• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:15:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:15:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 60
Guests: 81
Total: 141
ඞ
ΚΟ
Konstantina Karamani
Giannis_Kako
cpapast
Zoifouka
chaniotism
gkg
stelinas
dinoschalv
Petross
Saint_GR
Angelagfb
Kelly Tsimpouri
BossiTsif
Thanasis_pap
papaloui
tzortzis
mmikelo
Katarameno
Born_Confused
mdimitrig
msandr
george14
bougatsa
thaliatsk
kostasf
Captain
andreassifo
NickSpan
georkala
apsathas
immo
kpa
sassi
vaggelisx
Psychoktonos_
alexfot
xristostsi03
Maximos7
3rdDegreeBurn
panos21sk
κοτζακ
George15
alexandra_
Nekt
valco08
apol
charalampos
mkakale
nikos.a
pliroforikarios
prigians
Nikos_313
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 35378 times)
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #120 on: March 21, 2008, 01:52:17 am »

Τι είναι αυτή η παραφιλολογία ρε παιδιά???

Στον σύλλογο μας τουλάχιστον υπάρχει παράδοση οι ανεξάρτητοι-ανένταχτοι να ακούγονται όσο και οι "οργανωμένοι"...

Όσο για την οργάνωση,και εμένα δεν μ'αρέσουν τα πολιτικά κόμματα αλλά αυτό είναι μια άλλη-θεωρητικότατη- κουβέντα....

Εγώ,ως μη οργανωμένος σε κάποιο κόμμα,παρά μόνο σε ένα σχήμα,βλέπω ότι μπορώ να καθορίσω τα τεκταινόμενα....

Γίνονται συζητήσεις με άλλα ανεξάρτητα σχήματα για κοινές δράσεις,στο κοινό πλαίσιο κάνουμε σοβαρή συζήτηση και συνθέτουμε απόψεις σε ένα πολιτικό πλαίσιο χωρίς ετεροκαθορισμούς το οποίο είναι προϊόν σύνθεσης ατομικών απόψεων....όποιος λοιπόν λέει ότι δεν μπορεί να ακουστεί η φωνή του λέει-θα το πω απλά και σταράτα- ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ....

Το επιχείρημα "δεν ακούγεται η άποψη μου στην ΓΣ" αρμόζει,πάντα κατά την άποψη μου,σε έναν απολιτίκ φοιτητή και όχι σε έναν που έχει όρεξη για να αλλάξει τα πράγματα...

Back to the topic,

Quote from: dimakis on March 17, 2008, 12:22:00 pm
Αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών:

α) Εισαγωγή προπαρασκευαστικού-προαιρετικού κύκλου μαθημάτων για όσους διαθέτουν αυτογνωσία και όσους εκ των υστέρων διαπιστώνουν ότι δεν τα ... καταφέρνουν.

β) Επανακαθορισμός της ύλης των μαθημάτων που διδάσκονται από το Γενικό Τμήμα με ποινή απαγχονισμού για όσους δεν συμμορφώνονται

γ) Κατάργηση των επικαλύψεων με ποινή ισοβίων για όσους δεν συμμορφώνονται.

Σύμφωνοι με αυτά κ Δημάκη,αν και τα 3 πρώτα τα θεωρώ καθαρά ρεφορμιστικά μέτρα που δεν θίγουν την ουσία του προβλήματος....

Quote from: dimakis on March 17, 2008, 12:22:00 pm
δ) Αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας-εξέτασης στους κύκλους σπουδών (εργαστήριο-πρότζεκτ-παρουσιάσεις).

ε) Ενοποίηση των μαθημάτων - ατελείωτων αλυσίδων σε μαθήματα ιδιαίτερης βαρύτητας δυο το πολύ εξαμήνων.
στ) Μείωση του αριθμού των μαθημάτων σε λιγότερα από 40. Μέγιστος αριθμός μαθημάτων ανά εξάμηνο 4.


Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτά τα μέτρα κινούνται στους άξονες που θέτει ο νέος νόμος-πλαίσιο....

Προωθούν την εντατικοποίηση των σπουδών,με πρώτυπο το αγγλοσαξονικό μοντέλο.Αν κατάλαβα καλά η δ) σε συνδυασμό με την ε) πρόταση λένε χονδρικά ότι:Αντί να έχουμε τριπλέτες μαθημάτων(κυκλώματα,πεδία,ΣΑΕ κοκ) τα ενώνουμε σε ένα μάθημα και μαζί με εργαστήριο και κάποια εργασία(υποχρεωτική??) δίνουμε εξετάσεις....αυτό το μοντέλο όμως θα μας κάνει να αρχίζουμε να τρέχουμε και να μην προλαβαίνουμε,πράγμα που ήδη συμβαίνει πάνω-κάτω...

Η μείωση των μαθημάτων δεν θα πρέπει να συνεπάγεται εντατικοποίηση των υπόλοιπων...θα πρέπει να συνεπάγεται ΑΠΛΩΣ μείωση μαθημάτων(λέγε με τεχνική μηχανική,φυσική Ι,κάτι μαθήματα όπως πχ τα ηλεκτρολογικά υλικά τα οποία με τον τρόπο διδασκαλίας τους γίνονται μια παρωδία κτλ)

Πάλι όμως δεν θίγουμε το κύριο πρόβλημα...


Εγώ θα το ξαναπώ.....σαν καθηγητές είστε διατεθειμένοι ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ???

Είστε διατεθειμένοι δηλαδή να κάτσετε να "λείωσετε" πάνω στο γραπτό του κάθε φοιτητή ώστε αυτός να πάρει τον βαθμό που του αξίζει ανάλογα με το διάβασμα που έκανε και ΟΧΙ ανάλογα με το πόσα λάθη στις πράξεις έκανε ή με το πόσο καλά ξέρει την τελευταία παράγραφο των υποσημειώσεων της τάδε σελίδας??

Είστε διατεθειμένοι στο μάθημα μας να υπάρχει μια σύνδεση με την πράξη,και ότι διδάσκεται στην αίθουσα (κάτι ανάλογο) να μπαίνει και στις εξετάσεις???

Είστε διατεθειμένοι στο κάτω-κάτω να ακούσετε τις προτάσεις μας ή απλώς όλα είναι μια φιγούρα??Γιατί πέρσι κατά την περίοδο μετά τις καταλήψεις και φέτος στην ημερίδα για τα εργαστήρια(αλήθεια πότε θα γίνουν οι άλλες 2?) είδα έναν ελιτισμό και έναν συντεχνιασμό του στυλ:"να αράξω όσο πιο πολύ μπορώ,και δεν αφήνω τους φοιτητές να κουρεύονται",καθώς στην ημερίδα δεν πετύχαμε σχεδόν τίποτα,παρά μόνο μερικές ώρες που ακούγαμε πόσο κακοί είναι οι μηχανολόγοι και πόσο γαμάτοι είμαστε εμείς σε σχέση με τα άλλα τμήματα,και ότι η "γαματοσύνη" μας αναβαθμίστηκε σε υπερ-επίπεδα τα τελευταία 3 χρόνια...


Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
ILIAS
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 312



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #121 on: March 21, 2008, 02:26:24 am »

"και ότι διδάσκεται στην αίθουσα (κάτι ανάλογο) να μπαίνει και στις εξετάσεις???"
 

Εγώ σε αυτό το σημείο θα διαφωνήσω φίλε μου. Γιατί με αυτό είναι σαν να λες ότι αυτός που παρακολουθεί είναι ο άξιος και καλός φοιτητής. Να διδάσκει σωστά και ό,τι πρέπει να ξέρει ο φοιτητής ναι. Να γίνονται εργαστήρια για να κατανοούμε τα της θεωρίας ναι, αλλά όχι να μην θεωρούμαι καλός φοιτητής επειδή πχ. δεν παρακολούθησα το μάθημα των ασκήσεων και ο καθηγητής έβαλε από εκείνες τις ασκήσεις στην εξεταστική. Πρέπει και εμείς ως φοιτητές να απαλλαχτούμε από τις λυκειακές νοοτροπίες. Τί θα πει "δεν το έλυσα γιατί κάτι τέτοιο δεν μας έκανε στις ασκήσεις"; Βέβαια σε αυτό φταίνε κτά πολύ οι καθηγητές. Δηλαδή κρίση δεν έχουμε να βάλουμε κάτω το πρόβλημα και νατο λύσουμε; Τέλος συμφωνώ ότι το δίωρο των ασκήσεων είναι σπατάλη χρόνου.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #122 on: March 21, 2008, 02:48:47 am »

Να γίνω γραφική και να πω το οφφτοπικ μου
Οι ημερίδες θα γίνουν όταν βρεθούν και άλλα άτομα να τις τρέξουν

Όσο για το αν ωφέλησε ή όχι η ημερίδα, θα δείξει.

Από εκεί και πέρα θα γίνω 2*γραφική και θα πω "μην συνδέετε τα πάντα με το νόμο-πλαίσιο"



Quote
α) Εισαγωγή προπαρασκευαστικού-προαιρετικού κύκλου μαθημάτων για όσους διαθέτουν αυτογνωσία και όσους εκ των υστέρων διαπιστώνουν ότι δεν τα ... καταφέρνουν.

Πρόκειται για πρόταση η οποία έχει συζητηθεί παλιότερα στο φόρουμ, εν καιρώ καταλήψεων Μαΐου -Ιουνίου, και μάλιστα στη συζήτηση συμετείχαν  - και συμφωνούσαν μερικοί - και παιδιά που συμμετείχαν στην κατάληψη κατά του νόμου πλαισίου.

Quote
β) Επανακαθορισμός της ύλης των μαθημάτων που διδάσκονται από το Γενικό Τμήμα με ποινή απαγχονισμού για όσους δεν συμμορφώνονται

γ) Κατάργηση των επικαλύψεων με ποινή ισοβίων για όσους δεν συμμορφώνονται.

δ) Αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας-εξέτασης στους κύκλους σπουδών (εργαστήριο-πρότζεκτ-παρουσιάσεις).

ε) Ενοποίηση των μαθημάτων - ατελείωτων αλυσίδων σε μαθήματα ιδιαίτερης βαρύτητας δυο το πολύ εξαμήνων.

Πρόκειται για προτάσεις των ομάδων εργασίας - διατυπωμένες λίγο διαφορετικά είναι η αλήθεια - αλλά στο ίδιο πνεύμα με αυτά που - φαντάζομαι τουλάχιστον ότι - εννοεί ο κ. Δημάκης.
Λέει εργαστήριο - πρότζεκτ - παρουσίαση. Που είδες την εξέταση?

Αλυσίδες μαθημάτων: Η πρόταση των ομάδων εργασίας ήταν να ενοποιηθούν κάποια μαθήματα αλυσίδες, δηλαδή να μην εξετάζονται στη μέση (π.χ. πεδίο 1, πεδίο 2 κ.τ.λ.) αλλά μία φορά στο τέλος με εργασία - πρότζεκτ ή κατασκευαστική.

Quote
στ) Μείωση του αριθμού των μαθημάτων σε λιγότερα από 40. Μέγιστος αριθμός μαθημάτων ανά εξάμηνο 4.

Εδώ που βρίσκεις την εντατικοποίηση πραγματικά δεν καταλαβαίνω...



Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #123 on: March 21, 2008, 03:04:59 am »

Ότι και να γίνει πάντα σκατά θα λέμε οτι θα είναι.

Το βασικό πρόβλημα είναι οτι περισσότερη κουβέντα γίνεται για το πώς και τι με μαθήματα και πολιτικά σου ξου μου και όχι για επιστημονικά ζητήματα. Οπότε μήπως να πάμε να αλλάξουμε σχολή να γίνουμε δικηγόροι πολλών το χόμπυ να γίνει και επάγγελμα;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #124 on: March 21, 2008, 03:26:56 am »

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am
όποιος λοιπόν λέει ότι δεν μπορεί να ακουστεί η φωνή του λέει-θα το πω απλά και σταράτα- ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ....


Κάνε μια δημοσκόπηση και μέτρα την απογοήτευση που υπάρχει στα έτη <3ο. Και έλα μετά να τα πούμε.
Εδώ σταματάω και εγώ με τα οφφ- τόπικ

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am


Quote from: dimakis on March 17, 2008, 12:22:00 pm
Αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών:

α) Εισαγωγή προπαρασκευαστικού-προαιρετικού κύκλου μαθημάτων για όσους διαθέτουν αυτογνωσία και όσους εκ των υστέρων διαπιστώνουν ότι δεν τα ... καταφέρνουν.

β) Επανακαθορισμός της ύλης των μαθημάτων που διδάσκονται από το Γενικό Τμήμα με ποινή απαγχονισμού για όσους δεν συμμορφώνονται

γ) Κατάργηση των επικαλύψεων με ποινή ισοβίων για όσους δεν συμμορφώνονται.

Σύμφωνοι με αυτά κ Δημάκη,αν και τα 3 πρώτα τα θεωρώ καθαρά ρεφορμιστικά μέτρα που δεν θίγουν την ουσία του προβλήματος....



Ως γνήσια ρεφορμίστρια του λόγου μου  Tongue, βρίσκω το μέρος β) άκρως επαναστατικό, ριζοσπαστικό, ανατρεπτικό και πρωτοποριακό. Άλλωστε τα πιό επαναστατικά πνεύματα του πανεπιστημίου Tongue το έχουν προτείνει άπειρες φορές. Το Γενικό Τμήμα, με εξαιρέσεις λίγες, είναι μόνο "φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπακόλλα" που θα λεγε κι ο Μηλιώκας στο γνωστό τραγουδάκι.

