• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 18:40:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 18:40:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 58
Guests: 1551
Total: 1609
g.petss
george14
Foteini_K
Theislander
apob
ioathemar
Kokoko
Anasta
Anasalex
theodoridoueu
Dimosthenis
ggalamat
pelopidt
Petross
dnikoa
azarkad
Dimos Bachlas
ok
pkoko
Lygkouras_c
georgino
angelband
AggelosK
christina02
anrkos
domb765
mdimitrig
meletis
The Web
mnik
VagsS
kakousios
siagas
stmanzaf
LelisNiko
nikolasval
themis01
mantzjim
panagiotisv
Georgeangel
vpoug
Etsakan
Ecet
georkala
Psycher
chaniotism
Pavloska
Liamos
linda
femanak
DimitrisKost
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > ee - Διατροφή (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Μαγειρεύοντας με το Sartre
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Go Down Print
Author Topic: Μαγειρεύοντας με το Sartre  (Read 62325 times)
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #225 on: January 29, 2015, 01:28:39 am »

Στο θέμα φαΐ έχω όραμα.
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #226 on: January 29, 2015, 01:29:25 am »

Quote from: Jericho on January 29, 2015, 00:43:29 am
Combine and Profit.

http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Rum-Raisin-Apple-Pie-236430

http://www.foodrenegade.com/no-churn-ice-cream-honey-cinnamon/


ρε συ γενικα προτιμω να φτιαχνω τη δικη μου ζυμη για τις πιτες
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #227 on: January 29, 2015, 01:51:23 am »

Quote from: Mathematica on January 29, 2015, 01:29:25 am
Quote from: Jericho on January 29, 2015, 00:43:29 am
Combine and Profit.

http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Rum-Raisin-Apple-Pie-236430

http://www.foodrenegade.com/no-churn-ice-cream-honey-cinnamon/

ρε συ γενικα προτιμω να φτιαχνω τη δικη μου ζυμη για τις πιτες

Αν το φτιάχνεις μόνη σου, το σέβομαι.

Αν το φτιάξει άλλος και μετά από 3 ώρες στην κουζίνα του πεις αυτό, δικαιολογώ και τάκλιν στην καρωτίδα.
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #228 on: January 29, 2015, 01:54:25 am »

xD φανταζεσαι? "ε καλο ηταν ΑΛΛΑ Η ΖΥΜΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ"
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #229 on: January 29, 2015, 01:58:57 am »

Quote from: Mathematica on January 29, 2015, 01:54:25 am
xD φανταζεσαι? "ε καλο ηταν ΑΛΛΑ Η ΖΥΜΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ"

Όχι, έχει απλά τη συνταγή για τη ζύμη χωριστά, δε βάζει έτοιμη. Νόμιζα ότι εννοείς με δική σου συνταγή και όχι με αυτή, δηλαδή ακόμα χειρότερα.

Και εν πάση περιπτώσει, κάποιοι/κάποιες δεν ικανοποιούνται με τίποτα.  
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #230 on: January 29, 2015, 14:16:09 pm »

aaaa den tin eixa dei!!!
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #231 on: February 16, 2015, 02:53:26 am »

Quote from: Mathematica on January 12, 2015, 02:54:18 am
Quote from: Ευχαριστο Διαλειμμα on June 15, 2010, 00:21:35 am
Για παμε απο την αρχη:

Βαζεις νερο να βρασει, με λιγο λαδι (1 κουταλια της σουπας ας πουμε) και το αλατιζεις (μπορεις να το κανεις και οταν θα ριξεις τα μακαρονια το αλατισμα αλλα μπορει να το ξεχασεις για αυτο καλυτερα στην αρχη.
Επειτα αφου το νερο βρασει περνεις περιπου το 1/3 του χαρτιου μακαρονια, τα σπας στη μεση και τα ριχνεις στην κατσαρολα.
Κατα προτιμιση ριξτα καθετα στο κεντρο της κατσαρολας για να απλωσουν. Tongue
Αφου τα βρασεις (περιπου 10-15 λεπτα) τα στραγγιζεις, ριχνεις λιγο βουτηρο (μια κουταλια της σουπας) στην κατσορολα και περιμενεις λιγα δευτερολεπτα να λιωσει. Οταν λιωσει ριχνεις τα μακαρονια και ανακατεβεις ΑΜΕΣΩΣ γιατι αλλιως θα κολησουν για περιπου 30 δευτερολεπτα εως ενα λεπτο.

