• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:53:03 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:53:03 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 70
Guests: 83
Total: 153
filkilkis
George15
ggalamat
tsaliki
picklebeanburger
elischat
Carot1456
mixkats
valco08
giorgos_skl
gpapailio
Tasaras
RedSkyline
Gaspard
Captain
pliroforikarios
evangeliaap
Σταυρος23
pavlos2003
immo
kaskas12
aalmpanb
iliaspapas
Roidos
AgaG
kkotsopo
aachmet
gkougeor
akoil
1234
glavdakis
soph553
Pcsc
0restis
Deviate
alexlemp
themis01
thathas12
ppapadoe
johnk
jojos
kpapama
Toaoutplasedakitoubiseswa
atampakc
apsathas
dleivadi
BossiTsif
Argiris
ellimoschou
theofr
gkyrodi
stolieras
theresnocur3
amprozos
DK06
dorapangeiou
ΦΙδανης Αριστοτελης
alexbaroutes
stefpapa21
giannisd
jim_sklab
tasos gourd
KZerenidis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Down Print
Author Topic: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών  (Read 6902 times)
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #30 on: July 02, 2010, 04:54:06 am »

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 00:01:01 am
Ειναι απλό, δεν ήθελε ποτε του να βοηθήσει

Και αν κάποιος θέλει λύσεις χωρίς λάθη τοτε αφήνει το μηχανικό σε ενα χαλαρωτικό περιβάλλον, με την ευκαιρία να ξαναδει τις πραξεις του αφου κάνει μια βολτα και πιει τον καφέ του. Αφού ζητήσει τη γνώμη συναδέλφων του. Αφού τρέξει 1002 προγμαμματα προσομοίωσης για να δει ότι οντως αυτο που περιμένει προκύπτει κτλ κτλ

ουτοπία

Ο Κοντολέων σε αυτή την εξεταστική έβαζε 1-1,5 βαθμό παραπάνω από ότι άξιζε το γραπτό. Εγώ και ένα παιδί που πήγαμε, δεν αξίζαμε να περάσουμε.
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #31 on: July 02, 2010, 10:29:15 am »

Δεν ξερω τι εκανε σε αυτη την εξεταστικη, αλλα παντως απο αλλες κρινοντας, ο Κοντολεων ειναι πολυ γτπ.

Δινει 0.5 απο ασκησεις 2.5 μοναδων με πραξεις 2 σελιδων με πυλες απο γιγαντιο κυκλωμα σε συνδιασμο με διαφορες μετατροπες κ πράγματα που πρεπει να θυμασαι απ' εξω κ ευρεση ΧΑ, επειδη το τελικο αποτελεσμα δεν ειναι ιδιο, χωρις να ξερει να σου πει που ειναι το λαθος σου, γιατι απλα δεν το κοιταξε (κ δε λέω, πανευκολο μεν το ν το λυσεις, αλλα στην τελικη μπορεί να έχεις απλά κάνει κάτι αντίστοιχο του κατα-λαθος-ξεχασα-να-μεταφερω-το-10-2-των-κλασσικων-μαθηματικων-κ-μαλιστα-χωρις-τη-δυνατοτητα-τον-μαθηματων-φυσικης-να-κρινεις-αν-ειναι-λογικη-η-ταξη-μεγεθους-που-εβγαλες). Ή κόβει τις μοναδες απο ευρεση ΧΑ διττης συναρτησης (ναι, ολοι ξερουμε ποσο απλο ειναι), επειδη πολυ σωστα εσυ προσθετεις 0 στην αρχη για να γινουν τα ψηφια σου 2ν κ μετα τα γνωστα, αλλα ΟΧΙ, "δεν ξερω τι μου λετε, δειτε αυτο που γραφω εδω με τα 6 ψηφια που ειναι τα ιδια με τα δικα σας μεν, χωρις αυτα που προσθεσατε για να το κανετε δυναμη του 2, αλλα δεν το βλεπω κ δε σας ακουω καν".

Τώρα, αν άλλαξε κ χαρίζει μονάδες..
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #32 on: July 02, 2010, 10:46:43 am »

Συγνώμη δλδ μόνο εγώ βλέπω ότι είναι κατάντια αυτο το πράγμα?

