• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:04:55 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:04:55 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 6
Guests: 110
Total: 116
Kenedy
zaroumaria
apapamichail
Yamal
chris_krkls
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28547 times)
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #75 on: September 11, 2008, 14:10:27 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 11, 2008, 14:02:22 pm
Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 13:48:21 pm
είσαι από άλλον πλανήτη λοιπόν.
έτσι εξηγείται το προηγούμενο ποστ

Ωραία προσπάθεια να μου την πεις.

Όποτε πήγα να πιάσω καθηγητές έγινε ότι λέω παραπάνω(καλά,μπορεί και να μην περνούσε ψήφισμα στην ΓΣ πάντα).....Μαζευόμασταν 5-10 άτομα(στην καλύτερη) και μετά από 3-4 προσπάθειες βρίσκαμε τον καθηγητή,μας πετούσε επιχειρήματα 10χρονου(και στην περίπτωση του μάργαρη τα επιχειρήματα ήταν επιπέδου 7χρονου με σύνδρομο down).Ανακοινώσεις για συνελεύσεις έτους για να συζητήσουμε ΑΥΤΑ τα προβλήματα ούτε και εγώ ξέρω πόσες φορές έχω κάνει.Πάλι τα ίδια όμως:10-15 άτομα το πολύ μαζευόμασταν,και οι υπόλοιποι μαζεύονταν και κλαίγανε ομαδικώς στο forum....

Έτσι,για να ξέρουμε και τις μας γίνεται....

P.S: Και για να μην παρεξηγηθούμε,κάποιους λίγους που γράφουν στο forum τους έχω πετύχει να τρέχουν να πιάσουν καθηγητές για τέτοια θέματα,και ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ δεν αναφέρομαι σε αυτούς.....Οι υπόλοιποι που κλαίνε όχι μόνο σε αυτό το topic,αλλά και σε όλα τ'άλλα ας σκεφτούν τι κάνανε ΑΥΤΟΙ για να βελτιωθεί η κατάσταση στο μπουρδέλο που όλοι αντιμετωπίζουμε καθημερινά....

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι οι περισσότεροι καθηγητές
θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας και διεξαγωγής εξετάσεων.
Οι περισσότεροι είναι ανοιχτοί σε συζήτηση και προτάσεις,
όταν τα παραπάνω γίνονται σωστά και όχι σε στυλ παράστασης διαμαρτυρίας,
η οποία όπως σωστά ανέφερες προκαλεί εκνευρισμό και στις δύο πλευρες
και όπως είναι γνωστό ο εκνευρισμός είναι κακός σύμβουλος.

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #76 on: September 11, 2008, 14:15:19 pm »

@@ μπλε...

sorry κιολας αλλα εσυ εισαι απο αλλο πλανητη.

δεν ξερω ποσα χρονια εχεις που τελειωσες αλλα αυτο που λες δεν υφιστατε!!!ειναι εκτος τοπου και χρονου.
Ο God(blah blah) εχει δικιο,ετσι ειναι και χειροτερα.
Αλλα τουλαχιστον να προσπα8ησουμε ξανα και οτι γινει....
Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #77 on: September 11, 2008, 14:55:37 pm »

Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 14:10:27 pm
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι οι περισσότεροι καθηγητές
θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας και διεξαγωγής εξετάσεων.
Οι περισσότεροι είναι ανοιχτοί σε συζήτηση και προτάσεις,
όταν τα παραπάνω γίνονται σωστά και όχι σε στυλ παράστασης διαμαρτυρίας,
η οποία όπως σωστά ανέφερες προκαλεί εκνευρισμό και στις δύο πλευρες
και όπως είναι γνωστό ο εκνευρισμός είναι κακός σύμβουλος.
θες να μας πεις απο που προκυπτει αυτο?
γιατι οπως το περιγραφεις το εχω δει μια φορα να συμβαινει(με τον πετρου και το
εργαστιριο αρχιτεκτονικης) ενω το αντιθετο(η αδιαφορια) ειναι συχνο φαινομενο.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #78 on: September 11, 2008, 15:16:45 pm »

