• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 117
Total: 138
Katarameno
Giorgosklin
pliroforikarios
kofius
Giorgos2222
PANKRAV
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Παιδεία U18 (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10  (Read 11467 times)
!!DUO!!(Αγγίζοντας την τελειότητα..)
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1006


ΠΑΣΠ ΗΜΜΥ 180 φέτος και συνεχίζουμε για την Πρωτιά


View Profile
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« on: July 06, 2006, 21:02:25 pm »

Κακά τα ψέμματα..η βάση του 10 έχει να κάνει και με τους δικούς μας αγώνες και θα πρέπει να μας προβληματίσει..

΄Θεσπίζοντας αυτό το όριο εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Κυβέρνηση θέλει κατ'αρχάς να αναδείξει ένα -ανύπαρκτο- πρόβλημα , που κατά τη γνώμη της είναι η έλλειψη Ιδιωτικών Παν/μίων...

Αφού το έχει ήδη πετύχει αυτό..δηλαδή να δημιουγηθεί στην κοινωνία η ανάγκη για ιδιωτικά Παν/μία θέλει έπειτα να ευνοήσει τα ΙΕΚ,τις σχολές και τα διάφορα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών...ώστε να αποροφήσουν σημαντικό αριθμό των 40000+ μαθητών που δεν πέρασαν...Αυτό πώς γίνεται?? Θεσπίζοντας την ασφαλιστική δικλείδα πως όσοι έχουν κάποιοι πάνω από 10000 μόρια  και ας έχουν κάτω από το 10 μπορούν να περάσουν σε κάποια σχολή αφενός δεν δυσανασχετούν την κοινωνία με την αυστηρότητα του αρχικού νόμου και αφετέρου προετοιμάζουν -ομαλά- το έδαφος για το τί θα επακολουθήσει του χρόνου...


ΜΗΝ ΓΕΛΙΕΣΤΕ!!!

Η πολιτική δεν είναι αστείο πράγμα...Είναι στα χέρια σου ένα κράτος και το χειρίζεσαι σύμφωνα με σχεδιασμούς ...Η κατάργηση του άρθρου 16, ο νόμος πλαίσιο,η βάση του 10 δεν είναι άσχετα..Συνδέονται με ισχυρούς δεσμούς και ας προσπαθούν να τα αποκόψουν...

Γιατί αν καταλάβουν όλοι τί γίνεται οι καταλήψεις δεν αργούν και στα Λύκεια....
« Last Edit: July 06, 2006, 21:06:12 pm by !!DUO!!(Αγγίζοντας την τελειότητα..) » Logged

ΠΑΣΠ Ηλεκτρολόγων
http://www.youtube.com/watch?v=rlykK_zd95w


Φτάνει πια.
Φτάνει πια η κοροϊδία.
Φτάνει πια η ανικανότητα.
aliakmwn
Guest
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #1 on: July 06, 2006, 21:06:42 pm »

Υπερ των ιδιωτικων Πανεπιστημιων ειναι και το ΠΑΣΟΚ, δεν ειναι μονο η κυβερνηση. Μια χαρα τα βρηκαν και τα συμφωνησαν στη συζητηση στη βουλη για την αναθεωρηση του αρθρου 16.
Logged
!!DUO!!(Αγγίζοντας την τελειότητα..)
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1006


ΠΑΣΠ ΗΜΜΥ 180 φέτος και συνεχίζουμε για την Πρωτιά


View Profile
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #2 on: July 06, 2006, 21:15:21 pm »

Quote from: aliakmwn on July 06, 2006, 21:06:42 pm
Υπερ των ιδιωτικων Πανεπιστημιων ειναι και το ΠΑΣΟΚ, δεν ειναι μονο η κυβερνηση. Μια χαρα τα βρηκαν και τα συμφωνησαν στη συζητηση στη βουλη για την αναθεωρηση του αρθρου 16.

