• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:15:16 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:15:16 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 37
Guests: 113
Total: 150
zgeorgitz
charbel
Yamal
myrtosa
christina02
Christina_R
μιλτοςμ
anon
dimitris585
kokkinosgior
bougatsa
george14
iliaspapam
Mavromati
ore525
Anatolim
mavropan
tols1
Kyritsisss
astepoul
gogolhs
Fraser
parvanitid
maestros
jim_sklab
Το παγώνι
victoria
Katarameno
dr.giorgos
0restis
Nekt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28525 times)
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #150 on: September 13, 2008, 00:26:01 am »

Δεν έχει να πει κάτι κατ' ανάγκη.
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #151 on: September 13, 2008, 02:36:12 am »

Βασικά σε όλη τη συζήτηση βλέπω ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Οι πιο μικροί σε ηλικία (απ' όσο ξέρω άτομα και καταστάσεις) πιστεύουν ότι οι καθηγητές βαριούνται, δεν τους νοιάζει το μάθημα, θέλουν να κόβουν (για έναν άγνωστο λόγο) τους φοιτητές κτλ., ενώ οι μεγαλύτεροι ηλικιακά, στην πλειοψηφία τους άτομα που έχουν περάσει το μάθημα ή έχουν τελειώσει και τη σχολή, βλέπουν το θέμα κάπως πιο μοιρασμένα και ίσως πιο ψύχραιμα.

Αυτό είναι απόλυτα λογικό, δεν έχει να κάνει με την ωριμότητα ή με το πόσο δίκιο έχει ο καθένας, αλλά με μια εκ των πραγμάτων διαφορετική κατάσταση που ισχύει τώρα σε σχέση με 2-3-4 χρόνια πριν στις σχέσεις μεταξύ φοιτητών και καθηγητών. Δεν ξέρω αν όντως έχετε φάει πόρτα οι νεότεροι στο θέμα του 2ου συγγράμματος, πάντως θυμάμαι χαρακτηριστικά πριν 3 χρόνια που μαζί με τον aliakmwn σε ένα πρωινό κανονίσαμε με τον Κοντολέοντα να μας δώσει το βιβλίο του SPICE (τότε είχε βγει) και σε όσους είχαν περάσει Ηλεκτρονική Ι. 2 άτομα μόνο, σε φιλικό ύφος, κανονίσαμε, περάσαμε το μεσημεράκι ένα ψήφισμα και την επόμενη μέσα στη Γ.Σ. τμήματος ήταν τυπικό. Αντίστοιχα θέματα έχουν επιλυθεί εν ριπή οφθαλμού και σχεδόν επι τόπου για προβλήματα με μεγαλα ακροατήρια (σπάσιμο σε 2 τμήματα ασκήσεων κτλ.), ενώ αν κάποια στιγμή δεν πάγωναν οι συνελεύσεις έτους θέματα συγγραμμάτων θα είχαν συζητηθεί πολύ νωρίτερα. Δε θέλω να κάνω τον έξυπνο, αλλά δε βλέπω το λόγο που δεν απευθύνεστε άμεσα στους καθηγητές σας και θέλετε ολόκληρη διαδικασία οργάνωσης. Πραγματικά μου φαίνεται περίεργο να διαβάζω για καθηγητές που σε πετάνε έξω από το γραφείο τους στο τμήμα μας (πρέπει να έχω επισκεφτεί γύρω στα 20 γραφεία και δεν είχα οποιοδήποτε πρόβλημα). Πού να δείτε σε κάτι σχολές όπως η Νομική και η Ιατρική πώς είναι η κατάσταση.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι:

Quote from: vag on September 12, 2008, 19:08:31 pm
ειναι δυνατον να μην το αντιλαμβανονται οι ιδιοι οι καθηγητες οτι υπαρχει προβλημα? πρεπει να το συζητησω ή να το φωναξω εγω πως ενα βιβλιο πρεπει να εχει νοηματικη συνεχεια?

