• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 05:48:06 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 05:48:06 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by PolarBear
[August 02, 2025, 23:35:57 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427647
Total Topics: 31739
Online Today: 125
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 74
Total: 75
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ  (Read 56222 times)
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #195 on: November 22, 2008, 19:36:10 pm »

Μη λέτε ό,τι σας κατεβαίνει. Ο όρος διευθυντής αναφέρεται στους επικεφαλής Τομέων στα Πανεπιστήμια. Και ούτως ή άλλως εμπειρία σχολική δεν έχω ή δεν θυμάμαι, καθώς ήμουν 28 χρόνια στο εξωτερικό.
Γιατί πρέπει όλα να τα βλέπετε από σκοπιά αντιπαράθεσης. Δεν έχω καμία διάθεση για κάτι τέτοιο.
ΜΚ
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #196 on: November 22, 2008, 19:40:30 pm »

Quote from: MKappos on November 22, 2008, 19:36:10 pm
.......................
Γιατί πρέπει όλα να τα βλέπετε από σκοπιά αντιπαράθεσης. Δεν έχω καμία διάθεση για κάτι τέτοιο.

Καλώς όρισες συνάδελφε Κάππε!! :'( :'( :'(
Logged
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #197 on: November 22, 2008, 19:46:57 pm »

Ευχαριστώ. (δεν είναι εύκολο, αλλά τί να κάνουμε, πιστεύω στην καλοπροαίρετη επικοινωνία.)

 Μάκης Κάππος
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #198 on: November 22, 2008, 19:47:54 pm »

Quote from: Social_waste on November 22, 2008, 19:32:33 pm
και μου
φαινεται οτι η χρηση του παραδοσιακου
σχολικου ορου(ο διευθυντης μας) εκουσια
η ακουσια δειχνει σ'αυτο.
Quote from: MKappos on November 22, 2008, 19:36:10 pm
Μη λέτε ό,τι σας κατεβαίνει. Ο όρος διευθυντής αναφέρεται στους επικεφαλής Τομέων στα Πανεπιστήμια. Και ούτως ή άλλως εμπειρία σχολική δεν έχω ή δεν θυμάμαι, καθώς ήμουν 28 χρόνια στο εξωτερικό.
Γιατί πρέπει όλα να τα βλέπετε από σκοπιά αντιπαράθεσης. Δεν έχω καμία διάθεση για κάτι τέτοιο.
ΜΚ
δεν σας κατηγορω για κατι.
απλα νομιζω οτι διαφωνουμε σε καποια πραγματα.
και η χρηση του ορου με παραπεμπει στην αποψη σας
(την οποια εμαθα απο τη συζητηση εδω και αλλου). δε λεω
οτι απο το γεγονος οτι χρησιμοποιητε τον ορο συναγω τη θεση
σας γυρω απο το ζητημα.
τελος θα το προτιμουσα αν δε λεγατε οτι
λεω μαλακιες. μπορουμε να συζητησουμε νομιζω
γυρω απο τις διαφωνιες μας(και ισως γυρω απο τα σημεια συμφωνιας μας)
 αντι να ανταλλασουμε κατηγοριες.


Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #199 on: November 22, 2008, 19:56:31 pm »

Πάντως κύριε Κάππο, κι εγώ θα συμφωνήσω με τον CounterSpell. Πιστεύω πως ο ρόλος μαθημάτων όπως ο Λογισμός ΙΙ είναι όχι για να μας μάθετε όσα περισσότερα μαθηματικά γίνεται. Δεν μπορούμε να τα μάθουμε όλα και δεν υπάρχει λόγος να μαθαίνουμε όσο πιο πολλά γίνεται αφού πάντα ως μηχανικοί είναι βέβαιο ότι μια μέρα θα αντιμετωπίσουμε κάτι που δεν έχουμε διδαχθεί. Η ουσία είναι να μας δώσετε τις απαραίτητες βάσεις, τα μαθηματικά "εργαλεία", ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τα μαθηματικά προβλήματα που συναντά ο μηχανικός και πιο συγκεκριμένα ο ηλεκτρολόγος μηχανικός.  

H ογκώδης ύλη του Λογισμού ΙΙ, το γεγονός ότι πρέπει να απομνημονεύουμε τύπους για την εξέταση και άλλα χαρακτηριστικά αντιβαίνουν με τον εκπαιδευτικό ρόλο των μαθηματικών για εμάς ως μηχανικούς.

