• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:48:13 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:48:13 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 26
Guests: 121
Total: 147
mavropan
Yamal
Dimikioup
georsoti
VaiosG
Saint_GR
μιλτοςμ
Tasaras
anna.ts
ZontanosThrylos
PolarBear
DimiTout
fopapadopoulos
nchatzo
thomasdt
κοτζακ
kokkinosgior
andyy
chaniotism
athena_apo
Mr Watson
akoil
stloukas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Quiz (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 Go Down Print
Author Topic: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...  (Read 39424 times)
Wiwol
Guest
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #60 on: December 06, 2005, 01:31:08 am »

#Αίνιγμα 15.

Σίγουρα πρέπει να υπάρχει κάτι απλούστερο αλλά αυτό μου ηρθε τώρα.


Φτιάχνεις ένα πίνακα με γραμμές τις σχολές και με στήλες τους μαθητές. Γράφεις μέσα σε αυτόν τα μόρια που έχει κάθε μαθητής για κάθε σχολή και βάζεις και ένα δείκτη που να δείχνει την σειρά προτεραιότητας για την κάθε σχολή. (δίπλα στα μόρια...βάζεις το 2 ας πούμε).

Παίρνεις αντίγραφο της 1η γραμμής (σχολής) και την κάνεις short με βάση τα μόρια. Παίρνεις όσους είναι δεξιότερα της γραμμής(έχουν ποιο πολλά μόρια) και έχουν δείκτη το 1 (πρώτη επιλογή). Αν βρεις άλλο δείκτη σταματάς και πας παρακάτω Βάζεις τους μαθητές αυτούς στη σχολή αυτή . Αν τελειώσουν οι θέσεις προχωράς παρακάτω και αν υπάρχουν 1 ακομα, σβήνεις τα πεδία χωρις να βαλεις καπου τον μαθητη.

Π.χ. 
100,1   98,1   87,1   85,3
 Παίρνεις τους 3 πρώτους. Ενώ αν
95,2   91,1   87,1   85,3
Δεν παίρνεις κανέναν.

Κάνεις ένα masking τον αρχικό πίνακα για να πετάξεις έξω τους μαθητές που επέλεξες από πριν.

Πας στη 2η γραμμή και κάνεις το ίδιο.

όταν τελειώσουν οι γραμμές ελέγχεις αν υπάρχουν στη δεξιότερη γραμμή δείκτες με 1. Αν υπάρχουν κάνε ξανά το ίδιο.
Αν δεν υπάρχουν πας στον αρχικό πίνακα και μειώνεις τα πεδία με τις επιλογές κατά 1. (η 2η γίνεται 1η επιλογή) Τα 1 παραμένουν 1.

Επαναλαμβάνεις μέχρι να τελειώσουν οι μαθητές ή οι θέσεις.

Σε κάθε σχολή μόλις τελειώνουν οι θέσεις ο τελευταίος που μπήκε καθορίζει την βάση.
Logged
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #61 on: December 06, 2005, 06:09:31 am »

Compiling…
Linking…
There are (1) errors…
Quote from: Junior on December 05, 2005, 11:58:39 am
Quote from: Megawatt on December 05, 2005, 03:31:28 am
Πως την έδωσα την λύση για πες!..

Είναι πάρα πολύ απλό τώρα: Παίρνουμε 1 από το πρώτο κουτί, 2 από το δεύτερο, 4 από το τρίτο, ......... 2^9=256 από το δέκατο.
Αν όλες οι μπάλες είναι των 10 γραμμαρίων τότε θα ζυγίσουμε 1*10+2*10+4*10+...+256*10=511*10=5110 γραμμάρια
Το παρακάτω θα το πω με ένα παράδειγμα:
Έστω ότι βρίσκουμε ότι είναι 5200 γραμμάρια.
Σημαίνει ότι 5200-5110=90 μπάλες από αυτές που ζυγίσαμε είναι των 11 γραμμαρίων (το περίσσευμα, όπως και πριν)
Αναλύουμε το 90 σε δυνάμεις του 2: 90 = 64+16+8+2 = 2^6 + 2^4 + 2^3 + 2^1.
Επειδή ο τρόπος αυτός της ανάπτυξης είναι μοναδικός, πρέπει οι μπάλες που ζύγιζαν 11 γραμμάρια να ήταν από τα κουτιά από τα οποία πήραμε 64,16,8,2 μπάλες. Δηλαδή τα κουτιά με τις μπάλες των 11 γραμμαρίων είναι το 2ο, το 4ο, το 5ο και το 7ο.

Ρε συ Junior 2^9 μας κάνει 256? Ξαναρωτάω:(copy-paste)ρε συ  2^9 μας κάνει 256? Πώς να σου δώσω τώρα εγώ το αγαλματίδιο? Εε? Λοιπόν πάρτο, αλλά άλλη φορά όπου βλέπεις 2^9 θα βάζεις 512! Από τύχη(επειδή η ζύγιση προκύπτει από διαφορές, καταλήγεις στο σωστό αποτέλεσμα).
Quote
Αναλύουμε το 90 σε δυνάμεις του 2: 90 = 64+16+8+2 = 2^6 + 2^4 + 2^3 + 2^1.
Επειδή ο τρόπος αυτός της ανάπτυξης είναι μοναδικός,
Καλά, έχεις ακούσει ποτέ στην ζωή σου την φράση: ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ ΣΤΟ ΔΥΑΔΙΚΟ.. Grin
 Επειδή, επίσης, μπορεί να σε βοήθησε ο Kallis με την λύση του πρώτου υποερωτήματος του ίδιου αινίγματος(#11), θα δώσω ένα αγαλματίδιο και στον Kallis!

