• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:02:57 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:02:57 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 110
Total: 173
ioannisfa
thanosk
Ioannakoliou
AA RE LEWN
jim_sklab
george14
DK06
ggalamat
ellimoschou
meliou
IBOURAS
evrinasto
Nefeli Nikita
aafroditi
stelinas
xhesikameni
serafeim
giannis_horgos
3rdDegreeBurn
Fotis
johnk
aalmpanb
mkoutsouk
dimitrisblioumis
Angelagfb
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
VeGGoS
thegreekbaron
tzortzis
EvanTsir
tasakis
airam
giani10
ntinara
JoHn!
George_RT
pordozoumis
kakousios
manos_diakakis
vasilikitsatsi
Rizotto
theodoradr
PurpleWitch
fischer03
Tsikalis
Εύα
Tsomp
freskoulhs
Reidemption
nikos123321
EiriniGeo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ  (Read 54221 times)
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #165 on: November 20, 2008, 00:22:54 am »

Quote from: vasia sivota on November 20, 2008, 00:21:51 am
Υπήρχαν άτομα?Εννοώ αν υπήρχε το απαραίτητο μπουγιο για να μας πάρουν στα σοβαρά... Smiley

όχι είμασταν μόνο 5

και είναι κρίμα κάθε φορά να αναλωνόμαστε μόνο σε γκρίνια στο φόρουμ....

Logged
Τσαμπίκα
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 366



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #166 on: November 20, 2008, 00:26:30 am »

Quote from: pandora on November 20, 2008, 00:22:54 am
Quote from: vasia sivota on November 20, 2008, 00:21:51 am
Υπήρχαν άτομα?Εννοώ αν υπήρχε το απαραίτητο μπουγιο για να μας πάρουν στα σοβαρά... Smiley

όχι είμασταν μόνο 5

και είναι κρίμα κάθε φορά να αναλωνόμαστε μόνο σε γκρίνια στο φόρουμ....


Δίκιο έχεις...Ίσως μια δεύτερη κίνηση με περισσότερο κόσμο να ήταν πιο αποδοτική...Anyway... Wink
Logged

"...διότι οι άνθρωποι δε συγχωρούν αυτούς που από έρωτα εκπέσανε"
Αργύρης Μπακιρτζής
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #167 on: November 20, 2008, 01:36:45 am »

Για άλλη μια φορά έπεσε άπειρο κλάψιμο στο φορουμ για το πόσο κακός είναι ο καθηγητής και πόσο δύσκολα ήταν τα θέματα και δεν ήρθε κόσμος.Ενδεικτικά από τους 5 οι 2 το είχαμε περάσει το μάθημα πιο παλιά....

Consistency λοιπόν...
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
crystal
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #168 on: November 20, 2008, 01:54:48 am »

Quote from: Godhatesusall on November 20, 2008, 01:36:45 am
Για άλλη μια φορά έπεσε άπειρο κλάψιμο στο φορουμ για το πόσο κακός είναι ο καθηγητής και πόσο δύσκολα ήταν τα θέματα και δεν ήρθε κόσμος.Ενδεικτικά από τους 5 οι 2 το είχαμε περάσει το μάθημα πιο παλιά....

Consistency λοιπόν...

Οποιος ειναι να παει να παραπονεθει θα το κανει. Θα το ειχε κανει δηλαδη.
Αν δεν ειχαν αποτελεσμα πιο πριν αυτα που εγραφες, δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν αντικτυπο τωρα.
Mην το συνεχιζετε στο ποιος δεν πηγε και γιατι.

bb
Logged
supermodified
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 279


All I am is what I'm going after.


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #169 on: November 20, 2008, 02:03:55 am »

Quote from: crystal on November 20, 2008, 01:54:48 am
Mην το συνεχιζετε στο ποιος δεν πηγε και γιατι.

Sorry κιόλας, αλλά όταν υπάρχει μια κατάσταση που την υποδαυλίζουν Χ άτομα και όταν φτάσει η ώρα για πράξεις (αγώνες! Grin) δε μαζεύονται ούτε οι μισοί, θα του επιτρέψεις του ανθρώπου να γκρινιάξει λίγο (emphasis στο "λίγο", δεν είπαμε να γίνει και μέγα θέμα)... δεν είναι για να το περνάμε στο ντούκου.
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #170 on: November 20, 2008, 03:29:53 am »

Quote from: supermodified on November 20, 2008, 02:03:55 am
[...]θα του επιτρέψεις του ανθρώπου να γκρινιάξει λίγο (emphasis στο "λίγο", δεν είπαμε να γίνει και μέγα θέμα)...
παντως δεν προκειται για γκρινια. ειναι κριτικη.
τοσο στην αντιληψη που λανθανει σε αυτου του ειδους
τη σταση(οπως την καταλαβαινω εγω τουλαχιστον),
οσο και στο ιδιο το μεσο που αλλωστε συχνα χρησιμοποιηται για
τετοιου ειδους συζητησεις.