Όσο για το α), είναι αρκετά δύσκολο να το δεχτεί ο μέσος φοιτητής που θα μπαίνει στο τημμυ με την εικόνα του υπεργαμάτου (όπως λές κι εσύ) φοιτητή που τα ξέρει όλα. Κοίτα γύρω σου και δές πόσο ψωνάρες είμαστε. Ούτε τα ρεφορμιστικά δεν αντέχουμε  Grin
(αν και υπ' αυτές τις συνθήκες το βρίσκω αρκετά επαναστατικό. Οκ, δεν θα αλλάξει τον κόσμο το προπαρασκευαστικό έτος σπουδών, αλλά η πίκρα της πολύχρονης εμπειρίας των καθηγητών μας φαίνεται ότι τους οδηγούν σε τέτοιες λύσεις, σε ρεαλιστικά πλαίσια).

Έλα ρε παιδιά.... όσο για το γ) σας υπόσχεται και την περίφημη μή - εντατικοποίηση.... Grin Grin Grin

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am

Quote from: dimakis on March 17, 2008, 12:22:00 pm
δ) Αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας-εξέτασης στους κύκλους σπουδών (εργαστήριο-πρότζεκτ-παρουσιάσεις).

ε) Ενοποίηση των μαθημάτων - ατελείωτων αλυσίδων σε μαθήματα ιδιαίτερης βαρύτητας δυο το πολύ εξαμήνων.
στ) Μείωση του αριθμού των μαθημάτων σε λιγότερα από 40. Μέγιστος αριθμός μαθημάτων ανά εξάμηνο 4.


Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτά τα μέτρα κινούνται στους άξονες που θέτει ο νέος νόμος-πλαίσιο....

Προωθούν την εντατικοποίηση των σπουδών



Και τώρα αρχίσαμε τη κασέτα. Για μένα ουδεμία σχέση δεν έχουν οι προτάσεις οι συγκεκριμένες με το νόμο πλαίσιο. Είναι θέμα διαφορετικής λογικής και κοσμοθεωρίας. Άμα δεν διαβάσουμε δεν πρόκειται να γίνουμε μηχανικοί, κι όσο πιό σύντομα το συνειδητοποιήσουμε τόσο το καλύτερο για μας.

Εμείς δεν ζητούσαμε, με τα αγωνιστικά κοινά πλαίσια στις καταλήψεις, "όλη τη γνώση στο πτυχίο"? Η μόρφωση που μας παρέχεται πρέπει να είναι ποιοτική. Σ' αυτό βοηθούν οι εργασίες και τα πρότζεκτ. Σωστά η φρασεολογία και η διατύπωση είναι το πάν....

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am


Η μείωση των μαθημάτων δεν θα πρέπει να συνεπάγεται εντατικοποίηση των υπόλοιπων...θα πρέπει να συνεπάγεται ΑΠΛΩΣ μείωση μαθημάτων(λέγε με τεχνική μηχανική,φυσική Ι,κάτι μαθήματα όπως πχ τα ηλεκτρολογικά υλικά τα οποία με τον τρόπο διδασκαλίας τους γίνονται μια παρωδία κτλ)



Και γιατί θα πρέπει?
Στα πλαίσια της... μή - εντατικοποίησης?  Grin

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am

Εγώ θα το ξαναπώ.....σαν καθηγητές είστε διατεθειμένοι ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ???

Είστε διατεθειμένοι δηλαδή να κάτσετε να "λείωσετε" πάνω στο γραπτό του κάθε φοιτητή ώστε αυτός να πάρει τον βαθμό που του αξίζει ανάλογα με το διάβασμα που έκανε και ΟΧΙ ανάλογα με το πόσα λάθη στις πράξεις έκανε ή με το πόσο καλά ξέρει την τελευταία παράγραφο των υποσημειώσεων της τάδε σελίδας??



Οι συγκεκριμένοι 2-3 που συμμετείχαν σε αυτή τη συζήτηση έχουν αρκετά μεγάλη επαφή με τους φοιτητές τους.... οπότε ξέρουν από φοιτητικά προβλήματα γιατί τα συζητάνε μαζί μας....

Αυτό με τις πράξεις κι εμένα μου τη σπάει αλλά τί να κάνουμε, είναι το αναγκαστικό κακό του σωστού μηχανικού.

Quote from: Godhatesusall on March 21, 2008, 01:52:17 am

(αλήθεια πότε θα γίνουν οι άλλες 2?) είδα έναν ελιτισμό και έναν συντεχνιασμό του στυλ:"να αράξω όσο πιο πολύ μπορώ,και δεν αφήνω τους φοιτητές να κουρεύονται",καθώς στην ημερίδα δεν πετύχαμε σχεδόν τίποτα,παρά μόνο μερικές ώρες που ακούγαμε πόσο κακοί είναι οι μηχανολόγοι και πόσο γαμάτοι είμαστε εμείς σε σχέση με τα άλλα τμήματα,και ότι η "γαματοσύνη" μας αναβαθμίστηκε σε υπερ-επίπεδα τα τελευταία 3 χρόνια...


Θα τρέξεις για τις άλλες 2? Γιατί οι υπόλοιποι μ#$&# κες (ώ σόρυ, συνήθεις ύποπτοι ήθελα να πώ), κουράστηκαν να τρέχουν. Αφιέρωσαν ένα μήνα από τη ζωή και το διάβασμά τους και έχουν κ προσωπική ζωή. Άλλοι εντωμεταξύ πήραν και πτυχίο.

Εγώ είδα στην ημερίδα πολύ καλές διαθέσεις από πλευράς καθηγητών, και να μας ακούσουν και να συζητήσουν.
Όσο για τους μηχανολόγους, εντάξει είναι γνωστό το κόλλημα του Μάργαρη. Αφήστε τον άνθρωπο να εκτονωθεί  Cheesy και πάρτε τα λίγο και στην πλάκα.

(Που τα χωνε στο Μουσιόπουλο για το τρίγωνο και το κυλικείο σας άρεσε ή όχι? Ήταν κι αυτό άσχετο με τις ημερίδες βέβαια.... Grin - εμένα μου άρεσε πολύ, ήταν απολαυστικό θα έλεγα).


