• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:05:28 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:05:28 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 203
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 126
Total: 198
gp6
aggp
kosovi
AristeidisM
George_RT
Nikos_313
kathrin_p
maria.r
Kv
thegreekbaron
Chaidec
jimalexoud
Chrisapostol
AggelosZ
al3xts
Gagauss
anstaik
Petros Ts
Juror8
pdiamantis
Chr1sgr
cremidhs
jkara
ore525
Konstantina Karamani
sassi
meliou
Fotis
aorologas
giorgos_skl
Petran25
gntitsios
Evripidis
thanosn
george14
vaggelis.ntokas
Nikos.Ts
geo66
papajohnn06
Antreas17
Antigoni
vasilis saitis
Mr Z
soktas
Annapar
Lefo
dr.giorgos
daphnenik
ThanosKoutsoump
mgrivab
JiMan5
NickSpan
georkala
chrysa.tsilika
chriskazakos
anna.ts
noys
naoumvogia
evax
useranknown
nikos123321
Don
Gone_Forever
ioannidisg
tasos gourd
stefpapa21
nikd
themisb
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα (Moderators: PolarBear, tzortzis) > ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Down Print
Author Topic: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22  (Read 9895 times)
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1395


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #30 on: September 30, 2021, 21:19:35 pm »

oτι να ναι την κολοκυθια παιζουν τι υποχρεωτικα τι αποκλειστικα  Grin Grin
Logged
Katarameno
Διεστραμμένος
**********
Posts: 23573


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #31 on: September 30, 2021, 23:00:07 pm »

Quote from: okan on September 30, 2021, 17:50:59 pm
1) Ο υπεύθυνος Covid της σχολής μας ποιος είναι;
Τον λυπάμαι τον κ. Δημουλιά  Undecided

Quote from: okan on September 30, 2021, 17:50:59 pm
2) Η ιχνηλάτηση πως θα γίνεται από τη στιγμή που δεν καθόμαστε κάπου συγκεκριμένα με σταθερό περίγυρο;

#Covid_Is_Airborne #Aerosol_Transmission
Αιωρείται και εξαπλώνεται σε ένα κλειστό χώρο όπως ο καπνός του τσιγάρου.
Ναι μεν οι κοντινοί στις γύρω θέσεις είναι πιο πιθανό να κολλήσουν αλλά όχι μόνο.
Πχ: Σε εστιατόριο (στη Γαλλία αν θυμάμαι καλά) πήγε κάποιος θετικός στην τουαλέτα, και μετά από 40 λεπτά πήγε άλλος και τον κόλλησε.

Άρα αν θες να κάνεις ιχνηλάτηση, όλη η αίθουσα (και ο διδάσκων? που θα έχει μπει σε άλλες πόσες αίθουσες?) μπαίνει σε καραντίνα και πρέπει να τους κάνεις 1 τεστ μετά από 4-5 μέρες και 2ο τεστ PCR μετά από άλλες 4-5 μέρες για να είσαι σίγουρος οτι έπιασες όλους όσους κόλλησαν από τον έναν θετικό. Τα self-test και τα rapid δεν έχουν μεγάλη ακρίβεια και δεν είναι εγγύηση οτι τους έπιασες όλους.

Εγώ άλλο απορώ με όσους από εσάς θέλετε (με το δίκιο σας) να ξεκινήσουν τα δια ζώσης : Δλδ πιστεύετε οτι θα αντέχετε να φοράτε όλη μέρα σωστά δλδ ερμητικά μάσκες και το προτιμάτε από την εξ αποστάσεως όπου τουλάχιστον είσαι χαλαρός χωρίς μάσκα αραχτός σπίτι σου? Εγώ στη θέση σας θα παρακολουθούσα όσα γίνεται από απόσταση. Καλά, και τότε, που δεν είχαμε πανδημία SARS-Cov-2 από πολύ μεγάλη απόσταση τα "παρακολουθούσα", από το κρεβάτι μου ή από κανένα δισκάδικο, καμιά καφετερία... Cheesy Grin

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
David Fisman
@DFisman · 5h

And those who have been paying attention know that if we are getting strong effects from HEPA, that is proof of concept of dominant aerosol transmission.  And a reminder of why HEPA, ventilation and proper respirators, combined with vaccines, are our road out of the pandemic.

