• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 17:59:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 17:59:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by L
[Today at 17:57:12]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 15:13:09]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[Today at 15:05:18]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[Today at 15:03:05]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:53:11]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[Today at 11:34:38]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:50:00 pm]

Αναβαθμολόγιση??
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:20:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9987
Latest: Kwtininatheod
Stats
Total Posts: 1427626
Total Topics: 31739
Online Today: 147
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 20
Guests: 102
Total: 122
stavros0201
maria_sf8
gdimove
apob
prigians
iliaskou
rigas_s
sassi
bluecactusgr
gpr000
Giannis Masterio
Mr Watson
chrisg
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση για την Διδασκαλία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση για την Διδασκαλία  (Read 22358 times)
pmousoul
Guest
Πρόταση για την Διδασκαλία
« on: January 23, 2009, 03:59:59 am »

Μετά από 5 χρόνια στο πανεπιστήμιο έχω καταλήξει στην εξής πρόταση :

1. Κατάργηση των μαθημάτων και των φροντιστηριακών ασκήσεων : Αντί αυτών θα γίνονται το πολύ 10 διαλέξεις ανά μάθημα οι οποίες θα επικεντρώνονται στα 10 πράγματα που πρέπει να μας μείνουν από το εκάστοτε μάθημα.

2. Για κάθε μάθημα θα δίνονται σειρές ασκήσεων που θα καλούνται να λύσουν οι φοιτητές (θα είναι προαιρετικές - δεν θα διορθώνονται από τον καθηγητή), οι οποίες θα καλύπτουν την ύλη του μαθήματος (το μαθηματικό υπόβαθρο) και θα προετοιμάζουν τον φοιτητή για τις εξετάσεις. Ο εκάστοτε καθηγητής θα έχει ώρες γραφείου για να δέχεται απορίες πάνω στις σειρές ασκήσεων (συγκεκριμένες ώρες και μέρες της εβδομάδας).

3. Εφόσον δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό-όργανα για την διενέργεια επιπρόσθετων εργαστηρίων να παρέχεται οπτικοακουστικό υλικό από άλλα πανεπιστήμια-ιδρύματα (ακόμα και από βιομηχανία) που έχουν τις διατάξεις και το προσωπικό ώστε να αποκτούμε μία εικόνα για την πρακτική του αντικειμένου.


Η πιο πάνω φιλοσοφία θεωρεί ότι είναι ανούσια η διεξαγωγή μαθημάτων για κάλυψη της ύλης, ότι είναι επιβλαβής η αντιγραφή ασκήσεων από τον πίνακα (οι φοιτητές δυσκολεύονται στις εξετάσεις γιατί δεν μπαίνουν συνήθως στο κόπο να λύσουν μόνοι τους ασκήσεις) και τέλος ότι η αυστηρή μαθηματική προσέγγιση στα περισσότερα μαθήματα απομακρύνει από τις εφαρμογές ή ακόμα και από την πρακτική χρησιμότητα του εκάστοτε μαθήματος. Δεν χρειάζονται να γίνονται αποδείξεις στον πίνακα, γιατί υπάρχουν στα βιβλία - μία απλή παραπομπή αρκεί. Χρειάζεται όμως να τονιστεί η φυσική σημασία των σημαντικότερων σχέσεων και να γίνει η σύνδεσή τους με τις εφαρμογές. Εννοείται ότι δεν υποβαθμίζεται το μαθηματικό υπόβαθρο του εκάστοτε μαθήματος - απλά αυτό δεν χρειάζεται να αναδεικνύεται στις διαλέξεις, αλλά μέσα από την μελέτη-λύση των σειρών ασκήσεων από τον ίδιο τον φοιτητή.
« Last Edit: January 23, 2009, 04:04:22 am by ngine13 » Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #1 on: January 23, 2009, 04:13:06 am »


Amen to that, brother
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #2 on: January 23, 2009, 04:15:09 am »

