• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 08, 2026, 21:12:57 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 08, 2026, 21:12:57 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by abunchofcells
[Today at 21:02:55]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[Today at 20:20:10]

[Θεωρία Δικτύων] Γενικές ...
by PolarBear
[Today at 19:50:59]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 19:34:43]

Πρόγραμμα επαναληπτικής ε...
by Nikos_313
[Today at 12:25:36]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 11:49:58]

[ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες σε ασκήσ...
by Nikos_313
[Today at 11:16:10]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by Mr Watson
[Today at 10:35:48]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by Nikos_313
[Today at 00:24:12]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by okan
[June 07, 2026, 04:44:15 am]

[Τηλεπ.Συστήματα ΙΙ] Γενι...
by Mr Watson
[June 05, 2026, 16:52:12 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Γενικέ...
by Trelix
[June 04, 2026, 20:29:52 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Tasos Bot
[June 04, 2026, 11:27:50 am]

[Σήματα και Συστήματα] Γε...
by kaplan
[June 04, 2026, 00:34:13 am]

Αιτήσεις ορκωμοσίας εαριν...
by Nikos_313
[June 03, 2026, 23:00:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Nikos_313
[June 03, 2026, 22:49:19 pm]

Κανόνες συμμετοχής και επ...
by DimStyl
[June 03, 2026, 19:47:58 pm]

[Αναλογικές Τηλεπ. / Τηλε...
by georkala
[June 03, 2026, 18:48:20 pm]

[ΣΑΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Nikos_313
[June 02, 2026, 18:49:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απο...
by Nikos_313
[June 02, 2026, 16:52:43 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10393
Latest: Panagiotis278
Stats
Total Posts: 1431357
Total Topics: 32024
Online Today: 795
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 50
Guests: 426
Total: 476
Paraskevas
astakos1
eliannaantonarou
naoum
georgino
Xontroulis
sinex
BossiTsif
chris123
whatdoesthefoxsay
hacky
vasilis saitis
BCosT
Mr Z
pang
angelband
gkaramp
Konstantina Karamani
Jim4
nikol michalou
taniapap
MariosTsourek
kakousios
stelisama
jimalexoud
Tim
ΦΙδανης Αριστοτελης
Σβέλτο Φτυάρι
filkilkis
abunchofcells
mpizosjr
etsaroue
Kenedy
Spyrtos14
themis01
loukidis
Smisios
GiorgosSarak
maariaa_7
Thanos_gr
Roidos
Καραλέκας
makato
mdimitrig
Pakapis5
ΡΙΤΟΣΧΑ
mimaki
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Εισαγωγή στις εφαρμογές Πυρηνικής Τεχνολογίας (Moderators: Mr Watson, Nikos_313, chatzikys) > [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;  (Read 21768 times)
savvaska
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 68


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #15 on: September 30, 2020, 18:42:32 pm »

Quote from: Jim halpert on September 30, 2020, 18:38:09 pm
Ναι, γίνεται.
sent from mTHMMY 

Ευχαριστώ !
Logged
Boss Rob
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 80


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #16 on: September 30, 2020, 18:52:00 pm »

Πιστεύετε αξίζει για κάποιον του τηλεπ. τομέα που του ακούγεται ενδιαφέρον;
Follow up question: ανάμεσα σε Γεωηλεκτρομαγνητισμο, Ηλεκτροακουστικη Ι, Εφαρμοσμένα ΙΙ και αυτό ,ποια δύο  θα επιλέγατε; Grin
Logged
Just Me
Guest
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #17 on: October 05, 2020, 20:07:26 pm »

Το εργαστήριο ήταν και πέρυσι προαιρετικό;
Logged
ErlangC
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 28



View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #18 on: October 05, 2020, 20:09:35 pm »

Quote from: Just Me on October 05, 2020, 20:07:26 pm
Το εργαστήριο ήταν και πέρυσι προαιρετικό;

Ναι, προαιρετικό ήταν.
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #19 on: October 06, 2020, 13:06:12 pm »

Σαν επιλογης απο τηλεπ στο 7ο εξαμηνο μπορουμε να το παρουμε? (ή και 9ο, whatever)
Logged
Boss Rob
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 80


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #20 on: October 06, 2020, 13:13:04 pm »

Φυσικά (τουλάχιστον από όσο ξέρω).
Υπάρχει όμως θέμα αν έχεις πάρει βιοϊατρική πέφτουν τις ίδιες ώρες και δυστυχώς κανένας από του καθηγητές δεν προτίθεται να τις αλλάξει.
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #21 on: October 06, 2020, 13:16:39 pm »

Quote from: Boss Rob on October 06, 2020, 13:13:04 pm
Φυσικά (τουλάχιστον από όσο ξέρω).
Υπάρχει όμως θέμα αν έχεις πάρει βιοϊατρική πέφτουν τις ίδιες ώρες και δυστυχώς κανένας από του καθηγητές δεν προτίθεται να τις αλλάξει.
Επειδη βιοιατρικη θελω να παρακολουθω σιγουρα, χρειαζεται παρακολουθηση το συγκεκριμενο μαθημα? ή βγαινει και με διαβασμα στο τελος?
Logged
Boss Rob
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 80


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #22 on: October 06, 2020, 14:14:07 pm »

