• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:05:39 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:05:39 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 66
Guests: 111
Total: 177
avatangg
tank
jim_sklab
agapi
VeGGoS
petralexiou
Captain
theresnocur3
lapin
Ioannakoliou
DK06
george14
Nikos_313
thanosk
AA RE LEWN
ggalamat
ioannisfa
ellimoschou
meliou
IBOURAS
evrinasto
Nefeli Nikita
aafroditi
stelinas
xhesikameni
serafeim
giannis_horgos
3rdDegreeBurn
Fotis
johnk
aalmpanb
mkoutsouk
dimitrisblioumis
Angelagfb
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
thegreekbaron
tzortzis
EvanTsir
tasakis
airam
giani10
ntinara
JoHn!
George_RT
pordozoumis
kakousios
manos_diakakis
vasilikitsatsi
Rizotto
theodoradr
PurpleWitch
fischer03
Tsikalis
Εύα
Tsomp
freskoulhs
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Down Print
Author Topic: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών  (Read 6901 times)
ant
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #15 on: July 01, 2010, 18:46:37 pm »

Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:26:24 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:11:36 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:06:44 pm
ρε αντιλογε μην κοιτας μονο το δικο σου βαθμο κοιτα και τους αλλους γενικα δεν ητανε το "παρε κοσμε"

εγω κοιταω το δικο μου το γραπτο ( που αξιζε για 3 αν διορθωνε βλεποντας μονο το αποτελεσμα ) και κρινω συνολικα. Ειπαμε δε μπορει να περναει και κοσμος ετσι άιντε. Γραψε κατι να περασεις...

Και δε σου κανω ουτε το μαγκα ουτε τον καμποσο. 19 προτομεακα μαθηματα χρωστα και εχω χασει ηδη μια φορα τομεα.

Στις διαφορικες οντως υπαρχει προβλημα αλλα οχι και στα ψηφιακα. Αποψη μου.
γιατι υπαρχει προβλημα στις διαφορικες,στον λογισμο,κυκλωματα κλπ? γραψε κατι να περασεις...ελεος! και αν διαβασεις πριν μερικες σελιδες το προβλημα μου δεν ηταν τα δυσκολα θεματα αλλα οι λυσεις.Πολλοι την πατησαν με το 7447 που επιανε τρεις μοναδες

στις διαφορικες και στο λογισμο ΙΙ υπαρχει προβλημα γιατι οι του γενικου νομιζουν οτι σπουδαζουμε μαθηματικα και βαζουν θεματα ο,τι να ναι! προφανως και κει μπορεις να γραψεις κατι να περασεις... τα κυκλωματα μια χαρα ειναι ( και μαλιστα φετος μπηκαν και θεματακια διαφορετικα απο αλλες χρονιες πραγμα σωστο για μενα )

Εβγαλε λυσεις ο Κοντολεων; Αν οχι τοτε να πιεσουμε να βγαλει ( το θεωρω ανεπιτρεπτο να μη βγαινουν λυσεις για τα θεματα... ) Αυτο με το 7447 δεν ασχοληθηκα οποτε δεν εκφερω αποψη...

Γενικα για να καταληξω πρεπει να διαβαζουμε για να περναμε μαθηματα. Δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση να μας περνανε ετσι. Αυτα. Και τελος.
Logged
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #16 on: July 01, 2010, 18:48:33 pm »

http://vergina.ee.auth.gr/kontoleon/DIG_June-10_WEB.pdf
Logged

creat.ure
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 156


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #17 on: July 01, 2010, 18:51:21 pm »

Το θέμα με τ ψηφιακά είναι η διόρθωση... το μόνο σίγουρο είναι ότι λάθος αποτέλεσμα = 0.5.
Ο αντίλογος λογικά πήρε 3 απ το πρώτο και 0.5 απ τα υπόλοιπα κ πέρασε με 4.5 -> 5.
Δεν ήταν επιεικής απλά αμα θες 0.5 γράψε μια μλκια για να το πάρεις...
Εμένα μου έκανε εντύπωση που θεώρησε ότι έχω αντιγράψει το 4ο θέμα επειδή κατέληξα στις σχέσεις με παρατήρηση και όχι Karnaugh...