Quote from: Social_waste on September 11, 2008, 14:55:37 pm
Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 14:10:27 pm
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι οι περισσότεροι καθηγητές
θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας και διεξαγωγής εξετάσεων.
Οι περισσότεροι είναι ανοιχτοί σε συζήτηση και προτάσεις,
όταν τα παραπάνω γίνονται σωστά και όχι σε στυλ παράστασης διαμαρτυρίας,
η οποία όπως σωστά ανέφερες προκαλεί εκνευρισμό και στις δύο πλευρες
και όπως είναι γνωστό ο εκνευρισμός είναι κακός σύμβουλος.
θες να μας πεις απο που προκυπτει αυτο?
γιατι οπως το περιγραφεις το εχω δει μια φορα να συμβαινει(με τον πετρου και το
εργαστιριο αρχιτεκτονικης) ενω το αντιθετο(η αδιαφορια) ειναι συχνο φαινομενο.

Προκύπτει από προσωπική εμπειρία,
τότε που είχα την τύχη να συμμετέχω σε αυτές
τις ομαδες των 5-10 ατόμων.

Τότε που κάποιοι συνάδελφοί σας μέσα από αυτές τις ομάδες,
φτιάξανε μια ολόκληρη νησίδα,
μια καινούρια βιβλιοθήκη,
μειώσανε τις τιμές στο κυλικείο της Πολυτεχνικής,
και πολλά πολλά άλλα.

Τι παραπάνω είχαν από εσάς;
Εσείς μπορείτε να καταφέρετε πολλά περισσότερα,
αρκεί να οπλιστείτε με υπομονή και καλή διάθεση.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #79 on: September 11, 2008, 15:42:03 pm »

Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 14:10:27 pm
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι οι περισσότεροι καθηγητές
θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας και διεξαγωγής εξετάσεων.
Quote from: fugiFOX on September 11, 2008, 15:16:45 pm
Τότε που κάποιοι συνάδελφοί σας μέσα από αυτές τις ομάδες,
φτιάξανε μια ολόκληρη νησίδα,
μια καινούρια βιβλιοθήκη,
μειώσανε τις τιμές στο κυλικείο της Πολυτεχνικής,
και πολλά πολλά άλλα.
me still cannot see the relation.   
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #80 on: September 11, 2008, 15:49:37 pm »

Για να φτιαχτεί μια νησίδα και να πέσουν λίγο οι τιμές στο κυλικείο φτάνει να μειωθούν τα έξοδα που πάνε στις "μαύρες τρύπες"(ορολογία Μάργαρη Cheesy),πράγμα που δεν κοστίζει τίποτα σε κανέναν καθηγητή(από την τσέπη του θα τα βγάλει?)

Το να ξαναγράψει ένα βιβλίο ,να βάζει ανθρώπινα θέματα και να τα διορθώνει αναλόγως,σε συνδυασμό με ένα ελκυστικό και up-to-date μάθημα θα του κοστίσει ΠΟΛΛΕΣ ώρες που θα μπορούσε να βγάζει λεφτουδάκια από τα ερευνητικά ή να πίνει μπύρες....

Με real-life όρους, μας κάνανε τα 700 ευρώ 720 και χαρήκαμε.....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #81 on: September 11, 2008, 16:37:23 pm »

Κουμπάροι είστε και φαίνεστε  ρεεεε!!!
 Grin
 
Να ρίξω μερικά σουρεαλιστικά κινέζικα...

