• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 00:14:09 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 00:14:09 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by Nikos007
[June 14, 2025, 21:20:32 pm]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by χασλμαλικι
[June 14, 2025, 00:33:08 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by TzimStark
[June 12, 2025, 08:43:50 am]

Οι τρεις υποψήφιοι για τη...
by okan
[June 12, 2025, 00:29:04 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 11, 2025, 21:53:41 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9953
Latest: dpapav
Stats
Total Posts: 1426634
Total Topics: 31709
Online Today: 122
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 100
Total: 121
giorgos_chon
vevi
mantzjim
ValKar
mgrivab
acolak
elischat
kostas1507
Yamal
tsakalokagkouras
jojos
gntitsios
mariaxalk
stefanos hios
et7gr
mkakale
Papalamprous humor
Chr1sgr
Elliot Alderson
alexter
aafroditi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ  (Read 11511 times)
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« on: March 29, 2012, 01:07:36 am »

Παρτε μια ιδεα...
Απο τα στοιχεια που εδωσαν τα ιδια τα πανεπιστημια για τα ετη 2009 και 2011 αποδεικνυεται η αποτυχια τους
Για το ΑΠΘ που ειναι το 126 καλυτερο του κοσμου 

Το πιο ακριβο πανεπιστημιο της χωρας (237 εκ ευρω το 2009!),μεγαλο διοικητικο προσωπικο (πινακας 4, 1186 ατομα!),σχετικα μικρο κοστος ανα φοιτητη (επι των ενεργων προφανως), υπερβολικα πολλοι διδασκοντες και ακριβοι ενω η αναλογια διδασκοντων ανα φοιτητη ειναι θεωρητικα 1:11,4.
Για την πολυτεχνικη ΑΠΘ απο πινακα 6 μεγαλη η μισθοδοσια του προσωπικου(25 εκ ευρω) και 6000 κοστος ανα φοιτητη μικροτερο απο το μεσο ορο του ΑΠΘ 8000 ευρω ανα φοιτητη. Μικρο το διοικητικο προσωπικο(λεμε τωρα 111 ατομα..το ΕΜΠ εχει 1022..), μικρη η αναλογια διδασκοντων προς φοιτητες 1 προς 11.8 πραγμα που διαπιστωνετε στη πραξη...!
Nα σημειωθει βεβαια οτι στα κωμικοτραγικα στοιχεια ξεχασαν τους αιωνιους! Οταν λεει 30000 ενεργοι φοιτητες,εχει ξεχασει αλλους 70000!

Επιλογος της αξιολογησης:
???????????????
κονδυλι approved....!
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #1 on: March 29, 2012, 01:32:29 am »

in fact δεν ειπες τιποτα.
τα στοιχεια ειναι υπαρκτα αλλα απο μονα τους δε προσφερουν τιποτα σε μια συζητηση με το θεμα του τιτλου σου.
δε περιμενω να το καταλαβεις βεβαια.
αντε γα.
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #2 on: March 29, 2012, 01:44:08 am »

Βασικα ειναι πηγαιο συναισθημα για τον gate4 γιατι τον τρωμε στη μαπα τοσα χρονια οποτε εχεις τις ορεξεις του και τρολλαρει ή προκαλει flame war.
Εσυ μαλλον δε παρακολουθουσες το φορουμ Tongue
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
asmd
Guest
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #3 on: March 29, 2012, 01:45:39 am »


Βασικά για τα νούμερα.. αφού είσαι και gate4.. απλά ΠΑΟΚ ξέρω 'γω κι εντάξει είναι..

