• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 20:16:20 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 20:16:20 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by Επίδοξος
[Today at 20:05:46]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by almpandr
[Today at 19:56:43]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[Today at 19:37:40]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Kv
[Today at 17:14:10]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[Today at 17:05:17]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[Today at 10:31:04]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[Today at 02:46:49]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[Today at 01:08:33]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]

Πωλούνται 3ήμερα εισιτήρι...
by Ma8hths Indou
[September 10, 2025, 19:06:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428119
Total Topics: 31764
Online Today: 577
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 49
Guests: 247
Total: 296
Pakapis5
stavros0201
manwlakhs
TahmKench
mzacharop
Giopan
GiannisKara
gstom
Επίδοξος
AristeidisM
RivenT
kutsukellis
VaiosG
christina02
giothodas06
Saint_GR
stavr0s16
bit11
gianst
meliou
geftihiakos
chriskazakos
giorgosdiama
stefpapa21
Carot1456
Athinaaz
Haralampos
mprizakias
marwt
Tasos Bot
Mr White
Captain
serafeim
bigmort
manek
arswagdapro
s4327063
lidorikic
andripappa
jimalexoud
panapasc05
johnk
Tsn
chatzikys
sotirispo2
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Υποχρεωτικά Μαθήματα > Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος (Moderators: Don, kathrin_p) > [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Down Print
Author Topic: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17  (Read 16046 times)
Mous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 211



View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #60 on: June 26, 2017, 21:40:17 pm »

Quote from: Ragnar on June 26, 2017, 20:44:19 pm
Θέμα 3 Φεβρουαρίου
Λογικά, αφού σύστημα ευσταθες θα πούμε ότι οι πόλοι είναι εντός του μοναδιαίου κύκλου και σύστημα αιτιατό. Μετά να βγάλουμε μια σχέση για πόλους και μηδενικά συναρτήσει του a,b,c και να πούμε όπως στο παράδειγμα των σημειώσεων 73-74 ότι το σύστημα θα είναι ολοπερατο φίλτρο π.χ.

Με κάθε επιφύλαξη, μπορεί να είμαι και τέρμα λάθος.

θενκσ
Logged
Spiro
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 213


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #61 on: June 26, 2017, 21:52:28 pm »

Quote from: geralt on June 26, 2017, 21:34:47 pm
Με αυτή την εκδοχή συμφωνώ. Το u(n+1) πως σου προέκυψε spiro?

είχα γράψει το z2 / (z-0.5)2 = 2 *0.5z / (z-0.5)^2 επι z το οποίο έχει ζευγάρι μετασχηματισμού n*0.5nu[n], κι έβαλα όπου n το n+1 λόγω του πολλαπλασιασμού με z1
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #62 on: June 26, 2017, 21:55:53 pm »

Quote from: Spiro on June 26, 2017, 21:52:28 pm
είχα γράψει το z2 / (z-0.5)2 = 2 *0.5z / (z-0.5)^2 επι z το οποίο έχει ζευγάρι μετασχηματισμού n*0.5nu[n], κι έβαλα όπου n το n+1 λόγω του πολλαπλασιασμού με z1

Πάντως για αυτό με το x(z)/z που λέγαμε είναι πράγματι μεθοδολογία http://lpsa.swarthmore.edu/ZXform/InvZXform/InvZXform.html
Logged
Spiro
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 213


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #63 on: June 26, 2017, 22:01:01 pm »

εμένα κάτι δεν μου αρέσει σ όλο αυτό, γιατί η διαίρεση δια z δημιουργεί πόλο
νομίζω είναι πιο safe δρόμος κάτι που πολλαπλασιάζει (π.χ. καθυστερητής) παρά κάτι που διαιρεί  Tongue
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #64 on: June 26, 2017, 22:02:28 pm »

Quote from: Spiro on June 26, 2017, 22:01:01 pm
εμένα κάτι δεν μου αρέσει σ όλο αυτό, γιατί η διαίρεση δια z δημιουργεί πόλο
νομίζω είναι πιο safe δρόμος κάτι που πολλαπλασιάζει (π.χ. καθυστερητής) παρά κάτι που διαιρεί  Tongue

ε και ο πολ/μος που κάνουμε συνέχεια με z πάνω κάτω στα κλάσματα δεν  είναι σαν να "απαλείφουμε" πόλους;
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #65 on: June 26, 2017, 22:24:56 pm »

Quote from: Spiro on June 26, 2017, 22:01:01 pm
εμένα κάτι δεν μου αρέσει σ όλο αυτό, γιατί η διαίρεση δια z δημιουργεί πόλο
νομίζω είναι πιο safe δρόμος κάτι που πολλαπλασιάζει (π.χ. καθυστερητής) παρά κάτι που διαιρεί  Tongue

Το 2z^3 πως το χειρίστηκες εσύ στο σκέλος που ζητά την έξοδο με τις αρχικές συνθήκες; Πάλι μια από τα ίδια διαρούμε με Z και μερικά κλάσματα;

Οκ σε αυτά που έβγαλες συμφωνούμε στην μορφή αλλά έχουμε διαφορετικούς συντελεστές.

