• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 10:36:28 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 10:36:28 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 36
Guests: 822
Total: 858
micelethe
MrGreekArrow
acolak
sakellario
RogueSoftware
akmilios
Antonis(123)
nikolasval
xorxe
iliaskou
valentini
Arispap
Leonidas Kaitatzis
filkilkis
themechanic
Lykaonia
Thanasis_pap
apob
Gaspard
Alex Kosmas
nthanos
Pakapis5
thomaitheodosiadou
themis01
marnas
Anatolim
witchingHour
vas22
fungi
marnikol
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 54 Go Down Print
Author Topic: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες  (Read 149789 times)
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #435 on: June 14, 2014, 23:57:27 pm »

Quote from: airguitar on June 14, 2014, 23:35:12 pm
θεμα 4 α ιουνιος του 13 ατρεας ξερει κανεις τι κανουμε ? βρηκα σε ξενο βιβλιο ενα τυπο ριζα(1+f2x+f2y) για το εμβαδο αλλα βγαζει δυσκολα ολοκληρωματα



Καμια Ιδεα ?? Smiley
Logged
Meh
Guest
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #436 on: June 15, 2014, 00:08:12 am »

rw3
« Last Edit: May 13, 2015, 03:55:54 am by Meh » Logged
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #437 on: June 15, 2014, 00:31:54 am »

2013 ΣΕΠ ΘΕΜΑ 2 Ξενος
Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #438 on: June 15, 2014, 01:29:29 am »

στο θεμα 2 Φεβρουαριος 14 (Α ομαδα) (Ατρεας) βρισκει κανεις 2 σαγματικα για να το επιβεβαιωσουμε ?
Logged
BabisI
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 252



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #439 on: June 15, 2014, 02:36:30 am »

Quote from: Utrion on June 15, 2014, 02:22:02 am
2013 Ιούνιος 4β Ατρέας



Η γωνία θ γιατί να είναι από π/2 μέχρι 3π/2?Το ημθ πρέπει να είναι <=0 ώστε και ψ<=0,άρα το θ είναι από π μέχρι 2π.Και βγαίνει 0 επίσης.
Logged

Scientists discover the world that exists; engineers create the world that never was.<br /><br />-Theodore Von Karman
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #440 on: June 15, 2014, 02:43:54 am »

Quote from: BabisI on June 15, 2014, 02:36:30 am
Quote from: Utrion on June 15, 2014, 02:22:02 am
2013 Ιούνιος 4β Ατρέας



Η γωνία θ γιατί να είναι από π/2 μέχρι 3π/2?Το ημθ πρέπει να είναι <=0 ώστε και ψ<=0,άρα το θ είναι από π μέχρι 2π.
Σωστότατος Smiley πήρα για χ<=0 και όχι για y<=0
Ευτυχως βγαίνει το ίδιο αν λύσεις πιο κατω τα ολοκληρώματα!!!!
Logged
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #441 on: June 15, 2014, 03:04:57 am »

2014 θεμα 2 Φεβρουαριος (Α ομαδα) (Ατρεας)



Logged
kourdisto_portokali
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 67


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #442 on: June 15, 2014, 06:43:28 am »

Ξενος Σεπτ. 13 θεμα 4)α)... αρκει να δειξουμε οτι το πεδιο ειναι συντηρητικο ;
Logged
adna
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 26


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #443 on: June 15, 2014, 12:05:30 pm »

Quote from: Utrion on June 14, 2014, 23:58:47 pm
2013 θεμα 4 α ιουνιος


δε νομίζω πως μπορείς να πάρεις για πάρεις από 2sqrt(2) μέχρι 3 γιατί το χωρίο δεν είναι κανονικό. υπολογίζεις τον εξωτερικό και τον εσωτερικό κύκλο χωριστά και τα αφαιρείς.
Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #444 on: June 15, 2014, 12:06:22 pm »

Quote from: Utrion on June 15, 2014, 03:04:57 am
2014 θεμα 2 Φεβρουαριος (Α ομαδα) (Ατρεας)




Πρεπει να ειναι ομαδα Β αυτο γιατι στην ομαδα Α δεν υπαρχουν z στην συναρτηση Tongue
τελικα ειναι του 13 ατρεας
αλλα ευχαριστουμε και παλι !!!
« Last Edit: June 15, 2014, 12:23:17 pm by airguitar » Logged
dkitsios
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 3


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #445 on: June 15, 2014, 12:21:05 pm »

Exeis kaneis lush gia to thema 2b iouniou 13 atrea??
Logged
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #446 on: June 15, 2014, 12:29:23 pm »

Quote from: kourdisto_portokali on June 15, 2014, 06:43:28 am
Ξενος Σεπτ. 13 θεμα 4)α)... αρκει να δειξουμε οτι το πεδιο ειναι συντηρητικο ;

Ναι βγαζεις τρεις εξισωσεις με μερικες παραγώγους της f και από ότι θυμάμαι είναι εύκολη η λύση με πράξεις με αυτές.
Logged
adna
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 26


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #447 on: June 15, 2014, 12:45:26 pm »

Quote from: Utrion on June 15, 2014, 12:33:13 pm
Quote from: adna on June 15, 2014, 12:05:30 pm
Quote from: Utrion on June 14, 2014, 23:58:47 pm
2013 θεμα 4 α ιουνιος


δε νομίζω πως μπορείς να πάρεις για πάρεις από 2sqrt(2) μέχρι 3 γιατί το χωρίο δεν είναι κανονικό. υπολογίζεις τον εξωτερικό και τον εσωτερικό κύκλο χωριστά και τα αφαιρείς.
Να πω την αλήθεια δεν ξέρω με σιγουρια.... αλλα αν κάνεις πρώτα τον έξω μετά τον μέσα μπορείς να σπάσεις το ολοκλήρωμα του έξω στο μεσα και στο υπολοιπο του δίσκου και  όταν αφαιρέσεις τον μεσα ουσιαστικά να βγεί το ίδιο αν δεν κάνω λάθος!!!
ακόμη κι αν βγαίνει το ίδιο αποτέλεσμα αριθμητικά δεν σημαίνει πως είναι και σωστό, γιατί για να εφαρμοστεί αυτή η μέθοδος υπολογισμού εμβαδού, πρέπει να έχουμε κανονικά χωρία. και σε περίπτωση που τα χωρία δεν είναι κανονικά φροντίζουμε να τα σπάσουμε εμείς ώστε να γίνουν. το λέω γιατί ο Ατρέας στο μάθημα μας το τόνισε αρκετές φορές και είπε μάλιστα πως είναι  αρκετά συχνό λάθος.
Logged
adna
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 26


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #448 on: June 15, 2014, 12:47:48 pm »

το ΄΄ιδιο ισχύει και τα τριπλά ολοκληρώματα. πρέπει πάντα να παίρνεις τα χωρία σου να είναι κανονικά.
Logged
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #449 on: June 15, 2014, 12:54:34 pm »

Quote from: adna on June 15, 2014, 12:47:48 pm
το ΄΄ιδιο ισχύει και τα τριπλά ολοκληρώματα. πρέπει πάντα να παίρνεις τα χωρία σου να είναι κανονικά.

Άρα ακολουθουμε αυτο !!! λαθος η λύση μου να την κατεβάσω!!
Logged
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 54 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...