Quote Tweet

David Fisman
@DFisman · 5h

Looking at how nicely Ontario is doing, and what we're doing differently from other places (and last year),  can't help but wonder whether school-based HEPA air cleaners are under-appreciated as a source of difference. R in Ontario remains just below 1, vs. > 1 in  QC, BC, AB, MB



https://twitter.com/DFisman/status/1443592682081640455
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
https://threadreaderapp.com/thread/1426206066912763909.html
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Eric Topol
@EricTopol · Aug 20

What works to reduce #SARSCoV2 aerosol transmission in schools?
Opening windows: 14-fold decrease
Surgical face masks: 8-fold decrease
[Natural ventilation, face masks, HEPA filtration]:
≥ 30-fold decrease

Details here, preprint

SARS-CoV-2 aerosol transmission in schools: the effectiveness of different interventions
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.17.21262169v1
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.17.21262169v2


https://twitter.com/EricTopol/status/1428776963829747712
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
SARS-CoV-2 aerosol transmission in schools: the effectiveness of different interventions
Jennifer Villers, Andre Henriques, Serafina Calarco, Markus Rognlien, Nicolas Mounet, James Devine, Gabriella Azzopardi, Philip Elson, Marco Andreini, Nicola Tarocco, Claudia Vassella, Olivia Keiser
doi: https://doi.org/10.1101/2021.08.17.21262169
This article is a preprint and has not been peer-reviewed [what does this mean?]. It reports new medical research that has yet to be evaluated and so should not be used to guide clinical practice.

Abstract

Background
Indoor aerosol transmission of SARS-CoV-2 has been widely recognized, especially in schools where children remain in closed indoor spaces
and largely unvaccinated. Measures such as strategic natural ventilation and high efficiency particulate air (HEPA) filtration remain poorly implemented and mask mandates are often progressively lifted as vaccination rollout is enhanced.

Methods
We adapted a previously developed aerosol transmission model to study the effect of interventions (natural ventilation, face masks, HEPA filtration, and their combinations) on the concentration of virus particles in a classroom of 160 m3 containing one infectious individual. The cumulative dose of viruses absorbed by exposed occupants was calculated.

Results
The most effective single intervention was natural ventilation through the full opening of six windows all day during the winter (14-fold decrease in cumulative dose), followed by the universal use of surgical face masks (8-fold decrease). In the spring/summer, natural ventilation was only effective (≥ 2-fold decrease) when windows were fully open all day. In the winter, partly opening two windows all day or fully opening six windows at the end of each class was effective as well (≥ 2-fold decrease). Opening windows during yard and lunch breaks only had minimal effect (≤ 1.2-fold decrease). One HEPA filter was as effective as two windows partly open all day during the winter (2.5-fold decrease) while two filters were more effective (4-fold decrease). Combined interventions (i.e., natural ventilation, masks, and HEPA filtration) were the most effective (≥ 30-fold decrease). Combined interventions remained highly effective in the presence of a super-spreader.


Conclusions
Natural ventilation, face masks, and HEPA filtration are effective interventions to reduce SARS-CoV-2 aerosol transmission. These measures should be combined and complemented by additional interventions (e.g., physical distancing, hygiene, testing, contact tracing, and vaccination) to maximize benefit.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.17.21262169v2
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Quote from: airguitar on September 30, 2021, 21:19:35 pm
oτι να ναι την κολοκυθια παιζουν τι υποχρεωτικα τι αποκλειστικα  Grin Grin
Μη γράφεις οποιαδήποτε λέξη με τη ρίζα "κολοκυθ*" . Κάθε φορά που πληκτρολογείται κλείνει επειγόντως εισιτήρια από Πράγα η Pentium Kiss
« Last Edit: October 01, 2021, 00:08:07 am by Katarameno » Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Διάλεξις
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1283



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #32 on: September 30, 2021, 23:27:55 pm »

