• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:03:10 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:03:10 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 29
Guests: 110
Total: 139
Master oogway
Theosarm
mavropan
bougatsa
kpapama
Apaugasma
Nekt
Xlapatsas
zoi
Nikikouss
engineer2030
Theodosia
ArchieHadCells
alexlemp
AODON
VaiosG
chaniotism
iasonasl
pliroforikarios
Yamal
freskoulhs
evgns
Petros Ts
Dimikioup
georsoti
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > 8ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Υποχρεωτικά Μαθήματα > Ψηφιακά Φίλτρα > [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Go Down Print
Author Topic: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019  (Read 19869 times)
windwaker
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 295



View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #90 on: June 12, 2019, 22:21:54 pm »

Ναι εγώ είμαι ξεκάθαρος σε αυτό που λέω. Τι είναι σωστό να εξετάζεται σε ένα μάθημα; Αυτό που ξεπέταξες σε 2 ώρες για να πεις ότι το έκανες ή οι πραγματικές γνώσεις που πήραν οι φοιτητές απ' το μάθημά σου; Στην τελική αφού το ΝΝ ήταν τόσο σημαντικό, ας έδινε και ένα κώδικα ΝΝ στο e-learning μέσα από τον οποίο θα 'χαμε μια εικόνα για το τι γίνεται. Ή ας έδινε μεγαλύτερη βάση. Δε με ενδιαφέρει πόσο πιάνει στα 11, εδώ δεν ασχολούμαστε με αυτό. Αυτό που σχεδόν όλοι σκεφτόμαστε για την εξέταση αντικατοπτρίζεται στη βαθμολογία που έχει μπει. Δηλαδή ας βάλω ότι μου κατέβει, τι με νοιάζει αν το ξέρουν, θα κάνω πολλαπλασιασμό με 1.29 και είμαι καλυμμένος. Δηλαδή κανένα ενδιαφέρον για το τι πήρανε οι φοιτητές από το μάθημα. Μέχρι και τα 2 από τα πολλαπλής της θεωρίας ήταν από το Στοχαστικό, που ΟΚ σχετίζεται άμεσα με το μάθημα, αλλά γιατί να μην εξετάσεις κάτι που πήραν οι φοιτητές από το μάθημά σου;
Logged
koniotis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 139


Thunderstruck


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσε_
« Reply #91 on: June 12, 2019, 23:36:18 pm »

Quote from: Enter+Prnt+R on June 12, 2019, 21:45:22 pm
χωρις παρεξηγηση αλλα νομιζω αντιδράτε λιγο υπερβολικα.

1) το θέμα με το ABCD που δεν εμφανιζόταν ήταν βλακεία, αλλά σε αυτό φταίει το elearning και όχι οι διδάσκοντες. Παρόλαυτα σε όσους (λογικά πρώτο τμήμα) δεν εμφανίστηκε ποτέ, σωστό θα είναι να πάρουν την μοναδα ουτως η αλλως. Προσωπικά έδινα δεύτερο τμήμα και αν και δεν μ εμφανιζόταν, υπήρχε screenshot στον υπολογιστή και μπορούσα να το λύσω.
Καλά ρε φίλε προφανώς έχουν ευθύνη και οι δύο σε αυτό το κομμάτι. Όταν επιλέγεις ένα εργαλείο για να κάνεις μια δουλειά το ελέγχεις πρώτα για αυτήν την δουλειά. Αν δεν δουλεύει, αλλά δεν έχεις άλλο και πρέπει να γίνει αυτή η δουλειά παίρνεις τα κατάλληλα μέτρα ώστε να γίνει η δουλειά σωστά (θα μπορούσαν να δώσουν την ερώτηση αυτή σε χαρτί για να συμπληρωθεί στο χέρι ή να μην υπάρχει καν εφόσον δεν είναι διαθέσιμη και να επιλεχθεί κάτι άλλο). Συμφωνώ με τη λογική ότι όσοι δεν μπορούσαν να το συμπληρώσουν καν θα έπρεπε να πάρουν κάποιο βαθμό από αυτό τουλάχιστον(δεν ανήκω σε αυτούς).