Κι όμως, είναι δυνατόν! Μην υποτιμάτε την έννοια της ανάδρασης, είναι πολύ σημαντική! Όταν είσαι σε κάποιο πόστο, έχεις μια συγκεκριμένη οπτική γωνία θέασης των πραγμάτων και μπορεί να χάνεις μέρος της εικόνας. Αν μάλιστα δεν σου έχει πει κανένας ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά, λογικό είναι να μην βλέπεις το πρόβλημα.
Δε λέω ότι αυτό συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά δε νομίζω ότι τα προηγούμενα χρόνια είχε κάποια τόσο χαρακτηριστική αποτυχία το μάθημα (εκτός κι αν "ανεβάζουν" οι διδάσκοντες τους βαθμούς για να περάσει κάποιο αξιοπρεπές ποσοστό). Ακόμα φυσικά και να ξέρουν το πρόβλημα και να βαριούνται, δεν έχασε κανείς ποτέ τίποτα με μία συζήτηση.
Μπορεί την ευθύνη του μαθήματος να την έχει ο καθηγητής, αλλά η εκπαιδευτική διαδικασία είναι εκ φύσεως διαδραστική και ελλείψει ανάδρασης καθίσταται αναποτελεσματική...
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #152 on: September 13, 2008, 02:40:44 am »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
Ρε αλιάκμωνα, ΜΗΝ κάνεις σαν τα 10χρονα που μπαίνουν στο φόρουμ για να ξεγκαυλώσουν, και κυριότερα ΜΗΝ νομίζεις ότι κατέχεις την αλήθεια και ΜΗΝ ψάχνεις σειρά-σειρά κάθε ποστ να βρεις μια "τρύπα"....

Σοβαρο σχολιο, με περιεχομενο επι της ουσιας...

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
Τα χτυπήματα κάτω από την μέση του στυλ

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm
ειδικα εφοσον οι πρωτοποριακοι επαναστατες της ελευθεριακης παιδειας, στους οποιους απευθυνεσαι, δεν ξερουν να λυνουν εναν απλο διαιρετη τασης...........
Δεν βοηθούν ΠΟΥΘΕΝΑ στην κουβέντα,απλώς τα γράφεις για να πετάξεις τόνους λάσπη σε μια κατηγορία ατόμων ταυτίζοντας τους με χαζούς μπάχαλους.....ότι κάνει το κράτος δλδ

Δεν προκειται για κανενα χτυπημα "κατω απο τη μεση", αλλα για πολυ συγκεκριμενη κατασταση που επαναλαμβανεται πανομοιοτυπη στις τελευταιες 3 εξεταστικες (βλεπε π.χ. Κυκλωματα ΙΙ, Ηλεκτρονικη Ι, Εφαρμοσμενα Ι...)
Μιλας με αντιεξουσιαστικη τσιτατολογια για ελευθεριακες παιδειες και αλλα τετοια ομορφα απευθυνομενος σε ενα συνολο που δυσκολευεται να κατανοησει βασικα και στοιχειωδη -μιλαω για το συνολο και οχι για τις εξαιρεσεις- αλλα και που προσπαθει να ριξει τις ευθυνες μονο σε αλλους. Και σε ρωταω: σε ποιον πλανητη κατοικεις?

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
Και αυτά επίσης δεν σημαίνουν ΤΙΠΟΤΑ....σου έχει πει κανείς πόσο χρήσιμη είναι η αιτιολόγηση?

Εδω προκυπτει αντικειμενικη δυσκολια στην επικοινωνια, διοτι οταν γραφω αναλυτικα σε ριζοσπαστειο υφος κατηγορουμαι επειδη το παιζω ντεμεκ καθοδηγητης, παντογνωστης κλπ κλπ (με αποτελεσμα, με βαση το κατηγορητηριο, να "γινονται απωθητικα αυτα που γραφω"), ενω οταν γραφω ανοιγοντας απλως πορτες και παραθυρα για λιγη θεα σε αλλα μονοπατια συλλογιστικων, κατηγορουμαι για.. ποζερια και για μη αιτιολογηση.
Αποφασισε τελικα με τι υφος θελεις επιτελους να σου γραφω προκειμενου να μπεις μια φορα στον κοπο να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ αυτα που σου λεω ξεφευγοντας απο τα κλισε σου. Και θα δεις οτι μπορει και να συμφωνησουμε κιολας.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
Μπορώ και εγώ να γράφω ποζεριές του στυλ:
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 16:01:17 pm
Η πραγματικοτητα ειναι μια, ο βαθμος επαφης μαζι της ειναι που μεταβαλλεται Grin

Απλά,οι ποζεριές αυτές ΔΕΝ προχωράνε την κουβέντα

Ούτε οι ειρωνείες προχωράνε την κουβέντα

Ούτε η επίθεση στο ήθος του αντιπάλου προχωράει την κουβέντα

Αν θεωρείς ότι έχεις να δώσεις κάτι σε αυτή την κουβέντα,κάντο

Η φραση περι μιας πραγματικοτητας πηγαινε σε απαντηση στον Jepeto που εγραψε για την "πραγματικοτητα μου/μας" και την "πραγματικοτητα του/τους". Γενικα ο συγκεκριμενος συναδελφος εχει σοβαρη αλλεργια σε οτιδηποτε ΚΝιτικο/ΚΚΕδικο, οποτε καθε φορα που συναντιομαστε σε συζητησεις καταληγουμε να μιλαμε με αυτο το στυλ. Δεν πειραζει, θα το αντεξετε, αν μη τι αλλο δεν θα μας επιβαλει (ή ας μιλησω μονο για τον εαυτο μου: δεν θα μου επιβαλει) κανενας το στυλ που θα χρησιμοποιω.

