• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 19:23:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 19:23:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[Today at 16:40:19]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[Today at 11:00:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 10:45:47]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2470
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 27
Guests: 1940
Total: 1967
Zach
eed
sassi
ntelakis
pipitsenko
Kwst@ss_
matrozos
EvanTsir
dtzogan
PetrosCc
cgramm
kkuro123
arkou
chris123
mimaki
Mr Watson
kvas
fatseas
Petross
kraxtopoulos
Born_Confused
cpt38
Giannis Masterio
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 8ο Εξάμηνο > Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Go Down Print
Author Topic: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες  (Read 110765 times)
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #30 on: August 29, 2007, 23:07:39 pm »

Quote from: Καλλισθένης on August 29, 2007, 20:04:31 pm
Το άλλο καλό ερώτημα που προαναφέρθηκε, είναι το από πού προκύπτει ο συντελεστής απόδοσης των ανεμιστήρων = 0,9. Στην εκφώνηση δεν αναφέρεται κάτι... Γνωρίζει κάποιος? Εάν προκύψει στην εξέταση αντίστοιχη περίπτωση, θα ζητήσω διευκρίνιση, γιατί δεν ξέρω εάν μπορεί να θεωρείται γενικά ως δεδομένο για όλες τις περιπτώσεις.

Προφανώς είναι παράλειψη της εκφώνισης, δεν υπάρχει καμία λογική να έχουν σταθερή απόδοση όλοι οι ανεμιστήρες (θα είχε ενσωματωθεί στην σταθερά του αριθμητή τότε!) ούτε κια να έβαζε ο καθένας το νούμερο που ήθελε. Απλά λογικά είναι μια ενδεικτική τιμή το 0.9.

Πάνω από 1-2 γραμμικές παρεμβολές να χρειαστούν δεν το κόβω. Έτσι κι αλλιώς, νομίζω κατευθείαν το αποτέλεσμα θα δίνουμε, κάνοντας τις πράξεις στα γρήγορα με το κομπιουτεράκι. Εγώ πάντως θα πάρω μαζί μου και τα βιβλία της Θερμοδυναμικής (το 2τομο). Όχι ότι έχουν κάτι παραπάνω, ούτως η άλλως μέχρι και τα παραδείγματα τα ίδια είναι όπως και οι πίνακες, αλλά δεν ξέρεις τι μπορεί να χρειαστεί (π.χ. να μην μπορείς να λύσεις τίποτα, οπότε θα έχεις την ευκαιρία να κάνεις μια επανάληψη στη Θερμοδυναμική! Tongue).
Logged
doux
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 141



View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #31 on: August 29, 2007, 23:46:09 pm »

Μπορει κάποιος να εξηγήσει αυτο το ρημάδι το σκαρίφημα πως προκύπτει?
Ετσι βασικές αρχές που ακολουθούμε στη σχεδίαση του
Ας πουμε αν είχα άλλον αριθμό απομαστεύσεων πως θα επηρέαζε??
Logged
RockStar
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 206


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #32 on: August 30, 2007, 00:38:19 am »

Aπορία...Στην ασκηση 12 του Α4 (παλιο θεμα) οταν φτανει στο σημείο όπου χρειάζεται να υπολογίσει το Ů ( m3/s) ,παίρνει καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων PV=mRT και κατ’επ’ εκταση Ů= ṁ kRT/P και επειτα αναφέρει: R =ειδική σταθερα , ΔΕΝ ειναι η παγκόσμια σταθερα , πρεπει να διαιρεσω με το ΜΒ …έτσι
R=ΣξiRi  …τα ξi γνωστο πως βγαίνουν, τα Ri όμως???
Logged

Ο δρομος για την επιτυχία, επισκευάζεται...
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #33 on: August 30, 2007, 00:51:54 am »

Τα Ri είναι το R=8.314 διαιρεμένο κάθε φορά με τη Σχετική Μοριακή μάζα του αντίστοιχου κάθε φορά αερίου (CO2 = 44 κτλ.).
Logged
lefos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 77



View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #34 on: August 30, 2007, 00:52:06 am »

Στο θέμα του 2005 με τον ΑΗΣ για να υπολογίσουμε το βαθμό απόδοσης κύκλου τι κάνουμε; Πώς υπολογίζουμε την ισχύ του στροβίλου και την ισχύ των αντλιών που βρίσκονται πριν τους προθερμαντήρες νερού; Χρειάζεται να υπολογίσουμε την ποιότητα του ατμού;
Logged

Έξω το 'ΔΑ' από τα Μουδανιά !!!!!!
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #35 on: August 30, 2007, 18:47:50 pm »

Για πείτε, πώς σας φάνηκαν τα θέματα σήμερα? Αν τα έχει κρατήσει κανένας (νομίζω είδα κάποιους να τα παίρνουν) ας τα ανεβάσει στα Downloads.

