• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:30:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:30:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 64
Guests: 126
Total: 190
natavhoo
Arakapas
Pitkal
Ulmo
dimitrisblioumis
Saint_GR
theofr
valentini
LelisNiko
geo66
cealexop
chriskazakos
itsikou
nikolakys
Nikos_313
mavropan
jojos
efthmakr
pxanthob
balligeorgia
iliaskou
DimStyl
evgns
vpoug
thaliatsk
akoil
Zaxarenia
ELEF
Billyskotsikas
tasos gourd
themis01
DemetriosL
angelomp
chaniotism
Gaspard
thpanousis
Δημητρης Αξιμιωτης
andreassifo
aachmet
bsp
melisste22
Stathiss
ggalamat
valco08
Spyridon01101
stavrospk
evax
asantor
Zoe06
gpr000
gpapailio
miltan8
Petran25
Yamal
stolieras
TheKingInTheNorth
pordozoumis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Συστήματα Ηλεκτροκίνησης (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Down Print
Author Topic: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011  (Read 22468 times)
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #45 on: March 03, 2011, 23:28:00 pm »

Διορθωση: Vmax ,το ποσοστό μειωσης της τάσης αναλογο με τη μειώση της συχνότητας.
Φυσικα το Psim.. ακόμα τα δικά του..οχι τιποτε αλλά περιμένεις κανένα 20λεπτο για μια λάθος προσομείωση..
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
takzago
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 79



View Profile WWW
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #46 on: March 04, 2011, 14:19:49 pm »

Μπορεί μήπως κάποιος να μου πει ποιες παραμέτρους έβαλε στο PSim και πως, για να τρέξει η προσομοίωση?

Έχω δοκιμάσει πολλές φορές και βγάζω κουλά νούμερα όπως ταχύτητα κινητήρα 0,2...

Logged
kostantinosg
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 153



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #47 on: March 04, 2011, 16:21:43 pm »

Απο τη στιγμη που οι χρονοι επιβραδυνσης και εππιταχυνσης ειναι ισοι(βαση εκφωνησης) πως ειναι δυνατον οι ροπες επιταχυνσης και επιβραδυνσης να ειναι διαφορετικες???
Logged
kkostorp
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 551



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #48 on: March 04, 2011, 16:26:12 pm »

Quote from: kostantinosg on March 04, 2011, 16:21:43 pm
Απο τη στιγμη που οι χρονοι επιβραδυνσης και εππιταχυνσης ειναι ισοι(βαση εκφωνησης) πως ειναι δυνατον οι ροπες επιταχυνσης και επιβραδυνσης να ειναι διαφορετικες???
Επίσης η τιμή της επιτάυνσης είναι ίση και αντίθετη με την τιμή της επιβράδυνσης.
Δεν ξέρω πως βγαίνει αυτό;

Ισχύς πέδησης μπορεί να μου πει κάποιος πως θα βρούμε; Οι τύποι που βλέπω εδώ ή που έδωσε ο δημουλιάς δεν μου φαίνονται σωστοί μιας και τα νούμερα βγαίνουν κάπως.....
Logged

Παιχνίδι στο σεξ είναι να χρησιμοποιείς φτερό. Ανωμαλία είναι να χρησιμοποιείς ολόκληρη την κότα ...
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #49 on: March 04, 2011, 16:28:29 pm »

Ειναι διαφορετικές γιατι στην επιταχυνση , η σταθερή ροπή του φορτίου δεν είναι με τις ονομαστικές στροφές.Δηλαδή στην επιβράδυνση συμμετέχει το Μ της σταθερής ταχύτητας στην επιτάχυνση όμως οχι.


Οι χαμηλές στροφές, δοκίμασε με αριστερό - δεξι κλικ στο φορτίο στο PSIM μήπως δεν είναι enable;

Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
thanasis_leo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #50 on: March 04, 2011, 16:41:38 pm »

Quote from: megapixel on March 03, 2011, 20:10:03 pm
Quote from: thanasis_leo on March 03, 2011, 15:26:45 pm
Quote from: megapixel on March 03, 2011, 14:08:06 pm

Στο τύπου επιτάχυνσης στο Αριθμητη μήπως εννοείς + και όχι -;


Ελα ρε φιλε , λες και δεν καταλαβες.


Κιοφτε!
Ε πες μας ΕΣΥ που κατάλαβες τότε.

Μπαγλαμα!

Πάλι απο το iPhone σερφαρεις στο ΤΗΜΜΥ ?
Logged
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #51 on: March 04, 2011, 16:54:20 pm »

Quote from: vdel on March 04, 2011, 16:28:29 pm
Ειναι διαφορετικές γιατι στην επιταχυνση , η σταθερή ροπή του φορτίου δεν είναι με τις ονομαστικές στροφές.Δηλαδή στην επιβράδυνση συμμετέχει το Μ της σταθερής ταχύτητας στην επιτάχυνση όμως οχι.

Εγώ χρησιμοποιώ  την μεθοδολογία που υπάρχει στο παράδειγμα των σημειώσεων.