Συμπέρασμα : ο λόγος που διατυπώνεται είναι άκρως ετοιματζήδικος, λες και τον παραγγέλνετε από κανένα σουβλατζήδικο "δώσε μου μια με απ' όλα, χωρίς εντατικοποίηση, με όλη τη γνώση στο πτυχίο, χωρίς κρεμμύδι και με μπόλικη πάπρικα " κτλ. Από πέρισυ τα ίδια ακούω. Και τα ψηφίζω, γιατί είμαι και συναισθηματικά δεμένη με αυτά, και γιατι κάποτε τα πίστεψα και αυτά και αυτούς που τα λέγανε. Και ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πώς από οράματα με περιεχόμενο γίναν μια πίτα γύρος με απ' όλα που σερβίρεται στην εκάστοτε ΓΣ.
Και αυτή η ευθυκρισία με έχει συνταράξει... Grin Η μή - συμπάθειά μας σε άτομα δεν καθιστά αυτομάτως το οτιδηποτε λένε αυτά τα άτομα μαλακία ή ελιτισμό.

Συμπέρασμα νο2 :
Quote
Επειδή όμως είναι πολύ … δύσκολο να με καταλάβετε, τώρα πάω να κοιμηθώ και αύριο το πρωί περάστε να με εκτελέσετε.

Χρήστος Ε. Δημάκης

προφητικό  Smiley








« Last Edit: March 21, 2008, 03:39:06 am by pandora » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #125 on: March 21, 2008, 05:42:59 am »

Μάλιστα.. (σχόλιο από το συνεχόμενο διάβασμα 4-5 σελίδων του θέματος).

Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις..

Ριζοσπαστικές λύσεις..

..σε ένα εχθρικό προς τα παραπάνω περιβάλλον.

Η λάθος αντιμετώπιση της διαδικασίας απόκτησης γνώσης του φοιτητή ξεκινάει από το.. δημοτικό, συνεχίζεται στη 2ο βάθμια (όπως τιτλοφορείται το thread) και ολοκληρώνεται στην 3οβάθμια (ως αδυναμία των εκεί ιθυνόντων να αντιστρέψουν την κατάσταση πλέον). Συγνώμη αν θα γίνω λίγο.. γραφικός (?) αλλά πρώτα απ' όλα πρέπει να ξέρουμε το γιατί είναι έτσι όπως είναι τα πράγματα. Μετά ίσως αρχίσουμε να το πολεμάμε.. ένας ένας.. σα να προσπαθείς να λύσεις μόνος σου το κυκλοφοριακό της πόλης.. αγοράζοντας ένα ποδήλατο και παροτρύνοντας τον φίλο σου να πάρει και κείνος.

Γιατί είναι έτσι?

Γιατί γεννιέσαι σε μία κοινωνία που τη δεύτερη μέρα, σου λένε ότι πρέπει να μεγαλώσεις, να σπουδάσεις για να βγάλεις λεφτά και να καταφέρεις να ζήσεις. Γιατί δεν έχεις παίξει σε αλάνες στο δημοτικό και μάθαινες ήδη 2 γλώσσες και computers. Γιατί αν δε μπεις στο πανεπιστήμιο θα γίνεις πουλάς κουλούρια στο δρόμο. Γιατί αν δεν έχεις ύλη συγκεκριμένη, με τόσο άγχος με τα υπόλοιπα, θα φλιπάρεις σε 3,14 sec. Γιατί έχεις "ψοφήσει" στο διάβασμα μέχρι να μπεις στο πανεπιστήμιο, ενώ στην πραγματικότητα έχει ψοφήσει η ψυχή σου από την πίεση της.. κατάστασης. Γιατί ακόμα και στο πανεπιστήμιο να μπεις.. πάλι μπορεί να πουλάς κουλούρια στο δρόμο (απλά 4-5 χρόνια αργότερα).

Συγνώμη που θα αγνοήσω για λίγο τις πραγματικά καλές προτάσεις που κάνατε. Αλλά εγώ το πρόβλημα το βλέπω να είναι κυρίως.. κοινωνικό και.. ψυχολογικό.

Προτεινόμενες δράσεις..:

- Κόβεις την TV από τα 13 σου (μετά την εποχή των cartoons δηλαδή). (Κοινώς.. παροτρύνουμε τους γονείς να το κάνουν).
- Πηγαίνεις "organasmus" στη Γερμανία υποχρεωτικά στα 14 για ένα χρόνο. Γυρνάς και βλέπεις τον κόσμο με άλλο μάτι.
- Αφαιρείς τις κόρνες από τα αυτοκίνητα.
- Ανατινάζεις 15 με 50 πολυκατοικίες (ανάλογα με το μέγεθος της πόλης).
- Νομιμοποιείς το "χόρτο" με παροχή μόνο από τα φαρμακεία περιορισμένης ποσότητας / μήνα, μόνο για γονείς ανηλίκων.. για την απαραίτητη χαλάρωση (αν και τα παραπάνω ίσως αρκούν).

Αποτελέσματα σε 15 με 20 χρόνια.. (στα παιδιά μας δηλαδή πλέον).

Εξαιρετικά off-topic, χωρίς καμία δόση πλάκας, και χαμηλού επιπέδου (άλλωστε κι εγώ μέρος του ίδιου συστήματος είμαι) κουβέντες.

Όλα τα παραπάνω προήλθαν από τον απλό συνειρμό του ενδεχομένου να επιστρέψει η μέση εκπαίδευση στο σύστημα του.. 60' ή του 90'.. Τα ψυχοφάρμακα θα πωλούνταν σα καραμέλες για το βήχα..

Καλή σας μέρα Smiley
Η υπογραφή περιττεύει.
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #126 on: March 21, 2008, 12:25:28 pm »

Χμμμ,τι με κάνετε πρωϊνιάτικα ρε παιδιά...με βάζετε να γράψω (σαν κλασικό ψάρι που τσιμπάει Cheesy) ανάλυση ενώ δεν έχω ρουφήξει ακόμα ούτε 1 γουλιά από τον καφέ μου....

Quote from: pandora on March 21, 2008, 03:26:56 am
Quote from: Godhatesusall on Today at 00:52:17
όποιος λοιπόν λέει ότι δεν μπορεί να ακουστεί η φωνή του λέει-θα το πω απλά και σταράτα- ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ....


Κάνε μια δημοσκόπηση και μέτρα την απογοήτευση που υπάρχει στα έτη <3ο. Και έλα μετά να τα πούμε.
Εδώ σταματάω και εγώ με τα οφφ- τόπικ

Σε αυτό το θέμα έχεις ένα δίκιο....Δηλαδή δεν γίνεται στην συνέλευση να έχουμε τους άπειρους ΚΝΙτες(καταδικνείω  τον ένοχο  Grin) να ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια και εμείς(ενοώ όλοι μας) να τσιμπάμε και να μπαίνουμε σε μια διαδικασία στείρας αντιπαράθεσης....

Άλλο είναι όμως το ζήτημα...ότι όποιος λέει ότι δεν έρχεται στην συνέλευση γιατί δεν θέλει να ακούσει τον αχιλέα ή τον φώτη ή τον μήτσο ή οποιονδήποτε άλλον απλώς ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να ασχοληθεί...δεν θέλει να κάτσει 2-3 ώρες για να προβληματιστεί....