Συμφωνώ και επαυξάνω...Αλλά το θέμα εδώ δεν είναι τί λέει το Πασοκ αλλά τί κάνει και με ποιό σκεπτικό πράττει η κυβέρνηση..Έλεος πια με αυτή την κριτική..μην στέκεστε σε πράγματα τα οποία έχουμε κατά κόρον συζητήσει..Σχολίασε μου αυτό που καταλαβαίνω..
Logged

ΠΑΣΠ Ηλεκτρολόγων
http://www.youtube.com/watch?v=rlykK_zd95w


Φτάνει πια.
Φτάνει πια η κοροϊδία.
Φτάνει πια η ανικανότητα.
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #3 on: July 06, 2006, 21:16:26 pm »

Να αγωνιστούμε λοιπόν έτσι ώστε το κάθε τούβλο να μπαίνει στα ΑΕΙ.Με αυτόν τον τρόπο θα συμβάλλουμε στην αναβάθμιση των σπουδών μας εξομοιώνοντας τα πτυχία μας με τα πτυχία που εκδίδουν τα πανεπιστήμια της Αγγλίας(όχι τα πραγματικά, αλλά αυτά που είναι φτιαγμένα για να κοροιδεύουν τους Έλληνες φοιτητές και τους γονείς τους ) και των χωρών του πρώην ανατολικού μπλόκ.

Δώστε πτυχία στον λαό!
(έρχονται και "δημοτικές" εκλογές)
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #4 on: July 06, 2006, 21:21:59 pm »

Εμεις αγωνιζομαστε για να μην ειναι κανενας "τουβλο". Γιατι για μας κανενας δεν ειναι "τουβλο".

Το οτι οι γονεις καποιων ηταν αρκετα τυχεροι ωστε να εχουν φραγκα για να κανουν στα παιδια τους φροντιστηρια και ιδιαιτερα και να γινουν "εξυπνοι" δεν λεει κατι.

Γνωριζω παιδια απο ΤΕΙ, ή και παιδια που δεν πηγαν ουτε λυκειο, πολυ πιο εξυπνα απο πολλους που το παιζουν σημερα ΤΗΜΜΥδες ενω στην πραγματικοτητα ειναι λειτουργικα αναλφαβητα παπαγαλακια...

Ενα κοινωνικο προβλημα ποτε δεν αντιμετωπιζεται μονομερως. Ειναι προβλημα ολης της κοινωνιας, ολων των τομεων της.
Logged
!!DUO!!(Αγγίζοντας την τελειότητα..)
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1006


ΠΑΣΠ ΗΜΜΥ 180 φέτος και συνεχίζουμε για την Πρωτιά


View Profile
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #5 on: July 06, 2006, 21:27:14 pm »

ΜΑ και "τούβλο" να είναι κάποιος δεν έχει κανείς το δικαίωμα να του στερήσει την μόρφωση, τις εμπειρίες του ΑΕΙ/ΤΕΙ που είναι πολύ σημαντικές για την μετέπειτα κοινωνικοποίησή του και επαγγελμική του σταδιοδρομία..

Και στο κάτω κάτω κανείς δεν είπε το "τούβλο" να μπει στην Ιατρική..Ο καθένας πηγαίνει εκεί που τον ενδιαφέρει,εκεί που βλέπει επαγγελματικές προοπτικές, εκεί που ξέει ότι έχει όλα τα φόντα να τα καταφέρει..
Logged

ΠΑΣΠ Ηλεκτρολόγων
http://www.youtube.com/watch?v=rlykK_zd95w


Φτάνει πια.
Φτάνει πια η κοροϊδία.
Φτάνει πια η ανικανότητα.
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #6 on: July 06, 2006, 21:40:37 pm »

Τα παιδιά που έχω στο μυαλό μου δεν είναι τούβλα λόγω φτώχιας αλλά γιατί πολύ απλά μισούν το διάβασμα(αυτό είναι για τους "φλώρους").Αυτά τα παιδιά δεν έχουν καμία διάθεση να σπουδάσουν,αλλά παρόλα αυτά θα καταλήξουν με πτυχίο από κάποιο πανεπιστήμιο της Αγγλίας-Ρουμανίας-Βουλγαρίας-Σερβίας έτσι ώστε οι (μικρο)αστοί γονείς τους να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι ο κανακάρης τους είναι "επιστήμονας".
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #7 on: July 06, 2006, 21:50:02 pm »

Πιστευεις πως τα παιδια αυτα γεννηθηκαν με γονιδια που τα ωθουν στο να μισησουν το διαβασμα?

