• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:35:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:35:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 105
Total: 173
stefpapa21
amprozos
Σταυρος23
gkyrodi
giannisd
jim_sklab
tasos gourd
thathas12
KZerenidis
mixkats
eleftheria
Roidos
cealexop
Notac
christinabisdeki
Spyros.kleanthous
superkolios
Nikos_313
grethem
bougatsa
xarisagraf
nmpampal
whatdoesthefoxsay
Fotis
BossiTsif
itsikou
qwertyuiop
mike1996
AA RE LEWN
mmikelo
DK06
christina02
thomassamaras
valco08
gpap
Deviate
vaggelis.ntokas
johnnypap
manos_diakakis
georkala
BENEDICTVS
IBOURAS
krith
gorilaki
DimKaratzas
diamantis
Argiris
moutdimi
mrotskos
NickSpan
Retroman07
mimaki
sassi
xarabalios
aalmpanb
mdimitrig
tasakis
andreaspaper
airam
vagk
sigklitiki
skopsinos
ddantono
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > 5ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Διάδοση Η/Μ κύματος Ι (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018  (Read 10278 times)
ansia
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 18



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #30 on: September 01, 2018, 19:30:30 pm »

Quote from: Indy on August 30, 2018, 16:40:05 pm
a) Έστω ότι έχουμε βρει το πραγματικό διάνυσμα Poynting ίσο με (3, 4, 5). Για να βρούμε λέει την ισχύ που διέρχεται από τετράγωνο (2, -2, 3), (-2, 2, 3), (-2, -2, 3), (2, 2, 3) βρίσκουμε το ολοκλήρωμα (χ=-2 εως 2)(y=-2 εως 2)<P>|z=3(dx dy z(μοναδιαίο)). Πώς το υπολογίζουμε αυτό? Το <P> δεν εξαρτάται από χ y z απλά έχει στανταρ τιμές. Και βασικά πώς το ολοκλήρωμα ενός διανύσματος δίνει τελικά βαθμωτή τιμή?

b) Βιβλίο Θεωρίας Άσκηση 12.10 λύσεις Mr. Robot: Στο σχηματάκι υποτίθεται ότι το k φαίνεται προοπτικά σε εμάς, έτσι? Εννοώ αν το βλέπαμε το σχήμα "ανφας" δε θα φαινόταν καθόλου το k, σωστά? (θα κρυβόταν πίσω απ τον άξονα x)... Ρωτάω γιατί έχω ξαναδεί τέτοιο σχήμα (σε σημειώσεις) και είχα την ίδια απορία... edit: τώρα είδα ότι οι λύσεις του mr robot θεωρούν ότι το k είναι παράλληλο στο επίπεδο y=0 ενώ η εκφώνηση του βιβλίου λέει για z=0. Άρα αν θεωρήσουμε πως το σχήμα συμφωνεί με το βιβλίο ισχύει ο πρώτος ισχυρισμός μου, ενώ αν συμφωνεί με το δικό του "λαθάκι" τότε το σχήμα είναι ήδη κανονικά "ανφας", σωστα?

c) Αυτό που για να βρούμε το είδος και την εξίσωση της πόλωσης αλλάζουμε σύστημα συντεταγμένων δεν το χω καταλάβει καθόλου: Γιατί, με ποιά κριτήρια, πώς?

a) υπάρχει ακριβώς η ίδια στο βιβλίο των ασκ λυμένη σε ένα γ) υποερώτημα
είναι επιφανειακό ολοκλήρωμα επί διάνυσμα <P>
το εσωτερικό γινόμενο κρατάει μόνο την τελευταία συνιστώσα του P δες το και θα καταλάβεις πως βγαίνει
c) όταν η διάδοση του κύματος δε γίνεται προς κάποιον άξονα αναγκαστικά πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα συντεταγμένων
ώστε ο ένας νέος άξονας να είναι στη διεύθυνση διάδοσης
κ οι άλλοι 2 να σχηματίζουν το κάθετο επίπεδο στη διεύθυνση διάδοσης
στο οποίο επίπεδο θα βρεις τις συνιστώσες της Ε και από το συσχετισμό αυτών το είδος της πόλωσης
(έτσι έχω καταλάβει !)
b)(έτσι την έλυσα πρόσεχε μπορεί να υπάρχουν λαθάκια..)

