• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 05:04:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 05:04:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1119
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 4
Guests: 760
Total: 764
chaniotism
aris123321
jim_sklab
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Μαθήματα Επιλογής > Ηλεκτρακουστική Ι (Moderator: kathrin_p) > [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορίες  (Read 46237 times)
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #60 on: July 05, 2015, 16:54:56 pm »

έχει κανείς καμία ιδέα για το πρώτο θέμα του ιουνίου 2010?
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
lnx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #61 on: July 05, 2015, 18:03:20 pm »

Μετράμε με ένα ηχόμετρο, σε απόσταση 10m από την πηγή, θόρυβο στάθμης 100dB(lin). Τι ένδειξη θα παίρναμε αν μετρούσαμε το θόρυβο σε απόσταση 1m και το ηχόμετρο χρησιμοποιούσε:
• φίλτρο Α
• φίλτρο C

Καμία ιδέα?
Logged
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #62 on: July 05, 2015, 18:16:19 pm »

Quote from: lnx on July 05, 2015, 18:03:20 pm
Μετράμε με ένα ηχόμετρο, σε απόσταση 10m από την πηγή, θόρυβο στάθμης 100dB(lin). Τι ένδειξη θα παίρναμε αν μετρούσαμε το θόρυβο σε απόσταση 1m και το ηχόμετρο χρησιμοποιούσε:
• φίλτρο Α
• φίλτρο C

Καμία ιδέα?
εγώ αυτό που έκανα ήταν να υπολoγίσω την στάθμη του θορύβου στο 1 m
και μετά σύμφωνα με το διάγραμμα σελ. 94 , υπολόγισα χοντρικά ανάλογα με την συχνότητα τι θα μετράμε
πχ για το φίλτρο Α και μέχρι το 1 κΗz έχεις μείωση
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
lnx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #63 on: July 05, 2015, 18:32:09 pm »

Quote from: lady_of_winter on July 05, 2015, 18:16:19 pm
Quote from: lnx on July 05, 2015, 18:03:20 pm
Μετράμε με ένα ηχόμετρο, σε απόσταση 10m από την πηγή, θόρυβο στάθμης 100dB(lin). Τι ένδειξη θα παίρναμε αν μετρούσαμε το θόρυβο σε απόσταση 1m και το ηχόμετρο χρησιμοποιούσε:
• φίλτρο Α
• φίλτρο C

Καμία ιδέα?
εγώ αυτό που έκανα ήταν να υπολoγίσω την στάθμη του θορύβου στο 1 m
και μετά σύμφωνα με το διάγραμμα σελ. 94 , υπολόγισα χοντρικά ανάλογα με την συχνότητα τι θα μετράμε
πχ για το φίλτρο Α και μέχρι το 1 κΗz έχεις μείωση

Εδώ που δεν μου λέει κάτι για συχνότητα? Δεν είναι μια η τελική απάντηση?
Logged
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #64 on: July 05, 2015, 18:35:40 pm »

πιστεύω ότι εφόσον δεν ξες την συχνότητα, πρέπει να πεις τι γίνεται σε όλες τις συχνόητες
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
lnx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #65 on: July 05, 2015, 18:37:44 pm »

Ευχαριστώ πολύ!! Smiley
Logged
Μεταλλαγμένη Πάπια
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 450



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #66 on: July 05, 2015, 21:10:26 pm »

Στο θεμα 4 σεπτεμβριου 2014 τι απανταμε; Γενικα το φιλτρο Α συμπεριφερεται διαφορετικα αναλογα με τη συχνοτητα, και ο λευκος θορυβος περιεχει ολες τις συχνοτητες... Αν θελει να του πουμε τι θα εδειχνε για καθε συχνοτητα οκ ευκολο αυτο. Αλλα φανταζομαι το ιδιο το ηχομετρο δε θα κανει απο μονο του αναλυση για καθε συχνοτητα και θα δειξει ενα αποτελεσμα εν τελει, εναν αριθμο. Τι θα ειναι αυτο;
Logged

Quote
Αυτό που λες δεν ισχύει γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται 3 διαστάσεις αλλά ο κ. Κεχαγιάς όπως μας έχει πει μπορεί και αντιλαμβάνεται τον τετραδιάστατο κύβο.
-Apostolof
lnx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #67 on: July 06, 2015, 14:51:09 pm »