Γιατι εγω πιστευω πως οι κοινωνικες συνθηκες οδηγουν καποιον να αγαπησει ή να μισησει το διαβασμα.

Επισης, το οτι οι μικροαστοι γονεις μας υπερηφανευονται για το οτι γινομαστε "επιστημονες" (ετσι με τα εισαγωγικα) χωρις να ασχολουνται με το αν οντως γινομαστε επιστημονες, ή με το αν πραγματικα θελουμε να γινουμε επιστημονες και θα μας κανει ευτυχισμενους, ειναι κι αυτο αποτελεσμα καποιων κοινωνικων συνθηκων.
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #8 on: July 06, 2006, 22:17:13 pm »

Προσωπικά διαφωνώ με την λογική των άπειρων εισακτέων σε άπειρα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Όπως διαφωνώ και με την λογική ας σπουδάσουμε και μετά κάπου θα βολευτούμε. Αν η Ελλάδα, ως χώρα έχει ετησίως 500 θέσεις ΗΜΜΥδων, το να παράγει 1000 αποφοίτους, δεν ευνοεί κανέναν.
Επίσης το να χρησιμοποιούνται τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ ως μέσο παράτασης της ανεργίας στις ηλικίες 24-25 αντί για 18-19 είναι απάνθρωπο, όπως απάνθρωπο και αντιπαιδαγωγικό είναι το μέτρο της βάσης του 10.

Το διάβασμα, όπως αυτό εννοείται στην ελληνική εκπαίδευτική διαδικασία, μόνο να το μισήσεις μπορείς.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #9 on: July 06, 2006, 23:50:55 pm »

Καταρχήν να πω πως θεωρώ το να τίθεται μία συγκεκριμένη βάση έτσι στο ξεκάρφωτο και με μια μεζούρα να τους μετράμε όλους βάζοντας την σφραγίδα accepted ή denied είναι εντελώς άσχετο. Η έννοια της βάσης είναι εντελώς πλασματική. Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για το πως τίθεται αυτή ούτε για το τι δυσκολία έχουν τα θέματα. Δε θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου η έννοια της βάσης. Ακόμη και εντελώς οικονομικά να το θέσουμε το ζήτημα η έννοια της βάσης δε χωράει. Αν χρειαζόμαστε 70.000 αποφοίτους πανεπιστημίων θα πάρουμε τους 70.000 πρώτους και δε χρειάζεται να θέτουμε εκ των προτέρων βάσεις και άλλες μλκς. Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε σε αυτή τη σχολή που έχουμε περάσει ότι ο βαθμός εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από τα θέματα.

Το ζήτημα που τίθεται όμως είναι: έστω ότι η οικονομία χρειάζεται 70.000 αποφοίτους πανεπιστημίων σε 5-6 χρόνια από τώρα. Δίνουν εξετάσεις στο λύκειο 90.000. Έχουμε το δικαίωμα να στερήσουμε στους άλλους 20.000 την μόρφωση?

