• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 19:13:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 19:13:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 90
Guests: 110
Total: 200
kokkinosgior
Kaniki
Kenedy
alexlemp
acapulco
alice
BCosT
adamchatz
elischat
georgepana9
George15
sofoklhs_pizza
Κaraflodaimonas
Mikekmp
npalami
angelos
adelaine
stelinas
simosilias
PanosPapaspirou
nick_slendy
PurpleWitch
Ma8hths Indou
grosdanis
Alex Kosmas
DimKaratzas
vastridam
hacky
Konstantina Karamani
Captain
Nefeli Nikita
NickSpan
kstavroulis
melisste22
vasilis saitis
Carot1456
stavros0201
chondrosp
kzmekos
lina_zs
apal
kraxtopoulos
papajohnn06
thegreekbaron
Giorgos2222
La
Tasaris
Annapar
Petros Ts
almpandr
A-TheITGuy
chryssana
kevangelo
despoina15
Soto Gonzalez
thomasdt
tzortzis
Saint_GR
george14
tasos gourd
themis01
Chrisapostol
pipitsenko
lelenia
Giannis_Kako
marnas
Ntinomanolo123
EvanTsir
ntinara
andreaspaper
stloukas
mmikelo
christi
smantzaa
myrto
smoul
Paparouna
mavropan
kostas.de
anstaik
unreasonable
Konstantinoy
trelogauros7
Angelagfb
vajim
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Down Print
Author Topic: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών  (Read 6900 times)
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #45 on: July 03, 2010, 11:54:56 am »

Στην ηλεκτρονική 3 ξέρεις τι έγινε?

Έβαλε 3 θέματα εκ των οποίων τα 2 ήταν ολόιδια (αντε στο 1 είχε διαφορά σε μια αντίσταση) με ασκήσεις που λύσαμε με την κ.Καδή. Στην εξέταση αντικρίσαμε κάτι που δε φανταζόμασταν (ίσως αναμενόμενο από τον συγκεκριμένο καθηγητή). Ζητουσε να γραφουν τα αποτελέσματα σε "πλαίσιο"

Αποτέλεσμα? Οι βαθμοί βγήκαν σε 2 μόλις μέρες και σε συνδιασμό με τη συνολική εικόνα, ήταν εμφανές ότι έκατσε και είδε μόνο αποτελέσματα.

Δε γουσταρουμε ρε φίλε λυμένα θέματα, δε γουσταρουμε sos. Πάνε και βάλε ότι γουσταρεις, ότι πιο περίεργο βρεις. Μάθε όμως να βαθμολογείς σωστά ή αν δε μπορείς εφάρμοσε σχετική και όχι απόλυτη βαθμολόγηση.

Δηλαδή ποιοι τον ενδιαφέρουν να περασουν? Αυτοί που ξέρουν και στο ποιο δύσκολο προβλημα ποια είναι η συστηματική μεθοδολογία (έστω και αν δεν την ολοκλήρωσαν ή δε βρήκαν το αναμενόμενο αποτελεσμα) ή αυτοί που εκμεταλλευόμενοι την αφηρημάδα του επιτηρητή βγάζουν έξω σκονακια-λύσεις και αντιγράφουν την άσκηση.

Δε λέω, τους καταλαβαίνω τους συναδέλφους που θέλουν να περάσουν ένα μάθημα είτε αυτό λέγεται ηλ3 είτε ψηφιακά είτε κυκλώματα. Αλλά εντάξει πλέον έχουμε περάσει σε άλλη διάσταση
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #46 on: July 03, 2010, 15:01:28 pm »

