοια!
τι ειναι ομως η ουσιαστικη παιδεια? η και η παιδεια γενικα? και τι σχεση εχει με το πανεπιστημιο?
μηπως τη μπερδευουμε με τη γνωση? η την επιστημη? η γνωση ανοιγει τους οριζοντες? φερνει την ομονοια?

http://www.youtube.com/watch?v=kTKn1aSOyOs
Quote
Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα. Homo homini lupus. Εκεί κολλάει η παιδεία/μορφωση που λέω εγώ και η κουβέντα -αύξηση συμμετοχής- κουβέντα με περισσότερους που λες εσύ. Στο να καταλάβουμε πως είμαστε ΌΛΟΙ στο ίδιο στρατόπεδο, απ'την ίδια μεριά. Στην αντίπερα όχθη πρακτικά δεν υπάρχει κανείς. Μόνο αν επιλέξουν κάποιοι να πάνε και να μείνουν εκεί, κολλημένοι στη μισαλλοδοξία τους , που και τότε είναι τόσοι λίγοι που τους σβήνεις απ'το χάρτη εν μία νυκτί. Εκεί κολλάνε και τα post που κάποιοι, ελαφρά τη καρδία, εξέλαβαν ως εριστικά, προσβλητικά, χυδαία, δεν ξέρω γω τι.
αν ειμαστε ολοι στο ιδιο στρατοπεδο τοτε ποιος ειναι το υποκειμενο της αντιδρασης?
αν ειμαστε ολοι στο ιδιο στρατοπεδο, γιατι ειμαστε στρατοπεδο? ποιον αντιστρατευομαστε?

http://www.youtube.com/watch?v=_3uFbwh6-0g
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...