Quote
2) LMS
το οτι το blockLMS δεν έγινε σε εργασία δεν σημαίνει ουτε οτι ηταν δυσκολο, ουτε οτι δεν επρεπε να το βαλουν. Υπαρχουν 5-6 διαφορετικοι αλγοριθμοι που μας εδειξαν: SD, LMS, NLMS, RLS και στο μάθημα ο blockLMS και δόθηκε πολύ έμφαση (και στο μάθημα και ήταν και στην 2η εργασια) στο fast fourier transform , το οποίο συνδέεται με το block LMS. Προφανώς και δεν θα βάλουν copypaste ότι έβαλαν σε εργασίες. Αλλά θεωρητικά αν κάποιος εκατσε και εκανε μονος του 3 φορες lms (εργασιες 2, 4 και προτυπο) και απο μια τους nlms και rls θα πρέπει να μπορεί να μπορεί να κάνει έστω κάτι λίγο στον blocklms να πάρει κάτι. Το μόνο που μπορώ να πω οτι ηταν δυσκολο στον blocklms ηταν το να καταλάβεις πως είχε τμηματοποιήσει κάθε σημείο.
Αρχικά, οι αλγόριθμοι που υπάρχουν στις διαλέξεις ήταν πολύ περισσότεροι απο αυτούς που αναφέρεις(μόνο οι παραλλαγές του LMS στη διάλεξη 5 να ληφθούν υπόψην, είναι +7 αλγόριθμοι με πολύ μικρές διαφορές βέβαια) και αρκετοί διάβασαν την ύλη από εκεί εφόσον δεν παρακολούθησαν τα μαθήματα. Σαφώς, αυτό δεν σημαίνει ότι το μάθημα θα πρέπει να εξετάζεται με βάση αυτούς που δεν παρακολουθούν. Θα πρέπει να υπάρχει όμως ένα κοινό έδαφος και στις 2 κατηγορίες αφού αντικατοπρίζουν την πραγματικότητα. Δεδομένου τώρα ότι ανέβηκε ένα πρότυπο το οποίο είχε 4 ερωτήσεις, ενώ στην κανονική εξέταση ήταν 8 (βέβαια ήταν +3 θεωρίας + 1 μικρή άσκηση αλλά οι μονάδες μοιράστηκαν οπότε δεν βοήθησε ιδιαίτερα νομίζω), πηγαίνεις με αλλοιωμένη εικόνα να δώσεις και αιφνιδιάζεσαι οπότε χάνεις και κάποιο χρόνο να κάτσεις να οργανώσεις το πώς θα διαχειριστείς την εξέταση με αυτά τα νέα δεδομένα. Επίσης, το να είχες ασχοληθεί με τις εργασίες βοηθούσε σίγουρα, αλλά λειτούργησε και κάπως παραπλανητικά εν τέλει καθώς όταν στο πρότυπο φαίνεται ότι δίνεται μια τροποποιημένη δεύτερη εργασία(με σκατά εκφώνηση βέβαια) εικάζεις (δεν σημαίνει ότι είναι σωστό αυτό αλλά βασίζεσαι σε δεδομένα που παρουσιάζονται) ότι και η εξέταση μπορεί να έχει μια τροποίηση άλλης εργασίας. Είχε της 4ης όντως (όπως και στο πρότυπο) αλλά κάπως κακή επιλογή θα έλεγα καθώς ανέβηκε 8 μέρες πριν την εξέταση και πολλοί μπορεί να διάβαζαν άλλα μαθήματα τότε. Όσον αφορά την 2η εργασία με τον fast fourier δεν χρειαζόταν καν να λάβεις υπόψην σου block lms οπότε αυτό που λες δεν ενισχύει το επιχείρημά σου.

