• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 18:46:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 18:46:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[Today at 17:30:47]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[Today at 17:06:37]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427644
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 95
Total: 109
prigians
nikosgk
sassi
filkilkis
vaggelisx
gkg
amastron
Katarameno
parzival
athena_apo
aris123321
gpapadimi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 37698 times)
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #30 on: March 15, 2008, 00:16:38 am »

γιατί νιώθω την υποσυνείδητη ανάγκη να δικαιολογηθώ αυτή τη στιγμή;
Ανήκω στην τελευταία γενιά των 6(+1) μαθημάτων και δηλώνω υπεύθυνα ότι είχα ξαναδεί ολοκλήρωμα πριν μπω στο Πανεπιστήμιο.

Καλή φάση να ισοπεδώνουμε τα πάντα, κάνουμε και εντύπωση...

Εκτός από γκρίνιες και υπερβολές, κάποιες φαινομενικά καλές λύσεις που θα μπορούσε να εφαρμόσει το υπουργείο και μερικά χάσματα επικοινωνίας, δεν είδα πουθενά καμιά πρόταση για την άμεση(προσωρινή; )επίλυση του προβλήματος.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
aliakmwn
Guest
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #31 on: March 15, 2008, 00:25:29 am »

Να προτεινω κατι πιο αμεσο, που δεν χρειαζεται καμια τροποποιηση στο ΠΣ? (ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΣ!!!!!!!!!!!!!)

Κοψτε τη διδασκαλια ασκησεων. Σταματηστε αυτο το "2 ωρες θεωρια - 2 ωρες ασκησεις".
Logged
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #32 on: March 15, 2008, 00:27:28 am »

Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Μα σου ειπε ο gpap ενα παράδειγμα...λύσης:

Ενισχυτικη διδασκαλια στο α΄εξάμηνο του πανεπιστημιου με καθηγητες......τους ιδιους από το λυκειο Grin Grin Grin
Logged


...........
DoomGuard
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 884



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #33 on: March 15, 2008, 00:27:49 am »

Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
γιατί νιώθω την υποσυνείδητη ανάγκη να δικαιολογηθώ αυτή τη στιγμή;
Ανήκω στην τελευταία γενιά των 6(+1) μαθημάτων και δηλώνω υπεύθυνα ότι είχα ξαναδεί ολοκλήρωμα πριν μπω στο Πανεπιστήμιο.

Φυσικα και ξερουμε να κανουμε ολοκληρωματα. Αρκετα απο τα ολoκληρωματα του λογισμου Ι μπορουμε να λεισουμε με της γνωσεις των μαθηματικων λυκειου....

Απο το πρωτο εξαμηνο η φησικη Ι ειναι ενα προβλημα γιατι υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα τροπο που προσεγκιζετε στο λυκειο απο αυτον του πανεπιστημιου..

Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
Εκτός από γκρίνιες και υπερβολές, κάποιες φαινομενικά καλές λύσεις που θα μπορούσε να εφαρμόσει το υπουργείο και μερικά χάσματα επικοινωνίας, δεν είδα πουθενά καμιά πρόταση για την άμεση(προσωρινή; )επίλυση του προβλήματος.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Συμφωνω με τη Vasso. Να επιγκεντρωθουμε στις λυσεις γιατι αλλιως δεν πιστευω να καταλιξουμε καπου.
« Last Edit: March 15, 2008, 00:54:23 am by doomguard88 » Logged

Code:
long long ago; /* In a galaxy far far away */

vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #34 on: March 15, 2008, 00:30:34 am »

Quote from: Hauptkraft on March 15, 2008, 00:27:28 am
Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Μα σου ειπε ο gpap ενα παράδειγμα...λύσης:

Ενισχυτικη διδασκαλια στο α΄εξάμηνο του πανεπιστημιου με καθηγητες......τους ιδιους από το λυκειο Grin Grin Grin

μακάρι...
μάλλον ήμουν εξαίρεση και έπεσα πάνω σε εκπληκτικούς καθηγητές που απλά τους ζητούσαν το αδύνατο, γι' αυτό και δεν αρκούσε η προσπάθειά τους...
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εκεί έξω... (τονίστε την πρόταση κατά βούληση)
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #35 on: March 15, 2008, 00:35:12 am »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 22:20:56 pm

Τότε δεν ξέρεις τι είναι το πανεπιστήμιο.
Και το πρόβλημα πάλι δεν είναι δικό σου.
Του μπαμπά σου και των δασκάλων σου είναι.


