• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 10:56:21 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 10:56:21 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9958
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426664
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 48
Guests: 98
Total: 146
GPapas
mariaxalk
pipitsenko
ELEF
kkotsopo
Mr Watson
vas22
Kv
Pastellaki
asimomyti
AcDimitri
BossiTsif
orestispail51
johnmout
smoul
georkala
dseid
Kelly Tsimpouri
thomaitheodosiadou
kapas
Petran25
jimalexoud
Ntinomanolo123
dionmant
dkoukn
Jordann
DarkMagiK06
anastasis_sid
nthanos
tsaliki
odysseaskar
satsok
_Trob
geftihiakos
dimitris papadopoulos
Thanoskask
sigklitiki
valentini
JoHn!
John120196
andripappa
asemas
dimikotz
meni
kurt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Go Down Print
Author Topic: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)  (Read 29666 times)
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #165 on: January 04, 2011, 00:10:33 am »

Εντάξει, ακουστήκαμε όλοι και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του. Θα είχα πολλά ακόμη να πω (ίσως και να μην άντεχα και να έριχνα  ειρωνεία, π.χ. για τους φοιτητές που "πρέπει είτε να χάσουν όλη την προσωπική τους ζωή είτε .... κλπ. κλπ.") αλλά το σταματάω εδώ. Εδώ που τα λέμε σε σχέση με αυτά που έγραψα περίμενα να μου τα σούρετε πιο χοντρά. Μάλλον φτηνά την γλύτωσα  Smiley .. υποθέτω γλύτωσα κάποια και λόγω εορταστικής περιόδου.

Μόνο ένα τελευταίο θα πω, στον rookie:
Quote from: rookie on January 03, 2011, 10:02:12 am
Τι γίνεται αν παρακολουθώ στο μάθημα και δεν τα πιάνω? Αν ρωτάω τον καθηγητή στο διάλλειμμα και δεν βγάζω πάλι άκρη? Αν γυρνάω σπίτι, διαβάζω από το βιβλίο του για το συγκεκριμένο θέμα αλλά... δεν? Ψάχνω σε άλλα βιβλία ίδιου αντκειμένου αλλά αυτά είναι διαφορετικής φιλοσοφίας από αυτά που διδάσκει ο καθηγητής. Πάω στο γραφείο του για να μου το αναλύσει περισσότερο και λείπει? ... Εντατικοποίηση των σπουδών των φοιτητών θα σήμαινε αντίστοιχα και περισσότερη, ουσιαστικότερη και πιο οργανωμένη δουλειά από πλευράς ΔΕΠ. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα τώρα?? Αν ναι, υπάρχει αυτή η θέληση?

3η: Τι γίνεται με όσους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ανταποκριθούν στην εντατικοποίηση? Τι προτείνετε ότι πρέπει να τους κάνουμε?
σοβαροί, χωρίς ουσιαστικές γνώσεις και αξιόλογες ικανότητες...
Φίλε μου αυτό προσπαθώ να πω τόσες μέρες: στον δικό μου ιδανικό κόσμο θα υπήρχε ένα πλαίσιο πιο  απαιτητικό για όλους, φοιτητές και ΔΕΠ. Ναι μεν εγώ θα σε μπορούσα να σε πάω πειθαρχικό αν αντέγραφες, αλλά και εσύ εμένα αν δεν με έβρισκες στις ώρες γραφείου. Και ξέρεις κάτι, στο steady state (μετά ίσως  από κάποια μεταβατικό) δεν θα χρειαζόταν καν το πειθαρχικό γιατί όλοι (οι περισσότεροι) θα έβλεπαν πιο σοβαρά την υπόθεση σπουδές / πανεπιστήμιο / επιστήμη. Έτσι γίνεται στα σοβαρά Παν/μια και στα σοβαρά κράτη. Όσο για μας, "φταίει ο Θεός που μας μισει? φταίει το κεφάλι το κακό μας? κανένα στόμα δεν το 'βρε και δεν τόπε ακόμα".

Και ναι, υπάρχουν και αυτοί που δεν μπορούν και θα έπρεπε να ασχοληθούν με κάτι άλλο. Δεν είναι ντροπή να γίνεις κάτι άλλο από μηχανικός / επιστήμονας / ιατροφιλόσοφος.

Τεσπα, ελπίζω να μην έκανα κατάχρηση της φιλοξενίας σας. Καλή χρονιά σε όλους

Θ
Logged

BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #166 on: January 04, 2011, 01:01:34 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 18:59:33 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #167 on: January 05, 2011, 19:49:37 pm »

Kε Κεχαγιά Καλή χρονιά. Με κάθε σεβασμό στην αντίθετη άποψη, και διάθεση διαλόγου και όχι ειρωνίας ή απαξίωσης, θα παραθέσω τις διαφωνίες μου σε κάποια πράγματα

Quote from: thanasiskehagias on January 02, 2011, 15:01:50 pm


Όσον αφορά την κουλτούρα (ή, αν θέλετε, την νοοτροπία): όλη η Ελληνική κοινωνία είναι άρρωστη και γι' αυτό είναι άρρωστο και το Πανεπιστημιο. Όταν μαθαίνετε την κατάληψη από το Λύκειο (ως μέσο χαβαλέ και όχι αγώνα) γιατί να γίνουν σοβαρότερες καταλήψεις στο Παν/μιο? Όταν αντιγράφεις στο Λύκειο γιατί να σταματήσεις να αντιγράφεις στο Παν/μιο? Όταν η αντιγραφή, η λούφα και η διαπλοκή γίνονται ο κανόνας (και γνωρίζω ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις) πως περιμένετε το Πανεπιστήμιο να παράγει και να μεταδίδει γνώση?

