• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:43:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:43:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 47
Guests: 90
Total: 137
maestros
tasos gourd
iliaskou
dimitrisblioumis
Antreas17
miltan8
tinidou
mayia psarikoglou
DimGeo
Nikos_313
Arakapas
Yamal
mixkats
dinoschalv
cealexop
HlektrikhPatata
menelaras
aachmet
mavropan
Elliot Alderson
valco08
estoimea
theofr
natavhoo
mariaxalk
jojos
nikolakys
DemetriosL
Nekt
ΦΙδανης Αριστοτελης
Pitkal
Ulmo
Saint_GR
valentini
LelisNiko
geo66
chriskazakos
itsikou
efthmakr
pxanthob
balligeorgia
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Συστήματα Ηλεκτροκίνησης (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Go Down Print
Author Topic: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011  (Read 22476 times)
naranja verde
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 179


Vanity...definetely my kind of sin


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #60 on: March 04, 2011, 21:22:33 pm »

Quote from: angel_koz on March 04, 2011, 20:38:40 pm
Quote from: kostantinosg on March 04, 2011, 20:06:06 pm
Εισαι σιγουρος οτι ο τυπος παει ετσι?Μου φαινεται πιο λογικο να ειναι το ni στον παρονομαστη και στις 2 περιπτωσεις γιατι απλα χρησιμευει στο να κανεις αναγωγη τις 2 ροπες στο επιπεδο του κινητηρα.Μονο τα προσημα πρεπει να διαφοροποιουνται αναλογα με το πως πανε οι ροπες..Με καθε επιφυλαξη ολο αυτο
Συμφωνώ 100% μαζι σου κι εμεις το η*i το βάλαμε στον παρανομαστή για τους ίδιους λόγους.

μπα. Tongue
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=RGR4SFOimlk
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #61 on: March 05, 2011, 12:42:49 pm »

Τι να πω...Ετσι το σημειωσαν παιδια που ηταν στην παρουσιαση.Υπαρχουν και χειρότερα όμως:

Στις σημειώσεις,σελίδα 15-16 κανει μια μελέτη διολίσθησης σ'ένα τρένο.Κάνοντας την ακριβώς όμοια διαδικασία για την εργασία μας η τριβή των τροχών μου βγήκε μικρότερη από το άθροισμα δυναμης αντίστασης κύλισης και δύναμης επιτάχυνσης(F=mamax).Αν η τριβή σου βγαίνει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ο τροχός σπινιάρει!Μετά λεω "διάβολε,λες να το κανε επιτηδες?".Δουλευοντας τα νούμερα και βγαζοντας αποτελεσματα για τις παραμέτρους που είχαν άλλες ομάδες,ορισμένες απ'αυτές,ειδικά σε υψηλή επιτάχυνση,σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου σπινιάρουν ενώ λιγότερες ομαδες είναι οκ...Μηπως παιρνω λαθος τους τυπους??

Επαναλαμβανω εδω το τι πηρα:
-αντισταση κυλισης : F1=mgwF
-δυναμη επιταχυνσης: F2=mamax
-τριβη δυο μπροστινων τροχων(κινητήριων): Τ=mgμ/2

EDIT: T-(F1+F2)>=0
Αποψεις καλοδεχουμενες!
« Last Edit: March 05, 2011, 14:54:50 pm by Anyparktos » Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
takzago
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 79



View Profile WWW
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #62 on: March 05, 2011, 13:01:57 pm »

Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 12:42:49 pm
Τι να πω...Ετσι το σημειωσαν παιδια που ηταν στην παρουσιαση.Υπαρχουν και χειρότερα όμως:

Στις σημειώσεις,σελίδα 15-16 κανει μια μελέτη διολίσθησης σ'ένα τρένο.Κάνοντας την ακριβώς όμοια διαδικασία για την εργασία μας η τριβή των τροχών μου βγήκε μικρότερη από το άθροισμα δυναμης αντίστασης κύλισης και δύναμης επιτάχυνσης(F=mamax).Αν η τριβή σου βγαίνει μεγαλύτερη ο τροχός σπινιάρει!Μετά λεω "διάβολε,λες να το κανε επιτηδες?".Δουλευοντας τα νούμερα και βγαζοντας αποτελεσματα για τις παραμέτρους που είχαν άλλες ομάδες,ορισμένες απ'αυτές,ειδικά σε υψηλή επιτάχυνση,σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου σπινιάρουν ενώ λιγότερες ομαδες είναι οκ...Μηπως παιρνω λαθος τους τυπους??

