• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:37:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:37:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 97
Total: 169
jimalexoud
AggelosZ
Gregory_SP
marnas
Νικη
ioannisdamantis
chriskazakos
panagiwt1s
kvas
dimitris_diotis
maria.r
Sotirisbikos
xeniam
Fotis
themisb
mayia psarikoglou
kstavroulis
dnikoa
andreaspaper
anthi kotsani
Evripidis
vasilis saitis
kevangelo
Lykaonia
kathrin_p
Δημήτρης Διακολουκάς
despoina15
apob
gkg
kakousios
Pastellaki
Gone_Forever
Aris★
giorgosss03
tourlaza
mgrivab
annaparask
gkaramp
mrotskos
giorgos_skl
Petross
mdimitrig
hacky
Captain
matrozos
aggp
Mr Watson
Dimos Bachlas
kapoutsi
stavros0201
shamaelas
Marihouan820
akiousia
meni
3rdDegreeBurn
ArsenD
sofaki
xristodoulou
George_RT
sterlouk
almpandr
egiannoula
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
papaloui
jim_sklab
Smaragda
nmpampal
eleftheria
mmikelo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 35329 times)
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #45 on: March 15, 2008, 01:12:37 am »

Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:04:11 am
στερεομετρία!?  Huh
τι είναι η στερεομετρία;;;
Grin Grin

Εκείνο το πράγμα που ξεφεύγεις λίγο από το x, y.
Σηκώνεις δηλ το κεφάλι και βλέπεις το z, που το είχες αφήσει στην Τρίτη Γυμνασίου, και ξαφνικά καταλαβαίνεις τι σημαίνουν επιτέλους οι τελεστές στο πεδίο.  Grin
 

Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #46 on: March 15, 2008, 01:15:41 am »

Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:12:37 am
Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:04:11 am
στερεομετρία!?  Huh
τι είναι η στερεομετρία;;;
Grin Grin

Εκείνο το πράγμα που ξεφεύγεις λίγο από το x, y.
Σηκώνεις δηλ το κεφάλι και βλέπεις το z, που το είχες αφήσει στην Τρίτη Γυμνασίου, και ξαφνικά καταλαβαίνεις τι σημαίνουν επιτέλους οι τελεστές στο πεδίο.  Grin
 



τώρα που το λέτε θυμάμαι ένα κεφάλαιο στο βιβλίο της γ'γυμνασίου... με την επικεφαλίδα στερεομετρία...αλλά τουλάχιστον στη δικιά μου χρονιά ήταν εκτός αναλυτικού προγράμματος του Π.Ι.  Roll Eyes Roll Eyes
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #47 on: March 15, 2008, 01:20:22 am »

Quote
Οπως ανεφερε και η συναδελφος bjork γιατι να υπαρχει εξειδικευση και γιατι να κανω 500 σελιδες φυσικη???
Αυτο θα με κανει αν8ρωπο???Μαλλον θα με κανει ικανοτερο να τα βγαζω περα με τις παραλογες απαιτησεις πολλων κα8ηγητων, καθως κλασσικο φαινομενο ειναι να εξεταζομαστε σε πραγματα που Ποτε δεν δειδαχ8ηκαν μεσα στο μα8ημα...

Κατανοώ το πώς σκέφτεσαι, όπως και το ότι πιθανότατα είσαι μικρό έτος. Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι για να φτάσεις στη γνώση... το μέτρημα των σελίδων του βιβλίου που διανέμεται από το τμήμα είναι εξορισμού λάθος! Είναι και αυτό μέρος του προβλήματος μας, από το σχολείο.

Οι ασκήσεις πιστεύω και εγώ ότι κάνουν κακό, τουλάχιστον με τη μορφή που διδάσκονται. Καταπατούν βασικές αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης, δεν ενισχύουν τη συμμετοχή του εκπαιδευόμενου και ουσιαστικά χρησιμεύουν και για παπαγαλία. Άσε που μπορείς να τις βρεις και έτοιμες στα φωτοτυπάδικα και να μην κουράζεσαι να πηγαίνεις στη σχολή, εκτός κι αν θέλεις τις... φετινές (από τα πιο ωραία που ακούω).