Πιστεύω πως χρειάζεται αναμόρφωση του μαθήματος προς κατευθύνσεις λιγότερο θεωρητικές και πιο συγκεκριμένες. Μέσω των μεθόδων που προτείνατε όπως οι ασκήσεις σε ομάδες αυτό μπορεί να επιτευχθεί σιγά-σιγά με θέματα που προσεγγίζουν το αντικείμενο μας και στην εξέταση με σύνθετα θέματα αλλά με ανοιχτά βιβλία ώστε να επικεντρωνόμαστε στην κατανόηση και να μην αναλωνόμαστε στην αποστήθιση.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως για τον ζήλο τον οποίο επιδεικνύετε στην επικοινωνία σας μαζί μας και την διάθεση σας για τελεσφόρα συζήτηση. Είναι αξίες τις οποίες δεν έχουμε συνηθίσει στους καθηγητές μας.
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #200 on: November 23, 2008, 02:43:46 am »

Quote from: Social_waste on November 22, 2008, 19:16:43 pm

το γραφω γιατι νομιζω οτι η διαφορα στους ορους
αντικατοπτριζει διαφορα και στη νοοτροπια. και
γενικα νομιζω οτι πολλες φορες η διατυπωση
φανερωνει πραγματα.

Αυτό που κάνεις λέγεται αυθαίρετη εξαγωγή συμπεράσματος και σίγουρα λογικό άλμα - γιατί λείπει το επιχείρημα. Το "έχω την αίσθηση" δε μου λέει κάτι.

Μην περιμένετε να μας πάρουν στα σοβαρά έτσι.... Undecided
Με "μεταφυσικούς όρους" δε γίνεται συζήτηση... πόσο μάλλον επί της ουσίας....
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #201 on: November 23, 2008, 03:23:28 am »

Πού να μην το έλεγε κιόλας ο άνθρωπος:
Quote from: Social_waste on November 22, 2008, 19:47:54 pm
και η χρηση του ορου με παραπεμπει στην αποψη σας
(την οποια εμαθα απο τη συζητηση εδω και αλλου). δε λεω
οτι απο το γεγονος οτι χρησιμοποιητε τον ορο συναγω τη θεση
σας γυρω απο το ζητημα.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #202 on: November 24, 2008, 12:23:03 pm »

Kenny, σε παραπέμπω στην απάντησή μου #125.
Κι ένα σύντομο ξεφύλλισμα οποιουδήποτε βιβλίου "Μαθηματικών για Μηχανικούς" (Kreyszig, G. James...) θα σε πείσει για το πόσα πολλά Μαθηματικά περιλαμβάνουν (για Μηχανικούς σας και σας!)
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν και φοιτητές στην Αγγλία, Αμερική κλπ που να παραπονιούνται για την ανάγκη να κάνουν τόσα Μαθηματικά ως Μηχανικοί.
(Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, φαίνεται ότι ακολουθείτε πιό πολύ το γαλλικό, παρά το πιό πρακτικό αγγλο-σαξονικό σύστημα, κατά την εκτίμησή μου.)
Οποιαδήποτε αλλάγή θα φανεί μακροπρόθεσμα και συνολικά για ΟΛΑ τα Πολυτεχνεία. Όσο μπορούμε εμείς οι διδάσκοντες, πάντως, θα πρέπει να συνδέουμε τη θεωρία που σας παρουσιάζουμε με εφαρμογές στις επιστήμες σας.

ΜΚ
Logged
geo_iv
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 278



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #203 on: November 25, 2008, 20:42:02 pm »

