• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:06:20 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:06:20 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 69
Total: 137
mdimitrig
msandr
george14
bougatsa
thaliatsk
mmikelo
kostasf
Captain
andreassifo
NickSpan
georkala
apsathas
immo
Zoifouka
kpa
sassi
vaggelisx
Psychoktonos_
alexfot
xristostsi03
Maximos7
3rdDegreeBurn
panos21sk
κοτζακ
George15
alexandra_
Konstantina Karamani
Nekt
valco08
apol
charalampos
mkakale
nikos.a
pliroforikarios
prigians
Nikos_313
themis01
dorapangeiou
1234
kouf
glavdakis
sofipout
le papillon
dimitrisblioumis
ThanosV
Fotis
filkilkis
ggalamat
tsaliki
picklebeanburger
elischat
Carot1456
mixkats
giorgos_skl
gpapailio
Tasaras
RedSkyline
Gaspard
evangeliaap
Σταυρος23
pavlos2003
kaskas12
aalmpanb
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 35376 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #60 on: March 15, 2008, 01:59:09 am »

Το τελευταίο σίγουρα συμβαίνει σε μεγαλύτερο βαθμό.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #61 on: March 15, 2008, 02:01:19 am »

Και εγώ συμφωνώ ότι μεγεθύνουμε το πρόβλημα. 2001-2002 ήμουν Γ' Λυκείου, και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ήξερα τι είναι το όριο και το διδάχτηκα χωρίς να είναι εκτός ύλης. Ο κανόνας Ντε Λοπιτάλ δεν σας λέει κάτι; Σε τόσες ασκήσεις τον είχαμε εφαρμόσει!

Το είχα γράψει και παλιότερα, αλλά ας το ξαναπώ. Σε καμιά περίπτωση δεν ένιωσα ότι οι γνώσεις που είχα από το Λύκειο ήταν ανεπαρκείς για τη σχολή, με μοναδική ίσως εξαίρεση τη στερεομετρία. Έστω και αν η ύλη ήταν αναμφισβήτητα λιγότερη από την εποχή των δεσμών. Χωρίς εννοείται να έχω μάθει κάτι εκτός ύλης.

Η άποψη μου είναι πάντως δεν είναι μόνο το επίπεδο που πέφτει, αλλά έχω την αίσθηση από αυτά που ακούω πως και η σχολή έχει δυσκολέψει. Λίγο το ΝΠΣ και τα περισσότερα σοβαρά μαθήματα ανά εξάμηνο, λίγο τα πιο απαιτητικά θέματα που μπαίνουν, λίγο τα μπουλούκια φοιτητών που εισέρρευσαν τα προηγούμενα χρόνια στο ΤΗΜΜΥ, ε δε θέλει πολύ...
Ευτυχώς η τάση αυτή αύξησης των εισακτέων δείχνει να αναστρέφεται.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #62 on: March 15, 2008, 02:04:17 am »

Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:32:39 am
Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:30:30 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.


περισσότερα χρόνια...το βιβλίο που κρατώ στα χέρια μου είναι της χρονιάς 2000-2001 και έχει τον αστερίσκο....

πάντως σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. τα αστεράκια όχι μόνο εκτός εξεταστέας αλλά και διδακτέας νομιζω...

κατέβασα λίγο την ύλη του ΥΠΕΠΘ για τη γ' Λυκείου και αναφέρει ότι:
"Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται  και δεν εξετάζονται."


παιδιά μιλάμε ..πώς να το πω...για το θεωρητικό ορισμό του ορίου...όχι πώς να βρίσκω το όριο ή να εφαρμόζω τον κανόνα του  Ντελοπιτάλ....
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #63 on: March 15, 2008, 02:07:04 am »

Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:56:17 am
Πώς είναι δυνατό να διδαχτείς διαφορικό και στη συνέχεια ολοκληρωτικό λογισμό, πώς δηλ. να κάνεις ανάλυση αν δεν εμβαθύνεις στο θεμέλειό τους που είναι το όριο.
Στην ουσία κόβουνε την επιστήμη από τον ομφάλιο λώρο που την συνδέει με τον Νεύτωνα.
Αν το θεμέλειό της το αντιλαμβάνεσαι διαισθητικά και μόνον, τότε τι θα γίνει παρακάτω;

Ξεχνάτε ότι οι πιο θεμελιώδεις έννοιες των μαθηματικών ορίζονται μόνον διαισθητικά.

