• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:20:58 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:20:58 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 34
Guests: 116
Total: 150
Yamal
ArchieHadCells
ValKar
vagelismo
ilias123
dimitris585
μιλτοςμ
Christina_R
Stathiss
zgeorgitz
charbel
myrtosa
christina02
anon
kokkinosgior
bougatsa
george14
iliaspapam
Mavromati
ore525
Anatolim
mavropan
tols1
Kyritsisss
astepoul
gogolhs
Fraser
parvanitid
maestros
jim_sklab
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Έλληνες φοιτητές στο MIT
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Go Down Print
Author Topic: Έλληνες φοιτητές στο MIT  (Read 37865 times)
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #180 on: March 22, 2006, 11:42:27 am »

Quote from: Vulcan on March 22, 2006, 11:27:16 am
Καλή μου, κανένα φόρουμ, κανένας aliakmwn και κανένας voulcan δεν μπορεί να σε πείσει ότι είσαι ακριβώς ένα βήμα πριν αρχίσει ο ρατσισμός.
Πώς δηλαδή;

Quote from: Vulcan on March 22, 2006, 11:27:16 am
Είααι ένα λουλούδι ανάμεσα σ' άλλα, γιατί θέλεις να μπεις σε βάζο; Το σχολείο είναι για όλους. Αν το σχολείο είναι κακό το κάνουμε καλό, δεν τραβάμε γραμμές ανάμεσα στα παιδάκια.
Όχι, Vulcan, να τραβήξουμε. Όχι για να επαινέσουμε τον έξυπνο ή να επιτίμήσουμε το χαζό, αυτό δεν έχει νόημα. Αλλά για να υπάρχει λιγότερη δυστυχία και καλύτερη εκμετάλλευση του ανθρώπινου δυναμικού. Δεν είμαστε όλοι το ίδιο και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες, άρα και δε γίνεται να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση. Ισότητα για μένα σημαίνει ίση ευκαιρία στην ευτυχία, όχι ισοπέδωση. Σκέψου πόσα παιδιά καταπιέζονται επειδή το σχολείο τους επιβάλλει ένα ρυθμό υπερβολικά αργό ή υπερβολικά γρήγορο για τα μέτρα τους.
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #181 on: March 22, 2006, 11:46:58 am »

Cyberkat, γενικά συμφωνώ μαζί σου. Δε θεωρώ τη σχολική βαθμολογία κριτήριο ευφυΐας.
Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 11:35:53 am
Και μια ερώτηση: αυτό το σύστημα του διαχωρισμού σε κλάσεις εξυπνάδας, που τόσο επαινείς, εισάγει έναν αδυσώπυτο ανταγωνισμό από πολύ μικρή ηλικία. Ό,τι χειρότερο δηλαδή.
Διαφωνώ. Άλλο ανταγωνισμός και άλλο άμιλλα.

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 11:35:53 am
Και δρομολογεί την πορεία των ανθρώπων πολύ περισσότερο απ' ότι το αποτυχημένο σημερινό σύστημα χωρίς να εξυπηρετεί ουσιαστικά κανέναν εκτός από αυτούς που χρειάζονται αποδοτικούς (=δουλειά δουλειά δουλειά) ερευνητές και διευθυντικά στελέχη που θα προκύπτουν από την κλάση των έξυπνων και εργατικό δυναμικό (=δουλειά δουλειά δουλειά) χαμηλής στάθμης και χαμηλής αυτοπεποίθησης που θα προκύπτει από την κλάση των κατ' εσένα χαζών.
Μα αυτός ο διαχωρισμός θα γίνει έτσι κι αλλιώς στην τελική. Οπότε γιατί να μη γίνει με τα σωστά κριτήρια;
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #182 on: March 22, 2006, 11:59:12 am »

Quote
Μα αυτός ο διαχωρισμός θα γίνει έτσι κι αλλιώς στην τελική. Οπότε γιατί να μη γίνει με τα σωστά κριτήρια;

