• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 31, 2025, 21:44:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 31, 2025, 21:44:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[Today at 21:41:48]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by okan
[Today at 20:06:15]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[Today at 19:45:44]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[Today at 17:44:39]

Χαρακτηριστικά Laptop
by FINngineer
[Today at 11:45:18]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[Today at 02:04:50]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[Today at 00:06:03]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 26, 2025, 17:15:11 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 20:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 10:14:27 am]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by Nikos_313
[October 23, 2025, 20:32:17 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10149
Latest: marilou
Stats
Total Posts: 1428771
Total Topics: 31844
Online Today: 671
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 22
Guests: 188
Total: 210
chris123
Kyriacos
Avoiding Existence
Born_Confused
Nikos_313
christina02
alexiosmara
Alexandros28
BossiTsif
RafaNadal
ThanosKoutsoump
Le ece
akmilios
kallimor
RivenT
micelethe
alexter
MeTheWizard
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [ΕΚΣΗΕ] Θεωρητικές και πρακτικές απορίες προηγούμενων ετών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 Go Down Print
Author Topic: [ΕΚΣΗΕ] Θεωρητικές και πρακτικές απορίες προηγούμενων ετών  (Read 9444 times)
Luminous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 195



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #15 on: February 17, 2008, 15:49:42 pm »

Νομιζω οτι οσον αφορα την συγχηση των δυο κανονων ο Αντωνης ειχε πει οτι οτι και να παρουμε εφοσων το πηραμε σωστα απο τον πινακα του εκαστωτε κανονισμου και γραψουμε απο που το πηραμε θα το παρουν ως σωστο, αλλιως θα μας πουνε ποιον να παρουμε. Αλλιως  kremala kremala kremala

Παντως ειναι γεγονος οτι το βιβλιο εχει αρκετα λαθη και το οτι βρισκομαστε στο μεταιχμιο των δυο κανονισμων κατι που κανει ακομα πιο επιπονη τη προσπαθεια μας για κατανοηση. Βαλε και την τερατωδη υλη του μαθηματος δεν ειναι δυσκολο να χαθουμε οπως ειπε ο Αντωνης. Βαλε και την κουραση της τελευταιας εβδομαδας των εξετασεων και μπαμ  σερβιρεται ενα ωραιοτατο κοκτειλ αγχους. Ειναι και πρωτη χρονια του μαθηματος οποτε ειμαστε ΚΑΙ πειραματοζωα.

Ελπιζω συνεπως τα θεματα να ειναι καταλληλα των συνθηκων και η διορθωση επιεικης, κατι που απο οτι πιστευω συνεβαινε στα μαθηματα που ειχαν οι δασκαλοι μας στα προηγουμενα ετη. Καλη επιτυχια σε ολους μας  Grin Grin Grin Grin
Logged


Don't click here!
gepeltek
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1564


Paris je t'aime...


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #16 on: February 17, 2008, 16:51:28 pm »

Ρε παίδες τα αποτελέσματα που λαμβάνει κανείς από το σχήμα 7.13 στη σελίδα 287 είναι πολύ σχετικά. Πχ στην άσκηση 3 σειρα 3η βρίσκουμε με το μάτι από το σχήμα ότι Χ'=70mΩ/km. Για την ίδια διατομή αν πάμε στους αντίστοιχους πίνακες 6.13 βρίσκουμε Χ=0,254mH/km*2π50=80mΩ/km (αλλα πάλι για τάση 600V και όχι 380 όπως πρέπει κανονικά). Ξέρω οτι είναι λεπτομέρεια αλλά τέτοιες διαφορές ξανασυναντησα σε άσκηση και πιστέψτε με μπορεί να επηρεάζουν τον έλεγχο της πτώσης τάσης..

Εν ολίγοις μπορεί σε κάποιον λόγω άλλης επιλογής αντίστασης να βγει δεκτό το όριο, ενω σε άλλον να βγει μεγαλο και να τον οδηγησει σε άλλη διατομή..