Η έννοια της παιδείας έχει συνδεθεί στις σύγχρονες κοινωνίες με την αγορά εργασίας και την ανάπτυξη. Στην αρχαιότητα γνώση είχαν λίγοι και κυρίως οι έχοντες. Σήμερα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει και πρέπει να τεθούν σοβαρά ερωτήματα για το πως πρέπει να συνεχίσουμε γενικότερα σαν κοινωνία. Δυστυχώς κανείς δεν ανοίγει τέτοια συζήτηση σε κεντρικό επίπεδο για αυτό και δεν υπάρχει καθόλου σχεδιασμός και βρισκόμαστε στη κατάσταση που είμαστε
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #10 on: July 07, 2006, 00:07:06 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on July 06, 2006, 23:50:55 pm
Το ζήτημα που τίθεται όμως είναι: έστω ότι η οικονομία χρειάζεται 70.000 αποφοίτους πανεπιστημίων σε 5-6 χρόνια από τώρα. Δίνουν εξετάσεις στο λύκειο 90.000. Έχουμε το δικαίωμα να στερήσουμε στους άλλους 20.000 την μόρφωση?

Μια χαρά αυτό που λές.. μόρφωση για όλους..
Παρ' όλα αυτά εγώ στο λύκειό μου είδα όλους τους "φτωχούς" να περνάνε σε καλές σχολές, ενώ κάτι τσογλάνια και κάτι αλητάκια, που το μόνο που ήξεραν ήταν να κάνουν μαγκιές, να παίρνουν ένα 3-4-5 και να περνάνε κι αυτοί. Όλοι το έχουμε δεί.
Προσωπικά θεωρώ κατάντια να βγάζω 3 και να περνάω σε ΑΕΙ.

Επιτέλους πρέπει να υπάρξει ανάληψη ευθυνών. Αυτά τα παιδιά έκαναν μία επιλογή.
Δεν γίνεται να τους δώσεις μόρφωση με το ζόρι. Και άντε και περνούσαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τί τύχη νομίζεις πως θα είχαν?

Και το θέμα δεν είναι μόνο στον βαθμό. Όπως είπα τους έβλεπα με τα μάτια μου. Δεν μπορείς να μου πείς ότι αδικήθηκαν από το σύστημα, το βαθμολογικό ή το κοινωνικό. Γιατί αν ανάγουμε όλα τα προβλήματα σε κοινωνικά αίτια δεν θα καταλήξουμε σε καμία συγκεκριμένη πρόταση (κι αν είναι συγκεκριμένη δεν θα είναι υλοποιήσιμη).
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #11 on: July 07, 2006, 00:37:53 am »

"Φταινε οι συνθηκες" μπορει να σημαινει πολυ περισσοτερα απο το "οι φτωχοι δεν εχουν χρηματα για να κανουν φροντιστηρια". Μπορω να σου φερω μερικα ακομα παραδειγματα:

- Τα τσογλανακια που λες, συνηθως ειναι γονοι πλουσιοτερων οικογενειων. Αραγε το οτι αυτα τα παιδια εμαθαν να τα εχουν ολα ετοιμα, να μην τους λειπει τιποτα, κι ετσι να καταληγουν "τσογλανακια και αλητακια", δεν ειναι παλι αποτελεσμα των κοινωνικων συνθηκων? Το τι κινητρα σού δινει ας πουμε η κοινωνια...
- Οταν αναφερεσαι σε φτωχοτερους, μην κολλας στις πολεις... Πραγματι εκει ακομα και οι φτωχοτεροι εχουν ενα φροντιστηριο να πανε. Στα χωρια ομως τι γινεται? (Δε φανταζομαι να διαφωνεις οτι η υπαιθρος εχει εγκαταληφθει...)
- Το οτι πολλα παιδια, οικογενειων μετριων εισοδηματων, πιεζονται απο την οικογενεια και την κοινωνια να περασουν στο Πανεπιστημιο, ενω οι κλισεις τους τούς σπρωχνουν καπου αλλου, δεν ειναι προβλημα κοινωνικων συνθηκων?
- Οπως ειπε και η Κατερινα πιο πανω, ο τροπος που γινεται αντιληπτο το "διαβασμα" στην ελληνικη εκπαιδευση, μονο μισος μπορει να γεννησει. Πραγματι. Πώς να αγαπησει καποιος την ιστορια, οταν απο το δημοτικο μαθαινει απλα και μονο να την παπαγαλιζει? Πώς να αγαπησει καποιος τα μαθηματικα, οταν διδασκεται μονο μεθοδολογιες και τρικακια? Πώς να αγαπησει καποιος τα αρχαια, οταν τα διδασκεται με τον πιο παρανοϊκο τροπο που θα μπορουσε, δηλαδη ουτε αμιγως ως μια "ξενη γλωσσα", αλλα ουτε και οσο χρειαζεται συνδεδεμενα με τα νεα ελληνικα ωστε να μπορεσει να συνδεσει τα μεν με τα δε? Δεν ειναι θεμα κοινωνικων συνθηκων το πού στοχευει ενα εκπαιδευτικο συστημα και πώς προσεγγιζει τον όποιο στοχο του?