Quote
Τώρα ο δεύτερος αλγόριθμος που λες οτι ηταν αγνωστος θα θεωρησω οτι ηταν τα νευρωνικα. Αυτό ήταν κυριολεκτικά 4 γραμμές κώδικα που έπιαναν 1 μονάδα:
Code:
y = u;
for i = 1:L
   y = h(W(i)*y);
end
Συμφωνώ ότι δεν ότι ευκολότερο, αλλά χρειαζόταν 5 λεπτα να διαβάσεις τις διαφάνειες και να καταλαβεις πως 'πηγαινει προς τα μπρος' η είσοδος. Ούτε κάποιος δύσκολος κώδικας ήταν, ούτε κάτι που δεν διδάχθηκε. Το δυσκολότερο πράγμα θα έλεγα ότι ηταν η εκφώνηση. Και σε τελική ανάλυση η εξέταση πήγαινε στα 11 μαζί με το νευρωνικό. Θα μπορούσε να μην το είχε βάλει, να πήγαινε στα 10 η εξέταση και να μην άκουγε και παράπονα επειδή έβαλε ΝΝ.

Αυτό με το μπόνους ισχύει ότι ήταν βοηθητικό, απλά γενικά όταν δεν υπάρχει κατάλληλη ενημέρωση για το πώς θα γίνει μια νέα εξέταση και δεδομένου ότι δεν υπήρξε εργασία με νευρωνικά φέτος, θα εστιάσεις σε πράγματα που είναι πιο οικεία και αν προλάβεις θα ασχοληθείς με αυτά που είναι λιγότερα οικεία (παρ'όλο που στην τελική μπορεί να είναι εύκολα, αλλά δεν το ξέρεις αρχικά). Τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα. Δεν λέω ότι είναι η πιο σωστή λύση προφανώς, απλά παραθέτω την σκέψη μου.

Quote
3)
Όταν μπαίνουν "δύσκολα θέματα" η με πολύ "περιορισμένο χρόνο", το ίδιο πράγμα το αντιμετωπίζουμε όλοι. Το ότι έγινε μια απίστευτη κανονικοποίηση και το ότι έδωσε ακόμα περισσότερο μπόνους ίσα ίσα υπέρ τους είναι επειδή "διορθώνουν" την δυσκολία των θεμάτων. Από ότι βλέπω υπήρχαν αρκετά  Αν έχεις να διαφωνήσεις σε κάτι, τότε είναι οι τελικές στατιστικές ΜΕΤΑ την κανονικοποίηση και αν αυτές οι στατιστικές είναι πολύ χειρότερες από το μέσο μάθημα. Εμένα το ότι κόπηκε 55% μου φαίνεται οριακό. Είναι πολύ, αλλά όχι δραματικό. και επιπλέον θεωρώ ότι αν δοθεί το ABCD σε όσους (πραγματικά) δεν μπορούσαν να το δουν, τότε θα μειωθεί λίγο το ποσοστό αυτό.
Η καθολικότητα της δυσκολίας και του περιορισμένου χρόνου ισχύει για όλους όντως. Η μόνη μου ένσταση εδώ είναι ότι δεδομένου ότι χρειάστηκε τόση κανονικοποίηση για να φανούν κάπως νορμαλ τα τελικά αποτελέσματα φανερώνει ότι η εξέταση ήταν απλά γτπ (λογικό σε ένα βαθμό γιατί έγινε έτσι και πρώτη φορά, trial and error i guess).

Quote
5)
Αν είχες σωστό κώδικα, έδινε βαθμό. Αποδεδειγμένα αφού υπήρξαν άτομα που τους έβγαλε σωστούς τους κώδικες. Το μοναδικό πρόβλημα ήταν ότι δεν έδειχνε partial credit, δηλαδή που έχεις κάνει λάθος κλπ. Αλλά ντάξει ρε παιδιά, εξέταση ήταν. Δηλαδή και μόνο που είχε να κάνεις έλεγχο εμένα μου φάνηκε βοηθητικό. Πάντως να πω επίσης ότι προσωπικά δεν μου έτρεξε κανένας έλεγχος αλλά πήρα κάτι λίγα από τους κώδικες, που σημαίνει ότι όσοι πήραν 0/3 στα τελικά αποτελέσματα μπορεί να μην φταίνε οι έλεγχοι αλλά ο κώδικας απλά να ήταν λάθος.