Χάιρεται, θα ήθελα να παραθέσω και εγώ τις σκέψεις μου για αυτο το ΘΕΜΑ-ΒΟΥΝΟ....δηλαδη για τον Λογισμο2...
Όσων αφορά τις προόδους...ή τις ομάδες 20 ατομων με επιβλέπων καθηγητη...και το σωστο μάθημα....είναι πράγματα τα οποία δεν ανόικουν στην Ελληνική πραγματικότητα.....Όλα αυτα που είναι αυτονόητα για τα ξένα πανεπιστήμια.....για εμάς φαντάζουν ουτοπικα......Δυστυχώς δεν περνάει άμεσα απο το χέρι μας να το αλλάξουμε αυτο.
Δέν είμαστε  ούτε στο μαθηματικό ,αλλά ούτε στην Οξφόρδη ή το ΜΙΤ.
Είμαστε στο ΑΠΘ και μπηκαμε σε αυτήν την σχολή με βαθμό άνω του 18,5/20 του Ελληνικού συστήματος (καλώς ή κακώς έτσι είναι)Τα μαθηματικά ηταν είναι και θα είναι ενα σημαντικό μάθημα.....αλλα.......
Δέν είναι δυνατόν φοιτητές του τμήματος να δίνουν 6~7~8 ή και παραπάνω φορές ένα μάθημα- εργαλείου του μηχανικού και να μήν μπορούνε να το περάσουνε.
Η σχολή έχει 3τομείς.Άλλοι χρειάζονται περισσότερα μαθηματικά και άλλοι λιγότερα μαθηματικα.Μαθηματικά πρέπει να γίνονται,όμως όχι  για τα μαθηματικά...αλλά για να έχουμε εφόδια για τα άλλα μαθήματα της σχολής.Έιμαστε μηχανικοι ....ΟΧΙ μαθηματικοι
Σαφώς όταν τελειώσουμε την σχολή...άλλοι θα πάνε εξωτερικο για μεταπτυχιακα...αλλοι θα κανουν διδακτορικά....και άλλοι θα πιάσουν μια θέση εργασίας....Ο καθένας θα έχει να αντιμετωπίσει διαφορετικά προβλήματα...δεν είναι δυνατόν να καλύψουμε όλα τα καφάλαια των μαθηματικών,που θα χρειαστούμε στην ζωή μας, στις προπτυχιακες σπουδες μας..............Ας μάθουμε 5 πράματα βασικα και σημαντικα...και ας αφησουμε τις υπερβολες.
Τα θεματα να είναι στο πνεύμα των ασκήσεων του βιβλίου και όχι "έξυπνα¨προβλήματα που λύνονται σε μια σειρα......Γιατι δυστυχώς ....οπως έχει αποδείξει και η ιστορια του μαθήματος(τα αποτελεσματα των τελευταιων χρόνων) ...είμαστε μπουνταλάδες Wink
« Last Edit: November 25, 2008, 21:04:06 pm by geo_iv » Logged
mxkrtg13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 292



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #204 on: November 26, 2008, 01:23:19 am »

Απότι καταλαβαίνω σύμφωνα με τον κ.Κάππο το πρόβλημα που έχω/έχουμε εμείς οι παλιότεροι,που παρακολουθήσαμε παλιότερα το μάθημα έχουμε τις δυσκολίες,που δεν μπορούμε να ξαναπαρακολουθήσουμε το μάθημα.Παρατηρώ πως έχει αλλάξει τελείως η φύση των θεμάτων σε σχέση με το μπλε βιβλίο.Οταν το κάθε κεφάλαιο έχει μόνο ασκήσεις του τύπου υπολογίστε το επιφανειακό,επικαμπύλιο ολοκλήρωμα,κάντε αυτο,κάντε επαλήθευση του θεωρήματος τάδε,ε είναι δύσκολο μέσα στο λιγοστό χρόνο της εξεταστικής να μπεις στη φιλοσοφία μιας καινούργιας γκάμας ασκήσεων και να δώσεις σωστή λύση.
Και εντάξει τα προβλήματα τα ξέρουμε όλοι μας και να μιλάμε μπορούμε για πολύ ώρα ακόμα αλλά πότε θα βρεθεί η λύση.Απόσο καταλαβαίνω 1 λύση είναι απλώς η παρακολούθηση του μαθήματος ξανα.Αλλα όχι στην 5 που μόνο τα πρώτα 40 άτομα ακούν τι γίνεται.Και απτην άλλη δεν υπαρχει το προσωπικό και οι διδακτικές ώρες να χωριστούνε 1500ατομα σε group των 50 ατόμων.
Επομένως μήπως θα έπρεπε να γίνουν κάποιες αλλαγες στο βιβλίο?Ίσως προσθήκες,μιας κ οι ασκήσεις κ τα παραδείγματα που έχει είναι πολλά και καλά αλλα δεν συμβαδίζουν με την φιλοσοφία των θεμάτων.
Ξέρω απο αυτά που λέω ακούγομαι σαν έναν απο αυτούς που θέλει απλά να περάσει το μάθημα κ δεν ενδιαφέρεται στο να μάθει μαθηματικά,και έτσι είναι,γιατί μου φαίνεται τραγικό να έχουν περάσει συνάδελφοι τα μαθήματα του τομέα να είναι στην ουσία μηχανικοι και να χρωστάνε λογισμό 2.
Και προφανώς οταν με το καλό πάρω το πτυχίο μου,δε νομίζω να με ρωτήσει κανεις πόσους τύπους μπορώ να θυμάμαι ή αν μπορώ να κάνω κάτι που το κάνει το matlab.