Περνάει άτομα με βαθμούς 5-6 μόνο και μόνο για να ανεβάσει ποσοστά επιτυχίας. Πάει ο άλλος στην τύχη και ενώ δεν πρέπει να περάσει τον περνάει με 5 και πρέπει να λέμε και ευχαριστώ? Όταν έδωσα εγώ ψηφιακά 1, μου έκοψε το θέμα με τους m όρους επειδή κάπου έχασα έναν! Και το χειρότερο? μου έδωσε λέει 0.5 μπόνους επειδή έλυσα το τελευταίο θέμα της σχεδίασης (κόβεις δλδ 2 μοναδες έτσι και μετα δινεις 0.5 για να μη γκρινιάζει ο φοιτητής Tongue)

Συγνώμη αλλά το όλο θέμα ειναι να εξοικειωθείς με τις έννοιες του αντικειμένου και να μπορείς να αντιμετωπίσεις προβλήματά του, όχι να πηγαίνεις σε κάθε εξεταστική διαβάζοντας παλιά θέματα και να πέφτει κατι ίδιο. Και το πρόβλημα δεν είναι ότι πέφτει κάτι ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι σου λέει ξεκάθαρα "θελω να δω το αποτέλεσμα σωστό αλλιώς δεν έχει βαθμό" ακόμα και μέσα στα θέματα!

Και πλέον έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο τραγικότητας που δεν επιτρέπουν να πάρουμε τα θέματα μη τυχον και τα ανεβάσουμε στο τημμυ και μετα δεν έχουν τι να βαλουν. Ε ρε φιλε αν δεν εχεις τι να βαλεις αυτο σημαίνει ότι πέτυχες το σκοπό σου και ο άλλος ξέρει να λύνει κάθε προβλημα γύρω από το αντικείμενο.
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #33 on: July 02, 2010, 10:51:09 am »

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am


Και το πρόβλημα δεν είναι ότι πέφτει κάτι ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι σου λέει ξεκάθαρα "θελω να δω το αποτέλεσμα σωστό αλλιώς δεν έχει βαθμό" ακόμα και μέσα στα θέματα!


αυτο το "να γραφουν τα αποτελεσματα σε πλαισιο" ειναι  kremala
Logged

gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #34 on: July 02, 2010, 13:53:26 pm »

agentcain υπαρχουν βασιμες υποψιες οτι κλεβει τα θεματα απο αλλου  Grin
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Diamond
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 283



View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #35 on: July 02, 2010, 15:11:01 pm »

Και για την ιστορία:

επιτυχία 30%
Μ.Ο. : 3

Αν δεν τραβούσε δηλαδή τους βαθμούς προς το 5 πόσο θα ήταν?

Άντε και καλό καλοκαίρι!

 wav
Logged

vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #36 on: July 02, 2010, 16:27:13 pm »

30% είναι αποδεκτό ποσοστό. π***ο.




εδιτ: αυτολογοκρισία
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
NuclearV
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #37 on: July 02, 2010, 22:23:43 pm »

Quote from: Diamond on July 01, 2010, 23:50:36 pm
Πάντως, αν ήθελε να βοηθήσει δε θα έβαζε καρνό με 6 μεταβλητές (που ένα παράδειγμα δεν έχει το βιβλίο) ούτε στο θέμα του flip flop θα έβαζε μέσα 7493 και mux (που παλιά έβαζε μόνο 3,4 flip flop εν σειρά), θα έβαζε περισσότερα θέματα από το πρώτο μισό του βιβλίου, θα έβαζε θέματα κοντά στα λυμένα του βιβλίου στο τέλος ή καμιά συνάρτηση, πύλες κλπ. Ε, και για τις τελευταίες 3-4 μονάδες ας έβαζε τίποτα από αυτά τα τελευταία.

Και τώρα κάτι  Off-topic
Βαρέθηκα ν' ακούω σ' αυτή τη  ^curses^σχολή ότι μας κόβουν θέματα ολόκληρα από αριθμητικά γιατί ο μηχανικός έχει ευθύνες κλπ. Λες και η δουλειά του μηχανικού στηρίζεται σε 5 σελίδες πράξεις με το χέρι. Λες και η δουλειά του είναι επίλυση εξισώσεων ή δεν υπάρχει στη δουλειά του άλλος συνάδερφος ή βιβλίο που θα μπορούσε να συμβουλευτεί.

