• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:22:58 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:22:58 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 25
Guests: 119
Total: 144
Giorgos2222
PANKRAV
Katarameno
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
tinidou
mavropan
Anastasiam
george14
ismini.h
vastridam
akoil
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28530 times)
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #135 on: September 12, 2008, 17:55:36 pm »

Quote from: anonymous-root on September 12, 2008, 17:44:38 pm
και μετά απορούμε γιατί δεν πάει αυτή η χώρα μπροστά.

Εχεις πολυ πλακα Λαζαρε.
Χωρις να αναφερομαι συγκεκριμενα, η χωρα δεν παει μπροστα γιατι καποιοι δεν κανουν καλα τη δουλεια τους.Δεν ειναι δουλεια του φοιτητη να λεει στον καθηγητη ποιο ειναι το καλυτερο συγγραμμα, πως πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο διδασκαλιας του,πως πρεπει να συμπεριφερεται κτλ κτλ.Αν εχουν φτασει οι φοιτητες σε αυτο το σημειο παει να πει πως υπαρχει προβλημα.Και οι καημενοι οι φοιτητες καλουνται να παρουν πρωτοβουλιες ωστε να διορθωθουν καποια στραβα.

Το τοπικ απο την αλλη αναδεικνυει οτι και συνοχη δεν υπαρχει μεταξυ των φοιτητων σε πολλα θεματα αλλα και πως δεν ξερουν να ζητανε κατι που δικαιωματικα τους ανηκει.

Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #136 on: September 12, 2008, 18:00:13 pm »

Πολλές μαλακίες έχουν γραφτεί εδώ μέσα.

Όχι δε φταίνε οι φοιτητές που κόβονται Ηλεκτρονική 1.

Όχι δε φταίνε οι φοιτητές που δεν έχουν καταλάβει τα βασικά.

Όχι δε φταίνε οι φοιτητές που δε γίνεται σωστά το μάθημα.

Όχι δε φταίνε οι φοιτητές που περνάνε τις Ηλεκτρονικές παπαγαλίζοντας παλιά θέματα και μαθαίνοντας έτοιμες "συνταγές".


Και χωρίς να έχω παρακολουθήσει μάθημα του Χατζόπουλου, σας λέω ότι δε φταίει αυτό... γιατί φταίει πρώτα κάτι άλλο.

Η βάση όλων είναι το βιβλίο. Και το βιβλίο είναι εντελώς ακατάλληλο για την κατανόηση του μαθήματος. Κάτι που ισχύει και στις τρεις Ηλεκτρονικές.

Αυτό είναι που πρέπει να ζητήσουμε να αλλάξει.

Συζήτηση με Χατζόπουλο - διαμαρτυρία σε Κοντολέοντα (αφού όπως λέτε δεν είναι συνεννοήσιμος) με αυτή τη βάση. Ας το προγραμματίσουμε να το κάνουμε. Πάμε πχ Δευτέρα 6 Οκτωβρίου που θα έχει τελειώσει η εξεταστική και τους λέμε το και το - έχουμε εδώ ένα-δυο καλά βιβλία που θέλουμε να μας μοιράζονται στα πλαίσια των μαθημάτων Ηλεκτρονικής. Αν ανακατευτούν αρκετά άτομα, σίγουρα κάτι θα γίνει.

Τώρα όλα τα άλλα είναι αερολογίες... αλλά μια και τα πιάσαμε:

Ποιος φταίει; Φυσικά και φταίνε οι καθηγητές γιατί αυτοί υποτίθεται ότι έχουν τα προσόντα να εκτιμήσουν πώς πρέπει να διδάσκεται ένα μάθημα - αυτοί έχουν την ευθύνη να οργανώσουν τον τρόπο διδασκαλίας, όχι οι φοιτητές! Οι φοιτητές έχουν βέβαια την υποχρέωση να ασκούν έλεγχο από τη δική τους θέση, να έχουν λόγο και προτάσεις, αλλά δεν έχουν την οργανωτική ευθύνη - δεν είναι δυνατόν να την έχουν! Η συμμετοχή των φοιτητών είναι εκ των πραγμάτων διαφορετικού τύπου. (Αυτά περί "δουλειάς μας" και "δουλειάς τους".)