Οι καθηγητές σου στο Πανεπιστήμιο, ιδιαίτερα οι του Γενικού Τμήματος, δεν έχουν αυτήν την ενημέρωση - και οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται κιόλας.
Κάνουν τα μαθήματά τους ευτυχείς όπως τα έκαναν και πριν είκοσι χρόνια.

Φέτος, κάποια στιγμή μου ομολόγησαν στην διάρκεια του μαθήματος οι συνάδελφοί σου ότι δεν γνωρίζουν τον ορισμό του ορίου.
Λες και δεν το ήξερα...
Είναι χαρακτηριστικό της διαφοράς σας από τους προηγούμενους.
Ενώ για εκείνους ήταν μια υπόθεση διδασκαλίας εβδομάδων και τριβής, για σας ήταν ένα αστεράκι που υποδήλωνε 'εκτός ύλης'  και άφηνε την θέση της λογικής και του μαθηματικού ορισμού στην διαίσθηση.

Αυτά, ελπίζοντας σε ουσιαστικό διάλογο και όχι σε προσπάθειες αυτοεπιβεβαίωσης της ... άγνοιας μας.

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 23:20:42 pm
Quote from: bjork on March 14, 2008, 22:52:24 pm
Το καλύτερο είναι κάπου στη μέση...


Το πρόβλημα δεν είναι τα χρονοκυκλώματα. Ούτε τα συγκεκριμένα παραδείγματα. Ούτε ποια ακριβώς είναι η ύλη.
Το θέμα είναι αν μέσα από την ποσότητα της ύλης το εύρος και τις ποιότητές της, απόκτησες την ικανότητα να γνωρίζεις.
Ο περιορισμός της και η συρρίκνωσή της, ο δήθεν χωρισμός σε γενικές και κατευθύνσεις, τα 14 μαθήματα που ήταν βέβαιο ότι θα κατέληγαν στα 6, είναι όλα πράξεις του ίδιου δράματος.
Παραγωγή αμόρφωτων, όσο βαρύ κι αν είναι.
Κι εμείς συνεχίζουμε αυτήν την δουλειά.


Και εκεί είναι που βαράει και πονάει το Λύκειο.

Τέλος πάντων, δεν θα συνεχίσω στο ίδιο βιολί.
Μην επαναλαμβάνετε αυτά τα οποία εκ των προτέρων σας δηλώνω οτι τα δέχομαι.
Παραβιάζετε ανοιχτές θύρες.

Το θέμα είναι τι κάνει η ακαδημαϊκή κοινότητα δηλαδή εμείς ΚΑΙ εσείς (ναι ναι αυτό είναι το πανεπιστήμιο αν το ακούτε για πρώτη φόρα!!).


Επειδη εγω ειμαι μικρος ακομα και δεν γνωριζω το πανεπιστημιο και την εκπαιδευση απο το 73  πειτε μου εσεις λοιπον
Τελικα, ποιος ευθυνεται???
Δηλαδη το συστημα των Δεσμων ειναι αυτο που προτιματε και το αναφερεται ξανα και ξανα??

Οπως ανεφερε και η συναδελφος bjork γιατι να υπαρχει εξειδικευση και γιατι να κανω 500 σελιδες φυσικη???
Αυτο θα με κανει αν8ρωπο???Μαλλον θα με κανει ικανοτερο να τα βγαζω περα με τις παραλογες απαιτησεις πολλων κα8ηγητων, καθως κλασσικο φαινομενο ειναι να εξεταζομαστε σε πραγματα που Ποτε δεν δειδαχ8ηκαν μεσα στο μα8ημα...