συνοψίζοντας:
Εφόσον να δε μπορεί αν γίνει σωστή παρακολούθηση του μαθήματος πρέπει κάπως να το διαβάσουμε μόνοι μας.Δεν είναι τραγικά τα πράγματα.Απλά απτη στιγμη που το μάθημα έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με προηγούμενους καθηγητές πως ακριβώς πρεπει να το διαβάσουμε??Δηλαδή αυτό που ρωτάει απτην αρχή ο συνάδελφος Στάθης:
δε θέλουμε να μας πείτε διαβασε αυτη τη σελιδα κ την αλλη ή γενικότητες του τύπου πρεπει να μάθετε να είστε ευστροφοι κτλ κτλ.
ΥΓ:απτη στιγμή που ένας φοιτητής διαβάζοντας όλο το βιβλίο λύνει όλες τις ασκήσεις,έχει κατανοήσει το μάθημα και κόβετε φυσικα κ θα ψάξει αλλού βοήθεια και αφου δεν υπαρχει χειροπιαστη βοήθεια απο πουθενά με΄σα στο ΑΠΘ φυσικα κ θα στραφεί έξω=Γκαρούτσος.
Logged

Ευχαριστώ πολύ,αλλά ξεχνάς μερικά.Το φαί μου το χαρτί μου την TV μου το ψυγείο μου την καφετιέρα μου το PC μου το κρεβάτι μου την ντουλάπα μου την παρέα μου την γυναίκα μου τη δουλειά μου την οικογένεια μου το χόμπυ μου κ αντε γαμήσου εσύ κ το σπρέυ σου.
CounterSpell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


UU


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #205 on: November 26, 2008, 01:54:44 am »

Το επόμενο εξάμηνο εδώ θα είμαστε, κύριε Κάππο. Τότε, θα έρθω στην αίθουσα που θα διδάσκεται ο Λογισμός 2 και οι Διαφορικές Εξισώσεις και θα σας ζητήσω να μου συγκρίνετε και τις συνθήκες διδασκαλίας με αυτές των πανεπιστημίων του εξωτερικού. Και θα σας ρωτήσω πώς θα καταφέρω να παρακολουθήσω και να εργαστώ σωστά (όπως μου απαντήσατε προηγουμένως).
Logged

"I’d be happy to stop contradicting you, just as soon as you start being right."
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #206 on: November 26, 2008, 11:22:26 am »

Έχω ήδη απαντήσει στα περισσότερα σημεία που εγείρετε (στο forum, απαντήσεις #108,  117, 123, 125, 138). Σας παρακαλώ διαβάστε τα με προσοχή.

Βλέπω ότι πιό πολύ ακούγονται πάλι οι παλιότεροι που δεν δέχονται καμία αλλαγή νοοτροπίας των θεμάτων (δέστε τί λέω στο #108 (3)).

Επαναλαμβάνω, λοιπόν:
Κατ' αρχήν τα περισσότερα θέματά μου είναι συντομότερα κατά κανόνα από τα παλιότερα, που συχνά πιάνανε μίαν ολόκληρη σελίδα το καθένα για να απαντηθούν (ανέρτησα ενδεικτικές Λύσεις για το 9-2008 στην ιστοσελίδα).
Τα περισσότερα δεν είναι δυσκολότερα, καθώς πράγματι ίδιος αριθμός φοιτητών τα έλυσε αρκετά καλά (το βλέπω από τα γραπτά σας, οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία).
Αυτό που μένει είναι ότι δεν τα βρήκατε λυμένα στο βιβλίο ή στον Γκαρούτσο. Και εδώ έχω κάτι να πω: πράγματι, θέλω να σας ζορίσω λιγάκι να αφομοιώσετε το περιεχόμενο του αντικειμένου του μαθήματος και να μπορείτε να συνδυάσετε γνώσεις που υποτίθεται έχετε με τρόπο που δεν έχετε κάνει ως τώρα. Ο λόγος είναι ότι, αν μέναμε σε τυποποιημένες ασκησούλες που κάνετε "τυφλά", δεν θα είχατε μάθει απολύτως τίποτε! Σχεδόν τίποτε δε θα σας έμενε από το μάθημα. Και αυτό είναι απαράδεκτο, είτε το θέλετε είτε όχι.