Δηλαδή.

1) Ροπή αδράνειας του φορτίου = m*r^2        JL1

2) Την ανάγω στις στροφές του κινητήρα άρα διαιρώ με ι ^2  και έχω         JL2

3) Ροπή επιτάχυνσης φορίου λαμβάνοντας υπόψη και το βαθμό απόδοσης είναι Mb =  JL2*am /nk  όπου am η γωνιακή επιτάχυνση του κινητήρα και nk ο βαθμός απόδοσης.

4) Ροπή επιτάχυνσης κινητήρα = Jm* am όπου το Jm από το διάγραμμα 3.3

5) Προσθέτω τις πιο πάνω ροπές και έχω την συνολική ροπή επιτάχυνσης.

6) Αν θέλω τώρα να βρω την ροπή εκκίνησης προσθέτω στην συνολική ροπή επιτάχυνσης την ροπή του κινητήρα για ονομαστικό φορτίο.

Παρακαλώ διορθώστε με αν είμαι λάθος τα έχω παίξει!

Άλλες 2 ομάδες δούλεψαν με βάση αυτό το παράδειγμα και τα νούμερα βγαίνουν ψιλολογικά.
« Last Edit: March 04, 2011, 16:58:44 pm by support » Logged
kostantinosg
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 153



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #52 on: March 04, 2011, 17:07:09 pm »

Τον κινητηρα με βαση ποια κριτηρια τον επιλεγεις?Και η ροπη επιβραδυνσης σε τι διαφερει απο την επιταχυνσης?Με τυπο αν γινεται πες.Επισης απο το διαγραμμα 3.3 σε τι ισχυ βρισκεις ροπη αδρανειας αφου δεν εχεις επιλεξει ακομα κινητηρα?
« Last Edit: March 04, 2011, 17:09:41 pm by kostantinosg » Logged
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #53 on: March 04, 2011, 18:02:11 pm »

Με βάση την ισχύ που υπολόγισαμε στο ερώτημα της σταθερής ταχύτητας , υπολογίζουμε απο το διάγραμμα για να συνεχίσουμε την άσκηση., αφού ξέρουμε τις στροφές που πρέπει να περιστρέφεται ο κινητήρας.
Επειτα με κριτήριο την Mrms επιλεγεις το κινητήρα απο τον κατάλογο για να ξεκινήσεις την προσομειωση.
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
asxetos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 207


what the fuck r u looking at???


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #54 on: March 04, 2011, 18:09:26 pm »

Quote from: vdel on March 04, 2011, 18:02:11 pm
Με βάση την ισχύ που υπολόγισαμε στο ερώτημα της σταθερής ταχύτητας , υπολογίζουμε απο το διάγραμμα για να συνεχίσουμε την άσκηση., αφού ξέρουμε τις στροφές που πρέπει να περιστρέφεται ο κινητήρας.
Επειτα με κριτήριο την Mrms επιλεγεις το κινητήρα απο τον κατάλογο για να ξεκινήσεις την προσομειωση.

δηλαδη διαλεγεις στην αρχη ενα κινητηρα με βαδη την ισχυ κ στο 19 αν η Mrms που υπολογισες απο το profile της ροπης βγει μεγαλυτερη απο την ονομαστικη ροπη του κινητηρα που σου δινει ο κατασκευαστης τοτε ξαναδιαλεγεις αλλον???
Logged

"το ψέμα είναι ό,τι πιο διασκεδαστικό κάνει μια γυναίκα χωρίς να γδυθεί
αλλά είναι καλύτερο άμα γδύνεται..."                                                                                                                                                                                                                                                                            
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #55 on: March 04, 2011, 18:38:36 pm »

Quote from: kostantinosg on March 04, 2011, 17:07:09 pm
Τον κινητηρα με βαση ποια κριτηρια τον επιλεγεις?Και η ροπη επιβραδυνσης σε τι διαφερει απο την επιταχυνσης?Με τυπο αν γινεται πες.Επισης απο το διαγραμμα 3.3 σε τι ισχυ βρισκεις ροπη αδρανειας αφου δεν εχεις επιλεξει ακομα κινητηρα?

1) Στο Α μέρος βρίσκουμε μία ισχύ και στροφές. Χρησιμοποιώ αυτά.

2) Δεν την βρίσκω διαφορετική

Στην συνέχεια από την σχέση Μs/Mn και από την ονομαστική ισχύ θα βρω τον κινητήρα.
Μπορεί πχ να καλύπτεσαι από ισχύ αλλά όχι από υπερφόρτωση.
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #56 on: March 04, 2011, 19:33:58 pm »

Λοιπον,εβγαλα καποια άκρη και για να απαντησω σε καποια ερωτήματα:
-Στο ερώτημα 9 που λέει για τη ροπή επιτάχυνσης-επιβράδυνσης δρομέα αυτές οι δύο όντως βγαίνουν ίδιες με διαφορετικό πρόσημο.Τα επόμενα ερωτήματα που μιλαν για τις συνολικές ροπές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης βγάινουν διαφορετικές σύμφωνα με τους τύπους του Δημουλιά:

Επιτάχυνσης:Μmotor=Μbmotor+(Mload+Mbload)/ni (διόρθωσα το πρόσημο από την προηγούμενη σελίδα.Προφανως εκανα λάθος.