βλεπω οτι ενα συνολο ανθρωπων εκφραζουν μια θεση
και εν τελει αποφασιζουν να μη την υπερασπισουν. οχι
τουλαχιστον με συλλογικο τροπο. και βλεπω οτι πολλοι προτιμανε
το ξεκαβλωμα απο μια στοιχειωδως σοβαρη δραση.

κρινω οτι αυτου του ειδους η αδρανεια βλαπτει τα συμφεροντα μου.

ετσι επιλεγω "να συνεχισω με το ποιος και γιατι"(αν και σε ενα λιγοτερο προσωπικο και
περισστερο πολιτικο επιπεδο) ωστε να ανοιξει,αν αυτο ειναι
εφικτο, μια συζητηση γυρω απο αυτο το θεμα. για να μιλησουμε εν τελει για το πως
μπορουμε αποτελεσματικα, και οχι με σπασμωδικες κινησεις,πιπες και προσευχες
να διεκδικησουμε τη ζωη μας.

νομιζω οτι μια τετοια λογικη χαρακτηριζει και την τοποθετηση του φωτη.
« Last Edit: November 20, 2008, 03:38:15 am by Social_waste » Logged

Vive le son
D'l'explosion!
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #171 on: November 20, 2008, 12:20:47 pm »

Quote from: Social_waste on November 20, 2008, 03:29:53 am

κρινω οτι αυτου του ειδους η αδρανεια βλαπτει τα συμφεροντα μου.


Χμ... εδ'ω υπερβάλλεις λίγο....
Δεν μπορείς να εξαναγκάσεις κανέναν σε δράση επειδή "βλάπτει" τα συμφέροντά σου... (και κατά τη γνώμη μου δεν τα βλάπτει γιατί μπορείς να τα υπερασπιστείς μια χαρά μόνος σου - στη συγκεκριμένη περίπτωση)

Το θεμα είναι ότι αν είχαμε μεγαλύτερη συμμετοχή θα μας έπαιρναν περισσότερο στα σοβαρά αφενός και αφετέρου φάνηκε - από το φόρουμ - ότι η κίνηση είχε δυναμική τουλάχιστον 15 ατόμων, αφου όλοι έλεγαν ότι είανι μέσα για τη συνάντηση....

Τελικά θα συμφωνήσω με τα παιδιά ότι τίποτα δεν αλλάζει αν δεν τρέξουμε ..... Undecided
Logged
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #172 on: November 21, 2008, 13:23:46 pm »