αντιλογε ασχοληθηκα και παααρα πολυ με το μαθημα περιπου μια βδομαδα +διαβασμα αραια μεσα στο διμηνο(εξαμηνο..),εχω παει παλια σε ασκησεις..τα θεματα οπως ειπα δεν ηταν δυσκολα! οι λυσεις και η ασχετοβαθμολογηση του κοντολεοντα με εκαναν να χασω 3 μοναδες! ο απολιτιστος το ειπε οτι πρεπει να δινεις πολλες φορες το μαθημα για να καταλαβεις το αντικειμενο... θα ειχες παρει τον πουλο οπως και γω και το 90% των φοιτητων  και θα ηταν λογικο να επαιρνε πουλο η σχολη επειδη δεν καταλαβε και καλα το αντικειμενο ενος μαθηματος  bang_head Lips Sealed
edit ο againtcain εχει δικιο οι υπολοιποι σπαμαρουμε εσυ ειδικα αντιλογε
« Last Edit: July 03, 2010, 15:16:24 pm by gate4 » Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
NuclearV
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #47 on: July 03, 2010, 15:42:34 pm »

Quote from: AgentCain on July 03, 2010, 11:54:56 am

Δηλαδή ποιοι τον ενδιαφέρουν να περασουν? Αυτοί που ξέρουν και στο ποιο δύσκολο προβλημα ποια είναι η συστηματική μεθοδολογία (έστω και αν δεν την ολοκλήρωσαν ή δε βρήκαν το αναμενόμενο αποτελεσμα) ή αυτοί που εκμεταλλευόμενοι την αφηρημάδα του επιτηρητή βγάζουν έξω σκονακια-λύσεις και αντιγράφουν την άσκηση.


Ποιος το κανε αυτο στα ψηφιακα και περασε το μαθημα ; οποιος το κανε ας μου πει κι εμενα τον τροπο,με απεριοριστη ντροπη θα τον εφαρμοσω
Logged
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #48 on: July 03, 2010, 20:42:37 pm »

Quote from: gate4 on July 03, 2010, 15:01:28 pm
αντιλογε ασχοληθηκα και παααρα πολυ με το μαθημα περιπου μια βδομαδα +διαβασμα αραια μεσα στο διμηνο(εξαμηνο..),εχω παει παλια σε ασκησεις..τα θεματα οπως ειπα δεν ηταν δυσκολα! οι λυσεις και η ασχετοβαθμολογηση του κοντολεοντα με εκαναν να χασω 3 μοναδες! ο απολιτιστος το ειπε οτι πρεπει να δινεις πολλες φορες το μαθημα για να καταλαβεις το αντικειμενο... θα ειχες παρει τον πουλο οπως και γω και το 90% των φοιτητων  και θα ηταν λογικο να επαιρνε πουλο η σχολη επειδη δεν καταλαβε και καλα το αντικειμενο ενος μαθηματος  bang_head Lips Sealed
edit ο againtcain εχει δικιο οι υπολοιποι σπαμαρουμε εσυ ειδικα αντιλογε
Πότε το είπα αυτό ρε φίλε; Μας δουλεύεις; Επίσης πότε είπα ότι τα θέματα ήταν μια χαρά και φταίνε οι φοιτητές για όλα; Βρες που τα είπα.

Άντε να τα ξαναπώ. Αυτό που είπα είναι ότι η βαθμολόγηση δεν μου φάνηκε χάλια. Επίσης, είπα ότι η εντύπωση αυτή μπορεί να είναι λανθασμένη για δύο λόγους: 1ον) είτε γιατί χάριζε βαθμούς και 2ον) είτε επειδή είχα κάνει χοντρά λάθη και θεώρησα λογικό το να μου κόβει τα 2/3 του θέματος. Από το δικό μου και μόνο από το δικό μου γραπτό βρήκα την βαθμολόγηση υπερβολικά ανεκτική. Όμως, δεν αμφισβήτησα αυτά που λέτε για προηγούμενες χρονιές ότι κόβει από λογιστικά λάθη και κόβει αβέρτα γιατί το έδινα για πρώτη φόρα. Και ούτε θεώρησα το γραπτό που τον κανόνα. Αν κρίνω από τον χρόνο μέσα στον οποίο τα διόρθωσε και από τις επισημάνσεις στα θέματα του στυλ: "βάλτε το αποτέλεσμα σε πλαίσιο" το πιστεύω ότι διορθώνει βλέποντας μόνο τα αποτελέσματα. Απλά στο δικό μου γραπτό μάλλον θα έτυχε ο βαθμός και να μου αξίζει.

