• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 14:36:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 14:36:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 12:19:48]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431510
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 56
Guests: 654
Total: 710
veri212
July
kvas
Stathis Ioannidis
LelisNiko
Κaraflodaimonas
simosilias
Petross
balligeorgia
mkakale
themis01
stefanos123
sotirispo2
meletis
mavrhs
Joaakim
vpoug
AcDimitri
gkouskou
micelethe
panagiotisv
glavdakis
filon05
Kyrisan
petralexiou
filkilkis
FINngineer
EliasLykas
stathis_zch
ismini.h
kostisgialamas
pxanthob
sofaki
mpaziakou
maestros
leolam
marbolz
Papakas
pantoulis
Tzatzikaki
BossiTsif
aalmpanb
gpsomiadis
dgrigorg
Nekt
azelfos
Ast
Μιχάλης Αβραμίδης
chris123
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά > Εξωτερικά Νέα & Διακρατικές Σχέσεις (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Τί θα ψηφίσετε στο δημοψήφισμα στις 5 Ιουλίου?  (Voting closed: July 06, 2015, 18:49:46 pm)
Ναι - 27 (12.7%)
Οχι - 150 (70.4%)
Δε θα ψηφίσω - 31 (14.6%)
Άκυρο - 5 (2.3%)
Λευκό - 0 (0%)
Total Voters: 209

Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 62 Go Down Print
Author Topic: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός  (Read 169642 times)
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #330 on: June 29, 2015, 16:27:44 pm »

Quote from: gabonstv on June 29, 2015, 16:15:47 pm
Quote from: Mathematica on June 29, 2015, 16:14:57 pm
Quote from: gabonstv on June 29, 2015, 16:12:41 pm
Η πρόταση του ΚΚΕ για το δημοψήφισμα

δεν ειναι παιχνιδι το δημοψηφισμα για να ριξουμε ακυρα
Άποψη σου. Το ΚΚΕ έχει δείξει ότι δεν συνηθίζει να παίζει.
το βλεπω, το ειδα και στη βουλη προχτες !
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #331 on: June 29, 2015, 16:29:35 pm »

Quote from: Silvo the Beautiful on June 29, 2015, 16:25:15 pm
Δηλαδή το άκυρο και το λευκό θα μεταφραστεί από τον κόσμο εξολοκλήρου ως απάντηση απο το ΚΚΕ ε; Και όχι σταρχιδισμός ή δεν μπορούσαν να πάνε; Ότι θέλετε όπως το θέλετε;
Αυτό κατάλαβες εσύ από το "η επόμενη μέρα να βρεί τον κόσμο έτοιμο σε θέσεις μάχης";
Όχι δεν θα είναι όλα τα άκυρα και τα λευκά με το περιεχόμενο που θέτει το ΚΚΕ.
Και θα το ξαναπώ άλλη μια φορά. Τίποτα δεν τελειώνει την Κυριακή.
Logged
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #332 on: June 29, 2015, 16:32:35 pm »

Quote from: Mathematica on June 29, 2015, 16:27:44 pm
το βλεπω, το ειδα και στη βουλη προχτες !
Όταν θα έρθει η νέα συμφωνία από τους σοβαρούς που δεν παίζουν μην κλαίς. Αλλά πάλι το ΚΚΕ θα φταίει τότε.....
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #333 on: June 29, 2015, 16:38:59 pm »

 Eγω παντως βλεπω πιο ευκολο να εκμεταλευτει το ΟΧΙ το ΚΚΕ, παρα τα ακυρα για να δωσει το αντι-ΕΕ αντι-ευρω στιγμα.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #334 on: June 29, 2015, 16:43:25 pm »

“ΌXI” και ξανά “ΌXI” και πάλι “OXI”! του Νίκου Μπογιόπουλου.
Logged
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #335 on: June 29, 2015, 16:46:18 pm »

Και ξαναρωτάω με την ίδια λογική που θέτετε, γιατί το άκυρο να μην μεταφραστεί τελικά ως επίτευξη μιας ενδιάμεσης συμφωνίας. Μου απαντάς τίποτα δεν τελειώνει μετά την κυριακή ναι! Ναι συμφωνώ. Και ρωτάω τώρα γιατί το ίδιο να μην σημαίνει με το όχι. Ότι τίποτα δεν τελειώνει με την κυριακή και συνεχίζουμε τον αγώνα.

Δεν βγάζει νόημα έτσι η αντίδραση σας στο όχι. Απλά δεν βγάζει.
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #336 on: June 29, 2015, 16:47:53 pm »

Quote from: gabonstv on June 29, 2015, 16:32:35 pm
Quote from: Mathematica on June 29, 2015, 16:27:44 pm
το βλεπω, το ειδα και στη βουλη προχτες !
Όταν θα έρθει η νέα συμφωνία από τους σοβαρούς που δεν παίζουν μην κλαίς. Αλλά πάλι το ΚΚΕ θα φταίει τότε.....