Logged
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #18 on: July 01, 2010, 19:18:14 pm »

Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:46:37 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:26:24 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:11:36 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:06:44 pm
ρε αντιλογε μην κοιτας μονο το δικο σου βαθμο κοιτα και τους αλλους γενικα δεν ητανε το "παρε κοσμε"

εγω κοιταω το δικο μου το γραπτο ( που αξιζε για 3 αν διορθωνε βλεποντας μονο το αποτελεσμα ) και κρινω συνολικα. Ειπαμε δε μπορει να περναει και κοσμος ετσι άιντε. Γραψε κατι να περασεις...

Και δε σου κανω ουτε το μαγκα ουτε τον καμποσο. 19 προτομεακα μαθηματα χρωστα και εχω χασει ηδη μια φορα τομεα.

Στις διαφορικες οντως υπαρχει προβλημα αλλα οχι και στα ψηφιακα. Αποψη μου.
γιατι υπαρχει προβλημα στις διαφορικες,στον λογισμο,κυκλωματα κλπ? γραψε κατι να περασεις...ελεος! και αν διαβασεις πριν μερικες σελιδες το προβλημα μου δεν ηταν τα δυσκολα θεματα αλλα οι λυσεις.Πολλοι την πατησαν με το 7447 που επιανε τρεις μοναδες

στις διαφορικες και στο λογισμο ΙΙ υπαρχει προβλημα γιατι οι του γενικου νομιζουν οτι σπουδαζουμε μαθηματικα και βαζουν θεματα ο,τι να ναι! προφανως και κει μπορεις να γραψεις κατι να περασεις... τα κυκλωματα μια χαρα ειναι ( και μαλιστα φετος μπηκαν και θεματακια διαφορετικα απο αλλες χρονιες πραγμα σωστο για μενα )

Εβγαλε λυσεις ο Κοντολεων; Αν οχι τοτε να πιεσουμε να βγαλει ( το θεωρω ανεπιτρεπτο να μη βγαινουν λυσεις για τα θεματα... ) Αυτο με το 7447 δεν ασχοληθηκα οποτε δεν εκφερω αποψη...

Γενικα για να καταληξω πρεπει να διαβαζουμε για να περναμε μαθηματα. Δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση να μας περνανε ετσι. Αυτα. Και τελος.
εσυ δεν ξερεις αν βγηκαν λυσεις στα ψηφιακα,ειδες το πενταρακι σου οκ και μας κανεις απο πανω κριτικη οτι ειμαστε αδιαβαστοι! ωραιος εισαι  Cheesy το προβλημα δεν ειναι τα μαθηματικα και καλως υπαρχουν μαθηματικα και θα επρεπε  να υπαρχουν και περισσοτερα γιατι χρειαζονται.Αν πιστευεις οτι επρεπε να υπαρχουν λιγοτερα,ε δεν εξαρταται απο σενα..αλλοι φτιαχνουν το προγραμμα σπουδων..Το προβλημα ειναι οτι μερικοι καθηγητες βαζουν θεματα οτι ναναι και βαθμολογουν οπως γουσταρουν και αυτο ειναι προβλημα γιατι ειναι αντιακαδημαικο και σημαινει οτι κατι δεν παει καλα!  Προφανως δεν πηγαινει το 80% για βολτα ουτε διαβαζει αλλα απο αυτα που κανει ο καθηγητης!
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Ευχαριστο Διαλειμμα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4721


ƸӜƷ


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #19 on: July 01, 2010, 19:20:28 pm »

Ανεβηκαν οι 2 θολες εικονες στα αποτελεσματα (η 2η και η τελευταια).
Logged

Καρβουνε αμα σε πιασω στα χερια μου καηκες. Cheesy Cheesy Cheesy
ant
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #20 on: July 01, 2010, 20:52:16 pm »

Quote from: gate4 on July 01, 2010, 19:18:14 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:46:37 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:26:24 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:11:36 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:06:44 pm
ρε αντιλογε μην κοιτας μονο το δικο σου βαθμο κοιτα και τους αλλους γενικα δεν ητανε το "παρε κοσμε"

εγω κοιταω το δικο μου το γραπτο ( που αξιζε για 3 αν διορθωνε βλεποντας μονο το αποτελεσμα ) και κρινω συνολικα. Ειπαμε δε μπορει να περναει και κοσμος ετσι άιντε. Γραψε κατι να περασεις...