Επαναλαμβανω εδω το τι πηρα:
-αντισταση κυλισης : F1=mgwF
-δυναμη επιταχυνσης: F2=mamax
-τριβη δυο μπροστινων τροχων(κινητήριων): Τ=mgμ/2

EDIT: T-(F1+F2)>=0
Αποψεις καλοδεχουμενες!
Η δύναμη της τριβής βγαίνει πολύ μεγάλη και πρέπει να σου βγει μεγαλύτερη από το άθροισμα των δύο άλλων δυνάμεων  που αναφέρεις.
Έτσι το κάναμε κι εμείς, αλλά επειδή έχουμε μικρή αmax μας βγαίνει ότι δεν έχουμε διολίσθηση

Είσαι σίγουρος ότι F1=mgwF και F2=mamax;
Μπορεί να είναι m/2 και στους δύο παραπάνω υπολογισμούς...
Logged
takzago
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 79



View Profile WWW
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #63 on: March 05, 2011, 13:27:49 pm »

Για τη μετατρπή σε pu των μεγεθών του κινητήρα:

Πήρατε Zb=U2/S

ή Zb=U2/P του κινητήρα που επιλέξατε?
Logged
Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #64 on: March 05, 2011, 13:39:29 pm »

Quote from: takzago on March 05, 2011, 13:27:49 pm
Για τη μετατρπή σε pu των μεγεθών του κινητήρα:

Πήρατε Zb=U2/S

ή Zb=U2/P του κινητήρα που επιλέξατε?
Παίρνουμε Zb=U2/P του κινητήρα που επιλέγουμε.
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #65 on: March 05, 2011, 14:25:59 pm »

Quote from: takzago on March 05, 2011, 13:01:57 pm
Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 12:42:49 pm
Τι να πω...Ετσι το σημειωσαν παιδια που ηταν στην παρουσιαση.Υπαρχουν και χειρότερα όμως:

Στις σημειώσεις,σελίδα 15-16 κανει μια μελέτη διολίσθησης σ'ένα τρένο.Κάνοντας την ακριβώς όμοια διαδικασία για την εργασία μας η τριβή των τροχών μου βγήκε μικρότερη από το άθροισμα δυναμης αντίστασης κύλισης και δύναμης επιτάχυνσης(F=mamax).Αν η τριβή σου βγαίνει μεγαλύτερη ο τροχός σπινιάρει!Μετά λεω "διάβολε,λες να το κανε επιτηδες?".Δουλευοντας τα νούμερα και βγαζοντας αποτελεσματα για τις παραμέτρους που είχαν άλλες ομάδες,ορισμένες απ'αυτές,ειδικά σε υψηλή επιτάχυνση,σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου σπινιάρουν ενώ λιγότερες ομαδες είναι οκ...Μηπως παιρνω λαθος τους τυπους??

Επαναλαμβανω εδω το τι πηρα:
-αντισταση κυλισης : F1=mgwF
-δυναμη επιταχυνσης: F2=mamax
-τριβη δυο μπροστινων τροχων(κινητήριων): Τ=mgμ/2

EDIT: T-(F1+F2)>=0
Αποψεις καλοδεχουμενες!
Η δύναμη της τριβής βγαίνει πολύ μεγάλη και πρέπει να σου βγει μεγαλύτερη από το άθροισμα των δύο άλλων δυνάμεων  που αναφέρεις.
Έτσι το κάναμε κι εμείς, αλλά επειδή έχουμε μικρή αmax μας βγαίνει ότι δεν έχουμε διολίσθηση

Είσαι σίγουρος ότι F1=mgwF και F2=mamax;
Μπορεί να είναι m/2 και στους δύο παραπάνω υπολογισμούς...