Με έχει παραξενέψει η σχεδόν παντελής έλλειψη αντίδρασης στην διάρκειας-πάνω-από-μία-ώρα συνάντησής μας.
Διάφορα θέματα συζητήθηκαν και σας κατέθεσα τις απόψεις μου για πολλά. Συνοψίζω:
1) Κατά τη γνώμη μου η διδασκαλία στα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι σε κακή κατάσταση λόγω ελλιπών υποδομών (ανεπαρκείς αίθουσες, απουσία διδασκαλίας σε μικρά τμήματα--για ασκήσεις υπό επίβλεψη- ελάχιστο προσωπικό κ.ο.κ.) αλλά και λόγω της κακής νοοτροπίας των φοιτητών (ελάχιστοι παρακολουθούν, κι ακόμα λιγότεροι μελετούν με συνέπεια τα μαθήματα).
2) Ειδικότερα οι σπουδές σας (ΤΗΜΜΥ) είναι αρκετά απαιτητικές. Το μαθηματικό επίπεδο είναι ψηλό σε σχέση με το εξωτερικό, αν και στην ουσία εξετάζεστε σε χαμηλό επίπεδο (παράδοξο!). 'Εχω κι εγώ σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (BA, MSc και PhD!) και γνωρίζω το επίπεδο και περιεχόμενο σπουδών που πρέπει να έχετε --και η σύγκριση, συγνώμη που το λέω, πρέπει να είναι με διεθνή ιδρύματα και π.χ. το ΕΜΠ και όχι τα ΤΕΙ.
3) Η βασική ευθύνη του διδάσκοντα είναι προς αυτούς που κάνουν προσπάθεια να παρακολουθούν το μάθημα. Η ευθύνη μεταβιβάζεται σε σας τους φοιτητές εάν επιλέγετε να μην παρακολουθείτε. Αυτό σημαίνει ότι εάν υπάρχουν αλλαγές στο περιεχόμενο ή τη διδασκαλική φιλοσοφία ενός μαθήματος, εσείς ευθύνεστε να ενημερωθείτε και να προετοιμαστείτε κατάλληλα.
4) Στατιστικά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι:
  α) ανέκαθεν ο αριθμός των επιτυχόντων σε βασικά μαθήματα κορμού στα Μαθηματικά είναι πολύ χαμηλός (σε όλα τα Τμήματα, όχι μόνο το δικό σας --και διαχρονικά.)
  β) Οι περισσότεροι που περνάν ένα μάθημα παρακολουθούσαν το μάθημα (μαντεύω γύρω στο 70%). Το ποσοστό επιτυχίας τους πρέπει να ξεπερνά το 85-90%.
  γ) Από τους υπόλοιπους, το ποσοστό επιτυχίας δεν πρέπει να ξεπερνά το 10-15%! Γι αυτό, λοιπόν, ανέφερα ότι παίζετε ρουλέτα. Όσο και να νομίζετε ότι προετοιμάζεστε σωστά, όπως έχω πει επανειλημμένα,  τα μαθηματικά δύσκολα μαθαίνονται με μερικές μέρες διαβάσματος.
5) Τα θέματα εξετάσεων που βάζω εγώ σας δυσκολεύουν. Ο λόγος (που νομίζω παραδέχτηκε ακόμα και η πολύ δυσμενώς διακείμενη και καθυστερημένη στην άφιξή της συνάδελφός σας) είναι ότι δεν είστε συνηθισμένοι να σκέφτεστε πιό δημιουργικά και να αφομοιώνετε τις βασικές έννοιες ενός μαθήματος. Έχετε πράγματι Λυκειακή  νοοτροπία. Επί της ουσίας, πολλά παιδιά απάντησαν αρκετά καλά στα θέματά μου, και δεν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά στην απόδοσή σας στα δικά μου θέματα σε σχέση με αυτά της κ. Κωνσταντινίδου (τεκμηριωμένο από τα γραπτά σας!)
6)Τα θέματά μου είναι αρκετά "εύκολα¨ (γι αυτούς που είναι έτοιμοι) και διαβαθμισμένα (υπάρχουν 1,5-2 εύκολες μονάδες).  Μόνο ένα θέμα συνηθως θέλει κάποιους υπολογισμούς. Αν δεν έχετε πειστεί κοιτάξτε τις λύσεις που ανέρτησα στο blackboard.
7) Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχω πράγματι αλλάξει την φιλοσοφία των μαθημάτων που διδάσκω. Με ενδιαφέρει να κατανοήσετε τί ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά τα όμορφα και χρήσιμα για σας αποτελέσματα και να μην κάνετε τυφλά ασκήσεις χωρίς κατανόηση. Επομένως, τα βοηθήματα τύπου Γκαρούτσου σας είναι τελείως ΑΧΡΗΣΤΑ. Παλεύουμε για τα δωρεάν βιβλία και πηγαίνετε και δίνετε τα λεφτά σας τζάμπα σε βοηθήματα (και πάντα υποψιάζομαι ότι όποιος σας τα προτείνει με περισσό ενθουσιασμό έχει άλλα κίνητρα).
8) Είμαι πάντοτε διαθέσιμος για να βοηθήσω όποιον θέλει (κανένας σχεδόν δεν έχει έρθει ως τώρα!) και οι σημειώσεις και ασκήσεις που σας διαθέτω θα σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε σωστά την επόμενη φορά.

Είναι πολύ εύκολο να κάνει κανείς κριτική και να μην αναλαμβάνει τις ευθύνες του (¨η διαιτησία φταίει" πάντοτε στην Ελλάδα). Πιστεύω ότι όλοι σας έχετε υπερ-άρκετές ικανότητες και ταλέντο να αντεπεξέρθετε με επιτυχία και σ' αυτη την "πρόκληση".

Μάκης Κάππος
Logged
fourier
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #173 on: November 21, 2008, 17:09:31 pm »

Αγαπητε κ. Καππο,

συνηθιζω να απαντω κομματι-κομματι, και δεν θα κανω εξαιρεση τωρα, σας παρακαλω να το υπομεινετε. Αρχικα να ξεκαθαρισω πως δεν ημουν στη συναντηση, οχι επειδη δεν αφορα σε μενα το θεμα, αλλα επειδη δεν πιστευω πως με τετοιους ορους μπορει να προκυψει κατι απο τετοιες συναντησεις - ισως μαλιστα να εχουν και αρνητικο αποτελεσμα.

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
1) Κατά τη γνώμη μου η διδασκαλία στα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι σε κακή κατάσταση λόγω ελλιπών υποδομών (ανεπαρκείς αίθουσες, απουσία διδασκαλίας σε μικρά τμήματα--για ασκήσεις υπό επίβλεψη- ελάχιστο προσωπικό κ.ο.κ.) αλλά και λόγω της κακής νοοτροπίας των φοιτητών (ελάχιστοι παρακολουθούν, κι ακόμα λιγότεροι μελετούν με συνέπεια τα μαθήματα).