Θα συμφωνήσω μαζί σας ως προς το ζήτημα της αντιγραφής. Ίσως είμαστε τα μοναδικά πανεπιστήμια στα οποία οι φοιτητές έχουν τόσο εντονη τη συγκεκριμένη κουλτούρα/ αντίληψη, και μάλιστα έχουμε και φοιτητικούς συνδικαλιστικούς φορείς οι οποίοι προβάλλουν την αντιγραφή ως κάτι "καλό, αντικομφορμιστικό και ενάντια στην άθλια μορφή εκπαίδευσης που μας δίνεται". Θα έλεγα ότι διαφωνώ μαζί τους για πολλούς λογους... ο κυριότερος λόγος είναι οτι οι συγκεκριμένες παρατάξεις υποστηρίζουν την λεγόμενη "αυτομόρφωση" που την θεωρώ αρκετά αδύνατη με αυτές τις συνθήκες. Είναι σαν να λέμε ότι κάποιος μπορεί να γίνει μηχανικός από μόνος του. Ε, τότε τι το θέλουμε το ρημάδι το Πανεπιστήμιο, ας το κλείσουμε αν είναι έτσι. Εν πάσει περιπτώσει, πολύς κόσμος έχει πάρει πτυχίο χωρίς να έχει ιδέα από ορισμένα μαθήματα τα οποία στη συνέχεια τα βρίσκει μπροστά του στην εργασία/ μεταπτυχιακό ακόμη και στο διδακτορικό. και αναγκάζεται έστω και αργά να τα "διαβάσει". Δεν θεωρώ υγιές το φαινόμενο, ούτε πιστεύω βέβαια ότι όλοι είμαστε άγιοι και δεν αντιγράφουμε ποτέ. Πάντως τουλάχιστον φαντάζει αρκετά γελοίο το να είμαστε από πάνω περήφανοι γι' αυτό.

Θα διαφωνήσω στο ζήτημα των καταλήψεων. Ο φοιτητικός από τον μαθητικό συνδικαλισμό έχει πολλές βασικές διαφορές. Η μία είναι ότι ο φοιτητικός συνδικαλισμός συνήθως παρουσιάζει κείμενα/ αποφάσεις οργάνων στοιχειοθετημένα, με συγκεκριμένα αιτήματα/ ιδέες και πολιτικές στοχεύσεις, ακόμη και προτάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, και σίγουρα απευθύνεται μια απόφαση ενός οργάνου σε ενήλικες οι οποίοι αν μη τι άλλο έχουν και δικαίωμα ψήφου για την πολιτεία, αλλά και υποτίθεται τη  βασική ωριμότητα να αποφασίζουν για τον εαυτό τους. Ο μαθητικός συνδικαλισμός είναι πιο ευάλωτος σε καπελώματα/ υποκίνηση, γιατί απευθύνεται σε άτομα αδιάβαστα, ανήλικα, με σχεδόν παντελή απουσία πολιτικής άποψης, και συνήθως βγάζει προς τα έξω αιτήματα όπως "η κέτσαπ στα σάντουιτς που λείπει από το κυλικείο", ή αναφέρεται υπεραπλουστευμένα σε κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες κάποιων σχολείων, όπως έλλειψη καθηγητών/ κτιρίων/ υποδομών. Ακόμη και η κατάληψη εκεί αποφασίζεται απο ανήλικα άτομα, και πολλές φορές χωρίς κάν συλλογικές διαδικασίες όπως μια γενική συνέλευση, αλλά από 2-3 καλόπαιδα του δεκαπενταμελούς (ή τουλάχιστον από τη δική μου μαθητική εμπειρία αυτό θυμάμαι).
Δεν εξισώνω λοιπόν με τίποτα φοιτητικές και μαθητικές κινητοποιήσεις, και πάω ένα βήμα παραπέρα λέγοντας ότι δεν έχουν καμιά σχεση μεταξύ τους.
Μάλιστα, απορώ σε αυτό το σημείο αν έχετε απαξιώσει τόσο πολύ τις φοιτητικές καταλήψεις, πώς βλέπετε την τότε συμμετοχή/ στήριξή σας σε αυτές (2006-7 όπως αναφέρατε).



Quote
Το λέω για άλλη μια φορά: και εμείς οι ΔΕΠ έχουμε πολλές αμαρτίες και μεγάλα περιθώρια για βελτίωση. Ωστόσο ισχυρίζομαι ότι εμείς ως μέσος όρος είμαστε καλύτεροι από εσάς. Αλλά ούτε αυτό είναι περίεργο, οφείλεται απλά στο ότι για να γίνεις ΔΕΠ περνάς πολύ περισσότερες κρίσεις και εξετάσεις απότι για να γίνεις φοιτητής (το φίλτρο εξακολουθεί να δουλεύει έστω κατά καποιο ατελή τρόπο).
Κάπου εδώ θεωρώ ότι προχωράτε σε υπεραπλουστεύσεις. Τί σημαίνει "καλύτερος"? Όπως το καταλαβαίνω εγώ, τα ΔΕΠ ειναι επιστημονικά αρτιότερα από τη φοιτητική μάζα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο ζήτημα. Επίσης περνάνε μεγάλο μέρος της ζωής τους μέσα στο Πανεπιστήμιο, ενώ εμείς μερικά μόνο χρόνια, με αποτέλεσμα να γνωρίζουν πολύ καλύτερα από μας τις ανάγκες του πανεπιστημίου. Έτσι, ίσως να συμφωνούσα ότι δικαιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από μας να αποφασίζουν γι' αυτό, και γι' αυτό υποστηρίζω και τον τωρινό τρόπο διοίκησης που δίνει την πλειοψηφία λήψης αποφάσεων στα μέλη ΔΕΠ. Από κει και πέρα, αν το "καλύτερος" χωράει και άλλες παραμέτρους, αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση. Παρακολουθώντας τον dialogo - dep (λίστα επικοινωνίας των μελών ΔΕΠ), έστω και απο σπόντα, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η κοινωνική σκέψη πολλών μελών ΔΕΠ, η πολιτική τους στόχευση ακόμη και οι σκέψεις τους για το πανεπιστήμιο είναι τελείως νηπιακού επιπέδου. Αν παίζουν ρόλο οι εξετάσεις, σίγουρα αρκετά ΔΕΠ έπρεπε να μείνουν μετεξεταστέα στο κομμάτι της ακαδημαϊκής σκέψης και αντίληψης.