Το F2 είναι δύναμη επιτάχυνσης.Επιταχύνει ολόκληρο το σώμα και εφαρμόζεται στους δυο μπροστινούς κινητήριους τροχούς.Όσο για την αντίσταση κύλισης,όπως είπα λογικά οι κινητήριοι τροχοί είναι αυτοί που την υπερνικούν(αφού οι άλλοι τροχοί δεν επιταχύνονται απο κάτι).Δε βρισκω λογο να κατανέμεται η μισή μάζα στις δυνάμεις αυτές.

Εσεις για να μη σας βγει διολισθηση ειχατε παρει τους τύπους όπως τους πήρα εγώ ή οπως μου τους λές τώρα,με το μισό της αντίστασης κύλισης και το μισό της δύναμης επιτάχυνσης?

Επίσης,γενικά αναφερόμαστε μόνο στους κινητήριους τροχούς αφού είναι οι μόνοι που μπορούν να σπινιάρουν άρα θεωρώ ότι σ'αυτούς κατανέμεται η μισή μάζα,οσον αφορά την τριβή μονο

Ξέρει κανείς τι είπε στην παρουσίαση της εργασίας για το συγκεκριμένο θέμα?Αν και...Ό,τι κι αν ειπε,η αναλυση που υπαρχει στις σημειωσεις του σελ.15-16 κάνει ότι έγραψα...

Copy&paste από σημειώσεις:
Quote from: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ σελ.16
Κατά την εκκίνηση αυτή η δύναμη μεταφέρεται από τους κινητήριους τροχούς στις
σιδηροτροχιές. Για να αποφύγουμε μηχανική ολίσθηση πρέπει η δύναμη της τριβής FR>FW+Fb.
Στην τριβή συμμετέχουν μόνο οι κινητήριοι τροχοί με το βάρος επενεργεί σε αυτούς. Επειδή στο
συγκεκριμένο παράδειγμα όλοι οι τροχοί είναι κινητήριοι, είναι FR=μ·FT (δες Σχ. 2.1.4.8α), όπου
μ είναι ο συντελεστής τριβής.
« Last Edit: March 05, 2011, 19:14:55 pm by Anyparktos » Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #66 on: March 05, 2011, 14:55:32 pm »

Α,και εκανα τυπογραφικο στο προ-προηγουμενο ποστ μου.Το διορθωσα με κεφαλαια και bold μην μπερδευτει κανεις.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
takzago
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 79



View Profile WWW
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #67 on: March 05, 2011, 15:30:32 pm »

Quote from: Austriakos on March 05, 2011, 13:39:29 pm
Quote from: takzago on March 05, 2011, 13:27:49 pm
Για τη μετατρπή σε pu των μεγεθών του κινητήρα:

Πήρατε Zb=U2/S

ή Zb=U2/P του κινητήρα που επιλέξατε?
Παίρνουμε Zb=U2/P του κινητήρα που επιλέγουμε.
Δηλαδή βάζουμε την τιμή από το φυλλάδιο πχ 7500 W
ή 7500*cosφ  W ,με το cosφ που αναφέρει στο φυλλάδιο?
Logged
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #68 on: March 05, 2011, 16:26:07 pm »

Βάση ισχύος η ονομαστική ισχύς και βάση τάσης τα 400 V

Αν η ονομαστική ισχύ είναι 7500 W τότε Ζb = 400^2/7500 = 21,3 Ω


Στο txt αρχεία ως fl τι βάζουμε;  μήπως fl= ωm,max /(2*π) ?????
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #69 on: March 05, 2011, 19:13:48 pm »