Well Done Αpostolos! Ένα αγαλματίδιο στον κύριο παρακαλώ…στο αίνιγμα #13… wav wav wav wav wav wav wav


Η λύση για το αίνιγμα #11 του 2ου υποερωτήματος(αφού το πρώτο το απάντησε ο Kallis) είναι η εξής:
Παίρνουμε μία μπάλα από το πρώτο κουτί, 10 από το δεύτερο, 100 από το τρίτο, 1000 από το τέταρτο κ.ο.κ. Έχουμε πάρει συνολικά 1+10+100+1000…=1111111111 (δεκαψήφιος αριθμός) μπάλες. Αν όλες οι μπάλες ήταν ίδιες, το αποτέλεσμα θα ήταν 10gr επί 1111111111= 11111111110 gr.
Έστω ότι το πρώτο και το τρίτο κουτί έχουν μπάλες των 11gr. Τότε το αποτέλεσμα της ζύγισης θα ήταν 11+100+1100+10000+……=11111111211 gr που σημαίνει ότι έχουμε παραπάνω : 11111112111 - 11111111110=101 gr .Στον τελευταίο αριθμό που προέκυψε που είναι το αποτέλεσμα της ζύγισης, το τέρμα δεξιά ψηφίο ή (LSb=Least Significant bit για τους ηλεκτρονικούς), δείχνει το πρώτο κουτί, το επόμενο ψηφίο το δεύτερο κουτί κ.ο.κ. οπότε ανάλογα πού εμφανίζεται το 1 φανερώνεται σε πιο κουτί βρίσκονται  οι 11gr μπάλες). Στο παράδειγμα το LSb είναι 1 και το τρίτο ψηφίο είναι 1, άρα στο πρώτο και τρίτο κουτί βρίσκονται οι μπάλες.   
Επειδή οι αριθμοί γίνονται τεράστιοι, θα μπορούσαμε να πάρουμε μία μπάλα(2^0) από το πρώτο κουτί, 2^1= 2 από το δεύτερο, 2^2= 4 από το τρίτο, 2^3= 8 από το τέταρτο κ.ο.κ. Δηλαδή να δουλέψουμε στο δυαδικό σύστημα. Έτσι θα είχαμε πάρει συνολικά 1+2+4+8+…=1023 μπάλες. Αν όλες οι μπάλες ήταν ίδιες, το αποτέλεσμα θα ήταν 10gr επί 1023= 10230 gr.
Έστω πάλι ότι το πρώτο και το τρίτο κουτί έχουν μπάλες των 11gr. Τότε το αποτέλεσμα της ζύγισης θα ήταν 1*11 + 2*10 + 4*11 + 8*10 +……=10235 gr που σημαίνει ότι έχουμε παραπάνω : 10235 - 10230=5 gr . Αυτόν τον αριθμό αν τον μετατρέψουμε στο δυαδικό σύστημα είναι ο 101. Καταλήξαμε στο ίδιο συμπέρασμα, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι παρακτικά η ζυγαριά που θα μετρήσει τα περίπου 10 κιλά κοστίζει μερικά ευρώ, ενώ εκείνη για το δεκαδικό σύστημα θα έπρεπε να ζυγίσει βάρος της τάξης των 11 χιλιάδων τόνων! (και δεν ξέρω πόσο κάνει ή μάλλον δεν ξέρω αν υπάρχει)
Η λύση αυτή είναι γενική και απαντάει και στο πρώτο υποερώτημα.

Quote from: Wiwol on December 06, 2005, 01:31:08 am
#Αίνιγμα 15.

Σίγουρα πρέπει να υπάρχει κάτι απλούστερο αλλά αυτό μου ηρθε τώρα.


Φτιάχνεις ένα πίνακα με γραμμές τις σχολές και με στήλες τους μαθητές. Γράφεις μέσα σε αυτόν τα μόρια που έχει κάθε μαθητής για κάθε σχολή και βάζεις και ένα δείκτη που να δείχνει την σειρά προτεραιότητας για την κάθε σχολή. (δίπλα στα μόρια...βάζεις το 2 ας πούμε).

Παίρνεις αντίγραφο της 1η γραμμής (σχολής) και την κάνεις short με βάση τα μόρια. Παίρνεις όσους είναι δεξιότερα της γραμμής(έχουν ποιο πολλά μόρια) και έχουν δείκτη το 1 (πρώτη επιλογή). Αν βρεις άλλο δείκτη σταματάς και πας παρακάτω Βάζεις τους μαθητές αυτούς στη σχολή αυτή . Αν τελειώσουν οι θέσεις προχωράς παρακάτω και αν υπάρχουν 1 ακομα, σβήνεις τα πεδία χωρις να βαλεις καπου τον μαθητη.

Π.χ.
100,1   98,1   87,1   85,3
 Παίρνεις τους 3 πρώτους. Ενώ αν
95,2   91,1   87,1   85,3
Δεν παίρνεις κανέναν.

