• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 14:54:53 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 14:54:53 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427640
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 92
Total: 108
paximadas
kyrlef
xdallas
Jimis123
abunchofcells
JoHn!
JTS
Billyskotsikas
fischer03
Tasaras
kkalamar
Don
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση για την Διδασκαλία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση για την Διδασκαλία  (Read 22461 times)
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #30 on: January 24, 2009, 17:24:18 pm »

Quote from: Alexkasgr on January 24, 2009, 16:17:59 pm
Οι φοιτητές που ήρθαν δεν ήταν καλά καλά διπλάσιοι από τους καθηγητές, οι προτάσεις σχεδόν 1 προς 1 καταρρίφθηκαν εύκολα από τα αιώνια επιχειρήματα "δεν έχουμε προσωπικό, δεν έχουμε χώρους, δεν έχουμε λεφτά, έχουμε υπερβολικά πολλούς εισακτέους" και έτσι μείναμε στον άσσο.

Πράγματι... η διοργάνωση της ημερίδας που τόσο καιρό συζητιόταν και με τόσο κόπο έγινε, αναλώθηκε στο να καταλήξουμε πάλι οτι φταίει το υπουργείο (και η κακή μας τύχη), το τσμεδέ, ο κοσμήτορας, η πρυτανεία κτλ, αντί να συζητήσουμε το τί θα μπορούσαμε να κάνουμε με τα μέσα που διαθέτουμε καλύτερο.

Quote from: Alexkasgr on January 24, 2009, 16:37:20 pm
Αυτό που ήθελα να προσθέσω, είναι ότι για την αδράνεια που παρουσιάζεται στο σύστημα, φταίει το βόλεμα εκατέρωθεν. Όσες φορές πήγε ν' αλλάξει κάτι, η αντίδραση ήταν ισχυρή (θα θυμάστε την περίπτωση με τις Μετρήσεις όπου δεν γίνονται μαθήματα και είχε τεθεί το θέμα σε συνέλευση τμήματος και θάφτηκε λόγω συναδελικής αλληλεγγύης, αλλά μόλις έγινε γνωστό υπήρξαν και φοιτητές οι οποίοι αντίδρασαν - πού να κάνουμε μάθημα, καλά είναι έτσι που περνάμε με τις έτοιμες ερωτήσεις.

+οο και σ' αυτό....
τα όσα λέγονται στα πηγαδάκια  δε βγαίνουν ποτέ - ή σχεδόν ποτέ - στη ΓΣ Τμήματος. Λίγοι είναι αυτοί που δεν θα είναι καλοί συνάδελφοι προκειμένου να αλλάξει κάτι. Σε σημείο που όσοι είναι "κακοί" (και θέλουν με το κόστος της σύγκρουσης να αλλάξουν κάτι), να φαντάζουν γραφικοί....
Η απορία μου με τις μετρήσεις είναι η εξής : θα γίνω καλός μηχανικός αν αποστηθίσω 18 σχήματα με κάθε λεπτομέρεια, και φτάνω στο μαζοχιστικό σημείο να τραβάω και βίντεο γιατί αλλιώς δεν τα θυμάμαι με τίποτα, για να τα ξαναφτιάξω με κάθε λεπτομέρεια στην εξέταση? (φυσικά αυτό είναι που μετράει, και όχι το αν αντιλαμβάνομαι το τί μετράνε αυτές οι διατάξεις).

Quote from: gpap on January 24, 2009, 16:26:40 pm

(άσε που άρχισα να βγάζω όνομα σαν δύσκολος στις εξετάσεις της ΕΕΤ ΙΙ.....  Wink Wink)

Τα θέματά σας δεν είναι δύσκολα, απλά το μάθημα είναι ιδιόρρυθμο. Είναι αυτό που λέει και το όνομά του. Εισαγωγή.... εισαγωγή στα ΣΗΕ ΙΙ (όπου καλούμαστε να λύσουμε ασκήσεις αντίστοιχης δυσκολίας με τα ΣΗΕ ΙΙ), εισαγωγή στην Ηλεκτρική Οικονομία (για την οποία δεν έχουμε ιδέα και ορθώς μας κράζετε όπου βρεθείτε και όπου σταθείτε, απλά είναι λίγο περίεργο από την κοντή γραμμή να πεταχτώ στα τοκοχρεωλύσια, στο κόστος, στο κέρδος και στο ΑΕΠ  Grin), και εισαγωγή στα ηλεκτρονικά ισχύος. Εγώ που ευθαρσώς δηλώνω ότι είμαι κακή φοιτήτρια (παράδειγμα προς αποφυγήν, όπως άλλωστε και ένα μεγάλο ποσοστό φοιτητών της σχολής), μετά το μάθημα του τομέα "Ηλεκτρονικά Ισχύος" και πάλι δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι έχω αντιληφθεί επακριβώς την λειτουργία σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ενός ανορθωτή και ενός αντιστροφεα.
Με εργασίες κάτι γίνεται από άποψη κατανόησης, σε δίωρη εξέταση δεν ξέρω τί μπορεί να γίνει.... (εφόσον πάντα αντιμετωπίζουμε εμείς οι φοιτητές το παρόν μάθημα, όπως και άλλα, εξετασιοκεντρικά).




