• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 11:17:03 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 11:17:03 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426681
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 52
Guests: 73
Total: 125
themis01
chriskazakos
chrisbetas
jojos
Dimos Bachlas
tsaliki
nataliakara
mpizos
Mr White
Poli
stloukas
pipitsenko
anastasis_sid
vagk
Nekt
PeriklisL
okatapo
whatdoesthefoxsay
paristetos
ioannisfa
satsok
Νικη
glavdakis
smoul
Saint_GR
vasilis saitis
Sanaia
dkoukn
TheBadSalesman
Tasaris
ThanosTheTT
George_RT
stergios03
GrillOG
Roidos
A-TheITGuy
Petross
mmikelo
Toaoutplasedakitoubiseswa
ggougous
fpapat
statiris
Vassoula
soph553
axilleas
dimpanas
ansia
domb765
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28627 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #105 on: September 12, 2008, 02:50:50 am »

Quote from: nbourgis on September 12, 2008, 02:11:32 am

Στις υποδομες η αναδραση δουλευει.
Οι νοοτροπιες ομως δεν αλλαζουν και δεν θα αλλαξουν.


αλλάζουν κι οι νοοτροπίες. παλιά ήταν χειρότερα. δεν έχεις δει ταινία του νικου νικολαιδη? Tongue
Logged

It's alright
ant0n1os_
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 74

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #106 on: September 12, 2008, 10:33:36 am »

Μου θυμίζει όταν είχαμε πάει στον Κοντολέοντα για βελτίωση της Ηλεκτρονικής II. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο κύριος "εγώ έφερα την ηλεκτρονική στην Ελλάδα" θεωρούσε ότι το βιβλίο του γράφτηκε με το χέρι του απλά να είναι η επέκταση του χεριού του θεού. Tongue Ελπίζω να μπορέσουμε να αλλάξουμε κάτι στο μάθημα πάντως. Για οποιαδήποτε μαζική παράσταση ή σχετικό, είμαι μέσα.

Υ.Γ.: Το ξέρατε ότι το Χριστινάκι ήθελε να πάει σε βάπτιση και επειδή ήθελε να είναι μαυρισμένα τα πόδια της πήγε και έκανε σολάριουμ; Αλλά δεν της βγήκε καλό της καημένης και ήταν ανομοιόμορφο το μαύρισμα... Δεν το ξέρατε; Εμ, είδατε για να μην κάθεστε μπροστά μπροστά στην αίθουσα 5 κατά την εξέταση της Ηλεκτρονικής I και να μην την έχετε επιτηρήτρια; Τι αυτό που είπα είναι άχρηστη πληροφορία; Την ώρα της εξέτασης να δεις τι άχρηστη πληροφορία ήταν!
Logged
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #107 on: September 12, 2008, 11:48:25 am »

Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 13:05:43 pm
5 σελίδες και 63 ποστς
γκρίνιας, παραπόνων, κατηγοριών
και όταν έφτασε η ώρα για το δια ταύτα
σιωπή....

Ραντεβού λοιπόν σε ένα χρόνο από τώρα
για άλλες 5 σελίδες και άλλα 63 ποστς
γκρίνιας, παραπόνων, κατηγοριών
και μετά σιωπής...

Βρε fugiFOX μερικά πράγματα είναι αυτονόητα.. εάν διδάσκεται τόσα χρόνια το μάθημα και δεν νιώθουν το πρόβλημα σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι ευρύτερο και δεν θα λυθεί με το να πάμε 20 άτομα και να τα πούμε..

Βέβαια υπάρχουν και παιδιά που απλά θέλουν να περάσουν το μάθημα.. έτσι παρόλο που δεν καταλάβανε τίποτα από ηλεκτρονική εάν τσιμπήσουν το πενταράκι... δεν έχουν παράπονο.

Δεν κατηγορώ κανέναν.. ο καθένας κάνει τις επιλογές του.. και είναι προφανές τόσα χρόνια ότι πολλοί φοιτητές δεν ήρθαν στο τμήμα γιατί γουστάρουν το άθλημα.

Ας βάλουμε και τις πιο πάνω σκέψεις στην ζυγαριά και θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε γιατί γέρνει προς την σημερινή κατάσταση.
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #108 on: September 12, 2008, 12:07:32 pm »

Quote from: ngine13 on September 12, 2008, 11:48:25 am
Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 13:05:43 pm
5 σελίδες και 63 ποστς
γκρίνιας, παραπόνων, κατηγοριών
και όταν έφτασε η ώρα για το δια ταύτα
σιωπή....

Ραντεβού λοιπόν σε ένα χρόνο από τώρα
για άλλες 5 σελίδες και άλλα 63 ποστς
γκρίνιας, παραπόνων, κατηγοριών
και μετά σιωπής...