Συμφωνω στο 100% των οσων γραφετε, αλλα επιτρεψτε μου να σας επισημανω οτι η κακη νοοτροπια των φοιτητων, την οποια (ορθως) στηλιτευετε, ειναι αποτελεσμα της καταστασης που μολις περιγραψατε: ανεπαρκεις αιθουσες, απουσια διδασκαλιας σε μικρα τμηματα, ελαχιστο προσωπικο κλπ. Αναγνωριζετε κι εσεις οτι, ακομα και τις καλυτερες των προθεσεων να εχει ενας φοιτητης, ορεξη και θεληση να παρακολουθησει, ειναι πρακτικα αδυνατον απο τη μεση της αιθουσας και πισω.

Απο την αλλη θα σας ρωτησω κι εγω με τη σειρα μου, εαν εχετε δει το Προγραμμα Σπουδων του τμηματος μας, καθως και το εβδομαδιαιο προγραμμα διδασκαλιας. Περαιτερω σχολιασμος αργοτερα.

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
2) Ειδικότερα οι σπουδές σας (ΤΗΜΜΥ) είναι αρκετά απαιτητικές. Το μαθηματικό επίπεδο είναι ψηλό σε σχέση με το εξωτερικό, αν και στην ουσία εξετάζεστε σε χαμηλό επίπεδο (παράδοξο!). 'Εχω κι εγώ σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (BA, MSc και PhD!) και γνωρίζω το επίπεδο και περιεχόμενο σπουδών που πρέπει να έχετε --και η σύγκριση, συγνώμη που το λέω, πρέπει να είναι με διεθνή ιδρύματα και π.χ. το ΕΜΠ και όχι τα ΤΕΙ.

Συμφωνω στη βαση που τοποθετειτε το προβλημα, αλλα διακρινω μια, εστω και μη συνειδητη, προσπαθεια αποποιησης ευθυνων: Η ανεπαρκεια της δευτεροβαθμιας και πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης στη χωρα μας, που εχει ως αποτελεσμα αυτα τα προβληματα στο επιπεδο των φοιτητων ειναι δυστυχως δεδομενη, και καλειστε να την αντιμετωπισετε ως εχει. Η ευθυνη βαραινει περισσοτερο εσας, απ' οτι εμας.
Ας μην αναλωθουμε λοιπον σε φιλολογικες συζητησεις, και ας περασουμε στην ουσια: Τι μπορει να γινει για τη βελτιωση αυτου του επιπεδου, εχετε καποιες σκεψεις, ιδεες, προτασεις?
Το "υλικο" (φοιτητες) που εχετε στα χερια σας ειναι συγκεκριμενο, με συγκεκριμενες ιδιοτητες. Να βρουμε εναν τροπο να το εκμεταλλευτειτε οσο καλυτερα μπορειτε ωστε να το μετατρεψετε σε κατι καλυτερο?
Πιστεψτε με, μπορω να γραψω πολυ μεγαλα κειμενα με αναλυσεις για το "τις πταιει", αλλα εν τελει θα απευθυνθω και παλι σε σας για το "δια ταυτα".

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
3) Η βασική ευθύνη του διδάσκοντα είναι προς αυτούς που κάνουν προσπάθεια να παρακολουθούν το μάθημα. Η ευθύνη μεταβιβάζεται σε σας τους φοιτητές εάν επιλέγετε να μην παρακολουθείτε. Αυτό σημαίνει ότι εάν υπάρχουν αλλαγές στο περιεχόμενο ή τη διδασκαλική φιλοσοφία ενός μαθήματος, εσείς ευθύνεστε να ενημερωθείτε και να προετοιμαστείτε κατάλληλα.

Αυτο μπορει να ισχυει για φοιτητες που δινουν το μαθημα στο ετος τους. Οι μεγαλυτεροι δεν ειναι δυνατον να παρακολουθουν ολα τα μαθηματα που χρωστουν. Ακομα κι αν τα παρακολουθησαν στην ωρα τους, η αλλαγη του διδασκοντα ειναι κατι που δεν θα επρεπε να τους δημιουργει ιδιαιτερα μεγαλο προβλημα. Προφανως ο καθε διδασκων βαζει στο μαθημα την προσωπικη του υπογραφη, ωστοσο μια αντικειμενικη εξεταση θα επρεπε να αναδεικνυει το επιπεδο κατανοησης του αντικειμενου του μαθηματος, και οχι τις όποιες συμπαθειες του εκαστοτε διδασκοντα στις διαφορες λεπτομερειες που απαιτουν σκεψη την οποια θα πρεπει ο εξεταζομενος να 'χει ξαναδει ωστε να αναπαραγαγει.