Logged
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #31 on: September 01, 2018, 22:27:01 pm »

thanks παιδιά.. πώς όμως ακριβώς γίνεται αυτή η αλλαγή συντεταγμένων (ακολουθώντας ποιά διαδικασία)? επίσης για τον υπολογισμό επιφανειακού ολοκληρώματος διανυσματικής συνάρτησης, ποιά άσκηση είναι στο βιβλ ασκήσεων? (με μια πρώτη ματιά δεν τη βρήκα)
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Singularity
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2272


For my life, Still ahead, Pity Me


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #32 on: September 02, 2018, 00:54:36 am »

Quote from: Indy on September 01, 2018, 22:27:01 pm
thanks παιδιά.. πώς όμως ακριβώς γίνεται αυτή η αλλαγή συντεταγμένων (ακολουθώντας ποιά διαδικασία)? επίσης για τον υπολογισμό επιφανειακού ολοκληρώματος διανυσματικής συνάρτησης, ποιά άσκηση είναι στο βιβλ ασκήσεων? (με μια πρώτη ματιά δεν τη βρήκα)

έχω ανεβάσει λύσεις του Π2 για το φετινο γραπτό και στο θεμα 3 επρεπε να κανεις ακριβως αυτό. Υπαρχουν τυποι για αυτα τα πραματα αλλα εγω προτιμω να ακολουθώ την λογική και να εμπιστευομαι τη γεωμετρια! Το τι θες να κανεις ουσιαστικά είναι να δεις πως "κινείται" το συνησταμένο Ε του κύμματος.

Στην εντελώς απλή περόπτωση όπου το κύμα κινείται ώς προς z τότε οταν ο παρατηριτής θελει να βρει την πόλωση το βλέπει ως προς z και βλέπει δηλαδή το επίπεδο x-y(το κύμμα κινείται προς αυτόν δηλαδή). έτσι μπορεί να παρατηρεί πως μεταβάλλεται στον ΧΡΟΝΟ το Εχ και Ey και κατασυνέπεια να μπορεί να βρει πως μεταβάλλεταιι στον χρόνο το συννησταμένο Ε.

Σκεψου πχ το κύμα να κινείται ως προς z, δηλαδή το Ε είναι διάνυσμα στο x,y χωρο, αν για t=0 to Eχ=4 και το Εy=0 και για t=T/4 to Eχ=0 και το Εy=4, τότε μπορείς να καταλάβεις πως το συνησταμένο Ε θα είναι ένα διάνυσμα το οποίο στο χρόνο θα κινείται σαν τους δείκτες ενός ρολογιού και η ακρη του θα σχηματίζει κύκλο. Αν για t=0 ίσχυε το ίδιο αλλα για  t=T/4 to Eχ=0 και το Εy=6 τοτε αντι για κύκλος θα σχηματίζονταν έλλειψη καθώς τρέχει ο χρόνος.

Αν το καταλαβες ουσιαστικά το έχεις καταλαβει όλο γιατί η μόνη διαφορά στην απορία σου είναι ότι το κύμα δεν διαδύδεται ως προς z αλλά ώς προς κάποιο άλλο διάνυσμα που εμείς συνήθως συμβολίζουμε με k και είναι αυτό που έχεις στην εξίσωση του κύματος σου! Αν και μπορεί το k να είναι στον 3d χωρο συνήθως είναι στο 2-d χώρο για να είναι πιο απλο να κανείς την ανάλυση.

