• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:35:39 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:35:39 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by okan
[Today at 00:33:03]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426703
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 38
Guests: 148
Total: 186
Mr Watson
Captain
andyy
PurpleWitch
Nikos_313
vagk
gprok
giannisdomu
eli_k
micelethe
Potest
fkaravi
christina02
cchristodoulou
Rithan
giorgosss03
elctricalbill
filkilkis
gtapalis
le papillon
Karkarias
abunchofcells
ElectroShock
sofoklhs_pizza
Akis Papanikolaou
chris_p30
engineer2030
chriskazakos
bit11
rafail zisiadis
Βασιλης
κοτζακ
Nianaro
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 126013 times)
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #390 on: January 17, 2007, 01:41:11 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 19:13:21 pm
   Δεν γνωρίζω αν όλοι οι καθηγητές έχουν master ή PhD, πολύ πιθανόν να μη συμβαίνει κάτι τέτοιο ειδικά σε καθηγητές φιλολογικών.

Αφού μ' αυτόν τον ... σεμνό τρόπο υποστηρίζουν το Διεθνές Μπακαλορεά, να είσαι βέβαιος ότι αν είχαν τα προσόντα οι καθηγητές του Λυκείου και του Γυμνασίου θα είχαν γεμίσει δέκα σελίδες μ' αυτά. Έχω την εμπειρία γνωστού μου προσώπου που επέμενε ότι ο φυσικός του στο Λύκειο (Ανατόλια) είχε .... τρία διδακτορικά, έτσι του έλεγαν.
Το Ανατόλια όντως υπήρξε από παλαιότάτων ετών ένα τρόπος για να μπορέσουν πολλοί να πάνε με υποτροφίες στην Αμερική.
Οι μετεκπαιδεύσεις, δεν είναι απαραίτητα μεταπτυχιακές σπουδές.
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #391 on: January 17, 2007, 01:42:06 am »

Quote from: pandora on January 16, 2007, 15:32:38 pm
Η διαφορά είναι ότι ένας φίλος μου που πήγαινε στο Μαντουλίδη (ιδιωτικό) δεν πλήρωνε φροντιστήριο γιατί τους κάνανε στο Μαντουλίδη φροντιστήριο για τις Πανελλήνιες μετά την λήξη του μαθήματος οι καθηγητές τους! Και σε επίπεδο σαφώς ανώτερο αυτού της ενισχυτικής διδασκαλίας....

Ήταν η ενισχυτική διδασκαλία. Απλούστατα είχε την δυνατότητα να την κάνει πιο καλά και πιο φτηνά ενδεχομένως από το Δημόσιο. Αν στηρίχθηκε στους ίδιους του καθηγητές του και δεν προσέλαβε άλλους, είναι φυσικό να έχει αποτέλεσμα.
Δεν είναι αληθές οτι οι μαθητές του δεν κάναν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα.
Δεν υπήρξε εποχή που γνωστοί μου φροντιστές να μην έχουν μαθητές του Μαντουλίδη.
Υπήρξαν και δημόσια σχολεία στα οποία η ενισχυτική δούλεψε αποτελεσματικά.
Κυρίως στην αρχή, όταν οι ίδιοι οι καθηγητές συμμετείχαν σ΄αυτό...
Ήταν συγκυριακό φαινόμενο.

Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #392 on: January 17, 2007, 01:43:32 am »

Quote from: gpap on January 16, 2007, 21:18:12 pm
Μιας και άρχισαν οι καφρίλες....
.............. Γιαυτό κάποιοι οξυδερκείς ίσως επιλέγουν ακόμη και σήμερα για τα παιδιά τους τη σωστή λύση του Deree College και ας μην το αναγνωρίζει το ΑΣΕΠ. Μπορεί και για ιδεολογικούς λόγους. Όπως η κ. Παπαρήγα.

........Εχουν αυταπάτες οι γονείς αυτοί που πιστεύουν ότι τα παιδιά τους θα έχουν την ίδια θέση, π.χ. ο Μηχανικός που έκανε τρία χρόνια σε Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ή άλλης κατεύθυνσης ότι θα είναι ισότιμος στην πράξη με τους Μηχανικούς του Πολυτεχνείου. Και αν ακόμα ένα μέρος απ' αυτούς προσλαμβάνεται, θα προσλαμβάνεται με διαφορετικούς όρους συνθηκών δουλιάς και αμοιβής.