« Last Edit: January 24, 2009, 17:32:23 pm by pandora » Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13343


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #31 on: January 24, 2009, 19:36:07 pm »

Quote from: Alexkasgr on January 24, 2009, 16:37:20 pm
Αυτό που ήθελα να προσθέσω, είναι ότι για την αδράνεια που παρουσιάζεται στο σύστημα, φταίει το βόλεμα εκατέρωθεν. Όσες φορές πήγε ν' αλλάξει κάτι, η αντίδραση ήταν ισχυρή (θα θυμάστε την περίπτωση με τις Μετρήσεις όπου δεν γίνονται μαθήματα και είχε τεθεί το θέμα σε συνέλευση τμήματος και θάφτηκε λόγω συναδελικής αλληλεγγύης, αλλά μόλις έγινε γνωστό υπήρξαν και φοιτητές οι οποίοι αντίδρασαν - πού να κάνουμε μάθημα, καλά είναι έτσι που περνάμε με τις έτοιμες ερωτήσεις. Αντίστοιχη περίπτωση και με τις εξετάσεις στα Κυκλώματα ΙΙ, μετά από το email του Junior στη λίστα, που θεωρήθηκε η εσχάτη προδοσία!).

Φυσικά, και τους καθηγητές που κάνουν τόσα χρόνια το ίδιο μάθημα βολεύει (δε χρειάζεται προετοιμασία, τα ξέρουν απέξω τι θα πουν τόσα χρόνια) και τους φοιτητές που προσαρμόζονται -άσχετα αν τους πάρει 1-2 χρόνια- στο εξεταστικόκεντρικό σύστημα, αφού κάποια στιγμή ανακαλύπτουν το Α4...


Αμα αρχίσουμε τις εργασίες μεσα στο εξαμηνο, να δω ποσο γρηγορα θα αρχίσουν καποιοι να μιλανε για "εντατικοποίηση"  Cheesy

Η αλήθεια ειναι οτι ο,τι εχω μαθει και μου χει μείνει πιο πολυ απο τις ατομικές εργασίες ητανε...αλλα αμα δεν μειωθούν τα μαθηματα ανα εξάμηνο οι εργασίες θα γίνουν δυσβασταχτο βαρος . Ηδη το ΝΠΣ με τα 7 μαθ/εξ. εχει αυξήσει το χρόνο φοιτησης.


Οσο για τις Μετρήσεις...ασχολίαστο...20 χρονων ανθρωποι να παπαγαλίζουμε τις 30 ερωτήσεις...κι όταν καποιοι πάνε να διαμαρτυρηθούνε στην Συνελευση Τμηματος δεν καταφέρνουν τίποτα, παρολο που όλοι ξερουν οτι έχουν δίκιο...αλλωστε ποιο ΝΠΣ και ποια Συνελευση θα επιβαλλει στον συναδελφο πως θα κάνει μαθημα? Η αντιληψη του καθηγητη ειναι και ένας παράγοντας σημαντικός, που δεν ξερω αν μπορούμε να επηρεάσουμε.



Quote from: gpap on January 24, 2009, 16:26:40 pm

(άσε που άρχισα να βγάζω όνομα σαν δύσκολος στις εξετάσεις της ΕΕΤ ΙΙ.....  Wink Wink)


Το πρόβλημα δεν είστε εσείς...είναι η ΕΕΤ ΙΙ ως αντικείμενο...δεν έχει αντικέιμενο δλδ: ειναι "ανθολόγιο" του ενεργειακού τομεα. Για να γραψεις κοντα στο 5, εεε Α4 και στανταρ ερωτήσεις, για να γραψεις καλά ή να περάσεις με άνεση, πρέπει ή να είσαι ενεργειακός ήδη ή να εχεις εμβαθύνει αρκετα σε μια μεγαλη εκταση αντικειμένου...
Logged

Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #32 on: January 24, 2009, 20:27:41 pm »

Quote from: Karaμazoβ on January 24, 2009, 19:36:07 pm
Αμα αρχίσουμε τις εργασίες μεσα στο εξαμηνο, να δω ποσο γρηγορα θα αρχίσουν καποιοι να μιλανε για "εντατικοποίηση"  Cheesy

