• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:04:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:04:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 56
Guests: 117
Total: 173
aalmpanb
Dimosthenis
Belafonte
freskoulhs
DJ Stefzia
jimalexoud
DespoinaKarategou
meni
Giopan
John120196
Farmakis Aggelos
malogeor
alice
papajohnn06
tasakis
xdallas
Nikos_313
George_RT
marf10
teeeoooo
mdimitrig
bit11
ArsenD
Ast
Apostolos adam
aurora
bilbo
valentini
elias_farhood
chriskazakos
mavrhs
athichatz
lelenia
dimitrisblioumis
Kv
tasos gourd
evitzv
Ioannakoliou
aachmet
babis.o.sougias
msandr
Ted Kaczynski
nikosmonov
Kwst@ss_
Nicotre
thegreekbaron
difis
Filpan10
nmpampal
evangeliaap
Stathiss
xeniam
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 35328 times)
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #75 on: March 15, 2008, 11:52:02 am »

εδω αναφερονται...180 φετος στο τημμυ.
αλλα δεν αλαλζει κατι.οι 60 και 70 που εμπαιναν παλια δεν ξαναρχονται.το θεμα ειναι να αλλαξει κατι στη φιλοσοφια.και οσο ασχετο κι αν ειναι επιμενω 
οτι πρεπει να μειωθει ο αριθμος των μαθηματων,ωστε να παρουν αλλη μορφη.δε βολευει ισως κανενα,αλλα ετσι ειναι το σωστο.
Logged

tu/e
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαι
« Reply #76 on: March 15, 2008, 11:54:56 am »

Quote from: dimakis on March 15, 2008, 02:10:54 am

Ας μπει 'οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαίδευση', κάτι τέτοιο σοβαρό τέλος πάντων


done αν και ως ιδιοκτήτης του πρώτου ποστ του διαχωρισμένου αυτού τόπικ, θα μπορούσατε να το κάνετε μόνος σας.
Και μετά θέλουμε να λέμε "Και υπολογιστών" Grin Grin Grin


Πάντως ο τίτλος προκαλούσε όντως λανθασμένη πολεμική διάθεση εκατέρωθεν.
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαι
« Reply #77 on: March 15, 2008, 12:03:01 pm »

Ο Η/Υ και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικα κτλ έχουν κουρκουτιάσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Αυτό είναι όλο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
aliakmwn
Guest
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαι
« Reply #78 on: March 15, 2008, 12:06:10 pm »

Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 10:51:00 am
Η σχολή αυτή όπως και να το κάνουμε έχει μια ιδιαιτερότητα.
Προσελκύει ανθρώπους με λίγο υψηλότερο IQ από πολλές άλλες σχολές.
Καθώς περνάν τα χρόνια το IQ των ανθρώπων ανεβαίνει και δεν ξέρω αν καταλάβατε τι θέλω να πω, αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ τους τωρινούς φοιτητές ικανότερους από τους παλοιούς.

Εγω εξακολουθω να επιμενω πως η πλανη του "υψηλοτερου IQ", της "αφροκρεμας", των "καλυτερων μυαλων" κλπ ειναι μια απο τις μεγαλυτερες συνιστωσες του προβληματος. Οχι ως πρωταρχικη αιτια (αυτη βρισκεται αλλου, ειναι πολιτικη και στο βαθος οικονομικη) αλλα ως βασικοτατος παραγοντας διαμορφωσης αντιληψης, σε πρωτο βαθμο της σχεσης του ατομου με τον εαυτο του, και στη συνεχεια με το γυρω κοσμο, την επιστημη του, το αντικειμενο του, την ιδια τη γνωση.
Κι ως εκ τουτου καποιος που πιστευει οτι ειναι ο εξυπνοτερος, ο καλυτερος, ο τελειοτερος, δυσκολευεται να αναγνωρισει πως εχει κενα στις γνωσεις του και να αγωνιστει για να τα καλυψει.
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #79 on: March 15, 2008, 12:22:38 pm »

Να ρίξω και εγώ ένα ...τσιτάτο!