Το πανεπιστήμιο είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα του τέλους του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και των Νέων χρόνων, 1000 χρόνια ζωή και δεν λέει να ψοφήσει το άτιμο, στο οποίο γεννιέται κατά κανόνα οτιδήποτε νέο, επαναστατικό και προοδευτικό.
Το βασικό χαρακτηριστικό του, που πραγματώνει αυτήν την διαδικασία είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους και ιδέες και η αμφισβήτησή τους, που είναι εγγενή χαρακτηριστικά του και λέγονται στα καθ' ημάς 'ακαδημαϊκή ελευθερία', έκφανση της οποίας είναι -ακόμη πιο στα 'καθ' ημάς'- το ... κατακαημένο άσυλο.

Τα διαδικτυακά μέσα που απέκτησε το Τμήμα τα τελευταία 5-6 χρόνια - λίστες, φόρουμ - είναι πράγματι πρωτοποριακά σε επίπεδο εθνικό, αλλά και διεθνές.

Η λειτουργία τους είναι κατοχυρωμένη και εξασφαλισμένη.

Προσωπική συνεισφορά κάποιων εθελοντών, με μεράκι και όρεξη.

Δυστυχώς, ως επικοινωνιακά μέσα έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Αυτό που λείπει είναι το περιεχόμενο.

Και το περιεχόμενο ή την ουσία την αποτελούν και την προσδίνουν τα μέλη αυτών των μέσων.

Τώρα, για όσους φιλέρευνους και καλοπροαίρετους, για να εξηγήσετε το 'τι θέλει να πει ο ποιητής' φτάνει να ανατρέξετε στα μηνύματα της πρώτης περιόδου λειτουργίας τους.

Δυστυχώς είχατε την ευκαιρία σας και δεν την χρησιμοποιήσατε.

Ευτυχώς, τα μέσα υφίστανται και κάποιοι μπορούν ακόμη να τα χρησιμοποιήσουν.

Για να κλείσω:

Α.   Καθηγητές και φοιτητές είναι μια ενότητα (όχι όμοιων, κάποτε και αντιθέτων) πραγμάτων που αποτελούν την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Αν δεν κατανοηθεί το 'ενότητα', δεν είναι ούτε κοινότητα, ούτε ακαδημαϊκή, ούτε πανεπιστήμιο, μικρομεσαίο ΙΕΚ είναι και να το χαίρεστε.

Β.   Νομίζω ότι η 'καθυστέρηση' και η ‘αντίδραση' τα τελευταία χρόνια περισσεύει στην πλευρά των φοιτητών.
Το πιο ‘προχωρημένο' κομμάτι των φοιτητών, οι συνδικαλιστικές σας παρατάξεις (ναι! ναι! αυτό πιστεύω εγώ, κόντρα σε νόμους, αστυνόμους και θεωρητικούς του ... μεταμοντέρνου) έχει απορρίψει οποιαδήποτε ιδέα συνεργασίας με τα μέλη ΔΕΠ, κόντρα σε κάθε πολιτική λογική και χωρίς καμιά εξήγηση.
Οι υπόλοιποι, καθείς μόνος, ίσως και 'παρέες' που αυνανίζονται με την συγγραφή ιστορίας, τι να κάνουν και τι λόγο να αρθρώσουν τα καημένα!!!

Εκεί βρίσκεται και η μιζέρια σας.
Αν θέλετε να λύσετε προβλήματα, χρειάζεται να μιλήσετε μεταξύ σας και με τους καθηγητές σας, -πρόσωπο με πρόσωπο-, μέσα από ατομικές αλλά κυρίως συλλογικές πρωτοβουλίες και διαδικασίες - εδώ ανατριχιάσατε, το ξέρω.