Τέλος, για το περιεχόμενο των Μαθηματικών έχω σχολιάσει ήδη, αλλά θα τα επαναλάβω: προφανώς είστε Μηχανικοί και όχι Μαθηματικοί, αλλά διεθνώς και χωρίς εξαίρεση, όλοι οι μηχανικοί του κόσμου (και δη οι Ηλεκτρολόγοι) διδάσκονται πολλά μαθηματικά (συνήθως για 2 χρόνια και όχι 1- 1,5). Δεύτερον, πολλά από αυτά που μαθαίνετε θα σας χρειαστούν, άμεσα ή έμμεσα, και ούτως ή άλλως νομίζετε πραγματικά ότι όλα αυτά που μαθαίνετε στα άλλα σας μαθήματα θα τα χρειαστείτε στο επάγγελμά σας; Πάντως, πρέπει να σχολιάσω ότι γενικά η προσέγγιση των μαθηματικών στα βιβλία σας είναι πιό "θεωρητική" από πολλά (ιδιαίτερα αγγλικά) συγγράμματα (προσοχή, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την έμφαση στην ερμηνεία και κατανόηση που δίνω εγώ).

Για τα πρακτικά της διδασκαλίας (ασκήσεις κλπ), προφανώς οι περισσότεροι παλιοί μαντεύω δεν θα θέλατε να συμμετάσχετε --κι έτσι απευθυνόμουν περισσότερο σ' αυτούς που ασχολούνται με το μάθημα. Έχω ήδη αναφερθεί στα προβλήματα των Ελληνικών πανεπιστημίων (#108). Το ζήτημα είναι να κάνουμε όλοι μαζί κάποιες προσπάθειες να το βελτιώσουμε χωρίς ίχνος μοιρολατρικής διάθεσης.

Δεδομένων των συνθηκών (CounterSpell), μπορεί κάποιος που θέλει να εργαστεί σωστά για ένα μάθημα; φυσικά και μπορεί. Είναι πολύ απλό και το' χω πει πολλές φορές: παρακολούθηση, τακτική επανάληψη σημειώσεων σε συνδυασμό με βιβλίο, λύση πολλών ασκήσεων και τέλος, αν χρειαστεί, έρχεστε στους διδάσκοντες για επίλυση αποριών ή βοήθεια με τις ασκήσεις (και χωρίς παρακολούθηση --για τους παλιότερους-- γίνονται τα υπόλοιπα.)

Μάκης Κάππος
Logged
mxkrtg13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 292



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #207 on: November 26, 2008, 16:15:55 pm »

Νομίζω το να απαιτείς από έναν φοιτητή να φανεί δημιουργικός σε 3 ώρες για να λύση τα θέματα όταν το μόνο(1400σελίδες μόνο) που έχει μάθει είναι τα τυφλά παραδείγματα που έχει το βιβλίο είναι κάπως απαιτητικό. Και ιδιαίτερα όταν πολλές ώρες διαβάσματος έχουν αναλωθεί στην παπαγαλία των πολλών τύπων του βιβλίου που εσείς όπως λέτε δεν απαιτείται να θυμόμαστε αλλά χωρίς να μπορεί να λυθεί άσκηση χωρίς αυτούς. Εφόσον τελικά  δεν εξεταζόμαστε στην παπαγαλία κ στην αποστήθιση μήπως θα έπρεπε τουλάχιστον να δίνουμε με ανοιχτά βιβλία, τυπολόγια, κομπιουτεράκια?