Quote
ΙΙΙ. Όσο λοιπόν αφορά το κομμάτι παραγωγής γνώσης  (έρευνα) πιστεύω ότι είμαστε (στον μέσο όρο) αξιοπρεπείς (αυτό μπορώ να το τεκμηριώσω με στατιστικές και τέτοια, αλλά ειλικρινά βαριέμαι να μπω στην διαδικασία).
Δεν θα μπώ στην διαδικασία να αξιολογήσω αυτή σας την πρόταση, λόγω έλλειψης στοιχείων, παρόλα αυτά το μόνο σίγουρο είναι ότι το υπουργείο και ο τύπος έχουν καταξεφτιλίσει την έρευνα που γίνεται στην Ελλάδα και την θεωρούν από τις κατώτερες στην ευρώπη, αν όχι και στον κόσμο. Σ' αυτούς που κατά κύριο λόγο επιτίθενται, είναι σε εσάς, τα μέλη ΔΕΠ, χαρακτηρίζοντάς σας ανίκανους, κηφίνες, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Αυτή η επίθεση σας αφήνει ανέγγιχτους? Κι αν σας αγγίζει, θα ήθελα πραγματικά να ακούσω την επιχειρηματολογία σας. Διευκρινίζω πώς δεν έχω σοβαρή άποψη για την έρευνα, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν πανεπιστήμια και διδακτορικά που δίνουν πολύ σοβαρά ερευνητικά αποτελέσματα στην Ελλάδα.


Quote
Πριν όμως διεκδικήσουμε το παραπάνω, μου φαίνεται εύλογο (να αρχίσουμε τουλάχιστον) να βελτιστοποιήσουμε την χρήση αυτών που έχουμε. Το οποίο σημαίνει πιο πολλές προόδους και σετ ασκήσεων ... αλλά και περισσότερη και τακτικότερη αξιολόγηση, προαπαιτούμενα, πειθαρχικές ποινές σε όσους αντιγράφουν, λιγότερο χρόνο σε εξεταστικές (ίσως και μόνο δύο εξεταστικές), καθόλου μεγγραφές, σύνδεση των μαθημάτων με τις εφαρμογές και την αγορά εργασίας. Ο στόχος όλων αυτών των μέτρων είναι: να μεγιστοποιήσουμε την ποσότητα (και ποιότητα) της γνώσης μηχανικού την οποία αποκτάτε στα 5 χρόνια των σπουδών σας (οι οποίες θα είναι μια περίδος σκληρής δουλειάς και όχι, γκομενιάσματος και φραπεδοποσίας).
Για εργασίες, πρότζεκτς και δουλειά για οποιοδήποτε μάθημα καθόλη τη διάρκεια του εξαμήνου και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της εξεταστικής, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας. Ωστόσο δεν ξέρω σε τι θα εξυπηρετούσαν οι λιγότερες εξεταστικές. Ήδη στο δικό μας τμήμα οι καθηγητές έχουν καταλάβει ότι μόλις ένα 20% βγάζει τη σχολή στα 5 χρόνια, και ότι για την ποσότητα των μαθημάτων που έχουμε ίσως θα χρειαζόταν η σχολή να γίνει εξαετής (ίσως με το πρώτο έτος ως"προπαρασκευαστικό έτος" που θα αναφέρεται σε αδυναμίες/ κενά που άφησε το λύκειο σε μαθηματικά και φυσική).
Η σύνδεση με τις εφαρμογές και την αγορά εργασίας, επίσης πιστεύω ότι θα βοηθούσε πολλούς αποφοίτους. Έχω ακούσει από πολλούς πρωην συναδέλφους που τώρα έχουν πάρει πτυχίο και εργάζονται ότι οι γνώσεις της σχολής τους χρειάστηκαν το πολύ σε ένα 10% , ή ότι το μόνο που τους προσέφερε η σχολή είναι ο τρόπος σκέψης για να επιλύσουν ένα πρόβλημα. Παρόλα αυτά μιλάμε για πέρασμα από ένα σύνολο γνώσεων βάσης σε ένα σύνολο πιο "ειδικών" και "εξειδικευμένων" γνώσεων που επίσης χωράει πολλή συζήτηση το πώς και πότε θα γίνει (σίγουρα πάντως δεν πρέπει να γίνει με την έως τώρα προχειρότητα που αντιμετωπίζεται η αλλαγή του προγράμματος σπουδών).
Όσο για "γκομένιασμα" και "φραπεδοποσία", δε νομίζω ότι στη δική μας τη σχολή, ειδικά μετά το 3ο έτος, υπάρχει χρόνος και πολύ γι' αυτά (αν αντικειμενικά θέλεις να τελειωσεις κάποια στιγμή). Αν και αν θέλετε την ειλικρινή μου άποψη, και αυτά χρειάζονται. Το σημερινό σχολείο δημιουργεί σχιζοφρενή παιδάκια που στη σχολική τους ζωή δεν είχαν ούτε χρόνο για ύπνο, από τις υπερβολικά άχρηστες ώρες που περνούν στο σχολείο και δημιουργούν την ανάγκη φροντιστών για να τους τα μάθουν στο σπίτι, ή από τις υπερβολικές γονικές φιλοδοξίες που θέλουν να γεμίσουν το ημερήσιο πρόγραμμα ενός παιδιού με υπερβολικά πολλες δραστηριότητες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, καράτε, μπαλέτο, πιάνο, κιθάρα, ζωγραφική, και ούτω καθεξής... όλα με υποχρεωτικές ώρες παρακολούθησης χωρίς να αφήνουν το παιδί να καταπιάνεται μαζί τους όταν θέλει και να τα βλέπει σαν χόμπυ).



Quote
Quote
Διεωρωτώμαι στο σημείο αυτό, πώς ένας καθηγητής του πανεπιστημίου ας πούμε της Γλασκόβης, ή του Berkeley ή της Σορβόννης θα είναι σε θέση να πάρει αποφάσεις συμμετέχοντας στο "συμβούλιο" ενός ιδρύματος, όπως το ΑΠΘ, το οποίο γνωρίζει ελάχιστα σαν ίδρυμα έως και καθόλου. Δηλαδή, θα πρέπει να ενημερωθεί μέσα σε ένα έτος το πολύ για τους οικονομικούς του πόρους, τις ιδιομορφίες του, το πώς αυτοί κατανέμονται, τις ανάγκες κάθε σχολής και κάθε τμήματος και ούτω καθεξής.  Το πιό δύσκολο από αυτά θα είναι ίσως να μπεί στην νοοτροπία και στην ιδιόμορφη κουλτούρα των Ελληνικών ΑΕΙ, και των χαρακτηριστικών τους που έχουν διαμορφωθεί και ριζώσει εδώ και πολλά χρόνια. Κατα την άποψή μου, μόνο ένας άνθρωπος που ζεί καθημερινά μέσα σε ένα ίδρυμα μπορεί να πάρει αποφάσεις για το ίδρυμα αυτό, όταν το ζεί και το ξέρει, για αρκετά χρόνια. Αλλιώς απλά δεν δικαιούται να αποφασίζει για κάτι στο οποίο δε συμμετέχει. Απλά συμβουλευτικό ρόλο θα μπορούσε να παίξει.