Αυτό εξαρτάται προφανώς... η εντατικοποίηση δεν έχει να κάνει μόνο με τη μέθοδο εξέτασης/αξιολόγησης, οφείλεται περισσότερο στον όγκο της ύλης, το πλήθος των μαθημάτων, τη δυσκολία/το μέγεθος/το πλήθος των θεμάτων (στις εξετάσεις ή στις εργασίες), στο πόσο βοηθά το βιβλίο και ο καθηγητής (δηλαδή άμα χρειάζεσαι 10 βοηθήματα για να καταλάβεις 5 πράγματα) κλπ.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #33 on: January 25, 2009, 01:33:25 am »

Αυτή ακριβώς θεωρώ εγώ εξετασιοκεντρική νοοτροπία.
Αν χρειάζεσαι 10 βοηθήματα(βοηθήματα=διεθνή επιστημονικά βιβλία, όχι Α4) για να καταλάβεις ένα πράγμα τότε μόλις το καταλάβεις θα έχεις ανέβει ένα κλικ στην παγκόσμια κατάταξη των φοιτητών του κλάδου. Και θα βρεθείς μπροστά από αυτούς που δεν το έχουν καταλάβει.
Για μένα το κάθε μάθημα είναι κομμάτι με προδιαγεγραμμένη ύλη (όχι σε επίπεδο κεφαλαίων αλλά σε επίπεδο εννοιών) και ο φοιτητής καλέιται να το εμπεδώσει-άρα θέμα όγκου ύλης δεν τίθεται..
Το εμπεδώνει καλύτερα όταν ασχολείται, το βλέπει κριτικά, κάνει μόνος του ασκήσεις/εργασίες/ανάλυση και αφού σκοντάψει πολλές φορές και ανακαλύψει τα σκοτεινά σημεία τότε έχει κατανοήσει το αντικείμενο αυτό.
Ο βαθμός θα έπρεπε να είναι το πόσο καλά έχει κατανοήσει ο φοιτητής τα πράγματα και αν ο φοιτητής ήταν "ιδανικός" δε θα χρειαζόταν καν εξέταση απλά μια υπεύθυνη δήλωση. Επειδή όμως απέχουμε από το ιδανικό εφαρμόζουμε τρόπους εξέτασης/αξιολόγησης αντικειμενικούς/παπαγαλίστικους/έξυπνους.. ανάλογα με το πόσο θέλουμε να κολακεύσουμε τους εαυτούς μας-φοιτητές και καθηγητές(και αυτό είναι γενικό το φαινόμενο όχι μόνο ελληνικό). 
Εγώ δε δέχομαι δύσκολα και εύκολα θέματα, δέχομαι θέματα δίκαια και που απαιτούν κρίση(τα οποία μπορεί να είναι και εύκολα στο κάτω κάτω) και θέματα χαζά (που απαιτούν συγκεκριμένο τρόπο λύσης, αποστήθιση κλπ, τα οποία για μερικούς είναι πολύ πιο δύσκολα από την προηγούμενη κατηγορία).
Γενικά, δεν έχω καταλάβει τι θα πει εντατικοποιήση των σπουδών..
Ενας φοιτητής που δεν είναι "εντατικός" θα τελειώσει με 5.5 σε 8 χρόνια.
Ενας που είναι "εντατικός" θα τελειώσει με 8.5 σε 5.5 χρόνια.
Στόχος ενός εντατικού προγράμματος σπουδών είναι να δώσει το έναυσμα σε περισσότερους φοιτητές να γίνουν "εντατικοί".
Ο μη "εντατικός" θα τελειώσει πάλι στον ίδιο χρόνο, με τον ίδιο βαθμό και με τα ίδια κενά. Αφού στο ελληνικό πανεπιστήμιο είναι γνωστό ότι κάθε φοιτητής ακολουθεί το δικό του ρυθμό (ανάλογα με τις εξωγενείς υποχρεώσεις του, μεράκι του, σπιρτάδα του αν θες).
Αυτό πιστεύω για το θέμα..

*Σε ένα εντατικοποιημένο πρόγραμμα η εντατικοποιήση θα πρέπι να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση-όχι να γράψουμε άλλες 50 σελίδες την περσυνή εργασία- αλλά και να δίνει σε φοιτητές που δε έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν να ακολουθήσουν το δικό τους ρυθμό..
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #34 on: January 25, 2009, 01:43:11 am »

Quote from: ikoufis on January 25, 2009, 01:33:25 am
Αυτή ακριβώς θεωρώ εγώ εξετασιοκεντρική νοοτροπία.
Αν χρειάζεσαι 10 βοηθήματα(βοηθήματα=διεθνή επιστημονικά βιβλία, όχι Α4) για να καταλάβεις ένα πράγμα τότε μόλις το καταλάβεις θα έχεις ανέβει ένα κλικ στην παγκόσμια κατάταξη των φοιτητών του κλάδου. Και θα βρεθείς μπροστά από αυτούς που δεν το έχουν καταλάβει.