Αν το k είναι διάνυσμα στο x-z τότε ο παρατηρητής θα πρέπει να βλέπει το κύμα όπως πριν δηλαδή ως προς ένα διάνυσμα παράλληλο με το διάνυσμα διάσδοσης του κύματος. για αυτό ορίζεις ένα νεο διάνηυσμα z' που στην ουσία είναι το k που είπαμε πριν. τώρα που ξεμπέρδεψες με αυτό πρέπει να σκεφτείς πως θα αλλάξουν οι συνηστώσες του Ε σου. Τώρα δεν είχες Εx και Εy αλλά ένα μείγμα των Εx και Εy ΚΑΙ Εz. Αλλα αν αν χρησιμοποιήσεις το z' αντί το z, το Εz' σου θα είναι 0 γιατί το Ε είναι κάθετο ως προς τη διευθυνση διάδοσης=> Ez'=0. Mετά χρησιμοποιόντας τη γωνία που σχηματίζουν τα διάνυσματα x & z' μπορείς να υπολογίσεις το μέτρο του Εx' σου με τη χρήση ημιτόνου της γωνίας(αν x & z' σχηματίζουν γωνία 0 πχ, τότε το z' ήταν το x και είπαμε ότι το Ε=0 για την δ.δ.κ ). Με αυτές τις προυποθέσεις καταλαμβαίνεις πως διατηρείται και η ορθοκανονικότητα του νέου συστήματος σου δηλαδή ότι το x' z' σχηματίζουν γωνία 90.

 Τέλος λόγο της ορθοκανονικότητας του συστήματος αξόνων μπορείς να δεις με το να κανεις ένα απλο σχηματάκι ότι το Εy' ΔΕΝ έχει υποστεί κάποια αλλαγή και είναι ίσο με το Εy που έχεις απο πριν. Αυτό μπορείς να το δεις απεθυείας αν προσέξεις ότι η γωνία μεταξύ των διανυσμάτων z-y και z'-y ή x-y και x'-y είναι και στις 4 περιπτώσεις 90 μοιρες αρα η το μέτρο του διανυσματος Εy δεν παθαίνει κάποια παραμόρφωση. Επίσης ελπίζω να καταλαμβαίνεις ότι αν το k ήταν στο 3d χώρο τότε θα άλαζαν και οι 3 συνηστώσες του Ε, μας είχει κανει μια τέτοια ασκηση ο καταρτζής αλλα δεν νομίζω να πέσει σε εξέταση

Δεν ξέρω αν βοήθησα αλλά η λογική πισω απο τις μαθηματικούρες είναι αυτή. Χρησμιποποίησα 2 πολύ συγγεκριμένες περιπτώσεις απλά για να μην μπλέξουμε με μαθηματικά και τριγωνομετρίες, το διάνυσμα k μπορεί να είναι όποιοδήποτε και η πόλωση μπορεί να είναι απο γραμμική σε ανύπαρκτη. Ενα καλό σχήμα στην αρχή της άσκησης και ακόμα ένα μετά, όταν κάνεις τις αλλαγές τον συντεταγμένων θα σε βοηθήσουν αφάνταστα στο να κατανοήσεις το όλο concept της πόλωσης.
Logged

Quote from: shaeliss on June 10, 2019, 16:41:27 pm
Φίλε εγώ δεν μπορώ για τις 2 Ιουλίου.

Έστειλα mail και μου είπε πως η εξέταση θα γίνει 1 Ιουλίου η ώρα 8:30

Quote from: Διάλεξις on May 09, 2020, 01:02:49 am
... είπε ο μελλοθάνατος προς την προβληματισμένη συντεχνία των δημίων.
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #33 on: September 02, 2018, 17:23:31 pm »

Quote from: Singularity on September 02, 2018, 00:54:36 am
έχω ανεβάσει λύσεις του Π2 για το φετινο γραπτό και στο θεμα 3 επρεπε να κανεις ακριβως αυτό. Υπαρχουν τυποι για αυτα τα πραματα αλλα εγω προτιμω να ακολουθώ την λογική και να εμπιστευομαι τη γεωμετρια! Το τι θες να κανεις ουσιαστικά είναι να δεις πως "κινείται" το συνησταμένο Ε του κύμματος.