Υ.Γ.: Παρέλειψα να το πω στο προηγούμενό μου μήνυμα, με κίνδυνο να παρεξηγηθώ. Κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Το να κατηγορούμε το σύστημα είναι το μόνο εύκολο, αλλά πρέπει να δούμε ότι είμαστε και εμείς μέρος του εκάστοτε συστήματος.
Για να καλυφθεί το χάσμα του σχολείου, θα πρέπει να προσπαθήσουμε και εμείς πολύ (κάτι που συνήθως δε γίνεται στο πρώτο έτος, μεγαλώνοντας το χάσμα...) και οι καθηγητές. Το πρόβλημα με τους καθηγητές είναι ότι στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ιδέα από παιδαγωγική. Δε θεωρώ ότι έχουν κακή πρόθεση (τουλάχιστον για το τμήμα μας αυτό το βάζω στο 90% των όσων έχω γνωρίσει) απλά... δεν κάνουν για να διδάξουν.
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #48 on: March 15, 2008, 01:20:49 am »

Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα.

Για τις ανάγκες της σχολής, μια χαρά είναι τα μαθηματικά που κάναμε στο λύκειο. Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν. Μόνη έλλειψη είναι οι μερικές παράγωγοι, οι οποίες δε διδάσκονται στο λύκειο και θα έπρεπε κανονικά να διδάσκονται στο Λογισμό 1, πριν από τη Φυσική που τις χρησιμοποιεί.

Η φυσική που κάναμε στο λύκειο ήταν αντίθετα πολύ λειψή. Εκεί πραγματικά υστερούμε σε σχέση με τις δέσμες.

Για κάποιον που ανέφερε ότι τα παιδιά του Γυμνασίου δεν ξέρουν να λύνουν εξισώσεις - τα νέα βιβλία του Γυμνασίου τα είδες, φίλτατε συνάδελφε; Δες τα και θα καταλάβεις Wink Το φαινόμενο είναι φετινό Sad

Ο άλλος λέει να μην κάνουμε ασκήσεις. Ναι σωστά, η μεθοδολογία επίλυσης θα μας έρθει από μόνη της ως θεία έμπνευση Roll Eyes Δεν πα να'σαι κι ο Νανόπουλος, δεν είναι δυνατόν να είσαι σε θέση να λύσεις όλες τις ασκήσεις που θα αντιμετωπίσεις σε κάθε μάθημα χωρίς να σου έχουν δείξει μερικά έστω από τα "κόλπα". Εξάλλου πολλές φορές ο καλύτερος τρόπος για τον καθηγητή να σου δώσει να καταλάβεις λεπτά σημεία της θεωρίας είναι μέσω των ασκήσεων. Οι ασκήσεις είναι θεμελιώδες κομμάτι του μαθήματος (φτάσαμε να εξηγούμε και τα αυτονόητα).
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #49 on: March 15, 2008, 01:26:34 am »

μια παρατήρηση για τον ορισμό του ορίου...
στο βιβλίο της κατεύθυνσης τον έχει στη σελίδα 161 και έχει *....άρα όχι μόνο ειναι εκτός ύλης αλλά απαγορεύεται να διδαχτεί δια ροπάλου όπως το cosAcosB στην άλγεβρα της β'λυκείου....
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #50 on: March 15, 2008, 01:26:45 am »

Κάτι ειπώθηκε για στερεομετρία... ναι, θα ήταν χρήσιμο να διδάσκεται στο λύκειο. Πολύ χρήσιμο. Αλλά όχι ότι αποτελεί την τρομερή έλλειψη που σε εμποδίζει να καταλάβεις μαθήματα στη σχολή. Τα πεδία είναι δύσκολα γιατί σε βάζουν να εφαρμόσεις (σχετικά δύσκολα) μαθηματικά με τρόπο που δεν έχεις συνηθίσει. Είναι δύσκολα λόγω "φιλοσοφίας", εγώ τουλάχιστον εκεί έχω καταλήξει...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #51 on: March 15, 2008, 01:30:30 am »

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.