Χρήστος Ε. Δημάκης
« Last Edit: September 11, 2008, 16:42:06 pm by dimakis » Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #82 on: September 11, 2008, 16:50:52 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 11, 2008, 13:37:26 pm
Αναλυσάρα as follows:
[...]
Άμα πάτε με τα κλασικά "συνδικαλιστικά" μυαλά, δηλαδή μόνο για σύγκρουση, σύγκρουση θα πάρετε, δυστυχώς...
Το θέμα είναι να πάτε πολιτισμένα, αν είναι δυνατόν μέσω συλλόγου ή επιτροπών έτους, αν όχι, μεμονωμένα, και να συζητήσετε τι δυσκολίες συναντάτε, τι δε σας αρέσει στο μάθημα με τη μορφή που γίνεται και τι σας δυσκολέυει. Τότε μπορεί να κάτσει να σας ακούσει και να σας λάβει υπ όψη του. Γιατί τότε θα υπάρχει και αντικείμενο συζήτησης. Άμα πάτε να διαμαρτυρηθείτε και επικεντρώσετε μόνο στις εξετάσεις και στο ότι τα θέματα που σας βάζει δεν είναι αρκετά όμοια με τις συνταγές που σας δίνονται, τότε θα σας απαντήσει ότι άμα είχατε διαβάσει θα μπορούσατε να πάρετε 5, και καλά θα κάνει.

Ο Χατζόπουλος πάντως πιστεύω είναι συννενοήσιμος (χωρίς να του έχω ζητήσει ποτέ να αλλάξει ριζικά το μάθημά του βέβαια Tongue).

ΥΓ. Κουμπάρε, δυστυχώς...επτωχεύσαμεν.
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
ion
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 435



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #83 on: September 11, 2008, 17:00:10 pm »

Να σημειώσω ότι με τις ομάδες εργασίας θα συναντηθούμε το έχουμε δηλώσει

και νομίζω θα ειμαστε όλοι συνεπείς. Έχουμε κάποιους στόχους τους οποίους

θα θέσουμε σε πραγματική βάση εντός των επόμενων ημερών...!!!


Λοιπόν προσωπικά είμαι αισιοδοξη και θα επικοινωνήσω σύντομα για να ξεκινήσουμε

τα της μάζωξης!

Logged

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλ-Μηχ

http://aphm.espivblogs.net/
Bgenopoulos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 969


needed


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #84 on: September 11, 2008, 17:07:36 pm »

vag, stigmatized, Meloukos, Dr. Gonzo, Mikros_Nikolas, ion, emmanuel, stratis, johnny, edenaxas, Jose (+ 1 κρυφοί) και 0 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Logged

Μπατσοι-Ταξιτζιδες-Γιατροι.

Ολα τα αρχιδια δουλευουνε μαζι.
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #85 on: September 12, 2008, 01:16:30 am »

Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Κουμπάροι είστε και φαίνεστε  ρεεεε!!!
 Grin
 
Να ρίξω μερικά σουρεαλιστικά κινέζικα...

Το πανεπιστήμιο είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα του τέλους του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και των Νέων χρόνων, 1000 χρόνια ζωή και δεν λέει να ψοφήσει το άτιμο, στο οποίο γεννιέται κατά κανόνα οτιδήποτε νέο, επαναστατικό και προοδευτικό.
Το βασικό χαρακτηριστικό του, που πραγματώνει αυτήν την διαδικασία είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους και ιδέες και η αμφισβήτησή τους, που είναι εγγενή χαρακτηριστικά του και λέγονται στα καθ' ημάς 'ακαδημαϊκή ελευθερία', έκφανση της οποίας είναι -ακόμη πιο στα 'καθ' ημάς'- το ... κατακαημένο άσυλο.

Τα διαδικτυακά μέσα που απέκτησε το Τμήμα τα τελευταία 5-6 χρόνια - λίστες, φόρουμ - είναι πράγματι πρωτοποριακά σε επίπεδο εθνικό, αλλά και διεθνές.

Η λειτουργία τους είναι κατοχυρωμένη και εξασφαλισμένη.

Προσωπική συνεισφορά κάποιων εθελοντών, με μεράκι και όρεξη.

Δυστυχώς, ως επικοινωνιακά μέσα έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Αυτό που λείπει είναι το περιεχόμενο.

Και το περιεχόμενο ή την ουσία την αποτελούν και την προσδίνουν τα μέλη αυτών των μέσων.