Τι είναι το σημείο; Τι είναι η ευθεία;
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #64 on: March 15, 2008, 02:08:19 am »

Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 02:04:17 am
Quote from: apostolos1986 on March 15, 2008, 01:32:39 am
Quote from: dimakis on March 15, 2008, 01:30:30 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 01:20:49 am
Κύριε Δημάκη όποιοι σας είπαν ότι δήθεν δεν διδάχτηκαν τον ορισμό του ορίου ψεύδονταν ασυστόλως - άλλο αν βέβαια ορισμένοι από δικό τους κόλλημα δεν κατανοούσαν τι διάβαζαν.
Εδώ και 3-4 χρόνια οι συγγραφείς του βιβλίου της Γ' Λυκείου έχουν προσθέσει αστερίσκο στον ορισμό του ορίου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να το διδάσκουν οι μαθηματικοί αλλά απλά ότι δεν είναι .... εξετεστέα ύλη.


περισσότερα χρόνια...το βιβλίο που κρατώ στα χέρια μου είναι της χρονιάς 2000-2001 και έχει τον αστερίσκο....

πάντως σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. τα αστεράκια όχι μόνο εκτός εξεταστέας αλλά και διδακτέας νομιζω...

κατέβασα λίγο την ύλη του ΥΠΕΠΘ για τη γ' Λυκείου και αναφέρει ότι:
"Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται  και δεν εξετάζονται."


παιδιά μιλάμε ..πώς να το πω...για το θεωρητικό ορισμό του ορίου...όχι πώς να βρίσκω το όριο ή να εφαρμόζω τον κανόνα του  Ντελοπιτάλ....

Α οκ, τώρα το έπιασα Embarrassed.  Αλλά που χρειάζεται αυτός ο μαθηματικός ορισμός; Θεωρώ πως ως μηχανικοί τα μαθηματικά πρέπει να τα χρησιμοποιούμε ως εργαλείο. Οι γνώσεις του λυκείου λοιπόν επαρκούν για να χρησιμοποιήσεις το όριο ως εργαλείο.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #65 on: March 15, 2008, 02:10:54 am »

Είναι τελείως ανόητος ο τίτλος του topic.
'Πιασιάρικος', σας αρέσουν φαίνεται αυτά.
Σιγά μην ήταν πρόθεσή μου να αντιπαραθέσω το παλιό με το καινούριο φοιτηταριάτο.
Εμείς οι παλαιοί των ημερών είμασταν καλύτεροι, αγνοί, παρθένοι και αμόλυντοι. Grin
Αυτά πρέπουν σε κάτι γεροπαραλυμένους παππούδες... ytold

Ας μπει 'οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην μέση εκπαιδευση', κάτι τέτοιο σοβαρό τέλος πάντων

Logged
DhP
Guest
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #66 on: March 15, 2008, 02:17:29 am »

Το "επίπεδο" των φοιτητών θα μπορούσε άνετα να βελτιωθεί με 2-3 μαθήματα στο πρώτο εξάμηνο που θα διδάσκονταν από καθηγητές με μεράκι. Και δεν είναι ανάγκη να προσθέσουμε κι άλλα μαθήματα.
Τα μισά από τα μαθήματα του τμήματός μας δεν διδάσκονται πουθενά στον κόσμο σε σοβαρά τμήματα ΗΜΜΥ.
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #67 on: March 15, 2008, 02:18:55 am »

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2008, 02:07:04 am
Ξεχνάτε ότι οι πιο θεμελιώδεις έννοιες των μαθηματικών ορίζονται μόνον διαισθητικά
Τι είναι το σημείο; Τι είναι η ευθεία;

Όχι, καθόλου.
Αλλά πρόκειται για ορισμούς και αξιώματα.
Δεν θα απαξίωνα έτσι εύκολα την διαίσθηση.
Και ξέρεις εσύ μάλλον αρκετά για την διαλεκτική της εμπειρίας και του λόγου.
Ας μην πάμε προς τα εκεί, μιλάμε για μαθηματικά και φυσικές επιστήμες.
Logged
ioja
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1514



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #68 on: March 15, 2008, 02:45:19 am »