Στην εντελώς απλή περόπτωση όπου το κύμα κινείται ώς προς z τότε οταν ο παρατηριτής θελει να βρει την πόλωση το βλέπει ως προς z και βλέπει δηλαδή το επίπεδο x-y(το κύμμα κινείται προς αυτόν δηλαδή). έτσι μπορεί να παρατηρεί πως μεταβάλλεται στον ΧΡΟΝΟ το Εχ και Ey και κατασυνέπεια να μπορεί να βρει πως μεταβάλλεταιι στον χρόνο το συννησταμένο Ε.

Σκεψου πχ το κύμα να κινείται ως προς z, δηλαδή το Ε είναι διάνυσμα στο x,y χωρο, αν για t=0 to Eχ=4 και το Εy=0 και για t=T/4 to Eχ=0 και το Εy=4, τότε μπορείς να καταλάβεις πως το συνησταμένο Ε θα είναι ένα διάνυσμα το οποίο στο χρόνο θα κινείται σαν τους δείκτες ενός ρολογιού και η ακρη του θα σχηματίζει κύκλο. Αν για t=0 ίσχυε το ίδιο αλλα για  t=T/4 to Eχ=0 και το Εy=6 τοτε αντι για κύκλος θα σχηματίζονταν έλλειψη καθώς τρέχει ο χρόνος.

Αν το καταλαβες ουσιαστικά το έχεις καταλαβει όλο γιατί η μόνη διαφορά στην απορία σου είναι ότι το κύμα δεν διαδύδεται ως προς z αλλά ώς προς κάποιο άλλο διάνυσμα που εμείς συνήθως συμβολίζουμε με k και είναι αυτό που έχεις στην εξίσωση του κύματος σου! Αν και μπορεί το k να είναι στον 3d χωρο συνήθως είναι στο 2-d χώρο για να είναι πιο απλο να κανείς την ανάλυση.

Αν το k είναι διάνυσμα στο x-z τότε ο παρατηρητής θα πρέπει να βλέπει το κύμα όπως πριν δηλαδή ως προς ένα διάνυσμα παράλληλο με το διάνυσμα διάσδοσης του κύματος. για αυτό ορίζεις ένα νεο διάνηυσμα z' που στην ουσία είναι το k που είπαμε πριν. τώρα που ξεμπέρδεψες με αυτό πρέπει να σκεφτείς πως θα αλλάξουν οι συνηστώσες του Ε σου. Τώρα δεν είχες Εx και Εy αλλά ένα μείγμα των Εx και Εy ΚΑΙ Εz. Αλλα αν αν χρησιμοποιήσεις το z' αντί το z, το Εz' σου θα είναι 0 γιατί το Ε είναι κάθετο ως προς τη διευθυνση διάδοσης=> Ez'=0. Mετά χρησιμοποιόντας τη γωνία που σχηματίζουν τα διάνυσματα x & z' μπορείς να υπολογίσεις το μέτρο του Εx' σου με τη χρήση ημιτόνου της γωνίας(αν x & z' σχηματίζουν γωνία 0 πχ, τότε το z' ήταν το x και είπαμε ότι το Ε=0 για την δ.δ.κ ). Με αυτές τις προυποθέσεις καταλαμβαίνεις πως διατηρείται και η ορθοκανονικότητα του νέου συστήματος σου δηλαδή ότι το x' z' σχηματίζουν γωνία 90.

 Τέλος λόγο της ορθοκανονικότητας του συστήματος αξόνων μπορείς να δεις με το να κανεις ένα απλο σχηματάκι ότι το Εy' ΔΕΝ έχει υποστεί κάποια αλλαγή και είναι ίσο με το Εy που έχεις απο πριν. Αυτό μπορείς να το δεις απεθυείας αν προσέξεις ότι η γωνία μεταξύ των διανυσμάτων z-y και z'-y ή x-y και x'-y είναι και στις 4 περιπτώσεις 90 μοιρες αρα η το μέτρο του διανυσματος Εy δεν παθαίνει κάποια παραμόρφωση. Επίσης ελπίζω να καταλαμβαίνεις ότι αν το k ήταν στο 3d χώρο τότε θα άλαζαν και οι 3 συνηστώσες του Ε, μας είχει κανει μια τέτοια ασκηση ο καταρτζής αλλα δεν νομίζω να πέσει σε εξέταση