Κάνεις ένα masking τον αρχικό πίνακα για να πετάξεις έξω τους μαθητές που επέλεξες από πριν.

Πας στη 2η γραμμή και κάνεις το ίδιο.

όταν τελειώσουν οι γραμμές ελέγχεις αν υπάρχουν στη δεξιότερη γραμμή δείκτες με 1. Αν υπάρχουν κάνε ξανά το ίδιο.
Αν δεν υπάρχουν πας στον αρχικό πίνακα και μειώνεις τα πεδία με τις επιλογές κατά 1. (η 2η γίνεται 1η επιλογή) Τα 1 παραμένουν 1.

Επαναλαμβάνεις μέχρι να τελειώσουν οι μαθητές ή οι θέσεις.

Σε κάθε σχολή μόλις τελειώνουν οι θέσεις ο τελευταίος που μπήκε καθορίζει την βάση.
Ego den katalavenei.....den katalavenei..... Huh Ίσως φταίει που είναι και 5 η ώρα...
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Απ: Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #62 on: December 06, 2005, 22:54:03 pm »

Quote from: Junior on December 05, 2005, 12:30:37 pm
Quote from: Turambar on December 05, 2005, 04:43:23 am
Quote from: Junior on December 04, 2005, 23:25:30 pm
Quote from: Turambar on December 04, 2005, 02:24:57 am
Είναι ένα κρύο βράδυ στη μονή των μοναχών Μποντζ. Ο Ηγούμενος βλέπει τρομερούς εφιάλτες και στο τέλος του παρουσιάζεται ο ίδιος ο Μέγας Θεός και του λέει ότι κάποιοι μοναχοί του έχουν δαιμονιστεί από αρχαίο Κακό Πνεύμα και θέτουν σε κίνδυνο τη μονή..
Το πρωί ανακοινώνει στους μοναχούς του το όνειρο του χωρίς να αποκαλύπτει ποιοι είναι οι δαιμονισμένοι. Τους λέει ότι το βράδυ, όταν όλοι κοιμούνται θα βάλει ένα σημάδι σε κάθε έναν από αυτούς. Αυτοί που θα έχουν το σημάδι, θα πρέπει να αυτοκτονήσουν μόλις το καταλάβουν.


Εάν τώρα η ζωή των μοναχών Μποντζ έχει ως εξής:
Δεν έχουν καθρέπτη μέσα στη μονή (γενικά δεν παίζουν αντανακλάσεις)
Δεν μιλάνε ποτέ ο ένας με τον άλλον.
Κάθε μέρα ο κάθε μοναχός βλέπει κάθε έναν άλλο μοναχό μια φορά.
Και οι μοναχοί Μποντζ σκέφτονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τυγχάνει και απόλυτα λογικός, και αυτοί το ξέρουν αυτό.

Αν είναι ν οι δαιμονισμένοι μοναχοί, πόσες μέρες θα κάνουν για να καταλάβουν οι δαιμονισμένοι ότι είναι δαιμονισμένοι;

Έχω μια απορία. Ίσως κάτι δεν κατάλαβα, γι' αυτό και δε μου έχει λυθεί, αλλά για παν ενδεχόμενο θα ρωτήσω:
Έχουν τρόπο οι μοναχοί να συνεννοηθούν; Δηλαδή υπάρχει περίπτωση δυο μοναχοί που συναντιούνται να ανταλλάξουν κάποια πληροφορία (πχ με νοήματα);

Και δύο διευκρινήσεις:
Ο ηγούμενος δεν είπε πόσοι είναι οι δαιμονισμένοι, έτσι;
Αν κάποιος μοναχός καταλάβει ότι είναι δαιμονισμένος αυτοκτονεί κατευθείαν, πριν δει άλλο μοναχό, έτσι;


Προφανώς δε μπορούν να συνεννοηθούν με κανέναν τρόπο και ο Ηγούμενος δεν είπε πόσοι είναι.

Αλλά αυτή η δεύτερη σκέψη είναι η αρχή της λύσης...

Για τυπικούς λόγους θα διευκρινήσω ότι θα αυτοκτονήσουν κάποιο βράδυ πριν την στιγμή που θα κοιμόντουσαν όλοι. Ψάχνουμε πιο βράδυ θα συμβεί αυτό θεωρώντας Βράδυ Νο1 το βράδυ της μέρας που θα ξυπνούσαν οι δαιμονισμένοι με ένα σημάδι στο μέτωπο.

Έλπιζω να αρκούν οι διευκρινήσεις.