Όχι αγαπητή μου Βαΐα.Δεν θα επέτρεπα να με ξεγελάσουν ψεύτες φοιτητές μου  Smiley.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.
Και όπως είναι φυσικό το διδάσκουν πια μόνον οι ... πατριώτες.
Φυσικά ούτε λόγος να γίνει για σχετικές εφαρμογές.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #52 on: March 15, 2008, 01:32:39 am »

Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:30:30 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.


περισσότερα χρόνια...το βιβλίο που κρατώ στα χέρια μου είναι της χρονιάς 2000-2001 και έχει τον αστερίσκο....

πάντως σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. τα αστεράκια όχι μόνο εκτός εξεταστέας αλλά και διδακτέας νομιζω...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #53 on: March 15, 2008, 01:34:17 am »

Θα ρωτήσω τον αδερφό μου... αποκλείεται πάντως να μην το διδάσκονται. Παραγώγους πώς θα κάνουνε;
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #54 on: March 15, 2008, 01:35:42 am »

Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:32:39 am
Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:30:30 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.


περισσότερα χρόνια...το βιβλίο που κρατώ στα χέρια μου είναι της χρονιάς 2000-2001 και έχει τον αστερίσκο....

πάντως σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. τα αστεράκια όχι μόνο εκτός εξεταστέας αλλά και διδακτέας νομιζω...

Δεν υπάρχει διάκριση διδακτέας και εξεταστέας πλέον εδώ και χρόνια...

Ισχύει αυτό που είπε ο κ.Δημάκης, μαθαίνουμε μόνο το διαισθητικό ορισμό. Τον μαθηματικό τον βλέπουμε στο Λογισμό Ι στις ακολουθίες γιατί είχε... αστεράκι. Από το 2001 και μετά.
« Last Edit: March 15, 2008, 01:40:14 am by Alexkasgr » Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #55 on: March 15, 2008, 01:38:32 am »

(χωρίς να θέλω να αρχίσω πάλι την κλάψα)

Διάβασα αρκετά πράγματα, που τα έχουμε ξαναθίξει αρκετές φορές. Ο καθένας έχει τα δικια του. Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ και δυσκολεύομαι ακόμα, δυσκολευτηκα να πάρω τομέα και τα βρίσκω ακόμη μπαστούνια, τουλάχιστον όσα μαθήματα δεν ειμαι εξοικειωμένη μαζί τους, εντάξει δεν είμαι και το πρώτο μυαλό αλλά ούτε και οι περισσοτεροι από τους υπόλοιπους 270 που μπήκαν μαζί μου τότε στη σχολή. Όταν πιάνω ένα αντικείμενο καινούριο, έχω μια βαριά αίσθηση ότι δεν θα καταλάβω.Ακόμα κι αυτά που όταν διαβάζω έχω την εντύπωση ότι τα καταλαβαίνω, όταν έρχεται η ώρα της εξέτασης δεν τα χω καταλάβει - όχι όλα ευτυχώς, αυτό μου δίνει ελπίδες. Από που να αρχίσουμε να διαβάζουμε και τί.  Ας πουμε από τα βασικά. Με ποιά βιβλια θα καταλάβουμε τις έννοιες? Μας βοηθάνε οι εφαρμογές της θεωρίας σε προβλήματα? Από που να πιαστούμε για να κάνουμε την περιφημη "σύνθεση"?  Τί ρόλο παίζουν οι ασκήσεις και τι οι παραδόσεις της θεωρίας? Τωρα, με το σύστημα - αθλιο, συμφωνώ - που μπήκαμε, τί κάνουμε?

υς προς το παρόν, ως μέλος της ακαδημαϊκής κοινοτητας, δεν μπορώ να δώσω απαντήσεις. 1ον γιατι κάθε μέρα ανατρεπονται εντυπώσεις που έχω για κάποια μαθήματα, ή με τη δύτερη φορά που τα διαβάζω, 2ον γιατί δεν έχω αυτοπεποίθηση/ εμπιστοσύνη. Ναι, όντως, φοβόμαστε και το επιβεβαιωνουμε με κάθε τρόπο ...
« Last Edit: March 15, 2008, 01:42:57 am by pandora » Logged
nbourgis
Guest
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #56 on: March 15, 2008, 01:42:51 am »

Πόσο χρόνο πια σπαταλούσαν οι μαθηματικοί στη θεωρία και τις εφαρμογές του ορίου στο λύκειο το 95;

Καλά που υπήρχαν και τα βιβλία του Θ. Ξένου και στροφάραμε λιγάκι.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #57 on: March 15, 2008, 01:46:15 am »

Μια χαρά είναι το Λύκειο, τα μαθηματικά τους και όλα.