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
4) Στατιστικά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι:
  α) ανέκαθεν ο αριθμός των επιτυχόντων σε βασικά μαθήματα κορμού στα Μαθηματικά είναι πολύ χαμηλός (σε όλα τα Τμήματα, όχι μόνο το δικό σας --και διαχρονικά.)
  β) Οι περισσότεροι που περνάν ένα μάθημα παρακολουθούσαν το μάθημα (μαντεύω γύρω στο 70%). Το ποσοστό επιτυχίας τους πρέπει να ξεπερνά το 85-90%.
  γ) Από τους υπόλοιπους, το ποσοστό επιτυχίας δεν πρέπει να ξεπερνά το 10-15%! Γι αυτό, λοιπόν, ανέφερα ότι παίζετε ρουλέτα. Όσο και να νομίζετε ότι προετοιμάζεστε σωστά, όπως έχω πει επανειλημμένα,  τα μαθηματικά δύσκολα μαθαίνονται με μερικές μέρες διαβάσματος.

Για αρχη, συμφωνω απολυτα με την τελευταια φραση, και την επεκτεινω και στα αλλα αντικειμενα, οχι μονο στα μαθηματικα: κανενα αντικειμενο δεν "μαθαινεται" με λιγες μερες διαβασματος.
Επανερχομαι ομως στην προηγουμενη επισημανση μου: Εχετε δει το αναλυτικο Προγραμμα Σπουδων του τμηματος μας, καθως και το εβδομαδιαιο ορολογιο προγραμμα? Εαν το κανετε, θα διαπιστωσετε οτι εαν αυτο που λετε ισχυε για ολα τα μαθηματα, τοτε δυστυχως 24 ωρες δεν αρκουν για μια ημερα της εβδομαδας.
Αφενος, η παρακολουθηση ειναι απαραιτητη. Αφετερου, λιγες μερες διαβασματος δεν αρκουν. Πώς θα συνδυαστει ομως η παρακολουθηση με το απαραιτητο διαστημα μελετης, οταν πρακτικα ολοκληρες οι ημερες μας ειναι γεματες?
Εχετε να προτεινετε κατι επ' αυτου?

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
5) Τα θέματα εξετάσεων που βάζω εγώ σας δυσκολεύουν. Ο λόγος (που νομίζω παραδέχτηκε ακόμα και η πολύ δυσμενώς διακείμενη και καθυστερημένη στην άφιξή της συνάδελφός σας) είναι ότι δεν είστε συνηθισμένοι να σκέφτεστε πιό δημιουργικά και να αφομοιώνετε τις βασικές έννοιες ενός μαθήματος. Έχετε πράγματι Λυκειακή  νοοτροπία. Επί της ουσίας, πολλά παιδιά απάντησαν αρκετά καλά στα θέματά μου, και δεν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά στην απόδοσή σας στα δικά μου θέματα σε σχέση με αυτά της κ. Κωνσταντινίδου (τεκμηριωμένο από τα γραπτά σας!)

Επιτρεψτε μου να μιλησω μεταφορικα: Οταν καποιος ειναι για ολη του τη ζωη στο σκοταδι, δεν αρκει να του το επισημαινεις. Εαν θελεις αν τον βοηθησεις πραγματικα, πρεπει να του δειξεις και το δρομο προς το φως. Προσοχη: Οχι να τον πιασεις απο το χερι και να τον πας, αλλα να του δειξεις πώς να το κανει.

Επι της ουσιας λοιπον, εκτος απο το να επανεπισημαινετε τη λυκειακη μας νοοτροπια (οχι μονο συμφωνω μαζι σας, αλλα ειμαι και πιο αυστηρος) πρακτικα εχετε να προτεινετε κατι?
Προφανως, δεν περιμενω μια "μαγικη" λυση που θα αναλυθει σε 1-2 γραμμες, ή ακομα και 1-2 σελιδες.

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
6)Τα θέματά μου είναι αρκετά "εύκολα¨ (γι αυτούς που είναι έτοιμοι) και διαβαθμισμένα (υπάρχουν 1,5-2 εύκολες μονάδες).  Μόνο ένα θέμα συνηθως θέλει κάποιους υπολογισμούς. Αν δεν έχετε πειστεί κοιτάξτε τις λύσεις που ανέρτησα στο blackboard.

7) Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχω πράγματι αλλάξει την φιλοσοφία των μαθημάτων που διδάσκω. Με ενδιαφέρει να κατανοήσετε τί ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά τα όμορφα και χρήσιμα για σας αποτελέσματα και να μην κάνετε τυφλά ασκήσεις χωρίς κατανόηση. Επομένως, τα βοηθήματα τύπου Γκαρούτσου σας είναι τελείως ΑΧΡΗΣΤΑ. Παλεύουμε για τα δωρεάν βιβλία και πηγαίνετε και δίνετε τα λεφτά σας τζάμπα σε βοηθήματα (και πάντα υποψιάζομαι ότι όποιος σας τα προτείνει με περισσό ενθουσιασμό έχει άλλα κίνητρα).