Quote from: airguitar on September 30, 2021, 21:19:35 pm
oτι να ναι την κολοκυθια παιζουν τι υποχρεωτικα τι αποκλειστικα  Grin Grin

"Αποκλειστικά" σημαίνει ότι θα γινόταν μόνο δια ζώσης χωρίς zoom.
Logged
Katsavidi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 269


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #33 on: September 30, 2021, 23:32:13 pm »

 Γράφει η ανακοίνωση:

- Προμήθεια ηλεκτρονικού υλικού για την υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης (κάμερες, ηχεία, ακουστικά, οθόνες, συστήματα τηλεκπαίδευσης και υβριδικής διδασκαλίας), αξίας 613.500 ευρώ, με χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ.

-Παράλληλα, ξεκίνησε η υλοποίηση της πράξης «Ενίσχυση υποδομών για την προαγωγή του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΑΠΘ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», συνολικού προϋπολογισμού 4.24 εκ. ευρώ, στην οποία μεταξύ των άλλων περιλαμβάνεται η αναβάθμιση οπτικοακουστικού εξοπλισμού 120 περίπου αιθουσών διδασκαλίας του ΑΠΘ με τον ταυτόχρονο εμπλουτισμό των ψηφιακών εργαλείων υποστήριξης της ηλεκτρονικής μάθησης.

Δηλαδή συγνώμη...613.500 και 4.24 εκ. = κοντα 5 εκατομμυρια ευρώ τα οποία δίνονται για ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ υποδομές ενώ υποτίθεται ότι ψάχνανε πόρους για μαθήματα ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ. Αλλά εντάξει δόθηκαν και 100-200 χιλιαρικα για αντισηπτικα και φιλτρα αέρα...Φοβερή προεργασία για δια ζώσης άνοιγμα...Για όνομα του θεού δηλαδή...Με 5 εκατομμυρια χτίζαμε ένα ακόμα πολυτεχνειο που λεει ο λόγος και είμασταν και άπλες...Ή γινόταν πρόσληψη διδακτικου προσωπικού για σπασιμο στα τμηματα, αντί να δοθούν 5 εκ ευρώ για να βλέπουν οι μισοι livestream.

ΥΓ καλά το ότι θα κανονίζουμε μόνοι μας ποιοι θα μπουν στην δια ζώσης αίθουσα και ποιοι στο livestream μπορούμε να φανταστούμε όλοι πως θα πάει...Μουσικές καρέκλες...Εδώ δεν χωρούσαμε προ κοβιντ...Τέσπα όχι πως έχει σημασία...Από την κατανομή των χρημάτων φαίνεται το ''πλάνο''. Ανοίγουμε για καμια βδομάδα, καποιος θα κολλήσει κάπου έξω (σε κανα λεωφορείο ας πούμε). Και μετά θα τραβήξουμε ένα κλείσιμο. Εδώ επανέρχεται το ''πανεξυπνο'' 1-6 απαγόρευση. Μην ξαναρθει κανα lockdown που δε θα ξαναρχοταν γιατί μας ζηλευει όλη η Ευρώπη με το πόσο τάπα τα παμε όλα.
Logged
Διάλεξις
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1283



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #34 on: October 01, 2021, 00:46:50 am »

Τα παραπάνω αφορούν δαπάνες από την εποχή της καραντίνας, πχ αυτό με τα 4,2 εκ είναι από τον Απρίλιο του 2020.
Logged
Katsavidi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 269


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #35 on: October 01, 2021, 02:21:35 am »

Quote from: Διάλεξις on October 01, 2021, 00:46:50 am
Τα παραπάνω αφορούν δαπάνες από την εποχή της καραντίνας, πχ αυτό με τα 4,2 εκ είναι από τον Απρίλιο του 2020.

