• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 19:21:20 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 19:21:20 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[Today at 17:30:47]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[Today at 17:06:37]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427644
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 105
Total: 114
nikosgk
Billyskotsikas
chriskazakos
apostchris
sotirispo2
Pcsc
chris123
iliaspapas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση για την Διδασκαλία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση για την Διδασκαλία  (Read 22486 times)
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #45 on: January 25, 2009, 14:56:58 pm »

Quote from: gpap on January 25, 2009, 12:35:10 pm
Θα το αναλάβει η επιτροπή καταγραφής των φοιτητικών προβλημάτων.

Θα ανοίξει κάποιος διάλογος και θα καταγραφούν κάποιες προτάσεις.

Από εκεί και πέρα...... Sad

Διάλογος όπως αυτόν που κάνει το υπουργείο (στη βουλή δηλαδή)?

Αλήθεια, πόσους εισακτέους ζητάει το τμήμα κάθε χρόνο με το περίφημο χαρτί και πόσοι συνολικά έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στο τμήμα? Υπάρχει εκείνο το ωραίο διάγραμμα κάπου?
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #46 on: January 25, 2009, 17:10:49 pm »

παντως....

τα τελευταια χρονια οι εισακτεοι εχουν μειωθει πολλοι....νομιζω γυρω στους 200....το 100% λεω χωρις μεταγραφες.
και αν θυμαμαι καλα το τμημα εστελνε αιτημα για 150 το πολυ...δεν εχει τρελη διαφορα(οταν εγω μπηκα με τις μεταγραφες μαζι ειμασταν 400)
Logged

tu/e
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #47 on: January 25, 2009, 17:13:44 pm »

150 ητανε αυτο το καλοκαιρι.Περυσι (δηλαδη το καλοκαιρι 2007) ητανε 180.
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #48 on: January 25, 2009, 17:16:55 pm »

Οι εισακτέοι με όλους τους τρόπους (μετεγγραφές, κατατακτήριες, ειδικές εξετάσεις κλπ) είναι γύροω στους 300 το χρόνο.
Παλιά ήταν 400. Αντικειμενικά το Τμήμα μπορεί να εκπαιδεύσει 100-150 max.

ΓΠ
Logged
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #49 on: January 25, 2009, 22:14:52 pm »

(Μου είχε ξεφύγει μια παράγραφος στην προηγούμενη δημοσίευση, την συμπλήρωσα τώρα.)

Σε αυτό το post θέλω να επισημάνω ποιές είναι (κατα τη γνώμη μου) οι δυσκολίες με την πρόταση του ngine13. Και, κατά τη γνώμη μου, αυτές είναι δύο έιδών.

Ι. Οι δυσκολίες πρώτου τύπου είναι υλικοτεχνικές και η επίλυση τους έχει χρηματικό κόστος. Εστω ότι χ είναι ο αριθμός των διδασκόντων και ψ ο αρ. των φοιτητών. Αυτή τη στιγμή ο λόγος χ/ψ είναι πολύ χαμηλός (για να αντέχει π.χ. ώρες γραφείου για πραγματικά ενεργοποιημένους φοιτητές). Ή πρέπει να αυξηθεί το χ ή να ελαττωθεί το ψ.

Σχετικά με την αύξηση του χ: απαιτεί βέβαια και άλλες συνακόλουθες αυξήσεις, π.χ. αύξηση αιθουσών, εξοπλισμού κτλ.

Σχετικά με την ελάττωση του ψ: κατά τη γνώμη μου ήδη αυτή τη στιγμή το ΤΗΜΜΥ (της Θεσ/νικης και τα άλλα ανά την Ελλάδα) έχει περισσότερους φοιτητές απότι πρέπει. Και από την άποψη του ποσους ΗΜΜΥ χρειάζεται η χώρα, αλλά κυρίως επειδή (κατά τη γνώμη μου πάντα) πολλοί από τους τρέχοντες φοιτητές δεν έχουν το ακαδημαϊκό επίπεδο που απαιτεί το αντικείμενο (ή το ιστορικό επίπεδο του τμήματος ή κάτι ...). Πιστεύω ότι θα έπρεπε (α) το τμήμα να έχει μάξιμουμ 150 φοιτητές και (β) να κοπούν απολύτως οι "πλάγιοι" τρόποι εισαγωγής (μεταγραφές, ομογενείς κτλ.)