το κκε προσπαθει να μην φταιει για τιποτα κρατωντας παθητικη σταση προς τα παντα. Ειναι παρον αλλα δεν ειναι ενεργο.
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #337 on: June 29, 2015, 16:52:17 pm »

Quote from: Silvo the Beautiful on June 29, 2015, 16:46:18 pm
Και ξαναρωτάω με την ίδια λογική που θέτετε, γιατί το άκυρο να μην μεταφραστεί τελικά ως επίτευξη μιας ενδιάμεσης συμφωνίας. Μου απαντάς τίποτα δεν τελειώνει μετά την κυριακή ναι! Ναι συμφωνώ. Και ρωτάω τώρα γιατί το ίδιο να μην σημαίνει με το όχι. Ότι τίποτα δεν τελειώνει με την κυριακή και συνεχίζουμε τον αγώνα.

Δεν βγάζει νόημα έτσι η αντίδραση σας στο όχι. Απλά δεν βγάζει.
Το ερώτημα του δημοψηφίσματος είναι έτσι διατυπωμένο, ώστε κάθε απάντηση να οδηγεί και σε ένα νέο μνημόνιο. Αυτό λέμε. Το είπα και το ξαναείπα και το ξαναείπα. Αν δεν αντιλαμβάνεται κανείς γιατί το λέμε αυτό (έχω παραθέσει αναλυτική αρθρογραφία και βίντεο για το συγκεκριμένο ζήτημα) δεν μπορώ να το βοηθήσω. Αυτός που πιστεύει ότι με το όχι δεν λέει ναι στην πρόταση Τσίπρα κατα την άποψη μας κάνει μεγάλο λάθος και θα απογοητευθεί όταν θα δει τη νέα συμφωνία. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω παραπάνω. Ξεκάθαρα το είπαμε σε όλους τους τόνους. Μνημόνιο των ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ με το ΝΑΙ, μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ με το ΟΧΙ.
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #338 on: June 29, 2015, 16:54:19 pm »

προσεχε μην απαντησεις με τιποτα περα απ την επισημη γραμμη και ανατιναχτεις μονο
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
gmtms
Guest
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #339 on: June 29, 2015, 17:00:14 pm »

χαχα
πάρτε και τον μπογιόπουλο στη μάπα

και μετά φταίω εγώ που λέω κνίτες στόκοι Cheesy
Logged
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #340 on: June 29, 2015, 17:03:01 pm »

Quote from: Mathematica on June 29, 2015, 16:54:19 pm
προσεχε μην απαντησεις με τιποτα περα απ την επισημη γραμμη και ανατιναχτεις μονο
Πρόσεχε πρώτα εσύ μην έρθει το νέο μνημόνιο και σε κυνηγάω μετά που δεν θα πάρει η μάνα μου σύνταξη ποτέ και άσε με έμενα. Μαζεύτηκαν όλοι οι τσανακογλύφτες να τρέχουν πίσω από τον Τσίπρα να τον χειροκροτάνε. Δεν σας βολεύει ρε όπως ο Ανδρέας πάρτε το χαμπάρι.

Quote from: Mathematica on June 29, 2015, 16:47:53 pm
το κκε προσπαθει να μην φταιει για τιποτα κρατωντας παθητικη σταση προς τα παντα. Ειναι παρον αλλα δεν ειναι ενεργο.
Το αν το ΚΚΕ είναι ενεργό δεν θα το κρίνεις εσύ. Το κρίνει καθημερινά όλος ο κόσμος για τις κινητοποιήσεις που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Εσύ να φανταστώ περίμενες τη σωτηρία σου και μας πουλάς και τρελίτα τώρα.
Logged
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #341 on: June 29, 2015, 17:03:45 pm »

Quote from: gmtms on June 29, 2015, 17:00:14 pm
χαχα
πάρτε και τον μπογιόπουλο στη μάπα

και μετά φταίω εγώ που λέω κνίτες στόκοι Cheesy
IQ αρνητικό πρώτη φορά βλέπω. Το διάβασες το άρθρο ρε μπούφο;
Logged
gmtms
Guest
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #342 on: June 29, 2015, 17:08:41 pm »

έχω δει τους δικούς σου να το αναδημοσιεύουν αρκετές φορές ώστε να πάψει να είναι πλέον αστεία η ανάγνωσή του
Logged
gabonstv
Θαμώνας
****
Posts: 310



View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #343 on: June 29, 2015, 17:11:03 pm »

Quote from: gmtms on June 29, 2015, 17:08:41 pm
έχω δει τους δικούς σου να το αναδημοσιεύουν αρκετές φορές ώστε να πάψει να είναι πλέον αστεία η ανάγνωσή του
"Ωχ μαλακία είπα και πάω να την καλύψω......." Και μετά εγώ είμαι ο στόκος.
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμός
« Reply #344 on: June 29, 2015, 17:11:26 pm »

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=cSMcCfVlZEU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=cSMcCfVlZEU</a>
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 62 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...