• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 20:27:50 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 20:27:50 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 20:08:49]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 18:42:40]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[Today at 16:25:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[Today at 06:43:15]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[Today at 00:50:23]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426660
Total Topics: 31711
Online Today: 213
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 66
Guests: 109
Total: 175
noys
Katarameno
nikos.a
dtzogan
Acad-Mics
zgeorgitz
manos_diakakis
Kyrisan
thanosn
mayia psarikoglou
ThanosKoutsoump
mpaltzak
johnk
melisste22
konsntai
theodorevic
lasef
ElectroShock
Saint_GR
arkou
miltan8
Nikos_313
dimitire
Denisivo
gkaramp
chrisbetas
kchristoua
Le ece
mamalakis
aafroditi
JoHn!
DarkMagiK06
mmikelo
johnnypap
christina02
Thanasis_pap
AcDimitri
elizabeth
kris
kapas
asimomyti
LelisNiko
anthi kotsani
gmpakirtz
Demits
evitzv
apos34
thathas12
Pakapis5
mihanologos
jh13
abunchofcells
kostas1507
Andreas K
iJasonOP
alexandra_
meni
vasilis saitis
distillery
iliaspapam
MarakiT
astakos1
evgns
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Down Print
Author Topic: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ  (Read 27814 times)
haris_kal
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


με ενέργεια να πορευόμαστε..αρκεί να μην καούμε!


View Profile
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #15 on: August 21, 2005, 16:09:14 pm »

Quote from: Χείρων on August 21, 2005, 13:06:27 pm
Χάρη, να χαρείς. Άσε τις νουθεσίες και μίλα επί της ουσίας. Έχει σημασία τι σε υποχρεώνουν να μάθεις.

Παραθέτω, λοιπόν, μια σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών του ΤΗΜΜΥ και του ΣΗΜΜΥ, για να διαλύσουμε τους μύθους.

Καλησπέρα και χαρές για όλους... Grin

Εγώ θα χαιρόμουν όπως λες φίλε Χείρων αν πραγματικά ΔΙΑΒΑΖΕΣ αυτά που έγραφα και δεν άρχιζες τα λογοπαίγνια πριν καν τα επεξεργαστείς! Wink

Σε ό,τι ζήτησες μίλησα - κατά την ταπεινή μου γνώμη - και με το παραπάνω!

Είμαι ΠΑΝΤΑ κατά των συγκρίσεων, όπως και παλιότερα στο θέμα των Τομέων, γιατί θεωρώ ότι μόνο σε εντάσεις οδηγεί και πουθενά αλλού!

Όσον αφορά το ΔΙΚΟ ΜΑΣ πρόγραμμα σπουδών με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η ανάλυση και οι βελτιωτικές προτάσεις ακόμα και η υιοθέτηση μαθημάτων απο άλλα προγράμματα σπουδών όπως αυτών που παρέθεσες και σε ευχαριστώ πολύ γι'αυτό, αλλά η συγκεκριμένη κουβέντα, έτσι όπως τέθηκε ΔΕΝ γίνεται να έχει ουσία! Tongue

Συγγνώμη αν καταλάβατε κι άλλοι.. άλλα απο αυτά που εννοώ, αλλά νομίζω ότι είμαι και ήμουν σαφής και προς Θεού..ΟΧΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΑΣ..ΠΟΤΕ!!:o
Άκου νουθεσίες.. Cheesy

Ευχαριστώ για το χρόνο σας..και εύχομαι καλές σπουδές στους καινούριους! Grin

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΕ!

με ενέργεια για ανάληψη ευθυνών..εν όψει εξεταστικής+προσπάθειας ολοκλήρωσης διπλωματικής!:-\

χάρης  Roll Eyes
Logged

"Όταν σηκώνεις τα χέρια σου ψηλά να φτάσεις τ'αστρα..μπορεί να μην τα πιάσεις..
Το σίγουρο όμως είναι πως δεν θα καταλήξεις να κρατάς μια χούφτα λάσπη"

Καλόθετος Χάρης
riddle
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 5

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #16 on: August 21, 2005, 16:18:57 pm »

Quote from: Χείρων on August 21, 2005, 13:26:21 pm
Υ.Γ.3 Μπήκα στο αντίστοιχο forum του ΣΗΜΜΥ. Με τίποτε δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στο δικό μας!

"To diko mas portal xrghsimopoiei mambo server enw to diko sas phpnuke. Ara to diko mas einai kalutero!". Polu wrimh skepsh, sugxarhthria.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #17 on: August 21, 2005, 16:21:04 pm »

Quote
Σχόλια: Το πρόγραμμα του ΣΗΜΜΥ (Ε.Μ.Π) συγκρινόμενο με το νέο πρόγραμμα του
ΤΗΜΜΥ μπορεί και πάλι να χαρακτηριστεί φλύαρο. Το πρόγραμμα του ΤΗΜΜΥ έγινε
περισσότερο δύσκολο (ασκόπως) και εξακολουθεί να είναι ακόμη περισσότερο σοβαρό και
στιβαρό.
Όμως, το νέο πρόγραμμα του ΤΗΜΜΥ είναι πλέον ασυνάρτητο με λανθασμένη αλληλουχία
των μαθημάτων
. Χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο, το ΤΗΜΜΥ κατέστρεψε το αρκετά καλό
πρόγραμμα σπουδών που ακολουθούσε.