Βεβαια τέτοια ωρα τέτοια λόγια, αλλα γενικότερα σαν απορία το θέτω ως εξής:
Εφόσον δικαιολογούμε τους "με το μάτι" υπολογισμούς μας από τα δίαφορα διαγράμματα είμαστε οκ, έτσι; Ασχετα αν είναι λάθος..   έτσι??  Shocked 
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #17 on: February 17, 2008, 16:55:31 pm »

Quote
Παντως ειναι γεγονος οτι το βιβλιο εχει αρκετα λαθη και το οτι βρισκομαστε στο μεταιχμιο των δυο κανονισμων κατι που κανει ακομα πιο επιπονη τη προσπαθεια μας για κατανοηση. Βαλε και την τερατωδη υλη του μαθηματος δεν ειναι δυσκολο να χαθουμε οπως ειπε ο Αντωνης. Βαλε και την κουραση της τελευταιας εβδομαδας των εξετασεων και μπαμ  σερβιρεται ενα ωραιοτατο κοκτειλ αγχους. Ειναι και πρωτη χρονια του μαθηματος οποτε ειμαστε ΚΑΙ πειραματοζωα.

...είσαστε (τυπικά λέμε τώρα) και παρά μερικούς μήνες Μηχανικοί, συνεπώς.....

Εκτός και αν πιστεύετε ότι εκεί έξω θα έχει ύλη, παροράματα και ..θέματα SOS.....Καλλισθένη να ανεβάζει ασκήσεις...

Πάντως ο πρότερος 'έντιμος' βίος, του Λαμπρίδη και ο δικός μου θα πρέπει μάλλον να σας ...καθησυχάζουν !   Wink Wink
Logged
golden
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 392


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #18 on: September 20, 2008, 12:21:55 pm »

Επειδή άλλαξαν οι διδάσκοντες για να είμαστε σίγουροι: στη θεωρία προφανώς
όλα κλειστά, στις ασκήσεις τι επιτρέπεται να έχουμε? Βιβλίο μόνο ή και ασκήσεις?
Logged
amarin
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 48


Όλα στο μυαλό μας είναι..


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #19 on: September 20, 2008, 17:05:43 pm »

Στις ασκήσεις επιτρέπονται τα πάντα ανοικτά (βιβλία, ασκήσεις, σημειώσεις, κλπ).

Όπως τα υπόλοιπα μαθήματα ΣΗΕ.

Αντώνης Μαρινόπουλος
Logged
koukos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 69



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #20 on: September 21, 2008, 01:10:12 am »

1. Ένας τριφασικός εξαπολικός επαγωγικός κινητήρας 400 V, 50 Hz, πρέπει να κινήσει έναν εμβολοφόρο συμπιεστή με ονομαστική ροπή 200 Nm. Υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες με ονομαστική ισχύ 10 kW, 15 kW, 30 kW και 50 kW. Όλοι έχουν ονομαστική ολίσθηση 3%.
α) Αν υποθέσουμε ότι η ροπή εκκίνησης είναι 50% μεγαλύτερη της ονομαστικής, ποιόν κινητήρα θα επιλέξετε για το συγκεκριμένο φορτίο εάν ο κινητήρας εκκινεί με διακόπτη αστέρα – τριγώνου; (1 μονάδα)
β) Ποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν από την υποδιαστασιολόγηση ή την υπερδιαστασιολόγηση του κινητήρα; (0,5 μονάδα)
γ) Πώς τυποποιούνται οι λειτουργίες ενός κινητήρα και γιατί ενδιαφέρει ο προσδιορισμός του τρόπου της λειτουργίας ενός κινητήρα; (0,5 μονάδα)

Καποιος που να μπορει να δώσει μια ολοκληρωμένη (πάνω-κατω) απάντηση?
Logged
chkost
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 81


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #21 on: September 21, 2008, 13:31:20 pm »

ναι οντως ας βοηθησει καποιος που εχει ψαχτει με αυτες τις ερωτησεις..
Logged
chpetkel
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 75


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #22 on: November 17, 2008, 12:59:03 pm »

Ξέρει κανείς πότε θα παρουσιάσει ο θεοδωρόπουλος την εργασία στο μάθημα...??
Logged
Forrest
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 53



View Profile WWW
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #23 on: December 02, 2008, 00:50:16 am »

Για το βιβλιο θελω να ρωτησω. Εχουμε παρει απο προηγουμενα μαθηματαΤου Ντοκοπουλου και τα Σ.Η.Ε. Αλλα στη λιστα προτεινετε και ενα αλλο βιβλιο. Το ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ (Τσανακος Δ.) Μπορουμε να παμε να το παρουμε?(εφοσον δεν εχουμε παρει βιβλιο αποκλειστικα για ΕΚΣΗΕ?)
Logged

Ποτε θα κανει ξαστερια....?
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #24 on: January 09, 2012, 18:22:58 pm »

Αναβίωση thread ftw.