Αφού λοιπόν διαπιστώνω ότι δεχόμαστε να παίρνουμε από ένα θέμα τις ίδιες μονάδες με έναν που δεν ήξερε την τύφλα του και όχι αναλογικά με την εικόνα που δίνει το γραπτό μας για τις γνώσεις μας είμαστε καταδικασμένοι να δίνουμε ξανά και ξανά ένα μάθημα επειδή γράψαμε 1+1=3. Λες και θα μάθεις προπαίδεια ή να λύνεις 2οβάθμια εξίσωση αν το ξαναδώσεις!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΑΦΕΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΕΡΙ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ. Λες και είμαστε ρομπότ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ: ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ.

Αν ήθελαν πραγματικά να είναι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούσαν το γραπτό παρακολουθώντας τη σκέψη και τις πράξεις στο γραπτό από την αρχή μέχρι το τέλος. ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ. Ένα σκέτο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι και προϊόν αντιγραφής των 5 τελευταίων σειρών της λύσης από κάποιον άλλο. Αλλά ποιος κάθεται να εξετάσει 5 σελίδες πράξεις όταν έχει μπροστά του 300 γραπτά; Σχεδόν κάνεις! Και αφού σου κόψουν ολόκληρο θέμα από μια απροσεξία, θα σου κάνουν το 4.5 ->5 έτσι επειδή θέλουν να βοηθήσουν.

Και δε λέω ότι όλοι οι φοιτητές είναι συνεπείς και εντάξει στις υποχρεώσεις τους. Μεταξύ μας, έχω βαρεθεί ν' αποσυγκεντρώνομαι την ώρα των εξετάσεων από ολόκληρες συζητήσεις που πιάνουν΄για τα θέματα οι πίσω μπροστά μου δίπλα μου. Σίγουρα όμως όλοι αυτοί δεν είναι αρκετοί για ν' αποτελούν αυτά τα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ποσοστά αποτυχίας.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ακουστηκε ενας ανθρωπος εδω μεσα με υγιη σκεψη ! 

Τα θεματα δεν ηταν "χαρισμα". Σε καμια των περιπτωσεων που να χτυπατε τον κωλο σας κατω. Προσωπικα μια βδομαδα διαβαζα,πρωτη φορα εδωσα γιατι το απεφευγα το μαθημα(το ζωον) και φυσικα κοπηκα. Δε σημαινει σε καμια ομως περιπτωση οτι ημουν παντελως ασχετος. Ο πινακας 6 μεταβλητων δεν ειναι με την καμια αναμενομενο ευκολο θεμα,κι ας εβγαινε υποτιθεται ευκολα με τις απροσδιοριστιες. Θελει χρονο,καλη σκεψη και προπαντως ΕΜΠΕΙΡΙΑ. Δεν πηγα στα μαθηματα φετος ; ναι μαλακια μου. Εκανε πινακες 6 μεταβλητων ; Προσωπικα πολυ αμφιβαλλω. Συμφωνω και για το mux. Γενικως ηθελε και παλι καλο διαβασμα,οποτε ως εκει συμφωνουμε κ.Αντιλογος,ευκολα ομως δε τα λες.
Ειχα την συζητηση αυτη σημερα. Πραγματικα ποσο ελεινη εν ετει 2010 μπορει να ειναι η παραδοχη οτι φταιμε εμεις τα ζωα που ατυχησαμε να κανουμε λαθος στις πραξεις ; Εσεις που χτυπιεστε μ αυτη τη θεωρια,αυριο μεθαυριο που θα εργαζεστε,με το χερακι θα κανετε πραξουλες ; Αν ναι,και τις κανετε σωστα,θα κανω εγχειριση αλλαγης. Εναν μηχανικο δε τον κανεις καλυτερο βαζοντας του ατελειωτες πραξεις και αποδειξεις μαθηματικων θεωριων(Διαφορικες). Ειναι γυφτοπαζαρα δηλαδη πανεπιστημια του εξωτερικου(βλέπε Λονδινου που θα παμε οι μισοι απο μας) που εχουν προπτυχιακα τις ΜΙΣΕΣ θεωριες απο εμας και βασιζονται οι σπουδες σε πρακτικη και ερευνα ; κι εσεις που κ@υλωνετε με παραπανω μαθηματικα,γιατι δεν πατε στο Μαθηματικο ; αλλωστε εκει ειναι πιο ευκολα πλεον. Η δικη μας η σχολη,προσωπικα πιστευω παντα,ειναι lim(πρακτικης)=0 και lim(θεωριας)=+απειρο. Και σε συγκριση με παρομοιες και ιδιες σχολες Αθηνων,Ξανθης κτλ, Πολυτεχνειου και ΤΕΙ. Οπως και με τα ψηφιακα πανω κατω,επειδη εχω συζητησει με καμποσα παιδια σε αλλες σχολες που κανουν το μαθημα.
Και τελος,απευθυνομαι στους ηδη μεγαλους ηλεκτρολογους μεσα στη σχολη μας... Εχετε τελειωσει επιτυχως και με αριστα για να κρινετε τον υπολοιπο κοσμο ; ξερετε με τι συνθηκες παει να δωσει ο καθενας ; γνωριζετε πως διαβαζει ; στην τελικη,εχετε απο καπου το δικαιωμα να κραζετε κοσμο που κοβεται ; εγω χρωσταω 40 μαθηματα και δε βγηκα ΠΟΤΕ ουτε να πω οτι ειμαι ηλεκτρολογος φτασμενος,κι οταν θα χρωσταω 10 ακομα,ουτε να κρινω πως διαβαζει/γραφει ο καθενας,ειτε παπαγαλιζει,ειτε σκονακιζει,ειτε ξυνεται,ειτε ξεσκιζεται στο διαβασμα. Παρατηρω λοιπον μετα λυπης οτι γεμισε απο νταηδες,εξυπνοπουλια,(ψευτο)διανοιες,μηχανικους ανευ χαρτοφυλακιου,εξελισσομενα τσιρακια καθηγητων,ψωνια και δικαστες. Ετσι θα γινετε πετυχημενοι επαγγελματιες αυριο μεθαυριο ; Μπραβο τοτε. Στο μεταξυ,ας συνεχισουμε να κανουμε ολοι τη δουλεια μας,λιγο ή πολυ,πετυχημενα ή οχι κι ας δουμε πως θα μπορεσουμε ολοι μαζι,εστω απο εδω μεσα,να βοηθηθουμε για να τελειωνουμε μια ωρα αρχιτερα στις νεες,πολυ δυσκολοτερες σε σχεση με το παρελθον(αυτο δε το λεω εγω,το λενε παλιοι {πετυχημενοι} ηλεκτρολογοι),συνθηκες της σχολης μας. [Σορρυ που επεκταθηκα τοσο και που βγηκα off-topic]
Logged
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #38 on: July 02, 2010, 22:31:07 pm »