Βρε fugiFOX μερικά πράγματα είναι αυτονόητα.. εάν διδάσκεται τόσα χρόνια το μάθημα και δεν νιώθουν το πρόβλημα σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι ευρύτερο και δεν θα λυθεί με το να πάμε 20 άτομα και να τα πούμε..


Εδώ διαφωνώ. Αυτή τη στιγμή είναι μια καλή συγκυρία
γιαι υπάρχουν άτομα με θέληση και διάθεση για βελτίωση.
Ήδη τα εργαστήρια SPICE έχουν αναμορφωθεί
και ο Δημήτρης που έχει αναλάβει την παρουσίαση του προγράμματος
προσπαθεί για το καλύτερο μαζεύοντας συνεχώς feedback,
και από διδάσκοντες αλλά και από φοιτητές.

Εν κατακλείδι, όταν μια κατάσταση μένει παγιωμένη 20 χρόνια
δεν ευθύνεται η μία πλευρά μονάχα.
Είναι ένας φαύλος κύκλος όπου ο διδασκόμενος θεωρεί ότι
άδικος κόπος να προσπαθήσει να αλλάξει κάτι οπότε και μένει αδρανής
ενώ από την άλλη ο διδάσκων βλέποντας παντού αδιαμαρτύρητες φάτσες
συνεχίζει το έργο του με τον ίδιο τρόπο.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #109 on: September 12, 2008, 12:27:01 pm »

Να συμπληρώσω κι εγώ μια... αποψάρα (οι κακές συνήθειες δεν κόβονται).

Θυμόμαστε - όσοι ήμασταν - την ημερίδα για τα εργαστήρια των ομάδων εργασίας . Όσοι δεν ήμασταν μπορούμε να κατεβάσουμε - αν μας ενδιαφέρει το θέμα - το ηχητικό ντοκουμέντο από το site του συλλόγου.

Προσωπικά ήμουν εκεί από την αρχή μέχρι το τέλος. 'Ηταν ένα φιλόδοξο εγχείρημα και σίγουρα όσοι το πρωτοξεκίνησαν (είχα και έχω την τύχη να τους ξέρω προσωπικά) ήταν από τα αξιολογότερα μέλη του συλλόγου φοιτητών και κάποιοι από αυτούς πολύ ικανοί συνδικαλιστές - πράγμα το οποίο εγώ προσωπικά δεν θεωρώ απαραίτητο "συστατικό " της επιτυχίας για να κάνω πράγματα που θα βελτιώσουν τη σχολή μου... ίσως ή άποψή μου να είναι αφελής, ρεφορμιστική κ.ο.κ. αλλά λίγο με νοιάζει.

Προχωρώ στο δια ταύτα. Ο διάλογος που έγινε θύμιζε λιγάκι όντως πρωτόγονες καταστάσεις. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι δεν ήμαστε συνηθισμένοι - πέρα από τα ενεργειακά τραπέζια  Tongue - να συζητάμε πολιτισμένα, φοιτητές και καθηγητές, ή τελοσπάντων δεν είμαστε συνηθισμένοι να συζητάμε συχνά. Πάντως αυτό που έγινε δεν ήταν ακριβώς "συζήτηση". Ήταν ένα "ξεσκόνισμα" των θεμάτων "απ' έξω απ' έξω",μην τυχόν και θιγεί ή ξεβολευτεί κανένας - μιλάω και για τις δύο πλευρές, φοιτητές και καθηγητές - και κυρίως μήν τυχόν και χάσουμε το σπουδαίο άλλοθι το οποίο μας προσέφερε ο νέος - κακός ομολογουμένως - νόμος πλαίσιο, ότι για όλα φταίει ο υπουργός, η Μαριέττα, ο Βερέμης και ο Καραμανλής που δε μας δίνουν χρήματα. Εμείς οι καημένοι τί να κάνουμε χωρίς χρήματα, και ωχ αδερφέ και λοιπά και λοιπά.