Έχω μια ιδέα αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος ότι είναι σωστή:
Ο κάθε μοναχός πρέπει να αυτοκτονήσει αν περάσουν τόσες μέρες όσοι είναι οι δαιμονισμένοι που βλέπει εκτός και αν οι δαιμονισμένοι που βλέπει έχουν αυτοκτονήσει από την προηγούμενη μέρα.
Για παράδειγμα: Αν είναι 10 οι δαιμονισμένοι, τότε αυτοί που δεν είναι δαιμονισμένοι βλέπουν 10 δαιμονισμένους, ενώ οι δαιμονισμένοι βλέπουν 9 δαιμονσμένους. Αν ακολουθήσουν όλοι τον κανόνα που λέω, τότε στο τέλος της 9ης μέρας οι δαιμονισμένοι θα πρέπει να αυτοκτονήσουν. Έτσι, οι υπόλοιποι μοναχοί που σκόπευαν να αυτοκτονήσουν τη 10η μέρα, θα παρατηρήσουν το πρωί της 10ης μέρας ότι οι δαιμονισμένοι λείπουν. Άρα θα ξέρουν ότι έβλεπαν έναν παραπάνω δαιμονισμένο από αυτό που έβλεπαν οι δαιμονισμένοι, άρα οι ίδιοι δεν είναι δαιμονισμένοι.
Το θέμα είναι όμως πως θα είναι συνεννοημένοι ώστε να ξέρουν όλοι πότε πρέπει να αυτοκτονήσουν; Εγώ στηρίζομαι στο ότι όλοι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, αλλά και πάλι όπως είπα δεν είμαι πολύ αισιόδοξος... Περιμένω να ακούσω Turambar...

Άξιος άξιος....

Είσαι ο πρώτο που το βρίσκει χωρίς βοήθεια περαιτέρω, αν θυμάμαι καλά.
(φυσικά και εγώ δεν το βρήκα)
Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #63 on: December 06, 2005, 23:59:39 pm »

Quote from: Kallis99 on December 05, 2005, 19:40:16 pm
Η λύση μου, αναφέρεται στο παλαιό σύστημα των δεσμών.

Αγνοήστε την εσείς οι νέοι (βλέπε junior  Cheesy Cheesy Cheesy)




K.I.Σ.

Και εγώ αυτό θα απάνταγα για τον ίδιο προφανώς λόγο  Grin

Βέβαια και πάλι θέλει κάποιες τροποποιήσεις για σχολές όπως η Αρχιτεκτονική που θέλουν κάποιο εξτρά μάθημα  Grin
Τόσες λίγες που δεν έχει σημασία...
Logged

byeeee
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #64 on: December 07, 2005, 00:38:47 am »

Quote from: Wiwol on December 06, 2005, 01:31:08 am
#Αίνιγμα 15.

Σίγουρα πρέπει να υπάρχει κάτι απλούστερο αλλά αυτό μου ηρθε τώρα.


Φτιάχνεις ένα πίνακα με γραμμές τις σχολές και με στήλες τους μαθητές. Γράφεις μέσα σε αυτόν τα μόρια που έχει κάθε μαθητής για κάθε σχολή και βάζεις και ένα δείκτη που να δείχνει την σειρά προτεραιότητας για την κάθε σχολή. (δίπλα στα μόρια...βάζεις το 2 ας πούμε).

Παίρνεις αντίγραφο της 1η γραμμής (σχολής) και την κάνεις short με βάση τα μόρια. Παίρνεις όσους είναι δεξιότερα της γραμμής(έχουν ποιο πολλά μόρια) και έχουν δείκτη το 1 (πρώτη επιλογή). Αν βρεις άλλο δείκτη σταματάς και πας παρακάτω Βάζεις τους μαθητές αυτούς στη σχολή αυτή . Αν τελειώσουν οι θέσεις προχωράς παρακάτω και αν υπάρχουν 1 ακομα, σβήνεις τα πεδία χωρις να βαλεις καπου τον μαθητη.

Π.χ. 
100,1   98,1   87,1   85,3
 Παίρνεις τους 3 πρώτους. Ενώ αν
95,2   91,1   87,1   85,3
Δεν παίρνεις κανέναν.

Κάνεις ένα masking τον αρχικό πίνακα για να πετάξεις έξω τους μαθητές που επέλεξες από πριν.

Πας στη 2η γραμμή και κάνεις το ίδιο.

όταν τελειώσουν οι γραμμές ελέγχεις αν υπάρχουν στη δεξιότερη γραμμή δείκτες με 1. Αν υπάρχουν κάνε ξανά το ίδιο.
Αν δεν υπάρχουν πας στον αρχικό πίνακα και μειώνεις τα πεδία με τις επιλογές κατά 1. (η 2η γίνεται 1η επιλογή) Τα 1 παραμένουν 1.

Επαναλαμβάνεις μέχρι να τελειώσουν οι μαθητές ή οι θέσεις.

Σε κάθε σχολή μόλις τελειώνουν οι θέσεις ο τελευταίος που μπήκε καθορίζει την βάση.

Εγώ το έπιασα τι λέει ο Wiwol. Βέβαια του επεσήμανα και ένα λάθος (μέσω MSN messenger) το οποίο διόρθωσε αλλά δεν είμαι σίγουρος αν η τελική λύση δουλεύει. Μέχρι όμως να κάνει το νέο post, θα γράψω το λάθος που έχει στη λύση που βλέπουμε εδώ.