διορθωση : η κ. Καδη εκανε Karnaugh 6 μεταβλητων στις ασκησεις
θυμαμαι που μου το περιεγραφε ενας συναδελφος και ελεγε οτι ειχε γεμισει ολο τον πινακα της Α3 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
geo16
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #39 on: July 02, 2010, 23:20:43 pm »

Καλά NuclearV έγραψες.Προσκυνώ το κείμενο σου.Όλα τα λεφτά.
 NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy
Logged
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #40 on: July 02, 2010, 23:38:38 pm »

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Συγνώμη δλδ μόνο εγώ βλέπω ότι είναι κατάντια αυτο το πράγμα?
Μα είναι κατάντια.

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Περνάει άτομα με βαθμούς 5-6 μόνο και μόνο για να ανεβάσει ποσοστά επιτυχίας. Πάει ο άλλος στην τύχη και ενώ δεν πρέπει να περάσει τον περνάει με 5 και πρέπει να λέμε και ευχαριστώ? Όταν έδωσα εγώ ψηφιακά 1, μου έκοψε το θέμα με τους m όρους επειδή κάπου έχασα έναν! Και το χειρότερο? μου έδωσε λέει 0.5 μπόνους επειδή έλυσα το τελευταίο θέμα της σχεδίασης (κόβεις δλδ 2 μοναδες έτσι και μετα δινεις 0.5 για να μη γκρινιάζει ο φοιτητής Tongue)
Δεν του είπα κανένα ευχαριστώ. Πήγα για να το κόψω το γραπτό. Τώρα για να τα λέτε εσείς οι παλιοί αυτά κάτι θα ξέρετε. Απλά διάβασα πολύ γκρίνια σχετικά με τη βαθμολόγηση και αυτό που είδα εγώ προσωπικά ήταν να χαρίζει βαθμούς. Μπορεί να φταίει το ότι έκανα χοντρά λάθη και να έκρινα λογικό το να μου κόβει αβέρτα. Αν έχετε πέσει σε περίπτωση που κόβει αβέρτα από λογιστικά λάθη τότε τι να πω;...