Γιατί υπάρχει και ο παράγοντας προσωπική επιθυμία και προσωπική ελευθερία, που καταργούνται όταν χωρίζεις τους ανθρώπους σε κατηγορίες και δημιουργείς γκέτο ηλιθίων.
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #183 on: March 22, 2006, 12:03:42 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on March 22, 2006, 11:35:43 am
Quote from: 4Dcube on March 22, 2006, 11:21:29 am
Νέσσα, η εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν είναι ισοπεδωτική. Είναι ταξική και θέλει να τονίσει τις ταξικές διαφορές. Αυτό είναι το σχολείο. Συνεχής διάκριση των πάντων.
Λες για τα φροντιστήρια... συμφωνώ, πρέπει να καταργηθούν.
Όχι, δε λέω για τα φροντιστήρια. Είναι ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει το σχολείο (από το δημοτικό μέχρι το λύκειο). Δεν είναι μόνο τα φροντιστήρια (δλδ μαθήματα επιπλέον). Δημιουργείται ανταγωνισμός από κάθε άποψη. Και ο ανταγωνισμός φέρνει αποτελέσματα. Ίσως αυτό το φαινόμενο να μην παρατηρείται τόσο στα σχολεία μιας σύγχρονης ελληνικής πόλης (όπου όλοι είμαστε λιγο-πολύ μεσαίοι), αλλά στα χωριά ναι (θυμάμαι μας έλεγε η κοινωνιολόγος μας).

Quote from: Nessa NetMonster on March 22, 2006, 11:35:43 am
Quote from: 4Dcube on March 22, 2006, 11:21:29 am
Και από την άλλη, δε θα βλέπαμε ποιος είναι ο "έξυπνος" και ποιος ο "χαζός" αν χωρίζαμε τα παιδάκια στην Α δημοτικού με βάση το IQ τους. Άσε που εδώ θα δημιουργούνταν και τα αντίστοιχα κόμπλεξ. Και ποιος σου λέει εσένα ότι το παιδάκι που στην πρώτη δημοτικού βαριόταν να διαβάσει τα γραμματάκια δε θα αγαπήσει τους αριθμούς στην 3η δημοτικού. Έχω δει παραδείγματα - συμμαθητές μου.
Ε, στην 3η δημοτικού θα το αλλάξουν τμήμα... όσο για τα κόμπλεξ, είμαι πεπεισμένη ότι πολύ μεγαλύτερα κόμπλεξ δημιουργούνται όταν έχεις τον άλλο δίπλα σου να καταλαβαίνει τα πάντα κι εσύ να νιώθεις άχρηστος που δεν καταλαβαίνεις τίποτα (ή και το αντίστροφο).
Λοιπόν, νομίζω ότι όταν κάθεσαι κοντά στον άλλο και βλέπεις πώς δουλεύει, πόσο δουλεύει, τι κάνει μέσα στην τάξη έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την εξυπνάδα του από εκείνον που βλέπεις να πηγαίνει σε μια τάξη για "προχωρημένους" όπου δεν ξέρεις τι παίζεται. Υπάρχει ένα ρητό "κανένας προφήτης δεκτός στον τόπο του" ή κάτι τέτοιο.
Δε λέω ότι είναι μικρότερο το κόμπλεξ (ε, εντάξει, όταν ένας "στούρνος" κάθεται δίπλα σε ένα "κεφάλι" στα μαθηματικά θα νιώθει κάποιο δέος) απλά δεν εμφανίζεται με τόσο μεγάλη συχνότητα. Εδώ έρχεται η προκατάληψη που αφορά κοινωνικές ομάδες.


Και γι' αυτά που λέει η Cyberkat για την πλύση εκεφάλου της παραγωγικότητας. Δε νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τίποτε, εκτός ίσως απο την αντίδραση η οποία και πάλι θα έχει και το γκελ της. Εφόσον μας το βάζουν στη ψυχοσύνθεσή μας από τότε που ήμαστε μικροί, τι να πω. Θα το παρομοίαζα με την πλύση εγκεφάλου περί Θεού.
Το θέμα είναι γιατί σκέφτεσαι ότι το ιδανικό η "δουλειά δουλειά δουλειά" είναι κακό κακό κακό; Δηλαδή όταν δε θα έχεις τίποτα να φας τι θα κάνεις; Δε θα δουλέψεις; Ίσως σημαίνει ότι δεν έχεις ζήσει παρόμοια κατάσταση (δεν το λέω για σένα προσωπικά, έτσι). Και γι'αυτό μάλλον εδώ η κοινωνία σου το βάζει στο μυαλό προληπτικά.