Οταν λεμε συνθηκες, αναφερομαστε συνολικα σε πολλα πραγματα, το πώς ειναι οργανωμενη η κοινωνια, ποιοι κανουν κουμαντο, ποιο ειναι το πνευματικο επιπεδο του μεσου πολιτη, τι προτυπα καλλιεργουνται... Κι ολα αυτα πατανε πανω στις οικονομικες συνθηκες (που με τη σειρα τους, δε μεταφραζονται μονο σε "πλουτος-φτωχεια", αλλα στο πώς ειναι οργανωμενη η παραγωγη, ποιες οικονομικες δομες κυριαρχουν στην κοινωνια...............)


Και μην κανεις το μεγαλο λαθος:
<<Γιατί αν ανάγουμε όλα τα προβλήματα σε κοινωνικά αίτια δεν θα καταλήξουμε σε καμία συγκεκριμένη πρόταση (κι αν είναι συγκεκριμένη δεν θα είναι υλοποιήσιμη).>>
Δεν "αναγουμε ολα τα προβληματα σε κοινωνικα αιτια" επειδη ετσι μας γουσταρει. Το κανουμε γιατι ψαχνουμε λυσεις. Για να βρουμε λυσεις, ομως, πρεπει να αναζητησουμε τις αιτιες.

Το να χαραξεις μια γραμμη στο 10, το 9 ή το 5, ειναι το μονο ευκολο. Οσοι περασαν τη γραμμη, περασαν και στα Πανεπιστημια, οι υπολοιποι τον πουλο, και ουτε γατα ουτε ζημια. Κι αν οι απ' εξω ειναι πολλοι, κατεβαζουμε τον πηχη λιγο πιο κατω, για να βαλουμε απ' το παραθυρο λιγους ακομα ωστε το νουμερο να μην ειναι τοσο σκανδαλωδες...
Το θεμα ειναι πως, ετσι πως το σκεφτεσαι εσυ (και η πλειοψηφια πολιτων και πολιτικων) αντιμετωπιζεις το θεμα κοντοφθαλμα... Το θεμα δεν ειναι τι θα κανουμε με τους συγκεκριμενους 40.000 Αυτοι πανε, εφτασαν ηδη σ' αυτην την κατασταση, το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να μην τους αφησουμε να καταστραφουν εντελως...
(Αληθεια, με δεδομενο το οτι ιδιωτικα Πανεπιστημια δεν υπαρχουν ακομα στην Ελλαδα -κι οσο περναει απ' το χερι μας, δεν θα υπαρξουν ποτε- και με την ολοενα κι αυξανομενη ανεργια, τι θα κανουν ολοι αυτοι, το σκεφτηκες ποτε? Πού θα καταληξει μια μαζα ανθρωπων που μεγαλωσαν ως βουτηρομπεμπεδες, κι ενω για 18 χρονια τους φουσκωναν τα μυαλα οτι θα περασουν στην τριτοβαθμια και ολη η ζωη τους θα ειναι παρτυ-ποτο-και-πηδημα, ξαφνικα μια μαλακιζμενη φωκια τούς κλεινει την πορτα και τους παραταει εν ψυχρω στο απολυτο μηδεν, χωρις να ειναι ετοιμοι -ψυχολογικα, κοινωνικα, πνευματικα- να βγουν στην παραγωγη??? Τι θα κανουν αυτοι? Ποσο θα ανεβει το ποσοστο των θανατων απο ναρκωτικα τα επομενα 10 χρονια? Τα σκεφτηκες ποτε ολα αυτα, ή δεν σε αφηνει ο μαλακος σου κωλαρικος, στην αναπαυτικη καρεκλιτσα του γραφειου σου, φοιτητης στην "καλυτερη σχολη" με τον "γρηγοροτερο υπολογιστη"??? - δεν ειναι προσωπικη η επιθεση, στη θεση του Καμενου ειναι ο καθενας απο μας, δεν εξαιρουμαι ουτε εγω)