ελπίζω να σε κάλυψα για το πώς γίνεται τελικά η αξιολόγηση.
Logged
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #4 on: March 29, 2012, 01:56:07 am »

Ουτε εγω περιμενω να καταλαβεις γιατι εχεις μαθει να τρως μασημενη τροφη!
Το συμπερασμα πρωτον απο αυτα τα τριτοκοσμικα στοιχεια της καταστασης του ελληνικου πανεπιστημιου ειναι οτι διαπιστωνεται και δεν γινεται τιποτα,αρα δεν υπαρχει αξιολογηση.
Υστερα δεν ξερει καν ποσους φοιτητες εχει η αγνοει τους αιωνιους για να κανει καλυτερα νουμερα! Στην πραγματικοτητα πχ για το απθ το 8750 ανα φοιτητη δεν ειναι ουτε 3000(2370 με τον καλυτερο προυπολογισμο 2009) και το 1 προς 11 ειναι 1 προς 40,και στην πραξη 1 προς 200! Αρα πανακριβο πανεπιστημιο σε μισθοδοσια(187 εκ),λειτουργικα εξοδα, πολλοι διοικουντες και χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες ισον το λιγοτερο αποτυχια και κατασπαταληση του δημοσιου χρηματος.  
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #5 on: March 29, 2012, 02:04:47 am »

θα πληγωθει ο προεδρας αμα σε διαβασει ρε  Tongue
ΠΙΠΕΡΙ!! Grin
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #6 on: March 29, 2012, 02:09:11 am »

Οταν λεμε "πανακριβο πανεπιστήμιο" σε συγκριση με ποιο, ας πουμε?  Και στην τελικη τι θελεις να γίνει στην Ανωτατη Παιδεια, τι προτεινεις??
Logged

KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #7 on: March 29, 2012, 02:17:22 am »

Τείνω να συμφωνήσω μαζί του.
Logged

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #8 on: March 29, 2012, 02:38:59 am »

Quote from: Karaμazoβ on March 29, 2012, 02:09:11 am
Οταν λεμε "πανακριβο πανεπιστήμιο" σε συγκριση με ποιο, ας πουμε?  Και στην τελικη τι θελεις να γίνει στην Ανωτατη Παιδεια, τι προτεινεις??
Εφοσον θες το πανεπιστημιο να συντηρειται απο την κρατικη επιχορηγηση το συγκρινω με τα 300 εκ απο τις επικουρικες η με το 1 δις απο τις περικοπες 13 και 14ου μισθου.Μια χαρα συγκρισιμα μεγεθη ειναι...
187 απο τα 273 το 70% να πηγαινει σε μισθοδοσια προσωπικου 5000 ατομων,δηλαδη 37800 ευρω εισοδημα μεσο ορο ο καθενας,με το αποτελεσμα της χαμηλης ποιοτητας ειναι εκτος τοπου και χρονου!
Ειναι προφανες τι πρεπει να γινει...φυσικα να μειωθει το διοικητικο και διδακτικο προσωπικο τουλαχιστον κατα 50%,να μειωθουν οι εισακτεοι σταδιακα μεχρι να μην παιρνουν αλλους αει και τει για μερικα χρονια,και ο προυπολογισμος να ειναι ετσι πχ
5% λειτουργικα-παγια εξοδα
30% μισθοδοσια
60% αμεσες-εμμεσες υπηρεσιες και παροχες προς τους φοιτητες(το μαθημα δεν θεωρειται υπηρεσια/παροχη προς τους φοιτητες)
5% διαφορα

Να σταματησουν επιτελους την ερευνα απο τον κρατικο προυπολογισμο εντελως και να γινεται με ιδιωτικη χρηματοδοτηση,ο,τι γινεται...Αξιολογηση ανα 2 χρονια,phd master,συμβασεις εργασιας για το προσωπικο κτλ..
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #9 on: March 29, 2012, 02:54:48 am »