Θέλουμε καθηγητική εξουσία ή δε θέλουμε; Όχι, δε θέλουμε καθηγητική εξουσία - θέλουμε καθηγητικό κύρος. Και για να υπάρξει πραγματικό κύρος πρέπει να εξαφανιστεί η εξουσία. Αυτό σημαίνει ότι θεσμοί όπως οι απουσίες και οι τιμωρίες δεν έχουν καμία θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα καμιάς βαθμίδας. Τώρα την "ιεραρχία" την ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει... πάντως σε μια ομάδα ατόμων πάντα αυτός που έχει περισσότερες γνώσεις θα διαθέτει κάποιο κύρος (και τις περισσότερες φορές θα βρίσκεται να παίζει ηγετικό ρόλο σε αποφάσεις που άπτονται του αντικειμένου του). Εξουσιαστικές δομές να μην υπάρχουν και καλά είμαστε.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #137 on: September 12, 2008, 18:15:17 pm »

@Godhateusall:


Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm
Αν όμως παραδεχτούμε ότι οι καθηγητές ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ(ή ακόμα χειρότερα:Δεν θέλουν) να κάνουν το μάθημα τους πιο σύγχρονο,ευχάριστο κτλ κτλ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ μπορούμε να καταλογίσουμε ευθύνες στους φοιτητές λέγοντας:"Κοιτάξτε να δείτε παιδιά,ο τάδε καθηγητής μας έχει γραμμένους,πρέπει να του τρίξουμε λίγο τα δόντια ώστε να αναγκαστεί να μας ακούσει...."


πάλι με επαληθεύεις.
Πας με το σκεπτικό ότι ο άλλος δε θέλει να σε ακούσει.

Τώρα για το βρίσιμο δεν είπα κάτι τέτοιο, αν όντως έχεις συζητήσει με τον καθηγητή και σε έγραψε, ναι έχεις δίκιο. Το ποστ μου όμως δεν το ανακαλώ διότι υπάρχουν αρκετοί που σκεφτονται όπως περιέγραψα.

υπόψιν, δε συνηθίζω να φοράω παρωπίδες.


Quote from: nbourgis on September 12, 2008, 17:55:36 pm
Quote from: anonymous-root on September 12, 2008, 17:44:38 pm
και μετά απορούμε γιατί δεν πάει αυτή η χώρα μπροστά.

Εχεις πολυ πλακα Λαζαρε.
Χωρις να αναφερομαι συγκεκριμενα, η χωρα δεν παει μπροστα γιατι καποιοι δεν κανουν καλα τη δουλεια τους.Δεν ειναι δουλεια του φοιτητη να λεει στον καθηγητη ποιο ειναι το καλυτερο συγγραμμα, πως πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο διδασκαλιας του,πως πρεπει να συμπεριφερεται κτλ κτλ.Αν εχουν φτασει οι φοιτητες σε αυτο το σημειο παει να πει πως υπαρχει προβλημα.Και οι καημενοι οι φοιτητες καλουνται να παρουν πρωτοβουλιες ωστε να διορθωθουν καποια στραβα.

Το τοπικ απο την αλλη αναδεικνυει οτι και συνοχη δεν υπαρχει μεταξυ των φοιτητων σε πολλα θεματα αλλα και πως δεν ξερουν να ζητανε κατι που δικαιωματικα τους ανηκει.