Το άλλο που διαπίστωσα είναι η αδυναμία εκφοράς λόγου εκ μέρους των φοιτητων. Και βάζω και τον εαυτό μου μέσα, πρώτο απ' όλους. Ξέρουμε ότι η σχολή μας είναι από μόνη της πρόβλημα. Απόψεις υπάρχουν πολλές γιάυτο.... αλλά πάντα φαίνεται να φταίει κάποιος άλλος για το "πρόβλημα". Για τους αιώνιους που αποτελούν το 20%, για τα μαθήματα που έχουν ποσοστό επιτυχίας κάτω του 10%, για όσους δεν καταφέρνουν να πάρουν το πτυχίο παρόλο που νόμιζαν πρίν μπούν ότι έχουν νοημοσύνη σε υψηλά επίπεδα και αρκετές "βάσεις' στις γνώσεις τους, πράγμα το οποίο σταμάτησαν να πιστεύουν στα 2 πρώτα έτη, όταν έφαγαν δλδ τη πρώτη μπάτσα. Ξέρουν όλοι οι φοιτητές ότι υπάρχει πρόβλημα, δεν ξέρω πολλούς που να μην έχουν ζοριστεί στην σχολή μας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να το εκφράσουν όπως θα έπρεπε. Όταν μας δίνεται ο λόγος, η ελευθερία να τον εκφράσουμε, και η προσοχή του συνόλου σχεδόν των καθηγητών μας. δεν ξέρουμε τί νατα κάνουμε όλα αυτά, και αναλωνόμαστε σε ουγκα μπουγκα αιτήματα του στύλ "μια πιτα γύρο απ΄όλα, με λίγη σώς, πάπρικα, καινούρια εργαστήρια - τα οποία κι αν μας τα δώσουν,θα τα εκτιμήσουμε? - και καθόλου εντατικοποίηση".
Αλλωστε πώς να γίνει, πανικόβλητα "καημένα" παιδάκια σαν κι εμάς δεν είναι δυνατόν να εμβαθύνουν και πολύ στο πρόβλημά τους, απλά τρέχουν δεξιά και αριστερά εκπέμποντας σήματα κινδύνου, που γίνονται εντονότερα όσο ανεβαίνουν τις βαθμίδες ενός αρρωστημένου και παράλογου εκπαιδευτικού συστήματος, που ναι, δεν έχει καμία συνοχή μεταξύ των βαθμίδων του ούτε έχει γράψει και πολύ επιτυχημένη "ιστορία", σε καμία από τις βαθμίδες του, τουλάχιστον από το 1830 που έγινε το ελληνικό κράτος, και κατά συνέπεια το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.


Το δεύτερο, και πιό σημαντικό, είναι η αδυναμία και των περισσοτέρων από τους καθηγητές να εκφέρουν λόγο. Ακούγοντας το ηχητικό ντοκουμέντο της ημερίδας διαπιστώνω ότι η πρώτη μου εντύπωση δεν ήταν εσφαλμένη. Κάποιοι από σας, αγαπητοί μας δάσκαλοι, έχετε χάσει την ικανότητα να ακούτε. Οκ, μπορεί να εκφέρουμε λόγο ακαλλιέργητο και πρωτόγονο, αλλά ούτε αυτόν δεν κάθεστε να ακούσετε. Ο καθείς εκ των μελών ΔΕΠ - δεν τους τσουβαλιάζω όλους,αλλά ανήκουν αρκετοί σε αυτή την κατηγορία - ήρθε στις ημερίδες για να δικαιολογήσει το γεγονός ότι δεν έχει λεφτά για να κάνει καλύτερα εργαστήρια, ότι δεν του δίνουν καλύτερες παροχές από το υπουργείο, ότι μπλα μπλα μπλα κ.ο.κ. - όλοι φταίνε εκτός από μας. Σε σημείο που ο οποιοσδήποτε με την ελάχιστη νοημοσύνη - βλ εγώ, εσύ, ο τάδε συμφοιτητής μας - να καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ του "θα ήθελα να κάνω πάρα πολλά πράγματα" από το "μπορώ να κάνω ακόμη περισσότερα με τα μέσα που μου παρέχονται", αλλά.... δε βαριέσαι μωρέ, έχω βαρεθεί τόσα χρόνια να προσπαθλω, δεν θ' αλλάξω εγώ τον κόσμο, άσε που ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει το μάθημα καλύτερα από μένα. Εν ολίγοις, ήρθατε αγαπητοί μας καθηγητές να "συζητήσετε" αλλά... όχι να συζητήσετε. Και καλά αυτό δεν είναι κακό, κακό είναι η ανικανότητα να ακούμε. Να πούμε τα δικά μας, αλλά τουλάχιστον να ακούσουμε. Έστω, αν μη τι άλλο, πρέπει να χουμε τ'αυτιά μας ανοιχτά. Το άλλο φαινόμενο που παρατηρήθηκε - σε κάποιες φάσεις έγινε και αρκετά αστείο, όπως στη συζήτηση περί Μουσιόπουλου - είναι ότι αρκετοί καθηγητές ήρθαν στην ημερίδα απλώς για να πούν... τον πόνο τους.


Πώς να συζητήσουμε λοιπόν, πώς να λεγόμαστε πανεπιστήμιο, όταν δεν μπορούμε να εκφέρουμε κάν λόγο? Διαβασμένοι και αδιάβαστοι? Καθηγητές και φοιτητές?