Κι όμως, για να καταλάβεις τα βασικά θα έπρεπε να αρκεί ένα βιβλίο άντε δύο. Από εκεί και πέρα αν θες να το ψάξεις παραπάνω διαβάζεις και παραπάνω.

Γενικά αυτό που λέω είναι να μην κάνουμε τα εύκολα δύσκολα.

Quote from: ikoufis on January 25, 2009, 01:33:25 am
Για μένα το κάθε μάθημα είναι κομμάτι με προδιαγεγραμμένη ύλη (όχι σε επίπεδο κεφαλαίων αλλά σε επίπεδο εννοιών) και ο φοιτητής καλέιται να το εμπεδώσει-άρα θέμα όγκου ύλης δεν τίθεται..

Κάποιες φορές η ύλη που καλούμαστε να μάθουμε είναι περισσότερη (καμιά φορά και λιγότερη! με αποτέλεσμα να μας δημιουργούνται προβλήματα μετά... αλλά υτό είναι άλλο θέμα) από όσο θα έπρεπε.

Quote from: ikoufis on January 25, 2009, 01:33:25 am
Εγώ δε δέχομαι δύσκολα και εύκολα θέματα, δέχομαι θέματα δίκαια και που απαιτούν κρίση(τα οποία μπορεί να είναι και εύκολα στο κάτω κάτω) και θέματα χαζά (που απαιτούν συγκεκριμένο τρόπο λύσης, αποστήθιση κλπ, τα οποία για μερικούς είναι πολύ πιο δύσκολα από την προηγούμενη κατηγορία).

Τώρα υπερβάλλεις. Ναι, υπάρχει ο διαχωρισμός που λες, αλλά σίγουρα υπάρχει και διαβάθμιση στη δυσκολία!

Quote from: ikoufis on January 25, 2009, 01:33:25 am
Στόχος ενός εντατικού προγράμματος σπουδών είναι να δώσει το έναυσμα σε περισσότερους φοιτητές να γίνουν "εντατικοί".
Ο μη "εντατικός" θα τελειώσει πάλι στον ίδιο χρόνο, με τον ίδιο βαθμό και με τα ίδια κενά. Αφού στο ελληνικό πανεπιστήμιο είναι γνωστό ότι κάθε φοιτητής ακολουθεί το δικό του ρυθμό (ανάλογα με τις εξωγενείς υποχρεώσεις του, μεράκι του, σπιρτάδα του αν θες).

Αυτό που λες θα γινόταν αν υπήρχαν πολλές εργασίες προαιρετικές/απαλλακτικές, και οι εξετάσεις ήταν τέτοιες που να έγραφε το 5 ο μέτριος και το 10 ο πολύ καλός. Εντατικοποίηση σημαίνει να μην υπάρχει σωστή διαβάθμιση και να μη μπορεί ο μέτριος να γράψει το 5.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #35 on: January 25, 2009, 02:08:15 am »

Να διευκρινίσω απλά ότι υποστηρίζω προφανώς τα διαβαθμισμένα θέματα από άποψη δυσκολίας (δεν είπα πουθενά το αντίθετο) και ακριβώς εγώ θέλω εντατικοποίηση που ο μέτριος θα μπορέσει να γράψει 5 και δε θα γράψει -2. (υπάρχει βέβαια το ζήτημα σε τι επίπεδο θεωρείς τον μέτριο, νομίζω αυτό παίζει και από μάθημα σε μάθημα, αλλά συζητιέται). Για αυτό είπα και ότι ο μέτριος πάλι τα ίδια θα κάνει και στο εντατικό και στο μη εντατικό σύστημα.

Quote from: Nessa NetMonster on January 25, 2009, 01:43:11 am
Εντατικοποίηση σημαίνει να μην υπάρχει σωστή διαβάθμιση και να μη μπορεί ο μέτριος να γράψει το 5.
Προφανώς δίνουμε διαφορετική ερμηνεία στον όρο εντατικοποιήση. Εγώ την περιέγραψα λίγο πιο πριν (το ξέρω, είναι δύσκολο να βρεθούν οι ακριβείς ισορροπίες της γιατί και το εξάμηνο είναι περιορισμένο χρονικά και ο νους του ανθρώπου έχει κάποια όρια που ανακαλύπτει και αντιλαμβάνεται).
Τη δική σου την ορίζεις στο quote και στο προηγούμενο ποστ σου και είναι κάτι διαφορετικό.
Αρα αν στα πλαίσια που ψηφίζαμε τόσο καιρό που γράφανε με bold γράμματα καμιά εντατικοποίηση των σπουδών μας, εννοούσανε τη δική σου, γιατί αντ' αυτού δε γράφανε θέλουμε εντατικοποιήση που όμως να πληρεί τις προυποθέσεις που θέτω εγώ πιο πάνω?
Τι βελτιώνεις εφαρμόζοντας αυτό που γράφεται στο πλαίσιο που αναφέρω και τι βελτιώνεις διεκδικώντας την εντατικοποίηση που λέω εγώ?
Νομίζω εκεί αναφερόταν και ο Θεοδόσης πιο πάνω όπως και πολλοί άλλοι που διαφωνούν με κάποιες "κολλημένες" κατ' εμέ διεκδικήσεις.



