• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:44:43 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:44:43 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 54
Guests: 96
Total: 150
noys
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
el mariachi
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Deviate
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
miltan8
acolak
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
babis.o.sougias
Maximos7
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
akoil
satsok
VaiosG
vastridam
leolam
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28520 times)
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #165 on: September 13, 2008, 16:47:09 pm »

Αν έρθει ο ένας, τότε δε θα έρθει ο άλλος Grin (γεγονός αυτό)
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #166 on: September 13, 2008, 16:56:04 pm »


Nessa ας μείνουμε στην ουσία σε παρακαλώ.. Smiley

Για να δούμε πόσοι από αυτούς που έγραψαν εδώ το παράπονό τους θα δηλώσουν συμμετοχή και τελικά θα έρθουν?

Εν τω μεταξύ όσοι θα έρθουν ας ετοιμάσουν και μία πρόταση.. για να έχει ουσία η συνάντηση.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #167 on: September 13, 2008, 17:56:27 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on September 13, 2008, 16:39:16 pm
Γιατί προφανώς όταν σημειώνεται αποτυχία της τάξης του 90% δεν είναι δυνατόν όλοι αυτοί οι φοιτητές να είναι ηλίθιοι, άχρηστοι, ανίκανοι και τεμπέληδες. Ή μάλλον δυνατόν είναι, αλλά είναι εξαιρετικά απίθανο δεδομένου ότι τα άτομα που πέρασαν εδώ πρέπει να έγραψαν - αν όχι άριστα - τουλάχιστον αξιοπρεπώς στα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης Γ' Λυκείου. Τι διάολο δηλαδή, χάζεψαν ή μεταμορφώθηκαν σε τεμπέληδες; Άρα κάτι άλλο φταίει.

Quote from: Nessa NetMonster on September 13, 2008, 16:39:16 pm
Κατάλαβες τώρα ή να κάνω και κακά;

Ασχημο πραγμα η δυσκοιλιοτητα...

Γιατι στο δικο σου δυσκοιλιο μυαλο τα παντα αναγονται σε διαχωρισμο των ανθρωπων σε "εξυπνους" (χαρισματικους, ικανους κλπ) και "ηλιθιους" (αχρηστους, ανικανους κλπ), αντιληψη με την οποια αρνουμαι να διαπραγματευτω.
Αδιαφορω για την οποια αριστη βαθμολογια, πριν ή μεσα στο Πανεπιστημιο, καθως και για οποιαδηποτε αλλη μεθοδο "αξιολογησης ανθρωπων" (εμετικο) και αρνουμαι να την αποδεχτω ως κριτηριο χαρακτηρισμου ή καταταξης.
Σχολια οπως το παραπανω εγειρουν αντιδραστικες και αποπροσανατολιστικες απαντησεις του τυπου "ναι αλλα αυτη η ομαδα των ανθρωπων που εγραψαν αριστα ή εστω αξιοπρεπως σε μαθηματικα και φυσικη δεν ειναι σε θεση να αντιμετωπισουν ενα θεμα με εναν απλο διαιρετη τασης" (ή στο θεμα μας, ενα π-ισοδυναμο, ή τα χιλια-δυο παραδειγματα που μπορει να φερει ο καθενας).
Αυτες οι λογικες διαιωνιζουν το προβλημα γιατι δεν βλεπουν την ουσια του.

Ξαναλεω: Ποιο ειναι το προβλημα μας? Ειναι τα χαμηλα ποσοστα επιτυχιας ή κατι αλλο? Αναλογα με την απαντηση προχωρανε και οι αναλυσεις. Εαν το προβλημα μας ειναι η αποτυχια του 90% στα σκετα, τοτε μια "ευκολη" λυση ειναι να διεξαγονται οι εξετασεις των μαθηματων της σχολης οπως οι πανελληνιες: Μια μικρη "υλη", και μια βαση δεδομενων θεματων που θα επαναλαμβανονται με ελαχιστες μικρο-διαφορες, απο διπλα ενα μεγαλο πακετο ασκησεων στο πνευμα των εξετασεων (για ριξε μια ματια σε ποσα τοπικς διαμαρτυριας γραφτηκαν φρασεις οπως "στο μαθημα δεν εκανε καμια παρομοια ασκηση"!!!) και τελειωσαμε!

Σημειωνω δε πως το δευτερο απο τα τρια σκελη (αυτο με την βαση δεδομενων των θεματων) ισχυε οντως στην Ηλεκτρονικη Ι, οπως και στα περισσοτερα μαθηματα, τα τελευταια χρονια.

Ο Netgull εγραψε: <<Αν δεν μπορεί κάποιος να κάνει μια αντικατάσταση του τρανζίστορ με το π-ισοδύναμο και να βρει το κέρδος τάσης, σε κύκλωμα με ένα τρανζίστορ, ό,τι και αν είναι αυτό, τότε δεν αξίζει να περνάει Ηλεκτρονική. Η πρακτική που συνήθως ακολουθείται, να μαθαίνουν δηλαδή πολλοί τους τύπους απ' έξω (!) για κάθε συνδεσμολογία είναι τραγική...>>

..και με καλυπτει απολυτα. Αλλωστε ουτε εγω ξερω να κανω μια αντικατάσταση του τρανζίστορ με το π-ισοδύναμο και να βρισκω το κέρδος τάσης, σε κύκλωμα με ένα τρανζίστορ και οπως ειναι λογικο ακομα δεν εχω περασει το μαθημα.
Συνεχιζοντας εγραψε και τους λογους για τους οποιους πιστευει πως γινεται αυτο. Και παλι συμφωνω και με καλυπτει απολυτα.