-7.23(0.5)^n * u(n) +2.66n(0.5)^n * u(n) +0.22u(n)*(1/8)^n
« Last Edit: June 26, 2017, 23:18:42 pm by geralt » Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #66 on: June 26, 2017, 23:24:38 pm »

Quote from: 4emonas on June 26, 2017, 01:35:25 am
θες τους αρνητικούς. ο s1 είναι θετικός

Μα για n=2 (αρτιο) s=pi/4 + k*pi/2
Άρα για κανονικοποιημένη συχνότητα , s0=1<pi/4 , s1=1<pi/4+pi/2 , s2=1<pi/4+pi , s3=1<pi/4 + 3pi/2 , ε άρα δεν είναι το 1 και 2 ?

Δλδ και χωρίς πράξεις αφού είναι π/4 + κπ/2 , το 1 και το 2 δεν βγαίνουν 2ο και 3ο τεταρτημόριο ;
Logged
4emonas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1820



View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #67 on: June 26, 2017, 23:59:34 pm »

Quote from: geralt on June 26, 2017, 23:24:38 pm
Μα για n=2 (αρτιο) s=pi/4 + k*pi/2
Άρα για κανονικοποιημένη συχνότητα , s0=1<pi/4 , s1=1<pi/4+pi/2 , s2=1<pi/4+pi , s3=1<pi/4 + 3pi/2 , ε άρα δεν είναι το 1 και 2 ?

Δλδ και χωρίς πράξεις αφού είναι π/4 + κπ/2 , το 1 και το 2 δεν βγαίνουν 2ο και 3ο τεταρτημόριο ;

ναι συμφωνώ! το κοίταξα και πριν αλλα ξέχασα να το γράψω εδώ
Logged

geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #68 on: June 26, 2017, 23:59:53 pm »

Στα θέματα, το φίλτρο σας βγήκε 1ης τάξης;
Logged
Ragnar
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #69 on: June 27, 2017, 00:42:41 am »

Quote from: geralt on June 26, 2017, 23:59:53 pm
Στα θέματα, το φίλτρο σας βγήκε 1ης τάξης;

Όχι μου βγήκε 2ης τάξης. Και Ωc=2/T'
Άρα το φίλτρο ακριβώς το ίδιο με αυτό στη σελίδα 79 από σημειώσεις?
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος  Tongue
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #70 on: June 27, 2017, 00:45:48 am »

Quote from: Ragnar on June 27, 2017, 00:42:41 am
Όχι μου βγήκε 2ης τάξης. Και Ωc=2/T'
Άρα το φίλτρο ακριβώς το ίδιο με αυτό στη σελίδα 79 από σημειώσεις?
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος  Tongue

To Ωc τόσο βγαίνει ναι. Για το άλλο δεν ξέρω εμένα μου βγήκε 1ης
Logged
Ragnar
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #71 on: June 27, 2017, 00:53:48 am »


Εμένα μου βγαίνει:
Ω1=2/T' και Ω2=3.9552/Τ'
Και το n=1.6162 και πάει 2ης τάξης
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #72 on: June 27, 2017, 01:01:29 am »

Quote from: Ragnar on June 27, 2017, 00:53:48 am
Εμένα μου βγαίνει:
Ω1=2/T' και Ω2=3.9552/Τ'
Και το n=1.6162 και πάει 2ης τάξης

δίκιο έχεις απλά κάπου πάτησα κάτι λάθος.

Πάντως πως τα βγάζεις 0.03 πάνω από μένα δεν μπορώ να καταλάβω τι στρογγυλοποίηση κάνεις Tongue . Εμένα είναι 3.92 στο πάνω και n=1.58.
« Last Edit: June 27, 2017, 01:10:47 am by geralt » Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #73 on: June 27, 2017, 01:15:42 am »

Στο θέμα 4 κάνουμε το γνωστό χαμαλίκι να σπάσουμε σε κλάσματα και IZT? Ή είναι πιο περίπλοκο από ότι συνήθως;
Logged
Mous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 211



View Profile
Re: [ΨΕΣ] Απορίες στις ασκήσεις 2016/17
« Reply #74 on: June 27, 2017, 09:59:01 am »

Quote from: Ragnar on June 27, 2017, 00:53:48 am
Εμένα μου βγαίνει:
Ω1=2/T' και Ω2=3.9552/Τ'
Και το n=1.6162 και πάει 2ης τάξης
+1
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...