πιστευω πως φταιει αρκετα και η αντιληψη των περισσοτερων φοιτητων
οτι να , αφου περασα στη σχολη αραλικι τωρα....
ετσι δε γινεται δουλεια...
ποσοι απο μας διαβαζουμε σε καθημερινη βαση?εστω τα σαββατοκυριακα?
εγω προσωπικα δεν το κανω... Undecided
φυσικα υπαρχουν ατομα ομως που προσπαθουν πολυ!
αλλα η πλειοψηφια μαλλον οχι.. Undecided
Logged

woman in black
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #69 on: March 15, 2008, 09:16:12 am »

Αν και λεπτομερεια,οσον αφορα τον ορισμο του οριου θα διαφωνησω....κατι αυστηρα μαθηματικο και εξεζητημενο ίσως δεν εχει νοημα να διδαχθει,οσο να κατανοησεις τι πραγματικα ειναι.Δεν εχω τον ορισμο μαζι μου για να δω,ουτε ειμαι σιγουρος οτι ειναι αχρηστος,αλλα πιστευω οτι μια χαρα ειχα καταλαβει τι ειναι οριο(αν και κραταω μια μικρη αμφιβολια οτι μας τον ειχε πει η καθηγητρια επειδη "ειμασταν καπως προχωρημενοι" οπως ελεγε και θεωρουσε οτι "θα ταν καλο να τον ξερουμε")

Ειναι παγιο αιτημα αν δεν κανω λαθος το γενικο τμημα να διδασκει μαθηματικα και φυσικη με αμεση πρακτικη εφαρμογη και όχι αυστηρα 6μηνιαια μαθηματα που ειναι 100% μαθηματικα και ξεφευγουν απο τη φιλοσοφια του τημμυ.Με τον ιδιο τροπο δε βλεπω γιατι αυστηροι μαθηματικοι ορισμοι μειωνουν τη γνωση των εισαχθεντων....πραγματικα,τοσο πολυ σημαντικος ηταν ο ορισμος του οριου?αν ηξεραν τι ειναι χωρις αυστηρα μαθηματικα θα υπηρχε προβλημα?

υγ:ο τιτλος που εβαλα δε θεωρω οτι ειναι ανοητος,παρολα αυτα θα τον τροποποιησω αλλα δε θα τον αλλαξω.
Logged

tu/e
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #70 on: March 15, 2008, 10:40:59 am »

ο ορισμός του ορίου...δεν νομίζει ότι μπορεί να "συγκριθεί" με τα θεωρητικά του γενικού τμήματος...και άλλο να μαθαίνεις γενικά μαθηματικά και τη λογική τους και άλλο να κάνεις μαθηματικά μέσα στο πανεπιστήμιο...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #71 on: March 15, 2008, 10:51:00 am »

Βασικά το πρόβλημα δεν είναι τόσο στο επίπεδο των νέων φοιτητών κ. Δημάκη.
Ούτε στο κατά πόσο κάνουν καλά την δουλειά τους οι καθηγητές.
Το πρόβλημα βρίσκεται μέσα στο πανεπιστήμιο και ζώντας μέσα σε αυτό περισσότερα χρόνια από ότι εμείς, το έχετε καταλάβει.
Τα πράγματα καλώς ή κακώς έχουν αλλάξει.
Το πανεπιστήμιο όμως είναι σαν ένα τεράστιο πλοίο.Για να κάνει μια στροφή χρειάζεται πολύ χρόνο και πολύ μα πολύ μεγάλο χώρο.
Το πρόβλημα δεν είναι εάν εγώ γνωρίζω το όριο ή το ολοκλήρωμα.
Το πρόβλημα είναι πως το πανεπιστήμιο (όχι οι καθηγητές) θα με οθήσει να κάτσω να το μάθω.
Δεν λέω για υποχρεωτικά μαθήματα και τέτοια αλλά για άλλους εναλλακτικούς τρόπους.
Η σχολή αυτή όπως και να το κάνουμε έχει μια ιδιαιτερότητα.
Προσελκύει ανθρώπους με λίγο υψηλότερο IQ από πολλές άλλες σχολές.
Καθώς περνάν τα χρόνια το IQ των ανθρώπων ανεβαίνει και δεν ξέρω αν καταλάβατε τι θέλω να πω, αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ τους τωρινούς φοιτητές ικανότερους από τους παλοιούς.
Εκμεταλευτήτε το...
Εάν δουλέψετε πέρα από τα στενά όρια της διδασκαλίας μέσα στο αμφιθέατρο με τους φοιτητές, πιστέψε με θα βγάλετε λαβράκια.
Οι εξετάσεις δεν είναι ο καλύτερος σύμμαχος κάποιου για να δει τι ξέρει ο άλλος.
Για εμένα οι εξετάσεις είανι ποιο πολύ υποκριτικές.
Μέσα στο έτος θα γίνει η δουλειά.Όχι στις 3ώρες εξετάσεις.
Είχατε πει ποιο πριν ότι δύο-τρία μαθήματα και ένα-δύο εργαστήρια-project φτάνουν.Οι περισσότεροι μπαίνοντας εδώ ΣΤΗΝ σχολή πιστεύουν πως θα κάνουν δουλειά,αλλά βλέπουν έξι-εφτά μαθήματα αν εξάμηνο και βαριούντε ακόμα και να πάνε στην σχολή.
Οπότε που θέλω να καταλήξω???
Μήπως τελικά φταίει η έλλειψη ενδοιαφέροντος???Το "ξενέρωμα"???  Wink
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #72 on: March 15, 2008, 11:07:37 am »