Την κρεμα γαλακτος την ριχνεις οταν σερβιρεις το πιατο.
Για το μπεικον δεν εχω αποψη.

Εναλακτικα μπορεις να τα βαλεις σε ενα ταψι τα μακαρονια (μετα το βρασιμο και το βουτηρο). Επειτα ριχνεις κρεμα γαλακτος, τυρι τριμμενο, κομματακια γαλοπουλας ή μπεικον ή ζαμπον και το βαζεις στο φουρνο να ψηθει λιγακι. Σε ζεσταμενο φουρνο (εχει ηδη πιασει 200+ βαθμους) περιπου 20 λεπτα και τελος.

ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ

Η ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
ΕΧΕΙ ΑΥΓΑ, PARMIGGIANO, GUANCIALE (Η PANCETTA H BACON KAΠΝΙΣΤΟ) KAI ΠΙΠΕΡΙ

ΔΕΝ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΒΟΥΤΗΡΟ ΣΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΜΑ ΤΑ ΕΒΡΑΣΕΣ 100 ΜΙΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΠΑΣ, ΟΧΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΒΡΑΣΜΕΝΑ
ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΤΗ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ

Ok. Ας ανεβάσουμε επίπεδο τότε.

http://ricette.giallozafferano.it/Raviolone-al-tuorlo-fondente-con-ricotta-e-spinaci.html
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #232 on: February 16, 2015, 02:59:26 am »

πρεπει να δοκιμασεις το risotto με μανιταρια porcini που κανω (εφαγα κ σημερα)
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #233 on: February 16, 2015, 04:00:59 am »

http://ricette.giallozafferano.it/Risotto-mele-e-speck.html

Πολύ καλύτερο από όσο δείχνει.

Quote from: Mathematica on February 16, 2015, 02:59:26 am
πρεπει να δοκιμασεις το risotto με μανιταρια porcini που κανω (εφαγα κ σημερα)

Might as well consider this : http://alteforchette.blogspot.gr/2011/09/risotto-ai-funghi-porcini-e-noci.html
(με έμφαση στην πρώτη ύλη)
« Last Edit: February 16, 2015, 04:09:12 am by Jericho » Logged
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #234 on: February 16, 2015, 10:43:34 am »

Λάδι βάζεις ελάχιστο για να μην κολήσουν τα μακαρόνια μεταξύ τους κατά τη βράση!
Logged
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #235 on: February 16, 2015, 10:48:07 am »

Quote from: Mathematica on January 12, 2015, 02:54:18 am
Quote from: Ευχαριστο Διαλειμμα on June 15, 2010, 00:21:35 am
Για παμε απο την αρχη:

Βαζεις νερο να βρασει, με λιγο λαδι (1 κουταλια της σουπας ας πουμε) και το αλατιζεις (μπορεις να το κανεις και οταν θα ριξεις τα μακαρονια το αλατισμα αλλα μπορει να το ξεχασεις για αυτο καλυτερα στην αρχη.
Επειτα αφου το νερο βρασει περνεις περιπου το 1/3 του χαρτιου μακαρονια, τα σπας στη μεση και τα ριχνεις στην κατσαρολα.
Κατα προτιμιση ριξτα καθετα στο κεντρο της κατσαρολας για να απλωσουν. Tongue
Αφου τα βρασεις (περιπου 10-15 λεπτα) τα στραγγιζεις, ριχνεις λιγο βουτηρο (μια κουταλια της σουπας) στην κατσορολα και περιμενεις λιγα δευτερολεπτα να λιωσει. Οταν λιωσει ριχνεις τα μακαρονια και ανακατεβεις ΑΜΕΣΩΣ γιατι αλλιως θα κολησουν για περιπου 30 δευτερολεπτα εως ενα λεπτο.