Επειδή είναι μόδα το ΗΜΜΥ τώρα τελευταία, μπαίνουν άτομα που ήταν για αλλού και δημιουργούνται όλες αυτές τις ιστορίες.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #58 on: March 15, 2008, 01:50:28 am »

Quote from: Alexkasgr on March 15, 2008, 01:35:42 am
Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:32:39 am
Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:30:30 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.


περισσότερα χρόνια...το βιβλίο που κρατώ στα χέρια μου είναι της χρονιάς 2000-2001 και έχει τον αστερίσκο....

πάντως σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. τα αστεράκια όχι μόνο εκτός εξεταστέας αλλά και διδακτέας νομιζω...

Δεν υπάρχει διάκριση διδακτέας και εξεταστέας πλέον εδώ και χρόνια...

Ισχύει αυτό που είπε ο κ.Δημάκης, μαθαίνουμε μόνο το διαισθητικό ορισμό. Τον μαθηματικό τον βλέπουμε στο Λογισμό Ι στις ακολουθίες γιατί είχε... αστεράκι. Από το 2001 και μετά.

Ε ωραία, δεν είναι αυτό το πρόβλημά μας... ο ακριβής μαθηματικός ορισμός βέβαια σε βοηθάει να καταλάβεις καθαρότερα την έννοια που διαχειρίζεσαι, αλλά και με λόγια μπορείς να καταλάβεις τι είναι. Όχι ότι είναι σωστό αυτό που γίνεται (προσωπικά με ενοχλεί όταν δεν είναι αρκετά ακριβής ο ορισμός κάποιας έννοιας), αλλά προφανώς για να καταφέρουν να μπουν σ'αυτήν τη σχολή έχουν καταλάβει επαρκώς τι λέμε όριο. Άρα δε βρίσκεται εκεί η όποια έλλειψη...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #59 on: March 15, 2008, 01:56:17 am »

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:34:17 am
Θα ρωτήσω τον αδερφό μου... αποκλείεται πάντως να μην το διδάσκονται. Παραγώγους πώς θα κάνουνε;

Μα εκεί πήγαινε γλυκειά μου η επισήμανση.
Το έπιασες!
Πώς είναι δυνατό να διδαχτείς διαφορικό και στη συνέχεια ολοκληρωτικό λογισμό, πώς δηλ. να κάνεις ανάλυση αν δεν εμβαθύνεις στο θεμέλειό τους που είναι το όριο.
Στην ουσία κόβουνε την επιστήμη από τον ομφάλιο λώρο που την συνδέει με τον Νεύτωνα.
Αν το θεμέλειό της το αντιλαμβάνεσαι διαισθητικά και μόνον, τότε τι θα γίνει παρακάτω;

Προφανώς και όλα θα είναι διαίσθηση!
Πόσα λες θεωρήματα του διαφορικού λογισμού αποδεικνύονται παρακάτω και πόσα αιτιολογούνται με τη φράση 'αποδεικνύεται' (κάπου, μακρυά).
Άντε μετά να μιλήσει κανείς για απόδειξη και για ορθό λόγο και για μέθοδο (όχι μεθοδολογία).
Το πρόβλημα δεν είναι αυτά καθαυτά τα topic τα οποία αναφέρουμε.
Το πρόβλημα είναι η κακερματισμένη, ανορθολογική και μεταφυσική σκέψη που δομείται ως αποτέλεσμα όλων αυτών.
Η επιτυχία του συστήματος είναι οτι κατάφερε μέσα σε 15 χρόνια να διαλύσει με την ευρύτερη συμφωνία όλων μας την ενότητα της επιστήμης που διδάσκονταν λίγο ή πολύ σ' όλο τον εικοστό αιώνα.

Είναι άσχετο λέτε το ότι δεν μπορούμε να ... συζητήσουμε;
« Last Edit: March 15, 2008, 02:12:07 am by dimakis » Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...