ρε για τα δεδομένα αυτού που λέγεται ελληνικό πανεπιστήμιο πάρα πολύ καλά πάμε!

Αν θέλατε(με) καλύτερα κάναμε λάθος επιλογή!
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #80 on: March 15, 2008, 12:39:15 pm »

Quote from: emmanuel on March 15, 2008, 11:52:02 am
εδω αναφερονται...180 φετος στο τημμυ.
αλλα δεν αλαλζει κατι.οι 60 και 70 που εμπαιναν παλια δεν ξαναρχονται.το θεμα ειναι να αλλαξει κατι στη φιλοσοφια.και οσο ασχετο κι αν ειναι επιμενω 
οτι πρεπει να μειωθει ο αριθμος των μαθηματων,ωστε να παρουν αλλη μορφη.δε βολευει ισως κανενα,αλλα ετσι ειναι το σωστο.

Μήπως είναι περσινά? Θυμάμαι να λέει στο άρθρο για 100 άτομα στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ, τυπωμένο στο χαρτί είχε και έναν αντίστοιχο πίνακα.
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαι
« Reply #81 on: March 15, 2008, 12:43:29 pm »

Quote from: aliakmwn on March 15, 2008, 12:06:10 pm
Εγω εξακολουθω να επιμενω πως η πλανη του "υψηλοτερου IQ", της "αφροκρεμας", των "καλυτερων μυαλων" κλπ ειναι μια απο τις μεγαλυτερες συνιστωσες του προβληματος. Οχι ως πρωταρχικη αιτια (αυτη βρισκεται αλλου, ειναι πολιτικη και στο βαθος οικονομικη) αλλα ως βασικοτατος παραγοντας διαμορφωσης αντιληψης, σε πρωτο βαθμο της σχεσης του ατομου με τον εαυτο του, και στη συνεχεια με το γυρω κοσμο, την επιστημη του, το αντικειμενο του, την ιδια τη γνωση.
Κι ως εκ τουτου καποιος που πιστευει οτι ειναι ο εξυπνοτερος, ο καλυτερος, ο τελειοτερος, δυσκολευεται να αναγνωρισει πως εχει κενα στις γνωσεις του και να αγωνιστει για να τα καλυψει.

Δεν μιλάω για τον εξυπνότερο.Ίσα ίσα ή  σε εκείνο το πόστ που κουοτάρεις ή σε προηγούμενο λέω πως δεν πιστεύω ότι είμαστε οι εξυπνότεροι.Εγώ μιλάω για μια αυξυμένη ικανότητα να αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα.Αυτό είναι το IQ.Το πως θα χρησιμοποιήσεις αυτήν την ικανότητα θα σε κάνει ή έξυπνο ή χαζό.Αυτό το είπα γιατί όσο να είναι μεγάλο μέρος των φοιτητών που μπαίνουν σε μια σχολή υψηλόβαθμη χρειάζεται να έχουν λίγο παραπάνω στροφές.Αλλά δεν είνια απαραίτητα έξυπνοι
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
aliakmwn
Guest
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #82 on: March 15, 2008, 12:49:57 pm »

Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 12:43:29 pm
Quote from: aliakmwn on March 15, 2008, 12:06:10 pm
Εγω εξακολουθω να επιμενω πως η πλανη του "υψηλοτερου IQ", της "αφροκρεμας", των "καλυτερων μυαλων" κλπ ειναι μια απο τις μεγαλυτερες συνιστωσες του προβληματος. Οχι ως πρωταρχικη αιτια (αυτη βρισκεται αλλου, ειναι πολιτικη και στο βαθος οικονομικη) αλλα ως βασικοτατος παραγοντας διαμορφωσης αντιληψης, σε πρωτο βαθμο της σχεσης του ατομου με τον εαυτο του, και στη συνεχεια με το γυρω κοσμο, την επιστημη του, το αντικειμενο του, την ιδια τη γνωση.
Κι ως εκ τουτου καποιος που πιστευει οτι ειναι ο εξυπνοτερος, ο καλυτερος, ο τελειοτερος, δυσκολευεται να αναγνωρισει πως εχει κενα στις γνωσεις του και να αγωνιστει για να τα καλυψει.