Η απογοήτευση δημιουργείται -κατά την άποψη μου- λόγω των πολλών ηττών του κινήματος,και σε επίπεδο ένδο-πανεπιστημιακό(επίπεδο μαθημάτων κτλ) αλλά και σε ευρύτερα κοινωνικό επίπεδο(νόμος-πλαίσιο,άρθρο 16 κτλ)....Όταν δεν μπορείς να πείσεις ότι ο λόγος σου φέρνει αποτελέσματα τότε απομαζικοποιείς τις συνελεύσεις και γενικότερα την συμμετοχή...

Αλλά ο κύριος λόγος της απογοήτευσης είναι η κυρίαρχη νεοφιλελεύθερη λογική ότι δεν υπάρχουν κοινωνίες,παρά μόνο άτομα(περίφημη ατάκα της θάτσερ)..όταν από μικρό σου μαθαίνουν τον ατομικό δρόμο θέλει πολλά κιλά @@ για να προσπαθήσεις να δεις τι είναι αυτό το συλλογικό...

Quote from: pandora on March 21, 2008, 03:26:56 am

Quote from: Godhatesusall on Today at 00:52:17

Quote from: dimakis on March 17, 2008, 11:22:00 am
δ) Αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας-εξέτασης στους κύκλους σπουδών (εργαστήριο-πρότζεκτ-παρουσιάσεις).

ε) Ενοποίηση των μαθημάτων - ατελείωτων αλυσίδων σε μαθήματα ιδιαίτερης βαρύτητας δυο το πολύ εξαμήνων.
στ) Μείωση του αριθμού των μαθημάτων σε λιγότερα από 40. Μέγιστος αριθμός μαθημάτων ανά εξάμηνο 4.


Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτά τα μέτρα κινούνται στους άξονες που θέτει ο νέος νόμος-πλαίσιο....

Προωθούν την εντατικοποίηση των σπουδών



Και τώρα αρχίσαμε τη κασέτα. Για μένα ουδεμία σχέση δεν έχουν οι προτάσεις οι συγκεκριμένες με το νόμο πλαίσιο. Είναι θέμα διαφορετικής λογικής και κοσμοθεωρίας. Άμα δεν διαβάσουμε δεν πρόκειται να γίνουμε μηχανικοί, κι όσο πιό σύντομα το συνειδητοποιήσουμε τόσο το καλύτερο για μας.

Εμείς δεν ζητούσαμε, με τα αγωνιστικά κοινά πλαίσια στις καταλήψεις, "όλη τη γνώση στο πτυχίο"? Η μόρφωση που μας παρέχεται πρέπει να είναι ποιοτική. Σ' αυτό βοηθούν οι εργασίες και τα πρότζεκτ. Σωστά η φρασεολογία και η διατύπωση είναι το πάν....

Μ'αρέσει που αν κάποιος κάνει ανάλυση σύμφωνα με κάποια θεωρητικά του εργαλεία(είτε λέγετε μαρξισμός είτε λέγεται τροτσκισμός είτε λέγετε νεοφιλελευθερισμός) δέχεται κατηγορίες για.....ξύλινη γλώσσα....από αυτούς που δεν κάθονται να διαβάσουν πίσω από τις λέξεις....

Παραδέχομαι ότι οι προτάσεις του κ Δημάκη δεν γίνονται με καμία σκοπιμότητα ή οτιδήποτε τέτοιο,απλά έκανα μια παρατήρηση ότι όλα αυτά μου φάνηκαν σαν εφαρμογή του νέου νόμου-πλαίσιο....Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας(και το φώναζα στις συνελεύσεις εγώ προσωπικά) ότι ο νέος νόμος-πλαίσιο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 100 ΣΕΛΙΔΕΣ....είναι το πέρασμα της κυρίαρχης ατομικιστικής ιδεολογίας μέσα στα πανεπιστήμια....

Σε αυτήν την βάση η ενοποίηση των μαθημάτων ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ,το μόνο που θα μας κάνει είναι να μας τρέχει όλη μέρα...και εξηγούμε....Σκέψου μόνο πόσους -θεωρητικά- τύπους θα πρεπε να μάθεις αν λογισμός Ι και ΙΙ γίνονταν 1 μάθημα...το ίδιο και για τα κυκλώματα Ι και ΙΙ...και προφανώς θα υπάρχουν και άλλα τέτοια μαθήματα που δεν τα ξέρω λόγω του ότι είμαι 2ο έτος...

Αν μετά την ενοποίηση ο μάργαρης(ή ο κάθε μάργαρης) εξέταζε την θεωρία που είναι στην κάτω παράγραφο της σελίδας 253 το μόνο που θα κατάφερνε είναι να αποκτήσει ένα τσούρμο φοιτητές που αντί να διαβάσουν για να καταλάβουν κυκλώματα,διαβάζουν για να περάσουν(όχι ότι δεν το έχει καταφέρει ήδη αλλά λέμε τώρα...)

Εγώ είμαι σύμφωνος με μια ενοποίηση ΑΛΛΑ με την προϋπόθεση ότι,όπως έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου,ότι οι καθηγητές θα γίνουν συνεννοήσιμοι(και δεν εννοώ ότι ο κ Δημάκης δεν είναι συνεννοήσιμος,προς θεού,δεν έχω τίποτα μαζί του...αλλά έχουν δει πολλά τα ματάκια μου στον λίγο καιρό που είμαι στο πανεπιστήμιο..).

Αν μπορούμε να μιλήσουμε με τους καθηγητές για να λύσουμε τα προβλήματα μας το πανεπιστήμιο θα βελτιωθεί κατα πολύ....αλλά εδώ υπάρχει ένα χοντρό πρόβλημα:Οι καθηγητές μας μας έχουν "στήσει" πολλές φορές....θες για το θέμα τον εξεταστικών??(σιγά μην διορθώνουν γραπτά ενώ μπορούνε να πάνε στις μπαχάμες...),θες για το θέμα που προέκυψε με το καμαράκι του συλλόγου,θες τα λεφτά για τον σύλλογο...

Quote from: pandora on March 21, 2008, 03:26:56 am
Quote from: Godhatesusall on Today at 00:52:17


Η μείωση των μαθημάτων δεν θα πρέπει να συνεπάγεται εντατικοποίηση των υπόλοιπων...θα πρέπει να συνεπάγεται ΑΠΛΩΣ μείωση μαθημάτων(λέγε με τεχνική μηχανική,φυσική Ι,κάτι μαθήματα όπως πχ τα ηλεκτρολογικά υλικά τα οποία με τον τρόπο διδασκαλίας τους γίνονται μια παρωδία κτλ)



Και γιατί θα πρέπει?
Στα πλαίσια της... μή - εντατικοποίησης?