Αυτο ακριβως!!!!!!!!!!!!!! Ειχα ετοιμασει μιαν απαντησουλα για το θεμα του προγραμματος σπουδων, αρκετα κριτικη (οπως παντα) αλλα τελικα την εσβυσα χωρις να την ανεβασω... Σκεφτηκα πως, επειδη εχω περασει ελαχιστα μαθηματα, ισως δημιουργηθουν αντιδρασεις του τυπου "και ποιος εισαι εσυ που μιλας, αφου δεν ασχοληθηκες και ποτε σου"... Αλλα το συμπερασματα αυτο που παρεθεσα πιο πανω συμπυκνωνει (πώς το κανετε ρε παιδια αυτο? Πώς σκατα μαθατε να γραφετε λακωνικα? Εγω ειχα 3 παραγραφους και δεν ελεγα τιποτε περισσοτερο!!!) την αποψη μου!

Το ΠΠΣ ηταν οντως προβληματικο κι απαρχαιωμενο. Πιστευω πως ειχε αμεση αναγκη για αλλαγες... Αλλα οι αλλαγες αυτες που εγιναν -και ειλικρινα, χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να θιξω τα μελη της τοτε επιτροπης- μοιαζουν σαν ενα προχειρο lifting, το οποίο μαλιστα μοιαζει να εγινε απο περισσοτερους του ενος χειρουργούς! Εικαζω πως στην επιτροπη υπηρχαν πολλες αντικρουομενες αποψεις, ανυποχωριτες, και τελικα εγινε "λιγο απ' ολα", χωρις να υιοθετηθει μια ολοκληρωμενη προταση, η οποία προφανως θα ειχε και καποια ολοκληρωμενη φιλοσοφια...
Το ΝΠΣ ειναι σε αρκετα θεματα καλυτερο, αλλα κινδυνευει να πεσει σε παγιδες...

Πρωτη παγιδα, οπως πολυ σωστα ανεφερε ο Χειρονας, ειναι αυτη της ασυναρτησιας. Και αν θελεις, συναδελφε, θα μου επιτρεψεις να δωσω μια νεα διασταση στην "ασυναρτησια". Δεν ειναι ασυναρτητο μονο ως προς τη σειρα των μαθηματων, αλλα και ως προς τις κατευθυνσεις του. Εννοω πως, καθε φορα που ξεκιναει μια προσπαθεια συνθεσης ενος ΠΣ, πρεπει εξ' αρχης να συμφωνηθουν οι προσανατολισμοι. Στο ΣΗΜΜΥ του ΕΜΠ, ας πουμε, βλεπουμε παρα πολλα εισαγωγικα μαθηματα, και, παρα τη φλυαρια του (πολυ ευστοχη λεξη Grin ) ξεκαθαριζει πως ειναι ενα προγραμμα "κομμενο και ραμμενο" στις απαιτησεις της επερχομενης διασπασης σε 3+2... Στο δικο μας ΝΠΣ, σε καποια σημεια δινεται η εντυπωση μιας κατευθυνσης εκσυγχρονισμου (οπως ας πουμε η αντικατασταση της απαρχαιωμενης και απαραδεκτης FORTRAN με τα "Υπολογιστικα Συστηματα"), σε άλλα σημεια επιχειρειται μια κατευθυνση περισσοτερης εξειδικευσης στην αρχη (πολλα μαθηματα κατεβηκαν σε χαμηλοτερα εξαμηνα), και σε καποια άλλα σημεια διατηρειται η φιλοσοφια του ενιαιου κυκλου, με μεθοδικη θεωρητικη προσεγγιση και στοχο στο υψηλο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ επιπεδο (διατηρηση πολλων Κυκλωματων, Ηλεκτρονικων, Πεδιων, ακομα κι αν τα Κυκλωματα χανουν λιγες ωρες διδασκαλιας)