Το πρώτο πράγμα που διαπιστωσα στα πρώτα μαθήματα που παρακολούθησα στη σχολή, είναι η ανικανότητα του ακαδημαϊκού δασκάλου να καταλαβαίνει πότε υπάρχει "χάσμα" στην εκπαιδευτική διαδικασία μεταξυ της έδρας του και του ακροατηρίου. Κενό, αγεφύρωτο, έλλειψη επικοινωνίας, έλλειψη κατανόησης από το ακροατήριο του αντικειμένου που διδάσκεται. Αυτοί την ανικανότητα σας μεταφέρατε αρκετοί καθηγητές, στη συζήτηση της ημερίδας. Μας αποδείξατε ότι απλούστατα δεν ... ακούτε. Ακόμη κι όταν θέλετε να ακούσετε.



Αυτά από μια... μικροαστή, που λέει τον πόνο της κι αυτή έξω απ΄το χορό (μια που πέρασα πέρισυ Ηλεκτρονική Ι) - καταλαβαίνω απόλυτα όποιον μου πέι οτι δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα, εφόσον δεν είδα τα θέματα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι η πλειοψηφία αντιδράει όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Δηλάδή, να υπάρχει πρόβλημα οκ, αρκεί να είναι μακριά απ΄τον "κώλο" μας. Αλλά όταν φτάσει εκεί, γκρίνια. Και φυσικά για συλλογικές διαδικασίες ούτε λόγος.


btw στο θέμα του μαθηματος συμφωνώ με τον Νετγκαλ. Ακούστε τον γιατί κάτι ξέρει παραπάνω.




« Last Edit: September 12, 2008, 12:30:32 pm by pandora » Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #110 on: September 12, 2008, 12:41:30 pm »

Quote from: bjork on September 12, 2008, 01:29:05 am
Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Το πανεπιστήμιο είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα του τέλους του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και των Νέων χρόνων, 1000 χρόνια ζωή και δεν λέει να ψοφήσει το άτιμο, στο οποίο γεννιέται κατά κανόνα οτιδήποτε νέο, επαναστατικό και προοδευτικό.
Το βασικό χαρακτηριστικό του, που πραγματώνει αυτήν την διαδικασία είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους και ιδέες και η αμφισβήτησή τους, που είναι εγγενή χαρακτηριστικά του και λέγονται στα καθ' ημάς 'ακαδημαϊκή ελευθερία', έκφανση της οποίας είναι -ακόμη πιο στα 'καθ' ημάς'- το ... κατακαημένο άσυλο.

κ.Δημάκη είστε φαντασμένος. σας το 'πα και παλιότερα

 Grin
Όχι, απλά πρώτη φορά ακούς τι είναι το πανεπιστήμιο.
Κανένας ...στης δεν σου είπε τίποτε προηγουμενως ( 7-8 χρόνια δηλ. είστε σε μέρος που δεν ξέρετε τι είναι).
Τι να υποθέσεις δηλ.;
Το πιο απλό: αυτός που σου το λέει είναι βλαμμένος.
 Grin
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #111 on: September 12, 2008, 12:47:38 pm »

Quote from: pandora on September 12, 2008, 12:27:01 pm
(...)Το άλλο που διαπίστωσα είναι η αδυναμία εκφοράς λόγου εκ μέρους των φοιτητων. Και βάζω και τον εαυτό μου μέσα, πρώτο απ' όλους. (...)

Ναι αλλα αυτο δεν σε εμποδισε να γραψεις κειμενο 12 παραγραφων (118 γραμμων και 968 λεξεων)...
(Ωραιο εργαλειο το Word Cheesy)
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #112 on: September 12, 2008, 12:48:48 pm »

Quote from: dimakis on September 12, 2008, 12:41:30 pm
Quote from: bjork on September 12, 2008, 01:29:05 am
Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Το πανεπιστήμιο είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα του τέλους του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και των Νέων χρόνων, 1000 χρόνια ζωή και δεν λέει να ψοφήσει το άτιμο, στο οποίο γεννιέται κατά κανόνα οτιδήποτε νέο, επαναστατικό και προοδευτικό.
Το βασικό χαρακτηριστικό του, που πραγματώνει αυτήν την διαδικασία είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους και ιδέες και η αμφισβήτησή τους, που είναι εγγενή χαρακτηριστικά του και λέγονται στα καθ' ημάς 'ακαδημαϊκή ελευθερία', έκφανση της οποίας είναι -ακόμη πιο στα 'καθ' ημάς'- το ... κατακαημένο άσυλο.

κ.Δημάκη είστε φαντασμένος. σας το 'πα και παλιότερα

 Grin
Όχι, απλά πρώτη φορά ακούς τι είναι το πανεπιστήμιο.
Κανένας ...στης δεν σου είπε τίποτε προηγουμενως ( 7-8 χρόνια δηλ. είστε σε μέρος που δεν ξέρετε τι είναι).
Τι να υποθέσεις δηλ.;
Το πιο απλό: αυτός που σου το λέει είναι βλαμμένος.
 Grin

τώρα μπαίνω 8ο, μην υπερβάλλετε Grin
Logged

It's alright
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #113 on: September 12, 2008, 12:52:44 pm »

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 12:47:38 pm
Quote from: pandora on September 12, 2008, 12:27:01 pm
(...)Το άλλο που διαπίστωσα είναι η αδυναμία εκφοράς λόγου εκ μέρους των φοιτητων. Και βάζω και τον εαυτό μου μέσα, πρώτο απ' όλους. (...)