Όχι,στα πλαίσιο του ότι είναι άχρηστα και διατηρούνται για να έχουν θέση στο πανεπιστήμιο μερικοί δεινόσαυροι....όποιος μου βρεί το νόημα της τεχνικής μηχανικής και  της φυσικής Ι στην δουλειά των ηλεκτρολόγων κερδίζει ραντεβού με την angelina jolie.....Και προφανώς υπάρχουν κι'άλλα τέτοια στην σχολή...

Αυτό εννοώ όταν λέω μείωση μαθημάτων...απλά και σταράτα...
Quote from: pandora on March 21, 2008, 03:26:56 am
Συμπέρασμα : ο λόγος που διατυπώνεται είναι άκρως ετοιματζήδικος, λες και τον παραγγέλνετε από κανένα σουβλατζήδικο "δώσε μου μια με απ' όλα, χωρίς εντατικοποίηση, με όλη τη γνώση στο πτυχίο, χωρίς κρεμμύδι και με μπόλικη πάπρικα " κτλ. Από πέρισυ τα ίδια ακούω. Και τα ψηφίζω, γιατί είμαι και συναισθηματικά δεμένη με αυτά, και γιατι κάποτε τα πίστεψα και αυτά και αυτούς που τα λέγανε. Και ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πώς από οράματα με περιεχόμενο γίναν μια πίτα γύρος με απ' όλα που σερβίρεται στην εκάστοτε ΓΣ.

Αν εσύ θεωρείς τον λόγο στην ΓΣ ετοιματζίδικο,τότε κάνε κάτι για να το αλλάξεις...Όποιος λέει ότι:"παλιά στο μεξικό εγώ αγωνίστηκα και απέτυχα να αλλάξω τον κόσμο" γίνεται με μαθηματική ακρίβεια ....ΠΑΣΟΚ(ή για την ακρίβεια γίνεται αριστερός του καναπέ,πράγμα που πρεσβεύει  τώρα το ΠΑΣΟΚ)

Ο λόγος μου δεν βγήκε από καμιά ναφθαλίνη και από καμιά στείρα κομματική γραμμή....Οι απόψεις μου απορρέουν από την θεώρηση μου για τον κόσμο,τα λεγόμενα ιδεολογικά μου εργαλεία.Και από εκεί αρχίζω να κάνω ανάλυση για το πως θα μπορέσω να βελτιώσω την ζωή μου....

Η λογική του παλιά στο μεξικό αγωνίστηκα,αλλά τώρα είμαι όλη μέρα στο 9ώροφο δεν θα μας πάει εμπρός,παρά μόνο είναι μια ρόδινη οδός προς την συντήρηση...

Πολλά έγραψα,και θα αργήσω και στο μάθημα γμτ...
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #127 on: March 23, 2008, 18:10:08 pm »

Η συζήτηση σχετικά με τις συνελεύσεις και την έκφραση των φοιτητών μέσα από αυτές μεταφέρθηκε εδώ:

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=23630.0
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #128 on: March 29, 2008, 01:47:03 am »

-----Original Message-----
From: electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr [mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Nikos I. Margaris
Sent: Friday, March 28, 2008 4:58 PM
To: Electroauth
Subject: [Electroauth] Fwd: Αναγνώριση του πτυχίου μας

Αφιερώνω το e-mail του Ιάσονα στους
ανεγκέφαλους από τους φοιτητές, που
επιμένουν να μην μετονομάσουμε το
δίπλωμά μας σε δίπλωμα προχωρημένων
σπουδών (master).

N.I.M. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------- Original Message --------
Subject: Αναγνώριση του πτυχίου μας
Date: Fri, 28 Mar 2008 10:46:34 +0100
From: Jason Vittorias <vittorias@tum.de>
To: margaris@eng.auth.gr

Αξιότιμε κε Μάργαρη,

ονομάζομαι Ιάσων Βιττώριας και μέχρι πέρυσι ήμουν φοιτητής του τμήματος του οποίου είστε πρόεδρος. Βρίσκομαι
πλέον στο Μόναχο, στο Technische Universitaet Muenchen όπου εργάζομαι σαν επιστημονικός συνεργάτης και κάνω το διδακτορικό μου. Ως γνωστόν οι θέσεις εδώ είναι έμμισθες.
Πρόσφατα όμως και με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι δεν μου αναγνωρίζουν το πτυχίο σαν δίπλωμα μηχανικού
αλλά σαν bachelor! Κατά συνέπεια πληρώνομαι ως πτυχιούχος bachelor (χάνοντας γύρω στα 350ευρώ μικτά το μήνα), και επιπλέον πρέπει να κάνω επίσημη αναγνώριση του πτυχίου μου στο γερμανικό κράτος, μια διαδικασία 3-4 μηνών. Και όλα αυτά για να πάρω αυτό που δικαιούμαι.

Γνωρίζω πολύ καλά ότι χρόνια ασχολείστε με την συγκεκριμένη υπόθεση και πρόσφατα έμαθα ότι υπήρχε και μια
εξέλιξη. Τουλάχιστον έτσι διάβασα στον τύπο. Για άλλη μια φορά τα πανεπιστήμια μας, χωρίς να έχουν πολλά να
ζηλέψουν, αδικούνται και ενώ είμαστε και εντός της ευρωπαϊκής ένωσης μας αντιμέτωπίζουν ως υποδεέστερους.

Αυτό που θά θελα κυρίως να επισημάνω σε έσας είναι τουλάχιστον η αναγραφή του όρου Δίπλωμα Μηχανικού στο
πτυχίο μας. Μέχρι τώρα αναγράφεται αντίγραφο πτυχίου κάτι που για το εξωτερικό (και για την
Γερμανία κυρίως όπου υπάρχει διάκριση του Dipl.-Ing.) προκαλλεί επιπλέον σύγχυση.

Ευχαριστώ που διαβάσατε το μήνυμα μου.

Με τιμή,
Ιάσων Βιττώριας

--
Dipl.-Ing. Iason Vittorias
Research Assistant
Institute of Automatic Control Engineering Technische Universitat Munchen Arcisstrasse 21, D-80290 Munich
Tel: +49 89 289 23442
Mob: +49 176 27587474
Web: http://www.lsr.ei.tum.de
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν είναι ανεγκέφαλοι οι φοιτητές μας αγαπητέ κε πρόεδρε.
Ζαλισμένοι και φοβισμένοι είναι.
Όπως και το μεγαλύτερο μέρος της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Σ’ αυτήν την χώρα κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν.
Τελικά έτσι δεν εμπιστεύονται ούτε τους εαυτούς τους και τις (πραγματικές και μεγάλες) δυνατότητές τους.
Και περιμένουν την έξωθεν καλή μαρτυρία και, γιατί όχι, την βοήθεια (καλοθελητών) για να επικυρώσουν την επιστημοσύνη τους, την ερευνητική τους ικανότητα, την πρωτοτυπία τους και την αξιοσύνη τους.
Φαινόμενα υπανάπτυξης και εξάρτησης.