ο αλογοτρόμπας βγάζει ένα νομοσχέδιο προς ψήφιση που είναι εκτός πραγματικότητας.
Δεν είναι δουλειά των άλλων να του πούνε κόψε ρε μεγάλε, τι μαλακίες είναι αυτές;

Ο καθηγητής βγάζει ένα σύγραμμα που για αυτόν είναι το καλύτερο.
Δεν είναι δουλειά του φοιτητή να του πει ότι το σύγραμμα είναι άθλιο;
όταν υπάρχει πρόβλημα, προσπαθείς να το λύσεις, είτε φταις, είτε όχι, εφόσον σε επηρεάζει.

Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #138 on: September 12, 2008, 18:21:09 pm »

Ο Αλογοσκούφης δεν έχει καμιά δουλειά να μας κυβερνάει, ενώ ο καθηγητής πρέπει να μας διδάξει...

Κατά τα άλλα, άλλο λέει ο Godhatesusall, άλλο κατάλαβες εσύ και εξανίστασαι...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #139 on: September 12, 2008, 18:23:43 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on September 12, 2008, 18:21:09 pm
Ο Αλογοσκούφης δεν έχει καμιά δουλειά να μας κυβερνάει, ενώ ο καθηγητής πρέπει να μας διδάξει...

Κατά τα άλλα, άλλο λέει ο Godhatesusall, άλλο κατάλαβες εσύ και εξανίστασαι...


ψηφισμένος υπουργός δεν είναι;

αφού δε συννενοούμαστε...
Logged
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #140 on: September 12, 2008, 18:26:17 pm »

Quote from: anonymous-root on September 12, 2008, 18:15:17 pm

Quote from: nbourgis on September 12, 2008, 17:55:36 pm
Quote from: anonymous-root on September 12, 2008, 17:44:38 pm
και μετά απορούμε γιατί δεν πάει αυτή η χώρα μπροστά.

Εχεις πολυ πλακα Λαζαρε.
Χωρις να αναφερομαι συγκεκριμενα, η χωρα δεν παει μπροστα γιατι καποιοι δεν κανουν καλα τη δουλεια τους.Δεν ειναι δουλεια του φοιτητη να λεει στον καθηγητη ποιο ειναι το καλυτερο συγγραμμα, πως πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο διδασκαλιας του,πως πρεπει να συμπεριφερεται κτλ κτλ.Αν εχουν φτασει οι φοιτητες σε αυτο το σημειο παει να πει πως υπαρχει προβλημα.Και οι καημενοι οι φοιτητες καλουνται να παρουν πρωτοβουλιες ωστε να διορθωθουν καποια στραβα.

Το τοπικ απο την αλλη αναδεικνυει οτι και συνοχη δεν υπαρχει μεταξυ των φοιτητων σε πολλα θεματα αλλα και πως δεν ξερουν να ζητανε κατι που δικαιωματικα τους ανηκει.

ο αλογοτρόμπας βγάζει ένα νομοσχέδιο προς ψήφιση που είναι εκτός πραγματικότητας.
Δεν είναι δουλειά των άλλων να του πούνε κόψε ρε μεγάλε, τι μαλακίες είναι αυτές;

Ο καθηγητής βγάζει ένα σύγραμμα που για αυτόν είναι το καλύτερο.
Δεν είναι δουλειά του φοιτητή να του πει ότι το σύγραμμα είναι άθλιο;
όταν υπάρχει πρόβλημα, προσπαθείς να το λύσεις, είτε φταις, είτε όχι, εφόσον σε επηρεάζει.


Μην τα μπερδευεις.
O Horseface θελει απο αναγκη να σου παρει λεφτα.Ξερει πολυ καλα τι κανει.
Ο καθηγητης διδασκει αρα ειναι τεχνη εκτος απο λειτουργημα αυτο που κανει.Και εναν ζωγραφο δεν του λενε πως να ζωγραφιζει.Ελεος.

Δεν διαφωνουμε οτι στο τελος το μπαλακι παει στον φοιτητη.
Εγω επισημαινω ποιος ειναι υπευθυνος.


Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #141 on: September 12, 2008, 18:30:13 pm »

Δεν θα πεις πως ζωγραφίζει ο ζωγράφος, αλλά μπορείς να κανεις κριτική στο έργο του.
Logged
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #142 on: September 12, 2008, 18:34:16 pm »


Συνεννοηση μπουζουκι. Grin

Ναι ασκεις κριτική φυσικα.
Αλλα αμα ειναι μαπα ο πινακας δεν φταιει το κοινο.
Αν και υπαρχουν διαφορετικα γουστα και μπορει σε καποιους να αρεσει ο πινακας.

 Grin
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #143 on: September 12, 2008, 18:38:10 pm »

Ας το θέσω αλλιώς:

δε αρέσει κάτι σε ένα μάθημα.
πάμε πιάνουμε τον καθηγητή 5-10 άτομα, μια επιτροπή να μιλήσουμε ήρεμα.
αν είναι αδιάλλακτος κατεβαίνει ένα έγγραφο στη Γ.Σ.

αλλά χωρίς να γίνει αυτό, μην έρχομαστε στο φόρουμ να λέμε ότι για όλα φταίνει οι καθηγητές, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ άλλο παρά να  πάμε με παράσταση διαμαρτυρίας κτλ κτλ κτλ.


οκ τώρα;
Logged
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #144 on: September 12, 2008, 18:49:45 pm »


Παίδες σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει και μία κοινή λογική.. ένα σημείο αναφοράς... Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει.. και το γεγονός αυτό δικαιολογεί την ύπαρξη των προβλημάτων.
Logged
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5817


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #145 on: September 12, 2008, 19:08:31 pm »

 Shocked
βασικα λιγο ακομα και θα νιωσω τυψεις.
για οτι παει στραβα σ αυτη τη σχολη.

δηλαδη δεν αντιλαμβανεστε το λαθος στον παραπανω συλλογισμο? και την υποκρισια..

ειναι δυνατον να μην το αντιλαμβανονται οι ιδιοι οι καθηγητες οτι υπαρχει προβλημα? πρεπει να το συζητησω ή να το φωναξω εγω πως ενα βιβλιο πρεπει να εχει νοηματικη συνεχεια?
πως ο καθηγητης οπως και ο φοιτητης οφειλει να ερχεται στο μαθημα?
μιλαμε για στοιχειωδη πραγματα.

δε λεω η παρεμβαση και η "συζητηση" πλεον, οπως λετε, μοιαζει αναγκαια.
ομως ρε παιδια, πως να το κανουμε, ειναι και το εσχατο.. οχι το αυτονοητο..
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #146 on: September 12, 2008, 22:07:47 pm »

-----Original Message-----
From: electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr [mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Konstantinos Zygogiannis
Sent: Friday, September 12, 2008 9:08 PM
To: electroauth@faedrion.ee.auth.gr
Subject: [Electroauth] Ανομοιογενές?χμμ...

Και τώρα η πραγματική επιστήμη!(έτσι,για να μη χάσουμε το αίσθημα των ημερών):

Πριν πολλά,πολλά(πολλαααα) χρόνια έγινε μια μεγάλη έκρηξη,εκείνη της 
συσσωρευμένης γνώσης.

Υπήρχαν εκείνη την εποχή κάποια ατομικά σωμάτια,των οποίων οι 
ιδιότητες συμβάδιζαν,απέρρεαν αλλά
και εξηγούνταν χάριν της πρώτης μεγάλης ύπαρξης-έννοιας που αντίκρισε 
ο "σύγχρονος" κόσμος μας:
της επονομαζόμενης "μόρφωσης".(μεγάλη μορφή που λέμε!)
Ας τα ονομάσουμε καθηγητίνια.