Quote from: gate4 on March 29, 2012, 02:38:59 am
Quote from: Karaμazoβ on March 29, 2012, 02:09:11 am
Οταν λεμε "πανακριβο πανεπιστήμιο" σε συγκριση με ποιο, ας πουμε?  Και στην τελικη τι θελεις να γίνει στην Ανωτατη Παιδεια, τι προτεινεις??
Εφοσον θες το πανεπιστημιο να συντηρειται απο την κρατικη επιχορηγηση το συγκρινω με τα 300 εκ απο τις επικουρικες η με το 1 δις απο τις περικοπες 13 και 14ου μισθου.Μια χαρα συγκρισιμα μεγεθη ειναι...
187 απο τα 273 το 70% να πηγαινει σε μισθοδοσια προσωπικου 5000 ατομων,δηλαδη 37800 ευρω εισοδημα μεσο ορο ο καθενας,με το αποτελεσμα της χαμηλης ποιοτητας ειναι εκτος τοπου και χρονου!
Ειναι προφανες τι πρεπει να γινει...φυσικα να μειωθει το διοικητικο και διδακτικο προσωπικο τουλαχιστον κατα 50%,να μειωθουν οι εισακτεοι σταδιακα μεχρι να μην παιρνουν αλλους αει και τει για μερικα χρονια,και ο προυπολογισμος να ειναι ετσι πχ
5% λειτουργικα-παγια εξοδα
30% μισθοδοσια
60% αμεσες-εμμεσες υπηρεσιες και παροχες προς τους φοιτητες(το μαθημα δεν θεωρειται υπηρεσια/παροχη προς τους φοιτητες)
5% διαφορα

Να σταματησουν επιτελους την ερευνα απο τον κρατικο προυπολογισμο εντελως και να γινεται με ιδιωτικη χρηματοδοτηση,ο,τι γινεται...Αξιολογηση ανα 2 χρονια,phd master,συμβασεις εργασιας για το προσωπικο κτλ..


Θα συμφωνήσω σε μερικά. Καταρχάς το προσωπικό που πραγματικά δουλεύει για το πανεπιστήμιο δεν είναι αυτό το οποίο διδάσκει ή διοικεί. Εφόσον δεν επιθυμείτε τις επιχειρήσεις στο πανεπιστήμιο δεν βλέπω το λόγο γιατί το κράτος επιτρέπει τους καθηγητές εξωτερικές δουλειές και έρευνα.

Επίσης οι εισακτέοι το θεωρώ απαράδεκτο να είναι πάνω από 50 ανά έτος. Εάν θέλουμε να μην χάνουμε το χρόνο μας πρέπει οι θέσεις να μειωθούν και να γίνει σωστός καταμερισμός των μαθητών του λυκείου, όχι μόνο μέσω των εξετάσεων αλλά και μαθημάτων επαγγελματικής κατεύθυνσης. Καλώς ή κακώς επιβάλλεται να πάρεις πτυχίο για να ασκήσεις το επάγγελμα του μηχανικού. Θα πρέπει λοιπόν να είναι στη δικαιοδοσία του φοιτητή εάν θέλει να ασχοληθεί ακαδημαϊκά ή ερευνητικά ή επαγγελματικά με ένα αντικείμενο. Με λίγα λόγια άλλη σχολή για ερευνητές άλλη για μηχανικούς. Ο χρόνος είναι χρήμα και αυτόν πληρώνουμε τα τελευταία 3 χρόνια. Διότι εάν είχαμε ενεργήσει δεν θα φτάναμε στη χρεοκοπία.  Η εξειδίκευση πρέπει να γίνει από την αρχή και ο καθένας να παίρνει ότι ζητάει από την εκπαίδευση και όχι να παίρνει ότι του δίνουν.

Άλλωστε η εκπαίδευση είναι ένα αγαθό που καλώς ή κακώς το πληρώνουμε. Εάν παραγγείλετε καρμπονάρα και σας φέρουν πέστροφα δεν θα διαμαρτυρηθείτε; Δεν βλέπω γιατί στην εκπαίδευση πρέπει να συμβιβαστούμε ...
« Last Edit: March 29, 2012, 02:57:54 am by KalODIa » Logged

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #10 on: March 29, 2012, 03:21:46 am »

Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.
Καλα για τους καθηγητες μην απορεις γιατι δεν ισχυει το ασυμβιβαστο, για τους βουλευτες επισης δεν ισχυει..Αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και διδασκοντες και διοικουντες.Οι δεπ γιατι ειναι τοσοι πολλοι?Τι χρειαζονται οι 4 βαθμιδες και αλλες τοσες διοικητικα?Τοσες πολλες γραμματειες? Με αποτελεσμα 1 ατομο ανα 20 φοιτητες λεει η 50..Στρατος φαση..
Οι διδασκοντες θα μπορουσαν και λιγοτεροι να πετυχουν καλη αναλογια αν εργαζονταν περισσοτερες ωρες η ασχολουνταν αποκλειστα με την διδασκαλια.




Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #11 on: March 29, 2012, 03:35:25 am »

Quote from: gate4 on March 29, 2012, 03:21:46 am
Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=VsgczP1cYrw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VsgczP1cYrw</a>
Μια λύση μετανάστευση
όταν η ανεργία
την χώρα μας μαστίζει
μα στην οικονομία
ας δούμε τι κοστίζει
μια λύση μετανάστευση
σε πλάνο ατομικό

Όταν εργάτης φεύγεις
δεκαοκτώ χρονό
στον τόπο σου ακόμα
είσαι παθητικό
κι ενώ έχεις κοστίσει
στον τόπο στον λαό
σε ξένο τόπο δίνεις
το ενεργητικό

Από την άλλη πάλι
στον ντόπιο αφεντικό
το άνεργο στοιχείο
επαναστατικό

Μια λύση μετανάστευση
για σένα απελπισίας
ανάγκες που μπαλώνει
μα το δικό σου τόπο
το βλέπεις πως ζημιώνει
μια λύση μετανάστευση
σε πλάνο ατομικό
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #12 on: March 29, 2012, 03:36:43 am »

Quote from: gate4 on March 29, 2012, 03:21:46 am
Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.
Καλα για τους καθηγητες μην απορεις γιατι δεν ισχυει το ασυμβιβαστο, για τους βουλευτες επισης δεν ισχυει..Αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και διδασκοντες και διοικουντες.Οι δεπ γιατι ειναι τοσοι πολλοι?Τι χρειαζονται οι 4 βαθμιδες και αλλες τοσες διοικητικα?Τοσες πολλες γραμματειες? Με αποτελεσμα 1 ατομο ανα 20 φοιτητες λεει η 50..Στρατος φαση..
Οι διδασκοντες θα μπορουσαν και λιγοτεροι να πετυχουν καλη αναλογια αν εργαζονταν περισσοτερες ωρες η ασχολουνταν αποκλειστα με την διδασκαλια.


Όλοι αυτοί στηρίζουν ένα γραφειοκρατικό σύστημα. Και πέρα από προσωπικό όπως πχ μερικοί από τη διοίκηση, μερικοί από γραμματεία, προσωπικό ασφαλείας/πυρόσβεσης/καθαριότητας και διδασκόντων είναι περιττοί. Προσωπικά για εμένα δεν λογίζεται καθηγητής που δεν διδάσκει. Εάν δεν του αρέσει να μπαίνει στην αίθουσα και να βρίσκει παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας τότε πολύ απλά είναι περιττός.     Εάν θέλουν να ασχοληθούν με επιπλέον δραστηριότητες αυτές να μην έχουν ως αντίκτυπο την εργασία τους ως καθηγητές.
Διαφορετικά απόλυση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε τους καθηγητές για να πλουτίζουν το βιογραφικό τους, ενώ αντίθετα ο απλός πολίτης πρέπει να πληρώνει για να το καταφέρει.