Η τυπική αποδοχή του μοντέλου μπάτσελορ-μάστερ που έχει προτείνει η Μπολόνια των υπουργών για τους δικούς τους λόγους, θα μπορούσε να είναι και ένας τρόπος να ξεπεραστούν οι στόχοι τους, να διατηρηθεί το ενιαίο του διπλώματος-πτυχίου και να κρατήσουν τα πανεπιστήμια τον χαρακτήρα τους έτσι όπως τον έχουν οικοδομήσει στα περίπου εννιακόσια χρόνια της ύπαρξής τους, ως μηχανισμοί δηλαδή παραγωγής, διατήρησης και διάδοσης της γνώσης στα πλαίσια πάντοτε του συγκεκριμένου κοινωνικού συστήματος.

Θα μπορούσαν να λυθούν
Α) το πρόβλημα των ΤΕΙ
Β) το πρόβλημα της ισοτιμίας στην Ευρώπη
Γ) Το πρόβλημα της ισοτιμίας στην Ελλάδα
Δ) Το γελοίο του να κάνεις απίθανες (διατμηματικές-ειδίκευσης και δεν συμμαζεύεται) σπουδές μετά από πέντε χρόνια σπουδών σε αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα, στημένα σε μια νύχτα λόγω κάποιας ληξιπρόθεσμης ευρωπαϊκής ελεημοσύνης.
Ε) Το πρόβλημα της φοιτητικής (μεταπτυχιακής) μετανάστευσης
ΣΤ) Ο κυκεώνας του ζητήματος των δικαιωμάτων.
Ζ) Ακόμη και ζητήματα υποδομών, και ποιότητας των σπουδών, όσο κι αν ακούγεται απίθανο.

Οι κεντροευρωπαϊκές χώρες που αποδέχθηκαν τα μπάτσελορ, στην πλειοψηφία τους τα θεωρούν σαν μια ενδιάμεση βαθμίδα του παλιού πενταετούς διπλώματος.
Όσοι, όπως η Ιταλία θεώρησαν ότι μπορούν να βγάλουν στην αγορά τους τριετείς, τρέχουν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα.

Η άποψη ότι μπορεί η οικονομία να προχωρήσει με ‘καταρτισμένο’ (εύκολα, γρήγορα και φτηνά) ντεμέκ επιστημονικό δυναμικό των δυόμιση και τριών ετών είναι άλλη μια νεοφιλελεύθερη φούσκα που στην πράξη θα δείξει την μετριότητα των εγκεφάλων που την υποστηρίζουν.

Η επιστήμη και η τεχνική ήταν ανέκαθεν (από καταβολής του υπάρχοντος κοινωνικού συστήματος) παραγωγική δύναμη, και το να σκέφτεται κανείς διαφοροποιημένους ρόλους της στην παραγωγή (μισός επιστήμονας, ένα τέταρτο, 2/10 κλπ) δεν είναι τίποτα άλλο παρά μπακαλική και άλλη μια γελοία προσπάθεια αύξησης κερδών με μείωση των μισθών.

Η διάρθρωση της παραγωγής ήθελε και θα θέλει ολοκληρωμένους επιστήμονες και τεχνικούς και όσο το δυνατό καλύτερα εκπαιδευμένο μεσαίο και κατώτερο τεχνικό προσωπικό.

Που σημαίνει εκτός από καλή ανώτατη εκπαίδευση, καλή και ολοκληρωμένη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στενά δεμένη με την εξίσου προσεγμένη τεχική-επαγγελματική εκπαίδευση.

Το μπάτσελορ η αγορά θα το τοποθετήσει εκεί ακριβώς που αξίζει, στο μεσαίο τεχνικό προσωπικό.

Η προσπάθεια να υποβαθμισθεί το σύνολο του επιστημονικού και τεχνικού προσωπικού επειδή τάχα μου-δήθεν μου είναι μεγάλος ο αριθμός αυτών που θέλουν να σπουδάσουν είναι αστεία και μπορεί να έχει πρόσκαιρα οφέλη μόνον.
Η κρίση περιμένει στη γωνία.

Η μεγάλη ζήτηση για υψηλού επιπέδου μόρφωση είναι αντικειμενική και αποτέλεσμα της ανάπτυξης της παραγωγής και της εξέλιξής της, που απαιτεί όλο και μεγαλύτερο αριθμό εξειδικευμένου επιστημονικού-τεχνικού προσωπικού.

Παγκόσμιο πλεόνασμα επιστημόνων δεν υπάρχει, ελληνικό ίσως, αλλά πλέον για μια νομαρχία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρόκειται.

Αυτά για την θεωρία.
Όσοι με ξέρουν, τα ακούν από το 1999, απλές προτάσεις για την επιβίωση του συστήματος είναι.
Σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από την Θεσσαλονίκη εισάγονται στα αντικείμενα του Τμήματος και σε ομοειδή τους, σε σκόρπια ΑΕΙ και ΤΕΙ με υποδομές καλύτερες από αυτές που έχουμε εμείς, περισσότεροι από 1500 φοιτητές κατ’ έτος.
Όλες αυτές οι ειδικότητες είναι ένα τυπικό μπάτσελορ και 5-6 περίπου μάστερ μηχανικών.
Και ένα Τμήμα που θα κάλυπτε το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού υπολογιστών, με 5-6 πενταετή προγράμματα μάστερ. 

Και αναμένω αριστεροδέξιες μπουνιές.


Χρήστος Ε. Δημάκης 



-- --------------------------------------------------------------------------------------

Electroauth mailing list
Electroauth@faedrion.ee.auth.gr
http://faedrion.ee.auth.gr/mailman/listinfo/electroauth
« Last Edit: March 29, 2008, 01:52:16 am by dimakis » Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #129 on: March 29, 2008, 02:33:18 am »

Quote from: dimakis on March 29, 2008, 01:47:03 am

Σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από την Θεσσαλονίκη εισάγονται στα αντικείμενα του Τμήματος και σε ομοειδή τους, σε σκόρπια ΑΕΙ και ΤΕΙ με υποδομές καλύτερες από αυτές που έχουμε εμείς, περισσότεροι από 1500 φοιτητές κατ’ έτος.
Όλες αυτές οι ειδικότητες είναι ένα τυπικό μπάτσελορ και 5-6 περίπου μάστερ μηχανικών.
Και ένα Τμήμα που θα κάλυπτε το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού υπολογιστών, με 5-6 πενταετή προγράμματα μάστερ.