Νομίζω ήταν ΠΟΛΛΑ! Tongue
Logged
Jose
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 86


Είμαι Bluesman, τι να κάνουμε;


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #36 on: August 30, 2007, 22:44:36 pm »

Και εγω το ιδιο πιστευω, για εξεταση 1,5 ωρας ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.

Πχ σε συγκριση με τα θεματα του ιανουαριου 2005 που ειχαν διαρκεια 2 ωρες κ  που τα πρωτα ερωτηματα ηταν ιδια, τα τωρινα ειχαν σαφως περισσοτερες πραξεις και ερωτησεις στην συνεχεια, και ειχαμε μονο 1,5 ωρα.
Logged

Με κουράζετε...
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5982


i know nothing


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #37 on: August 30, 2007, 22:57:48 pm »

Τί έγινε ρε παιδιά?  Tongue

(σε ύφος Σπύρου Παπαδόπουλου)
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5982


i know nothing


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #38 on: August 30, 2007, 23:04:44 pm »

Αιτήματα εξεταζόμενων:

α) + 1 μονάδα λόγω υπερβολικής ζέστης που καθυστερούσε το χέρι μας αφού έπρεπε να το ξεκολλάμε από το γραπτό κάθε φορά που το ακουμπούσαμε

β) + 1 μονάδα σε πρωτότυπες απαντήσεις

γ) + 1 μονάδα λόγω γενικής δυσκολίας των θεμάτων

δ) + 1 μονάδα λόγω της παρουσίας μας στην εκδρομή των ΣΠΗΕ (αφού δεν έγινε και εργαστήριο φέτος..)

(το πιάνω το δεκάρι σιγά σιγά..)

Is it a deal?  Cheesy
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #39 on: August 30, 2007, 23:09:53 pm »

Quote from: Juan on August 30, 2007, 22:57:48 pm
Τί έγινε ρε παιδιά?  Tongue

(σε ύφος Σπύρου Παπαδόπουλου)

Θα είμαι περιγραφικός

http://www.youtube.com/watch?v=bf9l-VCq97w
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5982


i know nothing


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #40 on: August 30, 2007, 23:12:00 pm »

Μπλιαχ ρε ! Shocked
Logged
SarumaN
Guest
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #41 on: August 31, 2007, 01:15:09 am »

Ο καθηγητής είναι στον κόσμο του.Αντι να βάλει εύκολα θέματα λόγω της απλής εξεταστικής αυτός εβαλε δυσκολότερα από πέρσι Shocked Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να δώσουμε μόνο μια φορά το κάθε μάθημα ,τι δηλαδή επειδή έκαναν κάποια φασιστόμουτρα καταλήψεις θα την πληρώσω εγώ; Idiot Knuppel TickedOff
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους υποανάπτυκτους που κάναν τις καταλήψεις για ακόμη μια φορά.Αν δεν χανόταν το εργαστήριο τότε θα είχα περάσει σίγουρα το μάθημα.Τώρα παίζει Angry
« Last Edit: September 04, 2007, 22:51:06 pm by SarumaN » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5982


i know nothing


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #42 on: August 31, 2007, 01:18:57 am »

Ωχ ωχ ωχ...
Logged
pit3
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #43 on: August 31, 2007, 12:18:51 pm »

Quote from: SarumaN on August 31, 2007, 01:15:09 am
Ο καθηγητής είναι στον κόσμο του.Αντι να βάλει εύκολα θέματα λόγω της απλής εξεταστικής αυτός εβαλε δυσκολότερα από πέρσι Shocked Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να δώσουμε μόνο μια φορά το κάθε μάθημα ,τι δηλαδή επειδή έκαναν κάποια φασιστόμουτρα έκαναν καταλήψεις θα την πληρώσω εγώ. Idiot Knuppel TickedOff
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους υποανάπτυκτους που κάναν τις καταλήψεις για ακόμη μια φορά.Αν δεν χανόταν το εργαστήριο τότε θα είχα περάσει σίγουρα το μάθημα.Τώρα παίζει Angry
Της κοντής της βούρτσας της φταίνε οι τρίχες...

Τα θέματα ήταν σαφώς πιο δύσκολα από άλλες χρονιές αλλα το 5 το έπιανες άνετα.Αρκεί να έιχες διαβάσει
Logged
SarumaN
Guest
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #44 on: August 31, 2007, 16:05:25 pm »

Το 5 θα το έπιανες άνετα αν γινόταν το εργαστήριο.Χωρίς αυτό είσαι στο 4-4,5.
Εκτός αυτού σκαρίφημα δεν υπάρχει μέσα στο βιβλίο και έχω μία μόνο ασκήση που περιλαμβάνει σκαρίφημα ενώ για τον υπολογισμό του έργου στροβίλου δεν νομίζω να κάναμε παρόμοια άσκηση,ακόμα και για τον υπολογισμό του Wt χωρίς τις απομαστεύσεις. Και έχω σημειώσεις και απ'το μάθημα και απ'το Α-4.Αν μου πεις ποια άσκηση τα περιλαμβάνει αυτά θα παραδεχτώ ότι ήμουν αδιάβαστος
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...