Και με την ευκαιρία, επειδή είπα για το Deree. Χτες έγραψε η "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ" ότι έχω στείλει την κόρη μου στο Deree. Οντως, έτσι είναι. Ενα παιδί αν δεν μπορεί ή δε θέλει να πάει στο Πανεπιστήμιο, δεν έχει διέξοδο στην Ελλάδα, τι θα κάνει μετά το Λύκειο. Κάπου πρέπει να πάει.

Το ζήτημα όμως ποιο είναι; Ποια είναι η στάση του ΚΚΕ απέναντι στο Deree; Απορριπτική στην ισοτίμηση. Ο κάθε γονιός στέλνει το παιδί του όπου μπορεί. Το στέλνει και έξω και στερείται. Αλλά ποια πρέπει να είναι η πολιτική στάση της λαϊκής οικογένειας; Η πολιτική στάση πρέπει να είναι η καταδίκη αυτής της κατάστασης.

Βεβαίως, δεν μπορούμε να παραπέμψουμε τις σπουδές των παιδιών μας μετά από 10, 20 χρόνια που μπορεί να συμβεί κάτι καλύτερο. Ο καθένας θα προσπαθήσει. Μήπως δε στέλνουμε τα παιδιά μας στα φροντιστήρια για να μπουν στο Πανεπιστήμιο; Δεν καταδικάζει το ΚΚΕ αυτούς που στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια, αλλά το θεσμό των φροντιστηρίων. Και μπορεί εν πάση περιπτώσει να "συμβιβάζεσαι" και να στέλνεις το παιδί σου στο φροντιστήριο, αλλά είναι ένας λόγος παραπάνω για να παλέψεις......

Αλέκα Παπαρήγα, Ριζοσπάστης, σήμερα

Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #393 on: January 17, 2007, 01:44:46 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
3)Επειδή το μάθημα είναι πολύ καλό.
 Είναι σύνηθες για τους καθηγητές να κάνουν μάθημα με projector και διαφάνειες power point.

Ένας projector, λίγες διαφάνειες και το power point δύσκολα να κάνουν το μάθημα καλύτερο. Το πολύ-πολύ να συμπυκνώσουν ύλη σε λιγότερες ώρες και να δώσουν τη δυνατότητα στον ομιλητή να ξεφύγει εύκολα από μερικά ... δύσκολα. Προσωπικά, δύσκολα θα παρατήσω την κιμωλία. Και οι καλύτεροι που ξέρω, χέρια, πόδια και πρόσωπο χρησιμοποιούν. Το μάθημα είναι performance και τα εργαλεία-βοηθήματα  είναι για τους .... αδύνατους ερμηνευτές.

Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #394 on: January 17, 2007, 01:45:33 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
Τα μαθήματα πληροφορικής γίνονται μπροστά σε υπολογιστή. Γίνονται εργασίες επάνω στα μαθήματα όπως και στο πανεπιστήμιο. (Ειδικά τις χρονιές που δεν είναι πανελλαδικά εξεταζόμενες)

Το Τμήμα μας έχει βγάλει δεκάδες καθηγητές πληροφορικής στη μέση εκπαίδευση. Κρατώ επαφή με πολλούς από αυτούς.
Σε πληροφορώ ότι γνωρίζω ακόμη και ΤΕΕ πλήρως εξοπλισμένα όπου το μάθημα γίνεται καλύτερα από ό,τι μπορείς να φανταστείς.
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #395 on: January 17, 2007, 01:46:09 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
6) Επειδή υπάρχουν φροντιστηριακά δίωρα που σε βοηθάνε σε μαθήματα κατεύθυνσης.

7) Επειδή στα πανελλαδικά μαθήματα οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα των 15 ατόμων.

Γιατί οι 'φροντιστηριακές' ιδιότητες κάνουν καλύτερο ένα σχολείο;
Γιατί είναι σχολείο είναι τόσο καλύτερο, όσο περισσότερο μοιάζει με φροντιστήριο;
Το παραπάνω ισχύει και για το μήνυμα της Πανδώρας και για άλλα.