Επίσης, θεωρώ ότι τα θέματα θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μην ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια και να μην λειτουργούν οι φοιτητές με βάση κάποια sos και κάποια παλιά θέματα. Το μόνο που είπα για τους φοιτητές είναι ότι οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται να μάθουν σε βάθος το μάθημα, αλλά να παπαγαλίσουν 5 πράγματα για να το περάσουν, και αυτό ισχύει. Προφανώς και η βαθμολόγηση θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να είναι επιεικής, να κόβει λίγο από υπολογιστικά λάθη και να βασίζεται στο κατά πόσο στο γραπτό φαίνεται αν ξέρεις τι κάνεις ή αν όχι.

Κατάλαβες τώρα τι είπα και τι δεν είπα;
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #49 on: July 04, 2010, 01:26:36 am »

Quote from: Apolitistos on July 02, 2010, 23:38:38 pm
Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Συγνώμη δλδ μόνο εγώ βλέπω ότι είναι κατάντια αυτο το πράγμα?
Μα είναι κατάντια.

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Περνάει άτομα με βαθμούς 5-6 μόνο και μόνο για να ανεβάσει ποσοστά επιτυχίας. Πάει ο άλλος στην τύχη και ενώ δεν πρέπει να περάσει τον περνάει με 5 και πρέπει να λέμε και ευχαριστώ? Όταν έδωσα εγώ ψηφιακά 1, μου έκοψε το θέμα με τους m όρους επειδή κάπου έχασα έναν! Και το χειρότερο? μου έδωσε λέει 0.5 μπόνους επειδή έλυσα το τελευταίο θέμα της σχεδίασης (κόβεις δλδ 2 μοναδες έτσι και μετα δινεις 0.5 για να μη γκρινιάζει ο φοιτητής Tongue)
Δεν του είπα κανένα ευχαριστώ. Πήγα για να το κόψω το γραπτό. Τώρα για να τα λέτε εσείς οι παλιοί αυτά κάτι θα ξέρετε. Απλά διάβασα πολύ γκρίνια σχετικά με τη βαθμολόγηση και αυτό που είδα εγώ προσωπικά ήταν να χαρίζει βαθμούς. Μπορεί να φταίει το ότι έκανα χοντρά λάθη και να έκρινα λογικό το να μου κόβει αβέρτα. Αν έχετε πέσει σε περίπτωση που κόβει αβέρτα από λογιστικά λάθη τότε τι να πω;...

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Συγνώμη αλλά το όλο θέμα ειναι να εξοικειωθείς με τις έννοιες του αντικειμένου και να μπορείς να αντιμετωπίσεις προβλήματά του, όχι να πηγαίνεις σε κάθε εξεταστική διαβάζοντας παλιά θέματα και να πέφτει κατι ίδιο. Και το πρόβλημα δεν είναι ότι πέφτει κάτι ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι σου λέει ξεκάθαρα "θελω να δω το αποτέλεσμα σωστό αλλιώς δεν έχει βαθμό" ακόμα και μέσα στα θέματα!
Ντάξι, πριν κάτι μέρες έβλεπα για τα Κυκλώματα Ι να παραπονιούνται διάφοροι επειδή λέει έβαλε θέματα διαφορετικού στυλ που δεν τα είχανε ξαναδεί κτλ. Δηλαδή όπως και να χει θα πέσει γκρίνια. Πέρα από αυτό βέβαια θα συμφωνήσω ότι ο στόχος του μαθήματος αυτός θα έπρεπε να ναι, αλλά τότε θα είχαμε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας γιατί οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται να κατανοήσουν το αντικείμενο αλλά να παπαγαλίσουν 5 πράγματα, διότι είναι γι αυτούς απλά ένα ακόμα μάθημα που πρεπει να περαστεί. Πάντως αυτό γίνεται στα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μαθήματα και όχι μόνο σε αυτό.