Περι ποζεριας και παλι: Δεν καταλαβαινω απο πού κι ως πού με κατηγορεις για ποζερια, τη στιγμη που καθεσαι και δινεις ως "επι της ουσιας" απαντηση για το προβλημα γενικολογες αναρχιζουσες θεωριες περι ελευθεριακης παιδειας και τρια αβγα Τουρκιας, χωρις καμια προσπαθεια συνδεσης με την υπολοιπη κουβεντα, και, το χειροτερο, χωρις συνολικοτερη προταση εφαρμογης. Καλα τα λες, κατα βαθος συμφωνω, αλλα σε βρισκω λιγο βιαστικο, αυτα που γραφεις αναφερονται στον υπερωριμο κομμουνισμο.

Οσο για τις ειρωνιες, μια χαρα χωρανε στην κουβεντα, την κανουν πιο ευχαριστη και δινουν και ουσια εκει που δειχνει να χανεται. Αν δεν σου αρεσουν μην τις συνεχιζεις, αλλα δεν μπορεις να επιβαλεις σε κανεναν να γραφει με τον τροπο και το υφος που εσυ γουσταρεις.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
όσο για το:
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 16:01:17 pm
Γιατι καθε φορα που σημειωνεται αποτυχια σε καποιο μαθημα, το ΠΡΩΤΟ πραγμα που βλεπεις να γραφεται ειναι η αμφισβητηση των γνωσεων, των ικανοτητων, της ορεξης του εκαστοτε διδασκοντα?

Η άποψη μου για τα θέματα(αφού κάθισα και τα έλυσα σπίτι μου) ήταν ότι ένα 7 το έπαιρνες άμα είχες καταλάβει το μάθημα,και άμα καλοσκεφτείς ότι περνούσες γράφοντας 3 μονάδες θεωρία και το FET θεωρώ την αντίδραση λίγο υπερβολική

Αλλά εφόσον η κουβέντα εξελίχθηκε για γενικότερη αλλαγή του μαθήματος(και όχι επειδή "κάποιοι καριερίστες θέλουν να περνάνε το μάθημα με 4-5 μέρες διάβασμα" όπως είπες με χαρακτηριστική ποζεριά) είπα και εγώ να συμμετάσχω και να πω ότι

Και παλι αναφορα σε ποζερια. Μαλλον η επαφη σου με το ΣΥΝΟΛΟ των συμφοιτητων σου ειναι αρκετα περιορισμενη. Προσπαθησε να συναναστραφεις λιγο και με ατομα τα οποια δεν βρισκονται στον αμεσο κυκλο φιλιας ή πολιτικης συμφωνιας σου, και θα δεις οτι τα περι καριεριστων δεν ειναι καθολου ποζεριες.

Επισης, δεν απανταω αποκλειστικα και μονο σε σενα. Οι απαντησεις μου μπορει να ξεκινουν με αφορμη δικες σου τοποθετησεις, αλλα αν ηθελα να σου απαντησω επι προσωπικου θα σου εστελνα ΠΜ. Απανταω απευθυνομενος στο συνολο, και αντλω πληροφοριες απο τις συμπεριφορες του συνολου.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
1)Η γκρίνια είναι σταθερό πράμα στο forum,αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει μετουσιωθεί σε πράξη από πάνω από 10 άτομα
2)Ότι άμα πάμε 10 άτομα στον χατζόπουλο πάλι τα @@ μας θα πάρουμε(πριν 3-4 χρόνια πηγαν με αίτημα την διανομή 2ου συγγράματος,και πήραν το 3ο το μακρύτερο)
3)Αν δεν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε γενικότερα το πλαίσιο λειτουργείας των μαθημάτων,πάλι τα @@ μας θα παίρνουμε......Θα κάνουμε(μετά από πολύ προσπάθεια) τα 700 ευρώ 730 και θα χαρούμε που πήραμε μεγάλη αύξηση...