Μήπως θα μπορούσατε να διευκρινίσετε περισσοτερο τα παραπάνω;
Γιατί συμβαίνει να είμαστε και ανενημέρωτοι... - (ως συνήθως  Embarrassed)

Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #130 on: March 29, 2008, 11:31:48 am »

Quote from: pan(nte)dora ston Turam poy orkizetai on March 29, 2008, 02:33:18 am
Γιατί συμβαίνει να είμαστε και ανενημέρωτοι... - (ως συνήθως  Embarrassed)

Ανενημέρωτοι δεν είστε, όπως δεν είστε και κουτοί ή καθυστερημένοι σε σχέση με τους πρό μεταρρυθμίσεων.
Απλά η εγκύκλια μόρφωσή σας δεν ολοκληρώθηκε και έτσι δεν μάθατε να ψάχνετε και να βρίσκετε την πληροφορία, να την αναγνωρίζετε και να την μετατρέπετε σε γνώση και τέλος να την χρησιμοποιείτε για να λύσετε το πρόβλημα και για να αποκτήσετε καινούρια γνώση.
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το διαδίκτυο φαντάζει μαγικό στα μάτια σας Smiley;

Στο προκείμενο πολύ απλό.
http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20030318&nid=4275518
13 Μαρτίου, Τα Νέα, ανακοίνωση των θέσεων για ΑΕΙ-ΤΕΙ:
 
Σε ακτίνα 100 Km:
AEI THMMY ΑΠΘ                                                  180
AEI Πληροφορική ΑΠΘ                                            70
AEI Εφαρμοσμένη Πληροφορική Μακεδονίας            110
ΤΕΙ Ηλεκτρονικής Θεσσαλονίκης                              160
ΤΕΙ Πληροφορικής   Θεσσαλονίκης                           120
ΤΕΙ Αυτοματισμού Θεσσαλονίκης                              100
ΤΕΙ Πληροφορικής και επικοινωνιών Σερρών                250
Σύνολο                                                                    990

Σε ακτίνα 150 Km:
AEI Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Θεσσαλίας                                   120
ΑΕΙ Διαχείριση Ενεργειακών πόρων Δ. Μακεδονίας                          120
ΑΕΙ Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Δ. Μακεδονίας      70
ΤΕΙ  Ηλεκτρολόγων Λάρισας                                                           250
ΤΕΙ  Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Λάρισας                              250
ΤΕΙ Ηλεκτρολόγων Καβάλας                                                           300
ΤΕΙ Βιομηχανικής Πληροφορικής Καβάλας                                       310
ΤΕΙ Ηλεκτρολόγων Δυτ. Μακεδονίας                                                350
ΤΕΙ Πληροφορικής και τεχνολογίας υπολογιστών Δυτ. Μακεδονίας     370
Σύνολο                                                                                         2140

Γενικό σύνολο                                                                                3130    Sad
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #131 on: March 29, 2008, 13:06:49 pm »

Όντως είναι πολλοί.....

(αυτό το ΑΕΙ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων και το Διαχείρισης Ενεργειακών πόρων μου κάνει σαν αντιστοιχία στους 2 δικούς μας τομείς....)

Παρόλα αυτά, για μένα είναι αδιευκρίνιστο ποιοί από αυτούς είναι αυτό που ονομάσατε στο πρώτο σας μήνυμα "επιστήμονες", ποιοί είναι "καταρτισμένο μέσης βαθμίδας τεχνικό προσωπικό" και ποιοί είναι "καταρτισμένο κατώτερης βαθμίδας τεχνικό προσωπικό".... εκτός κι αν μέσα σ' όλο αυτό τον χαμό από σχολές ούτε το ίδιο το υπουργείο δεν θα ξέρει τί μας βγάζει....

Logged
nbourgis
Guest
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #132 on: March 29, 2008, 13:19:09 pm »


Τα νέα για το ζήτημα της ισοτιμίας.

http://www.eng.auth.gr/master/
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #133 on: March 29, 2008, 19:00:22 pm »

"επιστήμονες", και τεχνικοί
Επιστήμονες και μηχανικοί

"καταρτισμένο μέσης βαθμίδας τεχνικό προσωπικό"
Υπομηχανικοί, τεχνολόγοι Μηχανικοί (ΤΕΙ, ΚΑΤΕ κλπ), οι παλιοί έμπειροι Εργοδηγοί
 
"καταρτισμένο κατώτερης βαθμίδας τεχνικό προσωπικό"....
ειδικευμένοι τεχνίτες, από σχολές επαγγελματικές, ΤΕΛ, ΤΕΕ, ΙΕΚ κλπ

εκτός κι αν μέσα σ' όλο αυτό τον χαμό από σχολές ούτε το ίδιο το υπουργείο δεν θα ξέρει τί μας βγάζει....
Εσύ τι λες;
« Last Edit: March 29, 2008, 21:25:37 pm by dimakis » Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #134 on: March 29, 2008, 19:22:57 pm »

 Smiley

...ότι μάλλον έτσι είναι...

Πιστεύω ότι έτσι προσπαθούν να ικανοποιήσουν απλώς την μικροαστική επιθυμία του μέσου Έλληνα να σπουδάσει το παιδί του στην τριτοβάθμια, γιατί διαφορετικά θεωρείται παιδί "ενός κατώτερου θεού"...
(και φυσικά ο ευχαριστημένος γονιός είναι και ικανοποιημένος ψηφοφόρος).

Γενικά το θέμα της παιδείας παίζεται κορώνα γράμματα από την εκάστοτε κυβέρνηση με βάση από τη μία τα εκλογικά ωφέλη, και από την άλλη τις νεοφιλελεύθερες ευρωπαϊκές επιταγές....

Κανείς από τους "υπευθύνους" δεν κάνει την παραμικρή προσπάθεια να καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παιδείας το οποίο θα αλλάξει και παγιωμένες νοοτροπίες....

ΥΣ Είναι κρίμα που δεν συμμετέχουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν αξιόλογα πράγματα να πούν και εδώ... αλλά φαίνεται ότι δεν μπορούν να αντέξουν το χαμηλό μας επίπεδο....(το τελευταίο το λέω με πίκρα, συμμεριζόμενη τους προβληματισμούς πέρι "επιπέδου" αλλά ταυτόχρονα μαθαίνοντας "κολύμπι"  στο εκάστοτε περιβάλλον στο οποίο συνδιαλέγομαι με τους συμφοιτητές μου, τους οποίους θεωρώ, τόσο εδ'ω μέσα όσο και εκεί έξω, ατομα υψηλού νοητικού επιπέδου στο σύνολό τους, και αναλαμβάνοντας και τις δικές  μου ευθύνες για τα πολυσυζητημένα "επίπεδα" των διαφόρων συζητήσεων).


 
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...