Στο δια ταυτα θα περασουμε ομως ποτε?
Points:

α) Διδασκαλια θεωριας: Ο Χατζοπουλος δεν κανει καλο μαθημα, οι παραδοσεις του ειναι βαρετες. Συμφωνω, 2 φορες ξεκινησα να παρακολουθω Ηλ Ι, αποφασισμενος να αντεξω μεχρι το τελος, καί τις δυο τα παρατησα στη μεση, γιατι εκρινα οτι στα κενα και στα προβληματα που εχω εγω οι παραδοσεις αυτες δεν με βοηθανε. Αλλωστε γι' αυτο ειναι προαιρετικες. Μεγαλη ομαδα ανθρωπων ομως καθεται μεχρι τελους. Αυτο σημαινει πως κατι εχει να τους πει, κατι εχουν να κερδισουν, ειναι "συμβατοι" με το στυλ του.
Ο καθε ανθρωπος εχει τα δικα του χαρακτηριστικα, ειναι καλος σε καποια πραγματα και σε καποια αλλα οχι. Η live αλληλεπιδραση με το ακροατηριο ειναι ενα απο αυτα, ενα αλλο ειναι η ικανοτητα να μπεις στη θεση του ακροατηριου και να αντιληφθεις τι απο αυτα ειναι χρησιμο και τι οχι. Κατα τη γνωμη μου μαλιστα το "προβλημα"(sic) αυτο δεν λυνεται ουτε με χαρτακια αξιολογησης ουτε με ερωτηματολογια του τυπου "βαθμολογηστε απο το 1(χαλια) μεχρι το 5(τελεια) τις παραδοσεις του μαθηματος" και τελικα-τελικα (που μαλλον θα επρεπε να ειναι πρωταρχικο) ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΥΔΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ! Ειναι αναξιοπρεπες, μισανθρωπο, φασιστικο και γελοιο.

β) Διδασκαλια ασκησεων: Το προβλημα εντοπιστηκε απο πολλους, και ειναι στο τι ασκησεις διδασκονται, σε τι ποσοτητα, με τι ρυθμους κλπ. Συμφωνω απολυτα, και παρ' ολο που ειμαι εν γενει εναντιον της συστηματικης διδασκαλιας ασκησεων στα μαθηματα, θεωρω πως πρεπει να το κυνηγησουμε λιγο το θεμα. Βεβαια, ξαναρωταω: Σε ποια κατευθυνση? Να γινονται "περισσοτερες ασκησεις στο πνευμα των εξετασεων"??? Αυτο ειναι το ζητουμενο?

γ) Βιβλιο: Με μια λεξη αθλιο. Βεβαια, οταν προσβαλουμε εναν ανθρωπο τοσο ασχημα για ενα απο τα εργα του πρεπει να ειμαστε σε θεση οχι μονο να εξηγησουμε ακριβως τι δεν μας αρεσει και μας δυσκολευει, αλλα και να δωσουμε και καποιες κατευθυντηριες γραμμες για τη βελτιωση... Αυτο δεν μεταφραζεται σε "οι φοιτητες θα του πουν τι να γραψει και πώς", αλλα στο να ξερει ο ανθρωπος, οταν χαρακτηριζεις το βιβλιο του ως απαραδεκτο, τι ακριβως ειναι αυτο που το καθιστα απαραδεκτο, τι δεν σου αρεσει και γιατι. Αντε λοιπον, παμε να το κανουμε! Ειτε εδω στο φορουμ ειτε ζωντανα! Ειμαι μεσα 100%!
Και να συζητησουμε ακομα και για εναλλακτικο βιβλιο (κατι που προβλεπεται ουτως ή αλλως απο το νεο νομο, οποτε μπορουμε να περιμενουμε να το δουμε στην πραξη) αλλα και παλι, συζητηση σε ποια βαση και με τι κριτηρια? Το βιβλιο του Κοντολεοντα για μενα δεν ειναι καλο επειδη ειναι γραμμενο καπως χαοτικα, με την εννοια οτι δεν ακολουθει ενα συστημα στην παρουσιαση των επιμερους θεματων, και ενω διαβαζεις χανεις τον μπουσουλα. Δηλαδη λειπει αυτο το "βρισκομαι εδω, θελω να παω εκει, και πηγαινω με αυτον τον τροπο". Επισης εχει πολλα σημεια στα οποια κανει μικρο-αλματακια στην αναλυση (ισως επειδη απαιτει γνωσεις που δεν εχουμε απο αλλου) με αποτελεσμα να μην ξεκαθαριζεις απολυτα τι ακριβως θελει να σου πει στα σημεια αυτα, κι ετσι στο τελος να μην μπορεις να αποκτησεις συνολικη εικονα. Τουλαχιστον αυτα μπορεσα να διατυπωσω στην προσπαθεια μου εδω και καιρο να δω τι μου φταιει με το συγκεκριμενο βιβλιο - και φυσικα θα ηθελα πολυ να το συζητησουμε συλλογικα. Ας το συζητησουμε και μαζι του, τις 2 φορες που εχω ερθει σε επαφη με τον ανθρωπο για να συνεργαστω μαζι του εδειξε οτι ειναι πολυ δεκτικος και συνεννοησιμος. Το ερωτημα ειναι, τα @@ τα εχουμε για μια τετοια συζητηση? Ή μετα την πρωτη διαφωνια/δυσκολια θα τα παρατησουμε ολα και θα αρχισουμε τις κραυγες τυπου godhatesusall "ειναι μη συνεννοησιμος/μαλακας κλπ", "ειναι ταξικα αντιθετος αρα και την καλημερα του πρεπει να την βλεπουμε καχυποπτα"? Εν τελει, του δινουμε το δικαιωμα να εχει αλλη αποψη απο τη δικη μας?
Και παμε και στη βασικη προταση που ειναι η απορριψη του βιβλιου και επιλογη νεου: Με τι περιεχομενο? Γιατι αυτο που συμπεραινω εγω απο οσα διαβαζω εδω μεσα ειναι πως ζηταμε ενα βιβλιο που θα μας λεει τι θα πεφτει στις εξετασεις.....
Πριν απο αυτο ομως, παμε να δουμε και μιαν αντιφαση: Απο τη μια το βιβλιο ειναι το βασικο, κυριο και κεντρικο (με τασεις αναγωγης του σε Ιερον Ευαγγελιον) και απο την αλλη οχι στην αυθεντια... Πώς σκατα ταιριαζουν αυτα τα δυο? Στην τελικη και Βιβλιοθηκη εχουμε, και Αλεξανδρεια εχουμε, και νησιδες εχουμε, μπορουμε να ψαξουμε και λιγο μονοι μας για τις πληροφοριες που μας λειπουν... Οχι για να αντικαταστησουμε τον συλλογικο αγωνα με το ατομικη κυνηγι της επιτυχιας, αλλα για να μπορουμε να αξιωνουμε αλλαγες. Ακριβως επειδη ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ μπορουμε να ψαξουμε μονοι μας να βρουμε τα 5-10 βασικα πραγματα, ωστε κανενας κερατας Μαργαρης, Χατζοπουλος, Τσιμπουκης, Δημακης ή οποιοσδηποτε αλλος να μη μας αντιμετωπιζει ετσι. Και να ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να σταθουμε απεναντι του και να του πουμε φιλε το μαθημα σου / το βιβλιο σου / τα θεματα σου ειναι αθλια και απαραδεκτα. Αλλα οταν δεν ξερεις να λυνεις εναν διαιρετη τασης (ή, για να αντιγραψω τις φρασεις του Ολυμπιου, οταν δεν ξερεις να κανεις εναν Gauss) ε τοτε δεν μπορεις να εχεις αξιωσεις για τιποτε διαφορετικο.