Τέλος, πάρχουν δεκάδες δημόσια σχολεία σ' όλη την επικράτεια όπου ο αριθμός των μαθητών στα μαθήματα των εξετάσεων είναι ... μονοψήφιος.

Αντίθετα οι πληροφορίες μου από το Ανατόλια μιλούν για 20+ τμήματα.


Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #396 on: January 17, 2007, 01:54:40 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
   
10) Επειδή υπάρχει επαγγελματικός προσανατολισμός όχι μόνο στα λόγια.
Κάθε χρόνο υπάρχει μια μέρα στην οποία έρχονται κάποιοι άνθρωποι από κάθε επάγγελμα και εξηγούν τις εμπειρίες τους και τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης

Ναι αυτό το γνωρίζω, έχω δει τα τελευταία χρόνια όλες τις προσκλήσεις του σχολείου σου που περιέγραφαν αυτές τις εκδηλώσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού, που βέβαια γίνονταν και γίνονται και αλλού.
Πάντως δεν σου κρύβω το συμπέρασμά μου οτι οι άνθρωποι που σας μιλούσαν, βγάζοντας έξω τον φίλο μου τον Παπαγιάννη, ήταν ένα κι ένα για να σας οδηγήσουν σε ... λάθος επιλογές!
« Last Edit: January 17, 2007, 03:01:27 am by dimakis » Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #397 on: January 17, 2007, 02:44:39 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
5) Επειδή έχει καλύτερες υποδομές.
 Τα μαθήματα χημείας γίνονται μέσα στο εργαστήριο και μάλιστα διεξάγονται πειράματα. Τα μαθήματα βιολογίας επίσης. Οι μαθητές βλέπουν πράγματα στο μικροσκόπιο.

Τόσο καλά δηλαδή...
"και μάλιστα διεξάγονται και πειράματα"!!!
Θα πρέπει να είμαι πολύ τυχερό παιδί  δηλαδή που πριν 37 χρόνια σε ένα επαρχιακό δημόσιο Γυμνάσιο, πέρασε όλος ο ηλεκτρισμός του Μαζη μπροστά μου με πειράματα. Και πειράματα χημείας και μηχανικής και θερμοδυναμικής παρακαλώ! Ως μάρτυρα επικαλούμαι τον 92χρονο φυσικό Γυμνασιάρχη μου που ας είναι καλά ζει ακόμη, και μου έστειλε και φοιτητή τον εγγονό του ανάμεσά σας.
Το θαύμα επαναλήφθηκε και με τα δυο μου παιδιά σε δημόσιο σχολείο (πειραματικό) τη δεκαετία του 90.
Ο θεσμός των Πολυκλαδικών Λυκείων πήγε να ανοίξει λίγο τους ορίζοντες αυτούς, αλλά φρόντισαν να του κόψουν τα πόδια, μαζί με τον ορθολογισμό των βιβλίων του Κασσέτα.

« Last Edit: January 17, 2007, 11:09:21 am by dimakis » Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #398 on: January 17, 2007, 02:58:12 am »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
   Το γιατί παρόλα αυτά δεν καταργούνται τα φροντιστήρια, είναι άλλο θέμα.



Δεν είναι άλλο θέμα, είναι ΤΟ ΘΕΜΑ.

Μου είναι άχαρο να κάθομαι και να απαντάω στις διαφημιστικές ελαφρότητες των σχολείων σας που χρησιμοποιήσατε.

Ζητώ συγνώμη κι από εσένα φίλε Κρονοκιντ, γιατί φαίνεται σαν να επιτέθηκα μόνο σε σένα.

Δυστυχώς, είσαι ο μόνος που επιχείρησες να απαντήσεις με κάποιες θέσεις και όχι με 'έκθεση ιδεών' που λέει κι ο Αλιάκμονας.

Η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο σχολείο είναι αρκετά μεγάλη, μπορώ να σου αμφισβητήσω κάθε στερεότυπο που έχουν περάσει στη σκέψη σου, ακόμη και το 95% επιτυχία, ακόμη και τα 'καλά' πανεπιστήμια της Αμερικής που πήγαν οι συμμαθητές σου που τους έκρυβαν για να μη δούμε το χάλι τους.