Ναι αλλα αυτο δεν σε εμποδισε να γραψεις κειμενο 12 παραγραφων (118 γραμμων και 968 λεξεων)...
(Ωραιο εργαλειο το Word Cheesy)

 Tongue Grin
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #114 on: September 12, 2008, 12:54:39 pm »

ΟΠΑ,κάτσε λίγο ρε πανδώρα....

Για να μην καταλαβαίνει ένας καθηγητής ότι κάτι πάει στραβά  όταν πατάνε στο μάθημα του ~15 άτομα και περνάει ~10% μπορεί να συμβαίνουν 2 τινά:

1)Είτε είναι βλάκας(χαζός,διανοητικά καθυστερημένος κτλ),οπότε γιατί είναι καθηγητής μας, είτε
2)Καταλαβαίνει ότι κάτι πάει στραβά και πρέπει να το διορθώσει,αλλά για διάφορους λόγους δεν το κάνει....

Ο ρόλος μου σαν φοιτητής(θεωρητικά) είναι νια διαβάζω τα μαθήματα μου και να αξιοποιώ τις υποδομές του πανεπιστημίου για πράγματα που με ενδιαφέρουν(από πολιτική δραστηριοποίηση μέχρι πινγ-πονκ)

Ο ρόλος του καθηγητή είναι να κάνει καλό μάθημα,να είναι μεταδοτικός αλλά ταυτόχρονα να αφουγκράζεται τις ανάγκες των φοιτητών(για πιο πολλές ασκήσεις,πιο αργό ή γρήγορο ρυθμό παραδόσεων κτλ κτλ κτλ) και φυσικά να παράγει έρευνα.....

Όταν όμως ο καθηγητής δεν κάνει τίποτα για να βελτιώσει το μάθημα του,και μάλιστα αρκείται σε μια κατάσταση σαν την σημερινή κάτι πάει λάθος....Δεν μπορούμε να καταλογίζουμε (αρχικά) ευθύνες και στους φοιτητές που δεν του μιλάνε γιατί στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι και η δουλειά τους να κάθονται να κάνουν 10ωρες κουβέντες με τον καθέναν για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα....

Αν όμως παραδεχτούμε ότι οι καθηγητές ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ(ή ακόμα χειρότερα:Δεν θέλουν) να κάνουν το μάθημα τους πιο σύγχρονο,ευχάριστο κτλ κτλ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ μπορούμε να καταλογίσουμε ευθύνες στους φοιτητές λέγοντας:"Κοιτάξτε να δείτε παιδιά,ο τάδε καθηγητής μας έχει γραμμένους,πρέπει να του τρίξουμε λίγο τα δόντια ώστε να αναγκαστεί να μας ακούσει...."

Δηλαδή,αν εσύ πεις ότι :"ΟΚ,οι καθηγητές μας έχουν γραμμένους,πάμε παρακάτω να δούμε τι θα γίνει",τότε ΝΑΙ,μπορείς να καταλογίσεις και ευθύνες στους φοιτητές(αν και πολύ λιγότερες από αυτές των καθηγητών)....Το ζήτημα είναι αν θα το κάνεις.....

Για απάντησε μου λίγο στον παραπάνω μου συλλογισμό(ερώτηση as follows)

Αφού οι φοιτητές είναι δέκτες πληροφοριών και όχι πομποί,πότε μπορούμε να τους καταλογίσουμε ευθύνες για την σημερινή βαλτωμένη κατάσταση???Μπορούν να υπάρχουν ευθύνες φοιτητών αλλά ΟΧΙ καθηγητών για την σημερινή κατάσταση???Και αν η απάντηση είναι όχι,ποια πιστεύεις ότι είναι η τάξη μεγέθους της ποσότητας     ευθύνες καθηγητών/ευθύνες φοιτητών  ???(Πωπω, ο επιστημονισμός θα με φάει)
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #115 on: September 12, 2008, 13:04:54 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm
Για να μην καταλαβαίνει ένας καθηγητής ότι κάτι πάει στραβά  όταν πατάνε στο μάθημα του ~15 άτομα και περνάει ~10% μπορεί να συμβαίνουν 2 τινά:

1)Είτε είναι βλάκας(χαζός,διανοητικά καθυστερημένος κτλ),οπότε γιατί είναι καθηγητής μας, είτε
2)Καταλαβαίνει ότι κάτι πάει στραβά και πρέπει να το διορθώσει,αλλά για διάφορους λόγους δεν το κάνει....