Και δε σου κανω ουτε το μαγκα ουτε τον καμποσο. 19 προτομεακα μαθηματα χρωστα και εχω χασει ηδη μια φορα τομεα.

Στις διαφορικες οντως υπαρχει προβλημα αλλα οχι και στα ψηφιακα. Αποψη μου.
γιατι υπαρχει προβλημα στις διαφορικες,στον λογισμο,κυκλωματα κλπ? γραψε κατι να περασεις...ελεος! και αν διαβασεις πριν μερικες σελιδες το προβλημα μου δεν ηταν τα δυσκολα θεματα αλλα οι λυσεις.Πολλοι την πατησαν με το 7447 που επιανε τρεις μοναδες

στις διαφορικες και στο λογισμο ΙΙ υπαρχει προβλημα γιατι οι του γενικου νομιζουν οτι σπουδαζουμε μαθηματικα και βαζουν θεματα ο,τι να ναι! προφανως και κει μπορεις να γραψεις κατι να περασεις... τα κυκλωματα μια χαρα ειναι ( και μαλιστα φετος μπηκαν και θεματακια διαφορετικα απο αλλες χρονιες πραγμα σωστο για μενα )

Εβγαλε λυσεις ο Κοντολεων; Αν οχι τοτε να πιεσουμε να βγαλει ( το θεωρω ανεπιτρεπτο να μη βγαινουν λυσεις για τα θεματα... ) Αυτο με το 7447 δεν ασχοληθηκα οποτε δεν εκφερω αποψη...

Γενικα για να καταληξω πρεπει να διαβαζουμε για να περναμε μαθηματα. Δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση να μας περνανε ετσι. Αυτα. Και τελος.
εσυ δεν ξερεις αν βγηκαν λυσεις στα ψηφιακα,ειδες το πενταρακι σου οκ και μας κανεις απο πανω κριτικη οτι ειμαστε αδιαβαστοι! ωραιος εισαι  Cheesy το προβλημα δεν ειναι τα μαθηματικα και καλως υπαρχουν μαθηματικα και θα επρεπε  να υπαρχουν και περισσοτερα γιατι χρειαζονται.Αν πιστευεις οτι επρεπε να υπαρχουν λιγοτερα,ε δεν εξαρταται απο σενα..αλλοι φτιαχνουν το προγραμμα σπουδων..Το προβλημα ειναι οτι μερικοι καθηγητες βαζουν θεματα οτι ναναι και βαθμολογουν οπως γουσταρουν και αυτο ειναι προβλημα γιατι ειναι αντιακαδημαικο και σημαινει οτι κατι δεν παει καλα!  Προφανως δεν πηγαινει το 80% για βολτα ουτε διαβαζει αλλα απο αυτα που κανει ο καθηγητης!


ναι ρε φιλε δεν ηξερα αμα βγηκαν λυσεις, στα παπαρια μου κι ολας! και ναι υπαρχουν και ανθρωποι που δεν ξερουν τη μια τους και θελουν να περασουν μαθηματα! ε οχι δε βγαινεις ετσι μηχανικος πώς να το κανουμε; επισης τα μαθηματικα για μας ειναι εργαλεια και δεν ειναι αυτοσκοπος μας να μαθαινουμε αποδειξεις! ουτε καν για ακαδημαϊκη καριερα! και φυσικα εξαρταται και απο μενα και απο σενα το προγραμμα σπουδων!

Το πώς βαθμολογει ενας καθηγητης οντως ειναι ενα θεμα. Για μενα το σωστο ειναι σε μαθηματικα να βαθμολογειται ο τροπος ( και οχι το αποτελεσμα ) ενω σε μαθηματα μηχανικου να βαθμολογειται και ο τροπος αλλα και το αποτελεσμα ( τι διαολο μηχανικος βγαινεις αμα δε βγαλεις σωστο αποτελεσμα ακομα και ο τροπος σου να ναι σωστος ειναι δωρον αδωρον εξαρτωνται απο τη δουλεια σου ανθρωπινες ζωες και πολυτιμα μηχανηματα, ενω ο μαθηματικος το πολυ πολυ να σκοτωσει καμια αποδειξη...  Cheesy )

Δεν ξερω ποσοι πανε βολτα ομως τα αμφιθεατρα ειναι ψιλοαδεια ( σε σχεση με τους ανθρωπους που χρωστανε τα διαφορα μαθηματα )