Έθεσα λοιπόν ένα ερώτημα στην αρχή και θεωρώ ότι δεν πήρα καμιά σοβαρή απάντηση

" H εκπαιδευτική διαδικασία είναι καλύτερη; Πώς αυτό πιστοποιείται; Γίνεται με άλλο τρόπο; Τι την κάνει διαφορετική;"

Χωρίς να επεκταθώ, συνδέοντας το μόνον με το γεγονός ότι το μεγαλύτερο κυνήγι ακριβών ιδιαίτερων μαθημάτων γίνεται στα 'καλύτερα' σχολεία, σημειώνω:


Τα ιδιωτικά σχολεία δεν μπορούν να είναι καλύτερα από τα δημόσια για δυο πάρα πολύ απλούς λόγους.

Διότι έχουν υποχρεωτικά ίδια (αναλυτικά) προγράμματα σπουδών με τα δημόσια

και

διότι το προσωπικό τους είναι πιο κακοπληρωμένο, κακοασφάλιστο και κάτω από απίστευτα χειρότερες συνθήκες πιέσεων, από αυτό του δημοσίου.


Καμιά προσθήκη (σικάτων) δραστηριοτήτων, καμιά φιοριτούρα, κανένα τρυκ και καμιά μεταμφίεση σε κρυφό foundation για τους τελείως άχρηστους, δεν μπορεί να δώσει άλλον χαρακτήρα στην εκπαίδευση που δίνουν.

Λειτουργούν ως αγορές, όπου βρίσκουν πελάτες τα φροντιστήρια και κυρίως τα ιδιαιτεράδικα.

Το κίνητρο των καθηγητών τους να δουλέψουν και να μείνουν σ' αυτά, δεν είναι τίποτε άλλο παρά οι υψηλές τιμές των ιδιαίτερων εκεί.

Είναι ζήτημα συγκυριακό, όπως και σ' όλη φυσικά την μέση εκπαίδευση, να συναντήσεις κάποιους καλούς δασκάλους.

Περιμένω ενστάσεις και κάποια σοβαρά στοιχεία.

Για την ώρα, δεν καταδεικνύεται με τίποτε ότι η ιδιωτική μέση εκπαίδευση είναι καλύτερη από την δημόσια.

Θεωρώ όσους στέλνουν τα παιδιά τους σ' αυτήν από αφελείς, εξαπατημένους μέχρι (βέβαια τους πιο πολλούς) ανενημέρωτους.

Παραμένω στο ότι το ερώτημα 'Πώς τα ιδιωτικά θα βελτιώσουν τα δημόσια' είναι ασυνάρτητο.

Ελπίζω στη συνέχιση της κουβέντας, και επιφυλάσσομαι για περαιτέρω διευκρινήσεις στα ιδεολογήματα της ιδιωτεύουσας παιδείας και του αυτιστικού ανταγωνισμού της.

« Last Edit: January 17, 2007, 11:40:28 am by dimakis » Logged
Sanctifier
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 11/01
« Reply #399 on: January 17, 2007, 02:59:02 am »

Quote from: pandora on January 08, 2007, 21:06:16 pm
Ήμουν στη συνέλευση σήμερα και είμαι πολύ χαρούμενη που το φοιτητικό κίνημα έδειξε σήμερα οτι υπάρχει και δεν έσβησε όπως θα πίστευαν αρκετοί μετά την κινητοποίηση του Μαϊου - Ιουνίου.  Smiley
[...]

Πάντως αν και το πλάισιο που κατά τη γνώμη μου εκφράζει καλύτερα την μορφή του αγώνα που θέλουμε να έχουν οι φοιτητικές κινητοποιήσεις και την αγωνία των σημερινών φοιτητών και αυριανών εργαζομένων και εκφράζει μια περισσότερο αριστερή σκέψη είναι το πλαίσιο των ανένταχτων- εαακ - αριστερά σχήματα κτλ, δεν μπορώ ωστόσο να μην πώ ένα μεγάλο μπράβο στη  ΠΑΣΠ  για το πλαίσιο που κατέβασε που ήταν σχεδόν άψογο. Συγκεκριμένα σημεία που μου άρεσαν και μου έκαναν εντύπωση :

[...]

4)"Ζητάμε την αναγνώριση του τίτλου master of engineering  σε ενιαίο πενταετή κύκλο σπουδών πάνω στη  διπλωματική".