1) Συμφωνω και προβληματιζομαι ιδιαιτερα. Γι' αυτο και δεν εχω υιοθετησει αναρχιζουσες θεωριες σαν τη δικια σου, γιατι στην περιγραφη καλα ακουγονται ολα, αλλα το ζητημα ειναι η πραξη.
2) Η σταση αυτη ειναι ηττοπαθης, μηδενιστικη, και ειναι το πρωτο βημα για την αποτυχια. Αρνητικη εμπειρια του παρελθοντος δεν συνεπαγεται επαναληψη στο μελλον, και το αντιθετο φυσικα. Μπορω να σου φερω αντιπαραδειγμα: Οταν κυκλοφορησε το βιβλιο για το Spice ειχε αποφασιστει να το παρουν μονον οσοι δηλωνουν Ηλεκτορνικη Ι. Με κινητοποιηση φοιτητων ομως, μετα απο αποφαση του Συλλογου, τελικα το πηραν και οσοι ειχαν περασει Ηλ Ι και δηλωνων Ηλ ΙΙ ή και Ψηφιακα Ι, στη λογικη οτι το Spice χρησιμοποιειται και σε αυτα τα μαθηματα.
3) Συμφωνω και εχω και προτασεις. Οχι μονο για τα μαθηματα ως μοναδες, αλλα και για το Προγραμμα Σπουδων ως ολοτητα. Οταν ξεκινησει σοβαρη συζητηση επι του θεματος και ξεφυγουμε απο τα "ΟΥΓΚ, ΑΟΥΑΟΥ ΑΟΥ αναρχια ΛΑΛΑΛΑ ΟΥΑΑΑΑΑΑΑ ελευθεριακη εκπαιδευση ΜΠΟΥΓΚΟΥΜΠΟΥΓΚΟΥ" θα γραψω.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 17:27:21 pm
Όσο για τον Μάργαρη,έχοντας περάσει και τα 3 κυκλώματα,και μετά από 2-3 επισκέψεις στο γραφείο του και προσωπικές συζητήσεις,συνεχίζω να θεωρώ ότι είναι μαλάκας από τους λίγους κιόλας....

ΟΚ καλα κανεις, και μαγκια σου που το λες επωνυμα. Βεβαια, δεν καταλαβαινω τι σχεση μπορει να εχει αυτο με τη διδασκαλια και εξεταση των μαθηματων του. Εκτος αν θελεις να μας πεις οτι πρεπει να περναμε τους καθηγητες απο τεστ συμπεριφορας και "μαλακιοτητας" οταν τους εκλεγουμε. Μηπως να το κανουμε και για τους φοιτητες αυτο?
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #153 on: September 13, 2008, 02:46:34 am »

Quote from: nbourgis on September 12, 2008, 23:56:04 pm

Δηλαδη εσυ καταλαβες τι ηθελε να πει ο αφηγητης;  Shocked

Μονο εγω εχω προβλημα κατανοησης με μερικους εδω μεσα;  Cheesy
παντως αυτο που λεει ειναι αυτο που ειπωθηκε και πριν
με τη μορφη ενος "αστειου" παραμυθιου:
το πανεπιστημιο που εμφανιστηκε καποια στιγμη τυχαια
και ο ρολος του ειναι να μεταδιδει τη γνωση και το καλο στους ανθρωπους.
οι φοιτητες που ηταν παπαρες και τον επαιζαν.
οι καθηγητες που ειχαν τα ελαττωματακια τους αλλα ηταν συμπαθητικουλιδες
και καλοι(το κορυφαιο:Το φοιτητίνιο της σύγκρουσης,αρχίζει  να περιστρέφεται γύρω από το
καθηγητίνιο).
πιπες γενικα.
εσυ τι πιστευεις οτι λεει??

Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #154 on: September 13, 2008, 03:15:55 am »

Μικρή παρέμβαση, πιθανότατα με εξ' ίσου μικρή σημασία.

Η βάση της, ανύπαρκτης όπως την διαισθάνομαι, διαφοράς "πραγματικοτήτων" έγγυται στην ανικανότητα ανίχνευσης της "προέλευσης" της ιεραρχίας.

Όπως το αντιλήθφηκα εγώ, η λεγόμενη "δημιουργική" ιεραρχία είναι αυτή που γεννάται από την εύρυθμη και υγιή λειτουργία ενός συστήματος, στην περίπτωση μας, η "ιεράρχηση" των μονάδων του εκπαιδευτικού συστήματος σε λιγότερο ή περισσότερο μεταδοτικές/αποροφητικές, και η "απορριφθείσα" ιεραρχία είναι αυτή που γεννάται από τα γρανάζια του συστήματος από τα οποία μαχόμαστε να απαλλαγούμε.

Με πιο απλά λόγια, απορρίπτουμε τον "λιμνάζοντα" τρόπο ιεράρχησης, αυτό δεν σημαίνει ότι απορρίπτουμε την ιεράρχηση την ίδια.

Με λίγη καλή θέληση η συζήτηση έχει πολλά να δώσει, και οι εμπλεκόμενοι στην παραπάνω επισήμανση πιστεύω πως γνωρίζονται αρκετά καλά για να σταματήσουν να ενσωματώνουν πολιτικά υπόβαθρα στην συνδιαλλαγή.