Δεν ξέρω αν βοήθησα αλλά η λογική πισω απο τις μαθηματικούρες είναι αυτή. Χρησμιποποίησα 2 πολύ συγγεκριμένες περιπτώσεις απλά για να μην μπλέξουμε με μαθηματικά και τριγωνομετρίες, το διάνυσμα k μπορεί να είναι όποιοδήποτε και η πόλωση μπορεί να είναι απο γραμμική σε ανύπαρκτη. Ενα καλό σχήμα στην αρχή της άσκησης και ακόμα ένα μετά, όταν κάνεις τις αλλαγές τον συντεταγμένων θα σε βοηθήσουν αφάνταστα στο να κατανοήσεις το όλο concept της πόλωσης.

μάλιστα, κάτι κατάλαβα νομίζω, thanks!
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #34 on: September 02, 2018, 19:41:56 pm »

Γιατί ρίζα(j) κάνει exp(j*pi/4)?
exp(j*pi/4) = cospi/4 + jsinpi/4 = ρίζα(2)/2 + jρίζα(2)/2 = ρίζα(2)/2 * (1 + j) ... πώς καταλήγει στο ρίζα(j)?
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Patui
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 52



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #35 on: September 02, 2018, 19:46:04 pm »

Quote from: Indy on September 02, 2018, 19:41:56 pm
Γιατί ρίζα(j) κάνει exp(j*pi/4)?
exp(j*pi/4) = cospi/4 + jsinpi/4 = ρίζα(2)/2 + jρίζα(2)/2 = ρίζα(2)/2 * (1 + j) ... πώς καταλήγει στο ρίζα(j)?

exp(j*pi/4) = (exp(j*pi/2))^(1/2) =(cos(pi/2) + jsin(pi/2))^1/2=(j)^(1/2)
« Last Edit: September 02, 2018, 22:06:36 pm by Patui » Logged
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #36 on: September 02, 2018, 20:13:33 pm »

Quote from: Patui on September 02, 2018, 19:46:04 pm
exp(j*pi/4) = (exp(j*pi/2))^(1/2) =(cos(pi/2) + sin(pi/2))^1/2=(j)^(1/2)

Ooo, nice... Tongue
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #37 on: September 04, 2018, 14:00:53 pm »

Πολλή διηλεκτρική πλάκα βλέπω στα θέματα και δε μ αρέσουν καθόλου αυτά τα πράγματα... ειδικά αυτές οι εξυπνάδες με τους πίνακες... Ωραία ήταν τα θέματα Φεβρουαρίου 16, ας βάλουν τέτοια.
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #38 on: September 05, 2018, 15:42:05 pm »

Γενάρης 17 Θέμα 1 α)
Λύσεις, τελευταία γραμμή, ποιός είναι ο καλύτερος / πιο γρήγορος τρόπος για να το υπολογίσουμε αυτό? (να πάμε απ το αριστερό, στο δεξί μέλος της συνεπαγωγής)

Δηλαδή γενικά

a * sqrt(b - j * c)   <-- ο καλύτερος τρόπος για να το φτάσουμε αυτό σε νούμερο?