Δευτερη παγιδα, τα εισαγωγικα μαθηματα:
-Δειτε π.χ. τα Υπολογιστικα Συστηματα, ειναι ενα μαθημα απαραδεκτο! Το ετος 2003-04 που ασχοληθηκα εγω, ηταν σπασμενο στα 3, διδασκονταν εισαγωγη στην Αρχιτεκτονικη Υπολογιστων, εισαγωγη στους Αλγοριθμους και εισαγωγη στο διαδικτυακο προγραμματισμο (με εμφαση στα πρωτα μπουσουλισματα της html). Ως αποτελεσμα, μπορω να μιλησω για περιπτωσεις ανθρωπων που εγραψαν βαθμαρες, και δεν ξερουν ουτε Αρχιτεκτονικη Υπολογιστων (λογικο αφου διδασκεται αργοτερα), ουτε html, ουτε αλγοριθμους!!! Στο ετος 2004-05 μαλιστα ακουσα πως μπηκε και τεταρτος κυκλος (!!!), οπου διδασκεται αλγεβρα Boole. Την οποία, σημειωτεον, διδασκομαστε στα Ψηφιακα Ι, και μαλιστα παρα πολυ καλα! Συνεπως, για να ξερουμε και τι λεμε, δεν τα βαζω με τη λεξη "εισαγωγη", τα βαζω με τις αμερικανιές!
-Εφυγε η Φυσικη ΙΙ (φυσικη ταλαντωσεων και κυματων) και ηρθε η Εισαγωγη (...) στην Τεχνικη Μηχανικη... Γιατι μια εισαγωγη στη μηχανικη του στερεου σωματος θεωρειται πιο χρησιμη για εναν ΤΗΜΜΥ απ' οτι οι ταλαντωσεις και τα κυματα???
-Εξαμηνο Α: Εισαγωγη στους αλγοριθμους και στην html.
Εξαμηνο Β: Δομημενος προγραμματισμος, C
Εξαμηνο Γ: Προγραμματιστικες Τεχνικες (η Michelle μού ειπε πως ειναι C++)
Εξαμηνο Δ: Αριθμητικη Αναλυση
Ρε παιδια, προς τι ολα αυτα??? 4 συνεχομενα μαθηματα προγραμματισμου??? Και μαλιστα το πιο (κατα τη γνωμη μου) σημαντικο, που ειναι η Αριθμητικη Αναλυση, γιατι -ασχετα με το πώς διδασκεται- ειναι το κατ' εξοχην μαθημα της θεωριας των αλγοριθμων, δηλαδη απαραιτητο για τον προγραμματισμο, ερχεται τελευταιο???

Τριτη παγιδα: Υπερσυγκεντρωση. Οχι κεφαλαιου, δυσκολιας... Ξαναδειτε λιγο το Γ και Δ εξαμηνο...
Γ: Πεδιο Ι, Ηλεκτρονικη Ι, Κυκλωματα ΙΙ, Σηματα και αντικειμενοστραφη προγραμματισμο μαζι?????
Δ: Πεδιο ΙΙ, Ψηφιακα, Κυκλωματα ΙΙΙ, Αρχιτεκτονικη, Αναλυση και Στοχαστικο Σημα?????
Ο προεδρος στην ομιλια του τη μερα των εκλογων ειχε πει τη χαρακτηριστικη φραση "καταρρευση του εξεταστικου συστηματος"...


Αυτα απο μενα. Τωρα που τους εθαψα ολους, να πω οτι δεν εχει τυχει να μιλησω με κανεναν απο την τοτε επιτροπη προγραμματος σπουδων, οποτε δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι γνωμη ειχαν και ποια ηταν η φιλοσοφια στην οποία κατεληξαν. Τα παραπανω ειναι απλες σκεψεις, και σε καμια περιπτωση δεν επιθυμω να θιξω ή να προσβαλω κανεναν, ή να αμφισβητησω τη δουλεια και την προσφορα κανενος!



Τελος, να πω πως, αν θυμαμαι καλα, το ΠΣ αναθεωρειται καθε 3 χρονια. Εχουμε λοιπον 2 χρονια μπροστα μας για να συζητησουμε μεθοδικα, να εντοπισουμε τις ατελειες και τα λαθη, να καταθεσουμε τις προτασεις μας. (***) Ο νεος προεδρος απο την πρωτη μερα ζητησε την βοηθεια μας. Ειδικα οσοι ειμαστε απο του χρονου στα ετη 2ο,3ο,4ο, ειμαστε σε θεση να βοηθησουμε οσο κανενας αλλος. Μην περιμενετε βοηθεια απο τις παραταξεις!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ!
Ειναι στο χερι μας να δραστηριοποιηθουμε, μια πολυ καλη ευκαιρια, ειδικα για οσους γκρινιαζουν για την καταντια του Συλλογου, για τη χειραγωγηση του απο τους κομματικους και για την ανυπαρξια κινηματος και σοβαρων διεκδικησεων. ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!! Δεν ξερω τι κανετε συνηθως, αλλα αυτη τη φορα σας παρακαλω παρτε αρκετα στα σοβαρα την τελευταια παραγραφο μου...

edit:
(***) Ακυρη η πληροφορια... Το συνδυασα με κατι τελειως ασχετο... Παρακαλω αγνοηστε το...
« Last Edit: August 22, 2005, 02:58:49 am by aliakmwn » Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #18 on: August 21, 2005, 16:58:01 pm »