Και μιας και είναι εξεταστική περίοδος, και κρατώντας κάπου στο οπίσθιο της κεφαλής μας ότι υπάρχει και το backspace, αν δεν έχετε χρόνο να απαντήσετε, κλείστε το το ρημάδι το reply. Θα γλιτώσει πολλούς από την βαρεμάρα και εσάς από την αμηχανία.



getting rid of an existence manifested as an intolerable one
Logged

pay close attention
rhum
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 269



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #155 on: September 13, 2008, 07:50:17 am »

@GodhatesusaII
respect για τις αποψεις σου και την υπομονη-επιμονη σου
Logged

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ...
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #156 on: September 13, 2008, 11:53:41 am »

Quote from: Alexkasgr on September 13, 2008, 02:36:12 am

Quote from: vag on September 12, 2008, 19:08:31 pm
ειναι δυνατον να μην το αντιλαμβανονται οι ιδιοι οι καθηγητες οτι υπαρχει προβλημα? πρεπει να το συζητησω ή να το φωναξω εγω πως ενα βιβλιο πρεπει να εχει νοηματικη συνεχεια?

Κι όμως, είναι δυνατόν! Μην υποτιμάτε την έννοια της ανάδρασης, είναι πολύ σημαντική! Όταν είσαι σε κάποιο πόστο, έχεις μια συγκεκριμένη οπτική γωνία θέασης των πραγμάτων και μπορεί να χάνεις μέρος της εικόνας. Αν μάλιστα δεν σου έχει πει κανένας ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά, λογικό είναι να μην βλέπεις το πρόβλημα.
Δε λέω ότι αυτό συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά δε νομίζω ότι τα προηγούμενα χρόνια είχε κάποια τόσο χαρακτηριστική αποτυχία το μάθημα (εκτός κι αν "ανεβάζουν" οι διδάσκοντες τους βαθμούς για να περάσει κάποιο αξιοπρεπές ποσοστό). Ακόμα φυσικά και να ξέρουν το πρόβλημα και να βαριούνται, δεν έχασε κανείς ποτέ τίποτα με μία συζήτηση.
Μπορεί την ευθύνη του μαθήματος να την έχει ο καθηγητής, αλλά η εκπαιδευτική διαδικασία είναι εκ φύσεως διαδραστική και ελλείψει ανάδρασης καθίσταται αναποτελεσματική...

Με ενα ερωτηματολογιο στην αρχη και ενα στο τελος της διδακτικης περιοδου ολα θα ειχαν λυθει.Η αληθεια ειναι οτι ο καθε καθηγητης που σεβεται το εργο του θα επρεπε να τον ενδιαφερει η αποψη των φοιτητων του για το μαθημα του.



Logged
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #157 on: September 13, 2008, 12:06:12 pm »

Quote from: nbourgis on September 13, 2008, 11:53:41 am

Με ενα ερωτηματολογιο στην αρχη και ενα στο τελος της διδακτικης περιοδου ολα θα ειχαν λυθει.Η αληθεια ειναι οτι ο καθε καθηγητης που σεβεται το εργο του θα επρεπε να τον ενδιαφερει η αποψη των φοιτητων του για το μαθημα του.


Αυτό άραγε δεν είναι αυτονόητο?
Logged
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #158 on: September 13, 2008, 12:17:00 pm »

Κατσε βρε ngine ακομα ειμαι φοιτητινιο.
Απαντησεις θα παρεις απο τα εξελιγμενα καθηγητινια.

 Grin

εδιτ:διορθωσα το η με το ι να μην μας κατηγορησουν και για αμαθεια.
« Last Edit: September 13, 2008, 12:19:26 pm by nbourgis » Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #159 on: September 13, 2008, 12:21:45 pm »

@aliakmwna

Δεν θέλω να δώσω (πάλι) διάσταση σε μια διαμάχη που θα καταντήσει σύγκριση μεγέθους πέους,απλώς κλείνοντας αυτό το "κεφάλαιο" θέλω να σκεφτείς το εξής:

Η διανομή του βιβλίου του spice σε 100 άτομα παραπάνω(γιατί οι άλλοι δεν θα πήγαιναν να το πάρουν) δεν κοστίζει στον Κοντολέοντα (ή σε κάθε κοντολέοντα) τίποτα,αφού δεν τα βγάζει από την τσέπη του

Τώρα όμως έχουμε να κάνουευ με κάτι διαφορετικό:

Την βελτίωση των συγγραμμάτων (που για τον καθηγητή ισοδυναμεί με πολλές ώρες εργασίας) ή διανομή ενός ξένου βιβλίου(αυτό όμως θίγει το εγώ και τον βεντετισμό πολλών καθηγητών),καθώς και την βελτίωση της οργάνωσης του μαθήματος...