Λέει λοιπόν ότι δουλεύουμε για κάθε σχολή ξεχωριστά. Γράφουμε όλους τους μαθητές (ή μάλλον τελειόφοιτους  Grin)που δήλωσαν τη σχολή και τους βάζουμε σε φθίνουσα βαθμολογική σειρά σύμφωνα με τα μόρια που έχουν για τη συγκεκριμένη σχολή. Σε κάθε μαθητή προσαρτούμε και ένα δείκτη που δείχνει σε τι σειρά προτίμησης είχε τη σχολή για την οποία μιλάμε.
Κάνουμε λοιπόν το εξής: Αν στην κορυφή της βαθμολογίας υπάρχουν άτομα που δήλωσαν τη συγκεκριμένη σχολή ως πρώτη προτίμηση, τότε τους "βάζουμε" οριστικά στη σχολή και σβήνουμε τα ονόματά τους από τους καταλόγους όλων των άλλων σχολών. Αυτό θα γίνει είτε μέχρι να βρεθεί κάποιος που δε δήλωσε τη σχολή αυτή ως πρώτη επιλογή είτε μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις της σχολής.
Αυτό το κάνουμε για όλες τις σχολές. Επειδή καθώς θα κάνουμε αυτή τη διαδικασία κάποια ονόματα σβήνονται επαναλαμβάνουμε μέχρι να μη βρίσκουμε κανέναν να τον βάλουμε οριστικά σε κάποια σχολή.
Στη συνέχεια, λέει ο Wiwol, ελαττώνουμε όλους τους δείκτες των προτιμήσεων κατά ένα, έτσι ώστε η δεύτερη προτίμηση να γίνει πρώτη, η τρίτη δεύτερη κλπ.
Τότε όμως, μπορεί να έχουμε δύο πρώτες προτιμήσεις του ίδιου μαθητή για δύο σχολές που δεν έχουν σημπληρωθεί οι θέσεις. (Ο Wiwol μάλλον πήρε υπόψιν μόνο την περίπτωση που συμπληρώνονται οι θέσεις της σχολής που δήλωσε ως πρώτη προτίμηση κάνοντας τη διαδικασία που αναφέρθηκε μέχρι εδώ). Έτσι, αν συνεχίσουμε την ίδια διαδικασία είναι πολύ πιθανό να βάλουμε το μαθητή στη δεύτερή πραγματική του προτίμηση ενώ θα μπορούσε να μπει στην πρώτη. Εδώ είναι που σκοντάφτει η μέθοδος.

Quote from: Turambar on December 06, 2005, 23:59:39 pm
Βέβαια και πάλι θέλει κάποιες τροποποιήσεις για σχολές όπως η Αρχιτεκτονική που θέλουν κάποιο εξτρά μάθημα  Grin
Τόσες λίγες που δεν έχει σημασία...

Δε θέλει καμιά τροποποίηση, γιατί λέμε ότι έχουμε διαφορετική βαθμολογία για κάθε σχολή, όχι μόνο για κάθε πεδίο  Wink

Quote from: Turambar on December 06, 2005, 22:54:03 pm
Άξιος άξιος....

Είσαι ο πρώτο που το βρίσκει χωρίς βοήθεια περαιτέρω, αν θυμάμαι καλά.
(φυσικά και εγώ δεν το βρήκα)

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Είμαι χαρούμενος   Grin

Αλλά... ρε παιδάκι μου... αντί να λέγαμε ότι όλοι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο και ξέρουν ότι και οι άλλοι σκέφτονται έτσι, μήπως να λέγαμε ότι έχουν τη δυνατότητα μια μέρα πριν να συνεννοηθούν για να πουν την τακτική τους;

Quote from: Megawatt on December 06, 2005, 06:09:31 am

Ρε συ Junior 2^9 μας κάνει 256? Ξαναρωτάω:(copy-paste)ρε συ  2^9 μας κάνει 256? Πώς να σου δώσω τώρα εγώ το αγαλματίδιο? Εε? Λοιπόν πάρτο, αλλά άλλη φορά όπου βλέπεις 2^9 θα βάζεις 512! Από τύχη(επειδή η ζύγιση προκύπτει από διαφορές, καταλήγεις στο σωστό αποτέλεσμα).


Το παραδέχομαι... είμαι απαράδεκτος!  Embarrassed Embarrassed
Τι να κάνουμε, τόσοι γρίφοι με θολώσανε...
Logged
Wiwol
Guest
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #65 on: December 07, 2005, 02:25:30 am »

υπάρχουν ορισμένα bugs στο παραπάνω αλγόριθμο...   αλλά με λίγη σκέψη όλα λύνονται.


Ας πούμε για να αποφευχθεί το παραπάνω φαινόμενο μπορούμε να ελαττώνουμε τους δείκτες κάθε μαθητή μόνο όταν συμπληρωθούν οι θέσεις της σχολής της 1ης επιλογής του.


Επίσης αν καμιά σχολή δεν έχει δηλωθεί από τον αριστούχο σε αυτή ως 1η επιλογή μπορούμε να κοιτάξουμε μια στήλη παρακάτω στους 2ους επιτυχόντες για το αν κάποιος την έχει 1η επιλογή....στην 3η στήλη κ.ο.κ.