Δεν εχω να σχολιασω κατι, εκτος απ' το οτι συμφωνω περι Γκαρουτσου, με μια ενσταση: Ο Γκαρουτσος και τα ομοειδη βοηθηματα πολλες φορες βοηθανε ως γεφυρα, για το χασμα που υπαρχει αναμεσα στη θεωρια και στην επιλυση της ασκησης ή των θεματων. Προσωπικα χρησιμοποιησα Γκαρουτσο σε 3 μαθηματα, για να "λυθει το χερι μου" στις ασκησεις, οπου παρα την επαρκεστατη μελετη και κατανοηση της θεωριας, δεν μπορουσα ουτε να ξεκινησω να λυνω ασκησεις.

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
8) Είμαι πάντοτε διαθέσιμος για να βοηθήσω όποιον θέλει (κανένας σχεδόν δεν έχει έρθει ως τώρα!) και οι σημειώσεις και ασκήσεις που σας διαθέτω θα σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε σωστά την επόμενη φορά.

Ειστε σιγουρος κ. Καππο? Λυπαμαι αλλα θα σας στεναχωρησω, αναφεροντας συγκεκριμενο περιστατικο.

Τον Σεπτεμβρη εδωσα Εφαρμοσμενα Μαθηματικα Ι. Ειχα μεγαλη δυσκολια στην κατανοηση ενος σημειου στα ολοκληρωτικα υπολοιπα, οπου δεν με βοηθουσε ουτε το βιβλιο ουτε οι σημειωσεις του κ. Κανακη, και επιπλεον δεν εβρισκα καποιον συμφοιτητη που να το εχει ξεκαθαρισει. Αναζητουσα τον κ. Κανακη στο γραφειο του αρκετες μερες αλλα δεν τον εβρισκα ποτε, και γι' αυτο ειπα να απευθυνθω σε σας. Σας συναντησα στον κεντρικο διαδρομο, εξω απο την πτερυγα των Μαθηματικων του Γενικου Τμηματος, σας εξηγησα το προβλημα που ειχα και την δυσκολια μου να βρω τον κ. Κανακη, και πριν προλαβω να σας πω τι ακριβως με προβληματιζει, με σταματησατε και αρνηθηκατε να με βοηθησετε, λεγοντας οτι δεν διδασκετε εσεις αυτο το κομματι του μαθηματος.
Τελικα ελυσα το προβλημα με τη βοηθεια ενος συμφοιτητη, και επιβεβαιωσα την ορθοτητα της απαντησης συναντωντας τον κ. Κανακη......... την ωρα που εκανε επιτηρηση σε καποιο αλλο μαθημα!

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 13:23:46 pm
Είναι πολύ εύκολο να κάνει κανείς κριτική και να μην αναλαμβάνει τις ευθύνες του (¨η διαιτησία φταίει" πάντοτε στην Ελλάδα). Πιστεύω ότι όλοι σας έχετε υπερ-άρκετές ικανότητες και ταλέντο να αντεπεξέρθετε με επιτυχία και σ' αυτη την "πρόκληση".

Μάκης Κάππος

Ετσι ακριβως λοιπον, επαναλαμβανω κι εγω οτι ειναι πολυ ευκολο να κανει κανεις κριτικη και να μην αναλαμβανει τις ευθυνες του ("η διαιτησια φταιει" παντοτε στην Ελλαδα).

Ευσταθιος Α. Παπαδοπουλος
προπτυχιακος φοιτητης ΤΗΜΜΥ
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #174 on: November 21, 2008, 18:45:55 pm »

Κύριε Κάππο εγώ δε θα γράψω κατεβατά, θα πω μόνο το ζουμί. Ο Λογισμός 2 είναι ένα μάθημα που για να κατανοηθεί επαρκώς καταναλώνει πάρα πολύ χρόνο του φοιτητή, και δη μέσα στο εξάμηνο, αφενός γιατί οι έννοιες που πραγματεύεται απαιτούν μια κάποια τριβή και αφετέρου λόγω του τεράστιου όγκου της ύλης. Εφόσον δε θέλουμε να κάνουμε εκπτώσεις στην κατανόηση των εννοιών, θα πρέπει να κοιτάξουμε την καλύτερη διαχείριση του όγκου της ύλης.