Φαντάζομαι ότι όλοι καταλαβαίνουν πόσο πιο δύσκολο είναι αυτό(για όλους μας)....Από την μία εμείς που θα πρέπει να συνενοηθούμε για να βγάλουμε μια πρόταση πέρα από το ουγκα μπούγκα που λες(πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν πρεσβεύω,απλώς λέω ότι αν δεν υπάρξει μια γενικότερη ανατροπή των σχέσεων μέσα στο πανεπιστήμιο ο Χ καθηγητής που κάνει γαμάτο μάθημα και υδρώνει γι'αυτό θα αρχίσει να αισθάνεται μαλάκας βλέποντας τους άλλους να ξύνονται και -σχεδόν νομοτελειακά- μετά από κάποια χρόνια θα αρχίσει να ξύνεται και αυτός)

Και από την άλλη βέβαια ο Χατζόπουλος(και ο κάθε χατζόπουλος) θα πρέπει να "φτύσει αίμα" για να μαζέψει γνώμες φοιτητών οι οποίοι δεν πατάνε σε καμιά "κακή συνδικαλιστική μάζωξη",αλλά μόνο στο μάθημα,μετά πρέπει να σκεφτεί και να συζητήσειμε συναδέλφους αλλά και 1 on 1 με φοιτητές για αρκετή ώρα,να δει διεθνή βιβλιογραφία για το πως υπάρχει οργάνωση της ύλης κτλ κτλ κτλ

Το αν οι φοιτητές έχουν την διάθεση,αυτό είναι (μισο)δεδομένο,καθώς και 10 άτομα μπορούν να τρέξουν ένα τέτοιο πράμα(αν και όσο περισσότεροι είμαστε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε).

Έτσι το μπαλάκι πέφτει στον καθηγητή.....

Και για να μην συνεχίσουμε την αερολογία,προτείνω την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου(πρώτη μέρα μαθημάτων ουσιαστικά) να μαζευτούμε στις 12μμ να κάνουμε μια συζήτηση μεταξύ μας(να δούμε τι θα προτείνουμε στον Χατζόπουλο),και αφού τον βρούμε σε κανένα διάδρομο να κλείσουμε ένα ραντεβού να πάμε στο γραφείο του όποτε είναι διαθέσιμος...
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #160 on: September 13, 2008, 13:21:08 pm »

Quote from: Social_waste on September 12, 2008, 14:35:13 pm
Quote from: pandora on September 12, 2008, 13:05:30 pm
Αυτό που δε μας δίνει ο δάσκαλος σήμερα, αύριο δεν θα ξέρουμε πώς να το ζητήσουμε απ' τον εργοδότη και πάει λέγοντας.
αρα το συστημα διδασκαλιας ειναι η αποτετοια του εκεινου?

 Huh

δεν κατάλαβα κάν τι ρωτάς για να σου απαντήσω.
Έτσι όπως το βλέπω, μπορώ να απαντήσω μονολεκτικά: "όχι".



@Godhatesusall

Η σχέση πομπού - δέκτη αντικαθιστά την αλληλεπίδραση, όταν η δεύτερη είναι προβληματικη, απ' ότι κατάλαβα συμφωνούμε σ' αυτό. Από κεί και πέρα είναι λογικό και επόμενο σε μια σχέση αλληλεπίδρασης ο ένας να δίνει πιό πολλά απ΄τον άλλο, συγκεκριμένα γνώση πχ ο καθηγητής στο μαθητή. Παρόλα αυτά η γνώση από μόνη της δεν έχει σχέση με την μεταδοτικότητα ούτε με το δασκαλίκι. Εκεί υπεισέρχεται η ανάγκη της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.


Σε αντίθεση με σένα, δεν πιστεύω ότι καθηγητές και φοιτητές είναι φύσει ή θέσει αντίπαλα στρατόπεδα ή αντικρουόμενες τάξεις. Ο πρύτανης πάλι, που η θέση του έχει σχέση με τη διοικηση και όχι με τη διδασκαλία, είναι άλλο θέμα.
Και επειδή ρώτησες αν μιλάω σαν ίσος προς ίσο, ναι, έτσι θα του μιλούσα και του Πρυτανη και του καθηγητή. Αν και δάσκαλο ή καθηγητή μου δεν έχω "βρίσει" ή "κλειδώσει" ποτέ, και πιθανότατα ούτε θα το κάνω, αν είχα ποτέ να πώ κάτι σοβαρό και ουσιώδες θα το έλεγα σαν ίσος προς ίσο.

edit// είναι θέσει αντίπαλες ομάδες όταν υπεισέρχεται ο οικονομικός παράγοντας, και οχι λόγω της δουλειάς που καλούνται να κάνουν.