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Συγνώμη αλλά το όλο θέμα ειναι να εξοικειωθείς με τις έννοιες του αντικειμένου και να μπορείς να αντιμετωπίσεις προβλήματά του, όχι να πηγαίνεις σε κάθε εξεταστική διαβάζοντας παλιά θέματα και να πέφτει κατι ίδιο. Και το πρόβλημα δεν είναι ότι πέφτει κάτι ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι σου λέει ξεκάθαρα "θελω να δω το αποτέλεσμα σωστό αλλιώς δεν έχει βαθμό" ακόμα και μέσα στα θέματα!
Ντάξι, πριν κάτι μέρες έβλεπα για τα Κυκλώματα Ι να παραπονιούνται διάφοροι επειδή λέει έβαλε θέματα διαφορετικού στυλ που δεν τα είχανε ξαναδεί κτλ. Δηλαδή όπως και να χει θα πέσει γκρίνια. Πέρα από αυτό βέβαια θα συμφωνήσω ότι ο στόχος του μαθήματος αυτός θα έπρεπε να ναι, αλλά τότε θα είχαμε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας γιατί οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται να κατανοήσουν το αντικείμενο αλλά να παπαγαλίσουν 5 πράγματα, διότι είναι γι αυτούς απλά ένα ακόμα μάθημα που πρεπει να περαστεί. Πάντως αυτό γίνεται στα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μαθήματα και όχι μόνο σε αυτό.

Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am
Και πλέον έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο τραγικότητας που δεν επιτρέπουν να πάρουμε τα θέματα μη τυχον και τα ανεβάσουμε στο τημμυ και μετα δεν έχουν τι να βαλουν. Ε ρε φιλε αν δεν εχεις τι να βαλεις αυτο σημαίνει ότι πέτυχες το σκοπό σου και ο άλλος ξέρει να λύνει κάθε προβλημα γύρω από το αντικείμενο.
Αυτό θεωρητικά πρέπει να γίνεται ώστε να ελέγχεται αν το φύλλο των θεμάτων έχει χρησιμοποιηθεί ως μέσο αντιγραφής. Γιατί να δημοσίευε τις λύσεις ο Κοντολέων αν δεν ήθελε να διαρρέουν τα θέματα, ώστε να ξαναβάζει τα ίδια; (που στα ψηφιακά τα θέματα στα δίνει βασικά)
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #41 on: July 02, 2010, 23:45:15 pm »

Quote from: ΚΗΜΜΥ on July 02, 2010, 10:51:09 am
Quote from: AgentCain on July 02, 2010, 10:46:43 am


Και το πρόβλημα δεν είναι ότι πέφτει κάτι ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι σου λέει ξεκάθαρα "θελω να δω το αποτέλεσμα σωστό αλλιώς δεν έχει βαθμό" ακόμα και μέσα στα θέματα!


αυτο το "να γραφουν τα αποτελεσματα σε πλαισιο" ειναι  kremala
Όταν το διάβασα αυτό στην εξέταση σκέφτηκα ότι την πουτσίσαμε γιατί δεν παίζει να κάθεται να διαβάζει λύσεις. Θα βλέπει αποτέλεσμα και θα το κόβει αν είναι λάθος. Που το πιο πιθανό αυτό είναι να έγινε από αυτά που λένε εδώ μέσα μερικοί.
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #42 on: July 03, 2010, 01:04:01 am »

NuclearV μην γενικευεις μονο ο αντιλογος και ο απολιτιστος ειπαν οτι τα θεματα ηταν μια χαρα φταινε οι φοιτητες κλπ ..Εγω να ρωτησω κατι τους τυπους σαν τον αντιλογο ..αν ισχυε οτι ισχυει στο 99.9% των πανεπιστημιων της γης,εχεις δυο φορες δικαιωμα να δωσεις το καθε μαθημα αλλιως τα μαζευεις και φευγεις..θα ελεγες τα ιδια και οτι χρειαζεται να δωσεις πολλες φορες το μαθημα για να καταλαβεις το αντικειμενο?? bang_head tomato συνελθετε...
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
ant
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #43 on: July 03, 2010, 05:37:51 am »