Γενικα πρεπει να στρωσουμε τον κωλαρικο μας κατω, διαφωνεις;

Α και αμα στρωνεσαι και δεν αποδιδεις εκει ειναι που πρεπει να ανησυχεις... Εκει οντως υπαρχει προβλημα.
Logged
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #21 on: July 01, 2010, 22:22:31 pm »

Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 20:52:16 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 19:18:14 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:46:37 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:26:24 pm
Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 18:11:36 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 18:06:44 pm
ρε αντιλογε μην κοιτας μονο το δικο σου βαθμο κοιτα και τους αλλους γενικα δεν ητανε το "παρε κοσμε"

εγω κοιταω το δικο μου το γραπτο ( που αξιζε για 3 αν διορθωνε βλεποντας μονο το αποτελεσμα ) και κρινω συνολικα. Ειπαμε δε μπορει να περναει και κοσμος ετσι άιντε. Γραψε κατι να περασεις...

Και δε σου κανω ουτε το μαγκα ουτε τον καμποσο. 19 προτομεακα μαθηματα χρωστα και εχω χασει ηδη μια φορα τομεα.

Στις διαφορικες οντως υπαρχει προβλημα αλλα οχι και στα ψηφιακα. Αποψη μου.
γιατι υπαρχει προβλημα στις διαφορικες,στον λογισμο,κυκλωματα κλπ? γραψε κατι να περασεις...ελεος! και αν διαβασεις πριν μερικες σελιδες το προβλημα μου δεν ηταν τα δυσκολα θεματα αλλα οι λυσεις.Πολλοι την πατησαν με το 7447 που επιανε τρεις μοναδες

στις διαφορικες και στο λογισμο ΙΙ υπαρχει προβλημα γιατι οι του γενικου νομιζουν οτι σπουδαζουμε μαθηματικα και βαζουν θεματα ο,τι να ναι! προφανως και κει μπορεις να γραψεις κατι να περασεις... τα κυκλωματα μια χαρα ειναι ( και μαλιστα φετος μπηκαν και θεματακια διαφορετικα απο αλλες χρονιες πραγμα σωστο για μενα )

Εβγαλε λυσεις ο Κοντολεων; Αν οχι τοτε να πιεσουμε να βγαλει ( το θεωρω ανεπιτρεπτο να μη βγαινουν λυσεις για τα θεματα... ) Αυτο με το 7447 δεν ασχοληθηκα οποτε δεν εκφερω αποψη...

Γενικα για να καταληξω πρεπει να διαβαζουμε για να περναμε μαθηματα. Δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση να μας περνανε ετσι. Αυτα. Και τελος.
εσυ δεν ξερεις αν βγηκαν λυσεις στα ψηφιακα,ειδες το πενταρακι σου οκ και μας κανεις απο πανω κριτικη οτι ειμαστε αδιαβαστοι! ωραιος εισαι  Cheesy το προβλημα δεν ειναι τα μαθηματικα και καλως υπαρχουν μαθηματικα και θα επρεπε  να υπαρχουν και περισσοτερα γιατι χρειαζονται.Αν πιστευεις οτι επρεπε να υπαρχουν λιγοτερα,ε δεν εξαρταται απο σενα..αλλοι φτιαχνουν το προγραμμα σπουδων..Το προβλημα ειναι οτι μερικοι καθηγητες βαζουν θεματα οτι ναναι και βαθμολογουν οπως γουσταρουν και αυτο ειναι προβλημα γιατι ειναι αντιακαδημαικο και σημαινει οτι κατι δεν παει καλα!  Προφανως δεν πηγαινει το 80% για βολτα ουτε διαβαζει αλλα απο αυτα που κανει ο καθηγητης!


ναι ρε φιλε δεν ηξερα αμα βγηκαν λυσεις, στα παπαρια μου κι ολας! και ναι υπαρχουν και ανθρωποι που δεν ξερουν τη μια τους και θελουν να περασουν μαθηματα! ε οχι δε βγαινεις ετσι μηχανικος πώς να το κανουμε; επισης τα μαθηματικα για μας ειναι εργαλεια και δεν ειναι αυτοσκοπος μας να μαθαινουμε αποδειξεις! ουτε καν για ακαδημαϊκη καριερα! και φυσικα εξαρταται και απο μενα και απο σενα το προγραμμα σπουδων!