Η διερώτηση είναι (εθελοτύφλως?) αφελής. Ο εν λόγω του Berkeley θα πρέπει ας πούμε να μας θυμίσει το αυτονόητο: ότι στo Berkeley και στα άλλα σοβαρά Πανεπιστήμια το 6μηνο διαρκεί 13 εβδομάδες. ΔΕΝ θα πρέπει να "να μπεί στην νοοτροπία και στην ιδιόμορφη κουλτούρα των Ελληνικών ΑΕΙ", ίσα ίσα, θα πρέπει να κρατηθεί μακριά από αυτή. Και φυσικά θέλουμε έναν από τo Berkeley, δεν θέλουμε τον Ψωμιάδη.

Δεν είπα πουθενά ότι δε θέλουμε τη γνώμη του Berkeley, όπως και οποιουδήποτε άλλου καλού πανεπιστημίου στον κόσμο. Διερωτώμαι απλά αν ένας που γνωρίζει ελάχιστα για ένα ίδρυμα δικαιούται να αποφασίζει γι' αυτό. Θα παίρνατε εύκολα αποφάσεις για ένα πανεπιστήμιο της Ινδίας, ας πουμε, αν πηγαίνατε εκεί για ένα εξάμηνο από το ΑΠΘ? Δε θα το βρίσκατε κάπως μεγάλη ευθύνη που μπορεί να οδηγήσει σε τραγικά παρατράγουδα? Το κάθε πανεπιστήμιο, εξακολουθώ να πιστευω, ότι έχει κάποιες ιδιομορφίες... δεν είναι αποκομμένο από την τοπική κοινωνία, την κουλτούρα του λαού της χώρας όπου βρίσκεται κτλ. Αυτές οι ιδιομορφίες δεν πιστεύω ότι είναι απαραίτητα κακές, και ίσως θα έπρεπε να τις αντιμετωπίζουμε με λίγο περισσότερη περίσκεψη, και ίσως λίγο λιγότερη καχυποψία. Είναι ίδιο ένα μεσογειακό πανεπιστήμιο με ένα πανεπιστήμιο του Ιράν? Δε νομίζω. Ούτε οι φοιτητές, ούτε τα ΔΕΠ, ούτε κανείς άλλος έχει την ίδια νοοτροπία.
Δε μιλάω φυσικά για εγγενή νοσηρά φαινόμενα όπως διαφθορά, συναλλαγή καθηγητών με παρατάξεις τα οποία πρέπει να ξεριζωθούν τελείως και να αφήσουμε τις περιττές πολιτικάντικες δικαιολογίες στην άκρη. Θα ήταν ίσως ουτοπία, αλλά κάποτε πρέπει να επικρατήσει κάπως η αξιοκρατία και στην Ελληνική κοινωνία, και στα Ελληνικά πανεπιστήμια.
Παρόλα αυτά δε πιστευω ότι μας κάνει καλό η ξενομανία και η δουλοπρέπεια του υπουργείου που περιορίζεται στην φράση "το ξένο είναι καλό, το ελληνικό είναι κακό", και προσπαθεί να αλλάξει το Πανεπιστήμιο με τον ευκολότερο τρόπο, και τον πολλάκις δοκιμασμένο και αποτυχημένο : εξωτερική βίαια παρέμβαση, εξοστρακισμός των δημοκρατικών διαδικασιών (γιατί θέλουν αρετή και τόλμη και... δεν τα χουμε τα κότσια), καπέλωμα και εν τέλει νόμος ψηφισμένος με αποχή της μισής Βουλής, βίαιες συγκρούσεις έξω και μέσα στα πανεπιστήμια και πλασματικοί "διάλογοι" και "διαβουλεύσεις". Αν θέλετε τη γνώμη μου, είναι ένας ακόμα σίγουρος τρόπος ότι δε θα εφαρμοστεί και ο παρών νόμος.
Και κάτι τελευταίο : δεν θέλετε τον Ψωμιάδη... μόνο που δεν σας ρωτάνε αν τον θέλετε ή όχι, θα σας (και μας) τον φορέσουν καπέλο. Γιατί η νοσηρή ρουσφετολογο- κομματοκρατία είναι μέσα στα υπουργεία που φτιάχνουν τους νόμους και επικαλούνται την κατάργησή της.

Quote
Π.χ. εμένα δεν με συγκινεί η δωρεάν σίτιση στην Λέσχη, πιστεύω ότι τα extra λεφτά θα πρέπει να πάνε στην πρόσληψη επιπλέον ΔΕΠ ή έμισθων υποψήφιων διδακτόρων. Κ.ο.κ. Αν τέλος πάντων συμφωνήσουμε στο που θα πάνε τα λεφτά, πρέπει κατόπιν να συμφωνήσουμε στις μορφές αγώνα. Που σίγουρα δεν θα είναι κατάληψη (είναι εντελώς οξύμωρο να δηλώνεις ότι θέλεις να βελτιώσεις  τις σπουδές και ταυτόχορονα να προχωράς σε κινήσεις που ρίχνουν το επίπεδο αυτών). Ίσως πορείες, ίσως αναστολή εγγραφών νέων φοιτητών, ή δεν ξέρω τι άλλο. Αυτό που ξέρω είναι σε οποιαδήποτε μορφή αγώνα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος καπελώματος ...