Επίσης, όταν έχει πηγή τοποθετημένη πάνω σε ένα τοίχο και ζητά να βρούμε ποια είναι η στάθμη στης πηγής σ ένα σημείο Α που είναι πάνω σε ένα άλλο τοίχο, ο δεύτερος τοίχος που μας επηρεάζει?
Logged
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #68 on: July 06, 2015, 15:15:23 pm »

αν οι διαστάσεις του τοίχου είναι αρκετά μεγαλύτερες του μήκους κύματος, θα έχεις ανάκλαση του κύματος
αν όχι τότε δεν υπάρχει ανάκλαση, και είναι σαν να υπάρχει ελεύθερο πεδίο
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
lnx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #69 on: July 06, 2015, 15:23:12 pm »

Το σημείο για το οποίο ζητείται η στάθμη είναι πάνω στον δευτερο τοίχο, άρα γιατι με ενδιαφέρει αν θα ανακλαστεί ή όχι?
Logged
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #70 on: July 06, 2015, 15:26:11 pm »

γιατι θα πρέπει να προσθέσεις και την στάθμη απο το ανακλώμενο κύμα .
έτσι δεν ειναι?
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
georgettaki
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 66



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #71 on: July 06, 2015, 19:03:55 pm »

Quote from: Μεταλλαγμένη Πάπια on July 05, 2015, 21:10:26 pm
Στο θεμα 4 σεπτεμβριου 2014 τι απανταμε; Γενικα το φιλτρο Α συμπεριφερεται διαφορετικα αναλογα με τη συχνοτητα, και ο λευκος θορυβος περιεχει ολες τις συχνοτητες... Αν θελει να του πουμε τι θα εδειχνε για καθε συχνοτητα οκ ευκολο αυτο. Αλλα φανταζομαι το ιδιο το ηχομετρο δε θα κανει απο μονο του αναλυση για καθε συχνοτητα και θα δειξει ενα αποτελεσμα εν τελει, εναν αριθμο. Τι θα ειναι αυτο;
μηπως θελει να του κανουμε ενα αντιστοιχο διαγραμμα στο περιπου με την αποκριση του φιλτρου το οποιο θα εχει την μορφη του διαγραμματος 9.2 σελ 94 μονο που θα ξεκιναει απο τα 30dB (100-70) για 10Hz και θα εχει pic στα 108dB περιπου για 2kHz...
Logged
georgettaki
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 66



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #72 on: July 06, 2015, 19:05:49 pm »

2006 σεπτεμβριος 1ο : πως χρησιμοποιω την μειωση της ευαισθησιας σε σχεση με τα 1kHz? εχει να κανει με το διαγραμμα 7.8 σελ 67 ,σωστα?
Logged
lady_of_winter
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 3537


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #73 on: July 06, 2015, 19:31:15 pm »

Quote from: georgettaki on July 06, 2015, 19:05:49 pm
2006 σεπτεμβριος 1ο : πως χρησιμοποιω την μειωση της ευαισθησιας σε σχεση με τα 1kHz? εχει να κανει με το διαγραμμα 7.8 σελ 67 ,σωστα?
νομίζω ότι λες ότι στα 1 khz η ακουστότητα ισούται με την στάθμη έντασης
επομένως εφόσον έχεις μείωση της ευαισθησίας κατα 8db θα αφαιρέσεις 8db από την στάθμη που θα βρείς και πόση θα είναι η ακουστότητα
Logged

They paint the world full of shadows... and then tell their children to stay close to the light. Their light. Their reasons, their judgments. Because in the darkness, there be dragons. But it isn't true. We can prove that it isn't true. In the dark, there is discovery, there is possibility, there is freedom in the dark once someone has illuminated it.
georgettaki
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 66



View Profile
Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
« Reply #74 on: July 06, 2015, 20:49:30 pm »

Quote from: lady_of_winter on July 06, 2015, 19:31:15 pm
Quote from: georgettaki on July 06, 2015, 19:05:49 pm
2006 σεπτεμβριος 1ο : πως χρησιμοποιω την μειωση της ευαισθησιας σε σχεση με τα 1kHz? εχει να κανει με το διαγραμμα 7.8 σελ 67 ,σωστα?
νομίζω ότι λες ότι στα 1 khz η ακουστότητα ισούται με την στάθμη έντασης
επομένως εφόσον έχεις μείωση της ευαισθησίας κατα 8db θα αφαιρέσεις 8db από την στάθμη που θα βρείς και πόση θα είναι η ακουστότητα
σε ευχαριστω πολυ!
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...