Μην ξεχνάμε ότι το σημαντικότερο πρόβλημα είναι στο Γενικό Τμήμα...!
Logged

bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #3 on: January 23, 2009, 09:55:58 am »

καλά όλα αυτά αλλά οι διδάσκοντες δε συμφωνούν και υποστηρίζουν ότι αυτά που μαθαίνουμε είναι στο ίδιο πνεύμα με τα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού άρα είναι σωστά
Logged

It's alright
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #4 on: January 23, 2009, 10:17:37 am »

Λαθος! Εγώ τουλάχιστον προσωπικά πολλές φορές έχω δηλώσει δημόσια ότι το σημερινό σύστημα είναι τελείως ξοφλημένο και αντιπαιδαγωγικό.

Και εφόσον μπαίνοντας από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο είσαστε φορείς μιας συγκεκριμένης μεθοδολογίας δουλειάς, μόνο με ένα ριζικά ανανεωμένο και διαφορετικό σύστημα θα μπορέσουμε να αφυπνήσουμε τις πολλές σας λανθάνουσες ικανότητες και δεξιότητες.

Οι απόψεις του Παναγιώτη είναι πολύ κοντά στις δικές μου. Θα πρόσθετα μόνο σαν απαραίτητη προϋπόθεση να μην υπάρχουν πάνω από 3 (ή το πολύ 4 σε εξαιρετικές περιπτώσεις) μαθήματα στο εξάμηνο.
Και φυσικά όχι στην κατάργηση των "φυσικών" εργαστηρίων και στην πλήρη αντικατάστασή τους από εικονικά. Τα δεύτερα μπορούν να λειτουργούν συμπληρωματικά στα πρώτα. Ο Μηχανικός όμως πρέπει να 'πιάσει' ρεύμα.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #5 on: January 23, 2009, 10:32:27 am »

Κύριε Παπαγιαννη
Αν δεν κανω λάθος ήσασταν στην ομάδα αναμόρφωσης του προγράμματος σπουδών.Εαν ειναι έτσι,τότε γιατι δεν προχωρήσατε σε καποιες τετοιες αλλαγες?Και γιατι τα μαθηματα ανα εξαμηνο,αντι να μειωθουν οπως λετε...αυξηθηκαν???????!
Απαντησεις του τυπου "δεν ειμαστε ακομα αρκετα ωριμοι για αυτο" δεν ξερω εαν μπορουν να ληφθουν σαν δικαιολογια!
Logged

tu/e
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #6 on: January 23, 2009, 10:37:06 am »

δε θα κάνω το συνήγορο της επιτροπής...αλλά φαντάζομαι ότι σχεδόν κανένα μέλος δεπ...δν δεχόταν να συγχωνευθούν τα μαθήματα του...και να αλλάξει τη διδασκαλία από έδρας... ή να καταργηθουν κάποια μαθήματα τους...
« Last Edit: January 23, 2009, 10:40:14 am by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #7 on: January 23, 2009, 10:56:53 am »

Κάπως έτσι όπως τα λέει ο Απόστολος....

Το ζήτημα αυτό έχει απασχολήσει τουλάχιστον δυο (2) φορές αντίστοιχες επιτροπές ΠΣ κατά την διαμόρφωση των ΠΣ του Τμήματος. Τη μια μάλιστα πολύ πολύ αρχή, όταν από τα έτη περάσαμε στα εξάμηνα. Τότε συμμετείχα σαν φοιτητής και απειλούσα με ...αποχή (τη σεβόμασταν τότε την κατάληψη) αν υιοθετούσε το Τμήμα το λογιστικό σπάσιμο των μαθημάτωψν στα δυό.

Τελικά το ....υιοθέτησε, εμείς δεν θυμάμαι να κάναμε ..αποχή και το χαρτί μου το πήρα....

Ποιος να φαντάζονταν ότι ..... χρόνια μετά (κρύβε χρόνια  Wink) για τα ίδια πράγματα θα ξαναμαλώναμε...Λες και δεν πέρασε μια μέρα...