Τι θέλω να πω. Εντάξει, λέτε ότι οι φοιτητές δε διαβάζουν αρκετά, δε διαβάζουν σωστά, δεν παρακολουθούν συστηματικά. Δεκτό αυτό. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι μιλάμε κυρίως για πρωτοετείς, οπότε είναι δεδομένο ότι δε θα έχουν προσαρμοστεί πλήρως στο νέο περιβάλλον του Πανεπιστημίου, ώστε να υιοθετήσουν το απαραίτητο σύστημα διαβάσματος. Θα μπορούσαν να βοηθηθούν στη σωστή μελέτη με τους εξής τρόπους:

1) Απαλλακτικές πρόοδοι μέσα στο εξάμηνο. Οι πρόοδοι μπορούν να αποτελέσουν ένα μπούσουλα για την ιδανική κατανομή του διαβάσματος στο χρόνο του εξαμήνου.

2) Ασκήσεις-εργασίες με κάποιες προθεσμίες (θα μπορούσαν να δίνουν προσθετικές μονάδες).

Αυτό που είχα προτείνει προσωπικά παραπάνω στο τόπικ σαν την καλύτερη λύση ήταν να "απλωθεί" η ύλη του μαθήματος σε 2 εξάμηνα ώστε να γίνει πιο "ελαφρύ" στο καθημερινό διάβασμα, όμως από ό,τι φαίνεται δεν υπάρχει αρκετός χρόνος στο πρόγραμμα σπουδών για να γίνει κάτι τέτοιο Sad

Τέλος, για να βοηθούνται όσοι φοιτητές δε μπορούν μεν να παρακολουθούν, αλλά είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν με το αντικείμενο, πολύ θετικό μέτρο είναι η περιοδική δημοσίευση λυμένων και άλυτων ασκήσεων στο Διαδίκτυο.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #175 on: November 21, 2008, 19:02:50 pm »

Ευχαριστώ τους Στάθη και Nessa για τα σχόλιά τους.

Δε νομίζετε ότι το καλύτερο θα ήταν να πάρουμε τα πολλά σημεία συμφωνίας μας σαν βάση, αντί να φαίνεται ότι διαφωνείτε;

Στον κ. Παπαδόπουλο θα πρέπει να απαντήσω ότι είναι θέμα δεοντολογίας να μην ασχολείται ένα μέλος ΔΕΠ με το πεδίο του άλλου, για πολλούς λόγους. Αυτό δε βρίσκω ότι αναιρεί τον ισχυρισμό μου ότι είμαι πάντα διαθέσιμος να σας βοηθήσω και τον επαναλαμβάνω με έμφαση!

Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο για το ποσό της ύλης (ξέχασα να το αναφέρω πριν). Κατά τη γνώμη μου, πρέπει ο Διανυσματικός Λογισμός να γίνει χωριστό μάθημα, στο δεύτερο έτος. Και μόνο το γεγονός ότι έχετε τον διδάσκοντα να συμφωνεί για κάτι τέτοιο θα πρέπει να το βλέπετε σαν πρόοδο στο θέμα αυτό.

Ας εργαστούμε μαζί να ξεφύγουμε από το φαύλο κύκλο του ποιός ευθύνεται περισσότερο, το σύστημα ή οι φοιτητές.

ΜΚ
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #176 on: November 21, 2008, 19:11:35 pm »

Στην πρόταση για προόδους πώς το βλέπετε το πραγμα κ. Κάππο?
Θα μπορούσε να καλυτερέψει τα πράγματα?

Logged
fourier
Guest
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #177 on: November 21, 2008, 19:31:00 pm »

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 19:02:50 pm
Στον κ. Παπαδόπουλο θα πρέπει να απαντήσω ότι είναι θέμα δεοντολογίας να μην ασχολείται ένα μέλος ΔΕΠ με το πεδίο του άλλου, για πολλούς λόγους. Αυτό δε βρίσκω ότι αναιρεί τον ισχυρισμό μου ότι είμαι πάντα διαθέσιμος να σας βοηθήσω και τον επαναλαμβάνω με έμφαση!

Παρεξηγημενη εννοια η δεοντολογια...
Αραγε το να βοηθαει ο δασκαλος εναν φοιτητη του σε κατι που δεν εχει καταλαβει, τη στιγμη που ο καθ'υλην αρμοδιος ειναι διαρκως απων απο το γραφειο του, και οι εξετασεις του μαθηματος ειναι σε λιγες μερες, δεν ειναι "θεμα δεοντολογιας"?

Μαλλον δεν συμφωνουμε τοσο οσο νομιζετε...
« Last Edit: November 21, 2008, 19:37:28 pm by χοίρος » Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #178 on: November 21, 2008, 19:58:38 pm »

Ο λογισμός 2 για τον οποίο γίνετε η συζήτηση είναι αρκετά δύσκολο μάθημα.

Σαφώς και δεν γίνετε να μάθει κάποιος τον λογισμό 2 μέσα σε λίγες μέρες.