Υπήρχαν παράλληλα και κάποια άλλα σωματίδια,λιγότερο εξελιγμένα από τα 
καθηγητίνια,
με κινήσεις αρκετά πιο κατανοητές και σταθερές,όπως μέγιστη αδράνεια 
και  μηδενική ορμή,
  και  των οποίων οι ιδιότητες βασίζονταν  στους πιο απλούς νόμους της 
έμβιας φύσης:μαμ,καφέ
και νανι( το άλλο δε το λέω,τα σωματίδια δεν πάνε τουαλέτα!ελεος!)
Ας τα ονομάσουμε φοιτητίνια.

Μέχρι εκείνον τον καιρό,οι δυο αυτές υπάρξεις θεωρούνταν ξεχωριστές 
και αυτόνομες,
με δικές τους πρωτοβουλίες η κάθε μια και δικά τους σχέδια για το πως 
θα προσεγγίσουν
τη "θέωση",ή τέλος πάντων την ύψιστη μορφή που είχε ο καθένας κατά νου.
Επιπρόσθετα,κατοικούσαν σε διαφορετικές διαστάσεις του κόσμου
οπότε και η κάθε μία (κοινωνική?)δομή αγνοούσε την άλλη.
Τα καθηγητίνια στοιβάζονταν στον άξονα των ψ,το ένα πάνω στο άλλο,
στηριζόμενα και βασιζόμενα στην ιδιότητα"είμαι ψηλότερα,είμαι 
καλύτερα(και είμαι και  ο (πιο) καλύτερος!)"
ενώ τα φοιτητίνια αραδιάζονταν στον κόσμο των χ , εφαρμόζοντας την 
αρχή της ήσσονος προσπάθειας για μετακίνηση
και της τάσης να καταλαμβάνουν τον μέγιστο δυνατό χώρο για άπλωμα...
(ο ΚΟΣΜΟΣ τότε είχε μόνο θετικά μέρη,μην μπερδευτεί κανεις...)

Σε κάποια (καλή!)φάση της ιστορίας όμως,ένα φοιτητίνιο,το πιο κοντινό 
στον χώρο που
ενώνονταν οι δύο διαστάσεις,το σημείο 0,ξέφυγε από την πλευρά που 
κοιμότανε και κουτούλησε πάνω σε ένα
αφηρημένο καθηγητίνιο(το οποίο έκοβε βόλτες αφηρημένο)κανείς δεν ξέρει 
πως και γιατί(ακόμη δηλαδή...).
Το σίγουρο είναι ότι παράχθηκε φως και μια καινούρια διάσταση,ο χρόνος!
Οπότε και από αυτή τη στιγμή,αρχίζει το αληθινό πανηγύρι:
Επέρχεται η αλληλο-αντίληψη της αλληλο-ύπαρξης,λόγω της καθαρής απο το 
σκότος,πλέον,ατμόσφαιρας.
Το φοιτητίνιο της σύγκρουσης,αρχίζει  να περιστρέφεται γύρω από το 
καθηγητίνιο,
με όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα,με αποτέλεσμα να αρχίσουν και τα δυο να 
ανεβαίνουν την κλίμακα του ψ.
Χαρά το καθηγητίνιο,γίνεται πιο σημαντικό!Χαρά όμως και το 
φοιτητίνιο,βλέπει και κατανοεί
περισσότερα πράματα από ποτέ!
Τα βαριεστημένα φοιτητίνια,βλέποντας τη χάρη και την ευλυγισία του 
περιστρέφοντος συστήματος,θαμπώθηκαν!.
Αρχίζουν να τσουβαλιάζονται όλα γύρω από το σημείο G,εε 0 εννοώ(με 
παρέσυρε ο Ασκητής...)
θέλοντας να το μιμηθούν(ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ενώ τα άλλα,κατανοώντας πως ένα 
τέτοια σύστημα μπορεί να τους
προσδώσει μεγαλύτερα αίγλη,και καλύτερη θέα,φυσικά,πρόθυμα πάνε να τα 
συναντήσουν!