Δεν ειναι πολυπλοκη σκεψη παντως.
Logged
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #66 on: December 07, 2005, 07:18:14 am »

Λοιπόν, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω πως όλα τα προβλήματα λύθηκαν! Δεν εκκρεμεί κανένα.
Junior has the lead (με 6 αγαλματίδια αν δεν κάνω λάθος), Kallis follows 3.
Όμως είμαι στην δυσάρεστη θέση να πω πως δεν έχω βρει κάποιο άλλο αίνιγμα. Και αναρρωτιέμαι:

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Δεν υπάρχουν άλλα αινίγματα. Συμφωνείτε?
ΝΑΙ                                                      ΟΧΙ
         (τηλεφωνείστε στο 2311..........χρέωση 3€/λεπτό)
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #67 on: December 07, 2005, 14:01:20 pm »

Ορίστε ακόμα ένας δικός μου γρίφος:

Αίνιγμα #16
Έχετε ραντεβού με ένα φίλο σας στις 8:00 το πρωί. Ξεκινάτε εσείς και φτάνετε στην ώρα σας.
Όταν βλέπετε ότι ο φίλος σας έχει αργήσει του κάνετε αναπάντητη στο κινητό και περιμένετε να σας κάνει και αυτός ώστε να καταλάβετε ότι είναι στο δρόμο. Αυτός όμως τίποτα...
Εσείς σκέφτεστε ότι μπορεί να συμβαίνουν δύο πράγματα:
1) Ο φίλος σας κοιμάται και δεν πρόκειται να έρθει στο ραντεβού
2) Ο φίλος σας για κάποιο λόγο καθυστέρησε αλλά έρχεται και ο λόγος που δεν κάνει αναπάντητη είναι γιατί δεν έχει καθόλου μονάδες στην κάρτα.

Ποιος είναι ο φθηνότερος τρόπος να μάθετε τι από τα δύο συμβαίνει;

Ελάχιστο κόστος κλήσης που θα απαντηθεί (είτε μιλήσεις 1 δευτερόλεπτο, είτε μιλήσεις 20 δευτερόλεπτα) = 0.20 ευρώ
Κόστος κλήσης που δεν απαντιέται = 0 ευρώ
Κόστος μηνύματος = 0.10 ευρώ

Διευκρινήσεις:
1) Αν ο φίλος σας κοιμάται θα έχει το κινητό στο αθόρυβο και δεν πρόκειται να ξυπνήσει. Αν είναι ξύπνιος θα έχει το κινητό στο δυνατό και θα το ακούσει σίγουρα.
2) Δεν υπάρχει περίπτωση να ξύπνησε και να ξέχασε το ραντεβού.

Ένα αγαλματίδιο MCM σας περιμένει...
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #68 on: December 07, 2005, 14:10:05 pm »

Το γκρουπ τουριστών έβγαζε ξένοιαστο φωτογραφίες την όμορφη θέα του ηλιοβασιλέματος. Βρίσκονταν κοντά στην κορυφή ενός, εδώ και αιώνες, ανενεργού ηφαιστίου και σε λίγο η ξεναγός θα τους έλεγα να ξεκινήσουν για την επιστροφή.
ΞΑΦΝΙΚΑ και απότομα μια τεράααστια έκρηξη ακούστηκε και τεράστια κομμάτια πέτρας εκτοξεύθηκαν στον αέρα. Κομμάτια πύρινου μάγματος έλουσαν τους ταξιδιώτες, προσφέροντας γρήγορο, μα συνάμα βίαιο θάνατο στους άτυχους τουρίστες και την σέξυ ξεναγό. Ο οδήγος του λεωφορείου, γύρω στα 200 μέτρα παραπέρα βλέποντας το σκηνικό, υπέθεσε ότι όλα ήταν νεκροί και πατώντας το γκάζι έφυγε από την τοποθεσία που μύριζε θειάφη και καμένη σάρκα.

Όταν κατακάθισε η σκόνη, 4 άνθρωποι ανασηκώθηκαν και συνειδητοποίησαν πόσο τυχεροί ήταν μέσα στην απίστευτη γκαντεμιά τους. Είχαν ζήσει και ήταν σχεδόν ανέγγιχτοι. Ένας α)ηλικιωμένος, ένας β) 35 κτηματομεσίτης, πολύ παχουλός αν θέλεται την άποψή μου, ένας 17χρονος νεαρός που ήλπιζε σε αυτό το ταξίδι να είχε μια τυχερή βραδιά, και δ) ένα οχτάχρονο παιδάκι που θα χρειαστεί ψυχίατρο στα επόμενα χρόνια αν επιβιώσει για να ξεπεράσει αυτό το σοκ.

Ο κίνδυνος όμως δεν είχε περάσει και έπρεπε να ξεπεράσουν γρήγορα τον χαμό
Ξεκινάν να φύγουν λοιπόν και να αποφύγουν το ποτάμι της λάβας που αρχίζει να κυλά από τον κρατήρα. Το τελευταίο φως της μέρας έχει χαθεί και για καλή τους τύχη, ο ένας είχε έναν φακό μαζί του.

Σε λίγο και ενώ τα πράγματα σκούρεναν και φοβήθηκαν ότι όλα πήγαιναν χαμένα γιατί αποκλείστηκαν ανάμεσα στο γκρεμό και το ποτάμι της λάβα, μια αρχαία γεφυρούλα, πολύ στενή θα μπορούσε στην σωτηρία. Θα προλάβαιναν να περάσουν σε 21 λεπτά; Σε τόση ώρα το ποτάμι της λάβας θα τους πιάσει!


Κανόνες του γρίφου.
Έστω ότι η γέφυρα μπορεί να διασχισθεί από τον
α) σε 10 λεπτά
β) σε 5 λεπτά
γ) σε 3 λεπτά
δ) σε 2 λεπτά.
Η γέφυρα δε μπορεί να σηκώσει ταυτόχρονα 3 ανθρώπους, ανεξάρτητα του ποιοί είναι.
Κανείς δε μπορεί να κουβαλήσει κανέναν (αν ο α) περάσει την γέφυρα με παρέα τον δ) θα κάνουν πάντα 10 λεπτά)
Ο φακός φέγγει μόνο το σημείο στο οποίο βρίσκεται, ούτε μέτρο παραπέρα.