Βασικά άλλο το να μαθαίνεις και άλλο το να περνάς ένα μάθημα.

Κ.Κάππο, καταρχήν το ποιο δύσκολο σημείο στις ασκήσεις σας είναι οι εκφωνήσεις τους και όχι τόσο οι ασκήσεις αυτές καθε αυτές  Wink.

Η σχολή μας έχει πολλά και δύσκολα μαθήματα.Είπατε και εσείς ότι οι σπουδές μας είναι απαιτητικές.Ναι!!!Αλλά όταν έχεις ένα μάθημα βάσης όπως ο Λογισμός 2 κοιτάς να το κάνεις ποιο προσιτό στους φοιτητές καταρχάς.Όταν λοιπόν η συνάδελφός σας η κ.Κωσταντινίδου στο μάθημά της σβήνει και γράφει, σβήνει και γράφει λες και κάνει αγώνα ταχήτητας στο γράψιμο αμέσως διώχνει φοιτητές(Τώρα μιλάμε για τον Λογισμό 2 και όχι μόνο για το κομμάτι του Λογισμού 2 που αναφέρεται σε εσας).

Δεν νομίζω να πιστεύουν πολλοί καθηγητές ότι ειναι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι στον κόσμο και οι φοιτητές τα τούβλα που τους ακούν.Άρα η έλλειψη φοιτητών κάνει κακό στην διδασκαλία του μαθήματος και αυτό συνεπάγεται ότι κάνει κακό και σε εσάς(τους διδάσκοντες).Όχι ότι περιμένετε εμάς να σας πούμε κάτι που δεν ξέρεται στο μάθημα αλλά μπορούμε να σας δίξουμε πως μπορείτε να δώσετε παραπάνω από αυτά που έχεται ώστε να γίνετε και εσείς καλύτερος.

Τα μαθηματικά δεν είναι δύσκολα!!!
Θέλουν φαντασία και καθαρή σκέψη.
Όταν όμως οι εξετάσεις είναι εφασρμογή μεθοδολογιών και μόνο πως περιμένετε από εμάς να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε βαθύτερα ώστε να λύσουμε τα πιο ψαγμένα θέματα???
Θα μου πείτε τώρα ότι αυτό είνια πρόβλημα δικό μας.Αλλά όχι δεν έιναι μόνο δικό μας.Έχουν και οι διδάσκοντες την ευθύνη τους.

Είπατε να σπάσει το μάθημα.Προσωπικά διαφωνώ!!!
Μπορεί να επανεξεταστεί το τι χρειάζεται!!Να αλλάξει ο τρόπος που γίνετε το μάθημα.Στην C++ έχει γίνει ένα τμήμα θεωρίας και την ίδια ώρα έχει ένα δεύτερο τμήμα ασκήσεων και όχι φροντιστιριακές ασκήσεις στις 8 το βράδυ όπως είχαμε εμείς στο έτος μου.

Είπα στην αρχή αυτό:Βασικά άλλο το να μαθαίνεις και άλλο το να περνάς ένα μάθημα.!!!
Λοιπόν εγώ έδωσα το μάθημα 3 φορές για να το περάσω ενλω το ήξερα!!!!Θα μου πείτε αφού το ήξερα, γιατί δεν το πέρασα!!
Γιατί πολύ απλά οι μονάδες που κόβεται (όχι εσείς αναγκαστικά) είναι χωρίς λόγο.
Γιατί πολύ απλά τα πολλά θέματα σε τόσο λίγο χρόνο σε αγχώνουν.
Γιατί πολύ απλά με τα πολλά θέματα κάνεις 4 ασκήσεις και καταλαβαίνεις ότι:
α)πέρασε ο χρόνος
β)έχεις μόνο 5 μονάδες και βγάλε 1-1.5 λόγω κάποιων επιπόλαιων λαθών και κόπηκες με 2 για να μην έρθεις και δεις το και γραπτό(κυρίως για άλλα μαθήματα ήταν αυτό....για το γραπτό  Roll Eyes)


Τελικά όπως βλέπετε δεν φταίμε μόνο εμείς!!!!
Σίγουρα και οι φοιτητές φταίνε που δεν το περνάνε αλλά εδώ πιστεύω ότι συζητούν άτομα που το έχουν διαβάσει και μπορούν να το περάσουν!!!

Μάριος Δημίου(Μιας και έγινε μόδα να γράφουμε τα ονόματά μας.... Tongue Tongue)
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #179 on: November 21, 2008, 20:08:45 pm »

Το Τμήμα στην επόμενη γενική του συνέλευση στις 27/11/2008 έχει για ίδιο θεμα:

4) Μειωμένη προσέλευση φοιτητών στις εξετάσεις και άλλα προβλήματά τους.
Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...