Quote from: aliakmwn on August 21, 2005, 16:21:04 pm
Τελος, να πω πως, αν θυμαμαι καλα, το ΠΣ αναθεωρειται καθε 3 χρονια. Εχουμε λοιπον 2 χρονια μπροστα μας για να συζητησουμε μεθοδικα, να εντοπισουμε τις ατελειες και τα λαθη, να καταθεσουμε τις προτασεις μας. Ο νεος προεδρος απο την πρωτη μερα ζητησε την βοηθεια μας. Ειδικα οσοι ειμαστε απο του χρονου στα ετη 2ο,3ο,4ο, ειμαστε σε θεση να βοηθησουμε οσο κανενας αλλος. Μην περιμενετε βοηθεια απο τις παραταξεις!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ!
Ειναι στο χερι μας να δραστηριοποιηθουμε, μια πολυ καλη ευκαιρια, ειδικα για οσους γκρινιαζουν για την καταντια του Συλλογου, για τη χειραγωγηση του απο τους κομματικους και για την ανυπαρξια κινηματος και σοβαρων διεκδικησεων. ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!! Δεν ξερω τι κανετε συνηθως, αλλα αυτη τη φορα σας παρακαλω παρτε αρκετα στα σοβαρα την τελευταια παραγραφο μου...
Συμφωνώ απολύτως, όπως και με τα περισσότερα που είπες, αν και πιστεύω ότι πρέπει πρώτα να το δούμε στην πράξη το ΝΠΣ και να το κρίνουμε. Άρα γνώμη θα έχουν και/κυρίως οι περσινοί πρωτοετείς, οι μόνοι που ακολουθούν το  ΝΠΣ.
Να προσθέσω για την επιτροπή ΠΣ, χωρίς να ξέρω κάτι σίγουρα, φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο το έργο της γιατί πρέπει να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα. Σκεφτείτε πχ ότι υπάρχουν καθηγητές με πολύ συγκεκριμένο αντικείμενο τους οποίους δεν μπορούσε να τους αφήσει χωρίς να έχουν κάποιο μάθημα στο ΝΠΣ (αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι τα Ηλεκτρολογικά Υλικά, προφανώς υπάρχουν και άλλα).
Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #19 on: August 21, 2005, 17:27:05 pm »

Μετά το μήνυμα του Αλιάκμωνα μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω, να αρχίσω να κάνω συγκρίσεις και γω αλλά μάλλον θα χαθούμε για άλλη μια φορά στις λεπτομέρειες χάνοντας τη γενική θεώρηση. Τις λεπτομέρειες τις συζητήσαμε και άλλοτε όταν γινόταν η αναθεώρηση, θα τις συζητήσετε και σε μερικά χρόνια που θα ξαναγίνει. Για μένα το καινούριο πρόγραμμα βάζει ένα στοίχημα. Είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον από το παλιό, κατεβάζοντας πολύ υλικό από τους τομείς σε μικρότερα εξάμηνα. Ταυτόχρονα εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα στιβαρό και με γερό επιστημονικό υπόβαθρο. Εάν θέλετε σπρώχνει προς το 3+2 προσπαθώντας να μη θυσιάσει την επιστημονική βάση. Οι ασυναρτησίες δεν είναι τόσες πολλές (ίσως αυτή της αρχιτεκτονικής με τα ψηφιακά να είναι η μοναδική σοβαρή). Το στοίχημα βρίσκεται στο αν θα μπορέσουν οι νέοι φοιτητές να το ακολουθήσουν, ή θα οδηγηθούν σε πασαλείμματα με 5άρια για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Αυτό θα το δείξει η πράξη.
Στην τελική πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Όσο είμαστε ένα τμήμα που προσπαθεί να δώσει υπόβαθρό για τουλάχιστον 3 γενικές κατευθύνσεις, οι συμβιβασμοί και οι κάποιες παραλείψεις είναι αναπόφευκτες.
Για μένα ένα από τα σοβαρά προβλήματα που δεν έλυσε το καινούριο πρόγραμμα είναι ότι τα μαθηματικά συνεχίζουν να διδάσκονται αποκομμένα από τις εφαρμογές τους στην επιστήμη του μηχανικού και από μη μηχανικούς. Α! Και το να "χαθούμε" στις σπουδές μας. Αλλά αυτό δεν θα το λύσει κανένα πρόγραμμα μόνο του...

Καλή χρονιά ρε παιδιά!

ΥΓ. Οι συγκρίσεις του Χείρονα παραμένουν παρ όλα αυτά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες.
Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Κρήτης http://www.ece.tuc.gr/sem1.htm
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας http://www.ece.upatras.gr/ekpaidefsi_gr/pr_math.php?lang=gr&year=1

ΥΓ2. Είδες Αλιάκμων δεν είναι και τόσο δύσκολο Tongue
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #20 on: August 21, 2005, 19:20:59 pm »

Quote from: Χείρων on August 21, 2005, 17:03:54 pm
Να μια σοβαρή δουλειά που μπορεί να διεκπεραιώσει η εκλεκτή μας Michelle με τις γνωριμίες της και τα στέκια της.

Αγαπητέ Χείρωνα θα ήθελα να μου το εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό γιατι δεν μου έκατσε καλά.
Πρώτον τι σχέση έχει το στέκι και το οποιοδήποτε στέκι με τους πρωτοετείς της σχολής και γενικά με τη σχολή? Το στέκι μπορεί να έχει μπόλικους φοιτητές αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ούτε φόρουμ μόνο για φοιτητές, πόσο μάλλον μόνο για φοιτητές ΗΜΜΥ.