 Τώρα αν κάποιος παραπονιέται ότι του έβγαλε σφάλμα ο έλεγχος και έχασε χρόνο να το διορθώνει, αυτό νομίζω είναι θέμα της διαχείρισης χρόνου που κάνει ο καθένας μας σε μια εξέταση. Αν δεν υπήρχε έλεγχος να βγάλει σφάλμα, δεν θα ήταν σωστότερος ο κώδικας, απλά εμείς θα ήμασταν σε άγνοια (ignorance is bliss που λένε στα εγγλέζικα).

Το θέμα με το σφάλμα θα έλεγα εγώ ότι απλώς κάποιος που είχε γράψει κάτι εν μέρει σωστό μπορεί να νόμιζε ότι ήταν τελείως λάθος (ή μερικώς λάθος) και να άλλαζε την λύση του με χειρότερο τελικό αποτέλεσμα. Σαφώς, θα μπορούσε να υπάρχει και αυτός που το έκανε όντως λάθος και με τον έλεγχο να σκεφτόταν ότι πρέπει να αλλάξει τη λύση του. Απλά, αν αυτά τα 2 τμήματα ήταν ίσα, ο έλεγχος δεν βοηθούσε κατά μέσο όρο. Μάλιστα θα έλεγα ότι χειροτέρευε, καθώς πάλι θα υπήρχε η εικασία πως λειτουργεί όπως στις εργασίες και κανονικά θα εμφάνιζε τμηματικά σωστό μήνυμα.


Τέλος πάντων, νομίζω κι εγώ ότι η εξέταση ήταν γτπ. Μαξ βαθμός χωρίς κανονικοποίηση 7,75. Κάτι λέει κι αυτό. Προσωπικά, πείστηκα πως η φάση είναι έχε έτοιμους αλγορίθμους σε matlab (αλγορίθμους διαλέξεων) σε ένα usb από το σπίτι σου και κάνε copy paste στην εξέταση με τις κατάλληλες αλλαγές. Για άγνωστες ερωτήσεις θεωρίας, κάνε google. Επίσης άλλο θέμα το γεγονός ότι ήταν ασαφές το τι θα μπορούσες να έχεις μαζί σου στις εξετάσεις. Κάποι λέγανε τα πάντα, κάποιοι μόνο διαλέξεις, κάποιοι δεν θα μπορείς να ανοίξεις matlab. Ο,τι να'ναι γενικώς.
 
!!!EDIT: Ρώτησα τον κ.Φλώρο σήμερα και μου είπε πως επιτρέπεται μόνο ο,τι υλικό υπάρχει στο elearning οπότε ζητώ συγγνώμη επειδή κι εγώ παραπληροφορήθηκα για το ότι μπορείς να έχεις μαζί σου τα πάντα (πχ usb).
Επίσης, στην επανεξέταση μου είπε πως δεν ξέρει πόσες θα είναι οι ερωτήσεις. Ο χρόνος θα είναι ο ίδιος, αλλά λένε να βάλουν πιο πολλές ερωτήσεις μάλλον που θα πιάνουν λιγότερο(μου είπε χαρακτηριστικά πχ το block lms που είχαμε να το σπάσει σε 3 ερωτήσεις αντί να είναι όλο μαζί). Αυτό γιατί πολλοί από μας λέει αγχώθηκαν όταν είδαν ερωτήσεις με πολλές μονάδες + λόγω του προβλήματος με τον tester. Επίσης, ο κ. Πιτσιάνης που ήταν εκεί (αυτά που θα πω τώρα ήταν πριν μιλήσω με τον κ. Φλώρο και ο κ.Πιτσιάνης δεν είχε μιλήσει ακόμα μαζί του όταν έφυγα) μας ρωτούσε ποια ήταν τα προβλήματα στην εξέταση και τέλος πάντων είπε πως για τους testers θα βάλουν κάποια catch ώστε να παίρνει και τμηματικά σωστές απαντήσεις (απλά δεν θα πρέπει να έχεις συντακτικά λάθη)  + η εξέταση είναι 50 λεπτά και υποτίθεται πως μιμείται μια εξέταση που γίνεται στην Αμερική (δεν θυμάμαι το όνομα της εξέτασης ακριβώς) όπου γίνεται πάντα κάποια κανονικοποίηση στο τέλος νομίζω.
« Last Edit: June 13, 2019, 15:04:10 pm by koniotis » Logged