Και επειδη εχουν αρχισει να μου τη βιδωνουν στα νευρα ολοι οι εξυπνακηδες που προσπαθουν να δειξουν οτι και καλα εγω παρουσιαζω τους συμφοιτητες μου ως ηλιθιους, ηλιθιους μας θεωρειτε εσεις, εσεις μας υποβιβαζετε, οταν μας παρουσιαζετε ως αμεσα εξαρτωμενους απο καθε μαλακα καθηγητη, καθε κωλοχαρτο βιβλιο ή σημειωση, καθε φροντιστηριο ή καθε θεμα εξετασεων, ή απο καθε γαμημενη ιεραρχια! Ενα τσουρμο αξιολυπητοι αντιδραστικοι δεξιωθεν κι αριστερωθεν (υποτιθεται) χωρις καμια επαφη ουτε με την πραγματικοτητα ουτε με τον υπολοιπο κοσμο! Εσεις ειστε που μας κρατατε με τις μαλακιες σας αλυσοδεμενους εκει, που μας κανετε να πιστευουμε οτι δεν εχουμε δυναμεις, που προσπαθειτε να ριξετε τα προβληματα μας σε οτιδηποτε αλλο εκτος απο την ουσια τους, που ειναι η αυτολοβοτομη μας, η μη εμπιστοσυνη στις ικανοτητες μας!

Αυτη τη γραμμη ακολουθω εγω.
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #168 on: September 13, 2008, 18:20:36 pm »

Αρχικά έχω να πω ότι η Nessa έπιασε μια χαρά το νόημα των post μου,και δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω γιατί αισθάνομαι πως έχω να μιλήσω με ένα ντουβάρι(τον αλιάκμωνα) και με κάποιους άλλους οι οποίοι έχουν διαβάσει τα ποστ μου ,τα έχουν καταλάβει,και τα κρίναν ανάλογα...(αν όχι,εδώ είμαι να τους απαντήσω)

Όσο για το ποστ της νεσας,δεν βλέπω κάτι ρατσιστικό και ελιτίστικο μέσα του.....Μπορεί να έιναι όντως ελίτίστρια και μισάνθρωπος και 1002 άλλα πράγματα,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ΑΥΤΟ!!!!!

Αντίθετα,εσύ το έκανες,και βούλιαξες στον ίδιο βούρκο με σκατά με αυτούς που κατηγορείς...

Γιατί μετά από 11 σελίδες ποστ ΑΡΝΕΙΣΑΙ να καταλάβεις (όχι να δεχτείς,αλλά να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ) την λογική αυτών που γράφω...

Συνεχίζεις να νομίζεις πως έχω μια αρωστημένη επιθυμία να παίζω μάπες με καθηγητές,συνεχίζεις να νομίζεις πως νομίζω ότι η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί ποτέ,και το κάνεις με τον χείριστο τροπο....με το να παίρνεις 2-3 γραμμές από ένα ποστ 100 γραμμών και να τις σχολιάζεις

Αλήθεια ο Λένιν που του προσκυνάς κιόλας δεν το έκραζε αυτό??Εσύ γιατί το κάνεις??

Αισθάνομαι πως η συζήτηση έφτασε σε ένα τέλμα όχι γιατί ανταλλάχτηκαν "βαριά" λόγια μεταξύ ατόμων,αλλά γιατί ΕΣΥ επέλεξες να γαμήσεις το τοπικ με μπαχαλοτακτική....και στην τελική το πέτυχες.....Μπράβο σου λοιπόν....

Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #169 on: September 13, 2008, 18:34:30 pm »

Quote from: aliakmwn on September 13, 2008, 17:56:27 pm
Γιατι στο δικο σου δυσκοιλιο μυαλο τα παντα αναγονται σε διαχωρισμο των ανθρωπων σε "εξυπνους" (χαρισματικους, ικανους κλπ) και "ηλιθιους" (αχρηστους, ανικανους κλπ), αντιληψη με την οποια αρνουμαι να διαπραγματευτω.
Αδιαφορω για την οποια αριστη βαθμολογια, πριν ή μεσα στο Πανεπιστημιο, καθως και για οποιαδηποτε αλλη μεθοδο "αξιολογησης ανθρωπων" (εμετικο) και αρνουμαι να την αποδεχτω ως κριτηριο χαρακτηρισμου ή καταταξης.

Όπως έλεγα και στο ποστ μου που ηλιθιωδώς σβήστηκε (και εσύ φυσικά έκανες τον Κινέζο γιατί σε συνέφερε), προβάλλεις σε μένα τις δικές σου διαχωριστικές αντιλήψεις. Εγώ δε θεωρώ απαραίτητα πιο αξιόλογο άνθρωπο κάποιον που "παίρνει στροφές" σε συγκεκριμένους τομείς. Αντίθετα, εσύ είσαι αυτός που ντρέπεται να τον δουν να συναναστρέφεται με άτομα που έχουν κοινωνικές δυσκολίες. Θες να το αναλύσουμε; Κανένα πρόβλημα δεν έχω εγώ. Θα μας μάθει όλος ο κόσμος. Μια και εσύ άρχισες να καταδικάζεις...

Η πραγματικότητα είναι ότι ο καθένας μας έχει συγκεκριμένες ικανότητες, διαφορετικές σε κάθε τομέα, και συγκεκριμένο τρόπο εργασίας/διαβάσματος ο οποίος μετατρέπει τις έμφυτες ικανότητες σε λειτουργικές δεξιότητες. Κάποιος λοιπόν που έγραψε καλά σε Μαθηματικά και Φυσική κατεύθυνσης έχει τις δεξιότητες (ικανότητες και μέθοδο επεξεργασίας αυτών) να λύσει προβλήματα θετικών επιστημών. Γι'αυτό και δε θα έπρεπε να έχουμε τόσο μεγάλα ποσοστά αποτυχίας σε Πεδία και Ηλεκτρονική.

Τώρα όσο για τους χαρακτηρισμούς που έγραψα, κι ένα παιδί καταλαβαίνει την ηθελημένη υπερβολή. Δεν είναι απαραίτητα ηλίθιιος και τεμπέλης όποιος κόβεται σε κάποιο μάθημα - και αυτό ακριβώς λέω στην παράγραφο που παραθέτεις!

Quote from: aliakmwn on September 13, 2008, 17:56:27 pm
β) Διδασκαλια ασκησεων: Το προβλημα εντοπιστηκε απο πολλους, και ειναι στο τι ασκησεις διδασκονται, σε τι ποσοτητα, με τι ρυθμους κλπ. Συμφωνω απολυτα, και παρ' ολο που ειμαι εν γενει εναντιον της συστηματικης διδασκαλιας ασκησεων στα μαθηματα, θεωρω πως πρεπει να το κυνηγησουμε λιγο το θεμα. Βεβαια, ξαναρωταω: Σε ποια κατευθυνση? Να γινονται "περισσοτερες ασκησεις στο πνευμα των εξετασεων"??? Αυτο ειναι το ζητουμενο?

Η κατανόηση της γενικής μεθοδολογίας επίλυσης ασκήσεων είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από την παπαγαλία αλγορίθμων για συγκεκριμένους τύπους ασκήσεων. Στην πρώτη περίπτωση ξέρεις τι κάνεις και γιατί το κάνεις σε τέτοιο βαθμό, που οποιοδήποτε θέμα και να σου δώσουνε θα μπορείς να το χειριστείς, έστω κι αν δε μοιάζει καθόλου με τις ασκήσεις που έχεις κάνει. Η γενική αυτή μεθοδολογία όμως, που είναι απολύτως απαραίτητο εργαλείο για ένα μηχανικό, δε μαθαίνεται από τη θεωρία. Γι'αυτό και επιβάλλεται να γίνονται μαθήματα ασκήσεων. Να μπεις στο "νόημα", στη "φιλοσοφία".

Quote from: aliakmwn on September 13, 2008, 17:56:27 pm
Πριν απο αυτο ομως, παμε να δουμε και μιαν αντιφαση: Απο τη μια το βιβλιο ειναι το βασικο, κυριο και κεντρικο (με τασεις αναγωγης του σε Ιερον Ευαγγελιον) και απο την αλλη οχι στην αυθεντια... Πώς σκατα ταιριαζουν αυτα τα δυο? Στην τελικη και Βιβλιοθηκη εχουμε, και Αλεξανδρεια εχουμε, και νησιδες εχουμε, μπορουμε να ψαξουμε και λιγο μονοι μας για τις πληροφοριες που μας λειπουν... Οχι για να αντικαταστησουμε τον συλλογικο αγωνα με το ατομικη κυνηγι της επιτυχιας, αλλα για να μπορουμε να αξιωνουμε αλλαγες. Ακριβως επειδη ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ μπορουμε να ψαξουμε μονοι μας να βρουμε τα 5-10 βασικα πραγματα, ωστε κανενας κερατας Μαργαρης, Χατζοπουλος, Τσιμπουκης, Δημακης ή οποιοσδηποτε αλλος να μη μας αντιμετωπιζει ετσι. Και να ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να σταθουμε απεναντι του και να του πουμε φιλε το μαθημα σου / το βιβλιο σου / τα θεματα σου ειναι αθλια και απαραδεκτα. Αλλα οταν δεν ξερεις να λυνεις εναν διαιρετη τασης (ή, για να αντιγραψω τις φρασεις του Ολυμπιου, οταν δεν ξερεις να κανεις εναν Gauss) ε τοτε δεν μπορεις να εχεις αξιωσεις για τιποτε διαφορετικο.