Και για τους αρχαίους, που λέγανε για το ευ ζην και λιάζονταν φιλοσοφώντας, θα σου έλεγε κανείς: Αφού είχαν δούλους!!! Αλλά δεν ζούσαν όλοι οι αρχαίοι με δούλους στο σπίτι. Οι καημένοι στα χωριά που δούλευαν κι αυτοί όπως οι τωρινοί χωρικοί στα χωράφια; Γιατί ένας δούλος είναι ένα έξτρα στόμα να ταίζεις.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #184 on: March 22, 2006, 12:27:43 pm »

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 11:59:12 am
Quote
Μα αυτός ο διαχωρισμός θα γίνει έτσι κι αλλιώς στην τελική. Οπότε γιατί να μη γίνει με τα σωστά κριτήρια;

Γιατί υπάρχει και ο παράγοντας προσωπική επιθυμία και προσωπική ελευθερία, που καταργούνται όταν χωρίζεις τους ανθρώπους σε κατηγορίες και δημιουργείς γκέτο ηλιθίων.
Δηλαδή απορρίπτεις την αξιολόγηση ενός μαθητή; Όταν ο μαθητής δεν τα πάει καλά σε κάτι δεν οφείλει η κοινωνία να τον αποτρέψει από το να ασχοληθεί με αυτό; Στις μέρες μας βλέπεις πχ καθηγητές δευτεροβάθμιας που δε θα έπρεπε με τίποτα να είναι καθηγητές. Τι κι αν το ήθελαν; Αφού είναι άχρηστοι.
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #185 on: March 22, 2006, 12:31:54 pm »

Quote from: 4Dcube on March 22, 2006, 12:03:42 pm
Όχι, δε λέω για τα φροντιστήρια. Είναι ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει το σχολείο (από το δημοτικό μέχρι το λύκειο). Δεν είναι μόνο τα φροντιστήρια (δλδ μαθήματα επιπλέον). Δημιουργείται ανταγωνισμός από κάθε άποψη. Και ο ανταγωνισμός φέρνει αποτελέσματα. Ίσως αυτό το φαινόμενο να μην παρατηρείται τόσο στα σχολεία μιας σύγχρονης ελληνικής πόλης (όπου όλοι είμαστε λιγο-πολύ μεσαίοι), αλλά στα χωριά ναι (θυμάμαι μας έλεγε η κοινωνιολόγος μας).
Δεν καταλαβαίνω πού υπεισέρχονται οι ταξικές διακρίσεις απουσία φροντιστηρίου. Εκτός αν εννοείς τα παιδιά των τσιγγάνων που δουλεύουν στο δρόμο.

Quote from: 4Dcube on March 22, 2006, 12:03:42 pm
Λοιπόν, νομίζω ότι όταν κάθεσαι κοντά στον άλλο και βλέπεις πώς δουλεύει, πόσο δουλεύει, τι κάνει μέσα στην τάξη έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την εξυπνάδα του από εκείνον που βλέπεις να πηγαίνει σε μια τάξη για "προχωρημένους" όπου δεν ξέρεις τι παίζεται.
Ακριβώς! Καταλαβαίνεις ότι ο άλλος με μηδαμινό διάβασμα καταλαβαίνει τα δεκαπλάσια από σένα. Έτσι συνειδητοποιείς ότι βρίσκεσαι σε... λάθος πλανήτη.
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #186 on: March 22, 2006, 12:43:11 pm »

Quote from: 4Dcube on March 22, 2006, 12:03:42 pm
Και γι' αυτά που λέει η Cyberkat για την πλύση εκεφάλου της παραγωγικότητας. Δε νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τίποτε, εκτός ίσως απο την αντίδραση η οποία και πάλι θα έχει και το γκελ της. Εφόσον μας το βάζουν στη ψυχοσύνθεσή μας από τότε που ήμαστε μικροί, τι να πω. Θα το παρομοίαζα με την πλύση εγκεφάλου περί Θεού.
Το θέμα είναι γιατί σκέφτεσαι ότι το ιδανικό η "δουλειά δουλειά δουλειά" είναι κακό κακό κακό; Δηλαδή όταν δε θα έχεις τίποτα να φας τι θα κάνεις; Δε θα δουλέψεις; Ίσως σημαίνει ότι δεν έχεις ζήσει παρόμοια κατάσταση (δεν το λέω για σένα προσωπικά, έτσι). Και γι'αυτό μάλλον εδώ η κοινωνία σου το βάζει στο μυαλό προληπτικά.

Και για τους αρχαίους, που λέγανε για το ευ ζην και λιάζονταν φιλοσοφώντας, θα σου έλεγε κανείς: Αφού είχαν δούλους!!! Αλλά δεν ζούσαν όλοι οι αρχαίοι με δούλους στο σπίτι. Οι καημένοι στα χωριά που δούλευαν κι αυτοί όπως οι τωρινοί χωρικοί στα χωράφια; Γιατί ένας δούλος είναι ένα έξτρα στόμα να ταίζεις.