Ρε παιδιά, κολλήσατε με το όριο...

Το είπε καθαρά ο κ. Δημάκης. Το πρόβλημα είναι η αποσπασματική διδασκαλία, η λογική "2 σελίδες μέσα, η 3η έξω, μην την διαβάσετε γιατί δε θα πέσει στις εξετάσεις", η διάσπαση της ενότητας της κάθε επιστήμης. Όλοι μιλάμε για τον εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα των σπουδών μας και γκρινιάζουμε, αλλά τουλάχιστον γι' αυτόν είμαστε προρυθμισμένοι. Το μόνο που μας ενδιαφέρει σε κάθε μάθημα είναι το ποια θα είναι η ύλη.
Αν γινόταν τα μαθήματα με project θα ήταν πιο δύκολα για την πλειοψηφία, θα απαιτούσε να δουλέψουμε μέσα στο εξάμηνο, κάτι που δεν κάνουμε οι πιο πολλοί.
Αλλά συμφωνώ ότι επειδή θα ήταν πιο ενδιαφέρον από την "από έδρας" διδασκαλία, μπορεί να είχε καλύτερα αποτελέσματα.

Διάβασα πριν καμια βδομάδα στο βήμα ένα άρθρο που έλεγε ότι φέτος το υπουργείο θα ανακοινώσει αισθητά μειωμένο αριθμό εισακτέων, νομίζω 100. Το είδε κανείς σε Ηλεκτρονική μορφή?
Logged
cat
Guest
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #73 on: March 15, 2008, 11:10:52 am »

ειχε βαλει καποιος σε εμας αυτο.


Αυξάνεται κατά 5% ο αριθμός των φετινών εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε μείωση κατά 10% των εισακτέων στα κεντρικά πανεπιστήμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ αυξάνονται κατά 25% οι θέσεις στα περιφερειακά ΑΕΙ και κατά 6% στα περιφερειακά ΤΕΙ.

Συνολικά οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 86.736 θέσεις, ενώ οι πανελλαδικές εξετάσεις προγραμματίζεται να αρχίσουν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

«Ανταποκρινόμαστε στο αίτημα των πρυτάνεων για μείωση των εισακτέων στα κεντρικά πανεπιστήμια. Πολιτική της κυβέρνησης είναι να τονώσει την περιφέρεια», τόνισε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι μέσα σε αυτήν την τετραετία θα ανοίξει ο διάλογος για αποσύνδεση του λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Επίπεδο " νεων "φοιτητών,οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στην β'βθμια...
« Reply #74 on: March 15, 2008, 11:11:55 am »

Αλέξ : http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15307&m=A44&aa=1

υς πάντως αν ήταν να προτείνω κάτι εγώ, αν κ τα χω σχετικά χαμένα όπως είπα, θα ήταν ισως ο κάθε καθηγητής να μας προτείνει 2-3 βιβλία βοηθητικά στο κυρίως βιβλίο/ αντικείμενο του μαθήματος (πχ ένα βοηθητικό για μαθηματικά, ένα για κάτι άλλο κτλ κτλ).Ήδη το κάνουν αρκετοί καθηγητές....
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...