3) Ειτε οι φοιτητες του ειναι φαντασμενοι καριεριστες και εχουν την απαιτηση να περνανε ολα τα μαθηματα με 4-5 μερες διαβασμα ανεξαρτητα του εαν εχουν πιασει τα βασικα.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm
Ο ρόλος μου σαν φοιτητής(θεωρητικά) είναι νια διαβάζω τα μαθήματα μου και να αξιοποιώ τις υποδομές του πανεπιστημίου για πράγματα που με ενδιαφέρουν(από πολιτική δραστηριοποίηση μέχρι πινγ-πονκ)

Ενα το κρατουμενο...

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm
Δεν μπορούμε να καταλογίζουμε (αρχικά) ευθύνες και στους φοιτητές που δεν του μιλάνε γιατί στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι και η δουλειά τους να κάθονται να κάνουν 10ωρες κουβέντες με τον καθέναν για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα....

Μπραβο πολιτικα δραστηριε μου εσυ, το 'πιασες το νοημα της πολιτικης! Ευγε!

Ο καθενας τη δουλεια του φυσικα, αυτο δεν ειναι το νοημα?

Εσυ που διαβαζεις τα πολλα βιβλια, δεν καθεσαι να ψαξεις λιγο για το φασιστικο κινημα, τι ειναι, τι πρεσβευει, σε ποιους απευθυνεται και με ποιον τροπο?
Ο φασισμος δεν ειναι οι θαλαμοι αεριων, αυτα ειναι μονο το κερασακι στην τουρτα. Αλλα πραγματα ειναι ο φασισμος.

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm
Αφού οι φοιτητές είναι δέκτες πληροφοριών και όχι πομποί,πότε μπορούμε να τους καταλογίσουμε ευθύνες για την σημερινή βαλτωμένη κατάσταση???Μπορούν να υπάρχουν ευθύνες φοιτητών αλλά ΟΧΙ καθηγητών για την σημερινή κατάσταση???Και αν η απάντηση είναι όχι,ποια πιστεύεις ότι είναι η τάξη μεγέθους της ποσότητας     ευθύνες καθηγητών/ευθύνες φοιτητών  ???(Πωπω, ο επιστημονισμός θα με φάει)

Πομποι VS δεκτες.....

Ρε μπαρμπα, τοσες φορες εχεις αναφερθει στο Λενιν και σε βιβλια του που διαβασες, ντιπ δεν εχεις καταλαβει τι γραφει εκει μεσα...
Διαλεχτικη ρεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #116 on: September 12, 2008, 13:05:30 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm

Για απάντησε μου λίγο στον παραπάνω μου συλλογισμό(ερώτηση as follows)

Αφού οι φοιτητές είναι δέκτες πληροφοριών και όχι πομποί,πότε μπορούμε να τους καταλογίσουμε ευθύνες για την σημερινή βαλτωμένη κατάσταση???Μπορούν να υπάρχουν ευθύνες φοιτητών αλλά ΟΧΙ καθηγητών για την σημερινή κατάσταση???Και αν η απάντηση είναι όχι,ποια πιστεύεις ότι είναι η τάξη μεγέθους της ποσότητας     ευθύνες καθηγητών/ευθύνες φοιτητών  ???(Πωπω, ο επιστημονισμός θα με φάει)

Θα σου απαντήσω με μια ιστορία, μια που έχει γίνει πολύ της μόδας τελευταία η αλλοιγορία.
Κάποτε στο σχολείο που τελείωσα, της 2οβάθμιας εκπαίδευσης, είχε μπεί μια καθηγήτρια, ή μάλλον καλύτερα, καθηγήτρια και σύμβουλος μέσης εκπαίδευσης από μια ξένη χώρα. Εκείνη την ώρα η αίθουσα ήταν άδεια, υπήρχε απλά η έδρα δίπλα στον πίνακα και από κάτω τα θρανία, στοιχισμένα σε σειρές. Κάποια ελληνίδα καθηγήτρια, από το σχολείο μας, τη ρώτησε
"Τί πιστεύετε ότι πρέπει ν' αλλάξει στο ελληνικό σχολείο?"

Και η σύμβουλος - καθηγήτρια της απάντησε :
"Βάλε την έδρα όχι δίπλα στον πίνακα, αλλά ανάμεσα στα θρανία. Ανακάτεψε τα θρανία μεταξύ τους και αυτά με την έδρα. Βάλε τα θρανία να "κοιτάζουν" το ένα στο άλλο, ακόμη καλύτερα αν τα κάνεις κυκλο. Πάντως όχι έτσι στοιχισμένα, με την έδρα στην κορυφή".


"Μόνο αυτο?" της απάντησε έκπληκτη η ... "δικιά" μας.
"Ναι αυτό " είπε η σύμβουλος.