**Προφανώς ξέρεις Νέσσα ότι δεν έχεις γράψει το κείμενο που λέω και όλα αυτά δεν έχουν προσωπικό στόχο παρά το β πρόσωπο..
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #36 on: January 25, 2009, 02:36:29 am »

Μα η "εντατικοποίηση" που λες εσύ δεν είναι παρά μια προσωπική επιλογή του καλού να γίνει καλύτερος. Αυτό που λέμε εντατικοποίηση είναι κάτι που δυστυχώς απαιτείται από όλους χωρίς να υπάρχει και η αντίστοιχη ανάγκη - δηλαδή να κάνεις περισσότερη δουλειά λόγω του ότι δε σου τα εξηγούνε καλά (καθηγητής/βιβλίο) ή να ασχολείσαι με ένα αντικείμενο πάρα πολύ απλά και μόνο για να θεωρηθείς "επαρκής". Γιατί τον περισσότερο κόσμο τον ενδιαφέρει να μάθει 5 πράματα και να πάρει το πτυχίο του, όχι να αναλύσει τα πάντα μέχρι να αποδείξει την υπόθεση Ρίμαν και να βρει το νόημα της ζωής.

Σίγουρα κι εσύ που είσαι φιλομαθής σε κάποια μαθήματα θα είχες αυτή τη νοοτροπία... δε μπορεί! Ηλεκτρολογικά υλικά για παράδειγμα; Tongue
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
stratis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #37 on: January 25, 2009, 10:51:27 am »

Quote from: Karaμazoβ on January 24, 2009, 19:36:07 pm
Quote from: Alexkasgr on January 24, 2009, 16:37:20 pm
Αυτό που ήθελα να προσθέσω, είναι ότι για την αδράνεια που παρουσιάζεται στο σύστημα, φταίει το βόλεμα εκατέρωθεν. Όσες φορές πήγε ν' αλλάξει κάτι, η αντίδραση ήταν ισχυρή (θα θυμάστε την περίπτωση με τις Μετρήσεις όπου δεν γίνονται μαθήματα και είχε τεθεί το θέμα σε συνέλευση τμήματος και θάφτηκε λόγω συναδελικής αλληλεγγύης, αλλά μόλις έγινε γνωστό υπήρξαν και φοιτητές οι οποίοι αντίδρασαν - πού να κάνουμε μάθημα, καλά είναι έτσι που περνάμε με τις έτοιμες ερωτήσεις. Αντίστοιχη περίπτωση και με τις εξετάσεις στα Κυκλώματα ΙΙ, μετά από το email του Junior στη λίστα, που θεωρήθηκε η εσχάτη προδοσία!).

Φυσικά, και τους καθηγητές που κάνουν τόσα χρόνια το ίδιο μάθημα βολεύει (δε χρειάζεται προετοιμασία, τα ξέρουν απέξω τι θα πουν τόσα χρόνια) και τους φοιτητές που προσαρμόζονται -άσχετα αν τους πάρει 1-2 χρόνια- στο εξεταστικόκεντρικό σύστημα, αφού κάποια στιγμή ανακαλύπτουν το Α4...


Αμα αρχίσουμε τις εργασίες μεσα στο εξαμηνο, να δω ποσο γρηγορα θα αρχίσουν καποιοι να μιλανε για "εντατικοποίηση"  Cheesy

Η αλήθεια ειναι οτι ο,τι εχω μαθει και μου χει μείνει πιο πολυ απο τις ατομικές εργασίες ητανε...αλλα αμα δεν μειωθούν τα μαθηματα ανα εξάμηνο οι εργασίες θα γίνουν δυσβασταχτο βαρος . Ηδη το ΝΠΣ με τα 7 μαθ/εξ. εχει αυξήσει το χρόνο φοιτησης.