(Το ξαναμαλώναμε τρόπος του λέγειν φυσικά, διότι για να μαλώσεις χρειάζονται ... δυο πλευρές και η μια ...(φοιτητές) είναι μόνιμα απούσα).

ΓΠ
Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #8 on: January 23, 2009, 11:11:09 am »

Επίσης να προσθέσω ότι σε όσα μαθήματα γίνεται, να υπάρχουν projects που να ωθούν τον φοιτητή να ασχοληθεί μαζί τους (όχι λύσε μου 30 ασκήσεις), τα οποία θα είναι αρκετά μεγάλα και μακροχρόνια (1-2 εξάμηνα). Με αυτόν τον τρόπο θα μάθει πως να είναι ένα μέρος μία ομάδας η οποία στοχεύει σε κάτι. Επίσης θα καταλάβει την δυσκολία και τους κινδύνους ενός μεγάλου project αφού πρέπει να ληφθούν πολλά υπ' όψην και πάνω απ' όλα θα βάλει τη φαντασία και τις γνώσεις του να δουλέψουν για να πετύχει τον σκοπο του και τον σκοπό της ομάδας...

Τέλος να σχολιάσω και το εξής: Οι περισσότεροι καθηγητές συμφωνούν ότι ο τρόπος εκπαίδευσης είναι απαρχαιωμένος. Το γεγονός είναι ότι στο χέρι τους είναι να τον αλλάξουν. Το λεγόμενο "αυτοδιοίκητο" δεν ισχύει? Γιατί δεν έγινε τίποτα τόσα χρόνια? Όσο για το ότι η πλευρά των φοιτητών είναι απούσα... το ποιός είναι απών φαίνεται εκ του αποτελέσματος.. Υποτίθεται ότι οι ομάδες εργασίας θα είχαν την ευθύνη να τρεξουν, να βγάλουν προτάσεις, να οργανώσουν ημερίδες.. τα οποία έγιναν ικανοποιητικά κατά τη γνώμη μου. Ελπίζαμε ότι μετά από όλα αυτά οι προτάσεις μας (ή έστω ένα μικρό ποσοστό από αυτές) θα υλοποιούνταν..

Δυστυχώς δεν βλέπω τίποτα..

Και ρωτώ: Γιατί παραπονιέστε συνεχώς ότι οι φοιτητές δεν είναι εκεί, αφού εσείς τους διώχνετε? Μία φορά σας φέραμε σοβαρές προτάσεις και τώρα αυτές είναι σε παλιά χαρτιά, παλιά pdf και αναμνήσεις.. αλλά όχι ενσωματωμένες στη λειτουργικότητα του τμήματος..

Γιατί?
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #9 on: January 23, 2009, 11:25:40 am »

Το τι θα πει παρουσία και απουσία νομίζω το καταλαβαίνουμε όλοι....

Καταλαβαίνουμε επίσης και το τι σημαίνει συζητάω, ιεραρχώ τα προβλήματα και πιέζω, πιέζω πολύ και συνεχώς...

Πολύ καλή η πρωτοβουλία των παιδιών εκείνης της πρώτης κατάληψης. Και εμείς συμμετείχαμε σε αυτήν. Εγινε μια
παρουσίαση, μια αρχική συζήτηση και μετά γράφτηκαν κάποιες θέσεις και μπήκαν στο ..αρχείο....

Αν γυρίσεις πίσψ στις σελίδες των φορουμ θα βρεις 30 φορές άλλες τόσες προτάσεις και ιδέες που γράφτηκαν και αυτές (ηλεκτρονικά) και ευτυχώς αρχειοθετήθηκαν μόνες τους.

Γιατί η δικιά μου, η δικιά σου, η δικιά μας αδράνεια θέλει σπρώξιμο για να ... αρχίσει να κινείται. 
Και όσο το σπρώξιμο γίνεται περιστασιακά από τον καναπέ του καθενός, έ και το ..σύστημα (και κάθε του συνιστώσα) αράζει και αυτό στον καναπέ του και η ζωή τραβά την κατηφόρα..