Το πώς βαθμολογει ενας καθηγητης οντως ειναι ενα θεμα. Για μενα το σωστο ειναι σε μαθηματικα να βαθμολογειται ο τροπος ( και οχι το αποτελεσμα ) ενω σε μαθηματα μηχανικου να βαθμολογειται και ο τροπος αλλα και το αποτελεσμα ( τι διαολο μηχανικος βγαινεις αμα δε βγαλεις σωστο αποτελεσμα ακομα και ο τροπος σου να ναι σωστος ειναι δωρον αδωρον εξαρτωνται απο τη δουλεια σου ανθρωπινες ζωες και πολυτιμα μηχανηματα, ενω ο μαθηματικος το πολυ πολυ να σκοτωσει καμια αποδειξη...  Cheesy )

Δεν ξερω ποσοι πανε βολτα ομως τα αμφιθεατρα ειναι ψιλοαδεια ( σε σχεση με τους ανθρωπους που χρωστανε τα διαφορα μαθηματα )

Γενικα πρεπει να στρωσουμε τον κωλαρικο μας κατω, διαφωνεις;

Α και αμα στρωνεσαι και δεν αποδιδεις εκει ειναι που πρεπει να ανησυχεις... Εκει οντως υπαρχει προβλημα.

Αντιλογος μαλακιες λες με το συμπαθειο! kremala ποιος σου ειπε οτι οσοι διαμαρτυρονται για ενα μαθημα που δεν περασαν δεν διαβαζουν,δεν αποδιδουν,πανε για βολτα και γενικα αυτοι φταινε?αντε αυτοι να ειναι ενα ποσοστο α,στατιστικα δεν γινεται να ειναι 70 και 80%..αρα κατι αλλο φταιει και το φταιξιμο παει στην αλλη πλευρα..με την λογικη σου εσυ γιατι διαμαρτυρεσαι για τα μαθηματικα? στρωσου και περασε αν ειναι! ελεος! εσυ γιατι να διαμαρτυρεσαι για λογισμο,διαφορικες κλπ και να μην διαμαρτυρομαι εγω για τα ψηφιακα?
διαφωνω,εγω προτεινω να κανουμε καταληψη  Grin  Grin
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #22 on: July 01, 2010, 22:26:57 pm »

τελικά τι ποσοστό πέρασε, ξέρουμε;
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #23 on: July 01, 2010, 22:34:35 pm »

15-20% και αποδεικνυεται πειραματικα οτι σε συνδυασμο με επαναλαμβανομενους μπουλους στα μαθηματικα μπορει να οδηγησει σε αγνωστου μορφης και διαρκειας παπαροξερολιαση    Grin
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #24 on: July 01, 2010, 22:36:44 pm »

ο κοντολέοντας πήρε/θα πάρει τον σεπτεμβρη σύνταξη,από του χρόνου θα το έχει το μάθημα ο δοκουζγιάννης,οπότε μην χαλάτε τζάμπα το σάλιο σας(τα παραπάνω 100% επιβεβαιωμένα)
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
ant
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #25 on: July 01, 2010, 23:20:09 pm »

Quote from: gate4 on July 01, 2010, 22:34:35 pm
15-20% και αποδεικνυεται πειραματικα οτι σε συνδυασμο με επαναλαμβανομενους μπουλους στα μαθηματικα μπορει να οδηγησει σε αγνωστου μορφης και διαρκειας παπαροξερολιαση    Grin


απο τα μαθηματικα της σχολης ( τα προτομεακα τουλαχιστο ) μου μενουν διαφορικες και εφαρμοσμενα... και αυτα ομολογω οτι δεν τα διαβασα σωστα!
γκεγκε;

διαφορικες και λογισμο ΙΙ φωναζουμε γιατι μπηκε μεχρι και αποδειξη! το αντιλαμβανεσαι; ζητησαν να αποδειξουν πραματα μηχανικοι... γιατι;
σου λεω υπαρχουν μαθηματα στα οποια οντως υπαρχει προβλημα, τα ψηφιακα Ι ομως δεν ειναι ενα απο αυτα!