Δεν μιλάω για τον εξυπνότερο.Ίσα ίσα ή  σε εκείνο το πόστ που κουοτάρεις ή σε προηγούμενο λέω πως δεν πιστεύω ότι είμαστε οι εξυπνότεροι.Εγώ μιλάω για μια αυξυμένη ικανότητα να αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα.Αυτό είναι το IQ.Το πως θα χρησιμοποιήσεις αυτήν την ικανότητα θα σε κάνει ή έξυπνο ή χαζό.Αυτό το είπα γιατί όσο να είναι μεγάλο μέρος των φοιτητών που μπαίνουν σε μια σχολή υψηλόβαθμη χρειάζεται να έχουν λίγο παραπάνω στροφές.Αλλά δεν είνια απαραίτητα έξυπνοι

Αν διαβασεις λιγο πιο προσεκτικα θα δεις οτι λεω πως ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ο εξυπνοτερος κλπ κλπ.
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #83 on: March 15, 2008, 13:05:15 pm »

Αυτό όμως δεν νομιζεις πως είναι πρόβλημα του καθενώς???
Δεν λέω ότι είμαι έξυπνος αλλά το νοιώθω και ενεργώ έτσι...
Υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα αλλά εδώ μπαίνει το θέμα του κάτω από ποιές συνθήκες μεγάλωσαν.
Το ότι έχεις κάποιες δυνατότητες δεν είναι κακό να το παραδεχτείς.
Το να το διατυμπανίζεις και να το κάνεις σημαία σου τότε είναι το κακό.
Αλλά εκεί που ίσως να μπέρδεψε το μήνυμά μου είναι το εξής.
Δεν είναι σχολή για υπεράνθρωπους ή δεν μπαίνουν εδώ μόνο οι εξυπνότεροι.Αλλά σε γενικές γραμμές μπαίνουν άτομα που έχουν μια ευχέρια στο να κατανοούν συγκεκριμένα πράγματα.
Αλλά τώρα που το ξαναβλέπω, ίσως να έχεις κάποιο δίκιο γιατί υπάρχουν και σε χαμηλοβάθμιες σχολές πολλοί άνθρωποι με υψηλό IQ, αφού επιλέγουν σχολές.
Αλλά ρε Στάθη όπως και να το κάνουμε για να καταλάβεις τα Μαθηματικά 3ης λυκείου(που όσο και να τα υποβαθμίζει ο κ. Δημάκης) χρειάζεται να λίγη μεγαλήτερη ω ( Cheesy), από την στιγμή που για πρώτη φορά δουλεύεις πάνω σε τέτοιες ένοιες.
Όμως τώρα μιλάω για αυτούς που μπήκαν μέσα στην σχολή γνωρίζοντας κάποια πράγματα και όχι παπαγαλίζοντας στο λύκειο.
Και μπορεί να κάνω λάθος αλλά πιστεύω ότι είναι περισσότεροι από τους μισούς.
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #84 on: March 15, 2008, 13:25:33 pm »

Quote from: Alexkasgr on March 15, 2008, 12:39:15 pm

Μήπως είναι περσινά? Θυμάμαι να λέει στο άρθρο για 100 άτομα στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ, τυπωμένο στο χαρτί είχε και έναν αντίστοιχο πίνακα.

΄΄οχι ρε,τον πινακα τον πηρα απο τα προπροχτεσινα "τα νεα"....ψαξε βρες το...απλα εκανα λινκ απευθειας την φωτο.
Logged

tu/e
aliakmwn
Guest
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #85 on: March 15, 2008, 13:43:01 pm »

Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 13:05:15 pm
Αυτό όμως δεν νομιζεις πως είναι πρόβλημα του καθενώς???
Δεν λέω ότι είμαι έξυπνος αλλά το νοιώθω και ενεργώ έτσι...
Υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα αλλά εδώ μπαίνει το θέμα του κάτω από ποιές συνθήκες μεγάλωσαν.
Το ότι έχεις κάποιες δυνατότητες δεν είναι κακό να το παραδεχτείς.
Το να το διατυμπανίζεις και να το κάνεις σημαία σου τότε είναι το κακό.