εγω δεν ειπα οτι χρειαζεται πολλες φορες να δωσεις ενα μαθημα για να καταλαβεις το αντικειμενο ( απο πού συμπερανες τετοιο πραμα; )

γιατι δεν υπαρχουν ανθρωποι που το εχουν περασει με την πρωτη;

καλα κανει και συμβαινει αυτο που συμβαινει στο 99.9% των πανεπιστημιων. σκληρο μεν αλλα αναγκαιο. το να εχεις τη δυνατοτητα να κοβεσαι πολλες φορες σε καποιο μαθημα ειναι μια πολυτελεια ( η οποια με βολευει οντως )

α και για να σε προλαβω, αν ισχυε κατι τετοιο και στην Ελλαδα θα ειχα παρει μπουλο προ πολλου απο τη σχολη και τωρα θα σπουδαζα κατι που γουσταρα περισσοτερο ( και αρα θα αφιερωνα και περισσοτερο χρονο σε αυτο )  Wink

σε καμια περιπτωση ομως δεν προκειται να παρατησω τη σχολη τωρα. ηταν κατι για το οποιο προσπαθησα πολυ ( να μπω εννοω, ασχετως αν αλλο ειχα στο μυαλο και αλλο βγηκε ) και δεν προκειται να το παρατησω ετσι ευκολα...


ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΩ ΜΑΝΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ


δε μου λες gate4 και τωρα κατι για την ιστορια... ποσο χρονο αφιερωσες στο μαθημα; πηγες στις διαλεξεις/ασκησεις; ελυσες ασκησεις; ελυσες παλια θεματα; απευθυνθηκες καμια φορα στους Κοντολεωντα/Καδη για να σου λυσουν τυχον αποριες;

υγ: δεν ειμαι ο μονος που υποστηριζει πως ο Κοντολεων φετος χαριζε βαθμους. αυτο ισχυροποιει τη θεση μου

Logged
mxkrtg13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 292



View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #44 on: July 03, 2010, 10:18:36 am »

  Έχω δώσει το μάθημα και το πέρασα με την τέταρτη γιατί κοβόμουν γιατί όλο κάπου έκαν λαθάκι στις πράξεις και έπαιρνα 3-4. Και είναι μλκια.Το να παίρνεις 0.5 ή 0 μονάδεσ απο θέμα που ξέρεις πως λύνεται και φαίνεται οτι ξέρεις πως λύνεται είναι τραγικο και σε αυτό πρέπει να πας στο γραφείο και να διαμαρτυρηθείς.Στην τελική ρε παιδιά η διαφορά ενός που ξέρεις πως λύνεται το θέμα επειδή διάβαζε και ενός που έπαιζε όλη μέρα pro και wow είναι 0,5 στα 10..Τραγικά πράματα.
   Αλλά κάποιοι εδώ πέρα έχετε ξεφύγει.Χωρίς να έχει πατήσει στο μάθημα λέτε οτι σιγά μην έκανα καρνό 6 μεταβλητών.Η καδή κάθε χρόνο το κάνει στα τελευταία μαθήματα.Επίσης όποτε τα τελευταία 5-6 χρόνια έχει μπει καρνό είναι 6 μεταβλητών και είναι κλασικό sos θέμα.και ναι είναι εύκολο.Δεν μπορείς να διαμαρτύρεσαι γιαυτό.Σου δίνουν την θεωρία και τα παραδείγματα,σου δίνουν δηλαδή το Α και το Β και σου ζητάν το Γ το οποίο ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ.Φτάσαμε σε σημείο να φωνάζουμε γιατί μπήκε sos θέμα..Ελεος.Κ οκ αν δεν πήγες στο μάθημα κ δεν ξέρεις πως λύνεται δες ένα παλιο θέμα τις λύσεις τις ανεβάζει στη σελίδα του ή πάνε ρώτα τον.Εγώ πήγα 7.30-8 παρά το πρωί μια φορά για απορίες στο γραφείο του και ήταν εκεί και δεν αρνήθηκε να μου εξηγήσει την λύση.
Logged

Ευχαριστώ πολύ,αλλά ξεχνάς μερικά.Το φαί μου το χαρτί μου την TV μου το ψυγείο μου την καφετιέρα μου το PC μου το κρεβάτι μου την ντουλάπα μου την παρέα μου την γυναίκα μου τη δουλειά μου την οικογένεια μου το χόμπυ μου κ αντε γαμήσου εσύ κ το σπρέυ σου.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...