« Last Edit: September 13, 2008, 13:35:24 pm by pandora » Logged
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #161 on: September 13, 2008, 13:38:45 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 13, 2008, 12:21:45 pm

Και για να μην συνεχίσουμε την αερολογία,προτείνω την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου(πρώτη μέρα μαθημάτων ουσιαστικά) να μαζευτούμε στις 12μμ να κάνουμε μια συζήτηση μεταξύ μας(να δούμε τι θα προτείνουμε στον Χατζόπουλο),και αφού τον βρούμε σε κανένα διάδρομο να κλείσουμε ένα ραντεβού να πάμε στο γραφείο του όποτε είναι διαθέσιμος...


Μέσα.. άντε να μαζευόμαστε.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #162 on: September 13, 2008, 15:54:30 pm »

@Godhatesusall:

Περι συγγραφων και συγγραφεων απαντησε πιο πανω ο Δημακης, μπες στον κοπο να τα ξαναδιαβασεις.

Τη μια μας λες για ελευθεριακη παιδεια, καταργηση των ρολων πομπου-δεκτη, μπλα-μπλα, την αλλη λες πως τα κινηματα που γεννιουνται στο Πανεπιστημιο νομοτελειακα πεθαινουν εκει. Ποιος λοιπον θα πραγματωσει την "ελευθεριακη παιδεια" και ολα αυτα τα αναρχοομορφα οταν την ιδια κιολας στιγμη δεχεσαι οτι "προοδευτικο κινημα δεν μπορει να ξεσπασει στο Πανεπιστημιο" ενω αποκλειεις απο καθε μορφη συνεργασιας και την αντιπαλη πλευρα των καθηγητων! Οι φοιτητες "φυσει ανικανοι" να ριζοσπαστικοποιηθουν, οι καθηγητες "φυσει ταξικοι αντιπαλοι"...... Ωραια, ποιος και πώς?

Επαναλαμβανω για πολλοστη φορα τη θεση μου, οσο δυσαρεστος κι αν γινομαι: Για μενα αναγκαια συνθηκη για να αρχισεις εστω και να σκεφτεσαι οτιδηποτε απο ολα αυτα ειναι να εισαι σε θεση να γνωριζεις την κατασταση στην οποια βρισκεσαι. Κοινως, να εχεις γνωση της γνωσης αλλα και της αγνοιας σου. Κρινεις οτι αυτο υφισταται σε ικανοποιητικο επιπεδο?

Ερωτηματα που θα ηθελα να μου απαντησεις: Ποιος καθοριζει τα "ορια" σε ενα μαθημα, δηλαδη πού αρχιζει και πού τελειωνει η καλυψη του αντικειμενου στο κομματι της διδασκαλιας, με τι τροπο καλυπτεται, με τι μεθοδο οι διδασκομενοι αφομοιωνουν τη γνωση, και εν τελει ποιος και πώς αποφασιζει ποτε ο φοιτητης "αξιζει" να "περασει" το μαθημα, και κατ' επεκταση να παρει το πτυχιο.
Θελω ομως απαντησεις ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ, και οχι θεωριες περι.. ελευθεριακης παιδειας!
Ποιος για παραδειγμα θα αξιολογησει ενα βιβλιο για το κατα ποσον ειναι αρκετο και με τι κριτηρια? (και "αρκετο" για τι πραγμα?)

(Περιμενω τον πρωτο κρετινο, λειτουργικα αναλφαβητο που απ' αυτο θα καταλαβει οτι θεωρω τον καθηγητη αυθεντια και του αναγνωριζω την απολυτη ελευθερια και δυνατοτητα να ειναι κριτης επι των παντων να του κερασω λουκουμακι)

Λιγα μηνυματα πιο πανω εγραψες "δεν ειναι δουλεια του φοιτητη να δειχνει στον καθηγητη πώς να κανει το μαθημα του" (σοβαρα? στην ελευθεριακη παιδεια δηλαδη δεν θα γινεται αυτο?... μπερδευτηκα τωρα!) και τωρα μολις γραφεις οτι πρεπει "να συζητησει και 1-1 με φοιτητες για αρκετη ωρα..."

Για του λογου το αληθες:
<<Δεν μπορούμε να καταλογίζουμε (αρχικά) ευθύνες και στους φοιτητές που δεν του μιλάνε γιατί στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι και η δουλειά τους να κάθονται να κάνουν 10ωρες κουβέντες με τον καθέναν για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα...>>
<< μετά πρέπει να σκεφτεί και να συζητήσειμε συναδέλφους αλλά και 1 on 1 με φοιτητές για αρκετή ώρα>>

Καπου σε χανω...