ΓΠ
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #10 on: January 23, 2009, 11:26:57 am »

Quote from: Καμένος on January 23, 2009, 11:11:09 am
Επίσης να προσθέσω ότι σε όσα μαθήματα γίνεται, να υπάρχουν projects που να ωθούν τον φοιτητή να ασχοληθεί μαζί τους (όχι λύσε μου 30 ασκήσεις), τα οποία θα είναι αρκετά μεγάλα και μακροχρόνια (1-2 εξάμηνα). Με αυτόν τον τρόπο θα μάθει πως να είναι ένα μέρος μία ομάδας η οποία στοχεύει σε κάτι. Επίσης θα καταλάβει την δυσκολία και τους κινδύνους ενός μεγάλου project αφού πρέπει να ληφθούν πολλά υπ' όψην και πάνω απ' όλα θα βάλει τη φαντασία και τις γνώσεις του να δουλέψουν για να πετύχει τον σκοπο του και τον σκοπό της ομάδας...

Τέλος να σχολιάσω και το εξής: Οι περισσότεροι καθηγητές συμφωνούν ότι ο τρόπος εκπαίδευσης είναι απαρχαιωμένος. Το γεγονός είναι ότι στο χέρι τους είναι να τον αλλάξουν. Το λεγόμενο "αυτοδιοίκητο" δεν ισχύει? Γιατί δεν έγινε τίποτα τόσα χρόνια? Όσο για το ότι η πλευρά των φοιτητών είναι απούσα... το ποιός είναι απών φαίνεται εκ του αποτελέσματος.. Υποτίθεται ότι οι ομάδες εργασίας θα είχαν την ευθύνη να τρεξουν, να βγάλουν προτάσεις, να οργανώσουν ημερίδες.. τα οποία έγιναν ικανοποιητικά κατά τη γνώμη μου. Ελπίζαμε ότι μετά από όλα αυτά οι προτάσεις μας (ή έστω ένα μικρό ποσοστό από αυτές) θα υλοποιούνταν..

Δυστυχώς δεν βλέπω τίποτα..

Και ρωτώ: Γιατί παραπονιέστε συνεχώς ότι οι φοιτητές δεν είναι εκεί, αφού εσείς τους διώχνετε? Μία φορά σας φέραμε σοβαρές προτάσεις και τώρα αυτές είναι σε παλιά χαρτιά, παλιά pdf και αναμνήσεις.. αλλά όχι ενσωματωμένες στη λειτουργικότητα του τμήματος..

Γιατί?

Δεν υπαρχει emoticon για το υποκλινομαι, αρα βολευομαι με το  NotWorthy

Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #11 on: January 23, 2009, 11:37:02 am »

Υπηρχαν καποιοι, αρκετοι αν το δει κανεις σε συγκριση με πως ηταν πριν(για την ακριβεια, ο λογος ειναι 10 / 0 -> Tex code). Σε αυτο συμμετειχαν και καποιοι καθηγητες. Οι φοιτητες το εφεραν στην συνελευση τμηματος, ως οφειλαν και μετα απο παροτρυνση των καθηγητων. Το τμημα αποφασισε οτι δεν ηταν ωρα για αυτα και το αφησε για πιο σοβαρες και προγραμματισμενες συνελευσεις κτλ κτλ. Αυτο δεν θυμαμαι αν εγινε με την μορφη επιτροπης, που θα το εξεταζε, ή απλα με μια αοριστη αναβολη.

Εμεις, ειμαστε 5 χρονια σε αυτη τη σχολη. Μετα απο πολλη προσπαθεια, καναμε οτι καλυτερο μπορουσαμε, το οποιο μπορει να μην ηταν αρκετο. Αλλα ηταν αρκετο, ακομα και για μια εστω πιο επισημη συζητηση και ζυμωση. Περα απο αυτο, τι αλλο μπορει να κανει ο φοιτητης? Να τρεχει ολη την ωρα να πιεζει τους καθηγητες, που αρκετοι απο αυτους ηδη συμμετεειχαν, για πραγματα που ουσιαστικα σε 1 χρονο δεν θα ειναι της αρμοδιοτητας του ?