Γιατί; Για να καταλάβεις ότι το βιβλίο δε σε καλύπτει πρέπει να γνωρίζεις το αντικείμενο; Δε λέω, βοηθάει πολύ η γνώση του αντικειμένου στην κατανόηση της ανεπάρκειας, αλλά δεν είναι προαπαιτούμενη σε καμία περίπτωση. Αλλιώς με το σκεπτικό αυτό κανένας από εμάς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται.

Εντάξει να ψάχνουμε από πολλά βιβλία για να αποκτήσουμε πιο σφαιρική άποψη και ολοκληρωμένη γνώση σε ένα αντικείμενο που μας ενδιαφέρει... αλλά το βιβλίο που μας μοιράζεται πρέπει να μας καλύπτει τουλάχιστον στα βασικά, ώστε όταν το διαβάσουμε (με σοβαρή ενασχόληση εννοείται) να μπορούμε να πούμε ότι ξέρουμε Ηλεκτρονική...

Quote from: aliakmwn on September 13, 2008, 17:56:27 pm
Και επειδη εχουν αρχισει να μου τη βιδωνουν στα νευρα ολοι οι εξυπνακηδες που προσπαθουν να δειξουν οτι και καλα εγω παρουσιαζω τους συμφοιτητες μου ως ηλιθιους, ηλιθιους μας θεωρειτε εσεις, εσεις μας υποβιβαζετε, οταν μας παρουσιαζετε ως αμεσα εξαρτωμενους απο καθε μαλακα καθηγητη, καθε κωλοχαρτο βιβλιο ή σημειωση, καθε φροντιστηριο ή καθε θεμα εξετασεων, ή απο καθε γαμημενη ιεραρχια! Ενα τσουρμο αξιολυπητοι αντιδραστικοι δεξιωθεν κι αριστερωθεν (υποτιθεται) χωρις καμια επαφη ουτε με την πραγματικοτητα ουτε με τον υπολοιπο κοσμο! Εσεις ειστε που μας κρατατε με τις μαλακιες σας αλυσοδεμενους εκει, που μας κανετε να πιστευουμε οτι δεν εχουμε δυναμεις, που προσπαθειτε να ριξετε τα προβληματα μας σε οτιδηποτε αλλο εκτος απο την ουσια τους, που ειναι η αυτολοβοτομη μας, η μη εμπιστοσυνη στις ικανοτητες μας!

Αυτη τη γραμμη ακολουθω εγω.
Μάλιστα. Άνευ ουσίας παραλήρημα...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #170 on: September 13, 2008, 18:56:38 pm »

Ενα πραγμα θα πω, το οποιο ερχεται σε συμφωνια με πολλες αποψεις που σκουστηκαν εδω, αλλα και αντειμετωπιζει το ζητημα απο την ακριβως αντιθετη οπτικη γωνια.

Αν οι εξετασεις ηταν γελοιεσ δηλαδη τα θεματα των εξετασεων ηταν του επιπεδου 1 + 1 = 2, τοτε θαςεβγαινε κανεις να διαμαρτυρηθει?


                                                                                   ΟΧΙ


Αρα, μπορουμε με ανεση να πουμε, οτι εχουμε την λογικη(καθαρα μικροαστικης προελευσης): "οταν τσουζει ο κωλαρακος μας, τοτε αρχιζουμε και διαμαρτυρομαστε και να γκρινιαζουμε και να προσπαθουμε να βρουμε τους φταιχτες. Οταν ο κωλαρακος μας ειναι βολεμενος, τοτε ολοι ειμαστε τηρουμε σιγη ιχθυος, μην και ακουσει και τιποτα ο καθηγητης και στην επομενη εξεταστικη βαλει παλουκια."

Αυτο απευθυνεται σε εκπαιδευμενα και μη αυτια και μυαλα. Μεχρις ωτου αρχισουμε να ειμαστε αντικειμενικοι και να μην ασχολουμαστε μονο με τα κακως κειμενα που μας ενοχλουν αμεσα, ποτε δεν θα μπορεσουμε να διεκδικησουμε κατι ανωτερο. Και η λογικη πανω στην οποια στηριζεται αυτο ειναι πολυ απλη. Εως ωτου εχουμε φιλτρα, παρωπιδες, με τις οποιες δεχομαστε οτι γινεται λανθασμενο, αρκει να μας εξυπηρετει, ποτε δεν θα γινουμε πραγματικα σοβαροι ετσι ωστε να εχουμε ελπιδες να αλλαξουμε κατι. Και νομιζω οτι αυτο ειναι μια πολυ συγκεκριμενη και υλοποιησιμη προταση.

Και για να πω και το φωτεινο παραδειγμα το οποιο εχω στο μυαλο μου, πριν απο 2 χρονια ειχαμε βγαλει ψηφισμα με το οποιο καλουσαμε να γινουν κινησεις για την αλλαγη στο τροπο διδασκαλιας και εξετασεων των μετρησεων. Αν και οι μετρησεις ηταν το κλασσικο μαθημα το οποιο περνουσε ο καθενας με στανταρ ερωτησεις, κανεις δεν διαμαρτυροταν για αυτο το επιπεδο των εξετασεων. Αλλα ολοι διαμρτυρονταν για το επιπεδο των εξετασεων, οταν βαζαν αθλια θεματα απο αθλια βιβλια και δεν περνουσαν το μαθημα.
Προφανως, με αυτα δεν εννοω οτι φταινε οι φοιτητες για το οτι το μαθημα ειναι ετσι αχρηστο οπως ειναι.