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Και πλέον έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο τραγικότητας που δεν επιτρέπουν να πάρουμε τα θέματα μη τυχον και τα ανεβάσουμε στο τημμυ και μετα δεν έχουν τι να βαλουν. Ε ρε φιλε αν δεν εχεις τι να βαλεις αυτο σημαίνει ότι πέτυχες το σκοπό σου και ο άλλος ξέρει να λύνει κάθε προβλημα γύρω από το αντικείμενο.
Αυτό θεωρητικά πρέπει να γίνεται ώστε να ελέγχεται αν το φύλλο των θεμάτων έχει χρησιμοποιηθεί ως μέσο αντιγραφής. Γιατί να δημοσίευε τις λύσεις ο Κοντολέων αν δεν ήθελε να διαρρέουν τα θέματα, ώστε να ξαναβάζει τα ίδια; (που στα ψηφιακά τα θέματα στα δίνει βασικά)

τα ειπες και τα δυο,το πρωτο αμεσα το δευτερο εμμεσα και τελος παντων να εχεις οποια αποψη θες,εγω βλεπω τι εγραψα και τι πηρα εγω και συμπεραινω απο το γενικο αποτελεσμα οτι η βαθμολογηση,επομενως και ο καθηγητης ειναι γτπ,Για να τελειωνει το θεμα ο κοντολεοντας βαθμολογει στο στυλ που περιεγραψε ο agentcain,βλεπει μονο το αποτελεσμα.Αυτος ειναι ο αμερικανικος τροπος εξετασης αλλα φυσικα ειναι και διαφορετικα τα θεματα και οι ενοτητες μαυτον τον τροπο! Αν εδωσες δομες και αρχιτεκτονικη προσφατα θα καταλαβεις.αρα ο κοντολεοντας βαθμολογει εσφαλμενα και μαυτο το επιχειρημα.Επισης ρε φιλε εγραψα τις διαφωνιες μου με τις λυσεις του συγκεκριμενα στο τοπικ αποριες σε ασκησεις και του τις ειπα και απαντησε οτι το σωστο ειναι ο,τι εχει στις λυσεις του αλλα δεν διαφωνησε οτι ετσι πως τα ελυσα εγω ειναι λαθος  Grin αν εσυ απολιτιστε πιστευεις οτι πρεπει να δωσεις 100 φορες το μαθημα για να μαθεις το πως θελει η κεφαλα του καθε καρεκλοκενταυρου να λυσεις ενα προβλημα αλλιως ειναι λαθος...εμενα μου αρεσουν τα θετικα μαθηματα γιατι ειναι προβληματα και δεν εχουν μονο μια παπαγαλιστι λυση...ασε που στο τοπικ εξηγησα οτι η προτεινομενη λυση συμφωνα με το βιβλιο του κοντολεοντα και την διατυπωση της ασκησης ειναι αυτη που εκανα εγω και αλλοι και οχι αυτη που εδωσε στις λυσεις...
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #50 on: July 04, 2010, 01:49:59 am »

Δηλαδή συνάδελφοι,
στο θέμα με τα ledάκια

αν κάποιος αντί για led ανόδου, έβαζε led καθόδου, δηλαδή όλα ανάποδα δηλαδή αποτέλεσμα εντελώς λάθος, έπρεπε να πάρει 0.5 ή 2.5;
γιατί όλοι διαφωνείτε αλλά όλοι το ίδιο λέτε...
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #51 on: July 04, 2010, 02:13:17 am »