Την κρεμα γαλακτος την ριχνεις οταν σερβιρεις το πιατο.
Για το μπεικον δεν εχω αποψη.

Εναλακτικα μπορεις να τα βαλεις σε ενα ταψι τα μακαρονια (μετα το βρασιμο και το βουτηρο). Επειτα ριχνεις κρεμα γαλακτος, τυρι τριμμενο, κομματακια γαλοπουλας ή μπεικον ή ζαμπον και το βαζεις στο φουρνο να ψηθει λιγακι. Σε ζεσταμενο φουρνο (εχει ηδη πιασει 200+ βαθμους) περιπου 20 λεπτα και τελος.

ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ

Η ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
ΕΧΕΙ ΑΥΓΑ, PARMIGGIANO, GUANCIALE (Η PANCETTA H BACON KAΠΝΙΣΤΟ) KAI ΠΙΠΕΡΙ

ΔΕΝ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΒΟΥΤΗΡΟ ΣΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΜΑ ΤΑ ΕΒΡΑΣΕΣ 100 ΜΙΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΠΑΣ, ΟΧΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΒΡΑΣΜΕΝΑ
ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΤΗ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ

Μικρή σου δίναν καρμπονάρα μόνο με κρέμα γάλακτος και σου στερούσαν τέτοια γκουρμεδιά και σου έχει μείνει ψυχολογικό;
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #236 on: February 16, 2015, 13:30:21 pm »

ειδικα ο πατερας μου δεν θα βαφτιζε ποτε καρμποναρα κατι π εχει κρεμα γαλακτος
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #237 on: February 16, 2015, 13:31:09 pm »

Quote from: Jericho on February 16, 2015, 04:00:59 am
http://ricette.giallozafferano.it/Risotto-mele-e-speck.html

Πολύ καλύτερο από όσο δείχνει.

Quote from: Mathematica on February 16, 2015, 02:59:26 am
πρεπει να δοκιμασεις το risotto με μανιταρια porcini που κανω (εφαγα κ σημερα)

Might as well consider this : http://alteforchette.blogspot.gr/2011/09/risotto-ai-funghi-porcini-e-noci.html
(με έμφαση στην πρώτη ύλη)

δεν τρωω καρυδια :/
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Jericho
Guest
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #238 on: February 16, 2015, 19:34:23 pm »

Quote from: Silvo the Beautiful on February 16, 2015, 10:43:34 am
Λάδι βάζεις ελάχιστο για να μην κολήσουν τα μακαρόνια μεταξύ τους κατά τη βράση!

Με τη μάνα σου μένεις ρε ξεφτίλα, θα μας μάθεις να μαγειρεύουμε?
Logged
png
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2101



View Profile
Re: Μαγειρεύοντας με το Sartre
« Reply #239 on: February 16, 2015, 23:29:47 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on November 01, 2013, 00:11:32 am
Tραχανάς ξινός με ξινόγαλο και γάλα

Υλικά(για 2 πιάτα):
3 κ.σ τραχανά ξινό
4 ποτήρια νερό
1 κούπα γάλα
2 σφηνάκια ξινόγαλο('γειά μας!)
αλάτι ελάχιστο
πιπέρι

Εκτέλεση:
Ρίχνουμε το νερο και τον τραχανά στην κατσαρόλα και τα βάζουμε να βράζουν,ανακατεύοντας πολύ συχνά.Μόλις πάρουν βράση ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και βράζουμε για ένα τεταρτάκι σε μέτρια φωτιά,ανακατεύοντας λιγότερο συχνά.Αφήνουμε άλλα 10 λεπτά το φαγητό να ξεκουραστεί στην κατσαρόλα με κλειστό το καπάκι.That's it!!

*μάτια-καρδούλες*
Logged

τακτοποιημένο χάος
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...