Ερώτηση, θα γλιτώσουν οι ήρωες; και πως θα το κάνουν αυτό;
Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #69 on: December 07, 2005, 14:17:27 pm »

Quote from: Junior on December 07, 2005, 14:01:20 pm
Ορίστε ακόμα ένας δικός μου γρίφος:

Αίνιγμα #16
Έχετε ραντεβού με ένα φίλο σας στις 8:00 το πρωί. Ξεκινάτε εσείς και φτάνετε στην ώρα σας.
Όταν βλέπετε ότι ο φίλος σας έχει αργήσει του κάνετε αναπάντητη στο κινητό και περιμένετε να σας κάνει και αυτός ώστε να καταλάβετε ότι είναι στο δρόμο. Αυτός όμως τίποτα...
Εσείς σκέφτεστε ότι μπορεί να συμβαίνουν δύο πράγματα:
1) Ο φίλος σας κοιμάται και δεν πρόκειται να έρθει στο ραντεβού
2) Ο φίλος σας για κάποιο λόγο καθυστέρησε αλλά έρχεται και ο λόγος που δεν κάνει αναπάντητη είναι γιατί δεν έχει καθόλου μονάδες στην κάρτα.

Ποιος είναι ο φθηνότερος τρόπος να μάθετε τι από τα δύο συμβαίνει;

Ελάχιστο κόστος κλήσης που θα απαντηθεί (είτε μιλήσεις 1 δευτερόλεπτο, είτε μιλήσεις 20 δευτερόλεπτα) = 0.20 ευρώ
Κόστος κλήσης που δεν απαντιέται = 0 ευρώ
Κόστος μηνύματος = 0.10 ευρώ

Διευκρινήσεις:
1) Αν ο φίλος σας κοιμάται θα έχει το κινητό στο αθόρυβο και δεν πρόκειται να ξυπνήσει. Αν είναι ξύπνιος θα έχει το κινητό στο δυνατό και θα το ακούσει σίγουρα.
2) Δεν υπάρχει περίπτωση να ξύπνησε και να ξέχασε το ραντεβού.

Ένα αγαλματίδιο MCM σας περιμένει...

Έχω πολλές προτάσεις.
α) Η πιο φθήνη και προφανώς λάθος. Πάω σπίτι του και βαράω το θυροτηλέφωνο. Τα κενά είναι πολλά δε νομίζω ότι χρέιζουν απάντηση.
β) στέλνεις ένα μήνυμα και του ζητάς να απορρίψει την επόμενη κλήση που θα του κάνεις εάν είναι στον δρόμο του.
γ)Προφανώς το παραπάνω μπορεί να είναι προσυνενοημένο και να μη χρειαστεί καν κλήση, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα σου είχε απορρίψη την κλήση, οπότε κάνεις το α) και πας και τον βρίζεις που σε έστησε ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ! ΕΛΕΟΣ. ΝΑ ΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΣΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ. Ναι την πάτησα πρόσφατα.

Αν δεν έχεις απάντηση και ψάχνεις ιδέες για ελαχιστοποίηση εξόδων, το έθεσες όμορφα Grin Cheesy Grin χεχε
Logged

byeeee
CounterSpell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


UU


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #70 on: December 07, 2005, 18:29:39 pm »

Πρώτα περνά ο γ κι ο δ. Γυρίζει ο γ και δίνει το φακό στους α, β. Τέλος γυρίζει ο δ να πάρει το γ.
Logged

"I’d be happy to stop contradicting you, just as soon as you start being right."
CounterSpell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


UU


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #71 on: December 07, 2005, 18:46:09 pm »

Ακόμα ένα:
Έχουμε 3 διακόπτες σε ένα δωμάτιο, ένας εκ των οποίων ανάβει μία λάμπα σε ένα άλλο δωμάτιο (μεταξύ των δύο δωματίων δεν υπάρχει οπτική επαφή). Ψάχνουμε τον τρόπο να βρούμε ποιος από τους 3 διακόπτες ανάβει τη λάμπα, έχοντας δικαίωμα να πάμε στο άλλο δωμάτιο για να ελέγξουμε μόνο 1 φορά.
Logged

"I’d be happy to stop contradicting you, just as soon as you start being right."
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #72 on: December 07, 2005, 20:23:44 pm »