Οι σοφοί εκείνης της εποχής ,είδαν το φαινόμενο,εντυπωσιάστηκαν,και 
άρχισαν να το μελετούν!
Όμως δεν μπορούσαν να εξηγήσουν,πως γινόταν και με την πάροδο του 
χρόνου,τα μεν
φοιτητίνια παρά τις απλοϊκές τους ιδιότητες,να μπορούν να εξελιχθούν 
σε καθηγητίνια,
ενώ τα τελευταία,λάμποντας όλο και πιο πολύ εν τη παρουσία των 
"μικρών" έφταναν σε ένα σημείο κορύφωσης,
έπειτα γίνονταν άσπρα,συρρικνώνονταν(άσπροι νάνοι ένα πραμα) και 
έπεφταν...(στο κενό?...)
Κάτι τους έλειπε,κάτι για να συμπληρώσει το κενό στη σκέψη και στην 
αρμονία της φύσης,που θα εξόριζε μια για πάντα τις αντιθέσεις!
Ένα υπερσωματίδιο!
Τότε λοιπόν πετάχτηκε ο Άνθιμος Γαζής και πρότεινε αυτό που σε όλους 
έγινε έπειτα γνωστό ως:(τατατατα)

Πανεπιστημόνιο(ν)!                                        (όντως 
υπήρξε ως όρος...)
(κλίνεται όπως το μποζόνιο(ν)!)

κοινώς,πτου κακά!(η τουαλέτα που μας έλειπε παραπάνω...)

σ.τ.Α.(ΦΗΓΗΤΗ) : το σημείο 0 μου φέρνει λίγο σε ελλάδα,αν το καλοσκεφτούμε?

Απο Μ.Ε.Λ.: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ : (το) ουσ.  (Κ πανεπιστήμιον) ανώτατο 
εκπαιδευτικό ίδρυμα διδασκαλίας των διαφόρων επιστημών | το κτίριο του 
ιδρύματος αυτού καθώς και το σύνολο των διδασκόντων και διδασκομένων

Άντε να προσδιορίσεις τώρα την έννοια σύνολο!χαχα!
Όπως και 'να χει,όσες αντιθέσεις ή και συμπορεύσεις  έχουμε
με τους καθηγητές,είναι θεμιτό και αναγκαίο,γόνιμα είναι και τα δυο.
Όμως για να υπάρξει αντίδραση,πρέπει πρώτα να αναμιχθούν τα υλικά και 
ύστερα το
συζητάμε για τις ποσότητες.Εκτός αν μας τρομάζει το μπαμ.
Το σημείο 0 είναι πάντα ένα καλό σημείο για εκκίνηση.
Ας κινήσουμε λοιπόν...
(με αντιμετάθεση <<ας νικήσουμε>>...?)

Συγνώμη για το σπαμ,το πολύ cern είχε μαυρες τρυπες  τελικα αλλα μόνο 
στις σκέψεις...




Electroauth mailing list
Electroauth@faedrion.ee.auth.gr
https://faedrion.ee.auth.gr/mailman/listinfo/electroauth
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #147 on: September 12, 2008, 22:27:51 pm »

πλάκα έχει, αλλά νομίζω λέγεται (όπως άλλωστε αναγράφεται στο τέλος) σπαμ
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #148 on: September 12, 2008, 23:36:53 pm »

Η κλασσική ηλίθια αντίληψη... οι μαλάκες οι φοιτητές που αυτό, οι για-τον-πούτσο φοιτητές που εκείνο.. μαμ καφέ και νάνι..
Μάλιστα.
Εντάξει δεν εκπλήσσομαι...
Logged
nbourgis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #149 on: September 12, 2008, 23:56:04 pm »


Δηλαδη εσυ καταλαβες τι ηθελε να πει ο αφηγητης;  Shocked

Μονο εγω εχω προβλημα κατανοησης με μερικους εδω μεσα;  Cheesy
Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...