Επίσης κύριε  Κάππο νομίζω πως αυτή η σύγκριση με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν υφίσταται.. Καλώς η κακώς γεννηθήκαμε Ελλάδα και σπουδάζουμε στην πολυτεχνική σχολή του ΑΠΘ. Και δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουμε στο εξωτερικό ή ακόμα να φύγουμε για το μεταπτυχιακό μας. Και εφόσον μας χρησιμοποιείτε αυτή την σύγκριση θα ήθελα να τη χρησιμοποιήσω και γω.
Από 2 πρώην συμφοιτητές μας που τώρα σπουδάζουν στο πανεπιστήμια του Νότινχαμ στην Αγγλία έμαθα

Οι καθηγητές όταν δεν περάσει κάποιος το μάθημα είναι υποχρεωμένοι να γράψουν ποια ήταν η σωστή απάντηση δίπλα σε κάθε λάθος και να ενημερώσουν τον φοιτητή τι πρέπει να διαβάσει για την επόμενη φορά.
 Διανέμονται σημειώσεις του μαθήματος όπως και τα συγγράμματα πριν γίνει το κάθε μάθημα
Στο κάθε μάθημα ο max αριθμός ατόμων είναι 60,αν υπάρχουν παραπάνω γίνεται νέο τμήμα
υπάρχουν χαρτιά παρακολούθησης που λαμβάνονται υπόψη. Παράδειγμα: φοιτητής με 40% βαθμό πέρασε το μάθημα γιατί ήταν παρών κ ο καθηγητής εκτίμησε την συνέπεια κ την προσπάθεια του.
Οι ίδιοι οι καθηγητές δίνουν τα παλιότερα θέματα κ τα λύνουν στην τάξη

ΥΓ:θα ήθελα επίσης να αναφέρω ένα σκηνικό που έγινε σε μαθηματικό μάθημα στην προηγούμενη εξεταστική. Αφού μοιράστηκαν τα θέματα ακούστηκε κάποιο σχόλιο. "Είστε πολλά άτομα που το χρωστάτε. Κοιτάξτε να περάσετε τώρα που δεν βάζει ο κ Κάππος θέματα".κ όχι το σχόλιο δεν ήρθε απτο στόμα κάποιου φοιτητή
Logged

Ευχαριστώ πολύ,αλλά ξεχνάς μερικά.Το φαί μου το χαρτί μου την TV μου το ψυγείο μου την καφετιέρα μου το PC μου το κρεβάτι μου την ντουλάπα μου την παρέα μου την γυναίκα μου τη δουλειά μου την οικογένεια μου το χόμπυ μου κ αντε γαμήσου εσύ κ το σπρέυ σου.
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #208 on: November 26, 2008, 16:54:48 pm »

Σωστό το παράδειγμα του πανεπιστημίου του Νότιγχαμ, μόνο που αυτό
Quote from: mxkrtg13 on November 26, 2008, 16:15:55 pm
υπάρχουν χαρτιά παρακολούθησης που λαμβάνονται υπόψη. Παράδειγμα: φοιτητής με 40% βαθμό πέρασε το μάθημα γιατί ήταν παρών κ ο καθηγητής εκτίμησε την συνέπεια κ την προσπάθεια του.
είναι άθλιο... επίσης αυτό
Quote from: mxkrtg13 on November 26, 2008, 16:15:55 pm
Οι ίδιοι οι καθηγητές δίνουν τα παλιότερα θέματα κ τα λύνουν στην τάξη
γίνεται κι εδώ...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
geo_iv
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 278



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #209 on: November 26, 2008, 19:02:50 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on November 26, 2008, 16:54:48 pm
Σωστό το παράδειγμα του πανεπιστημίου του Νότιγχαμ, μόνο που αυτό
Quote from: mxkrtg13 on November 26, 2008, 16:15:55 pm
υπάρχουν χαρτιά παρακολούθησης που λαμβάνονται υπόψη. Παράδειγμα: φοιτητής με 40% βαθμό πέρασε το μάθημα γιατί ήταν παρών κ ο καθηγητής εκτίμησε την συνέπεια κ την προσπάθεια του.
είναι άθλιο... επίσης αυτό
Quote from: mxkrtg13 on November 26, 2008, 16:15:55 pm
Οι ίδιοι οι καθηγητές δίνουν τα παλιότερα θέματα κ τα λύνουν στην τάξη
γίνεται κι εδώ...
Διαφωνώ!
Δέν είναι κακό να εκτιμάνε την προσπάθεια που κανεις( χωρις να σημαινει αυτο,οτι η μη παρακολούθηση του μαθήματος να συνεπάγεται ποινη...)
Logged
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...