Για τη δωρεάν σίτιση ή στέγαση στη Λέσχη, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι για μερικές περιπτώσεις φοιτητών είναι ζωτικά απαραίτητη. Έχω γνώση δυο περιπτώσεων, τις οποίες παραθέτω ως παραδείγματα. Ο πρώτος, άριστος φοιτητής, που οι γονείς του απλά δεν μπορουσαν να του πληρώνουν ενοίκιο ή φαγητό, γιατί ήταν το 3ο ή 4ο παιδί της οικογένειας. Αυτός σπουδασε τρωγοντας στη Λέσχη και έχοντας δωμάτιο στις εστίες. Θέλω να ελπίζω ότι, έστω και κατ' επίφαση, το κράτος ακόμα δίνει τις ίδιες ευκαιρίες για παιδεία σε όλους, και δε δημιουργεί φοιτητές δυο ταχυτήτων ανάλογα με το οικογενειακό τους εισόδημα (τουλάχιστον σε θεωρητικό/ νομικό επίπεδο).
Η δεύτερη περίπτωση είναι επίσης φοιτητή μαθηματικών, που κατάφερε χωρίς εισόδημα, τρώγοντας στη λέσχη και μένοντας σε εστίες, όχι μόνο να πρωτεύσει σε διαγωνισμούς της μαθηματικής εταιρείας, αλλά να τελειώσει τη σχολή του, το μεταπτυχιακό του στην Ελλάδα, και να φυγει στο εξωτερικό για διδακτορικό στη Μαθηματική Λογική, με το καλύτερο βιογραφικό από όλους τους συναδέλφους του. Αυτό το παιδί που δεν είχε το εισόδημα να σπουδάσει, αλλά είχε τα νοητικά/ επιστημονικά προσόντα να καταφέρει να γίνει διδάκτορας, δεν πιστεύετε ότι θα είχε αποκλειστεί από τον επιστημονικό κόσμο αν δεν υπήρχαν αυτές οι παροχές?
Βέβαια αν το κράτος μπορούσε να του πληρώσει και το διδακτορικό του, πιθανότατα δεν θα είχε φύγει έξω (αυτό είναι ένα σημείο στο οποίο θα συμφωνήσω 100%, τα διδακτορικά στην Ελλάδα πρέπει να αρχίσουν να πληρώνονται).


« Last Edit: January 05, 2011, 22:05:52 pm by pandora » Logged
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #168 on: January 06, 2011, 17:38:07 pm »

συγνωμη αλλα θελω να πεταξω σφηνα ενα αρθρο που βρηκα τωρα Tongue
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_06/01/2011_427817


συνεχιστε  Smiley Tongue
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #169 on: January 11, 2011, 03:13:34 am »

Αναταραχή στο Μαξίμου

Τα μηνύματα έχουν ήδη φθάσει στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου εισηγούνται τώρα τακτική υποχώρησης στο θέμα των αλλαγών που σχεδιάζονται στην ανώτατη εκπαίδευση, κάτι που ο ίδιος αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό. Από την άλλη πλευρά, η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου και ο υφυπουργός της κ. Πανάρετος εμφανίζονται για πρώτη φορά σε «κοινή γραμμή» επιμένοντας στην κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου με ατόφιες τις δύο διατάξεις που ξεσήκωσαν τα πανεπιστήμια και αποτελούν τον ιδεολογικό «πυρήνα» του: τα συμβούλια διοίκησης με εξωπανεπιστημιακά μέλη στα ΑΕΙ και τον διορισμό πρυτάνεων έπειτα απο διεθνή διαγωνισμό. «Τα συμβούλια διοίκησης στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καθοριστικής σημασίας» τονίζει ο κ. Πανάρετος μιλώντας στο «Βήμα». « Αν δεν αλλάξει ο τρόπος διοίκησής τους, τα πανεπιστήμια της χώρας μας δεν θα αλλάξουν ποτέ» συνεχίζει. Και πάλι όμως ο υφυπουργός Παιδείας δεν αποκλείει τίποτε σε σχέση με τον χρόνο κατάθεσης του νέου νόμου. «Η πολιτική αλλάζει από ημέρα σε ημέρα» δηλώνει.

Συσκέψεις για καθυστερήσεις

Η τακτική που ακολουθείται αυτές τις ημέρες σε κυβερνητικό επίπεδο σε σχέση με τον νέο νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ είναι απλή: συσκέψεις επί συσκέψεων γα τα θέματα της ανώτατης παιδείας στα γραφεία του κόμματος - ήδη έγινε μία την περασμένη Τετάρτη-, με στόχο να καθυστερήσει η κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου που δεν αναμένεται πριν από το τέλος Φεβρουαρίου. Χαρακτηριστικό είναι ότι, ενώ πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «έσπρωχνε» τον νέο νόμο-πλαίσιο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, τα δεδομένα άλλαξαν μέσα σε λίγες ημέρες. «Τον Φεβρουάριο ή ίσως και τον Μάρτιο θα δοθεί στη δημοσιότητα» έλεγε στο «Βήμα» συνεργάτης της κυρίας Διαμαντοπούλου αναφερόμενος στη σύνταξη του τελικού κειμένου για τις αλλαγές στα ΑΕΙ, το οποίο συντάσσεται αυτές τις ημέρες στο κτίριο του Αμαρουσίου.

Πάντως, τις τελευταίες ημέρες του 2010 σε Υπουργικό Συμβούλιο που έγινε με θέματα Παιδείας η υπουργός Παιδείας κυρία Διαμαντοπούλου και ο υφυπουργός της κ. Πανάρετος έμειναν ως αργά το βράδυ στο Μέγαρο Μαξίμου για να συζητήσουν με τον Πρωθυπουργό τα θέματα που αφορούν τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας. Η μακρά συζήτηση ωστόσο δεν οδήγησε σε συγκεκριμένες αποφάσεις.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=376902&ct=32&dt=09/01/2011#ixzz1AgHe8tQL
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #170 on: January 31, 2011, 17:06:50 pm »

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=52936964
Logged
jimmakos
Guest
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #171 on: February 01, 2011, 20:42:59 pm »

Προτάσεις σοκ για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση, που περιλαμβάνουν - μεταξύ άλλων -
επιβολή διδάκτρων στα ΑΕΙ,
άρση της μονιμότητας των πανεπιστημιακών αλλά
και - εξοστρακισμό των αιωνίων φοιτητών στα ΙΕΚ,
περιέχονται στην έκθεση της δημόσιας διαβούλευσης που έδωσε, χθες, στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Quote from: ale26 on January 31, 2011, 17:06:50 pm
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=52936964

utr
Logged
jimmakos
Guest
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #172 on: February 06, 2011, 21:19:26 pm »

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=53490976

Σίτιση, στέγαση και συγγράμματα περνούν πλέον σε φοιτητικά χέρια. Καταργείται ο υπάρχων τρόπος κρατικής χρηματοδότησης των πανεπιστημίων κι έρχεται η «κάρτα διδάκτρων» του φοιτητή, που εξασφαλίζει την προσωπική του χρηματοδότηση.

