• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2025, 17:49:34 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2025, 17:49:34 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Nikos_313
[Today at 17:44:31]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by paul
[Today at 17:40:22]

Υποβιβασμός Τριφασικής Εγ...
by george14
[Today at 13:01:04]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by tzortzis
[Today at 12:34:11]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Le ece
[Today at 11:30:08]

H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 11:18:45]

PhD Position: Computing &...
by psermpez
[Today at 10:12:44]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by Nikos_313
[Today at 00:04:13]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 20, 2025, 23:17:11 pm]

Συντελεστής Ισχύος και Πα...
by George_RT
[May 20, 2025, 22:57:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Nikos_313
[May 20, 2025, 20:40:35 pm]

Απόψεις για Eurovision 20...
by Katarameno
[May 20, 2025, 20:11:20 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Fraser
[May 20, 2025, 11:00:30 am]

[ΔΥΣ] Γενικές απορίες και...
by tzortzis
[May 20, 2025, 09:34:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tzortzis
[May 20, 2025, 09:27:46 am]

Αξίζουν οι πτυχιακές εξετ...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 21:53:37 pm]

[ΣΦ Ηλ - Μηχ] Αποτελέσματ...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 21:50:17 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 15:23:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 00:08:58 am]

Hackάραν λογαριασμό Insta...
by Katarameno
[May 18, 2025, 23:58:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9951
Latest: argiris2006
Stats
Total Posts: 1426374
Total Topics: 31698
Online Today: 139
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 31
Guests: 83
Total: 114
engineer2030
George_RT
Manifold
dleivadi
Nikos_313
MomostheGreen
Nekt
Kelly Tsimpouri
dr.giorgos
jimalexoud
vasilis saitis
ThanosV
ismini.h
stergios5
sigklitiki
paul
Σουλης
johnnypap
Thanasiscon1
mike1996
acolak
Fotis Roukoutakis
nikosmonov
Sotirisbikos
John120196
alextsigilis
Mr Watson
asemas
astakos1
Mavromati
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 16 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 7159 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 3536156 times)
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1860 on: November 22, 2006, 14:32:31 pm »

johnny Cash
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1861 on: November 22, 2006, 14:36:48 pm »

Johnnie Walker Blue Label
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1862 on: November 22, 2006, 14:40:15 pm »

Μπουτάρης
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1863 on: November 22, 2006, 14:44:37 pm »

Αγούδημος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1864 on: November 22, 2006, 14:48:48 pm »

Στρίντζης
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1865 on: November 22, 2006, 14:50:16 pm »

Ντε κάρλος  Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1866 on: November 22, 2006, 17:05:06 pm »


Ντε Γκρέσια  Shocked
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1867 on: November 22, 2006, 17:22:15 pm »

Ντε μεκ
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1868 on: November 22, 2006, 17:23:05 pm »


Εκμεκ
Logged
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1869 on: November 22, 2006, 17:24:27 pm »


κανταΐφ Slurp
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1870 on: November 22, 2006, 17:24:35 pm »

Χατζής
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1871 on: November 22, 2006, 17:25:15 pm »

Χατζιγιάννης
Logged

TODO ES FERPECTO
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1872 on: November 22, 2006, 17:26:18 pm »

OTE
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1873 on: November 22, 2006, 17:27:32 pm »


μπλιεεεε Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1874 on: November 22, 2006, 17:43:43 pm »

Κανουτέ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 7159 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...