• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 05:58:36 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 05:58:36 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[Today at 00:58:35]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by immo
[August 03, 2025, 22:49:59 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[August 03, 2025, 21:29:36 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427654
Total Topics: 31739
Online Today: 117
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 2
Guests: 69
Total: 71
Gauss111
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Αν οι Έλληνες πολιτικοί ήταν αυτοκίνητα...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Αν οι Έλληνες πολιτικοί ήταν αυτοκίνητα...  (Read 3978 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Αν οι Έλληνες πολιτικοί ήταν αυτοκίνητα...
« on: September 25, 2007, 01:29:24 am »

Ο Γιωργάκης είναι FIAT  Cheesy
« Last Edit: September 25, 2007, 09:58:23 am by Karaμazoβ » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #1 on: September 25, 2007, 01:30:24 am »

Quote from: Larry_Flynt on September 25, 2007, 01:29:24 am
Ο Γιωργάκης είναι FIAT  Cheesy

η πετραλιά όμως lada..(κ μάλιστα niva  Grin)
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #2 on: September 25, 2007, 01:35:21 am »

Γιωργάκης:




Φάνη Πάλη Πετραλιά:

Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #3 on: September 25, 2007, 01:37:04 am »

και φυσικά:




ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ



 Grin Grin Grin
Logged

byeeee
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #4 on: September 25, 2007, 01:37:55 am »

ΛΑΔΑ

 Cheesy
Logged
Megawatt
Guest
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #5 on: September 25, 2007, 01:39:28 am »

Grin Grin Grin

Βενιζέλος: 
Logged
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #6 on: September 25, 2007, 01:40:09 am »

Quote from: Turambar on September 25, 2007, 01:37:04 am
και φυσικά:




ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ



 Grin Grin Grin

ναι αλλά καλή κ η φώφη  Grin

Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #7 on: September 25, 2007, 01:41:03 am »

Quote from: Megawatt on September 25, 2007, 01:39:28 am
Grin Grin Grin

Βενιζέλος: 

κανα γεματούλικο έπρεπε... Grin Grin
αυτό είναι λεπτοκαμωμένο αμαξάκι....

κανα cherokee ας πούμε.... Grin Grin Grin Grin
Logged
Megawatt
Guest
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #8 on: September 25, 2007, 01:43:09 am »

οντως!

κατσε να βρω
Logged
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #9 on: September 25, 2007, 01:44:13 am »

Quote from: pandora on September 25, 2007, 01:41:03 am
Quote from: Megawatt on September 25, 2007, 01:39:28 am
Grin Grin Grin

Βενιζέλος: 

κανα γεματούλικο έπρεπε... Grin Grin
αυτό είναι λεπτοκαμωμένο αμαξάκι....

κανα cherokee ας πούμε.... Grin Grin Grin Grin

ναι ρε MW..πολύ του είναι...

βενιζέλος..για ζόρικες καταστάσεις...

Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #10 on: September 25, 2007, 01:45:54 am »



Βενιζέλος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Megawatt
Guest
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #11 on: September 25, 2007, 01:46:47 am »

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Αυτο νομιζω ταιριαζει πιο καλα στον Ευάγγελο:
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #12 on: September 25, 2007, 01:47:13 am »



Καραμανλής
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #13 on: September 25, 2007, 01:47:38 am »

Quote from: Larry_Flynt on September 25, 2007, 01:45:54 am


Βενιζέλος

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

τα σπάει

εδιτ μεγκαβάτ και το δικό σου τα σπάει  Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Η επόμενη μέρα
« Reply #14 on: September 25, 2007, 01:48:57 am »



Γιωργάκης
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...