• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 14:11:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 14:11:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 44
Guests: 931
Total: 975
Theoxarhs Bladimiros
Stathisxd
ggalamat
vaggelisx
athinakal
mdimitrig
Stavkan
kakousios
Tesla_1
sassi
GiannisT
georkala
ThanosKoutsoump
protians
mariia
kgakisb
hacky
gcheristanidhs
Roidos
tryf
Master oogway
chris123
agkentzi
gkaramp
mprait
ttsengel
IASONK
George_RT
xorxe
iliaskou
christina02
sterxz
Tzikaman
Milky
LelisNiko
Captain
george14
kostisgialamas
gapadab06
JoHn!
AcDimitri
tasos_ntv
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21  (Read 37816 times)
danaerose
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #45 on: November 22, 2020, 14:18:44 pm »

Quote from: Arcade on November 22, 2020, 02:26:22 am
Επίσης γράφει στην εκφώνηση ότι τα k'n k'p πάνε από 50-150 *10^(-6) όμως σύμφωνα με τα models το k'p είναι 29 * 10^(-6) και το k'n είναι 96 * 10^(-6). Γιατί να μην βάλω αυτά στο σκριπτάκι μου; Γενικά τι χάος είναι αυτό που επικρατεί; Tongue
apo auta pou exw dei st spice genika mhn asxolhtheis me ta k ,mporeis n ta allaksei st tuning sto model editor an de se voleuoun
twra gia ton xatzopoulo sto vhma 4 pairnei lush gia to sxhma sth selida 48 opou to M3 einai p-mos,otan to velaki einai pros t mesa genika einai p -mos ta transistor desta sthn eikona pou sou episunaptw  Smiley


Από αυτά που έχω δει στο spice γενικά μην ασχοληθείς με τα κ, μπορείς να τα αλλάξεις στο tuning στο model editor αν δεν σε βολεύουν
τώρα για το Χατζόπουλο, στο βήμα 4 παίρνει λύση για το σχήμα στη σελίδα 48 όπου το Μ3 είναι p-mos, όταν το βελάκι είναι προς τα μέσα γενικά είναι p-mos τα transistor, δέστα στην εικόνα που επισυνάπτω Smiley

edit Μπιγκόνια: δεν γράφουμε Greeklish, δεν διαβάζονται
« Last Edit: November 23, 2020, 19:04:24 pm by Μπιγκόνια » Logged
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #46 on: November 22, 2020, 17:35:15 pm »

Quote from: panosnikos1998 on November 22, 2020, 11:36:42 am
Eπισυνάπτω παραμέτρους από παλιότερο ποστ του @Leo_Paranoid. Γενικά ότι απορίες έχετε θα δείτε να τις απαντάει σε προηγούμενες χρονιές ή να τις απαντάμε μεταξύ μας.

Το είχα δει αυτό το pdf, απλά έίναι περίεργο που άλλη διευκρίνιση δίνει κι άλλη τιμή έχουν αυτά που χρησιμοποιούμε. I'm gonna go with chatzopoulos on this one.

Quote from: danaerose on November 22, 2020, 14:18:44 pm
apo auta pou exw dei st spice genika mhn asxolhtheis me ta k ,mporeis n ta allaksei st tuning sto model editor an de se voleuoun
twra gia ton xatzopoulo sto vhma 4 pairnei lush gia to sxhma sth selida 48 opou to M3 einai p-mos,otan to velaki einai pros t mesa genika einai p -mos ta transistor desta sthn eikona pou sou episunaptw  Smiley

Κατάλαβα άρα λίγο με τα βελάκια ένας χαμούλης Tongue κοίτα είδα ότι αν αντιστρέψεις όλα τα n με p (και το ανάποδο) πάλι δουλεύει, οπότε θα το κάνω έτσι, thanks Smiley
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
ioannis
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 30


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #47 on: November 23, 2020, 11:39:32 am »

Ποια κυματομορφή αντιστοιχεί στην Pdiss για το simulation; Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η σωστή (η (Ι5+Ι6)*(Vdd+|Vss|) μου βγαίνει διαφορετική από το άθροισμα των ισχύων των τρανζίστορ).
Logged
Sap
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #48 on: November 23, 2020, 14:22:24 pm »

Παίδες, μια ερώτηση. Ξέρει κανείς την εργασία του τελεστικού ενισχυτή μπορούμε αν θέλουμε να την παραδόσουμε τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο και να εξεταστούμε τότε;
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #49 on: November 24, 2020, 20:54:41 pm »

Quote from: panosnikos1998 on November 22, 2020, 11:36:42 am
Eπισυνάπτω παραμέτρους από παλιότερο ποστ του @Leo_Paranoid. Γενικά ότι απορίες έχετε θα δείτε να τις απαντάει σε προηγούμενες χρονιές ή να τις απαντάμε μεταξύ μας.

@panosnikos1998 σωραίος

Quote from: Arcade on November 22, 2020, 17:35:15 pm
Κατάλαβα άρα λίγο με τα βελάκια ένας χαμούλης Tongue κοίτα είδα ότι αν αντιστρέψεις όλα τα n με p (και το ανάποδο) πάλι δουλεύει, οπότε θα το κάνω έτσι, thanks Smiley

Και οι δυο αρχιτεκτονικές δουλεύουν, αλλά υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δες θεωρία, γιατί πέφτει ερώτηση.