Οσο για τις Μετρήσεις...ασχολίαστο...20 χρονων ανθρωποι να παπαγαλίζουμε τις 30 ερωτήσεις...κι όταν καποιοι πάνε να διαμαρτυρηθούνε στην Συνελευση Τμηματος δεν καταφέρνουν τίποτα, παρολο που όλοι ξερουν οτι έχουν δίκιο...αλλωστε ποιο ΝΠΣ και ποια Συνελευση θα επιβαλλει στον συναδελφο πως θα κάνει μαθημα? Η αντιληψη του καθηγητη ειναι και ένας παράγοντας σημαντικός, που δεν ξερω αν μπορούμε να επηρεάσουμε.



Κι εμένα αυτό που μου τράβηξε το ενδιαφέρον περισσότερο τόσα χρόνια, ήταν οι διάφορες εργασίες στα πλαίσια των μαθημάτων και κυρίως αυτές όπου αισθανόμουν ότι δημιουργούσα κάτι. Οι εργασίες προγραμματισμού, η εργασία (μόνο η εργασία όμως) στις Μετρήσεις, η εργασία στη Γραφική με Η/Υ, οι εργασίες στους Μικροεπεξεργαστές, και γενικότερα οτιδήποτε μου προσέφερε μια ικανοποίηση ότι έκανα κάτι που δουλεύει, που κουνιέται, που κάνει κάτι χρήσιμο (και παράλληλα μου έδινε το ερέθισμα να εμβαθύνω περισσότερο στο αντικείμενο). 

Γενικότερα αυτό που μου λείπει από τότε που μπήκα στο πανεπιστήμιο -και παρά τα όσα ονειρευόμουν για αυτό- είναι αυτή η αίσθηση δημιουργίας
Από το νηπιαγωγείο μας έδιναν τις μπογιές, μας άφηναν να ζωγραφίσουμε και μετά δεχόμασταν τα συγχαρητήρια των γονιών και των δασκάλων για τα "έργα" μας. Ακόμα και στο λύκειο, παρόλα τα αρνητικά του τρόπου διδασκαλίας, υπήρχε ένα χαρακτηριστικό, επαναλαμβανόμενο και θετικό για εμένα μοτίβο -  η επίλυση ενός προβλήματος, και η συνεπαγόμενη προσωπική ικανοποίηση ή επιβράβευση με τον βαθμό ίσως.

Στο πανεπιστήμιο όμως πέρα από κάποιες εξαιρέσεις που προανέφερα, η μοναδική επιβράβευση που μπορεί να έχει κάποιος είναι η επιτυχία στην εξεταστική, κάτι όμως που ίσως δεν είναι τόσο ισχυρό κίνητρο για να μας κάνει να παραβλέψουμε όλα τα προβλήματα του πανεπιστημίου και να ασχοληθούμε με τα μαθήματα μας με αμείωτο ενδιαφέρον και για ολόκληρο το εξάμηνο. Φυσικά υπάρχουν αυτοί μπορούν που μπορούν να το κάνουν αυτό καθόλη τη διάρκεια των σπουδών έχοντας ως στόχο να τελειώσουνε τη σχολή τους όσο πιο γρήγορα και με όσο το δυνατόν περισσότερα εφόδια, όμως μαθήματα που θα προσφέρουν δημιουργικές διεξόδους στους φοιτητές πιστεύω πως θα κινητοποιήσουν και αυτούς που δεν έχουν τόσο ισχυρούς στόχους ή θέληση.

Προς την κατεύθυνση αυτή νομίζω κινείται και οτιδήποτε ενισχύει την αλληλεπίδραση ανάμεσα σε καθηγητές και φοιτητές όπως η πρόταση του κυρίου Κεχαγιά, και γι' αυτό και τη θεωρώ πολύ θετική κίνηση. Επίσης κι εγώ θεωρώ αναγκαία τη μείωση των μαθημάτων ανά εξάμηνο γιατί να μπορούν οι φοιτητές να ασχοληθούν σοβαρά με ένα μάθημα, χωρίς να "κόβουν" τα υπόλοιπα. Τέλος θα ήθελα να προτείνω:
  • προαιρετικές κατασκευαστικές εργασίες σε μαθήματα όπως οι Ηλεκτρονικές,τα Ψηφιακά Κυκλώματα και τα Συστήματα Μικρουπολογιστών.
  • ένταξη ομάδων όπως η ομάδα Ρομποτικής στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής ίσως και σε συνεργασία με το παραπάνω. Για παράδειγμα η σχολή μας έχει μαθήματα που να μπορούν να υποστηρίξουν το αντικείμενο του διαγωνισμού στον οποίο συμμετέχει η ομάδα Ρομποτικής (π.χ. Μίκροεπεξεργαστές, Ρομποτική, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας). Έτσι, αν η συμμετοχή σε έναν παρόμοιο διαγωνισμο λάβει τη μορφή ενός μεγάλου και μακροχρόνιου project (όπως πρότεινε και ο Καμένος) και ενταγμένου στα πλαίσια 2-3 μαθημάτων, θα μπορούν οι φοιτητές να ασχοληθούν με κάτι δημιουργικό χωρίς να μπαίνουν στο δίλημμα - δημιουργική δραστηριότητα ή εξεταστική.
  • εφόσον γίνουν τα παραπάνω, υποβάθμιση της σημασίας ή και εξάλειψη των εξεταστικών περιόδων