++++++++  διότι εμείς τί είμαστε σε σχέση με τους έξω που σπουδάζουν 3 χρόνια μόνο?? Οι βλάκες της υπόθεσης?????

[...]


Αληθεια με αυτο το θεμα τι γινεται ?
Καποια πρωτοβουλια δεν ειχε ξεκινησει απο τους προεδρους των τμηματων των πολυτεχνικων σχολων ?



« Last Edit: January 17, 2007, 03:01:24 am by Sanctifier » Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #400 on: January 17, 2007, 03:08:49 am »

Δείτε κι αυτό...

American College of Thessaloniki
The university division of Anatolia


http://www.act.edu/index.jsp
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #401 on: January 17, 2007, 03:19:19 am »

Αυτό που πρεπει να μας απασχολεί ειναι γιατί υπάρχουν τα ιδιωτικά και τα φροντιστήρια. Και η απαντηση είναι γιατι η μέση εκπαίδευση πάσχει και μαλιστα εδώ και πολύ καιρό.

Μήπως θα έπρεπε να ξεκινούσε μια ουσιαστική μεταρρυθμιση για βελτιωση στην μεση εκπάιδευση? Αν γινόταν ετσι, τα ιδιωτικά δεν ειχαν τόση πελατεια  ουτε αφορμές ύπαρξης...


ΥΓ δεν θα ήταν καλύτερα να μεταφερθουν τα ποστς περι ιδιωτικων σχολείων σε νέο τοπικ???
Logged

pmousoul
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #402 on: January 17, 2007, 04:16:49 am »

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 02:44:39 am

Ο θεσμός των Πολυκλαδικών Λυκείων πήγε να ανοίξει λίγο τους ορίζοντες αυτούς, αλλά φρόντισαν να του κόψουν τα πόδια, μαζί με τον ορθολογισμό των βιβλίων του Κασσέτου.


Kαι 'γω πολυκλαδικό λύκειο τελείωσα... στην Κύπρο!

Ο κλάδος μου λεγόταν Πρακτικό!

Το επίπεδο... τρομακτικά υψηλό!

4 ώρες εργαστήρια (2 χημείας, 2 φυσικής) την εβδομάδα για διεξαγωγή πειραμάτων - εφαρμογών της θεωρίας που μαθαίναμε στο μάθημα της χημείας και της φυσικής! Στην αρχή της κάθε εβδομάδας παραδίδαμε αναφορά της κάθε πειραματικής άσκησης η οποία περιείχε την αντίστοιχη θεωρία, περιγραφή του πειράματος, πίνακες μετρήσεων, γραφικές παραστάσεις και μαθηματικές εκφράσεις που αναπαριστούσαν τις γραφικές παραστάσεις που βγάζαμε για επαλήθευση των νόμων που μαθαίναμε στην θεωρία...

Τα μαθηματικά... Καλύψαμε μέχρι και τα μαθηματικά του πρώτου εξαμήνου του τμήματός μας καθώς και πολλά στοιχεία συνδιαστικής, πιθανοτήτων και στατιστικής. Εγώ μετά από 2 χρόνια στρατό δεν χρειάστηκε να διαβάσω μαθηματικά για το πρώτο εξάμηνο!

Επειδή το λύκειο είναι απέναντι από το σπίτι μου το επισκέπτομαι καμιά φορά για να χαιρετήσω τους παλιούς καθηγητές μου... Με βλέπει λοιπόν η φυσικός μου και λέει στους μαθητές που βρίσκοταν γύρω της : "Παιδιά από εδώ ο Παναγιώτης από το προτελευταίο πρακτικό!"...και το είπε με περηφάνια αλλά και στεναχώρια μαζί γιατί πλέον όλα τα λύκεια έχουν γίνει ενιαία.

Δεν συγκρίνεται αυτό το δημόσιο σχολείο με κανένα ιδιωτικό και ας μην είχε τις καλύτερες εγκαταστάσεις της χώρας. Τις ίδιες εγκα
64;αστάσεις έχει και σήμερα αλλά το επίπεδο είναι πολύ χαμηλότερο λόγω του προγράμματος του ενιαίου λυκείου και λόγω των αντίστοιχων με αυτό βιβλίων!


Οι καθηγητές μου (μαθηματικοί, χημικοί, φυσικοί, φιλόλογοι) στα πανεπιστήμια της Ελλάδας τελείωσαν...

