• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 01:18:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 01:18:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1119
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 24
Guests: 874
Total: 898
bougatsa
spetrakis
ALeXLe
linda
femanak
d0xa
Anastasiam
PANKRAV
katrine_riziq1
Chrysanthos
gorilaki
Vaskas
agkentzi
kkon
fkaravi
andreas2000
christina02
chaniotism
armadilo10
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018  (Read 56737 times)
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #75 on: May 14, 2018, 19:52:19 pm »

Quote from: Xplicit on May 14, 2018, 19:51:22 pm
Ευχαριστώ, αυτό έκανα για το Vto. Το αλλο όμως δεν το είδα στο μοντέλο των τρανζίστορ, ο Χατζο είδα ότι το έβαλε 0.55 σε ενα παράδειγμα.

μην σκας... παρε πρωτοβουλια  Cheesy Cool
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #76 on: May 14, 2018, 20:14:24 pm »

Quote from: leukosaraphs! on May 14, 2018, 19:52:19 pm
μην σκας... παρε πρωτοβουλια  Cheesy Cool

+1000000
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
kostascfc
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 78



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #77 on: May 14, 2018, 21:24:10 pm »

Είναι φυσιολογικό να μου βγάζει το σκριπτακι S πολυ μικρότερα του 1 ;
Είδα μέχρι και 0.04  Shocked
Logged
mprizou
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2059


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #78 on: May 14, 2018, 21:26:31 pm »

Quote from: kostascfc on May 14, 2018, 21:24:10 pm
Είναι φυσιολογικό να μου βγάζει το σκριπτακι S πολυ μικρότερα του 1 ;
Είδα μέχρι και 0.04  Shocked
αμα κανεις ceil() σε ολα τα S στο σκριπατακι σου θα στα βγαλει 1
Logged
mprizou
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2059


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #79 on: May 14, 2018, 21:27:53 pm »

με σκοπο να μειωσω το περιθωριο φασης ,"καταφερα" να το φτασω στις 65 μοιρες ομως ως αποτελεσμα εχω αρκετα μεγαλο GB (περιπου 17 Mega) ειναι φυσιολογικο?
« Last Edit: May 14, 2018, 21:44:22 pm by mprizou » Logged
kostascfc
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 78



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #80 on: May 14, 2018, 21:30:54 pm »

Quote from: mprizou on May 14, 2018, 21:26:31 pm
αμα κανεις ceil() σε ολα τα S στο σκριπατακι σου θα στα βγαλει 1

Ναι , αυτό κάνω αναγκαστικά , απλά ανησυχώ μήπως κάνω κάποιο λάθος που δε βλέπω

Ευχαριστώ πάντως  Smiley
Logged
MrRobot
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3467



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #81 on: May 14, 2018, 23:19:32 pm »

Quote from: kostascfc on May 14, 2018, 21:30:54 pm
Ναι , αυτό κάνω αναγκαστικά , απλά ανησυχώ μήπως κάνω κάποιο λάθος που δε βλέπω

Ευχαριστώ πάντως  Smiley

Μπορείς να αυξήσεις λίγο τον πυκνωτή αντιστάθμισης. Αντι δηλαδή να είναι 0.22 * CL να προσθέσεις 0.5pF σε αυτή την τιμή. Σε εμένα δούλεψε.
Logged
mgavalet
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #82 on: May 15, 2018, 12:58:47 pm »

προσπαθω να κανω προσομοιωση για να δω το κερδος Α αλλα μου πεταει ερρορ και δεν τρεχει .
δειχνω το κυκλωμα μου και το ερρρορ που βγαζει....
http://prntscr.com/ji2pad
http://prntscr.com/ji2pvp
http://prntscr.com/ji2q7j
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #83 on: May 15, 2018, 13:06:00 pm »

@mgavalet Το δείχνεις και με τον βελάκι. Εύκολο είναι να το διορθώσεις. Διάβασε πιο προσεκτικά το μήνυμα στην τελευταία φωτογραφία και θα το λύσεις.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
mprizou
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2059


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #84 on: May 15, 2018, 13:32:25 pm »

Στα αρχεια spice που θα παραδώσουμε χρειαζεται ενα schematic με το κυκλωμα μετα το tuning και ενα με την προσθηκη της widlar?
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #85 on: May 15, 2018, 13:35:34 pm »

Quote from: mprizou on May 15, 2018, 13:32:25 pm
Στα αρχεια spice που θα παραδώσουμε χρειαζεται ενα schematic με το κυκλωμα μετα το tuning και ενα με την προσθηκη της widlar?

Θα ανεβάσετε όλο τον τελικό φάκελο. Το τελικό κύκλωμα είναι αυτό με την widlar. Αν ο φάκελος είναι τεράστιος, σημαίνει ότι έχετε κρατήσει τα αρχεία προσομοίωσης, τα οποία δεν τα χρειάζεστε. Σβήστε τα και ανεβάστε το.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
mprizou
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2059


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #86 on: May 15, 2018, 14:11:41 pm »

με την προσθηκη της widlar δε μου τρεχει την προσομοιωση και μου βγαζει error : circuit too large. πρεπει να κατεβασω αλλη εκδοση του spice  η μπορω να το διορθωσω καπως αλλιως?
Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #87 on: May 15, 2018, 14:57:28 pm »

Quote from: mprizou on May 15, 2018, 14:11:41 pm
με την προσθηκη της widlar δε μου τρεχει την προσομοιωση και μου βγαζει error : circuit too large. πρεπει να κατεβασω αλλη εκδοση του spice  η μπορω να το διορθωσω καπως αλλιως?

Circuit simulation limited to circuits with up to 75 nodes, 20
transistors, no sub-circuit limits but 65 digital primitive devices, and
10 transmission lines (ideal or non-ideal) with not more than four
pairwise coupled lines


Αν έχεις την τελευταία έκδοση, δεν γίνεται να ξεπέρασες το όριο.
Μήπως έχεις 2 design ανοιχτά και προσπαθεί να το προσομοιώσει
και τα 2?
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
mprizou
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2059


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #88 on: May 15, 2018, 17:36:59 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on May 15, 2018, 14:57:28 pm

Αν έχεις την τελευταία έκδοση, δεν γίνεται να ξεπέρασες το όριο.
Μήπως έχεις 2 design ανοιχτά και προσπαθεί να το προσομοιώσει
και τα 2?
αυτο ακριβως!!ειχα 2 pages οποτε αθροιστικα ξεπερνουσα το οριο των τρανζιστορ  Roll Eyes Roll Eyes .ευχαριστω πολυυ
Logged
mgavalet
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2018
« Reply #89 on: May 15, 2018, 19:11:20 pm »

αποριες:
1) αυξανοντας μονο το Ιρεφ αυξανονται GB και το περιθωριο φασης ενω μειωνεται το κερδος Α , αυτο ειναι φυσιολογικο ?
2) οσον αφορα το Pdiss πρεπει να κανουμε τις πραξεις απο τον τυπο που δινεται στην εκφωνηση σωστα ?
ομως εμενα στο σχημα μου δειχνει αρνητικο Ι6
http://prntscr.com/ji85ih
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...