Ο δοκουζγιαννης δεν ξερω τι φρουτο ειναι, αλλα ακουω βογγητα ( ! ) απο οσους παρακολουθησαν ψηφιακα ΙΙ... Τι παιζει γενικα;

Αμε να διαβασεις λιγο περισσοτερο και ασε τις διαμαρτυριες... Συμβουλη ειναι, γιατι ειναι δικαιωμα σου να διαμαρτυρεσαι οσο θες!
Logged
Diamond
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 283



View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #26 on: July 01, 2010, 23:50:36 pm »

Πάντως, αν ήθελε να βοηθήσει δε θα έβαζε καρνό με 6 μεταβλητές (που ένα παράδειγμα δεν έχει το βιβλίο) ούτε στο θέμα του flip flop θα έβαζε μέσα 7493 και mux (που παλιά έβαζε μόνο 3,4 flip flop εν σειρά), θα έβαζε περισσότερα θέματα από το πρώτο μισό του βιβλίου, θα έβαζε θέματα κοντά στα λυμένα του βιβλίου στο τέλος ή καμιά συνάρτηση, πύλες κλπ. Ε, και για τις τελευταίες 3-4 μονάδες ας έβαζε τίποτα από αυτά τα τελευταία.

Και τώρα κάτι  Off-topic
Βαρέθηκα ν' ακούω σ' αυτή τη  ^curses^σχολή ότι μας κόβουν θέματα ολόκληρα από αριθμητικά γιατί ο μηχανικός έχει ευθύνες κλπ. Λες και η δουλειά του μηχανικού στηρίζεται σε 5 σελίδες πράξεις με το χέρι. Λες και η δουλειά του είναι επίλυση εξισώσεων ή δεν υπάρχει στη δουλειά του άλλος συνάδερφος ή βιβλίο που θα μπορούσε να συμβουλευτεί.

Αφού λοιπόν διαπιστώνω ότι δεχόμαστε να παίρνουμε από ένα θέμα τις ίδιες μονάδες με έναν που δεν ήξερε την τύφλα του και όχι αναλογικά με την εικόνα που δίνει το γραπτό μας για τις γνώσεις μας είμαστε καταδικασμένοι να δίνουμε ξανά και ξανά ένα μάθημα επειδή γράψαμε 1+1=3. Λες και θα μάθεις προπαίδεια ή να λύνεις 2οβάθμια εξίσωση αν το ξαναδώσεις!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΑΦΕΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΕΡΙ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ. Λες και είμαστε ρομπότ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ: ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ.

Αν ήθελαν πραγματικά να είναι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούσαν το γραπτό παρακολουθώντας τη σκέψη και τις πράξεις στο γραπτό από την αρχή μέχρι το τέλος. ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ. Ένα σκέτο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι και προϊόν αντιγραφής των 5 τελευταίων σειρών της λύσης από κάποιον άλλο. Αλλά ποιος κάθεται να εξετάσει 5 σελίδες πράξεις όταν έχει μπροστά του 300 γραπτά; Σχεδόν κάνεις! Και αφού σου κόψουν ολόκληρο θέμα από μια απροσεξία, θα σου κάνουν το 4.5 ->5 έτσι επειδή θέλουν να βοηθήσουν.

Και δε λέω ότι όλοι οι φοιτητές είναι συνεπείς και εντάξει στις υποχρεώσεις τους. Μεταξύ μας, έχω βαρεθεί ν' αποσυγκεντρώνομαι την ώρα των εξετάσεων από ολόκληρες συζητήσεις που πιάνουν΄για τα θέματα οι πίσω μπροστά μου δίπλα μου. Σίγουρα όμως όλοι αυτοί δεν είναι αρκετοί για ν' αποτελούν αυτά τα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ποσοστά αποτυχίας.
« Last Edit: July 01, 2010, 23:53:13 pm by Diamond » Logged

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #27 on: July 01, 2010, 23:59:12 pm »

Quote from: Antίλογος on July 01, 2010, 23:20:09 pm
Quote from: gate4 on July 01, 2010, 22:34:35 pm
15-20% και αποδεικνυεται πειραματικα οτι σε συνδυασμο με επαναλαμβανομενους μπουλους στα μαθηματικα μπορει να οδηγησει σε αγνωστου μορφης και διαρκειας παπαροξερολιαση    Grin


απο τα μαθηματικα της σχολης ( τα προτομεακα τουλαχιστο ) μου μενουν διαφορικες και εφαρμοσμενα... και αυτα ομολογω οτι δεν τα διαβασα σωστα!
γκεγκε;

διαφορικες και λογισμο ΙΙ φωναζουμε γιατι μπηκε μεχρι και αποδειξη! το αντιλαμβανεσαι; ζητησαν να αποδειξουν πραματα μηχανικοι... γιατι;
σου λεω υπαρχουν μαθηματα στα οποια οντως υπαρχει προβλημα, τα ψηφιακα Ι ομως δεν ειναι ενα απο αυτα!