Εαν λοιπον θελουμε να βρουμε μια ουσιαστικη λυση, με μακροπροθεσμα σταθερα και σιγουρα αποτελεσματα προς το συμφερον ολων (ή τελοσπαντων των περισσοτερων) ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να κοιταξουμε τις συνθηκες που γεννουν τα προβληματα... Δεν μπορει να παιρνεις ασπιρινες για τον πυρετο, τη στιγμη που ξερεις πως τον προκαλει η φιματιωση...

Οσο για το τι ειναι εφαρμοσιμο και τι οχι, φιλτατε, αυτα ειναι λογια του αερα. Το μονο ευκολο ειναι να πετας δογματικους αφορισμους "αυτο δεν γινεται", "εκεινο δεν ειναι εφαρμοσιμο", "το αλλο δεν θα πετυχει ποτε"...
Γιατι, αραγε το δικο μας, το σημερινο συστημα ειναι "εφαρμοσιμο", εχει "πετυχει"??? Το βλεπεις να πηγαινει προς το καλυτερο?
Logged
dimvam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 815



View Profile
Re: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #12 on: July 07, 2006, 00:51:44 am »

Σε όλα αν έχει κάνει λάθος η Γιαννάκου, αυτό είναι το πιο σωστό μέτρο που παίρνει κατά τη γνώμη μου. Δεν είναι κατάλληλοι όλοι για τα πανεπιστήμια. 60.000 είναι υποψήφιοι της Γ' Λύκειου 60.000 είναι και οι φοιτητές την επόμενη χρονιά. Δηλαδή είναι κακό να πας σε μια τεχνική σχολή, να γίνεις υδραυλικός, ξυλουργός ή κάτι άλλο; Υπάρχει μια κακιά νοοτροπία στον έλληνα γονιό, ότι το παιδί του για να προκόψει πρέπει να σπουδάσει. Αν δεν πας τα γράμματα ρε παιδί μου, μάθε μια πρακτική τέχνη.
Logged

Στο μόνο μέρος που βρίσκεις ανθρώπους χωρίς προβλήματα είναι στο νεκροταφείο.
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #13 on: July 07, 2006, 08:42:30 am »

Αλιάκμων σε κάποια που είπες συμφωνώ. Θα σταθώ σε κάποια σημεία:

1)Δεν φταίει για όλα το σύστημα και η κοινωνία. Μερικές φορές και ένα ποσοστό των πολιτών είναι λάθος. Κι εγώ από χωριό είμαι και βλέπω κι εγώ την εγκατάληψη. Παρ' όλα αυτά τα πράγματα έγιναν όπως τα είπα. Και τα τσογλανάκια δεν ήταν μόνο από πλούσιες οικογένειες. Ήταν και από πλούσιες και από φτωχές. Άρα δεν μπορούμε να πούμε ότι το πρόβλημα είναι επικαντρωμένο σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της κοινωνίας.