Τί θέλω τώρα να πώ με αυτό.... η εκπαιδευτική διαδικασία, τουλάχιστον από τότε που έχω συνείδηση και μνήμη και την αντιλαμβάνομαι, είναι μια διαδικασία αλληλεπίδρασης. Υπάρχει - πρακτικά - πομπός και δέκτης, όταν η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία δε λειτουργεί σωστά. Κανονικά δεν θα πρεπε να υπάρχει. Και γι'αυτό υπάρχει συνδυασμένη ευθύνη δική μας και των καθηγητών. Και για να γράψω και την κλισεδούρα μου, η ευθύνη βασικά είναι της εκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου  Grin και επιπλέον του συστήματος  Grin (παρόλο που τα πιστεύω και τα δύο, έχουν γίνει κλισέ γι'αυτό και γελάω πλέον όταν τα γράφω). Η παιδεία είναι θέμα βαθύτατα πολιτικό.

Όσο για την εκφορά λόγου, αν δεν μάθουμε τώρα, δεν θα τη μάθουμε ποτέ. Αυτό που δε μας δίνει ο δάσκαλος σήμερα, αύριο δεν θα ξέρουμε πώς να το ζητήσουμε απ' τον εργοδότη και πάει λέγοντας. Εκεί έχει αποτύχει και το φοιτητικό συνδικαλιστικό κίνημα, πράγμα που έγινε φανερό τη χρονιά που μας πέρασε. Στην εκφορά λόγου.
« Last Edit: September 12, 2008, 13:10:28 pm by pandora » Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #117 on: September 12, 2008, 14:32:21 pm »

Ρε αλιάκμωνα,είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι κατάλαβες το σκεπτικό μου αλλά σκόπιμα το παραποιείς.....Αλλά για τους υπόλοιπους να ξεκαθαρίσω τι εννοούσα:

Αυτό που εννοούσα είναι στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ(καμία σχέση με το πως θα έπρεπε να είναι η ιδανική κοινωνία) έχουμε τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα(πομποί vs δέκτες,ο φοιτητής που ακούει αλλά δεν είναι δουλεία του να κρίνει κτλ κτλ κτλ)

Άμα δεχτείς ότι αυτό το σύστημα θέλει ανατροπή,ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ξέρεις ότι αναίμακτη ανατροπή δεν γίνεται(ειδικά με τέτοια καθηγητικό κατεστημένο με τόσο βαθιές ρίζες,άσε δε που μετά παίρνει και κοινωνικές προεκτάσεις και θα πρέπει να μιλήσουμε για άλλα πράματα)

Αν όμως δεν θέλεις ανατροπή του συστήματος,αλλά βελτίωση του(ρεφορμισμός δλδ),τότε θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο να είναι και οι 2 χαρούμενοι:Δηλαδή και ο φοιτητής να μην σπάει τα @@ του κάθε 2 μέρες με τον κάθε καθηγητή που την είδε βεντέτα,αλλά και ο καθηγητής να μπορεί να κάνει σωστά την δουλεία του χωρίς να χρειάζεται να δουλεύει 5 ώρες παραπάνω για να προετοιμάσει το μάθημα....

Ε,εγώ πιστεύω ότι το τελευταίο δεν γίνεται με το υπάρχον σύστημα,γιατί έχουμε(πως να το κάνουμε βρε αδερφέ) και διαφορετικά συμφέροντα....Και σ'αυτό το άτοπο ήθελα να οδηγήσω την συζήτηση:Ότι δεν γίνεται να υπάρξει γενικότερη βελτίωση τους πανεπιστημίου χωρίς ριζοσπαστικοποίηση των φοιτητών σε μια κατεύθυνση ανατροπής,και όχι βελτίωσης.....

Και δεν εννοώ απλά να καταλάβουμε ότι αν δεν κινηθούμε εμείς δεν θα γίνει τίποτα(καθώς τους καθηγητές τους συμφέρει το υπάρχων σύστημα:ελάχιστη ενασχόληση με το μάθημα=>μέγιστη ενασχόληση με την έρευνα=>μέγιστο κέρδος),αλλά να συζητήσουμε με ΠΟΙΟΥΣ τρόπους μπορεί να γίνει η ανατροπή του βούρκου και της μιζέριας μας....

Βέβαια εδώ τίθεται το θέμα της βίας(κάνει τζιζ,ξέρω),αλλά αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε(μόνο να θυμίσω ότι η βία δεν είναι μόνο σωματική...βία πχ είναι και μια παράσταση διαμαρτυρίας)

Τώρα,το πόσο μακριά μπορεί να πάει η ριζοσπαστικοποίηση των φοιτητών εξαρτάται από διάφορους παράγοντες,που άμα τους πιάσουμε πρέπει να χάνουμε από 5 ώρες καθημερινά στο να γράφουμε....