Επιβράδυνσης:Mmotor= -Μbmotor+(Mload-Mbload)*n/i

Η ερωτηση η δικιά μου είναι: έχει βρεί κανείς ικανοποιητική εξήγηση στο γιατί ο βαθμός απόδοσης ανεβαίνει στον αριθμητή?Μου φαίνεται λογικό αφού παμε ανάποδα απο πριν αλλα δε ξερω πως ακριβώς να το γράψω.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #57 on: March 04, 2011, 19:49:43 pm »

Quote from: Anyparktos on March 04, 2011, 19:33:58 pm
Λοιπον,εβγαλα καποια άκρη και για να απαντησω σε καποια ερωτήματα:
-Στο ερώτημα 9 που λέει για τη ροπή επιτάχυνσης-επιβράδυνσης δρομέα αυτές οι δύο όντως βγαίνουν ίδιες με διαφορετικό πρόσημο.Τα επόμενα ερωτήματα που μιλαν για τις συνολικές ροπές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης βγάινουν διαφορετικές σύμφωνα με τους τύπους του Δημουλιά:

Επιτάχυνσης:Μmotor=Μbmotor+(Mload+Mbload)/ni (διόρθωσα το πρόσημο από την προηγούμενη σελίδα.Προφανως εκανα λάθος.

Επιβράδυνσης:Mmotor= -Μbmotor+(Mload-Mbload)*n/i

Η ερωτηση η δικιά μου είναι: έχει βρεί κανείς ικανοποιητική εξήγηση στο γιατί ο βαθμός απόδοσης ανεβαίνει στον αριθμητή?Μου φαίνεται λογικό αφού παμε ανάποδα απο πριν αλλα δε ξερω πως ακριβώς να το γράψω.





Μπορείς να μου πεις πως βρίσκεις Mload και Μbload ;

eidt .  Επίσης για να βρούμε την ροπή εκκίνησης προσθέτουμε στην επιτάχυνσης αυτή του φορτίου ή κάνω λάθος;
« Last Edit: March 04, 2011, 20:11:35 pm by support » Logged
kostantinosg
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 153



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #58 on: March 04, 2011, 20:06:06 pm »

Quote from: Anyparktos on March 04, 2011, 19:33:58 pm
Λοιπον,εβγαλα καποια άκρη και για να απαντησω σε καποια ερωτήματα:
-Στο ερώτημα 9 που λέει για τη ροπή επιτάχυνσης-επιβράδυνσης δρομέα αυτές οι δύο όντως βγαίνουν ίδιες με διαφορετικό πρόσημο.Τα επόμενα ερωτήματα που μιλαν για τις συνολικές ροπές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης βγάινουν διαφορετικές σύμφωνα με τους τύπους του Δημουλιά:

Επιτάχυνσης:Μmotor=Μbmotor+(Mload+Mbload)/ni (διόρθωσα το πρόσημο από την προηγούμενη σελίδα.Προφανως εκανα λάθος.

Επιβράδυνσης:Mmotor= -Μbmotor+(Mload-Mbload)*n/i

Η ερωτηση η δικιά μου είναι: έχει βρεί κανείς ικανοποιητική εξήγηση στο γιατί ο βαθμός απόδοσης ανεβαίνει στον αριθμητή?Μου φαίνεται λογικό αφού παμε ανάποδα απο πριν αλλα δε ξερω πως ακριβώς να το γράψω.

Εισαι σιγουρος οτι ο τυπος παει ετσι?Μου φαινεται πιο λογικο να ειναι το ni στον παρονομαστη και στις 2 περιπτωσεις γιατι απλα χρησιμευει στο να κανεις αναγωγη τις 2 ροπες στο επιπεδο του κινητηρα.Μονο τα προσημα πρεπει να διαφοροποιουνται αναλογα με το πως πανε οι ροπες..Με καθε επιφυλαξη ολο αυτο
Logged
angel_koz
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 131



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #59 on: March 04, 2011, 20:38:40 pm »

Quote from: kostantinosg on March 04, 2011, 20:06:06 pm
Εισαι σιγουρος οτι ο τυπος παει ετσι?Μου φαινεται πιο λογικο να ειναι το ni στον παρονομαστη και στις 2 περιπτωσεις γιατι απλα χρησιμευει στο να κανεις αναγωγη τις 2 ροπες στο επιπεδο του κινητηρα.Μονο τα προσημα πρεπει να διαφοροποιουνται αναλογα με το πως πανε οι ροπες..Με καθε επιφυλαξη ολο αυτο
Συμφωνώ 100% μαζι σου κι εμεις το η*i το βάλαμε στον παρανομαστή για τους ίδιους λόγους.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...