I know it seems like all hope is lost, but together, you and I, we can defeat Capitalism.
dinis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 209


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #92 on: June 12, 2019, 23:37:23 pm »

Πρώτα απ’ όλα σε καμία περίπτωση δεν ψάχνω πάτημα, μόνο με μια ματιά στους τελικούς βαθμούς μπορείς να καταλάβεις απ’ ευθείας ότι κάτι πήγε πολύ στραβά με την εξέταση και πόσο μάλλον όταν μετά από μία τέτοια κανονικοποίηση το 55% κόβεται. Επίσης το ότι έγινε κανονικοποίηση δεν σημαίνει ότι η εξέταση έγινε δίκαιη και λύθηκαν όλα τα προβλήματα που υπήρχαν.

Όσο για τους αλγορίθμους του blockLMS και myNN δεν ισχυρίστηκα ότι δεν διδάχτηκαν ή δεν υπήρχαν στην ύλη. Αυτό που λέω είναι ότι δεν σου έφταναν με τίποτα 50 λεπτά να βρεις τον αλγόριθμο στις διαφάνειες και να τον μετατρέψεις σε κώδικα. Πόσο μάλλον όταν δεν τους έχεις δουλέψει καθόλου τους συγκεκριμένους και φάνηκε μάλιστα και στις εργασίες ότι το να έχεις τον αλγόριθμο και το να έχεις τον κώδικα έχει τεράστια διαφορά.

Πιο συγκεκριμένα για το myNN επειδή εσύ το βρήκες μέσα σε 5 λεπτά και ότι ήταν 4 γραμμές κώδικα δεν σημαίνει ότι ήταν το ίδιο εύκολο για όλους όταν μόλις μόνο 5 άτομα από τους 160 το βρήκαν σωστά. Και για το blockLMS 124 άτομα έκαναν σωστά την εργασία με το LMS και κανείς δεν κατάφερε να λύσει την άσκηση σωστά με μόνο 1-2 άτομα να έχουν καταφέρει 1-1,5 μονάδα.

Και εγώ Βεργίνα έδωσα αλλά αν έχεις ανοίξει ποτέ ματλαμπ στην άλλη νησίδα θα ξέρεις ότι οι υπολογιστές πραγματικά σέρνονται. Σε συνδυασμό με τον ελάχιστο χρόνο των 50 λεπτών πως μπορείς να είσαι ήρεμος και να κάτσεις να λύσεις την άσκηση όταν κολλάει ο υπολογιστής.  Δεν λέω ότι φταίει ο καθηγητής επειδή οι υπολογιστές είναι για πέταμα, αλλά είναι ένας λόγος παραπάνω στο να δείξει κατανόηση και να δώσει ένα εύλογο χρόνο εξέτασης.

Τέλος, το ποσοστό των φοιτητών που πιστεύουν ότι αδικήθηκαν θεωρώ οτι είναι αρκετά μεγάλο σκέψου όταν τελειώσαμε όλοι κοιταζόμασταν μεταξύ μας σε φάση τι ήταν αυτό, Και δεν είναι μόνο αυτοί που κόπηκαν αλλά και πολλοί οι οποίοι το περνάνε με 5-6 ενώ πήγαιναν για μεγαλύτερο βαθμό. Αυτό που ζητάμε είναι επανεξέταση σ όσους πιστεύουν ότι αδικήθηκαν, αν εσύ δεν το πιστεύεις δεκτό.
Logged
KG8
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 233


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #93 on: June 12, 2019, 23:49:37 pm »

Enter+Prnt+R το καταλάβαμε πήρες καλό βαθμό και σου φαίνονται όλα φυσιολογικά. Αν δεν είχες πάρει όμως, θα καταλάβαινες ότι όλη η κατάσταση είναι τραγική...
Logged
noescape
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 51


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #94 on: June 13, 2019, 14:02:52 pm »