Επανερχομαι και επιμενω στο πιο σημαντικο, για μενα, προβλημα:

Γιατι καθε φορα που σημειωνεται αποτυχια σε καποιο μαθημα, το ΠΡΩΤΟ πραγμα που βλεπεις να γραφεται ειναι η χυδαια αμφισβητηση των γνωσεων, των ικανοτητων, της ορεξης (συμπληρωνω: και τελικα της προσωπικοτητας) του εκαστοτε διδασκοντα?
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #163 on: September 13, 2008, 16:39:16 pm »

Γιατί προφανώς όταν σημειώνεται αποτυχία της τάξης του 90% δεν είναι δυνατόν όλοι αυτοί οι φοιτητές να είναι ηλίθιοι, άχρηστοι, ανίκανοι και τεμπέληδες. Ή μάλλον δυνατόν είναι, αλλά είναι εξαιρετικά απίθανο δεδομένου ότι τα άτομα που πέρασαν εδώ πρέπει να έγραψαν - αν όχι άριστα - τουλάχιστον αξιοπρεπώς στα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης Γ' Λυκείου. Τι διάολο δηλαδή, χάζεψαν ή μεταμορφώθηκαν σε τεμπέληδες; Άρα κάτι άλλο φταίει.

Quote from: aliakmwn on September 13, 2008, 15:54:30 pm
Λιγα μηνυματα πιο πανω εγραψες "δεν ειναι δουλεια του φοιτητη να δειχνει στον καθηγητη πώς να κανει το μαθημα του" (σοβαρα? στην ελευθεριακη παιδεια δηλαδη δεν θα γινεται αυτο?... μπερδευτηκα τωρα!) και τωρα μολις γραφεις οτι πρεπει "να συζητησει και 1-1 με φοιτητες για αρκετη ωρα..."

Για του λογου το αληθες:
<<Δεν μπορούμε να καταλογίζουμε (αρχικά) ευθύνες και στους φοιτητές που δεν του μιλάνε γιατί στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι και η δουλειά τους να κάθονται να κάνουν 10ωρες κουβέντες με τον καθέναν για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα...>>
<< μετά πρέπει να σκεφτεί και να συζητήσειμε συναδέλφους αλλά και 1 on 1 με φοιτητές για αρκετή ώρα>>

Καπου σε χανω...

Λειτουργικός αναλφαβητισμός;

Δε μπορούμε να καταλογίζουμε αρχικά ευθύνες στους φοιτητές, γιατί δεν είναι αυτοί που έχουν την οργανωτική ευθύνη του κάθε μαθήματος.

Δευτερευόντως αν κάτι δεν πάει καλά οι φοιτητές οφείλουν μέσα από την αυτονόητη, αλλά και φυσιολογικά πιο περιορισμένη, ενασχόλησή τους (η οποία έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθεια του καθηγητή, και όχι να την υποκαταστήσει) να κινηθούν ώστε να το διορθώσουν. Δηλαδή σε πρώτη φάση όταν κάτι πάει στραβά δε φταίνε οι φοιτητές, γιατί αυτοί δε συνειδητοποιούν αμέσως τι φταίει (ο καθένας υποθέτει πρώτα ότι δεν έχει διαβάσει σωστά, και όχι ότι κάτι άλλο πάει στραβά), ούτε μπορούσαν να το προβλέψουν, καθώς δεν έχουν οργανώσει αυτοί το μάθημα. Από εκεί και πέρα ναι, οφείλουμε να το λέμε στον καθηγητή όταν καταλάβουμε ότι κάτι δεν είναι σωστό, ή ακόμα και σε οποιαδήποτε περίπτωση χρειάζεται ανάδραση (όχι κατ'ανάγκην κακή). Ωστόσο είναι φυσιολογικό όλη αυτή η δραστηριότητα των φοιτητών να είναι πιο περιορισμένη για λόγους άγνοιας του αντικειμένου (άρα απουσία εναλλακτικής πρότασης), έλλειψης χρόνου (για μας αυτή η ενασχόληση είναι πάρεργο, δεν είναι η δουλειά μας, ο καθηγητής πληρώνεται γι'αυτό), μη συνειδητοποίησης της κατάστασης μέχρι να τραβήξει χρόνια κλπ. Ο καθηγητής έχει τη γνώση, την εμπειρία, τη βιβλιογραφία, πρόσβαση στη συνολική εικόνα - και επιπλέον είναι και τυπικά δική του ευθύνη.

Κατάλαβες τώρα ή να κάνω και κακά;

Επειδή βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με κατάσταση που διαιωνίζεται, εδώ μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς ότι "καλά τι κάνατε τόσα χρόνια". Όμως μάλλον αυτό που φταίει είναι ότι οι φοιτητές δεν έχουν βρει ακόμα τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να πετύχουν αυτό που θέλουνε, και όχι ότι αδιαφορούνε.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #164 on: September 13, 2008, 16:43:49 pm »


@aliakmwn και Nessa NetMonster

Τελικά θα έρθετε.. "Δευτέρα 6 Οκτωβρίου(πρώτη μέρα μαθημάτων ουσιαστικά) να μαζευτούμε στις 12μμ" ?
Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...