Δεν είπα ότι η δουλειά είναι κακό. Αν και είναι ένα αναγκαίο κακό. Κακό είναι το να ζεις για να δουλεύεις, το να αυτοπροσιορίζεσαι μόνο ως προς την επαγγελματική σου καταξίωση. Διαστροφή είναι αυτό που προτείνει η Nessa, να χωρίζονται οι άνθρωποι με βάση την μελλοντική τους εργασιακή απόδοση, γιατί περί αυτού πρόκειται.

Quote
Όταν ο μαθητής δεν τα πάει καλά σε κάτι δεν οφείλει η κοινωνία να τον αποτρέψει από το να ασχοληθεί με αυτό; Στις μέρες μας βλέπεις πχ καθηγητές δευτεροβάθμιας που δε θα έπρεπε με τίποτα να είναι καθηγητές. Τι κι αν το ήθελαν; Αφού είναι άχρηστοι.

Όχι η κοινωνία δεν οφείλει ούτε έχει δικαίωμα να κάνει τίποτε. Ο καθένας μόνος του έχει όλη τη δύναμη να βρει μόνος τον δρόμο του και η κοινωνία μπορεί να πάει να .......
Το πρόβλημα με τους καθηγητές δευτεροβάθμιας και με τους καθηγητές γενικότερα είναι ότι ή δεν ήθελαν να γίνουν καθηγητές και ανγκάστηκαν γιατί εκεί πέρασαν ή νιώθουν ότι είναι πολύ σπουδαίοι και χαραμίζονται στα ελληνικά σχολεία/πανεπιστήμια γι' αυτό και το 90% του κλάδου τους είναι κομπλεξικά καθίκια.

Quote
Δεν καταλαβαίνω πού υπεισέρχονται οι ταξικές διακρίσεις απουσία φροντιστηρίου.

Οι ταξικές διακρίσεις υπεισέρχονται παντού. Θέλεις να μου πεις ότι αν είσαι από κάποιο χωριό της Ηπείρου και βλέπεις ότι η οικογένειά σου δεν τα βγάζει εύκολα πέρα, σου είναι το ίδιο εύκολο να επιλέξεις να σπουδάσεις με κάποιον που προέρχεται από μια αστική οικογένεια της Αθήνας?

Quote
Ακριβώς! Καταλαβαίνεις ότι ο άλλος με μηδαμινό διάβασμα καταλαβαίνει τα δεκαπλάσια από σένα. Έτσι συνειδητοποιείς ότι βρίσκεσαι σε... λάθος πλανήτη.
Μπορεί αυτός που καταλαβαίνει τα διπλάσια να θέλει να γίνει γεωργός. Δεν καταλαβαίνω πως σου έχει καρφωθεί η ιδέα ότι η πορεία των ανθρώπων είναι προδιαγεγραμμένη με βάση την εγκεφαλική τους ικανότητα.
Logged
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #187 on: March 22, 2006, 12:58:51 pm »

@Nessa:Το IQ έπαψε πια να είναι δείκτης ευφυίας,γιατί αποδεικνύει μερικές από τις δεξιότητες του ατόμου.Είναι εντελώς μονόπλευρο.Το σωστό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να αξιοποιεί και να ενισχύει το παραμικρό θετικό στοιχείο του κάθε ατόμου.

@AuroraTM,Chabos4:Για τους λίγους Έλληνες που καταξιώνονται στο εξωτερικό μάλλον νιώθεται εθνική υπερηφάνεια.Για τα μεγάλα ποσοστά Ελλήνων που ζουν μέσα στην Ελλάδα και είναι αναλφάβητοι(λειτουργικά και μη) νιώθετε εθνική ντροπή???Απλά  ρωτάω.Δεν αντιδικώ......