Αναδημοσίευση από ΑΡ.ΑΓ.Ε. Ε.Α.Α.Κ.
Μετά από κινητοποίηση του Σ.Φ. Ηλ/Μηχ για το ζήτημα της εξέτασης του μαθήματος Ψηφιακά Φίλτρα και τα προβλήματα που υπήρχαν κατά τη διάρκεια της εξέτασης (θέμα που δεν εμφανιζόταν στους υπολογιστές κλπ), θα γίνει επανεξέταση του μαθήματος για όσους το επιθυμούν (χωρίς να κρατιέται ο παλιός βαθμός) σε ώρα και μέρος που θα ανακοινωθούν σύντομα από τον καθηγητή.
Logged
annaTZ
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 13


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #95 on: June 13, 2019, 15:52:56 pm »

Είναι μαλλον λίγο χαζή η ερώτηση μου...μπορεί κάποιος να μου πει στο βαθμολόγιο κάθε στήλη σε ποια άσκηση αντιστοιχεί; με αυτά τα αρχικά που έχει βάλει ET, Corr a κλπ δε βγάζω άκρη και θέλω να καταλάβω ποια πέτυχα σωστά και ποια όχι  Tongue
Logged
koniotis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 139


Thunderstruck


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #96 on: June 13, 2019, 17:29:31 pm »

Quote from: annaTZ on June 13, 2019, 15:52:56 pm
Είναι μαλλον λίγο χαζή η ερώτηση μου...μπορεί κάποιος να μου πει στο βαθμολόγιο κάθε στήλη σε ποια άσκηση αντιστοιχεί; με αυτά τα αρχικά που έχει βάλει ET, Corr a κλπ δε βγάζω άκρη και θέλω να καταλάβω ποια πέτυχα σωστά και ποια όχι  Tongue

Νομίζω πως πάνε έτσι. Το CORRA δεν θυμάμαι ποιο ήταν κι ούτε το έχω σε φώτο.
Logged

I know it seems like all hope is lost, but together, you and I, we can defeat Capitalism.
nFin1ty
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 103


' OR 1=1


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #97 on: June 13, 2019, 17:59:43 pm »

Το CORR_A πρέπει να ήταν αυτό που έλεγε:

Ισχύει πάντα ότι E[XY] = E[X] * E[Y].
Σωστό ή λάθος;
Logged

ntinara
Θαμώνας
****
Posts: 324


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #98 on: June 13, 2019, 18:06:17 pm »

ανοιξε δηλωση για οσους θελουν να εξετασθουν ξανα
Logged
Niri
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 442



View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #99 on: June 13, 2019, 18:17:15 pm »

Δεν γινεται να παει τουλαχιστον 14:30 για αυτους που θελουν να δωσουν και Σηματα και Συστηματα;
Logged
chamezos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 69


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #100 on: June 13, 2019, 18:25:16 pm »

Παιδιά έχοντας παρακολουθήσει το συγκεκριμένο μάθημα 2 φορές, αλλά και άλλα μαθήματα του πιτσιάνη (παράλληλα, ενσωματωμένα) έχω να πω τα εξής:

Συγκεκριμένα για τα Φίλτρα, το μάθημα στην τάξη είναι εντελώς άσχετο με τις ασκήσεις, οι διαφάνειες είναι βασισμένες σε ενα βιβλίο που δεν μας δίνεται, και το βιβλιο που μας δίνεται είναι κλαην μαην. Ασκήσεις στο μάθημα επι του πρακτέου δεν γίνονται ποτέ, καθώς και το στύλ των θεμάτων στην τελική εξέταση είναι επίσης τελείως διαφορετικό με ο,τι έχει δει κάποιος που διάβασε. Η ηλεκτρονική εξέταση είναι ενα βήμα προς την σωστή κατέυθυνση, με πολλά προβλήματα που έχετε αναφέρει πολλοί εδω μέσα ηδη.

Γενικά για το ντουέτο αυτό, σε ότι μάθημά τους έχω μπεί είναι το ίδιο στύλ. Σου κάνει λίγο μάθημα γενικό, σου πετάει  εργασίες με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ επεξηγήσεις σε τεχνικά θέματα, δεν απαντάνε στα μέηλ και γενικά "βρες άκρη μόνος σου". Αυτό μπορεί να βοηθάει ένα άτομο να μάθει να διαβάζει και να ψάχνεται μόνος του, αλλα είμαστε σε μια σχολή και υποτείθεται μέχρι ένα σημείο πρέπει να μας πάρουν λίγο απο το χέρι. μπορεί να είναι και οι 2 λαμπροί επιστήμονες, αλλά γενικά σ'ολα τα μαθήματά τους είναι έτσι ψιλοφλού, οπότε αναμενόμενο θα έλεγα να εξελιχθεί έτσι.