2)Νομίζω ότι είναι λογικό και αυτονόητο ότι όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί. Και ώς διαφορετικοί δεν μπορεί να έχουν την ίδια κλίση σε κάποια πράγματα. Κάποιοι από τα παιδιά που περιέγραψα όντως δεν πέρασαν πουθενά και μετά πήγαν και δούλεψαν ώς μηχανικοί αυτοκινήτων, σε βουλκανιζατέρ κτλ με γνώσεις που απέκτησαν από την καθημερινή πείρα, γνώσεις πολύ καλύτερες από τις δικές μας.
Γιατί σώνει και καλά να πρέπει να πάνε όλοι σε ένα πανεπιστήμιο, αφού κι εσύ λες ότι το πτυχίο μας είναι για πέταμα? Κι εγω συμφωνώ ότι η κοινωνια μας έχει ωθήσει στην πτυχιοθηρία. Άρα γιατί να πρέπει να μπαίνουν ΟΛΟΙ στο πανεπιστήμιο? Δεν θα ήταν καλύτερο να ακολουθήσει την κλίση του? Συμφωνώ με τον dimvam.

3) Όλα αυτά που λές μου ακούγονται φοβερά γενικόλογα. Γι αυτό είπα ότι δεν είναι εφαρμόσιμα (τουλάχιστο με τον τρόπο που το θέτεις). Κατά την γνώμη μου αυτά πρέπει να γίνονται ένα ένα, με σταθερό τρόπο και όχι με την άμεση ανατροπή της κοινωνίας. Αυτό θα οδηγήσει σε χάος και όπως λεει κι ο λαός μας "κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι" ή "όποιος θέλει τα πολλά, χάνει και τα λίγα".

(κανόνισε να με πε&
#943;ς τώρα πράκτορα της κυβέρνησης!!!)

4)Γιατί λές:

"Το θεμα δεν ειναι τι θα κανουμε με τους συγκεκριμενους 40.000 Αυτοι πανε, εφτασαν ηδη σ' αυτην την κατασταση, το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να μην τους αφησουμε να καταστραφουν εντελως... "

Δηλαδή το να μήν μπει κάποιος στο πανεπιστήμιο ισοδυναμεί με την καταστροφή?

"Αληθεια, με δεδομενο το οτι ιδιωτικα Πανεπιστημια δεν υπαρχουν ακομα στην Ελλαδα -κι οσο περναει απ' το χερι μας, δεν θα υπαρξουν ποτε- και με την ολοενα κι αυξανομενη ανεργια, τι θα κανουν ολοι αυτοι, το σκεφτηκες ποτε? Πού θα καταληξει μια μαζα ανθρωπων που μεγαλωσαν ως βουτηρομπεμπεδες, κι ενω για 18 χρονια τους φουσκωναν τα μυαλα οτι θα περασουν στην τριτοβαθμια και ολη η ζωη τους θα ειναι παρτυ-ποτο-και-πηδημα, ξαφνικα μια μαλακιζμενη φωκια τούς κλεινει την πορτα και τους παραταει εν ψυχρω στο απολυτο μηδεν, χωρις να ειναι ετοιμοι -ψυχολογικα, κοινωνικα, πνευματικα- να βγουν στην παραγωγη??? Τι θα κανουν αυτοι? Ποσο θα ανεβει το ποσοστο των θανατων απο ναρκωτικα τα επομενα 10 χρονια? Τα σκεφτηκες ποτε ολα αυτα, ή δεν σε αφηνει ο μαλακος σου κωλαρικος, στην αναπαυτικη καρεκλιτσα του γραφειου σου, φοιτητης στην "καλυτερη σχολη" με τον "γρηγοροτερο υπολογιστη"??? "