Ρε παιδιά,πείτε λίγο απόψεις.Εσάς τι σας βγήκε στη μελέτη διολίσθησης?Σπινιάρει ή δε σπινιάρει τελικά? Undecided
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #70 on: March 05, 2011, 19:36:22 pm »

Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 19:13:48 pm
Ρε παιδιά,πείτε λίγο απόψεις.Εσάς τι σας βγήκε στη μελέτη διολίσθησης?Σπινιάρει ή δε σπινιάρει τελικά? Undecided
Εγω σύμφωνα με τους τύπους που έδωσες το έκανα και δε σπινιαρει.
Αλλα έχω την εντύπωση ότι όλοι τύποι πρέπει να έχουν m/2
Logged

Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #71 on: March 05, 2011, 19:54:45 pm »

Quote from: megapixel on March 05, 2011, 19:36:22 pm
Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 19:13:48 pm
Ρε παιδιά,πείτε λίγο απόψεις.Εσάς τι σας βγήκε στη μελέτη διολίσθησης?Σπινιάρει ή δε σπινιάρει τελικά? Undecided
Εγω σύμφωνα με τους τύπους που έδωσες το έκανα και δε σπινιαρει.
Αλλα έχω την εντύπωση ότι όλοι τύποι πρέπει να έχουν m/2

Ο λογος που βαζω στην τριβη m/2 και στις αλλες δυο δυναμεις ολη τη μαζα ειναι ότι επειδη ειναι οι κινητηριοι τροχοι πρεπει να δώσουν όλη τη δύναμη κίνησης του συστήματος.
Εχεις/εχετε μήπως ιδεα αν ο Δημουλιας εδωσε καποιο τυπο γι'αυτή την μελέτη?

Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #72 on: March 05, 2011, 20:16:03 pm »

Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 19:54:45 pm
Quote from: megapixel on March 05, 2011, 19:36:22 pm
Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 19:13:48 pm
Ρε παιδιά,πείτε λίγο απόψεις.Εσάς τι σας βγήκε στη μελέτη διολίσθησης?Σπινιάρει ή δε σπινιάρει τελικά? Undecided
Εγω σύμφωνα με τους τύπους που έδωσες το έκανα και δε σπινιαρει.
Αλλα έχω την εντύπωση ότι όλοι τύποι πρέπει να έχουν m/2

Ο λογος που βαζω στην τριβη m/2 και στις αλλες δυο δυναμεις ολη τη μαζα ειναι ότι επειδη ειναι οι κινητηριοι τροχοι πρεπει να δώσουν όλη τη δύναμη κίνησης του συστήματος.
Εχεις/εχετε μήπως ιδεα αν ο Δημουλιας εδωσε καποιο τυπο γι'αυτή την μελέτη?


σωστο αυτο που λες για την τριβη αλλα εμείς εξεταζουμε στο ζεύγος τροχών ξεχωριστα τι συμβαινει. η F2=m*amax  εφαρμοζεται σε ολο το σωμα, και στους 4 τροχους. (σκεψου το σαν 4 μικρες δυναμεις να ασκουνται σε καθε τροχο με m/4 στο καθενα και ολες αυτες μαζι κανουν την F) Αρα στους 2 πρεπει να βαλουμε τη μιση μαζα οπως στη τριβη
Logged

kkostorp
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 551



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #73 on: March 05, 2011, 20:41:30 pm »


Α ΜΕΡΟΣ


1) F=m*g*wf

2)
TL=F*R   όπου R= D/2          edit  μετά από διόρθωση του megapixel 

3)Pmotor = F*Vmax/nk        edit είναι το ίδιο με τον τύπο στη σελ. 14.