Γενικα, συμφωνω με την απαντηση του Netgull. Η ηλεκτρονικη ειναι συγκεκριμενο αντικειμενο και πρεπει αν την μαθουμε, αν θελουμε να λεγομαστε ηλεκτρολογοι. Ο τροπος εξετασης ειναι που χωλαινει. Και πανω απο ολα το βιβλιο.
« Last Edit: September 13, 2008, 18:59:07 pm by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #171 on: September 13, 2008, 19:00:19 pm »

αμάν με την απάντηση του Netgull ! κι εμείς ακριβώς επειδή θεωρούμε ότι η ηλεκτρονική είναι σημαντική και πρέπει να την μάθουμε κάνουμε όλη αυτή τη μανούρα !
Logged

It's alright
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #172 on: September 13, 2008, 22:33:53 pm »

Δεν ειπα εγω το αντιθετο. Μια συζητηση γινεται και εγραψα οτι συμφωνω με κατι που ειπε καποιος προηγουμενος. Εκτος αν απαγορευεται ?

Αλλωστε αυτη ηταν η κατακλειδα.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #173 on: September 14, 2008, 01:06:32 am »

Κάτι για φοιτητίνια είδα.Κάτι για μαμ,καφέ και νάνι είδα.

Πέρα απο αυτα που είδα ας πω κι αυτά που έζησα.

Αυτά που έζησα τους 2 απο τους 3 μήνες του καλοκαιριού,κύριε Δημάκη,ήταν ΛΙΓΟ ΜΑΜ,ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΝΑΝΙ.Και δεν είμαι ο μόνος.Και φυσικά το αποτέλεσμα τι ήταν?Περιφρόνηση από συμφοιτητές(ιδέα δεν έχετε για το μάθημα,εύκολα ήταν τα θέματα κτλ) και κυρίως περιφρόνηση από καθηγητές.Αν νομίζετε ότι αυτό το έξυπνο αστείο θα το εκτιμήσω ιδιαιτέρως εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος στη θέση μου,ή αν νομίζετε ότι η κατάσταση μας μπορεί να ερμηνευθεί όμορφα και ωραία με ένα καρτεσιανό των δύο αξόνων τότε πλανάσθαι πλάνην οικτράν.

Πολύ ωραία η συνεργασία όταν κοιτάς τον άλλον από ψηλά.Ακόμα πιο ωραία όταν τον περιφρονείς.

Θυμίζει τη συνεργασία του βοδιού με το ζευγά.Κι επειδή δεν είμαι βόδι καταλαβαίνετε τα συναισθήματά μου για το post σας.

Καληνύχτα σας
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #174 on: September 14, 2008, 02:15:21 am »



 SuperConfused

Πέρνα βρε αγόρι μου από Δευτέρα να σε κεράσω ένα καφέ και να μου πεις τον πόνο σου.

Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες εδώ.
Κι εγώ δεν μπορώ παρά να γράφω λίγο σύντομα και αφαιρετικά.

Ελπίζω να είσαι ο μόνος που πιστεύει οτι το μήνυμα που παρέθεσα ήταν δικό μου.
bang_head

Θέλουν μετά σου λέει κάποιοι και την συμμετοχή των μελών ΔΕΠ στις συζητήσεις τους.....
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #175 on: September 14, 2008, 02:18:02 am »

-----Original Message-----
From: electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr [mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Christos E. Dimakis
Sent: Friday, September 12, 2008 10:29 PM
To: 'Electroauth'
Subject: Re: [Electroauth] Ανομοιογενές?χμμ...

Έτσι ρε παιδί μου!!
Κωστή, είσαι ό,τι λείπει από αυτή την ...μένη λίστα των μορμολυκείων του
political correct.
Η δροσιά.

Για όσους έστω και ελάχιστα προβληματίζεις παραπέμπω (για πολλοστή φορά
βέβαια, αλλά η επανάληψη δεν έβλαψε κανέναν) εδώ:
http://www.magna-charta.org/pdf/mc_pdf/mc_english.pdf
http://www.magna-charta.org/pdf/mc_pdf/mc_greek_mod.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/University
http://en.wikipedia.org/wiki/Medieval_university

http://www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/conference/index.htm/

τέλος εδώ:
http://genesis.ee.auth.gr/forum/viewtopic.php?f=17&t=5
http://genesis.ee.auth.gr/forum/viewtopic.php?f=17&t=5&st=0&sk=t&sd=a&start=15
http://genesis.ee.auth.gr/forum/download/file.php?id=107
μια δική μου προσπάθεια να ανοίξει σοβαρή κουβέντα που φυσικά έμεινε ...
προσπάθεια.

Χρήστος Ε. Δημάκης

-----Original Message-----
From: electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr
[mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Konstantinos
Zygogiannis
Sent: Friday, September 12, 2008 9:08 PM
To: electroauth@faedrion.ee.auth.gr
Subject: [Electroauth] Ανομοιογενές?χμμ...

Και τώρα η πραγματική επιστήμη!(έτσι,για να μη χάσουμε το αίσθημα των
ημερών):

Πριν πολλά,πολλά(πολλαααα) χρόνια έγινε μια μεγάλη έκρηξη,εκείνη της 
συσσωρευμένης γνώσης.
Logged
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #176 on: September 14, 2008, 02:45:04 am »

Μάλλον δεν παρακολουθεί τη λίστα.. Και έτσι όπως παρατέθηκε το μήνυμα φάνηκε ότι γράφτηκε από τον dimakis...
Logged
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5817


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #177 on: September 14, 2008, 03:06:12 am »

καταλαβαινω νομιζω αυτο που θελουν να πουν, οσοι αντιμετωπιζουν με σκεπτικισμο το ολο ζητημα..