Καταλαβαίνω ότι αυτά που λέω είναι σκληρά. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΉ ΑΝΆΛΥΣΗ Η ΑΠΌΦΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΉ. Αν ο Ελληνικός λαός θέλει όλα τα παιδιά (του) να γίνουν "επιστήμονες", μπορούμε εύκολα να στήσουμε μια βιομηχανία παραγωγής πτυχιούχων. Εκεί πάει το πράγμα έτσι κι αλλιώς. Για επιστήμονες όμως (χωρίς εισαγωγικά) απαιτούνται επενδύσεις και τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.

ΙΙ. ΟΚ, πάμε στις δυσκολίες δεύτερου τύπου. Αν η υλικοτεχνική υποδομή είναι δεδομένη, μπορούμε να βελτιώσουμε τα πράγματα? Λέω ναι (θεωρητικά) ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΎΣ ΜΑΣ. Και οι διδάσκοντες και οι διδασκόμενοι. Πραγμα που θα είναι επίσης δύσκολο (ίσως και πιο δύσκολο από τις υλικοτεχνικές αλλαγές).

Η βασική δυσκολία είναι ότι θα πρέπει όλοι να δουλεύουμε περισσότερο. Είναι αλήθεια ότι ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ θέμα οι διδασκόμενοι μάλλον είναι πιο λάθος από τους καθηγητές. Θέλω να πω ότι οι περισσότεροι διδάσκοντες, απόσο ξέρω, προετοιμάζουν το μάθημα τους κάθε εβδομάδα. Από την άλλη, αν και δεν έχω στατιστικά στοιχεία,  θα στοιχημάτιζα ότι οι περισσότεροι φοιτητές (ή ο μέσος φοιτητής, αν θέλετε) κατά τη διάρκεια του εξαμήνου δεν ασχολείται με την κατ' οίκον προετοιμασία (κοινώς μελέτη) αλλά αρκείται στις παρακολουθήσεις. Η δε μελέτη, όποια είναι αυτή, γίνεται κατά την διάρκεια της εξεταστικής η λίγο πριν αυτή. Επαναλαμβάνω .οτι μόνο στο συγκεκριμένο σημείο θεωρώ ότι οι φοιτητές έχουν μεγαλύτερη ευθύνη από τους ΔΕΠ. Ότι κι εμείς κάναμε και κάνουμε πολλά λάθη μου είναι σαφές.

ΙΙΙ. Για να κλείσω λίγο πιο αισόδοξα, αλλά και για να φανεί πιο ξεκάθαρα τι εννοώ όταν λέω δυσκολίες δεύτερου τύπου, να μερικές συγκεκριμένες προτάσεις που δεν απαιτούν επιπλέον χρηματικό κόστος.

1. Πιο πολλή διάδραση στο μάθημα, έτσι ώστε να διευκολύνει την ενεργοποίηση των διδασκομένων. Αυτό απαιτεί πιο πολλή προετοιμασία και από εμάς και από εσάς. Το έχω ξαναπεί: το ιδανικό μάθημα για μένα είναι αυτό που όλοι έρχονται διαβασμένοι, έχουν αφομοιώσει τα βασικά από το βιβλίο και λύνουν (επιπλέον) ασκήσεις (και ο διδάσκων και οι διδασκόμενοι, στον πίνακα) και συζητούν με σκοπό την εμβάθυνση.
2. Πολλά σετ ασκήσεων (για εισαγωγικά μαθήματα) και εργασιών (για προχωρημένα μαθήματα) για δούλεμα στο σπίτι. Όχι κατανάγκη διορθωνόμενα από τον διδάσκοντα (εδώ κολλάμε στο χ/ψ πάλι) αλλά διαβάστε το επόμενο.
3. Στα παλιά τα χρόνια (19ο, αρχές 20ου αιώνα) που το Ελληνικό Κράτος είχε λίγα σχολεία και λιγους δάσκαλους, εφαρμοζόταν η ΑΛΛΗΛΟΔΙΔΑΚΤΙΚΗ μέθοδος: οι μεγάλοι μαθητές δίδασκαν τους μικρότερους (επικουρώντας τον δάσκαλο). Αυτό θα μπορούσε να εφαρμοστεί και τώρα, με μικρές ομάδες εργασίας (των φοιτητών, π.χ. 10 φοιτητές ανά ομάδα με ένα μεγαλύτερο φοιτητή ή και μόνο με φοιτητές του ίδιου έτους) που θα διαχειριζόταν την επίλυση των ασκήσεων.
4. Ο ρόλος του διδάσκοντα (καθηγητή) στις ομάδες εργασίας θα ήταν να παρέχει το υλικό (τις ασκήσεις, ις λύσεις αυτών κτλ.). Σε τέτοιες δράσεις το Internet θα ήταν πολύ χρήσιμο εργαλείο.
5. Feedback, δηλ. αξιολόγηση, των διδασκόντων από τους διδασκόμενους. Σε θεσμοποιημένη βάση. (τρελλαίνομαι όταν θυμάμαι την μεγάλη αντίδραση των φοιτητών στο νόμο περί αξιολόγησης). Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν τονιζόταν ότι στην αξιολόγηση και εξέλιξη των ΔΕΠ η διδακτική δραστηριότητα θα μετράει ισότιμα με την ερευνητική (και η σχετική αξιολόγηση να γίνεται τεκμηριωμένα, όχι ανεκδοτολογικά). Πρέπει να πω βέβαια ότι η αξιολόγηση είναι δίκοπο μαχαίρι και μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα ... αλλά περί αυτού σε άλλο post.
6. Λιγότερα μαθήματα. Αυτό θα αυξήσει τον λόγο χ/ψ και θα δώσει περισσότερο χρόνο στους διδασκόμενους να ασχολούνται με τα μαθήματα ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ.

Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά ήδη έγραψα πολλά. Αυτά που έγραψα είναι λίγο "δευτεροβάθμια", δηλ. δεν πιάνουν τη ρίζα του προβλήματος (αυτό ίσως σε σε άλλο post). Αλλά νομίζω ότι ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ (όλων μας) τα 1-6 είναι άμεσα εφαρμόσιμα.

Θ
« Last Edit: January 26, 2009, 01:47:36 am by thanasiskehagias » Logged

pmousoul
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #50 on: January 26, 2009, 01:11:45 am »


Πιστεύω πως θα μπορούσε μετά την εξεταστική να γίνει μία συνάντηση-συζήτηση με θέμα την συνεργασία και τις προοπτικές που υπάρχουν και από τις δύο πλευρές,  ΔΕΠ και φοιτητές.
 
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #51 on: January 26, 2009, 01:34:13 am »

Με αφορμή τη συζήτηση για τη διδασκαλία, ας μου επιτραπεί να καταθέσω και τις δικές μου απόψεις.

1) Η από καθ' έδραν διδασκαλία δεν απαιτεί "προ-μελετημένους" ακροατές, όπως ισχυρίζεται ο Κεχαγιάς, αλλά ακροατήριο με υποδομή, που θα του επιτρέπει να κατανοεί το καινούργιο. Ο Κεχαγιάς προτείνει ένα μη αιτιατό σύστημα εκπαίδευσης, το οποίο αν μη τι άλλο περιορίζει την "έκταση" της διδασκαλίας στα προ-μελετημένα και το χειρότερο, θέτει τη διδασκαλία σε καλούπια.

2) Η ελάττωση του "παθητικού" χρόνου διδασκαλίας είναι κάτι το επιθυμητό, αλλά προυποθέτει ενεργούς φοιτητές. Πόσοι από τους φοιτητές μας είναι ώριμοι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μιας "ενεργητικής"  εκπαίδευσης, όπου κατά μόνας θα ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο στις απαιτήσεις των θεμάτων που θα τους ανατίθενται; Τα περί ομάδων εργασίας, ας τα ακούσουμε βερεσέ. Κάτι υποκρύπτουν!

3) Το πλήθος των μαθημάτων οφείλει να μειωθεί. Θα ήταν ευχής έργο, αν σε κάθε εξάμηνο εδιδάσκοντο μόνο τέσσερα "βαρβάτα" μαθήματα.

4) Οι νόμοι που θα διέπουν ένα νέο πρόγραμμα σπουδών είναι κατά την άποψή μου οι εξής: (α) Τα μαθήματα παραδίδονται μόνο πρωινές ώρες. (β) Τις απογευματινές ώρες κάποιων ημερών γίνονται τα εργαστήρια και κάποιες πολιτιστικές εκδηλώσεις.

5) Οι παραπάνω νόμοι θα καθορίσουν το πλήθος των μαθημάτων και τις ώρες διδασκαλίας τους.