Ο νέος νόμος-πλαίσιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ, που θα έρθει προς συζήτηση στη Βουλή τον Μάρτιο, φέρνει επαναστατικές αλλαγές στο σύστημα χρηματοδότησης των ιδρυμάτων. Τα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τα κονδύλια για τα λειτουργικά τους έξοδα και την ανάπτυξη των υποδομών, αλλά θα πάψουν να χρηματοδοτούνται για τη φοιτητική μέριμνα και τα συγγράμματα στο σύνολό τους.
Αυτό το κομμάτι περνάει απευθείας στα χέρια των φοιτητών, που θα έχουν από την αρχή μέχρι και το τέλος των σπουδών τους την «κάρτα διδάκτρων ή το κουπόνι του φοιτητή». Η «κάρτα διδάκτρων» θα ενσωματώνει τις δαπάνες (ισοδυναμεί με το χρηματικό ποσό κάλυψης των οικονομικών απαιτήσεων του φοιτητή κατ' έτος), με αποτέλεσμα οι φοιτητές να χειρίζονται απευθείας τα οικονομικά τους, αντί να δίνει το κράτος στα πανεπιστήμια την κρατική χρηματοδότηση.
Με λίγα λόγια, κι όπως έχει ήδη δηλώσει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, η χρηματοδότηση θα ακολουθεί πλέον τον φοιτητή με ειδικά κουπόνια και όχι το ίδρυμα. Σύμφωνα με τους τετραετείς προγραμματισμούς των ΑΕΙ-ΤΕΙ (2009-2012) που «τρέχουν» ήδη, εάν από σήμερα εφαρμοζόταν το μέτρο της «κάρτας διδάκτρων», οι φοιτητές των πανεπιστημίων θα μοιράζονταν 300 εκατ. ευρώ και οι σπουδαστές των ΤΕΙ 110 εκατ. ευρώ, ποσά που αντιστοιχούν στη φοιτητική μέριμνα.
Δικαίωμα επιλογής
Η «κάρτα διδάκτρων» δίνει στον φοιτητή τη δυνατότητα να επιλέγει εκείνος σε ποιο ανώτατο ίδρυμα θέλει να δώσει τα χρήματα και αυτό, σύμφωνα με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Γ. Πανάρετο, θα οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των εισακτέων: «Οπως λειτουργεί το πανεπιστήμιο σήμερα, με την κρατική χρηματοδότηση, έχει κάθε λόγο να θέλει να περιορίσει τον αριθμό φοιτητών. Επομένως με το κουπόνι που θα ακολουθεί τον φοιτητή, αφενός θα του δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει και να πει ''εγώ θέλω να πάω σε αυτό το πανεπιστήμιο'' και στο πανεπιστήμιο να πει ''ναι, μπορώ να βοηθήσω και αυτόν τον φοιτητή να σπουδάσει''».
Πρόκειται για την υλοποίηση μιας φιλελεύθερης πρότασης, που άρχισε να συζητείται από τις αρχές της δεκαετίας του '70. Η μείωση των κρατικών δαπανών για την ανώτατη εκπαίδευση, με παράλληλη άνοδο των ιδιωτικών, αποτελεί τη σημαντικότερη τάση διεθνώς, στο πλαίσιο των ευρύτερων διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που προωθούν το μειωμένο ρόλο του Δημοσίου στις οικονομίες. Αυτή η μείωση αναπληρώνεται συνήθως από τα δίδακτρα.
Σταδιακά ο θεσμός εισάγεται σε χώρες που είχαν δωρεάν παιδεία ή αυξάνονται τα δίδακτρα σε όσες ήδη τα εφάρμοζαν.
Με εξαίρεση μερικές ευρωπαϊκές χώρες (Σουηδία, Φινλανδία, Ελλάδα) και λίγες ακόμα (Βραζιλία, Σρι Λάνκα, Τανζανία), η μεγάλη πλειοψηφία των χωρών σήμερα χρεώνει, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, δίδακτρα στην ανώτατη εκπαίδευση.
Στην Κίνα και τη Βρετανία εισήχθησαν το 1998, ενώ στην Αυστρία το 2001. Σιγά σιγά, επίσης, διάφορες χώρες ζητούν και από τους ίδιους τους φοιτητές να πληρώνουν για παροχές που στο παρελθόν δίνονταν δωρεάν, όπως η στέγαση, η διατροφή, οι μεταφορές, η ιατρική πρόνοια κ.λπ., αυξάνοντας έτσι το κόστος διαβίωσης για τα φοιτητικά νοικοκυριά και τους γονείς τους.
Σύμφωνα με την ειδική επιτροπή της UNESCO για την παιδεία, «η ανάπτυξη μιας μαζικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δικαιολογεί τη διεύρυνση επιβολής διδάκτρων, τα οποία αντισταθμίζονται από τη χορήγηση επιλεκτικών υποτροφιών για τους οικονομικά μειονεκτούντες φοιτητές και από την παροχή φοιτητικών δανείων».
ΑΕΙ - ΤΕΙ
Πόσα λεφτά θα πάρουν την 4ετία 2009-2012
Οι τετραετείς προγραμματισμοί που είχαν υπογραφεί για το 2009-2012 προβλέπουν τα εξής κονδύλια: Πανεπιστήμια: α) Για την επιχορήγηση του τακτικού προϋπολογισμού θα διατεθούν 1 δισ. 70 εκατ. ευρώ. β) Για τη χρηματοδότηση έργων υποδομής και εξοπλισμών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ΑΕΙ, 494 εκατ. ευρώ. γ) Για τη φοιτητική μέριμνα, 126,5 εκατ. ευρώ. δ) Για τα πανεπιστημιακά συγγράμματα, 173 εκατ. ευρώ.
ΤΕΙ: α) Για την επιχορήγηση του τακτικού προϋπολογισμού θα διατεθούν 720 εκατ. ευρώ. β) Για τη χρηματοδότηση έργων υποδομής και εξοπλισμών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, 130 εκατ. ευρώ. γ) Για τη σπουδαστική μέριμνα, 110 εκατ. ευρώ.
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ

"ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ"
Πασόκ και δέος
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=WcnPiNpt7bE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WcnPiNpt7bE</a>
Προβλέπεται θερμή άνοιξη για την ανώτατη εκπαίδευση
« Last Edit: February 06, 2011, 21:24:49 pm by Jimmakos - DNT GO HOME » Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #173 on: February 06, 2011, 21:24:06 pm »

Quote from: Jimmakos - DNT GO HOME on February 06, 2011, 21:19:26 pm

"ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ"


ΦΛΟΠ  Wink
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
jimmakos
Guest
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #174 on: February 11, 2011, 07:29:14 am »

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κόβουν και τη σίτιση!
Ο νέος νόμος πλαίσιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση μπαίνει σε εφαρμογή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ) πριν καν ψηφιστεί. Η Σύγκλητος αποφάσισε να κόψει ακόμα παραπάνω τη χρηματοδότηση για τη σίτιση των φοιτητών. Στόχος είναι να μειώσει τον αριθμό των φοιτητών που δικαιούνται κάρτα σίτισης σε 1.000 από 2.500 που είναι σήμερα. Ηδη στη λέσχη του ΠΑΜΑΚ που λειτουργεί εργολάβος, όποιος δεν έχει κάρτα πληρώνει 3 ευρώ για φαγητό.
Σ' αυτή την απόφαση ήρθε να προστεθεί ανακοίνωση για μείωση μισθών σε 20 συμβασιούχους, ενώ για όσους επιπλέον χρειαστούν, συζητούν να τους απασχολούν χωρίς μισθό. Αξιοποιώντας το κυνήγι της προϋπηρεσίας για την μονιμοποίησή τους, ουσιαστικά σκέφτονται να τους εκβιάσουν να εργαστούν για το επόμενο εξάμηνο χωρίς ούτε 1 ευρώ! Στη συνεδρίαση της Συγκλήτου, κατατέθηκαν επίσης, προτάσεις για μαθήματα με χορηγίες, για να ανοίξουν τα προγράμματα σπουδών και να μπορεί κάθε φοιτητής να παίρνει μαθήματα από άλλα τμήματα και σχολές, για διδασκαλία των μελών ΔΕΠ σε πολλά τμήματα, κ.ά.

πηγή
Logged
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #175 on: March 09, 2011, 02:35:10 am »

Απόφαση της Ε.Γ. ΠΟΣΔΕΠ σχετικά με τη συζήτηση για τη μεταρρύθμιση στην Γ/θμια Εκπ/ση στο ΕΣΥΠ - 25/2/2011

http://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=505&Itemid=120
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #176 on: March 18, 2011, 18:09:37 pm »

Μετά τον «Καλλικράτη» στα σχολεία, έρχεται και ο «Καλλικράτης» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ που έμειναν κενά από φοιτητές καταργούνται, ενώ κύμα συγχωνεύσεων μεταξύ ομοειδών σχολών και πανεπιστημιακών ή τεχνολογικών ιδρυμάτων θα αλλάξει ριζικά το χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης.

Ο διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα και τους τοπικούς παράγοντες για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολών της τριοβάθμιας εκπαίδευσης θα ξεκινήσει αμέσως μετά την παρουσίαση του νέου νόμου-πλαισίου για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2132909&nid=1155063
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Paf1984
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 232


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #177 on: March 19, 2011, 10:45:11 am »

Εκοψαν τη χρηματοδότηση σε 44 νοσοκομεία και 20 ΑΕΙ, ΤΕΙ

Της ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ

Κόπηκε από αυτόν το μήνα η κρατική χρηματοδότηση σε 44 νοσοκομεία, 20 ΑΕΙ, ΤΕΙ και ερευνητικά Ιδρύματα, καθώς και το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.

Μεταξύ των θυμάτων και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Μεταξύ των θυμάτων και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Το υπουργείο Οικονομικών επέβαλε, σύμφωνα με πληροφορίες, την «εσχάτη των ποινών» σε 65 φορείς του Δημοσίου, που συνεχίζουν να μη δίνουν τα οικονομικά στοιχεία για τα έσοδα, τις δαπάνες, τα ελλείμματα και τις υποχρεώσεις τους. Ενώ ετοιμάζονται κυρώσεις και για τους φορείς που κοινοποίησαν μεν στοιχεία στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αλλά αυτά είναι ελλιπή.

Σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε το υπουργείο Οικονομικών στα υπουργεία Υγείας, Παιδείας και Εσωτερικών, δόθηκε εντολή να «μην εγκριθεί η μηνιαία επιχορήγηση 7%» σε 65 φορείς, καθώς αρνούνται να κοινοποιήσουν τα οικονομικά στοιχεία, βάσει των οποίων θα σχηματιστεί η πλήρης εικόνα για το έλλειμμα και τις υποχρεώσεις της γενικής κυβέρνησης.

Πάντως, από τα έως τώρα στοιχεία που έχουν αποσταλεί και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή το έλλειμμα του προϋπολογισμού διαμορφώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, στο 9,7% με 9,8%, ελαφρώς υψηλότερο από το 9,5% που ανακοίνωσε προ μηνός η κυβέρνηση και το 9,6% της τρόικας. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ακόμη κι αν είναι ελλιπή, θα κοινοποιηθούν στη Eurostat στα τέλη του μήνα.