Ο δοκουζγιαννης δεν ξερω τι φρουτο ειναι, αλλα ακουω βογγητα ( ! ) απο οσους παρακολουθησαν ψηφιακα ΙΙ... Τι παιζει γενικα;

Αμε να διαβασεις λιγο περισσοτερο και ασε τις διαμαρτυριες... Συμβουλη ειναι, γιατι ειναι δικαιωμα σου να διαμαρτυρεσαι οσο θες!
πως υπαρχει προβλημα σ'αυτα τα μαθηματα και γιατι διαμαρτυρεσαι αφου καταλαβαινεις οτι φταις εσυ που δεν διαβασες η δεν τα καταλαβες καλα?   απο την αλλη ποιος εισαι ρε τυπε που θα πεις οτι στο ταδε μαθημα υπαρχει προβλημα και στο ταδε δεν υπαρχει? το μονο κριτηριο για να αναγνωριστει προβλημα σε καποιο μαθημα ειναι το ποσοστο επιτυχοντων,τραβα μαθε τι γινεται στα ξενα και ιδιωτικα πανεπιστημια.Εγω δεν ειμαι ειδικος να πω πιο ειναι αυτο το ποσοστο,αλλα η κοινη λογικη λεει οτι σιγουρα δεν ειναι το 10 και το 20%,το σωστο ειναι να υπαρχει ελαχιστο ποσοστο επιτυχιας.Και φυσικα πουθενα δεν ειπα να λυσουν οι καθηγητες αυτο το προβλημα περνωντας οποιον να ναι, αυτο το φανταζεσαι εσυ και κολλησες μονος σου...ειναι υποχρεωμενοι ομως να κανουν οτι πρεπει για να υπαρχει αυτο το ελαχιστο ποσοστο..καλυτερα μαθηματα,καλυτερα θεματα,λογικη βαθμολογηση δεν ξερω..οπως σου ειπα δεν ειμαι ειδικος ουτε παπαροξερολας.Δεν με νοιαζει τι εβαλε στον λογισμο δεν παει να εβαλε και υλη που δεν υπαρχει στα βιβλια.Εγω κρινω απο το αποτελεσμα των εξετασεων και οτι δεν απαντησε και το ελαχιστο ποσοστο των φοιτητων και οτι οι βαθμοι ειναι γτπ σαυτο ευθυνονται οι καθηγητες. Αντε καληνυχτα
πσ αν ξες μαθηματικα βρες την συναρτηση παπαρες/h που ειπες
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #28 on: July 02, 2010, 00:01:01 am »

Ειναι απλό, δεν ήθελε ποτε του να βοηθήσει

Και αν κάποιος θέλει λύσεις χωρίς λάθη τοτε αφήνει το μηχανικό σε ενα χαλαρωτικό περιβάλλον, με την ευκαιρία να ξαναδει τις πραξεις του αφου κάνει μια βολτα και πιει τον καφέ του. Αφού ζητήσει τη γνώμη συναδέλφων του. Αφού τρέξει 1002 προγμαμματα προσομοίωσης για να δει ότι οντως αυτο που περιμένει προκύπτει κτλ κτλ

ουτοπία
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

ant
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #29 on: July 02, 2010, 01:21:38 am »

Quote from: gate4 on July 01, 2010, 23:59:12 pm
πσ αν ξες μαθηματικα βρες την συναρτηση παπαρες/h που ειπες

η συναρτηση που ψαχνεις ειναι η μηδενικη συναρτηση ( οχι λογω απειρου παρονομαστη, αλλα μηδενικου αριθμητη! )

σε λιγο θα παιρνουμε μοναδες γραφοντας μονο το ονομα μας, σαν τη θερμοδυναμικη που κανεις 2 ασκησεις αντιγραφη απο το βιβλιο και περνας...

φιλακια παντου  Kiss Kiss Kiss

εδιτ: και ποτε δεν υπονοησα οτι ξερω, ειπα οτι τα περασα...  Wink
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...