Επίσης θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί τόνισες αυτό το "να μια σοβαρή δουλειά". Υπονοείς οτι οτιδήποτε άλλο έχω κάνει δεν είναι σοβαρό? Και δεν θέλω ανοησίες περι "μυγών" αλλά μια "σοβαρή" απάντηση, αφού μιας και πιστευεις οτι μπορεις να (κατα?)κρίνεις τι εστί σοβαρό και τι όχι μπορείς τουλάχιστον να απαντήσεις σοβαρά και χωρις υπεκφυγές.

Ευχαριστώ.
Logged

www.e-steki.gr
Χείρων
Guest
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #21 on: August 21, 2005, 20:22:57 pm »

Καλή μου Michelle,

μη γίνεσαι καχύποπτη. Σε καμιά περίπτωση δεν ήθελα να σε προσβάλω. Κι αν συνέβη κάτι τέτοιο, ζητώ ταπεινά συγνώμη.

Το να συγκεντρώσεις τις απόψεις των πρωτοετών, για τα μαθήματα και ιδιαίτερα για τα νέα μαθήματα, είναι όντως σοβαρή δουλειά. Και πιστεύω ότι εσύ, με τα προσόντα που δείχνεις να διαθέτεις, μπορείς να τη φέρεις σε πέρας.

Ο Χείρων ομιλεί πάντοτε καλοπροαίρετα.
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #22 on: August 21, 2005, 20:56:52 pm »

Καλησπέρα,

Για το νέο ΠΠΣ έγιναν διάφορες συζητήσεις κύρια στην electroauth την περίοδο του Μαίου 2004, λίγο πριν την έγκριση του νέου ΠΠΣ από το Τμήμα. Παράλληλα έγινε και μια ανοιχτή εκδήλωση παρουσίαση με μικρό μάλλον ενδιαφέρον από πλευράς φοιτητών. Θα πρότεινα λοιπόν για να μην ξαναγράφουμε..την ιστορία να ρίξετε μαι ματιά στην πραγματικά ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση εκείνων των ημερών που θα τη βρείτε κύρια κάτω από τους ψευδεπίγραφους τίτλους 'Robert Lucky και πρόγραμμα σπουδών' και 'Συνασπισμένοι βλάκες (ΧΧΧ) - Το μέλλον' (τίτλος προταθείς από το....νέο Πρόεδρο!!! Προφητικός άραγε??? Grin Grin Grin).

Σαν μια πρώτη ενημέρωση μιας και συμμετείχα στη επιτροπή ΠΠΣ σας κάνω paste ένα posting της ..εποχής.

Quote
1. Η πρόταση ΠΣ είναι σίγουρα προϊόν συμβιβασμών σε επίπεδο επιτροπής και αν τελικά περάσει και σε επίπεδο Τμήματος.

2. Το ΠΣ είναι κατ' αναγκη (?) καθηγητοκεντρικό. Δεν μπορεί
να αφήσει έξω κανένα και τίποτε, δεν μπορεί να παρέμβει στο περιεχόμενο μαθημάτων παρά μόνο υπό συνθήκες και σε ελάχιστες περιπτώσεις.

3. Για πολλούς και διάφορους λόγους κάθε διδάσκων πιστεύει(?) ότι διδάσκει με τον τελειότερο τρόπο το πιο χρήσιμο μάθημα στο σύμπαν και αν ήταν στο χέρι του θα έπρεπε να καταργηθούν τα
μισά τουλάχιστον από τα υπόλοιπα και να δι(πολλα)πλασιαστούν οι ώρες στα δικά του.

4. Ο αριθμός των φοιτητών είναι ένα απόλυτα καθοριστικό πρόβλημα. Δεν λύνεται μόνο με σπάσιμο ακροαατηρίων, δεν λύνεται με σπάσιμο εξετάσεων. Αυτά είναι ..ασπιρίνες στον ετοιμοθάνατο. Χωρίς να σχετίζεται άμεσα με το ΠΣ επιβάλλει μια συνεχή ...διολίσθιση σε λιγότερα, ευκολώτερα και πιο .. περασιάρικα μαθήματα και σε μια διολίσθηση του 5 στα επίπεδα του 4-3.5 (αλλοιώς τι θα τους κάνουμε όλους αυτούς?). Για επίπεδο σπουδών βέβαια είναι .. γελοίο να γίνεται λόγος, είτε με το ισχύον είτε με το προτεινόμενο ΠΣ. (Το κακό είναι ότι και η .. κακή αγορά εργασίας άρχισε να παίρνει μυρωδιά τι παίζει πίσω από τις σφαλιστές πόρτες των ΑΕΙ και ΤΕΙ).