πάντως παιδιά εγώ βλέπω να τρολλάρετε εσείς και όχι ο gate4. λέει τις απόψεις του και εσείς ειρωνεύεστε.
Logged

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #13 on: March 29, 2012, 04:47:15 am »

Quote from: KalODIa on March 29, 2012, 03:36:43 am
Όλοι αυτοί στηρίζουν ένα γραφειοκρατικό σύστημα. Και πέρα από προσωπικό όπως πχ μερικοί από τη διοίκηση, μερικοί από γραμματεία, προσωπικό ασφαλείας/πυρόσβεσης/καθαριότητας και διδασκόντων είναι περιττοί. Προσωπικά για εμένα δεν λογίζεται καθηγητής που δεν διδάσκει. Εάν δεν του αρέσει να μπαίνει στην αίθουσα και να βρίσκει παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας τότε πολύ απλά είναι περιττός.     Εάν θέλουν να ασχοληθούν με επιπλέον δραστηριότητες αυτές να μην έχουν ως αντίκτυπο την εργασία τους ως καθηγητές.
Διαφορετικά απόλυση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε τους καθηγητές για να πλουτίζουν το βιογραφικό τους, ενώ αντίθετα ο απλός πολίτης πρέπει να πληρώνει για να το καταφέρει.


πάντως παιδιά εγώ βλέπω να τρολλάρετε εσείς και όχι ο gate4. λέει τις απόψεις του και εσείς ειρωνεύεστε.
Kαι γω στην ουσια αυτο λεω και συμφωνω. Για αυτο πρεπει να προσδιορισουν τι ειναι εργο των καθηγητων και να γινεται σωστη αξιολογηση. Ειναι ποσα βιβλια και αρθρα θα γραψει και ποσες αναφορες θα εχει, ποσο καλος ειναι πολιτικα και ποσες ψηφους φερνει στην παραταξη του, ποσο καλα διαχειριζεται τα οικονομικα και τι επενδυσεις κανει η αν μπορει να διδαξει και να παραγει ατομα που απορροφωνται απο την αγορα εργασιας? Το τελευταιο κυριως και ελαχιστα το πρωτο. Για τα αλλα υπαρχει η πολιτικη καριερα και για τα επιχειρηματικα ταλεντα ο ιδιωτικος τομεας...! Και ακριβως οπως το ειπες τα παρασημα να τα παρουν εκτος δημοσιας χρηματοδοτησης και οχι σε βαρος της εκπαιδευσης.
Λογω του δημοσιου πανεπιστημιου σε μεγαλο ποσοστο εγινε η χρεωκοπια αν το σκεφτεις. Το προβλημα ηταν οτι δεν υπηρχε παραγωγη και υπηρχε ενα τεραστιο δημοσιο υπηρεσιων που σπαταλουσε το αεπ.Αυτοι που στελεχωναν τα τελευταια το λιγοτερο 20 χρονια ηταν 90% αποφοιτοι του ελληνικου πανεπιστημιου. Δεν περπατουσε το συστημα,αφου οι αποφοιτοι ηταν υπερβολικα πολλοι! Αντι να τους μειωσουν η να αλλαξουν αντικειμενο σπουδων εκαναν κι αλλα πανεπιστημια μεχρι και στα κατσικοχωρια να τους βολεψουν εκει σαν καθηγητες,διδακτορες,μεταπτυχιακους,βοηθους κοκ! Αυτο απ την αλλη βολευει τους καθηγητες γιατι αυτοι ασχολουνται με "σοβαρες" δουλειες και βαζουν τους κατωτερους να βγαλουν την σκαταδουρα. Εσκασε αυτο το συστημα,και ο,τι πηγε να γινει δηθεν με τα stage επισης απετυχε,και οι αποφοιτοι ειναι ανεργοι η δεν δουλευουν στο αντικειμενο τους.

Ο απλυτος γριφος και οι παρομοιοι δεν ξερουν τιποτα αλλο εκτος απο τα πλαισια τους.Τι να σου πει το πλαισιο? Το ξερω..

« Last Edit: March 29, 2012, 04:51:58 am by gate4 » Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
« Reply #14 on: March 29, 2012, 09:48:06 am »

Το πανεπιστήμιο δεν είναι εργοστάσιο κατασκευής εργατών.
Logged
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...