Τώρα, για όσους φιλέρευνους και καλοπροαίρετους, για να εξηγήσετε το 'τι θέλει να πει ο ποιητής' φτάνει να ανατρέξετε στα μηνύματα της πρώτης περιόδου λειτουργίας τους.

Δυστυχώς είχατε την ευκαιρία σας και δεν την χρησιμοποιήσατε.

Ευτυχώς, τα μέσα υφίστανται και κάποιοι μπορούν ακόμη να τα χρησιμοποιήσουν.

Για να κλείσω:

Α.   Καθηγητές και φοιτητές είναι μια ενότητα (όχι όμοιων, κάποτε και αντιθέτων) πραγμάτων που αποτελούν την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Αν δεν κατανοηθεί το 'ενότητα', δεν είναι ούτε κοινότητα, ούτε ακαδημαϊκή, ούτε πανεπιστήμιο, μικρομεσαίο ΙΕΚ είναι και να το χαίρεστε.

Β.   Νομίζω ότι η 'καθυστέρηση' και η ‘αντίδραση' τα τελευταία χρόνια περισσεύει στην πλευρά των φοιτητών.
Το πιο ‘προχωρημένο' κομμάτι των φοιτητών, οι συνδικαλιστικές σας παρατάξεις (ναι! ναι! αυτό πιστεύω εγώ, κόντρα σε νόμους, αστυνόμους και θεωρητικούς του ... μεταμοντέρνου) έχει απορρίψει οποιαδήποτε ιδέα συνεργασίας με τα μέλη ΔΕΠ, κόντρα σε κάθε πολιτική λογική και χωρίς καμιά εξήγηση.
Οι υπόλοιποι, καθείς μόνος, ίσως και 'παρέες' που αυνανίζονται με την συγγραφή ιστορίας, τι να κάνουν και τι λόγο να αρθρώσουν τα καημένα!!!

Εκεί βρίσκεται και η μιζέρια σας.
Αν θέλετε να λύσετε προβλήματα, χρειάζεται να μιλήσετε μεταξύ σας και με τους καθηγητές σας, -πρόσωπο με πρόσωπο-, μέσα από ατομικές αλλά κυρίως συλλογικές πρωτοβουλίες και διαδικασίες - εδώ ανατριχιάσατε, το ξέρω.

Χρήστος Ε. Δημάκης
δε ξερω τι και πως, αλλά ουσία σε αυτά δεν βλέπω. Τουλάχιστον πάνω στο ζήτημα. Μου φαίνεται το παίζετε υπεράνω εκ του ασφαλούς κ. Χρήστο Ε. Δημάκη.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #86 on: September 12, 2008, 01:18:10 am »

Κ. Δημάκη,καλοπροαίρετα θα προσπαθήσω να σχολιάσω το post σας,μιας και δεν σας ξέρω προσωπικά,αν και το ότι κάνετε τον κόπο να συνεισφέρετε σε μια κουβέντα που λέγονται βαριά λόγια λέει πολλά....


Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Το πανεπιστήμιο είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα του τέλους του μεσαίωνα, της Αναγέννησης και των Νέων χρόνων, 1000 χρόνια ζωή και δεν λέει να ψοφήσει το άτιμο, στο οποίο γεννιέται κατά κανόνα οτιδήποτε νέο, επαναστατικό και προοδευτικό.
Το βασικό χαρακτηριστικό του, που πραγματώνει αυτήν την διαδικασία είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους και ιδέες και η αμφισβήτησή τους, που είναι εγγενή χαρακτηριστικά του και λέγονται στα καθ' ημάς 'ακαδημαϊκή ελευθερία', έκφανση της οποίας είναι -ακόμη πιο στα 'καθ' ημάς'- το ... κατακαημένο άσυλο.