Συμφωνουμε ολοι πιστευω οτι το ιδανικο θα ηταν να μα8αινουμε πραγματικα απο τις μικρες βα8μιδες και οχι να αποστηθιζουμε....Θεωρω οτι πολλοι εχουμε την ορεξη
αλλα
Quote from: Godhatesusall on March 14, 2008, 23:46:48 pm
   Στην τελική εγώ μπήκα στην σχολή με ΟΡΕΞΗ για διάβασμα,...κατάντησα να με ενδιαφέρουν 2-3 μαθήματα στο εξάμηνο όχι μόνον γιατί κάποια άλλα είναι ανούσια) αλλά και γιατί οι καθηγητές ως διδάσκοντες αλλά και ΚΥΡΙΩΣ ως άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.....Μετά πως γίνεται ο φοιτητής να μην γίνει "μηχανή περάσματος εξετάσεων??"


Καιρός να κάνουμε ΟΛΟΙ μας την αυτοκριτική μας....εγώ είμαι διατεθειμένος να δεχτώ κριτική......είστε όμως εσείς έτοιμοι να την δεχτείτε ή θα μας πετάξετε άρων-άρων από το γραφείο σας ΟΠΩΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.....

Θα γνωριζεται βεβαια οτι μα8ηματικα επιπεδου Ελληνικου Λυκειου σημερα στο εξωτερικο γινονται στο πανεπιστημιο,θελω να πω με αυτο πως το προβλημα μας δεν ειναι οτι δεν γνωριζουμε τον ορισμο του οριου
αλλα οτι ειμαστε θεατες στο ιδιο εργο....σε καθε βαθμιδα ακουμε το ιδιο ποιηματακι "οι προηγουμενοι εχουν ευθυνη αυτοι δεν σας τα διδαξαν σωστα"
Δεν νομιζω, λοιπον να χρειαζεται να θυμησω σε κανενα το ρητο "με οποιον δασκαλο....."
 
Αν λοιπον στα ματια σας η δραματικη μειωση των φοιτητων στα αμφι8εατρα σημαινει αδιαφορια τοτε οντως δεν μιλαμε την ιδια γλωσσα,γιατι για μενα (Που ειμαι ενας φοιτητης) σημαινει αδυναμια του εκαστοτε κα8ηγητη να μου προσφερει κατι ουσιαστικο στην παραδοση.

Εγω στη ζωη μου εμαθα οταν εχω να επιλεξω δυο τονους Σκ@τ@ απο τη μια και 3 τονους Σκ@τ@ απο την αλλη να λεω οχι ρε φιλε και τα δυο ειναι αθλια ας παμε παρακατω....(αυτο για τη συγκριση συστηματων εξετασης δεσμων και πανελλαδικων σημερα)

Σας λεμε το προφανες,σαν δασκαλος φερεται τεραστια βαρος για την κατασταση αυτο το αποδεχεστε?


[P.S]:Οσο για την ανωνυμια, δεν εχω κανενα προβλημα να συζητησουμε και απο κοντα...
Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
nbourgis
Guest
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #36 on: March 15, 2008, 00:35:31 am »

Quote from: doomguard88 on March 15, 2008, 00:27:49 am
Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
γιατί νιώθω την υποσυνείδητη ανάγκη να δικαιολογηθώ αυτή τη στιγμή;
Ανήκω στην τελευταία γενιά των 6(+1) μαθημάτων και δηλώνω υπεύθυνα ότι είχα ξαναδεί ολοκλήρωμα πριν μπω στο Πανεπιστήμιο.

Φυσικα και ξερουμε να κανουμε ολοκληρωματα.

Αρκετα απο τα ολω(κληματα) του λογισμου Ι μπορουμε να λεισουμε με της γνωσεις των μαθηματικων λυκειου....