5. Αμεσα συνδεμένο με το παραπάνω είναι και το πρόβλημα με τις φθίνουσες γνώσεις των νεοεισερχόμενων φοιτητών. Τι γίνεται λοιπόν? Θα πρέπει να αλλάζουμε κάθε χρόνο τα μαθήματα στο πιο εύκολο γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν Μαθηματικά, Υπολογιστές, Αγγλικά, Φυσική και πάει λέγοντας? Και αν ναι μέχρι που? Ή μήπως πρέπει να κλείσει αυτό το θέμα και απλά να γίνονται κάποια ελεύθερα σεμινάρια για όσους δεν τα καταφέρνουν? (Ενισχυτική και στο Πανεπιστήμιο? και γαμώ τα σενάρια!).

6. Το πλήθος των μαθημάτων (ιδιαίτερα στον κορμό) σχετίζεται άμεσα με τη θέση του Τμήματος (εδώ μπαίνουν άμεσα και οι φοιτητές) ότι η εξειδίκευση δεν είναι επιθυμητή. Αυτό είναι κλασσική αντι-Μπολώνια, αντι-Πράγα αντι- Bachelor, anti-3+2+3, θέση και σαν τέτοια ... κλειδώνει τους ..συνήθεις συνδικαλιστές (γιαυτό άλλωστε και στην εκδήλωση οι αντιδράσεις όλων των παρατάξεων ήταν ηπιότατες). Το τίμημα είναι τα πολλά μαθήματα (λόγω φυσικά των παραπάνω 2 και 3).

7. Το ότι ο νέος κορμός είναι πολύ δυσκολότερος από τον προηγούμενο δεν σηκώνει συζήτηση. Εγώ πρώτος θα ήμουν διατεθημένος να συζητήσω οποιαδήποτε πρόταση στην κατεύθυνση της ελάφρυνσής του. Με τις παραπάνω όμως (αναγκαίες και ..ικανές) συνθήκες καμμιά διαφορετική (και ρεαλιστική) πρόταση δεν ακούστηκε. Εχουμε όμως ακόμη δρόμο.

8. Για μένα προσωπικά (και για την ενεργειακή κατεύθυνση) και το παλιό το πρόγραμμα μου κάνει μια χαρά. Λίγες αλλαγές στα μεγάλα εξάμηνα τις κάνουμε χωρίς πολλά πολλά και φτιάχνουμε ένα (ενεργειακό) πρόγραμμα κουκλί. Το πρόβλημα είναι μάλλον στις 2 άλλες κατευθύνσεις και για εκεί μάλλον γίνεται ο .. μεγάλος καβγάς.

9. Τέλος, κατά τη γνώμη μου, το επόμενο βήμα θα είναι να γίνουν 2 Τμήματα. Ένα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και ένα Μηχανικών Υπολογιστών. Με το σύστημα εισαγωγής που έχουμε κανένα από τα 2 δεν πρόκειται να μείνει χωρίς ...πελατεία. Η αγορά εργασίας δεν σκοτίζεται και οι υποψήφιοι φοιτητές ας ρωτήσουν να μάθουν τι παίζει μετά την εισαγωγή. Εγώ προσωπικά κάνω κάθε χρόνο τουλάχιστον 10-12 παρουσιάσεις του Τμήματος και του ΠΣ σε Γυμνάσια και Λύκεια στα πλαίσια των ΣΕΠ (άλλη κατασπατάληση χρήματος εκεί) δεχόμενος ερωτήσεις του στυλ ..πώς μπαίνουμε ευκολώτερα (λες και έχω ..το κλειδί να βγάλουν .. αντικλείδι) και τι
διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στον Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και στον Ηλεκτρολόγο Αυτοκινήτων. Αντε βαριά βαριά κανένας Λυκειάρχης που έχει παιδί σε ..κρίσιμη ηλικία να κάνει τη φοβερή ερώτηση 'Ποια η διαφορά του Τμήματός σας από τα Τμήματα Πληροφορικής της ΦΜΣ και του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας?'
Quizz: Πόσοι από εσάς γνωρίζετε την απάντηση?

10. Ας κατέβουν οι τόνοι λοιπόν και ας ελπίσουμε ότι και κάποιοι άλλοι θα θελήσουν να τοποθετηθούν.

Αυτά γράφονταν τότε αλλά ...διαχρονικά και με εγκεκριμένο και ..να τρέχει το νέο ΠΠΣ ισχύουν και σήμερα. Τώρα σε σχέση με το πως ξεκίνησε το topic, να πω απλά ότι δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο ΠΣ, τμήμα κλπ έτσι εννοιολογικά. Μπορούμε να μιλάμε για περισσότερους ή λιγότερους διδάσκοντες, καλύτερη ή χειρότερη υποδομή΄, καλύτερο ή χειρότερο ΠΣ. Να μην ξεχνάμε βέβαια, σε σχέση με το τελευταίο, ότι το κάθε Τμήμα έχει την ..προσωπικότητά του που είναι η συνισταμένη των διδασκόντων του. Ετσι άλλα Τμήματα (ή και κατευθύνσεις - ροές κλπ ακόμη) είναι πχ πιο θεωρητικά, αλλά πιο εφαρμοσμένα, ένα Τμήμα είναι γνωστό για τους καλούς τηλέπ, ένα άλλο για τους καλούς ενεργειακούς και πάει λέγοντας. Πάντως και τα 4 συναφή Τμήματα είμαστε σε πολύ στενή διαπροσωπική συνεργασία, κουβεντιάζουμε τακτικά οι συνάδελφοι γαι τα προβλήματα, τις εμπειρίες κλπ. Ενημερωτικά και η Πάτρα και η Θράκη είναι στα πρόθυρα της ανανέωσης των δικών τους ΠΠΣ και θεωρούν ότι το δικό μας νέο ΠΠΣ είναι ...πολύ καλό και μπορεί να αποτελέσει βάση και για τα δικά τους ΠΠΣ (με τις ιδιαιτερότητες που προανέφερα).

