• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:58:28 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:58:28 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 65
Guests: 1144
Total: 1209
PAPARI69
Agnotobouri
tipaeinapeiato
stefpapa21
mpma26
dsaragiotis
Mavromati
Nickil
nicolemag
ΦΙδανης Αριστοτελης
femanak
vassilisnt
op
kkourlis
Kyrisan
Oracle
eplysia
ThanosKoutsoump
Mihalist
AristeidisM
Nekt
alexlemp
Stelios V.
kskou
ValKar
Azagoul
marf10
iliaskou
Alex Christou
gksp
gmoysi
Geoth
vasilis saitis
mimaki
gpsomiadis
Kena
Petross
Xlapatsas
elio
mdimitrig
evangenk
sassi
johncow
EiriniGeo
Θιασώτης
Ecet
Arkham_gkek
chris123
mike1996
Rizotto
Northern Eagle
stathis_zch
Dimos Bachlas
Vasilikikr
Nikossok118
andreaspaper
alexiosmara
meliii
kthanop
Μακαρονοτέρας
gabonstv
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου > 8ο Εξάμηνο > Υποχρεωτικά Μαθήματα > Οπτικές Επικοινωνίες (Moderator: kathrin_p) > [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014  (Read 6194 times)
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #15 on: April 27, 2014, 20:37:18 pm »

το 2.2α το έβγαλε κανείς? Angry
Logged
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #16 on: May 29, 2014, 01:52:35 am »

Στη διασπορα κυματοδηγού, το d(Vb)/dV πως ακριβως το χειριζομαστε? Βοηθάνε με καποιο τρόπο αυτά που έχει στη λυμένη 3.5?
« Last Edit: May 29, 2014, 02:42:52 am by ELADE » Logged
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #17 on: May 29, 2014, 02:20:22 am »

 βρες το V που σε ενδιαφερει και μετα για το b=b(V) χρησιμοποίησε την προηγούμενη εργασία
η λυμένη αυτή δεν νομίζω να βοηθάει
« Last Edit: May 29, 2014, 02:22:52 am by felix » Logged
teslaaaa
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2687


Buongiorno Principessa!


View Profile WWW
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #18 on: May 29, 2014, 18:26:51 pm »

Quote from: ELADE on May 29, 2014, 01:52:35 am
Στη διασπορα κυματοδηγού, το d(Vb)/dV πως ακριβως το χειριζομαστε? Βοηθάνε με καποιο τρόπο αυτά που έχει στη λυμένη 3.5?
θα μπορούσες βέβαια να χρησιμοποιήσεις κάποιο fitting όπως αυτό της 3.6, αν δεν θες να λύσεις ξανά την υπερβατική..Αλλά και όπως είπε ο felix βγαίνει προφανώς!
Logged

Κάντε την εφαρμογή μου για να πάρω πτυχίο!!

http://www.youtube.com/watch?v=ipjaLMd8TqM

https://www.youtube.com/watch?v=gQU3EphIpMY
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #19 on: May 29, 2014, 21:49:18 pm »

Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?
Logged
teslaaaa
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2687


Buongiorno Principessa!


View Profile WWW
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #20 on: May 29, 2014, 22:00:46 pm »

Quote from: ELADE on May 29, 2014, 21:49:18 pm
Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?

σελ.3.13 από τις σημειώσεις του ετημμυ στο σχήμα 3.9.α) που παριστάνει τη σχέση (3.28) χρησιμοποιεί μm πάντως..λογικά δεν θα έχει διαφορά όμως
Logged

Κάντε την εφαρμογή μου για να πάρω πτυχίο!!

http://www.youtube.com/watch?v=ipjaLMd8TqM

https://www.youtube.com/watch?v=gQU3EphIpMY
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #21 on: May 29, 2014, 22:04:00 pm »

Quote from: teslaaaa on May 29, 2014, 22:00:46 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 21:49:18 pm
Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?

σελ.3.13 από τις σημειώσεις του ετημμυ στο σχήμα 3.9.α) που παριστάνει τη σχέση (3.28) χρησιμοποιεί μm πάντως..λογικά δεν θα έχει διαφορά όμως
Το είδα αυτό απλα έχω κολλήσει γνκ και μάλλν καποια βλακεία κάνω με τις μονάδες. Ευχαριστώ πάντως
Logged
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #22 on: May 31, 2014, 15:39:52 pm »

Quote from: ELADE on May 29, 2014, 22:04:00 pm
Quote from: teslaaaa on May 29, 2014, 22:00:46 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 21:49:18 pm
Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?

σελ.3.13 από τις σημειώσεις του ετημμυ στο σχήμα 3.9.α) που παριστάνει τη σχέση (3.28) χρησιμοποιεί μm πάντως..λογικά δεν θα έχει διαφορά όμως
Το είδα αυτό απλα έχω κολλήσει γνκ και μάλλν καποια βλακεία κάνω με τις μονάδες. Ευχαριστώ πάντως
έχω την εντύπωση πως πρέπει να τα βάλεις μm γιατί οι σταθερές α και β στο τύπο είναι για μm,για nm βγαίνει λάθος
http://en.wikipedia.org/wiki/Sellmeier_equation εδώ αν και έχει παράδειγμα για άλλο υλικό λέει ότι αυτοί οι συντελεστές είναι για λ σε μm
Logged
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #23 on: May 31, 2014, 15:59:15 pm »

Quote from: felix on May 31, 2014, 15:39:52 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 22:04:00 pm
Quote from: teslaaaa on May 29, 2014, 22:00:46 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 21:49:18 pm
Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?