Το κομμάτι στο οποίο αναφέρεται το ποσο ξεκινάει λέγοντας:

 '' γ. Ενέργειες στις οποίες προέβη το Α.Π.Θ.
Όπως αναφέρθηκε, το Α.Π.Θ. προέβη έγκαιρα και πρώτο από όλα τα Α.Ε.Ι. σε υλοποίηση ενός αριθμού ενεργειών και δράσεων για την επιστροφή στη δια ζώσης διδασκαλία και συγκεκριμένα: ''

και μέσα σε αυτές τις ενέργειες για την επιστροφή στη δια ζώσης έγραφε και αυτά τα ποσά. Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να είναι δαπάνη από την εποχή της καραντίνας. Δεν το γνώριζα. Έκρινα εκ των γραφόμενων της ανακοίνωσης. Η διατύπωση της ανακοίνωσης πάντως είναι παραπλανητική ως έχει. Εφόσον πρόκειται για ποσά που αφορούν την τηλεκπαίδευση εν μέσω καραντίνας και όχι ''ενέργειες για την επιστροφή στη δια ζώσης διδασκαλία'' κακώς η πρυτανεία τα βάζει στη λίστα με αυτόν τον τίτλο.
Logged
Katarameno
Διεστραμμένος
**********
Posts: 23573


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #36 on: October 01, 2021, 05:07:03 am »

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Use of portable air cleaners to reduce aerosol transmission on a hospital coronavirus disease 2019 (COVID-19) ward

Published online by Cambridge University Press:  24 June 2021

Kristy L. Buising, Robyn Schofield, Louis Irving, Melita Keywood, Ashley Stevens, Nick Keogh, Grant Skidmore, Imogen Wadlow, Kevin Kevin, Behzad Rismanchi, Amanda J. Wheeler, Ruhi S. Humphries, Marion Kainer, Jason Monty, Forbes McGain and Caroline Marshall

Abstract
Objective:
To study the airflow, transmission, and clearance of aerosols in the clinical spaces of a hospital ward that had been used to care for patients with coronavirus disease 2019 (COVID-19) and to examine the impact of portable air cleaners on aerosol clearance.

Design:
Observational study.

Setting:
A single ward of a tertiary-care public hospital in Melbourne, Australia.

Intervention:
Glycerin-based aerosol was used as a surrogate for respiratory aerosols. The transmission of aerosols from a single patient room into corridors and a nurses’ station in the ward was measured. The rate of clearance of aerosols was measured over time from the patient room, nurses’ station and ward corridors with and without air cleaners [ie, portable high-efficiency particulate air (HEPA) filters].

Results:
Aerosols rapidly travelled from the patient room into other parts of the ward. Air cleaners were effective in increasing the clearance of aerosols from the air in clinical spaces and reducing their spread to other areas. With 2 small domestic air cleaners in a single patient room of a hospital ward, 99% of aerosols could be cleared within 5.5 minutes.


Conclusions:
Air cleaners may be useful in clinical spaces to help reduce the risk of acquisition of respiratory viruses that are transmitted via aerosols. They are easy to deploy and are likely to be cost-effective in a variety of healthcare settings.


https://www.cambridge.org/core/journals/infection-control-and-hospital-epidemiology/article/abs/use-of-portable-air-cleaners-to-reduce-aerosol-transmission-on-a-hospital-covid19-ward/17C5199D3903ABD465017C34AA741826
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"γ. Ενέργειες στις οποίες προέβη το Α.Π.Θ.

Όπως αναφέρθηκε, το Α.Π.Θ. προέβη έγκαιρα και πρώτο από όλα τα Α.Ε.Ι. σε υλοποίηση ενός αριθμού ενεργειών και δράσεων για την επιστροφή στη δια ζώσης διδασκαλία και συγκεκριμένα:

·      Προμήθεια 150 συσκευών καθαρισμού αέρα με φίλτρα HEPA για χρήση σε 84 αμφιθέατρα και αίθουσες διδασκαλίας χωρίς δυνατότητα φυσικού εξαερισμού, αξίας 110.000 ευρώ σε βάρος του τακτικού προϋπολογισμού. Συγκεντρώνονται επιπλέον ανάγκες σε αίθουσες διδασκαλίας με ελλιπή εξαερισμό για προμήθεια συσκευών καθαρισμού αέρα με χρηματοδότηση από άλλη πηγή (π.χ. ΕΛΚΕ)
.