@Abbis:Ψάξε και για σουβλατζίδικα και στη Σουηδία................ Grin Grin Grin
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #188 on: March 22, 2006, 15:32:32 pm »

Quote from: Vulcan on March 22, 2006, 11:27:16 am
Καλή μου, κανένα φόρουμ, κανένας aliakmwn και κανένας voulcan δεν μπορεί να σε πείσει ότι είσαι ακριβώς ένα βήμα πριν αρχίσει ο ρατσισμός.
 Το σχολείο είναι για όλους. Αν το σχολείο είναι κακό το κάνουμε καλό, δεν τραβάμε γραμμές ανάμεσα στα παιδάκια.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το να συμπεριφερόμαστε σε κάθε μαθητή ανάλογα με τις ικανότητες του είναι ρατσισμός!!
Αυτό γίνεται στο εξωτερικό και βγαίνουν κορυφές!! Έτσι αναδεικνύεται όποιος μπορεί, και όχι όποιος έχει μέσον ή απλά στάθηκε τυχερός.
Επίσης κανείς δεν είπε να πυροβολήσουμε αυτούς που δεν είναι τόσο έξυπνοι.
Απλά να τους κάνουμε να προχωρήσουν μέχρι εκεί που μπορούν, και όχι να τα παρατήσουν..
Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να γίνουν υψηλόβαθμα στελέχη σε επιχειρήσεις... πώς να το κάνουμε??
Τέλος το σχολείο πώς θα το κάνουμε καλύτερο χωρίς να τοποθετήσουμε τον καθένα στην θέση του??
Αν γινόταν διαχωρισμοί, όσοι περνούσαν σε αυτό το τμήμα θα είχαν πολύ περισσότερες γνώσεις απ' ότι τώρα. Όχι σαν κι εμάς που μπήκαμε και δεν είχαμε ξανακούσει για πολλαπλασιασμό πινάκων!!
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #189 on: March 22, 2006, 15:58:15 pm »

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 11:42:08 am
Quote
Διάβασμα χρειάζεται μόνο και περισυλλογή
Βασικά αυτό που χρειάζεται είναι ξάπλα και περισυλλογή αλλά τέλος πάντων.

Πόσο χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!!!!! Ζήτω ο Κήπος!

Το κακό σχολείο δεν είναι κακό επειδή δεν ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς. Το κακό σχολείο είναι κακό επειδή δεν αγαπάει τα παιδιά του. Πώς να το αγαπήσουν εκείνα λοιπόν;

Παιδιά συγνώμη αλλά λέτε ασυναρτησίες που δεν αντέχουν σε καμιά κριτική, διαβάστε λίγο, κάτι τις από παιδαγωγική. Ακούστε και κανέναν παιδαγωγό, δείτε πώς αντιμετωπίζει η επιστήμη το πρόβλημα. Έχει διανύσει πολύ μακρύ δρόμο μέχρι σήμερα. Οι μισοί έχετε γονείς εκπαιδευτικούς. Οι εξυπνάδες περί αξιολόγησης είναι απλές φιλελευθερίες.

Θα ζητήσω από τον Δημάκη να βάλει στο site του όλο το περιοδικό του Τσολάκη, τον 'Φιλόλογο'. 
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/filologos/filologos.html

Τέλος για την κατάντια μας δεν φταίει μόνο το κακό σχολειό, φταίει και το κεφάλι μας. Οι λαοί έχουν τα σχολειά που τους αξίζουν.

Ευγονική ρε, ευγονική, να ξεχωρίζουν οι σκάρτοι ! Smiley
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #190 on: March 22, 2006, 16:25:03 pm »

Quote
Ακούστε και κανέναν παιδαγωγό, δείτε πώς αντιμετωπίζει η επιστήμη το πρόβλημα. Έχει διανύσει πολύ μακρύ δρόμο μέχρι σήμερα.

Αυτό πιστεύω και εγώ και μάλιστα το είχα αναφέρει σε προηγούμενο post, σκεφτόμενος ότι η συζήτηση θα ξεφύγει αν συνεχίζαμε έτσι.
Γιατί άλλο πράγμα η "αξιολόγηση" στο σχολείο και άλλο η αξιοκρατία στα ΑΕΙ ή στο εργασιακό περιβάλλον.
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #191 on: March 22, 2006, 16:29:21 pm »

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 12:43:11 pm
Διαστροφή είναι αυτό που προτείνει η Nessa, να χωρίζονται οι άνθρωποι με βάση την μελλοντική τους εργασιακή απόδοση, γιατί περί αυτού πρόκειται.
Το σχολείο δεν αφορά μόνο τη μελλοντική εργασιακή απόδοση. Αφορά το πώς θα αναπτύξεις την προσωπικότητά σου.