σελ.3.13 από τις σημειώσεις του ετημμυ στο σχήμα 3.9.α) που παριστάνει τη σχέση (3.28) χρησιμοποιεί μm πάντως..λογικά δεν θα έχει διαφορά όμως
Το είδα αυτό απλα έχω κολλήσει γνκ και μάλλν καποια βλακεία κάνω με τις μονάδες. Ευχαριστώ πάντως
έχω την εντύπωση πως πρέπει να τα βάλεις μm γιατί οι σταθερές α και β στο τύπο είναι για μm,για nm βγαίνει λάθος
http://en.wikipedia.org/wiki/Sellmeier_equation εδώ αν και έχει παράδειγμα για άλλο υλικό λέει ότι αυτοί οι συντελεστές είναι για λ σε μm
μετα απο δοκιμές κατέληξα κι εγώ οτι θέλει μm.  μάλλον φταίει το γεγονος ότι αυτός ο τύπος είναι ουσιαστικά προσέγγιση του συντελεστη διαθλασης
Logged
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #24 on: May 31, 2014, 16:01:15 pm »

Quote from: ELADE on May 31, 2014, 15:59:15 pm
Quote from: felix on May 31, 2014, 15:39:52 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 22:04:00 pm
Quote from: teslaaaa on May 29, 2014, 22:00:46 pm
Quote from: ELADE on May 29, 2014, 21:49:18 pm
Για την 3.1α, δεδομένου ότι ο δείκτης διάθλασης είναι αδιαστατος, δεν θα έπρεπε να έχει ίδια τιμή ότι μονάδα κι αν χρησιμοποιήσουμε για το μήκος κύματος? Αν όχι, μάλλον χρησιμοποιούμε νανόμετρα ε?

σελ.3.13 από τις σημειώσεις του ετημμυ στο σχήμα 3.9.α) που παριστάνει τη σχέση (3.28) χρησιμοποιεί μm πάντως..λογικά δεν θα έχει διαφορά όμως
Το είδα αυτό απλα έχω κολλήσει γνκ και μάλλν καποια βλακεία κάνω με τις μονάδες. Ευχαριστώ πάντως
έχω την εντύπωση πως πρέπει να τα βάλεις μm γιατί οι σταθερές α και β στο τύπο είναι για μm,για nm βγαίνει λάθος
http://en.wikipedia.org/wiki/Sellmeier_equation εδώ αν και έχει παράδειγμα για άλλο υλικό λέει ότι αυτοί οι συντελεστές είναι για λ σε μm
μετα απο δοκιμές κατέληξα κι εγώ οτι θέλει μm.  μάλλον φταίει το γεγονος ότι αυτός ο τύπος είναι ουσιαστικά προσέγγιση του συντελεστη διαθλασης
ρε το θέμα είναι οι μονάδες των συντελεστών
Logged
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #25 on: May 31, 2014, 16:04:28 pm »

εχεις ένα δίκιο, δεν το είχα σκεφτεί ετσι  Tongue η τελευταία εργασια πόσες μέρες θέλει περιπου? γιατι ειμαι στο δίλημμα να την κάνω ή οχι
Logged
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #26 on: May 31, 2014, 16:08:02 pm »

Quote from: ELADE on May 31, 2014, 16:04:28 pm
εχεις ένα δίκιο, δεν το είχα σκεφτεί ετσι  Tongue η τελευταία εργασια πόσες μέρες θέλει περιπου? γιατι ειμαι στο δίλημμα να την κάνω ή οχι
ναι..... αν εννοείς την εργασία 4.1 λέω να τεθεί το ερώτημα στην τεσλα
Logged
teslaaaa
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2687


Buongiorno Principessa!


View Profile WWW
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #27 on: May 31, 2014, 17:45:21 pm »

Quote from: felix on May 31, 2014, 16:08:02 pm
Quote from: ELADE on May 31, 2014, 16:04:28 pm
εχεις ένα δίκιο, δεν το είχα σκεφτεί ετσι  Tongue η τελευταία εργασια πόσες μέρες θέλει περιπου? γιατι ειμαι στο δίλημμα να την κάνω ή οχι
ναι..... αν εννοείς την εργασία 4.1 λέω να τεθεί το ερώτημα στην τεσλα
μετά από forwarding του ερωτήματος ( Cheesy)απαντάω ότι δν ξέρω, γιατί και εγώ έχω κολλήσει, κολλάω στις μονάδες που πρέπει να έχουν τα διάφορα μεγέθη (ο χρόνος κυρίως)για να λυθεί σωστά η διαφορική..Πάντως άπαξ και την λύσεις για τον ένα παλμό φαντάζομαι δεν θα έχει μεγάλη δυσκολία στην επίλυση για τρένο παλμών Roll Eyes
Logged

Κάντε την εφαρμογή μου για να πάρω πτυχίο!!

http://www.youtube.com/watch?v=ipjaLMd8TqM

https://www.youtube.com/watch?v=gQU3EphIpMY
Elade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1077



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #28 on: June 04, 2014, 00:35:49 am »

Την  εκπεμπόμενη CW οπτική ισχύ, πως την υπολογίζουμε?
Logged
felix
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 72



View Profile
Re: [Οπτικές Επικοινωνίες] Εργασίες 2013-2014
« Reply #29 on: June 04, 2014, 01:39:16 am »

Quote from: ELADE on June 04, 2014, 00:35:49 am
Την  εκπεμπόμενη CW οπτική ισχύ, πως την υπολογίζουμε?
έχοντας τα φωτόνια χρησιμοποιείς την σχέση που σου έχει στα χιντς
αλλά θέλεις και το μήκος κύματος που δεν μας το λέει και κάπως πρέπει να το μάθουμε
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...