4) Tm = Pmotor/ωmotor   όπου ωmotor = Vmax*i/R όπου i η σχέση μετάδοσης

5)
n= 60*ωmotor/(2π)


Β  ΜΕΡΟΣ


6)
aL = α/R  όπου aL η γωνιακή επιτάχυνση της μάζας και α η γραμμική επιτάχυνση της μάζας
 
7)   JL = m*R^2

8) MBL = JL*aL
Αν θέλουμε να την ανάγουμε στις στροφές του κινητήρα έχουμε ΜΒL' = MBL/(nk*i)

9) Από διάγραμμα 3,3 με βάση την ισχύ του ερωτήματος 3 και τις στροφές του 5ου ερωτήματος βρίσκω Jmotor
Έπειτα MBmotor = Jmotor * am

10) H συνολική ροπή επιτάχυνσης είναι ΜΒ= ΜΒL' +MBmotor

Η συνολική ροπή κατά την φάση της επιτάχυνσης (ροπή εκκίνησης) είναι Μ1 = ΜΒ + Τm   όπου Τm η τιμή του ερωτήματος 4

11) H συνολική ροπή επιτβράδυνσης είναι Μbr= Μbr' +Mbrmotor = -  ΜΒ

Η συνολική ροπή κατά την φάση της επιβράδυνσης  (ροπή εκκίνησης) είναι Μ2 = - ΜΒ + Τm   όπου Τm η τιμή του ερωτήματος 4

12)   Επιλογή κινητήρα πρώτα με βάση την ισχύ . Μετά κοιτάμε ροπή και μετά Μ1/ΤΝ  όπου ΤΝ η ονομαστική ροπή.
      Κάθε φορά που δεν ικανοποιείται κάποιο κριτήριο πάμε σε κινητήρα μεγαλήτερης ισχύος κ.ο.κ

13)
Τb= Vmax/α

14)   FR= (m/2) * g * μ
     Fw = m*g*wF
     Fb= m*α
     Αν FR < Fw+Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι      eidt  ή μήπως FR +Fw < Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι  . Διόρθωση megapixel

     βεβαια κατά την ταπεινή μου άποψη ολίσθηση μπορεί να συμβεί μόνο στην εκκίνηση όπου νομίζω πως δεν υπαρχει η Fw αλλά  μάλλον
     ή αυτό που έγραψα αρχικά ή αυτό που είπε ο megapixel είναι το σωστό.


15)
  Pbr = Tm*n/9,55 σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς αλλά αυτή η τιμή βγαίνει ίση με την Pm του ερωτήμτος 3.

16)

Σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς Ι, motor,max =  I motor, n *Mmotor, max/ Mmotor, n  όπου ο λόγος Mmotor, max/ Mmotor, n δίνεται από τον κατασκευαστή.

Άρα κοιτάμε στα drive που λειτουργούν στα 400 V και έχουν ρεύμα μεγαλύτερο από το  Ι, motor,max ????


17)
Ξέρουμε Τb , Tv , Smax βρίσκουμε Sb και Sv  και μετά Τκ .

18) Προφίλ ροπής =  4  περιπτώσεις .
1η επιτάχυνση Μ=Μ1 για το Τb
2η σταθερή     Μ= Τm  για το Τκ
3η Μ=Μ2  για Τv
4η 0 για το υπόλοιπο.


19)  Μrms = RIZA( ( M1^2 * Tb + Tm^2*Tk + M2^2*Tv)/ ( Tb+Tk+Tv+Tp))  Αλλά βγαίνει μεγαλύτερη από την ονομαστικη του κινητήρα.


Γ ΜΕΡΟΣ


Για το αρχείο txt

Τa = Tb
To = Ta/2
fl = ωmotor /(2*π)
Τ1 = Τb+Tk
T2= Tb+Tk+Tv



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΚΑΠΟΥ

Από εκεί και πέρα θέλω τα φώτα σας!!!!


« Last Edit: March 05, 2011, 21:05:47 pm by kkostorp » Logged

Παιχνίδι στο σεξ είναι να χρησιμοποιείς φτερό. Ανωμαλία είναι να χρησιμοποιείς ολόκληρη την κότα ...
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #74 on: March 05, 2011, 20:48:00 pm »

εγω στο 14 διαφωνω γιατι ειχα σημειωσει στη παρουσιαση ΣFR>Fb  opou Fb=m*amax
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...