Φυσικά και το κάθε ΠΣ είναι δυναμικό και πρέπει να προσαρμόζεται στις εξελίξεις της τεχνολογίας, της αγοράς εργασίας και στη δυναμική του Τμήματος. Βεβαια οι χοντρές αλλαγές γίνονται ανά 10ετία ή και αργότερα, κυρίως για διαδικαστικούς λόγους. Στο ενδιάμεσο γίνονται αλλαγές με προσθήκες μαθημάτων, αλλαγές περιεχομένου, επιλογών κλπ. Δυστυχώς ή ευτυχώς (προσέξτε τη σειρά στη διατύπωση...!!) κάποια αντικείμενα (Πεδίο, Μαθηματικά κλπ) δεν αλλάζουν!! :'( :'( :'( . Πάντως η τριετία που αναφέρθηκε δεν ξέρω πως προέκυψε..

Μια καινοτόμος πρόταση της επιτροπής ΠΣ, ήταν να υπάρχει συνεχής αξιολόγηση της λειτουργίας του νέου ΠΠΣ. Τι σημαίνει αυτό. Κάθε μάθημα επιλογής πχ το παρακολουθούμε στατιστικά. Αν το δηλώνουν ελάχιστοι για 2 συνεχόμενα χρόνια..πχ το μάθημα φεύγει από το ΠΠΣ μιας και φαίνεται ότι μάλλον δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτε και απλά ..πιάνει χώρο (σε αίθουσες, πόρους κλπ). Αν αυτό θα εφαρμοστεί δεν το γνωρίζω. Είναι γεγονός ότι ο νέος Πρόεδρος είχε τότε ρίξει στο τραπέζι ακόμη πιο ριζοσπαστικές προτάσεις. Ιδού λοιπόν η...Ρόδος και το πράγμα θα δείξει...

Αυτά τα ....λίγα ( Wink Wink που σαι aliakmwn??)  διευκρινιστικά. Ρίξτε μια ματιά στην τότε ..ζεστή κουβέντα ..γιατί πιστέψτε με αξίζει τον κόπο.

Καλό βράδυ


Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #23 on: August 21, 2005, 21:12:26 pm »

Ένα ΝΠΣ (ζήτω τα ακρωνύμια! ) πρέπει να κάνει lifting (όπως το περιγράφει ο Αλιακμων)
στα μαθήματα και όχι στους τίτλους των μαθημάτων.

Μπερδευτήκατε με το λογοπαίγνιο; Να και το διευκρινιστικό παράδειγμα.
Το τεχνικό σχέδιο άλλαξε. ¨Εγινε τεχικές σχεδίασης με χρήση Η/Υ.
Έγινε δλδ Κάτι σαν upgrade, update σε βερσιόν 2005.
Τουλάχιστον έτσι νομίζουμε. Περάστε όμως μια βόλτα από τις παραδόσεις....
ΆΛλα παραδείγματα; όσα και το σύνολο μαθημάτων του ΤΗΜΜΥ/2.

Και φυσικά, για μια τέτοια εικονική αλλαγή δεν ευθύνεται η επιτροπή σύνταξης του ΝΠΣ.
Ωραία λοιπόν βρήκαμε ποιος ΔΕΝ ευθύνεται.
Καιρός λοιπόν να εντοπίσουμε ποιος πράγματι ευθύνεται... (να κι άλλο λογοπαίγνιο, τό'χει το τοπικ φαίνεται Wink
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #24 on: August 21, 2005, 21:23:34 pm »

τελικά με πρόλαβε στο φινις λάιν ο k.gpap...
και όχι μόνο αυτό αλλά σε μερικά σημεία απαντά και σε ερωτήματα που θέτω. !!!
Είναι σαν να έρχεται η pizza πρωτού την παραγγείλεις Tongue

Για να το γυρίσουμε στο πιο σοβαρό του κρατώ ένα τμήμα από αυτό που παρατέθηκε που κατά τη γνώμη μου είναι η καρδιά του προβλήματος.

Quote
2. Το ΠΣ είναι κατ' αναγκη (?) καθηγητοκεντρικό. Δεν μπορεί
να αφήσει έξω κανένα και τίποτε, δεν μπορεί να παρέμβει στο περιεχόμενο μαθημάτων παρά μόνο υπό συνθήκες και σε ελάχιστες περιπτώσεις.