Και μενα μονο αμφιβολιες και προβληματισμο, για τη γνησιοτητα των οσων λεγονται, μου προκαλει το γεγονος πως ολη η μανουρα ξεκινησε μετα απο τη, διαφαινομενη, αποτυχια στη τελευταια εξεταστικη. Η πρωτη σκεψη που περναει απο το μυαλο του καθενα ειναι η μετατοπιση ευθυνων. Φταιει ο καθηγητης, φταιει το βιβλιο, φταιει, φταιει χιλιοι δυο εκτος απο μας.. Και παμε τωρα να επιβαλουμε το δικιο του κομενου φοιτητη.

Ομως, καπου αναλωθηκε η συζητηση στο παραπανω και χαθηκε η ουσια..

υπαρχει οντως ζητημα με το μαθημα η οχι? ξεκάθαρα..
γιατι δε συζηταμε αυτο αντι να αμφιβαλουμε για τις προθεσεις?

αν μη τι αλλο εγω δεν ειδα πουθενα να λεγεται να κατεβει το επιπεδο των εξετασεων, η  ευκολη δηλαδη λυση, αλλα να ανεβουν ολα τα αλλα..
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #178 on: September 14, 2008, 12:49:38 pm »

Quote from: dimakis on September 12, 2008, 22:07:47 pm
-----Original Message-----
From: electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr [mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Konstantinos Zygogiannis
Sent: Friday, September 12, 2008 9:08 PM
To: electroauth@faedrion.ee.auth.gr
Subject: [Electroauth] Ανομοιογενές?χμμ...

Και τώρα η πραγματική επιστήμη!(έτσι,για να μη χάσουμε το αίσθημα των ημερών):

Πριν πολλά,πολλά(πολλαααα) χρόνια έγινε μια μεγάλη έκρηξη,εκείνη της 
συσσωρευμένης γνώσης.

Υπήρχαν εκείνη την εποχή κάποια ατομικά σωμάτια,των οποίων οι 
ιδιότητες συμβάδιζαν,απέρρεαν αλλά
και εξηγούνταν χάριν της πρώτης μεγάλης ύπαρξης-έννοιας που αντίκρισε 
ο "σύγχρονος" κόσμος μας:
της επονομαζόμενης "μόρφωσης".(μεγάλη μορφή που λέμε!)
Ας τα ονομάσουμε καθηγητίνια.

Υπήρχαν παράλληλα και κάποια άλλα σωματίδια,λιγότερο εξελιγμένα από τα 
καθηγητίνια,
με κινήσεις αρκετά πιο κατανοητές και σταθερές,όπως μέγιστη αδράνεια 
και  μηδενική ορμή,
  και  των οποίων οι ιδιότητες βασίζονταν  στους πιο απλούς νόμους της 
έμβιας φύσης:μαμ,καφέ
και νανι( το άλλο δε το λέω,τα σωματίδια δεν πάνε τουαλέτα!ελεος!)
Ας τα ονομάσουμε φοιτητίνια.

Μέχρι εκείνον τον καιρό,οι δυο αυτές υπάρξεις θεωρούνταν ξεχωριστές 
και αυτόνομες,
με δικές τους πρωτοβουλίες η κάθε μια και δικά τους σχέδια για το πως 
θα προσεγγίσουν
τη "θέωση",ή τέλος πάντων την ύψιστη μορφή που είχε ο καθένας κατά νου.
Επιπρόσθετα,κατοικούσαν σε διαφορετικές διαστάσεις του κόσμου
οπότε και η κάθε μία (κοινωνική?)δομή αγνοούσε την άλλη.
Τα καθηγητίνια στοιβάζονταν στον άξονα των ψ,το ένα πάνω στο άλλο,
στηριζόμενα και βασιζόμενα στην ιδιότητα"είμαι ψηλότερα,είμαι 
καλύτερα(και είμαι και  ο (πιο) καλύτερος!)"
ενώ τα φοιτητίνια αραδιάζονταν στον κόσμο των χ , εφαρμόζοντας την 
αρχή της ήσσονος προσπάθειας για μετακίνηση
και της τάσης να καταλαμβάνουν τον μέγιστο δυνατό χώρο για άπλωμα...
(ο ΚΟΣΜΟΣ τότε είχε μόνο θετικά μέρη,μην μπερδευτεί κανεις...)