@pandora

Ωραία η αναλογία,αλλά δεν πιστεύω ότι έχει να μας δώσει κάτι....

Η εκπαιδευτική διαδικασία θα έπρεπε να είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης ΧΩΡΙΣ πομπό και δέκτη......Αλλά αυτό προϋποθέτει αμφισβήτηση των ιεραρχικών προτύπων του καθηγητή,και συνολικότερα των δομών της εκπαίδευσης(από τον ρόλο του διευθυντή μέχρι τον ρόλο του πρύτανη)...

Το ζήτημα είναι για να μπορέσουμε να έχουμε ελευθεριακή παιδεία(έτσι ονομάζεται η αντι-ιεραρχική εκπαίδευση) είσαι έτοιμη εσύ προσωπικά,αλλά και η κοινωνία γενικότερα,για αμφισβήτηση των εξουσιαστικών δομών της εκπαίδευσης??Είσα έτοιμη να μην μιλάς με φόβο στον πρύτανη,αλλά να του μιλάς λες και είναι ίσος σου??

Αν όχι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνουμε στα ίδια σκατά,γιατί φοβάμαι ότι τόσες χιλιάδες χρόνια ιστορίας έχουν δείξει ότι για να υπάρχει πραγματική "ροή γνώσης" δεν θα πρέπει να υπάρχουν σχέσης αφεντικού-δούλου(δηλαδή δεν θα πρέπει ο καθηγητής να βάζει απουσίες σε ένα παιδί  επειδή του ¨χαλάει το μάθημα με την φασαρία" το ποίο όμως είναι αναγκασμένο να τον υπομένει, και ούτε θα πρέπει ο φοιτητής να ανέχεται την κάθε μαλακία του κάθε "προφέσορα" που την έχει δει βεντέτα),αλλά η γνώση να ρέει από ανθρώπους με μεράκι σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν,και όχι απλά σε τυπάδες που έρχονται για να τελειώσουν την σχολή επειδή έχει "καλή επαγγελματική αποκατάσταση"
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #118 on: September 12, 2008, 14:35:13 pm »

Quote from: pandora on September 12, 2008, 13:05:30 pm
Αυτό που δε μας δίνει ο δάσκαλος σήμερα, αύριο δεν θα ξέρουμε πώς να το ζητήσουμε απ' τον εργοδότη και πάει λέγοντας.
αρα το συστημα διδασκαλιας ειναι η αποτετοια του εκεινου?
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #119 on: September 12, 2008, 14:46:22 pm »

Quote from: Aliakmwn
3) Ειτε οι φοιτητες του ειναι φαντασμενοι καριεριστες και εχουν την απαιτηση να περνανε ολα τα μαθηματα με 4-5 μερες διαβασμα ανεξαρτητα του εαν εχουν πιασει τα βασικα.

Κοίτα,επειδή σε όλο αυτό το περίπλοκο σκήνικό καμία όρεξη δεν είχα να μπλεχτώ και επειδή βλέπω πράματα που με εκνευρίζουνε,2 βδομάδες απο τη ζωή μου έφαγα γι αυτό το μάθημα Στάθη.Και το δίναμε μαζί.Μετά σιγά σιγά κατάλαβα με τη βοήθεια κάποιου άλλου,ότι μπορούσα να λύσω τα θέματα απλά έμπλεξα με περίπλοκες σκέψεις.Και αυτό γιατί το υλικό που μας διατίθεται για να μάθουμε ηλεκτρονική(και δη το δωρεάν υλικό) δεν είναι με κανέναν τρόπο αρκετό όχι για να περάσεις το μάθημα αλλα για να καταλάβεις τι παίζει επιτέλους με αυτό το πράμα που λέγεται τρανζιστορ.

Τώρα δες λίγο το bold και σκέψου πόσες φορές έχεις δώσει εσύ αυτό το μάθημα,πόσο καιρό διάβαζες την καθεμία από αυτές,πόσο ο ίδιος κατηγορείς τον εαυτό σου αδίκως με αυτό που είπες και πόση αξία έχει ως επιχείρημα αυτό.

Και...Νομίζω ότι εδώ και αρκετές σελίδες αυτό ήταν ένα καθαρά on topic post.
Over and out.

Και ένα edit:Αν δύο βδομάδες με 6ωρα κάθε μέρα δεν είναι αρκετά για ένα μάθημα για κάποιον που έχει περάσει όλα τα κυκλώματα και το πεδίο 1 με λιγότερο χρονικό διάστημα διαβάσματος τότε i rest my case.Θεωρώ πάντως ότι αν ζητείται κάτι παραπάνω από τους φοιτητές είναι από παράλογο εως απλά απαράδεκτο.
« Last Edit: September 12, 2008, 14:53:52 pm by Anyparktos » Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...