Όταν για ένα δωμάτιο νοσοκομείου χρειάζονται 2 σπιτικές συσκευές φιλτραρίσματος για να επιτευχθεί το 99% σε 5,5 λεπτά για ένα αμφιθέατρο όπως τα 2 στο φουαγιέ πόσες συσκευές χρειάζονται?
Οι 150 συσκευές για όλο το ΑΠΘ!!! για τα "84 αμφιθέατρα και αίθουσες διδασκαλίας χωρίς δυνατότητα φυσικού εξαερισμού" είναι νομίζω πολύ λίγες. Δλδ για τις αίθουσες εκεί Α5 Audi Α3 πως τις λέτε που έχουν παράθυρα δεν προβλέπεται ούτε 1 ?
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1395


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #37 on: October 01, 2021, 11:07:47 am »

Quote from: The Audacious AI on September 30, 2021, 17:33:09 pm
Σου βρίσκω με 59 ευρώ
και θερμομετρο αχαχ
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #38 on: October 01, 2021, 11:24:26 am »

έχει ανοίξει ένα poll πάνω πάνω στο topic, ψηφίστε για το πως θα παρακολουθήσετε τα μαθήματα του νέου εξαμήνου.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #39 on: October 01, 2021, 14:06:22 pm »

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΑΠΘ
Quote
Η Σύγκλητος του ΑΠΘ αποφάσισε ότι η έναρξη των μαθημάτων α΄ και β΄ κύκλου σπουδών θα γίνει τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021, προκειμένου να γίνει η καταλληλότερη δυνατή προετοιμασία για την έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

 Εκπαιδευτική διαδικασία

Σε ότι αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία, ισχύουν σύμφωνα με τις σχετικές ΚΥΑ και τις αποφάσεις της Συγκλήτου τα ακόλουθα:
Σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται με φυσική παρουσία, συμμετέχουν υποχρεωτικά μόνο φυσικά πρόσωπα που έχουν εμβολιαστεί, νοσήσει ή διαγνωστεί αρνητικοί σε εργαστηριακό έλεγχο για κορωνοϊό COVID-19 με τη μέθοδο PCR ή Rapid Test, με τις ειδικότερες προϋποθέσεις της Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 4406/24-9-2021).

Κάθε φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει σε εκπαιδευτική διαδικασία με φυσική παρουσία, υποχρεούται να φέρει σε έντυπη μορφή το απαιτούμενο, ανά περίπτωση, πιστοποιητικό ή βεβαίωση που αποδεικνύει την πλήρωση των παραπάνω προϋποθέσεων καθώς και σχετικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας.

Κατά την έναρξη ή τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ο διδάσκων κάθε μαθήματος δύναται να ζητήσει την επίδειξη του απαιτούμενου, ανά περίπτωση, πιστοποιητικού ή βεβαίωσης κάθε παρευρισκόμενου φυσικού προσώπου σε χώρους όπου διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Στα εργαστήρια και τις κλινικές ασκήσεις, ο διδάσκων παρακολουθεί υποχρεωτικά την τήρηση των παραπάνω προϋποθέσεων.

Η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική για όλα τα φυσικά πρόσωπα: α) σε όλους τους χώρους που διεξάγεται δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, β) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των Α.Ε.Ι. και τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους φοιτητικών εστιών, και γ) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους των Α.Ε.Ι. όπου παρατηρείται συνωστισμός.

Οι αίθουσες χρήσης πολυμέσων, τα φοιτητικά αναγνωστήρια, τα σπουδαστήρια, οι χώροι μελέτης φοιτητών, οι βιβλιοθήκες των Α.Ε.Ι. και τα Μουσεία των Α.Ε.Ι. λειτουργούν κανονικά σύμφωνα με το ειδικότερο κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας τους. Κατά την είσοδο στους παραπάνω χώρους, απαιτείται από τους εισερχόμενους η επίδειξη του απαιτούμενου, ανά περίπτωση, πιστοποιητικού ή βεβαίωσης, με ταυτόχρονο έλεγχο ταυτοπροσωπίας.