Quote from: CounterSpell on December 07, 2005, 18:46:09 pm
Ακόμα ένα:
Έχουμε 3 διακόπτες σε ένα δωμάτιο, ένας εκ των οποίων ανάβει μία λάμπα σε ένα άλλο δωμάτιο (μεταξύ των δύο δωματίων δεν υπάρχει οπτική επαφή). Ψάχνουμε τον τρόπο να βρούμε ποιος από τους 3 διακόπτες ανάβει τη λάμπα, έχοντας δικαίωμα να πάμε στο άλλο δωμάτιο για να ελέγξουμε μόνο 1 φορά.
CounterSpell Δεν διευκρινίζεις αν έχω βοηθό!
Βέβαια, σύμφωνα με τους ΚΕΗΕ, πρέπει στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις να δουλεύουν πάντα τουλάχιστον 2, έτσι ώστε αν συμβεί ηλεκτροπληξία στον έναν, να μπορεί ο άλλος να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες! Με αυτήν την παραδοχή σκέφτηκα: 
Στην αρχή θέτουμε όλους τους διακόπτες σε θέση OΝ. Σίγουρα η λάμπα ανάβει.
Αλλάζουμε την κατάσταση σε 2 διακόπτες (πχ θέτουμε OFF τον 1 και 3) και ‘διατάζουμε’ τον βοηθό μας να πεταχτεί στον 7ο όροφο όπου βρίσκεται το δωμάτιο (προφανώς οι διακόπτες είναι στο ισόγειο και  η 7όροφη πολυκατοικία δεν έχει ασανσέρ!) Cheesy
Μέχρι να πάει ο βοηθός μας, ανοιγοκλείνουμε τον 1. Όταν αυτός θα έρθει -και είναι σίγουρο ότι  μας λέει πάντα αλήθεια- μας πει “μάστορα ανάβει”, τότε είμαστε πεπεισμένοι ότι ο διακόπτης που ελέγχει την λάμπα είναι ο τρίτος που δεν πειράξαμε δηλαδή ο 2. Αν μας πει “δεν ανάβει”, τότε ο διακόπτης θα είναι o 3 επειδή αν μας πει “αναβοσβήνει” τότε ο διακόπτης είναι ο 1.
Αν δεν έχω βοηθό, δεν ξέρω αν λύνεται!
Να ξετυλίξω το αγαλματάκι από την συσκευασία του?
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #73 on: December 07, 2005, 23:36:18 pm »

Turambar η απάντηση είναι το b. Θα σου κοστίσει 10 λεπτά. Το α δεν το σχολιάζω. Το γ δεν το δέχομαι για το λόγο που είπες.

Όχι, δεν το είπα για να βρω τρόπο να τη βγάλω πιο φθηνά, αλλά το γρίφο αυτό το σκέφτηκα όταν είχα αργήσει σε ένα ραντεβού και ήταν και πρωί. Δεν είχα κάρτα και θα αισθανόμουν άσχημα αν ανάγκαζα τον άλλο να πάρει τηλέφωνο...

Η απάντηση που έδωσε στο #15 ο Wiwol (και με τις αλλαγές που πρότεινε) πάλι δεν είναι απόλυτα σωστή. Μπορεί κάπου να ξεφύγει κάτι (μάλλον με τόσους χιλιάδες μαθητές είναι 99% βέβαιο ότι θα ξεφύγει κάτι)
Αν όμως δεν έχουμε άλλη απάντηση μέχρι αύριο θα πάει το αγαλματίδιο στο Wiwol και θα κάνω post την πιο απλή και σωστή (κατά τη γνώμη μου!) λύση.

Megawatt, λύνεται και χωρίς να έχουμε βοηθό. Εγώ τον ξέρω το γρίφο  Wink
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #74 on: December 07, 2005, 23:48:59 pm »

Quote from: CounterSpell on December 07, 2005, 18:46:09 pm
Ακόμα ένα:
Έχουμε 3 διακόπτες σε ένα δωμάτιο, ένας εκ των οποίων ανάβει μία λάμπα σε ένα άλλο δωμάτιο (μεταξύ των δύο δωματίων δεν υπάρχει οπτική επαφή). Ψάχνουμε τον τρόπο να βρούμε ποιος από τους 3 διακόπτες ανάβει τη λάμπα, έχοντας δικαίωμα να πάμε στο άλλο δωμάτιο για να ελέγξουμε μόνο 1 φορά.

Ανάβεις τον ένα διακόπτη και αφήνεις να περάσουν 5 λεπτάκια, να ζεσταθεί η λάμπα σε περίπτωση που άναψε.
Κλείνεις τον διακόπτη και πατάς τον δεύτερο. Μπαίνεις αμέσως μέσα.
Αν είναι αναμένη η λάμπα, ο δεύτερος διακόπτης είναι ο σωστός.
Αν είναι σβηστή και κρύα, είναι ο τρίτος που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ
Αν είναι σβηστή και ζεστή είναι ο πρώτο

Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό θεωρείται παραπάνω από περιττός, σε αυτό το φόρουμ....  Grin Grin


Quote from: Junior on December 07, 2005, 23:36:18 pm
Turambar η απάντηση είναι το b. Θα σου κοστίσει 10 λεπτά. Το α δεν το σχολιάζω. Το γ δεν το δέχομαι για το λόγο που είπες.

Όχι, δεν το είπα για να βρω τρόπο να τη βγάλω πιο φθηνά, αλλά το γρίφο αυτό το σκέφτηκα όταν είχα αργήσει σε ένα ραντεβού και ήταν και πρωί. Δεν είχα κάρτα και θα αισθανόμουν άσχημα αν ανάγκαζα τον άλλο να πάρει τηλέφωνο...


Από την θέση που ήσουν όμως, προφανώς δε μπορούσες να κάνεις τίποτα. Για αυτό να φροντίσουμε να είμαστε προετοιμασμένοι, για να χρησιμοποιούμε την τρίτη μέθοδο  Grin
« Last Edit: December 07, 2005, 23:59:27 pm by Turambar » Logged

byeeee
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...