3. Για πολλούς και διάφορους λόγους κάθε διδάσκων πιστεύει(?) ότι διδάσκει με τον τελειότερο τρόπο το πιο χρήσιμο μάθημα στο σύμπαν και αν ήταν στο χέρι του θα έπρεπε να καταργηθούν τα
μισά τουλάχιστον από τα υπόλοιπα και να δι(πολλα)πλασιαστούν οι ώρες στα δικά του.

Εδώ λοιπόν είναι το λεπτό σημείο. Νομίζω ότι τελικά ο υπεύθυνος βρέθηκε.
Το μόνο που απομένει πλέον είναι να βρεθεί και η λύση.

Επέκταση της πρότασης
Quote
Μια καινοτόμος πρόταση της επιτροπής ΠΣ, ήταν να υπάρχει συνεχής αξιολόγηση της λειτουργίας του νέου ΠΠΣ. Τι σημαίνει αυτό. Κάθε μάθημα επιλογής πχ το παρακολουθούμε στατιστικά. Αν το δηλώνουν ελάχιστοι για 2 συνεχόμενα χρόνια..πχ το μάθημα φεύγει από το ΠΠΣ μιας και φαίνεται ότι μάλλον δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτε και απλά ..πιάνει χώρο (σε αίθουσες, πόρους κλπ). Αν αυτό θα εφαρμοστεί δεν το γνωρίζω. Είναι γεγονός ότι ο νέος Πρόεδρος είχε τότε ρίξει στο τραπέζι ακόμη πιο ριζοσπαστικές προτάσεις. Ιδού λοιπόν η...Ρόδος και το πράγμα θα δείξει...
σε δημοσκόπηση/δημοψήφισμα χρήσιμων μαθημάτων
ή και δημοσκόπηση χρήσιμων διαλέξεων
παραείναι φουτουριστική για ένα απλό ΤΗΜΜΥάκι;
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #25 on: August 21, 2005, 22:17:34 pm »

Ok Xείρων σορρυ αν σε παρεξήγησα. Smiley

Πάντως ακόμα αδυνατώ να καταλάβω τι είδους προσόντα πιστεύεις οτι διαθέτω ώστε να μπορώ να κάνω την (σοβαρή δεν αντιλέγω) αυτή δουλεια. Μπορεί να ασχολούμαι αρκετά με το ιντερνετ αλλά στην "πραγματική ζωή" δεν μπορώ να πω οτι έχω τις τρελές γνωριμίες. Ίσα ίσα το αντίθετο θα έλεγα...
Logged

www.e-steki.gr
Χείρων
Guest
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #26 on: August 21, 2005, 22:36:31 pm »

Αγαπητή Michelle,

Μερικά από τα προσόντα σου είναι:

1) Είσαι πρωτοετής και γνωρίζεις τα πράγματα από κοντά.

2) Γνωρίζεις πολλούς πρωτοετείς.

3) Δεν έχεις ενδιασμούς να θέσεις ένα θέμα.

4) Δείχνεις να ενδιαφέρεσαι για τις σπουδές σου και το ΤΗΜΜΥ.

Δεν αρκούν αυτά;
« Last Edit: August 21, 2005, 22:40:18 pm by Χείρων » Logged
riddle
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 5

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #27 on: August 21, 2005, 23:16:39 pm »

Ap'osa pdf exeis anebasei Xeirwn, ta misa den katebainoun kai ta alla misa einai corrupted kai den anoigoun. Afou blepeis de se thelei, den ta grafeis se txt na ta doume kai meis?
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #28 on: August 21, 2005, 23:20:32 pm »

Όλα κατεβαίνουν και ανοίγουν κανονικά. Αλλά μάλλον τελικά το ΕΜΠ δεν αντέχει τη σύγκριση!! Grin Grin
Logged
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
« Reply #29 on: August 21, 2005, 23:55:48 pm »

Quote from: Χείρων on August 21, 2005, 22:36:31 pm
Αγαπητή Michelle,

Μερικά από τα προσόντα σου είναι:

1) Είσαι πρωτοετής και γνωρίζεις τα πράγματα από κοντά.

2) Γνωρίζεις πολλούς πρωτοετείς.

3) Δεν έχεις ενδιασμούς να θέσεις ένα θέμα.

4) Δείχνεις να ενδιαφέρεσαι για τις σπουδές σου και το ΤΗΜΜΥ.

Δεν αρκούν αυτά;

2. Ποιός είπε οτι γνωρίζω πολλούς πρωτοετείς? εγώ πιστευω ότι σε επίπεδο πρωτοετών μάλλον έχω αρκετά λιγότερες γνωρίμίες απο το μέσο όρο.

3. Εξαρτάται που και σε ποιόν το θέτω και τι θέτω.

4. Εξαρτάται πως το εννοείς. Το οτι χρωστάω 5 μαθήματα λέει κάτι? Tongue
Logged

www.e-steki.gr
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...