= a*sqrt(b) - a*sqrt(c)*sqrt(j) = x - y*sqrt(j) = x - y*exp(pi/4) = x - y*(sqrt(2)/2 + j*sqrt(2)/2) = x - z - j*z   <-- και έτσι το φέραμε σε μορφή α + jβ?
= sqrt((x-z)^2 + z^2) < atan((-z) / (x-z) (μοίρες)

έτσι βγαίνει? αν ναι, άπειρες πράξεις
« Last Edit: September 05, 2018, 16:02:44 pm by Indy » Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
MrRobot
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3467



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #39 on: September 05, 2018, 15:59:08 pm »

Να γράψεις τον μιγαδικό σε πολική μορφή και να πάρεις τη ρίζα του μέτρου του και το μισό του ορίσματός του. Ή αν έχεις αρκετά καλό κομπιουτεράκι να το κάνεις κατευθείαν.
Logged
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #40 on: September 05, 2018, 16:03:38 pm »

Quote from: MrRobot on September 05, 2018, 15:59:08 pm
Να γράψεις τον μιγαδικό σε πολική μορφή και να πάρεις τη ρίζα του μέτρου του και το μισό του ορίσματός του. Ή αν έχεις αρκετά καλό κομπιουτεράκι να το κάνεις κατευθείαν.

όπως το κανα παραπάνω δηλαδή? γιατί το μισό του ορίσματος του (και όχι ολόκληρο)?
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
MrRobot
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3467



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #41 on: September 05, 2018, 16:29:26 pm »

Γιατί όταν παίρνεις την ρίζα ενός αριθμού είναι σαν να τον υψώνεις στην 1/2, που σημαίνει ότι το όρισμα (exp(jω)) υψώνεται στην 1/2, δηλαδή το ω διαιρείται με το 2.
Logged
Indy
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 367


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #42 on: September 07, 2018, 15:42:47 pm »

Συγγνώμη ρε παιδιά, για να ελέγξουμε την πόλωση συγκρίνουμε μέτρα και φάσεις του E και του H ή του E(κάθετο) και του E(παράλληλο)?
Επίσης, Θ 13.11 Λύσεις Mr. Robot πώς προκύπτει ότι Δφ = -π/2?
Logged

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.
Singularity
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2272


For my life, Still ahead, Pity Me


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #43 on: September 07, 2018, 15:50:25 pm »

Quote from: Indy on September 07, 2018, 15:42:47 pm
Συγγνώμη ρε παιδιά, για να ελέγξουμε την πόλωση συγκρίνουμε μέτρα και φάσεις του E και του H ή του E(κάθετο) και του E(παράλληλο)?
Επίσης, Θ 13.11 Λύσεις Mr. Robot πώς προκύπτει ότι Δφ = -π/2?

βλέπεις τις συνιστώσες του Ε(αυτά που σου εξιγούσα τις προάλλες), μπορείς να το ελέξεις με πολλούς τρόπους αλλά στη διάδοση βρίσκουμε πόλωση με χρήση του Ε, στα μικροκύματα αν θυμάμαι καλά μας είπε ο κανταρτζής ότι βρήσκεις τη πόλωση με χρήση του Η. Δεν υπάχρει κάποια διαφορά φυσικά απλά στη διάδοση ασχολούμαστε λίγο παραπάνω με το ηλεκτρικό κομμάτι του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου.

Επίσης νομίζω πως δεν είναι σωστή η χρήση του E(κάθετο) και E(παράλληλο), λόγο του ότι τέτοιες ορολογίες χρησιμοποιούνται στη διάδοση για συντελεστές ανάκλασης κπλ.
Logged

Quote from: shaeliss on June 10, 2019, 16:41:27 pm
Φίλε εγώ δεν μπορώ για τις 2 Ιουλίου.

Έστειλα mail και μου είπε πως η εξέταση θα γίνει 1 Ιουλίου η ώρα 8:30

Quote from: Διάλεξις on May 09, 2020, 01:02:49 am
... είπε ο μελλοθάνατος προς την προβληματισμένη συντεχνία των δημίων.
Solarian
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 446



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Απορίες στις Ασκήσεις 2017-2018
« Reply #44 on: September 07, 2018, 16:10:39 pm »

Παντως στην άσκηση που έπεσε συγκρίνεις τις 2 κάθετες συνιστώσες της εντασης δηλαδή το δεύτερο που είπες.

Ωραία ξηγηθηκε ο Αντωνοπουλος σήμερα  Cool
Logged

Stars melting. Like ice cream, dream, gleam. Nothing seems.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...