6) Η διδασκαλία πρέπει να δίνει μόνο κατευθύνσεις και δεν πρέπει να αποτελεί απομαγνητοφώνηση βιβλίων.

Αν εφαρμοστούν τα παραπάνω, οι φοιτητές θα έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο, για να μελετήσουν και να εργαστούν κατά μόνας αποτελεσματικά.

Περισσότερα στη συνέχεια ...

Ν.Ι.Μ.  

« Last Edit: January 26, 2009, 01:45:27 am by margaris » Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #52 on: January 26, 2009, 01:37:55 am »

Να χαιρετίσω την πανηγυρική επανάκαμψη του Προέδρου στο forum!

ΓΠ
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #53 on: January 26, 2009, 01:43:13 am »

... συνέχεια

Θα ήθελα να προτείνω, οι όποιες προτάσεις κατατίθενται  να αναφέρονται στις πραγματικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε και να μην προυποθέτουν μείωση του αριθμού των φοιτητών ή βελτίωση της οικονομικής ενίσχυσης. Με άλλα λόγια, με αυτά που διαθέτουμε, τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε;

Ν.Ι.Μ.
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #54 on: January 26, 2009, 02:09:12 am »

Quote from: margaris on January 26, 2009, 01:43:13 am
... συνέχεια

Θα ήθελα να προτείνω, οι όποιες προτάσεις κατατίθενται  να αναφέρονται στις πραγματικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε και να μην προυποθέτουν μείωση του αριθμού των φοιτητών ή βελτίωση της οικονομικής ενίσχυσης. Με άλλα λόγια, με αυτά που διαθέτουμε, τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε;

Ν.Ι.Μ.

Επιτελους...

Εξω η μοιρολατρια...

Πανω στο σημειο αυτο, θεωρω οτι η μεθοδος της αλληλοδιδακτικης θα μπορουσε να ειναι πολυ χρησιμη και παρακαμπτει(αλλα δεν διορθωνει) τα οποια προβληματα υπαρχουν απο αποψης προσωπικου. Αλλωστε αυτο ειχε προταθει απο φοιτητες και καθηγητες κατα την διαρκεια των ομαδων εργασιας, αλλα για τα εργαστηρια.

Η αληθεια ειναι ομως, κατα την αποψη μου, για να πετυχουν ριζοσπαστικες μεθοδοι, θελουν ριζοσπαστικη εφαρμογη. Η εθελοντικη εφαρμογη οποιων λυσεων δεν δουλευει, οταν εχεις ακροατηριο που εχει συνηθισει την συνηθεια. Θεωρω, οτι αρχικα πρεπει να επιβληθουν οι οποιες λυσεις, να εφαρμοστουν καθολικα και χωρις δυνατοτητα εξαιρεσεων. Διαφορετικα ναι μεν θα υπαρχουν φοιτητες που θα δεχτουν τις αλλαγες(αν ειναι φυσικα θετικες) με ανακουφιση και θα ακολουθησουν εθελοντικα την λυση που προτεινεται, αλλα ενα μεγαλο μερος θα κανει απλα αυτο που χρειαζεται για να περασει το μαθημα, με βαση την τωρινη ιδεολογια που εχουν οι περισσοτεροι.

Απο λυσεις: αρχικα, πιστευω οτι αν το τμημα ειχε σαφεις προσανατολισμους, αυτο θα εδινε μεγαλο κινητρο στους νεους φοιτητες. Για παραδειγμα οι επιτυχιες της ομαδας ρομποτικης ή της ομαδας που συμμετειχε στο Microsoft Cup. Θα μπορουσαν τετοιες φοιτητικες ομαδες να ενισχυθουν, να πολλαπλασιαστουν και οι καθηγητες να ενθαρρυνουν στην πραξη φοιτητες να συμμετασχουν. Γενικα δηλαδη να προωθηθει η ιδεα των φοιτητικων διαγωνισμων.

Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
pmousoul
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #55 on: January 26, 2009, 02:12:43 am »


Επειδή υπάρχει ειλικρινές ενδιαφέρον για το εν λόγω θέμα, θα ήταν πολύ καλό εάν κάναμε μία συζήτηση μετά την εξεταστική σαν τμήμα και όχι κάποιοι φοιτητές που θα καλέσουν τους καθηγητές.

Εάν δεν γίνει εφικτό το πιο πάνω θα προσπαθήσω μαζί με όσους θέλουν να το τρέξουμε για να διεξαχθεί.

Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #56 on: January 26, 2009, 02:14:24 am »

Επισης, οσον αφορα τις συνθηκες εργασιας(οι οποιες ειναι πολυ σημαντικες, αλλα δεν πρεπει να μας στοιχειωνουν), εχει απαντησει ο Hamming

http://www.cs.ubc.ca/~van/upload/TenSimpleRulesCollection.pdf

στον 5ο κανονα Smiley
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #57 on: January 26, 2009, 16:11:31 pm »

Quote from: margaris on January 26, 2009, 01:34:13 am
3) Το πλήθος των μαθημάτων οφείλει να μειωθεί. Θα ήταν ευχής έργο, αν σε κάθε εξάμηνο εδιδάσκοντο μόνο τέσσερα "βαρβάτα" μαθήματα.
Αυτο θα μπορουσε βεβαια να αποτελεσει το πρωτο βημα για την δημιουργια ενος πρωτου κυκλου σπουδων, με διαρκεια λιγοτερη απο 5 ετη....
Αλλα δεν το θετετε ετσι οποτε θελω να πιστευω οτι δεν το εχετε στο νου σας  Smiley
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
ion
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 435



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #58 on: January 26, 2009, 20:28:39 pm »

Quote from: JEREMIAH on January 26, 2009, 16:11:31 pm
Quote from: margaris on January 26, 2009, 01:34:13 am
3) Το πλήθος των μαθημάτων οφείλει να μειωθεί. Θα ήταν ευχής έργο, αν σε κάθε εξάμηνο εδιδάσκοντο μόνο τέσσερα "βαρβάτα" μαθήματα.
Αυτο θα μπορουσε βεβαια να αποτελεσει το πρωτο βημα για την δημιουργια ενος πρωτου κυκλου σπουδων, με διαρκεια λιγοτερη απο 5 ετη....
Αλλα δεν το θετετε ετσι οποτε θελω να πιστευω οτι δεν το εχετε στο νου σας  Smiley

Η συλλογιστική ειναι καταστροφική.
Αν  θέλουμε λιγοτερα μαθήματα ανά εξάμηνο, μειώσουμε τα μαθήματα αλλα και τα εξάμηνα, πως ακριβώς θα το πετύχουμε;

50 μαθημ. 10 εξάμηνα 50:10=5 μαθ/ανα εξαμ.

30 μαθ. 6 εξάμηνα 30:6=5 μαθ/εξαμ.


Η λύση της αλληλοδιδακτικής μοιάζει όντως ενδιαφέρουσα αλλά οπωσδήποτε σε συνδυασμό με αξιολόγηση για να μην υπάρχουν ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις->βλεπε μεταπτυχιακούς(ορισμένους φυσικά).

Νομίζω κ. Κεχαγιά ότι το όχι στην αξιολόγηση πήγαινε επί της συγκεκριμένης αξιολόγησης ως πρότασης και ως κομμάτι του νόμου πλαισίου. Αρνούμαι να πιστέψω ότι κάποιος αρνείται ηθικά την αξιολόγηση (την εσωτερική πάντα).

Logged

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλ-Μηχ

http://aphm.espivblogs.net/
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #59 on: January 28, 2009, 17:55:04 pm »

Quote from: ion on January 26, 2009, 20:28:39 pm
Αρνούμαι να πιστέψω ότι κάποιος αρνείται ηθικά την αξιολόγηση (την εσωτερική πάντα).

θέλουν ικανοποιητικό ορισμό τα σύνολα, και άρα η αποσαφήνιση του εντός/εκτός
όπως καθώς ορισμό θέλει και ο τρόπος διορισμού του μηχανισμού αξιολόγησης

ας μην το προσεγγίσουμε ηθικά, θα φύγει τελείως το ζήτημα από μια προσπάθεια τέτοιου εσωτερικού
(με προσωρινή κατάχρηση του όρου) ελέγχου

θα περιττεύσει τελείως η συζήτηση αν το πάμε στο γιατί όσες καραμέλες παύλα αξιολογήσεις προτάθηκαν μέχρι τώρα
πήραν πούλους με τα μπούνια
όλοι διαισθανόμαστε πως είχαν τροποποιηθεί οι παραπάνω έννοιες που ζηταώ ορισμό

πάντως εγώ δεν αρνούμαι καθόλου να το πιστέψω, το παρατηρώ άλλωστε καθημερινά
Logged

pay close attention
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...