Οι φορείς στους οποίους η επιχορήγηση κόπηκε από αυτόν το μήνα και δεν πρόκειται να ξαναδοθεί μέχρι να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, όπως σημείωνε αρμόδιος παράγοντας του υπουργείου, είναι:

1 Υπουργείο Παιδείας. Δεν παίρνουν καμία επιχορήγηση 20 ΑΕΙ, ΤΕΙ και ερευνητικά ιδρύματα. Μεταξύ αυτών είναι το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πάντειο Πανεπιστήμιο, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών, η Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης και πλήθος ΤΕΙ από όλη τη χώρα. Κι αν κάποια ΤΕΙ έχουν ταμειακά υπόλοιπα, όπως σημείωνε ο ίδιος παράγοντας, το ερώτημα είναι μέχρι πότε θα τους φτάσουν αυτά για να κινηθούν.

2 Υπουργείο Υγείας. Σε σύνολο 134 νοσοκομείων στοιχεία έχουν αποστείλει τα 90 - μεταξύ των οποίων και τα μεγάλα νοσηλευτικά ιδρύματα. Τα 44 νοσοκομεία «μικρότερου» μεγέθους που δεν έστειλαν τα στοιχεία δεν θα παίρνουν πλέον χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό.

3 Υπουργείο Εσωτερικών. Το κόψιμο της επιχορήγησης αφορά το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης, το οποίο δεν έχει αποστείλει τα στοιχεία που του έχουν ζητηθεί.

Και για τους μισθούς

Οσο οι φορείς δεν αποστέλλουν τα στοιχεία θα συνεχίζεται το κόψιμο της κρατικής χρηματοδότησης και ως εκ τούτου θα υπάρξει δυσλειτουργία στην εξυπηρέτηση των υποχρεώσεών τους - μεταξύ των οποίων και η μισθολογική δαπάνη.

Το θέμα αναμένεται να εξεταστεί σε ευρείες συσκέψεις των εμπλεκόμενων υπουργείων. Το υπουργείο Οικονομικών θα καλέσει τους υπευθύνους των υπουργείων Παιδείας, Υγείας και Εσωτερικών, προκειμένου να διαπιστώσει τα έως τώρα πεπραγμένα και να καθορίσει τη μετέπειτα πορεία του.

Και ελλιπή στοιχεία

Ενώ παραμένει πάντα ανοιχτό το θέμα των κυρώσεων για τις διοικήσεις των φορέων αυτών, καθώς με νόμο από το 1993 προβλέπεται ακόμα και το κόψιμο των μηνιαίων αποδοχών των διοικητών που δεν κοινοποιούν τα στοιχεία που τους ζητούνται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Τον κίνδυνο επιβολής ανάλογων κυρώσεων, όπως κόψιμο κρατικής χρηματοδότησης και μείωση του μισθού των διοικήσεων, αναμένεται να αντιμετωπίσουν και αρκετοί από τους 1.196 φορείς που έχουν μεν αποστείλει τα στοιχεία στο Γενικό Λογιστήριο, αλλά αυτά είναι ελλιπή, καθώς εκλείπει το πλέον βασικό στοιχείο, που αφορά τις υποχρεώσεις τους.

* Στη μάχη συλλογής των στοιχείων έχουν επιδοθεί και οι Big5 (οι πέντε μεγάλες εταιρείες συμβούλων, όπως PW&C, Ernest & Young, τις οποίες έχει προσλάβει το Δημόσιο), οι οποίοι μπήκαν στα λογιστήρια των φορέων και καταγράφουν τα οικονομικά μεγέθη. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, μέχρι τα τέλη του μήνα αναμένεται να έχουν μαζέψει τα στοιχεία από 200 φορείς και συνολικά από 600 μέχρι τον Ιούνιο.*

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=260674

Το ρεκόρ του αριθμού των παραβιάσεων του συντάγματος συνεχίζεται. Σύμφωνα με το σύνταγμα το κράτος είναι υποχρεωμένο να χρηματοδοτεί την δημόσια υγεία και παιδεία.-
Logged

http://foithtikokinhma.blogspot.com
Komimis
Guest
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #178 on: March 19, 2011, 13:12:55 pm »

Τι στοιχεία ακριβώς ζητείται να αποστείλουν?
Logged
JakeLaMotta
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1341



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #179 on: March 19, 2011, 14:44:51 pm »

Quote from: Paf1984 on March 19, 2011, 10:45:11 am
Το ρεκόρ του αριθμού των παραβιάσεων του συντάγματος συνεχίζεται. Σύμφωνα με το σύνταγμα το κράτος είναι υποχρεωμένο να χρηματοδοτεί την δημόσια υγεία και παιδεία.-

Προφανώς και δε συμφωνώ με το κόψιμο της χρηματοδότησης,αλλά νομίζω ότι διευκρινίζεται ακριβώς από τις νομοθεσίες που αναφέρονται στο άρθρο για ποιους λόγους(τυπικά ίσως,αλλά δεν έχει σημασία γι αυτό που θέλω να πω)κόβουν τις χρηματοδοτήσεις στα συγκεκριμένα ιδρύματα.Οπότε νομίζω οτι το σχόλιο για τις παραβιάσεις του συντάγματος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά άτοπο.
Και κάτι ακόμη.Ανεξάρτητα από την (κατάπτυστη)πολιτική της κυβέρνησης,δεν θα πρέπει δηλαδή αυτά τα ιδρύματα,εφόσον υπάγονται στο ελληνικό δημόσιο,να λογοδοτούν και να δίνουν πλήρη και ακριβή στοιχεία σε αυτό.Μη ξεχνάμε άλλωστε οτι κάπως έτσι οδηγηθήκαμε στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα.Λόγω της αυθαιρεσίας δε δημιουργήθηκαν τα τεράστια ελλείμματα στης δημόσιες υπηρεσίες/ιδρύματα και βρήκαν κάποιοι την ευκαιρία να πλουτίσουν σε βάρος του ελληνικού λαού?Ή μήπως δεν ξέρουμε για το ίδιο το ΑΠΘ σκάνδαλα και περιπτώσεις που κάποιοι έβγαλαν λεφτά με αδιαφανείς τρόπους?
Οπότε μην πετάμε ένα σχολιάκι "σύμφωνα με το σύνταγμα το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί τη δημόσια υγεία και παιδεία,άρα αυτό που κάνουν είναι αντισυνταγματικό" και δε βλέπουμε την πραγματικότητα.
Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...