Αυτό δεν το ξέρω και εγώ τώρα μπήκα 7ο εξάμηνο και ψάχνω επιλογής μαθήματα.Οπως και να έχει πιστεύω το καλύτερο θα ήταν να μπορούμε να τα παρακολουθούμε και τα δύο.
Αν θα ήθελες στείλε και εσύ ένα mail ή στον Κλούβα ή στον Κιτσα αν γίνεται να αλλάξουν οι ώρες τις Πέμπτης μπας και δει ότι είμαστε πολύ που θέλουν την αλλαγή αν και όσους έχουμε στείλει μέχρι τώρα μας έριξε ακυρο.
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #23 on: October 06, 2020, 15:16:05 pm »

Quote from: Boss Rob on October 06, 2020, 14:14:07 pm
Αυτό δεν το ξέρω και εγώ τώρα μπήκα 7ο εξάμηνο και ψάχνω επιλογής μαθήματα.Οπως και να έχει πιστεύω το καλύτερο θα ήταν να μπορούμε να τα παρακολουθούμε και τα δύο.
Αν θα ήθελες στείλε και εσύ ένα mail ή στον Κλούβα ή στον Κιτσα αν γίνεται να αλλάξουν οι ώρες τις Πέμπτης μπας και δει ότι είμαστε πολύ που θέλουν την αλλαγή αν και όσους έχουμε στείλει μέχρι τώρα μας έριξε ακυρο.
Εδω δεν αλλαζουν τα υποχρεωτικα τομεα 7ου και 9ου σε τηλεπ, 6 μαθηματα επρεπε να βαλουν ωστε να μην επικαλυπτονται, και ουτε αυτο δεν καταφεραν να κανουν. Υπαρχει και η λυση της καταγραφης βιντεο. Μπορουμε να συνεννοηθουμε ετσι μεταξυ μας
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #24 on: October 06, 2020, 15:52:35 pm »

Quote from: Just Me on October 06, 2020, 15:29:09 pm
Ή να τους ζητήσουμε να κάνουν record στο zoom και να το ανεβάζουν μετά.
Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.
sent from mTHMMY 
Παντως στον Κριεζη που καποιος του το προτεινε σημερα, επειδη πεφτουν μικροκυματικη τεχνολογια με τηλεπικοινωνιακα συστημα ΙΙΙ μαζι, δεν ηθελε να το κανει ο ιδιος γιατι λεει θα επρεπε μετα να ειναι πιο επαγγελματικο και σκηνοθετημενο. Μπορουμε να συνεννοηθουμε μεταξυ μας, και να ανταλλαζουμε τις καταγραφες
Logged
mfilip
Θαμώνας
****
Posts: 419


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #25 on: October 07, 2020, 21:51:02 pm »

Μπορει καποιος αυριο να ζητησει απο τους διδασκοντες να κανουν καταγραφη των διαλεξεων και να τις ανεβαζουν καπου για οσους δεν μπορουμε να τις παρακολουθησουμε λογω αλλων μαθηματων?
Logged
Singularity
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2272


For my life, Still ahead, Pity Me


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #26 on: October 13, 2020, 10:03:34 am »

έχει πει πως θα γίνεται η εξέταση? Στην πυρηνική 2 η εξεταση της θεωρίας έγινε προφορικά και ήταν πολύ αυστηρά αποτι ακουσα. Αξίζει εν τελη?
Logged

Quote from: shaeliss on June 10, 2019, 16:41:27 pm
Φίλε εγώ δεν μπορώ για τις 2 Ιουλίου.

Έστειλα mail και μου είπε πως η εξέταση θα γίνει 1 Ιουλίου η ώρα 8:30

Quote from: Διάλεξις on May 09, 2020, 01:02:49 am
... είπε ο μελλοθάνατος προς την προβληματισμένη συντεχνία των δημίων.
babyshark
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1140



View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #27 on: October 13, 2020, 10:07:24 am »

Quote from: Singularity on October 13, 2020, 10:03:34 am
έχει πει πως θα γίνεται η εξέταση? Στην πυρηνική 2 η εξεταση της θεωρίας έγινε προφορικά και ήταν πολύ αυστηρά αποτι ακουσα. Αξίζει εν τελη?
+1
Logged
GkBlue
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 162


How do you do, fellow gamers?


View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #28 on: October 13, 2020, 10:42:24 am »

Quote from: mfilip on October 07, 2020, 21:51:02 pm
Μπορει καποιος αυριο να ζητησει απο τους διδασκοντες να κανουν καταγραφη των διαλεξεων και να τις ανεβαζουν καπου για οσους δεν μπορουμε να τις παρακολουθησουμε λογω αλλων μαθηματων?

Κάποιος του το ζήτησε αλλά δεν θέλει καθώς "μετά δεν θα παρακολουθεί κανείς το μάθημα"
Logged

Quote from: Caterpillar on October 14, 2021, 14:21:32 pm
Το μαθημα επιτελους εφυγε ο κλοουν και εγινε κανονικο.
babyshark
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1140



View Profile
Re: [Πυρηνική Τεχνολογία] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #29 on: December 10, 2020, 16:19:33 pm »

έδωσε κανείς σε προηγούμενη εξεταστική προφορικά να μας πει πως ήταν; αν αξίζει δηλαδή
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...