Quote from: gate4 on July 04, 2010, 01:26:36 am

τα ειπες και τα δυο,το πρωτο αμεσα το δευτερο εμμεσα και τελος παντων να εχεις οποια αποψη θες,εγω βλεπω τι εγραψα και τι πηρα εγω και συμπεραινω απο το γενικο αποτελεσμα οτι η βαθμολογηση,επομενως και ο καθηγητης ειναι γτπ,Για να τελειωνει το θεμα ο κοντολεοντας βαθμολογει στο στυλ που περιεγραψε ο agentcain,βλεπει μονο το αποτελεσμα.Αυτος ειναι ο αμερικανικος τροπος εξετασης αλλα φυσικα ειναι και διαφορετικα τα θεματα και οι ενοτητες μαυτον τον τροπο! Αν εδωσες δομες και αρχιτεκτονικη προσφατα θα καταλαβεις.αρα ο κοντολεοντας βαθμολογει εσφαλμενα και μαυτο το επιχειρημα.Επισης ρε φιλε εγραψα τις διαφωνιες μου με τις λυσεις του συγκεκριμενα στο τοπικ αποριες σε ασκησεις και του τις ειπα και απαντησε οτι το σωστο ειναι ο,τι εχει στις λυσεις του αλλα δεν διαφωνησε οτι ετσι πως τα ελυσα εγω ειναι λαθος  Grin αν εσυ απολιτιστε πιστευεις οτι πρεπει να δωσεις 100 φορες το μαθημα για να μαθεις το πως θελει η κεφαλα του καθε καρεκλοκενταυρου να λυσεις ενα προβλημα αλλιως ειναι λαθος...εμενα μου αρεσουν τα θετικα μαθηματα γιατι ειναι προβληματα και δεν εχουν μονο μια παπαγαλιστι λυση...ασε που στο τοπικ εξηγησα οτι η προτεινομενη λυση συμφωνα με το βιβλιο του κοντολεοντα και την διατυπωση της ασκησης ειναι αυτη που εκανα εγω και αλλοι και οχι αυτη που εδωσε στις λυσεις...

Είπα συγκεκριμένα πράγματα και πουθενά δεν είπα ότι για να καταλάβεις ένα αντικείμενο πρέπει να δώσεις το αντίστοιχο μάθημα 100 φορές. Μέσα στο μυαλό σου είναι αυτό και συνεχίζεις να υποστήριζεις ότι το είπα. Στα υπόλοιπα δεν μπορώ να διαφωνήσω γιατί δεν ξέρω τι παίζει με τα μαθήματα που λες και τις βαθμολογήσεις. Το ότι η βαθμολόγηση του Κοντολέωντα είναι γτπ δεν το αμφισβήτησα. Απλά η πρώτη εντύπωση ήταν ότι είναι καλή λόγω συγκεκριμένων λόγων που τους ανέφερα και τόνισα ότι μπορεί να κάνω λάθος για τη συνολική εικόνα, όπως και για προηγούμενες εξεταστικές.

Τονίζεις το "αυτό που είδα εγώ είναι να χαρίζει βαθμούς". Αφού έτσι ήταν τι να σε κάνω; Αφού το γραπτό μου άξιζε να πάρει 4 και πήρε 5,5, αυτό είδα αυτό είπα. Αυτό δηλαδή ισοδυναμεί με το "πρέπει να δώσεις το μάθημα 100 φορές για να το καταλάβεις" ή με το "τα θέματα ήταν μια χαρά και φταίνε τα ρεμάλια οι φοιτητές;". Επίσης, το ότι οι περισσότεροι ενδιαφέρονται να παπαγαλίσουν και έχουν κακή νοοτροπία ισχύει. Αυτό δεν αναιρεί το ότι και οι περισσότεροι καθηγητές είναι γτπ. Και μάλιστα οι καθηγητές την ξεκινάνε τη νοοτροπία αυτή. Όταν ο καθηγητής δεν ενδιαφερθεί να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό που κάνει και το βλέπει σαν μια δουλειά, τότε και ο φοιτητής σαν ένα μάθημα που πρέπει να περαστεί θα το δει. Αυτό πως ακριβώς ισοδυναμεί με το "τα θέματα στα Ψηφιακά Ι ήταν μια χαρά και φταίνε οι φοιτητές";

Κακώς κάθισα και ασχολήθηκα με το θέμα, απλά μερικοί εδώ μέσα αν τους πεις τα λάθη τους (που είναι και δικά μου, γιατί όλοι φοιτητές είμαστε και στο ίδιο καζάνι βράζουμε) θα αρχίσουν τα: "είσαι μελλοντικό τσιράκι των καθηγητών / φυτό / γλείφτης που μας το παίζεις έξυπνος ενώ εμείς δουλεύουμε για να βγάλουμε πέρα" και όλα αυτά τα ωραία.