Τέλος όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τη συμμετοχή τόσο των φοιτητών, όσο και των καθηγητών που όμως έχουν τον πρώτο λόγο. Γιατί υπάρχουν και τώρα μαθήματα όπως η Σύνθεση Ενεργών και Παθητικών Κυκλωμάτων και τα Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα (αυτά ξέρω από προσωπική εμπειρία τουλάχιστον)  στα οποία το μάθημα περνιέται μόνο με εργασίες (στη Σύνθεση βέβαια μπορείς να δώσεις και εξετάσεις εφόσον το επιθυμείς) και αυτό χωρίς να μεσολαβήσουν 10 χρόνια ζύμωσης.

Quote from: gpap on January 24, 2009, 16:26:40 pm

Προσωπικά έχω πολλές φορές δηλώσει ότι είμαι έτοιμος, μόλις το δεχθούν οι φοιτητές να διανέμω λυμένες πάρα πολλές ασκήσεις, να βάλω 3-4 σύνθετα θέματα στο εξάμηνο (με ποινή αποκλεισμού μερικών εξεταστικών σε περίπτωση αντιγραφής) και να αναβαθμίσω αντίστοιχα το περιεχόμενο των εξετάσεων. Ο στόχος (στρατηγικός) θα είναι κάποτε η εξέταση να γίνεται την τελευταία μέρα του μαθήματος και να μετράει <25% (αμήν και πότε) με αντίστοιχη κατάργηση των εξεταστικών.

Εσείς είστε έτοιμοι να δουλέψετε έτσι? Γιατί τότε τα SOS δεν θα σας ...σώσουν!
(άσε που άρχισα να βγάζω όνομα σαν δύσκολος στις εξετάσεις της ΕΕΤ ΙΙ.....  Wink Wink)


Γρηγόρης Παπαγιάννης

Αυτό είναι και το πνεύμα των περισσότερων προτάσεων που έχουν κατατεθεί. Σύνθετα θέματα, εργασίες, απομάκρυνση από το εξετασιοκεντρικό μοντέλο. Όμως, μόνο ο διδάσκων μπορεί να τα εφαρμόσει. Οι υπόλοιποι απλά προτείνουμε...
Logged

Lying again on that hotel room
in Budapest
but with her present this time
warming the sheets
tasting his lips
and wiping the sweat off his skin
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #38 on: January 25, 2009, 12:21:38 pm »

Quote from: stratis on January 25, 2009, 10:51:27 am
Τέλος όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τη συμμετοχή τόσο των φοιτητών, όσο και των καθηγητών που όμως έχουν τον πρώτο λόγο. Γιατί υπάρχουν και τώρα μαθήματα όπως η Σύνθεση Ενεργών και Παθητικών Κυκλωμάτων και τα Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα (αυτά ξέρω από προσωπική εμπειρία τουλάχιστον)  στα οποία το μάθημα περνιέται μόνο με εργασίες (στη Σύνθεση βέβαια μπορείς να δώσεις και εξετάσεις εφόσον το επιθυμείς) και αυτό χωρίς να μεσολαβήσουν 10 χρόνια ζύμωσης.

Βασικά όπως λες, γίνεται σε κάποια μαθήματα... εδώ οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε μαθήματα με μικρό ακροατήριο, σε κάθε τομέα, γιατί τίθεται ο περιορισμός που ανέφερε ο gpap παραπάνω (με 200 άτομα τι να κάνεις?).

Θα ήθελαν κάποιοι να τρέξουν να γίνει επιτέλους αυτή η ημερίδα για το πρόγραμμα σπουδών, έστω και με μορφή απλής συζήτησης όπως εδώ? Μπορεί να το αναλάβει η επιτροπή προγράμματος σπουδών?
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #39 on: January 25, 2009, 12:35:10 pm »

Θα το αναλάβει η επιτροπή καταγραφής των φοιτητικών προβλημάτων.

Θα ανοίξει κάποιος διάλογος και θα καταγραφούν κάποιες προτάσεις.