Απο το πρωτο εξαμηνο η φησικη Ι ειναι ενα προβλημα γιατι υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα τροπο που προσεγκιζετε στο λυκειο απο αυτον του πανεπιστημιου..

Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
Εκτός από γκρίνιες και υπερβολές, κάποιες φαινομενικά καλές λύσεις που θα μπορούσε να εφαρμόσει το υπουργείο και μερικά χάσματα επικοινωνίας, δεν είδα πουθενά καμιά πρόταση για την άμεση(προσωρινή; )επίλυση του προβλήματος.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Συμφωνω με τη Vasso. Να επιγκεντρωθουμε στις λυσεις γιατι αλλιως δεν πιστευω να καταλιξουμε καπου.

Εντάξει αλλά πρέπει να ξέρεις και ορθογραφία ρε φίλε.
Αν υπάρχει πρόβλημα συγχώρεσε με.
« Last Edit: March 15, 2008, 00:38:09 am by nbourgis » Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #37 on: March 15, 2008, 00:40:15 am »

Quote from: nbourgis on March 15, 2008, 00:35:31 am
Quote from: doomguard88 on March 15, 2008, 00:27:49 am
Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
γιατί νιώθω την υποσυνείδητη ανάγκη να δικαιολογηθώ αυτή τη στιγμή;
Ανήκω στην τελευταία γενιά των 6(+1) μαθημάτων και δηλώνω υπεύθυνα ότι είχα ξαναδεί ολοκλήρωμα πριν μπω στο Πανεπιστήμιο.

Φυσικα και ξερουμε να κανουμε ολοκληρωματα.

Αρκετα απο τα ολω(κληματα) του λογισμου Ι μπορουμε να λεισουμε με της γνωσεις των μαθηματικων λυκειου....

Απο το πρωτο εξαμηνο η φησικη Ι ειναι ενα προβλημα γιατι υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα τροπο που προσεγκιζετε στο λυκειο απο αυτον του πανεπιστημιου..

Quote from: vasso on March 15, 2008, 00:16:38 am
Εκτός από γκρίνιες και υπερβολές, κάποιες φαινομενικά καλές λύσεις που θα μπορούσε να εφαρμόσει το υπουργείο και μερικά χάσματα επικοινωνίας, δεν είδα πουθενά καμιά πρόταση για την άμεση(προσωρινή; )επίλυση του προβλήματος.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να σώσουμε την κατάσταση ή είμαστε χαμένοι από χέρι; εκεί να εστιάσουμε...

Συμφωνω με τη Vasso. Να επιγκεντρωθουμε στις λυσεις γιατι αλλιως δεν πιστευω να καταλιξουμε καπου.

Εντάξει αλλά πρέπει να ξέρεις και ορθογραφία ρε φίλε.
Αν υπάρχει πρόβλημα συγχώρεσε με.

Για πρώτο μήνυμα τα σπας!! Cheesy το σκέφτηκα αλλά είπα να ξεφύγω από τις μπατσικές μου τάσεις! Μπάτσε της ορθογραφίας από κούνια, καλώς ήρθες Cheesy
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #38 on: March 15, 2008, 00:49:33 am »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 19:48:08 pm
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.

Δε ξερω και γω ποσες φορες το εχω ακουσει,μπορει να ισχυει μπορει και οχι,μπορει να ειναι η ευκολη λυση να δικαιολογησουμε οτι περασε το 3% απο αυτων που εδιναν,ε ποια τι στο καλο μαθαιναν εκει στις δεσμες που δε μαθαμε εμεις?