Αλλά και επίσης(τουλάχιστον στην χώρα μας) είναι ένας χώρος στον οποίο μυείσαι  στην ηττοπάθεια και την μιζέρια,βλέποντας βαλτωμένες καταστάσεις παντού:Όπου και να πας θα δεις αδιαφορία.....αδιαφορία από το να είσαι στις ώρες γραφείου όντως στο γραφείο σου για να απαντήσεις σε απορίες φοιτητών μέχρι και αδιαφορία να πας να διδάξεις(να θυμίσω τι γινόταν με τις μετρήσεις?)

Τα πιο πολλά κινήματα όντως γεννιούνται μέσα στο πανεπιστήμιο,αλλά και πεθαίνουν μέσα σ'αυτό....Εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος του:Ένα γρανάζι του μηχανισμού το οποίο έχει μια -λίγο- μεγαλύτερη ελευθερία από τα υπόλοιπα γρανάζια(γιατί αν δεν υπάρχει ελευθερία της σκέψης και της πράξης δεν βγάζει μηχανικούς αλλά κοτόπουλα...),και εξυπηρετεί ως "κατευνάζων μέσω" των κοινωνικών αντιστάσεων...Αλλά αυτή είναι μια άλλη συζήτηση....

Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
[...]
Τα διαδικτυακά μέσα που απέκτησε το Τμήμα τα τελευταία 5-6 χρόνια - λίστες, φόρουμ - είναι πράγματι πρωτοποριακά σε επίπεδο εθνικό, αλλά και διεθνές.
[...]

Μήπως -λέω μήπως- πέφτει τόσος πρόλογος για να υπάρξει επίκληση στο συναίσθημα των φοιτητών???Come on now,u can do bettah....
Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Α.   Καθηγητές και φοιτητές είναι μια ενότητα (όχι όμοιων, κάποτε και αντιθέτων) πραγμάτων που αποτελούν την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Αν δεν κατανοηθεί το 'ενότητα', δεν είναι ούτε κοινότητα, ούτε ακαδημαϊκή, ούτε πανεπιστήμιο, μικρομεσαίο ΙΕΚ είναι και να το χαίρεστε.

Μα πως κ.Δημάκη είμαστε "μια ενότητα (όχι όμοιων, κάποτε και αντιθέτων) πραγμάτων που αποτελούν την ακαδημαϊκή κοινότητα" όταν μας κόβετε 2 εξεταστικές με το έτσι θέλω,όταν μπαίνετε εν καιρώ καταλήψεων από την ανεμόσκαλα!!!(πραγματικό περιστατικό) στα γραφεία σας και ενώ σας έχουμε διώξει 1000 φορές(δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσάς,αλλά αρκετούς συναδέλφους σας).....Πως να σας δούμε σαν όμοιους μας όταν κάθε φορά που μπαίνετε στην τάξη έχετε το ύφος χιλίων καρδιναλίων και λέτε παπαριές για να "δικαιολογήσετε" τον μισθό που παίρνετε ενώ στην πραγματικότητα δεν έχετε καμία όρεξη να κάνετε μάθημα(επαναλαμβάνω ότι δεν αναφέρομαι σε εσάς καθώς δεν έχω κάνει ακόμα μαζί σας μάθημα)...Πως να σας δούμε σαν όμοιους όταν οι μισοί στο τμήμα ασχολούνται μόνο με το πως θα κλέψουν καλύτερα τα ερευνητικά για να πάρουν porche.....

Ατελείωτος ο κατάλογος,και τον ξέρετε καλύτερα από μένα....Γιατί όμως δεν αλλάζει???Υπάρχει "καθηγητικό κατεστημένο"???

Να σας βάλω και εγώ μια εργασία για το σπίτι??Γιατί μέσα σε 1 βδομάδα το τμήμα μας,ενώ αρχικά είχε ταχθεί σαφέστατα υπέρ της βιβλιοκάρτας(με εξαίρεση εσάς και τον κ. παπαγιάννη), πήρε καταδικαστική απόφαση???