Εάν κάποιος φοιτητής εμφανίσει ύποπτα συμπτώματα, υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα τους διδάσκοντες των μαθημάτων στα οποία συμμετείχε, καθώς και τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 ανά περίπτωση προκειμένου να αξιολογηθεί το περιστατικό σύμφωνα με το πρωτόκολλο διαχείρισης κρούσματος.

Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Καλά ο διδάσκων του μαθήματος θα κάνει τον έλεγχο των πιστοποιητικών;
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Μπιγκόνια
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 21436



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #40 on: October 01, 2021, 14:22:03 pm »

Quote from: Caterpillar on October 01, 2021, 14:06:22 pm
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΑΠΘ
Καλά ο διδάσκων του μαθήματος θα κάνει τον έλεγχο των πιστοποιητικών;


Quote
Κατά την έναρξη ή τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ο διδάσκων κάθε μαθήματος δύναται να ζητήσει την επίδειξη του απαιτούμενου, ανά περίπτωση, πιστοποιητικού ή βεβαίωσης κάθε παρευρισκόμενου φυσικού προσώπου σε χώρους όπου διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Στα εργαστήρια και τις κλινικές ασκήσεις, ο διδάσκων παρακολουθεί υποχρεωτικά την τήρηση των παραπάνω προϋποθέσεων.
που σημαίνει ότι θα μπορεί. Υποτίθεται ότι έχει γίνει πρόσληψη ατόμων για αυτή τη δουλειά. Ο κάθε διδάσκων θα μπορεί και αυτός άμα θέλει εξτρά. Αλλά να κάνουν και οι διδάσκοντες τον έλεγχο, στα πρώτα έτη δεν θα γίνει ποτέ μάθημα, μόνο έλεγχος
Logged

Αν με πληρώσετε, καθαρίζω τις ανακοινώσεις μία στο τόσο.

I'm living in the strange days, I'm living in a world that I don't know
Get ready for the dark age, I'm living in the strange days, so
Say goodbye to the silence, We can dance to the sirens
Strange days, here we come

Quote from: Σούλης
το οριο ειναι o nyquist, δλδ αμα τα περασεις/διαβάσεις τουλαχιστον 2 φορες μαλλον πας για 5αρι
geraltofrivia
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 102


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #41 on: October 01, 2021, 14:59:40 pm »

Εν τελη θα γινεται και ταυτοχρονη μεταδοση;
Logged
Σουλης
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 679


θκο μας παιδακ


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #42 on: October 01, 2021, 15:39:20 pm »

Quote from: Caterpillar on October 01, 2021, 14:06:22 pm
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΑΠΘ
Καλά ο διδάσκων του μαθήματος θα κάνει τον έλεγχο των πιστοποιητικών;


Quote
Κάθε φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει σε εκπαιδευτική διαδικασία με φυσική παρουσία, υποχρεούται να φέρει σε έντυπη μορφή το απαιτούμενο, ανά περίπτωση, πιστοποιητικό ή βεβαίωση που αποδεικνύει την πλήρωση των παραπάνω προϋποθέσεων καθώς και σχετικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας.

τι εντυπο ρε πατε καλα; τοσες εφαρμογες υπαρχουν. ασε που το εντυπο παραχαρασσεται πιο ευκολα
Logged

Quote from: Karaμazoβ on March 01, 2010, 00:49:39 am
μη φοβάσαι δεν θα τον κλείσουν, θα τον πουλήσουν. Και ως ιδιωτικό μονοπωλιο (μαζι με τα αεροπλάνα του Βγενό και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ) θα μας γαμήκουν.
Relexility
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 22



View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #43 on: October 02, 2021, 20:03:39 pm »

Με βαση το πολλ , πολλοι ειναι αυτοι που θα παρακολουθησουν τα μαθηματα ηλεκτρονικά . Ισως αυτο το ποσοστο να αυξηθεί μετα τις 2 πρωτες εβδομάδες. Ισως να είναι μι σωστη αποφαση για το τμημα .
Logged
FlameDark
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 84


View Profile
Re: ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
« Reply #44 on: October 02, 2021, 20:14:05 pm »

Θα μπορούσαν να γίνουν εξ αποστάσεως και να δώσουμε απλά δια ζώσης
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...