Και στην τελικη κατι που δεν μπορει να αμφισβητησει κανεις ειναι οτι τουλαχιστον στα μαθηματα προ-τομεα τα θεματα δυσκολευουν καθε χρονια,ΚΑΘΕ ομως,πλεον για να περασεις πχ διαφορικες και μιγαδικους πρεπει να εισαι θεωρητικος μαθηματικος,τι να πρωτο πιασεις την τεχ.μηχ. που εχει γινει ΤΟ κλαρινο,την C++ που απο εκει που ηταν τραλαλα τωρα θελει να γραφεις ετοιμο λογισμικο,αμα αρχισω δεν θα τελειωσω με το ποσο δυσκολεψαν τα πραγματα τα τελευταια 3 χρονια.Βαλτε ενα "παλιο" να παει να περασει κανα τετοιο μαθημα,θα πει εγω το περασα με 2 μερες διαβασμα πανευκολο ηταν και μολις δει τι θεματα βαζουν τωρα θα καραφλιασει,αντε δε γουσταρω να αρχισω αυτο το θεμα Angry
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #39 on: March 15, 2008, 00:51:11 am »

ΡΕ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΝΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΟΤΕ
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #40 on: March 15, 2008, 00:52:38 am »

εντάξει τη βρηκαμε τη λύση...

Μανόλη κλείδωσε το τόπικ....

λύθηκε ο γόρδιος δεσμός αλά Μ.Αλέξανδρος (που ειναι και της μόδας)
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #41 on: March 15, 2008, 00:58:02 am »

κρίμα... και ότι πήρα και κρασί να συνεχίσουμε τη συζήτηση Smiley
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #42 on: March 15, 2008, 00:58:37 am »

Quote from: aliakmwn on March 15, 2008, 00:25:29 am
Κοψτε τη διδασκαλια ασκησεων. Σταματηστε αυτο το "2 ωρες θεωρια - 2 ωρες ασκησεις".


γιατί;
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #43 on: March 15, 2008, 00:59:54 am »

Quote from: gpap on March 15, 2008, 00:08:11 am
Η καλή σχολή, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα του ...Δημάκη,

Χαρά η δικιά μου, πρώτη μέρα, νωρίς νωρίς στο αμφιθέατρο (να πιάσουμε και καλή θέση) και μπαίνει μέσα .... ο κολλητός από τη Γ' Λυκείου με ...απόσπαση στο ΑΠΘ!!!!!!


α) Το πρόβλημά σου είναι το πρόβλημά μου Γρηγόρη.
Η ίδια κοπέλα που έκοψες εσύ πέρασε μετά από μένα γιατί επίσης την είχα κόψει κι εγώ.
Σήμερα το πρωί.
Δεύτερη χρονιά που δεν καταφέρνει να πάρει τομέα.
Εκτός πια αν δεν είναι πρόβλημά μας επειδή δεν είναι ούτε κόρη σου ούτε κόρη μου. :'(

β) Ποιος κολλητός ρε και τρίχες;
Εσύ θα διδάξεις φυσική κι εγώ στερεομετρία!!! Grin

Και ποια ενισχυτική διδασκαλία;
Ακόμα δεν τον είδαμε, του κολλήσαμε και την ... ρετσινιά.
Ενισχύεις κάτι που στέκεται, όχι τα ανύπαρκτα.
« Last Edit: March 15, 2008, 01:07:58 am by dimakis » Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Περι επιπέδου" νεων "φοιτητών εναντι παλαιών...
« Reply #44 on: March 15, 2008, 01:04:11 am »

Quote from: dimakis on March 15, 2008, 00:59:54 am
Quote from: gpap on March 15, 2008, 00:08:11 am
Η καλή σχολή, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα του ...Δημάκη,

Χαρά η δικιά μου, πρώτη μέρα, νωρίς νωρίς στο αμφιθέατρο (να πιάσουμε και καλή θέση) και μπαίνει μέσα .... ο κολλητός από τη Γ' Λυκείου με ...απόσπαση στο ΑΠΘ!!!!!!


β) Ποιος κολλητός ρε και τρίχες;
Εσύ θα διδάξεις φυσική κι εγώ στερεομετρία!!! Grin

στερεομετρία!?  Huh
τι είναι η στερεομετρία;;;
Grin Grin
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...