Τεσπα ... το ολο πραγμα θυμιζει μεταθεση ευθυνων, ανουσια. Φαυλος κυκλος. Οι προτασεις ειναι εκει. Υπαρχουν. Τιποτα δεν εχει αλλαξει, σε σχεση με τα 2-3 χρονια που περασαν. Εστω μια προταση να συζητιοταν/συζητηθει, θα ηταν/ειναι επιτυχια.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #12 on: January 23, 2009, 11:42:16 am »

Quote from: gpap on January 23, 2009, 11:25:40 am

Πολύ καλή η πρωτοβουλία των παιδιών εκείνης της πρώτης κατάληψης. Και εμείς συμμετείχαμε σε αυτήν. Εγινε μια
παρουσίαση, μια αρχική συζήτηση και μετά γράφτηκαν κάποιες θέσεις και μπήκαν στο ..αρχείο....


Τα προβλήμα που βλέπω είναι τα εξής: Η συμμετοχή σας περιορίστηκε στην συζήτηση. Εσείς έχετε τη δύναμη στη συνέλευση τμήματος να πάρετε αποφάσεις. Το θέμα είναι γιατί δεν έχετε τη θέληση.. Ποιός σας εμπόδιζει?

Και στο κάτω κάτω ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να είναι μία σοβαρή στάση των φοιτητών για να γίνουν όλα αυτά πράξη?

Προφανώς και δεν πιστεύω ότι η στάση του συνόλου των φοιτητών είναι ορθή (ούτε κάν πλαγιαστή) αλλά όπως προανέφερα η πρωτοβουλία των ομάδων εργασίας κατέληξε στα αζήτητα...

Τέλος πιστεύω ότι το γιατί του προηγούμενου πόστ μου δεν απαντήθηκε..
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #13 on: January 23, 2009, 11:50:16 am »

Κοίτα, απαντήσεις σε άσπρο μαύρο δεν υπάρχουν.

Στο χώρο αυτό ζει μια πολυπληθής κοινωνική ομάδα με τα καθημερινά πολλαπλά της προβλήματα. Αυτό που λέμε 'συναινετική διαδικασία' κάθε άλλο παρά σχήμα λόγου είναι στην καθημερινή μας πρακτική.

Μπαίνουν στόχοι, χαράσσονται στρατηγικές, ωριμάζουν καταστάσεις, γίνονται αλλαγές.

Πριν 15 χρόνια μια τέτοια κουβέντα μπορεί να φάνταζε ουτοπική. Σε 15 χρόνια μπορεί να είναι ηλίθια.

Το ΝΠΣ φτιάχτηκε πριν από 5 ακριβώς χρόνια με την (σχεδόν) απόλυτη απουσία των φοιτητών. Συζητιόταν 2,5 χρόνια. Σκεφτήκατε μήπως για ποιό λόγο? Αφού σε 2 σελίδες στο φόρουμ έχουμε βρει τη λύση σε όλα τα προβλήματα!!!
Άρα .. κάτι δεν πάει καλά.

Αυτή τη στιγμή μαζεύονται εμπειρίες, ιδέες, ωριμάζουν σκέψεις. Κάποια στιγμή θα γίνουν πράξη. Πότε? Αυτό αν εξαρτιέται από εμένα ... (σχήμα λόγου βέβαια) θα γίνει ίσως σε 10 χρόνια. Αν το θελήσετε εσείς μπορεί ίσως να γίνει άμεσα.

ΓΠ
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #14 on: January 23, 2009, 11:54:09 am »

Και να αναφέρω βέβαια ότι όλη αυτή η κουβέντα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μένα, ως μέλος και της επιτροπής προγράμματος σπουδών του Τμήματος, αλλά και της επιτροπής για την καταγραφή των προβλημάτων των φοιτητών στο Τμήμα.

ΓΠ
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...