Βαρέθηκα να εξηγώ τα αυτονόητα.
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #52 on: July 04, 2010, 02:36:22 am »

απολιτιστος ε εισαι βλακας δεν μπορουμε να συννενοηθουμε  bang_head bang_head Ρε γλυφτρακι του Ι.Μ.  Grin ελεος! το πρωτο θεμα λυνοταν με ενα πινακα 1 με πολλες τιμες,δεν ειναι λογικο να παιρνεις 0 αν εκανες μονο την τελευταια στηλη λαθος, στο 2ο θεμα δεν παιρνεις μηδεν αν δεν εκανες την τελεια υλοποιηση,το 3ο λυνεται με πολλους τροπους και το 4ο επισης και οι προτεινομενες λυσεις του κοντολεοντα ειναι οι χειροτερες συμφωνα με την θεωρια του. Στο 4ο για παραδειγμα βγαζεις τους αρτιους και με τους δυο τροπους και ο τροπος του κοντολεοντα ειναι ο εναλλακτικος ας πουμε! Κραξιμο που θα φας αν σε δω πουθενα να γκρινιαζεις για κανενα μαθημα!
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #53 on: July 04, 2010, 02:44:49 am »

Δεν κατάλαβες γρι από όσα έγραψα έτσι; Διαφώνησα σχετικά με το πώς βαθμολόγησε εσένα ή τους άλλους 200; Είπα ότι ξέρω τι γίνεται σε καθολική έκταση; Είπα πως βαθμολόγησε εμένα και τι εντύπωση που δημιουργήθηκε. Είπα ότι σε μένα και σε έναν άλλον χάρισε βαθμούς.  2ο έτος είμαι, δεν είμαι σε θέση να ξέρω πολλά πράγματα. Άρα το παραπάνω σου ποστ είναι άστοχο, και από αυτό καταλαβαίνω ότι κατάλαβες πια πως δεν έγραψα ούτε ότι φταίνε οι φοιτητές για όλα ούτε ότι προαπαιτούμενο για την κατανόηση είναι να το έχεις δώσει 100 φορές. Και grow up ρε μεγάλε που θα μας την έχεις και στημένη στο φορουμ μη γκρινιάξουμε για μάθημα.

Τελευταία προσπάθεια μου για να συνεννοηθούμε ήταν αυτή. Καληνύχτες.
« Last Edit: July 04, 2010, 02:48:52 am by Apolitistos » Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #54 on: July 04, 2010, 03:01:57 am »

το χαριστικα το εξηγησε ο agentcain.εγω που πηρα 2 ειναι επειδη κατι εγραψα απο ολα για τον δοκτωρ Ι.Μ αλλα δεν ηταν αυτα που ηθελε! παραδεχεται ο Ι.Μ. οτι στο 4 "μπορει" να ειναι σωστη αλλα βαζει 0 επειδη δεν ηταν οπως στις λυσεις του  Grin στα προβληματα των θετικων μαθηματων υπαρχουν πολλες λυσεις αρκει να αποδειξεις οτι ισχυει! εσυ μπορει να αξιζες παραπανω απο οτι πηρες ή οσο πηρες. Δεν βαθμολογει αδικα βαθμολογει βλακωδως οπως και πολλοι αλλοι καθηγητες! Αυτα αντε και πολυ το κουρασαμε.Στην γωνια με το ποντικι θα σε περιμενω λεμε  Grin
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #55 on: July 04, 2010, 10:35:52 am »

Quote from: vasso on July 04, 2010, 01:49:59 am
Δηλαδή συνάδελφοι,
στο θέμα με τα ledάκια

αν κάποιος αντί για led ανόδου, έβαζε led καθόδου, δηλαδή όλα ανάποδα δηλαδή αποτέλεσμα εντελώς λάθος, έπρεπε να πάρει 0.5 ή 2.5;
γιατί όλοι διαφωνείτε αλλά όλοι το ίδιο λέτε...