Τα θέματα όπως είπαν και μερικοί ήταν αντικειμενικά πολύ βατά, απλά για να πάρεις το 10αρακι έπρεπε να είσαι ο πιο γρηγορος και αλάνθαστος coder. Από κει και πέρα όποιος θέλει ξαναδίνει, ξέροντας καλύτερα τι να περιμένει. Αρκετά fair δεδομένων των συνθηκών...

Γνώμη μου πάντα
Logged
chamezos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 69


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #101 on: June 13, 2019, 18:30:58 pm »

Quote from: Niri on June 13, 2019, 18:17:15 pm
Δεν γινεται να παει τουλαχιστον 14:30 για αυτους που θελουν να δωσουν και Σηματα και Συστηματα;

Γενικά όλη μέρα δίνουμε μαθήματα πχ εγω δίνω δίκτυα στις 15.30 και δε με βολευει να αλλάξει, που ήδη είναι πολύ κοντα. Νομίζω καλύτερα μια άλλη μέρα πχ την Πέμπτη το πρωι που έχει και μάθημα πρώτου εξαμήνου που -υποτέιθεται- δε το χρωστάν(μ)ε πολλοί που θα χρωστάμε και φίλτρα
Logged
Niri
Veteran
Θαμώνας
******
Posts: 442



View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #102 on: June 13, 2019, 18:42:22 pm »

Quote from: chamezos on June 13, 2019, 18:30:58 pm
Γενικά όλη μέρα δίνουμε μαθήματα πχ εγω δίνω δίκτυα στις 15.30 και δε με βολευει να αλλάξει, που ήδη είναι πολύ κοντα. Νομίζω καλύτερα μια άλλη μέρα πχ την Πέμπτη το πρωι που έχει και μάθημα πρώτου εξαμήνου που -υποτέιθεται- δε το χρωστάν(μ)ε πολλοί που θα χρωστάμε και φίλτρα
Ας ειναι και την Πεμπτη καλυτερα που ειναι μαθηματα πτυχιακης ολο το πρωι, ομως δεν ξερω αν εχει διαθεση να αλλαξει τη μερα.
Logged
iraklios10
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 57

Εἷς οἰωνὸς ἄριστος ἀμύνεσθαι περὶ πάτρης


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
« Reply #103 on: June 13, 2019, 18:59:33 pm »

Ξερει κανεις το email του φλωρου; Στις 12 έχει σήματα και συστήματα. Αν δεν προλάβουμε να τελειώσουμε μέχρι τις 14:00 και δηλώσουμε πως πάμε, αλλά τελικά δεν πάμε θα έχει πάλι αποκλεισμό για 12 μήνες από την εξέταση;

sent from mTHMMY  
« Last Edit: June 13, 2019, 19:07:51 pm by iraklios10 » Logged

Ποντιακό Αντάρτικο Τραγούδι:   https://www.youtube.com/watch?v=3xO2FRIwJGU
koniotis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 139


Thunderstruck


View Profile
Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσε_
« Reply #104 on: June 13, 2019, 19:13:26 pm »

Quote from: nFin1ty on June 13, 2019, 17:59:43 pm
Το CORR_A πρέπει να ήταν αυτό που έλεγε:

Ισχύει πάντα ότι E[XY] = E[X] * E[Y].
Σωστό ή λάθος;

Ναι αυτό ήταν όντως. :Ρ

NOTE:
Η ερώτηση με το MathML θεωρήθηκε σωστή σε όλους που δώσαμε οπότε μπείτε πρώτα να δείτε την ανανεωμένη σας βαθμολογία μήπως δεν θέλετε να δώσετε στην επανεξέταση.
Logged

I know it seems like all hope is lost, but together, you and I, we can defeat Capitalism.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...