Από εκεί και πέρα...... Sad
Logged
stratis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #40 on: January 25, 2009, 12:59:32 pm »

Quote from: Alexkasgr on January 25, 2009, 12:21:38 pm
Quote from: stratis on January 25, 2009, 10:51:27 am
Τέλος όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τη συμμετοχή τόσο των φοιτητών, όσο και των καθηγητών που όμως έχουν τον πρώτο λόγο. Γιατί υπάρχουν και τώρα μαθήματα όπως η Σύνθεση Ενεργών και Παθητικών Κυκλωμάτων και τα Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα (αυτά ξέρω από προσωπική εμπειρία τουλάχιστον)  στα οποία το μάθημα περνιέται μόνο με εργασίες (στη Σύνθεση βέβαια μπορείς να δώσεις και εξετάσεις εφόσον το επιθυμείς) και αυτό χωρίς να μεσολαβήσουν 10 χρόνια ζύμωσης.

Βασικά όπως λες, γίνεται σε κάποια μαθήματα... εδώ οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε μαθήματα με μικρό ακροατήριο, σε κάθε τομέα, γιατί τίθεται ο περιορισμός που ανέφερε ο gpap παραπάνω (με 200 άτομα τι να κάνεις?).

Θα ήθελαν κάποιοι να τρέξουν να γίνει επιτέλους αυτή η ημερίδα για το πρόγραμμα σπουδών, έστω και με μορφή απλής συζήτησης όπως εδώ? Μπορεί να το αναλάβει η επιτροπή προγράμματος σπουδών?

Βασικά ο κ. Παπαγιάννης είπε πως είναι έτοιμος να βάλει 3 θέματα ανά εξάμηνο, οπότε υπέθεσα ότι υπάρχει η δυνατότητα. Πάντως αν μειωθούν τα μαθήματα και αν μελλοντικά, χάρη στα μέτρα που υποτίθεται ότι θα ληφθούν μειωθεί και το πλήθος των φοιτητών που χρωστάνε κάθε μάθημα, ίσως και να είναι ευκολότερο να διορθωθούν οι εργασίες 200 φοιτητών από τη διόρθωση των γραπτών των πολύ περισσότερων που χρωστάνε τα μαθήματα από παλαιότερες χρονιές.  Βέβαια το αν ισχύουν τα όσα ισχυρίζομαι θα μας το πουν ο κ.Παπαγιάννης και οι υπόλοιποι καθηγητές και αυτός είναι και ο λόγος που λέω ότι οι καθηγητές έχουν τον πρώτο λόγο. Γιατί μόνο αυτοί μπορούν να γνωρίζουν αν έχουν την διάθεση, ή τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις προτάσεις μας με βάση τις συνθήκες (έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, υποχρηματοδότηση, πολλοι εισακτέοι ) που επικρατούν σήμερα στο Πανεπιστήμιο.
« Last Edit: January 25, 2009, 13:11:40 pm by stratis » Logged

Lying again on that hotel room
in Budapest
but with her present this time
warming the sheets
tasting his lips
and wiping the sweat off his skin
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #41 on: January 25, 2009, 13:40:35 pm »

Ρε παιδιά, εάν θέλουμε να δούμε την ουσία και όχι τη διαδικασία, νομίζω ότι όλοι (τουλάχιστον οι μεγαλύτεροι) καταλαβαίνουν τα οφέλη που μπορεί να έχει ένα σύστημα που στηρίζεται στη συνεχή και δημιουργική ενασχόληση με ένα αντικείμενο μέσα από συνθετικές εργασίες στη διάρκεια του εξαμήνου.

Τότε κάποιος και καταλαβαίνει το αντικείμενο, και αξιολογείται και εκλείπει η ανάγκη για εξετάσεις, εξεταστικές κλπ κλπ.

Αυτονόητα πράγματα.

Απλά, με τόσους φοιτητές αυτά τα πράγματα δεν γίνονται (και όταν γίνονται...ξέρουμε πώς γίνονται). Συνεπώς ούτε θέμα διάθεσης ούτε προθέσεων (αγαθών ή άλλων).
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13343


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #42 on: January 25, 2009, 13:42:45 pm »

καταληξαμε στο "δεν εχουμε λεφτα, ειμαστε πολλοι" ?
Logged

gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #43 on: January 25, 2009, 13:45:17 pm »

Ας λύσουμε το 'ειμαστε πολλοί" και τα λεφτά ...τα βάζουμε ρεφενέ...
Logged
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #44 on: January 25, 2009, 14:55:18 pm »

Να ρωτησω ειμαστε σε σχεση με το προσωπικο . . . αυτο δεν σημαινει οτι μειωση των μαθηματων συνεπαγεται αυξηση του προσωπικου σε σχεση με τον αριθμο των φοιτητων? η δεν συνεπαγεται απαραιτητα αυτο?
Logged

oblivion
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...