Τι θα κάνουν? Σου απάντησα πιο πάνω τι κάνουν. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν παέι χαμένος (αν το θέλει). Το να μήν μπείς στο πανεπιστήμιο δεν σημαίνει ότι είσαι καταδικασμένος σε θάνατο. έλεος. Τόσοι και τόσοι δεν έχουν μπεί στο πανεπιστήμιο, έχουν καταστραφεί? Όντως δεν μπορούν να δουλέψουν σε ιδιωτικές εταιρίες, αλλά υπάρχουν τόσα και τόσα άλλα που μπορούν να κάνουν. ΄Νομίζεις ότι οι υπάλληλοι στις Δημόσιες υπηρεσίες έχουν βγάλει πα
57;επιστήμιο? Οι περισσότεροι με χαρτί λυκείου είναι.
To οτι δεν θα μπείς στο πανεπιστήμιο σημαίνει ότι θα πάρεις ναρκωτικά?
Πρέπει να υπάρξει απομυθοποίηση των πανεπιστημίων.
1)Δεν οδηγούν σε σίγουρη δουλεία και
2)αν δεν περάσεις δεν θα καταστραφείς.

Θα μου πείς το δικαίωμα για μόρφωση? Ε αν τους καίει τόσο πολύ η μόρφωση, ας κοιτάξουν την συμπεριφορά τους από το δημοτικό ώς το λύκειο.
Όπως είπες όμως δεν είναι καλή η εκπαιδευτική διαδικασία. Γιατί μήπως στα πανεπιστήμια δεν υπάρχει λυκειακή νοοτροπία?

Κι αυτά δεν τα λέω όυτε "γιατί είμαι στην καλύτερη σχολή" ούτε γιατί "έχω τον καλύτερο υπολογιστή". (Και στο λύκειο αυτά έλεγα.)Αυτά είναι "λόγια του αέρα" όπως λές. Αν κατηγορείς κάποιον για λόγια του αέρα, φρόντισε να μην τα πετάς κι εσύ όπως και τους λαικισμούς.
« Last Edit: July 07, 2006, 08:48:35 am by Καμένος » Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<->ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10
« Reply #14 on: July 07, 2006, 12:27:08 pm »

Διαβάζοντας τη φιλοσοφική συζήτηση παραπάνω για την παιδία θέλω να πω
ότι σε άλλα σημεία συμφωνώ και σε άλλα διαφωνώ.
Όμως η ουσία και η πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση με τα όσα συζητάμε εδώ.
ΔΥστυχώς η παιδεία στην Ελλάδα καθορίζεται από τα εκάστοτε οικονομικά συμφέροντα.
Στην προκειμένη περίπτωση το πλαφόν του 10 είναι ένα λάθος που έρχεται να διορθώσει ένα προηγούμενο λάθος.
Συγκεκριμένα το λάθος ξεκίνησε από την εποχή του Αρσένη τότε που σε μια νύχτα δημιουργήθηκαν 150 σχολές,
χωρίς υποδομή, χωρίς προγραμματισμό με μοναδικό σκοπό να ενισχυθεί η επαρχία.
Όσο κι αν κάποιοι κλέινουν τα μάτια και τα αυτιά τους η αλήθεια είναι αυτή.
Οι σχολές δημιουργήθηκαν για να πληρώνουν οι μισοί Έλληνες τους άλλους μισούς
γιατί το κρατος αδυνατεί ή δεν θέλει να διαθέσει κονδύλια στήριξης της περιφέρειας.

Τώρα λοιπόν που οι κάτοικοι της Κοζάνης, της Φλώρινας, του Μεσσολογγίου
"μετέτρεψαν" την οικονομία τους αλλά και της ζωή τους προσαρμόζοντάς την στα νέα δεδομένα
αφαίμαξης των φοιτητών, που πηγαίνουν να σπουδάσουν εκεί με μια ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο,
έρχεται το υπουργείο και τους κόβει το αυτονόητο για αυτούς πλέον εισόδημά τους.
Τους φοιτητές.
Για αυτό και κατεβαίνουν στους δρόμους.

Σύσσωμοι δήμαρχοι, ενοικιαστές-men, καφετέριε-men, αλλά και ψιλικατζηδο-men
που γέμισε η τσέπη τους με χιλιάρικα κατεβαίνουν στους δρόμους για μια καλύτερη παιδεία...
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...