Άκυρη ερώτηση αλλά αν δεν την κάνω θα με φάει η περιέργεια.
Σε ένα σημείο στο βιβλίο(σελ. 349 πάνω) λέει για τα ρελαί ότι η πρώτη βοηθητική ανοιχτή επαφή υπάρχει σχεδόν πάντα και χρησιμοποιείται για την αυτοσυγκράτηση του ρελαί.
Μα τι είναι αυτή η αυτοσυγκράτηση πια και πως τη διασφαλίζει η ανοικτή επαφή?!Κάτι με τον ηλεκτρομαγνήτη θα έχει να κάνει αλλά δεν εξηγείται μέσα ούτε το'χω δει πουθενά αλλού...
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #25 on: January 09, 2012, 19:01:57 pm »

Οταν πατήσω start στέλνω τάση στο πηνίο(ηλεκτρομαγνήτη του ρελε) και το οπλίζω αλλάζοντας κατάσταση στις επαφές του. (ισχύος και βοηθητικές) . Επειδή θέλω να παραμείνει οπλισμένο αφου ελευθερώσω το start, βάζω παράλληλα με αυτό μια βοηθητική επαφή (χαμηλών Α) , στο σχέδιο είναι η Ma.Αυτή ονομάζεται επαφή αυτοσυγκράτησης.
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #26 on: January 10, 2012, 00:35:02 am »

Thanx! Όμως εσυ έτσι όπως μου το περιγράφεις και στο .gif που βλεπω,έχει μια κλειστή επαφή ενώ στο βιβλίο λέει για ανοιχτή...Έχεις καμιά ιδέα;Επίσης,σε ποιο site αν επιτρέπεται βρήκες το .gif?Wiki?
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #27 on: January 10, 2012, 06:24:34 am »

Καλημερα,
Η Μα ( -| |-)  που είναι παράλληλη με το start είναι ανοικτή. Και θα αλλάξει κατάσταση μόλις οπλίσει το Μ και θα παραμείνει κλειστή για οσο είναι οπλισμένο το Μ. Και θα είναι οπλισμένο το Μ μέχρι κάποιος πατήσει το stop ή ανοιξουν τα θερμικά OL
Ανοικτές επαφές (ΝΟ) είναι και οι ισχύος του Μ που πηγαίνουν προς τον κινητήρα.
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #28 on: January 10, 2012, 10:57:19 am »

Ok...Το πιασα γιατι την ελεγε ανοιχτη στο βιβλίο του Ντοκόπουλου.
Εν γένει είναι off όποτε είναι και τα ρελαί στο off και αντίστροφα.

Quote
Ανοικτές επαφές (ΝΟ) είναι και οι ισχύος του Μ που πηγαίνουν προς τον κινητήρα.
Εδώ εννοείς όταν το ρελαί είναι off,είναι off κι αυτές έτσι?Γιατί όταν είναι on πρέπει να είναι κλειστές προφανώς για να παίρνει τάση (και ρεύμα προφανώς) ο κινητήρας.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Κάθε λογής απορίες σχετικά με το μάθημα
« Reply #29 on: January 10, 2012, 16:29:27 pm »

Την αναφέρει σωστά ανοικτή (Normally Open ) επαφή, δλδ σε κατάσταση ηρεμίας του ρελε (απενεργοποιημένο, χωρίς τάση) είναι ανοικτή. Αλλάζει κατάσταση όταν αλλάζει κατάσταση το πηνίο του ρελε, δλδ όταν θα πάει τάση στο πηνίο του( είτε 220, είτε 120 είτε 24, ανεξάρτητα απο την τάση των επαφών). Υπάρχουν και οι αντίστοιχες NC(Normally Close) που σε κατάσταση ηρεμίας είναι κλειστές επαφές.
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
Pages: 1 [2] 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...