Όσον αφορά τα φροντιστήρια... "πήγαινα" μονάχα στην τρίτη λυκείου γιατί ήταν θέλημα της μάνας μου! Το πήγαινα είναι σε εισαγωγικά γιατί πολλές φορές είτε δεν πήγαινα (καθόμουν στο σπίτι και διάβαζα), είτε πήγαινα για μπάσκετ τις ώρες εκείνες, εν γνώσει της μάνας μου.

Το πιο πολύτιμο που αποκόμισα από το δημόσιο πολυκλαδικό λύκειο :

Δεν με δίδαξε τρόπους για να μαθαίνω, με δίδαξε να σκέφτομαι!
« Last Edit: January 17, 2007, 14:35:37 pm by ngine13 » Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #403 on: January 17, 2007, 13:37:57 pm »

αυτό για τα Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια...είχαν ξεκινήσει πειραματικά...και είχαν ως σκοπό σιγά σιγά όλα τα λύκεια να γίνει ΕΠΛ...αλλά δεν τα στήριξαν ούτε οι τοπικές κοινωνίες ούτε οι καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης...ενδείκτικα...τα έλεγαν "πράσινα" σχολεία..γιατί είχαν στηθεί από την κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ...και τα στήριζαν οι καθηγητές που συμμετείχαν στις λεγόμενες κλαδικές του Πα.Σο.Κ....στις περισσότερες πόλεις τα ΕΠΛ είχαν τη φήμη του "κακού" σχολείου...αλλά και όσα γνωρίζω από τον πατέρα μου που δούλεψε σχεδόν από την αρχή ιδρύσεως του ΕΠΛ νομίζω εκείνο το εγχείρημα ήταν από τα πιο σοβαρά στην βαθμίδα του Λυκείου...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
pmousoul
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ¶ρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #404 on: January 17, 2007, 13:57:12 pm »

Quote from: apostolos1986 on January 17, 2007, 13:37:57 pm
αυτό για τα Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια...είχαν ξεκινήσει πειραματικά...και είχαν ως σκοπό σιγά σιγά όλα τα λύκεια να γίνει ΕΠΛ...αλλά δεν τα στήριξαν ούτε οι τοπικές κοινωνίες ούτε οι καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης...ενδείκτικα...τα έλεγαν "πράσινα" σχολεία..γιατί είχαν στηθεί από την κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ...και τα στήριζαν οι καθηγητές που συμμετείχαν στις λεγόμενες κλαδικές του Πα.Σο.Κ....στις περισσότερες πόλεις τα ΕΠΛ είχαν τη φήμη του "κακού" σχολείου...αλλά και όσα γνωρίζω από τον πατέρα μου που δούλεψε σχεδόν από την αρχή ιδρύσεως του ΕΠΛ νομίζω εκείνο το εγχείρημα ήταν από τα πιο σοβαρά στην βαθμίδα του Λυκείου...

Πάντως οι καθηγητές στην Κύπρο θεωρούν ότι ήταν η καλύτερη μορφή λυκείου που έχει περάσει από το εκπαιδευτικό σύστημα (όλα τα λύκεια στην Κύπρο για τουλάχιστον 10 χρόνια, μπορεί και περισσότερα, ήταν πολυκλαδικά)! Και είχαν προβάλει (οι καθηγητές) τότε πολλές αντιρρήσεις για την μετατροπή τους σε ενιαία (λόγω του χαμηλότερου επιπέδου του ενιαίου), αλλά τελικά επικράτησε το υπουργείο...

Συγκεκριμένα ο μαθηματικός μου που τον είχα ρωτήσει τη γνώμη του για τα ενιαία και γι' αυτήν την αλλαγή μου είχε πει : "Μην γίνεις ποτέ εκπαιδευτικός..."

Να σημειώσω ότι πριν την μετατροπή των λυκείων σε ενιαία δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στην μέση εκπαίδευση η οποία χρόνο με τον χρόνο γινόταν καλύτερη, με αποτέλεσμα να φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σήμερα μετά από αυτήν την μετατροπή έχουν δημιουργηθεί προβλήματα με τα προγράμματα, τις υποδομές κ.λπ.
« Last Edit: January 17, 2007, 14:33:46 pm by ngine13 » Logged
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...