Α)Είδατε τους ταξικούς φραγμούς που πάει να βάλει ο νέος νόμος μπλα μπλα μπλα ή
Β)Είδατε ότι οι ελλιπέστατες σημειώσεις σε αρκετά μαθήματα έπρεπε να γίνουν βιβλία και κάνατε πίσω??

Quote from: dimakis on September 11, 2008, 16:37:23 pm
Νομίζω ότι η 'καθυστέρηση' και η ‘αντίδραση' τα τελευταία χρόνια περισσεύει στην πλευρά των φοιτητών.
Το πιο ‘προχωρημένο' κομμάτι των φοιτητών, οι συνδικαλιστικές σας παρατάξεις (ναι! ναι! αυτό πιστεύω εγώ, κόντρα σε νόμους, αστυνόμους και θεωρητικούς του ... μεταμοντέρνου) έχει απορρίψει οποιαδήποτε ιδέα συνεργασίας με τα μέλη ΔΕΠ, κόντρα σε κάθε πολιτική λογική και χωρίς καμιά εξήγηση.
Οι υπόλοιποι, καθείς μόνος, ίσως και 'παρέες' που αυνανίζονται με την συγγραφή ιστορίας, τι να κάνουν και τι λόγο να αρθρώσουν τα καημένα!!!
Όπως περιγράφω και παραπάνω,μετά από τέτοια συμπεριφορά εναντίων μας,πως να σας θεωρήσουμε "φίλους"???

Όταν ο κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ.κ..κ.κ.κ. Μουσιόπουλος πάει εν μία νυκτί και χτίζει το τρίγωνο για να γίνει κυριλέ εντευκτήριο-cafe bar-στριπτιτζάδικο πως να τον εμπιστευτώ???

Όταν ο Μάργαρης(και ο κάθε Μάργαρης),επειδή βαριέται να διορθώνει γραπτά,πάει και και κόβει ολόκληρο θέμα αν το αποτέλεσμα δεν είναι σωστό(είτε επειδή ο φοιτητής δεν είχε ιδέα είτε επειδή έκανε αριθμητικό λάθος στην τελευταία σειρά)

Όταν μας διαολοστέλνεται από τα γραφεία γιατί ζητάμε 2ο σύγγραμα στο μάθημα(ε μα τι,γίνεται να αμφισβητήσεις την αυθεντία του συγγράμματος ενός καθηγητή?)

Φράσεις όπως :"Ναι,βάζω τις διακοπές μου πιο πάνω από το πτυχίο των φοιτητών"(φράση διατυπωμένη μέσα Ιούνη από καθηγητή του τμήματός μας) που θα έπρεπε να οδηγήσουν σε δημόσιο λιθοβολισμό του ανθρώπου που το είπε,πια δεν κάνουν αίσθηση......

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΛΤΟ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΕΖΟΥΝ
ΚΟΥΜΠΑΡΕ.....

Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
b@ki
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #87 on: September 12, 2008, 01:23:54 am »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 01:18:10 am

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΛΤΟ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΕΖΟΥΝ
ΚΟΥΜΠΑΡΕ.....



ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΒΑΛΤΟΣ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΠΡΟΛΑΓΝΟΣ
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #88 on: September 12, 2008, 01:26:04 am »

Quote from: b@ki on September 12, 2008, 01:23:54 am
Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 01:18:10 am

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΛΤΟ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΕΖΟΥΝ
ΚΟΥΜΠΑΡΕ.....



ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΒΑΛΤΟΣ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΠΡΟΛΑΓΝΟΣ

τι εννοείς εσύ?
Logged

It's alright
Bgenopoulos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 969


needed


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #89 on: September 12, 2008, 01:27:00 am »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 01:18:10 am
ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΛΤΟ ΜΕ ΣΚΑΤΑ
ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΕΖΟΥΝ
ΚΟΥΜΠΑΡΕ.....


αυτο τα λεει ολα
respect
και παλι respect
Logged

Μπατσοι-Ταξιτζιδες-Γιατροι.

Ολα τα αρχιδια δουλευουνε μαζι.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...