Αν του εγραφες "ξες η κωδικοποίηση της ένδειξης είναι αναμμένο=0 σβηστό=1" γιατί κανείς δε λέει ότι υπάρχει ειδική συμφωνία στη κωδικοποίηση, τότε κανείς θα περίμενε να το παρει 2.5

Αλλα είπαμε, ο συγκεκριμένος θέλει να δει αυτό που έχει στο μυαλό του. τελος!
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #56 on: July 05, 2010, 01:32:08 am »

Aποφασιστε ενα θεμα που θα εχετε για να τα χωρισω  Tongue

και παρακαλειστε να σταματησετε τις προσωπικες επιθεσεις 

Cheesy
Logged

Diamond
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 283



View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #57 on: July 05, 2010, 14:38:32 pm »

Ρε παιδιά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χαρίζει ο καθηγητής. Χαρίζει αφού σου κόψει τις περισσότερες ασκήσεις και σου βαθμολογήσει μόνο την αψεγάδιαστη. Δηλαδή για να περάσεις χρειάζεται να γράψεις ένα θέμα χωρίς το παραμικρό λάθος και για κάθε θέμα που έλυσες και έκανες λάθος κάπου να πάρεις από 0.5. Κι έτσι 3+3x0.5=4.5 το οποίο γίνεται 5. Γι ' αυτό και έχει γεμίσει ο τόπος 5αρια ψηφιακά. Και κάποια απ' αυτά είναι από πετσόκομμα άλλα όμως είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά. Μπορεί να πάρεις 0.5 από ένα θέμα λόγω χοντρού λάθους ή επειδή κάπου σου ξέφυγε ένας συνάγοντας ή έκανες αριθμητικό λάθος. X = don't care που λέει και ο καθηγητής. Έτσι λοιπόν υπάρχουν όχι απλά ωφελημένοι αλλά σχεδόν ευεργετημένοι από τον καθηγητή αλλά και αυτοί που χαντακώθηκαν για το διάβασμα που έκαναν. Πάντα όταν δίνεις μια λύση με κάτι λάθος ή κάτι δεν περιμένει να δει ο καθηγητής, πέφτει στην κρίση του το πόσο θα σου βάλει. Και ο συγκεκριμένος είναι πραγματικά αψυχολόγητος δεν μπορώ να τον εντάξω σε μια κατηγορία καθηγητών (καλός, κακός, χαρίζει κλπ.) είναι μια κατηγορία από μόνος του.  Grin Grin Grin
Logged

AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #58 on: July 05, 2010, 15:47:28 pm »

Ωραία, καλός χρυσός επιστήμονας αλλά πάλιωσε πλέον

Αντε να παρει τη συνταξη του και στην ευχή του Θεού
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #59 on: July 07, 2010, 21:50:51 pm »

Λοιπων διαβασα τα παραπανω και ηθελα να κανω και γω το σχολιο μου...

Κατα την γνωμη μου τα θεματα,δεν θα πω οτι ηταν και ΤΑ παλουκια, αλλα ουτε ηταν και στο κλημα της αποψης που επικρατουσε πριν την εξεταση, οτι δηλαδη περνει συνταξη ο Ι.Μ. και θα βαλει ευκολα θεματα...

Τωρα για την βαθμολογιση δεν ξερω ακριβως τι γινεται (πρωτη, και τελευταια μαλλον, φορα που ασχοληθηκα με τον Ι.Μ.), αλλα οντως και μενα με παραξενεψε, ως και με εκνευρισε αυτο που ελεγε για τα αποτελεσματα μεσα σε πλαισιο και μαλλον οι απο πανω μου εχουν και ενα δικιο για τον μαλλον απαραδεκτο τροπο βαθμολογισης.