Quote from: ioannis on November 23, 2020, 11:39:32 am
Ποια κυματομορφή αντιστοιχεί στην Pdiss για το simulation; Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η σωστή (η (Ι5+Ι6)*(Vdd+|Vss|) μου βγαίνει διαφορετική από το άθροισμα των ισχύων των τρανζίστορ).

Πήγαινε με αυτή του τύπου.

Quote from: Sap on November 23, 2020, 14:22:24 pm
Παίδες, μια ερώτηση. Ξέρει κανείς την εργασία του τελεστικού ενισχυτή μπορούμε αν θέλουμε να την παραδόσουμε τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο και να εξεταστούμε τότε;

Αν είσαι 7ο εξάμηνο, μπορείς να δώσεις Ιανουάριο και Σεπτέμβρη. Ιούνιο δίνουν μόνο όσοι συμμετέχουν στην πτυχιακή
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #50 on: November 24, 2020, 21:05:09 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on November 24, 2020, 20:54:41 pm
Και οι δυο αρχιτεκτονικές δουλεύουν, αλλά υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δες θεωρία, γιατί πέφτει ερώτηση.

Όταν λες θεωρία εννοείς τις διαφάνειες του χατζόπουλου ή υπάρχει κι άλλο υλικό που δεν έχω υπόψιν μου;
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #51 on: November 24, 2020, 21:24:59 pm »

Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει κάτι στις διαφάνειες.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
dim2712
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 274


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #52 on: November 24, 2020, 23:51:29 pm »

Quote from: Arcade on November 22, 2020, 17:35:15 pm

Κατάλαβα άρα λίγο με τα βελάκια ένας χαμούλης Tongue κοίτα είδα ότι αν αντιστρέψεις όλα τα n με p (και το ανάποδο) πάλι δουλεύει, οπότε θα το κάνω έτσι, thanks Smiley

Απ ότι καταλαβα η ερώτηση σου αναφέρεται στο γιατί χρησιμοποιούμε p-mos στην είσοδο. Αν ναι, τότε για να μη σε βάλω να ψάξει ςόλο το sedra , σελίδα 1007 και 1008 που μιλάει για SR έχει ένα καλό πρώτο σχόλιο.
Logged
tigriss
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 164


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #53 on: November 25, 2020, 00:40:43 am »

pera ap thn ergasia tou telestikou pou mallon prepei na thn exoume etoimh genarh, exei eipwthei kati gia thn allh ergasia?
Logged
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #54 on: November 25, 2020, 04:37:30 am »

Quote from: dim2712 on November 24, 2020, 23:51:29 pm
Απ ότι καταλαβα η ερώτηση σου αναφέρεται στο γιατί χρησιμοποιούμε p-mos στην είσοδο. Αν ναι, τότε για να μη σε βάλω να ψάξει ςόλο το sedra , σελίδα 1007 και 1008 που μιλάει για SR έχει ένα καλό πρώτο σχόλιο.

Will check, ευχαριστώ Smiley
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
danaerose
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #55 on: November 27, 2020, 11:42:34 am »

Ξέρει κανείς τι ακριβώς πρέπει να ανεβάσουμε απο τον φάκελο του spice στο elearning;
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #56 on: November 27, 2020, 14:17:29 pm »

Quote from: danaerose on November 27, 2020, 11:42:34 am
Ξέρει κανείς τι ακριβώς πρέπει να ανεβάσουμε απο τον φάκελο του spice στο elearning;

Κάνεις ενα συμπιεσμένο αρχείο με τον φάκελο του spice, την αναφορά σου και το script και το ανεβάζεις Τελεστικός Ενισχυτής 20/21.
Αν ο φάκελος του spice είναι μεγάλος, σβήστε τα simulation αρχεία.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
danaerose
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #57 on: November 27, 2020, 15:09:58 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on November 27, 2020, 14:17:29 pm
Κάνεις ενα συμπιεσμένο αρχείο με τον φάκελο του spice, την αναφορά σου και το script και το ανεβάζεις Τελεστικός Ενισχυτής 20/21.
Αν ο φάκελος του spice είναι μεγάλος, σβήστε τα simulation αρχεία.

το script το εχω περασει μαζι με την αναφορα και τα screenshot των προσομοιωσεων σε pdf βασικα
τον κωδικα δηλαδη και τα αποτελεσματα του workspace
αυτο ειναι οκει η ζητατε το αρχειο απο το matlab σε .mat ;
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #58 on: November 27, 2020, 16:27:37 pm »

Αν δεν σου κάνει κόπο, ανέβασε και το .mat
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
danaerose
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #59 on: November 27, 2020, 23:10:47 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on November 27, 2020, 16:27:37 pm
Αν δεν σου κάνει κόπο, ανέβασε και το .mat
Ανέβασα την εργασία στο elearning αλλά δεν έχω κάνει τελική υποβολή γιατί δεν ξέρω αν έχω βάλει σωστά τα αρχεία του matlab και του spice
Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά αν είναι οκει ή δε φαίνεται σε εσάς μέχρι να πατήσω τελική υποβολή;
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...