Δε συμφωνω οτι ειναι προβλημα ατομικο. Ειναι μια νοοτροπια που υπαρχει ουτως ή αλλως στην κοινωνια, και η εκπαιδευση την ενισχυει κι αλλο με τον τροπο που ειναι δομημενη.
Επισης, μη μπερδευεσαι, εννοειται πως η αυτογνωσια ειναι "καλο πραγμα", και μαζι με τα αρνητικα οφειλεις να αναγνωριζεις και τα θετικα σου στοιχεια. Αλλα δεν μιλαω για εξυπναδα - ο,τι μπορει να σημαινει αυτη η λεξη. Μιλαω για μια εκ των υστερων αναγνωριση "εξυπναδας", με βαση ενα βαθμο στο σχολειο, ή ακομα χειροτερα με βαση μια διαφορα σε μερικα μορια. Να τιθεται δηλαδη το οριο που ξεχωριζει τον "καλυτερο" απο τον "δευτερο" στο μοριο. Π.χ. με το ΤΗΜΜΥ να εχει βαση τα 18500 μορια, αυτος που εβγαλε 18501 ειναι ευφυεστερος απο αυτον που εβγαλε 18499.
Στο τμημα μας δυστυχως η νοοτροπια αυτη υπαρχει παντου. Και το κακο ειναι πως και οι καθηγητες την αναπαραγουν.

Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 13:05:15 pm
Αλλά εκεί που ίσως να μπέρδεψε το μήνυμά μου είναι το εξής.
Δεν είναι σχολή για υπεράνθρωπους ή δεν μπαίνουν εδώ μόνο οι εξυπνότεροι.Αλλά σε γενικές γραμμές μπαίνουν άτομα που έχουν μια ευχέρια στο να κατανοούν συγκεκριμένα πράγματα.

Εαν η Γυμναστικη ηταν μαθημα πανελληνιως εξεταζομενο, τοτε θα μπαιναν εδω ατομα που θα ειχαν μια ευχερια οχι μονο στο να κατανοουν λιγο παραπανω, αλλα και που θα ειχαν πιο γυμνασμενο σωμα ή θα παιζαν καλυτερα ποδοσφαιρο.

Τον πιανεις το συλλογισμο? Wink
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #86 on: March 15, 2008, 14:01:26 pm »

Quote from: aliakmwn on March 15, 2008, 13:43:01 pm
Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 13:05:15 pm
Αυτό όμως δεν νομιζεις πως είναι πρόβλημα του καθενώς???
Δεν λέω ότι είμαι έξυπνος αλλά το νοιώθω και ενεργώ έτσι...
Υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα αλλά εδώ μπαίνει το θέμα του κάτω από ποιές συνθήκες μεγάλωσαν.
Το ότι έχεις κάποιες δυνατότητες δεν είναι κακό να το παραδεχτείς.
Το να το διατυμπανίζεις και να το κάνεις σημαία σου τότε είναι το κακό.

Δε συμφωνω οτι ειναι προβλημα ατομικο. Ειναι μια νοοτροπια που υπαρχει ουτως ή αλλως στην κοινωνια, και η εκπαιδευση την ενισχυει κι αλλο με τον τροπο που ειναι δομημενη.
Επισης, μη μπερδευεσαι, εννοειται πως η αυτογνωσια ειναι "καλο πραγμα", και μαζι με τα αρνητικα οφειλεις να αναγνωριζεις και τα θετικα σου στοιχεια. Αλλα δεν μιλαω για εξυπναδα - ο,τι μπορει να σημαινει αυτη η λεξη. Μιλαω για μια εκ των υστερων αναγνωριση "εξυπναδας", με βαση ενα βαθμο στο σχολειο, ή ακομα χειροτερα με βαση μια διαφορα σε μερικα μορια. Να τιθεται δηλαδη το οριο που ξεχωριζει τον "καλυτερο" απο τον "δευτερο" στο μοριο. Π.χ. με το ΤΗΜΜΥ να εχει βαση τα 18500 μορια, αυτος που εβγαλε 18501 ειναι ευφυεστερος απο αυτον που εβγαλε 18499.
Στο τμημα μας δυστυχως η νοοτροπια αυτη υπαρχει παντου. Και το κακο ειναι πως και οι καθηγητες την αναπαραγουν.