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 12:43:11 pm
Όχι η κοινωνία δεν οφείλει ούτε έχει δικαίωμα να κάνει τίποτε. Ο καθένας μόνος του έχει όλη τη δύναμη να βρει μόνος τον δρόμο του και η κοινωνία μπορεί να πάει να .......
Δηλαδή άμα εγώ που είμαι αδέξια θέλω να γίνω καρδιοχειρουργός θα πρέπει η κοινωνία να με αφήσει; Πόσους θα πρέπει να στείλω στα θυμαράκια πριν έρθει κάποιος και μου πει "εσύ κορίτσι μου δεν κάνεις γι'αυτή τη δουλειά";

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 12:43:11 pm
Οι ταξικές διακρίσεις υπεισέρχονται παντού. Θέλεις να μου πεις ότι αν είσαι από κάποιο χωριό της Ηπείρου και βλέπεις ότι η οικογένειά σου δεν τα βγάζει εύκολα πέρα, σου είναι το ίδιο εύκολο να επιλέξεις να σπουδάσεις με κάποιον που προέρχεται από μια αστική οικογένεια της Αθήνας?
Εγώ μιλούσα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αν είναι να αλλάξεις πόλη και να πληρώνεις νοίκι, εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα.

Quote from: Cyberkat on March 22, 2006, 12:43:11 pm
Μπορεί αυτός που καταλαβαίνει τα διπλάσια να θέλει να γίνει γεωργός. Δεν καταλαβαίνω πως σου έχει καρφωθεί η ιδέα ότι η πορεία των ανθρώπων είναι προδιαγεγραμμένη με βάση την εγκεφαλική τους ικανότητα.
Ε, ωραία, ας γίνει γεωργός... πού είναι το πρόβλημα;
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #192 on: March 22, 2006, 16:31:00 pm »

Quote from: jimi on March 22, 2006, 12:58:51 pm
@Nessa:Το IQ έπαψε πια να είναι δείκτης ευφυίας,γιατί αποδεικνύει μερικές από τις δεξιότητες του ατόμου.Είναι εντελώς μονόπλευρο.Το σωστό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να αξιοποιεί και να ενισχύει το παραμικρό θετικό στοιχείο του κάθε ατόμου.
Δε διαφωνώ! Άμα ο άλλος θέλει να γίνει καλλιτέχνης πχ...
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #193 on: March 22, 2006, 16:39:59 pm »

Vulcan, τι λέει η εκπαιδευτική; Εγώ δεν την ξέρω, πες μου εσύ που ξέρεις! Πες ότι είσαι δάσκαλος και βλέπεις ένα μαθητή που είναι συνεχώς αφηρημένος και αποκομμένος από το μάθημα, δεν επικοινωνεί με τους συμμαθητές του, στο διάλειμμα διαβάζει βιβλία για μεγαλύτερες ηλικίες και γενικά είναι στον κόσμο του... πες ότι είσαι πατέρας και βλέπεις το γιο σου να μην έχει παρέες, να παραπονιέται συνεχώς ότι δεν τον καταλαβαίνει κανένας, να δυσανασχετεί κάθε φορά που έχει κάποια αγγαρεία για το σχολείο γιατί του είναι αφόρητα βαρετή και ανούσια, να απελπίζεται που χάνει τόσες ώρες από την ημέρα του - από τη ΖΩΗ του! - και δε μπορεί να προχωρήσει σ'αυτά που πραγματικά τον ενδιαφέρουν, και γενικά μέρα με τη μέρα να γίνεται όλο και πιο δυστυχισμένος... τι θα έκανες; Δε θα αγωνιζόσουν για να αλλάξει τάξη;
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Έλληνες φοιτητές στο MIT
« Reply #194 on: March 22, 2006, 16:55:03 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on March 22, 2006, 16:39:59 pm
Vulcan, τι λέει η εκπαιδευτική; Εγώ δεν την ξέρω, πες μου εσύ που ξέρεις! Πες ότι είσαι δάσκαλος ............... Δε θα αγωνιζόσουν για να αλλάξει τάξη;

Αχ βρε Νήσσα...
Είπαμε περισυλλογή και όχι ό,τι νά 'ναι.
Τα προβλήματα αυτά και η σπουδή τους δεν είναι μια κουβέντα σε forum.

Εγώ που είμαι δάσκαλος, θα κάνω αυτό που πάντα κάνω. Θα έπεφτα δίπλα στο παιδί και θα ξεπερνούσαμε μαζί όλα του τα προβλήματα...
Και όλη η τάξη, μικρογραφία του κόσμου, θα έβγαινε από την περιπέτεια αυτή κερδισμένη, με εμπειρία και αυτογνωσία. Στην ομιλία του ο Γιανναράς κάτι είπε για 'κοινωνία'.
Τόσο απλά.
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...