Το θεμα μου ειναι αλλο. Ειναι το βιλιο και ο τροπος που γινεται το μαθημα. Δεν ξερω αν ακουγομαι παραλογος, αλλα που ακουστηκε να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα κυκλωματα? Νομιζω οτι ολα αυτα φαινονται ξεκαθαρα στο εγχειριδιο του κατασκευαστη, και κανεις δεν προκειτε να θυματε τι κανει το ποδαρακι BI/BRO στο 74xxx ολοκληρωμενο (δεν θυμαμαι αν το λεω και σωστα). Θα καταλαβαινα και θα εκτιμουσα πολυ, να μου μαθει ο Ι.Μ. υλοποιησεις συναρτησεων με πυλες, απαρηθμητες με flip-flop και χιλια δυο αλλα παρομοια πραγματα (ναι ξερω οτι μας τα μαθαινει και αυτα, αλλα γιατι να μην μαθαινουμε μονο αυτα, και να εξεταζομαστε μονο σε αυτα?). Δεν χωραει με τιποτα στο μυαλο μου γιατι να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα.

Αυτος ειναι ο σκοπος ενος μαθηματος για ψηφιακη σχεδιαση κυκλωματων? Να ενωνουμε ποδαρακια και ολοκληρωμενα το ενα μετα το αλλο??? Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτο θα σε βοηθησει να ανοιξεις το μυαλο σου και να σχεδιασεις κατι που θα σου ζητηθει στο μελλον?? Γιατι ας πουμε να μην σου ζητησει στις εξετασεις να κανεις εναν δεκαδικο απαριθμητη, με πυλες ξερω γω, και μετα να κανεις και εναν πολυπλεκτη ή κατι αλλο,παλι με πυλες,για να σου δινει εξοδο 0 για τα μονα και 1 για τα ζυγα ξερω γω? Αυτος ο τροπος θα σου ανοιξει το μυαλο, ή ο αλλος, που κανεις την ιδια υλοποιηση μονο με κουτακια που πανω εχουν αριθμους?(για τα ολοκληρωμενα μιλαω)

Αν κανεις την παραπανω υλοποιηση μονο με πυλες, προφανως και θα μπορεσεις μετα να παρεις 2 ολοκληρωμενα, να δεις ποιο παδαρακι κανει τι, απο το εγχειριδιο του κατασκευαστη, και να κανεις το παραπανω κυκλωμα.

Δεν ξερω αν φαινομαι αιρετικος με αυτα που λεω, αν θα συναντισω ενστασεις, γιατι ετσι μπορει να γινει το μαθημα πιο δυσκολο, αν θα κατηγορηθω οτι μιλαω εκ του ασφαλους, και επισης αν θα κατηγορηθω οτι δεν εκανα την αυτη προταση στον Ι.Μ. Καλος ή κακος, η μονη μου επαφη με την σχολη ειναι ενας μεσημεριανος φραπες καθε μερα, κανενα εργαστηριο, και η βιλιοθηκη, με τις αιθουσες στην εξεταστικη. Αντε και καμια Γ/Σ...

Τεσπα, μαλλον κουρασα... Δεν ξερω τι παιζει με τον Δουκουζιανη που ειδα πριν οτι θα παρει το μαθημα απο του χρονου, αλλα ελπιζω οτι θα απαγκιστρωθει απο αυτη την λογικη με την οποια εκανε ο Ι.Μ. το μαθημα και να μπει σε αλλο μονοπατι...

Αυτα απο μενα Smiley


Υ.Γ. οι παραπανω σκεψεις μου δημιουργηθηκαν διαβαζοντας το βιβλιο του Μ.Mano που ειναι το 2ο προτεινομενο συγγραμα για το μαθημα και μαλλον δεν εχει καμια σχεση με το βιβλιο του Ι.Μ. (τον εμπορικο οδηγο οπως τον χαρακτηρισα καποτε). Καλο θα ειναι,αν υπαρχει χρονος, να το ριξετε μια ματια, υπαρχει και στην Αλεξανδρεια Wink
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...