Σε αυτό συμφωνώ , αλλα δεν μπορείς να γλιτώσεις ετσι ευκολα, οταν ολο το συστημα κρίνει με βαση τη βαθμολογία. Το δημόσιο (οσο απομενει τελοσπάντων) σε κρίνει με βαση τους βαθμους, για τα μεταπτυχιακά κοιτάνε τους βαθμούς μεχρι και για την ΙΑΕΣΤΕ κοιτανε τους βαθμους. Σε ολα αυτά πρόσθεσε οτι ζουμε σε μια κοινωνια που θεωρεί τον ανταγωνισμό "αγιο" και σου το μαθαίνουν ασυνειδητα απο το σχολείο ηδη.


Και καλα ολα αυτά για το πως πρεπει να αλλαξει το εκπαιδευτικό συστημα, αλλα εμας τους φοιτητες δεν μας ενδιαφερει επι του παροντος. Το ζητημα είναι:  τι να κανουμε τωρα αφού ο,τι έγινε εγινε  στο Λυκειο και στο Γενικο Τμημα?
 
Logged

pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #87 on: March 15, 2008, 14:21:33 pm »

Quote from: Karaμazoβ on March 15, 2008, 14:01:26 pm
Το ζητημα είναι:  τι να κανουμε τωρα αφού ο,τι έγινε εγινε  στο Λυκειο και στο Γενικο Τμημα?
 

++

Quote from: pandora on March 15, 2008, 01:38:32 am
Από που να αρχίσουμε να διαβάζουμε και τί.  Ας πουμε από τα βασικά. Με ποιά βιβλια θα καταλάβουμε τις έννοιες? Μας βοηθάνε οι εφαρμογές της θεωρίας σε προβλήματα? Από που να πιαστούμε για να κάνουμε την περιφημη "σύνθεση"?  Τί ρόλο παίζουν οι ασκήσεις και τι οι παραδόσεις της θεωρίας? Τωρα, με το σύστημα - αθλιο, συμφωνώ - που μπήκαμε, τί κάνουμε?

Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #88 on: March 15, 2008, 14:23:20 pm »

Τώρα???Πάνε στον Ηράκλειτο μιας και μοιράζει συνεχώς χαρτάκια και μας έχει κάψει τα λιγοστά νευρικά κύτταρα...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Πέρα από την πλάκα...τώρα βρισκόμαστε ολίγον στο έλεος των καθηγητών.
Όχι όχι δεν λέω τους καθηγητές μπαμπούλες, απλώς προσπαθώ να τους  δείξω πως από μόνοι μας να αρχίσουμε να παίρνουμε βιβλία έτσι στο άσχετο για να δούμε εάν μας καλύπτουν είναι ολίγον μπακαλίστικο
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #89 on: March 15, 2008, 14:26:47 pm »

Quote from: MARIOS on March 15, 2008, 14:23:20 pm

Όχι όχι δεν λέω τους καθηγητές μπαμπούλες, απλώς προσπαθώ να τους  δείξω πως από μόνοι μας να αρχίσουμε να παίρνουμε βιβλία έτσι στο άσχετο για να δούμε εάν μας καλύπτουν είναι ολίγον μπακαλίστικο

άρα ερχόμαστε στο προκείμενο. Όχι μπαμπούλας, ούτε "μπαμπάς". Ο δάσκαλος μάλλον σου δείχνει τους "δρόμους" από τους οποίους πρέπει να περάσεις. ίσως αν μας πρότεινε ο καθένας 2-3 βιβλία σχετικά - ή και λιγότερο σχετικά - με το μάθημά του. Κάποιοι τα βάζουν ήδη στο eTHMMY.


Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...