Σε κάποια (καλή!)φάση της ιστορίας όμως,ένα φοιτητίνιο,το πιο κοντινό 
στον χώρο που
ενώνονταν οι δύο διαστάσεις,το σημείο 0,ξέφυγε από την πλευρά που 
κοιμότανε και κουτούλησε πάνω σε ένα
αφηρημένο καθηγητίνιο(το οποίο έκοβε βόλτες αφηρημένο)κανείς δεν ξέρει 
πως και γιατί(ακόμη δηλαδή...).
Το σίγουρο είναι ότι παράχθηκε φως και μια καινούρια διάσταση,ο χρόνος!
Οπότε και από αυτή τη στιγμή,αρχίζει το αληθινό πανηγύρι:
Επέρχεται η αλληλο-αντίληψη της αλληλο-ύπαρξης,λόγω της καθαρής απο το 
σκότος,πλέον,ατμόσφαιρας.
Το φοιτητίνιο της σύγκρουσης,αρχίζει  να περιστρέφεται γύρω από το 
καθηγητίνιο,
με όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα,με αποτέλεσμα να αρχίσουν και τα δυο να 
ανεβαίνουν την κλίμακα του ψ.
Χαρά το καθηγητίνιο,γίνεται πιο σημαντικό!Χαρά όμως και το 
φοιτητίνιο,βλέπει και κατανοεί
περισσότερα πράματα από ποτέ!
Τα βαριεστημένα φοιτητίνια,βλέποντας τη χάρη και την ευλυγισία του 
περιστρέφοντος συστήματος,θαμπώθηκαν!.
Αρχίζουν να τσουβαλιάζονται όλα γύρω από το σημείο G,εε 0 εννοώ(με 
παρέσυρε ο Ασκητής...)
θέλοντας να το μιμηθούν(ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ενώ τα άλλα,κατανοώντας πως ένα 
τέτοια σύστημα μπορεί να τους
προσδώσει μεγαλύτερα αίγλη,και καλύτερη θέα,φυσικά,πρόθυμα πάνε να τα 
συναντήσουν!

Οι σοφοί εκείνης της εποχής ,είδαν το φαινόμενο,εντυπωσιάστηκαν,και 
άρχισαν να το μελετούν!
Όμως δεν μπορούσαν να εξηγήσουν,πως γινόταν και με την πάροδο του 
χρόνου,τα μεν
φοιτητίνια παρά τις απλοϊκές τους ιδιότητες,να μπορούν να εξελιχθούν 
σε καθηγητίνια,
ενώ τα τελευταία,λάμποντας όλο και πιο πολύ εν τη παρουσία των 
"μικρών" έφταναν σε ένα σημείο κορύφωσης,
έπειτα γίνονταν άσπρα,συρρικνώνονταν(άσπροι νάνοι ένα πραμα) και 
έπεφταν...(στο κενό?...)
Κάτι τους έλειπε,κάτι για να συμπληρώσει το κενό στη σκέψη και στην 
αρμονία της φύσης,που θα εξόριζε μια για πάντα τις αντιθέσεις!
Ένα υπερσωματίδιο!
Τότε λοιπόν πετάχτηκε ο Άνθιμος Γαζής και πρότεινε αυτό που σε όλους 
έγινε έπειτα γνωστό ως:(τατατατα)

Πανεπιστημόνιο(ν)!                                        (όντως 
υπήρξε ως όρος...)
(κλίνεται όπως το μποζόνιο(ν)!)

κοινώς,πτου κακά!(η τουαλέτα που μας έλειπε παραπάνω...)

σ.τ.Α.(ΦΗΓΗΤΗ) : το σημείο 0 μου φέρνει λίγο σε ελλάδα,αν το καλοσκεφτούμε?

Απο Μ.Ε.Λ.: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ : (το) ουσ.  (Κ πανεπιστήμιον) ανώτατο 
εκπαιδευτικό ίδρυμα διδασκαλίας των διαφόρων επιστημών | το κτίριο του 
ιδρύματος αυτού καθώς και το σύνολο των διδασκόντων και διδασκομένων

Άντε να προσδιορίσεις τώρα την έννοια σύνολο!χαχα!
Όπως και 'να χει,όσες αντιθέσεις ή και συμπορεύσεις  έχουμε
με τους καθηγητές,είναι θεμιτό και αναγκαίο,γόνιμα είναι και τα δυο.
Όμως για να υπάρξει αντίδραση,πρέπει πρώτα να αναμιχθούν τα υλικά και 
ύστερα το
συζητάμε για τις ποσότητες.Εκτός αν μας τρομάζει το μπαμ.
Το σημείο 0 είναι πάντα ένα καλό σημείο για εκκίνηση.
Ας κινήσουμε λοιπόν...
(με αντιμετάθεση <<ας νικήσουμε>>...?)

Συγνώμη για το σπαμ,το πολύ cern είχε μαυρες τρυπες  τελικα αλλα μόνο 
στις σκέψεις...




Electroauth mailing list
Electroauth@faedrion.ee.auth.gr
https://faedrion.ee.auth.gr/mailman/listinfo/electroauth


+

Quote from: dimakis on September 14, 2008, 02:15:21 am


 SuperConfused

Πέρνα βρε αγόρι μου από Δευτέρα να σε κεράσω ένα καφέ και να μου πεις τον πόνο σου.

Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες εδώ.
Κι εγώ δεν μπορώ παρά να γράφω λίγο σύντομα και αφαιρετικά.

Ελπίζω να είσαι ο μόνος που πιστεύει οτι το μήνυμα που παρέθεσα ήταν δικό μου.
bang_head

Θέλουν μετά σου λέει κάποιοι και την συμμετοχή των μελών ΔΕΠ στις συζητήσεις τους.....


Το κατάλαβα κ καθηγητά...Το είδα το "on behalf of Konstantinos Zygogiannis".Απλά θεώρησα ότι για να το ποστάρετε εδώ μάλλον συμφωνείτε με όσα λέει.Αλλά τέλοσπαντων,είτε συμφωνείτε (που μοναδικός σίγουρα δε θα'στε) είτε όχι δεν κάνει διαφορά.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #179 on: September 20, 2008, 17:49:13 pm »


Να υποθέσω ότι με τον νέο τρόπο διανομής βιβλίων το πρόβλημα με το βιβλίο θα λυθεί αυτομάτως?

Βέβαια μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε όταν θα βγουν οι δηλώσεις μαθημάτων..

Λέτε να έχουν αλλάξει και το itc για να κάνεις δήλωση διαλέγοντας και βιβλία?

Ε ρε γλέντια!!! Cheesy
Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...