• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:14:28 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:14:28 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426689
Total Topics: 31710
Online Today: 200
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 64
Guests: 108
Total: 172
Maximos7
HlektrikhPatata
glavdakis
BlackBeard
eleftheria
simosilias
chaniotism
dsaragiotis
alex_g
ThanosKoutsoump
bit11
ELEF
kkotsopo
tzortzis
ntina
kkon
gkaramp
MrGreekArrow
harischris
Joannapet
goustafson
mike1996
sigklitiki
kesha
Lygkouras_c
stelinas
kourasan!
antontsiorvas
stefpapa21
Stelios Leivas
George15
csimaiof
Jordann
Sofiana
argiris2006
Pakapis5
hraklis2002
maria_s
Nekt
vasilis saitis
iasonasl
chriskazakos
itsikou
mayia psarikoglou
kmargaritis
apsathas
giorgos_skl
Louisa
Kpavlaras
Manos_5
Lazaros8585
anna.f
green_and_white
dimitire
mrotskos
vag3
George A.
Xaralampos_al
tasos_ntv
DimKaratzas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Ψυχαγωγία Μελών > Εκπαιδευτικές Εκδρομές (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Down Print
Author Topic: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air  (Read 15796 times)
Νessa
Guest
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #15 on: March 05, 2007, 10:46:09 am »

Πήρα την πρωτοβουλία να κάνω μερικές μικρές διορθώσεις στη γλώσσα (επίσης εκείνο το to your fault δεν είμαι πολύ σίγουρη αν λέγεται).

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam, [όχι και "αγαπητή Swiss Air" βρε παιδιά Tongue]

Re: (mymail@webmail.com)

On 2007/03/03, we had a scheduled flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich. Our flight was scheduled on 2007/03/03 at 20:50 and was prepaid over a month in advance.

Unfortunately, your service did not perform well because not only did we board without our concurrence on a different flight but also half of our suitcases were lost. Specifically, due to the fact that our flight had to your fault a delay of over an hour we were proposed an infeasible, as it proved out, solution. In fact, although we had expressed our concerns about the proposed solution, mainly because the time left for check in was rather little, your employee responsible for the flights assured us of the positive outcome of the proposed solution. The result was, as we had already predicted, the loss of half of the suitcases of our group, meaning over 50 people, causing great problem to every one of them while some of them even dealt with serious issues concerning their very health as there were pills in the suitcases they have to take every few hours.

We are greatly disappointed because we consider Swiss Air one of the most consistent and famous air travel companies in the world and that was the reason we chose Swiss Air among all the others. Our community, which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants yet had never faced such a problem to that day.

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #16 on: March 05, 2007, 12:07:53 pm »

Quote from: cecilia on March 05, 2007, 05:34:09 am

Πιστεύω όμως, πως σαφώς κ πρέπει να στείλουμε επιστολή που θα εκφράζει τη δυσαρέσκειά μας, όπως επίσης νομίζω είναι καλό, να ζητήσουμε κάποια αποζημίωση για όσες δεν ήρθαν χθες(κ ας ξέρουμε πως δε θα τη πάρουμε), διότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, αν οι επιβάτες δε διαμαρτύρονται.

Εμείς, ας πούμε πως δε βρισκόμασταν σε πολύ άσχημη θέση. Αν όμως είμασταν άτομα που είχαν υποχρεώσεις, (πχ. συνέδρια) κ μας ήταν απαραίτητες? Είναι απαράδεκτο!!

Επιπλέον, είναι απαράδεκτο, το γεγονός ότι φτάσαμε να πάρουμε τη συγκεκριμένη πτήση, αφού μας ενημέρωσαν, ότι δε θα μας εξασφάλιζαν τη διαμονή μας μέχρι την επόμενη μέρα. Ήταν δικό τους λάθος που δε θα προλαβαίναμε τη προγραμματισμένη πτήση! Για να σκεφτούμε λίγο όλους αυτούς τους επιβάτες που είχαν τελικά για μας κ ακόμη έναν, τόσο μεγάλη καθυστέρηση κ κάποιοι μπορεί να έχασαν άλλες ανταποκρύσεις(?)...
Συμφωνώ απόλυτα αυτά που γράφει η Σεσίλια και σε αυτή τη λογική κάθησα και έγραψα,
δηλαδή ακόμη κι αν δεν πάρουμε τίποτα, τουλάχιστον πρέπει να τους κράξουμε
κι όχι να το αφήσουμε στο έλα μωρέ δεν πειράζει.

Μπορούμε να προσθέσουμε και αυτά που αναφέρεις, ότι δλδ κάποιοι είχαν κι άλλες υποχρεώσεις
και αντιμετώπισαν πρόβλημα, όπως επίσης και ότι έπρεπε να μας εξασφαλίσουν διαμονή
αντί να μας πετάξουν σε 2η πτήση.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #17 on: March 05, 2007, 12:10:28 pm »

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on March 05, 2007, 04:10:10 am
Quote from: fugiFOX on March 05, 2007, 03:56:01 am
ίσως βγάλουμε κάνα ουίσκι στο τέλος 8)

Καλόμαθες fugi...καλό το Ballantines?

τελειο! 8)

@Νέσσα: επισήμανε τις αλλαγές που έκανες με κάποιο χρώμα ή με italic για να φαίνονται
γιατί δεν βγάζω άκρη
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #18 on: March 05, 2007, 12:33:23 pm »

χωρίς παρεξήγηση αλλά το ύφος της επιστολής είναι αρκούντως δηκτικό, έως και αγενές.
Σκοπός ενός τέτοιου γράμματος είναι να ενημερώσεις για τα προβλήματα και με πολυ διακριτικό τρόπο να δείξεις πως έχεις στη διάθεσή σου και άλλα νόμιμα μέσα για να κινηθείς. Το να ζητήσετε εισιτήρια, απλά θα θάψει την επιστολή.
Εννοείται πως η απόφαση είναι δική σας
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #19 on: March 05, 2007, 13:04:24 pm »

νομίζω ευγένεια δε χωράει σε αυτό το θέμα..άλλωστε το αποτέλεσμα ίδιο θα είναι...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #20 on: March 05, 2007, 13:20:59 pm »

Πάντως να τονίσω ότι δεν ειπώθηκε ποτέ ότι δε θα μας πληρώνανε το ξενοδοχείο στη Ζυρίχη.
Επειδή ήμουν μπροστά στη συνεννόηση, η κυρία στις πληροφορίες είπε ότι επειδή είμαστε μεγάλο γκρουπ, θα μας περιμένει (περίπου μισή ώρα) η ανταπόκριση, και άρα θα φτάσουμε απλά λίγο αργότερα.
Μετά ο νέουλας στα γκισέ που τον αγχώσαμε και δεν ήξερε και καλά Αγγλικά, είπε αρχικά ότι θα προλάβουμε την ανταπόκριση γιατί ήξερε για μικρότερη καθυστέρηση. Όταν του είπαμε 45' και τον αγρίεψε λίγο ο Καλλισθένης, αγχώθηκε και σε πρώτη φάση είπε ότι έχει κλείσει το τσεκ-ιν για την προηγούμενη πτήση και δεν μπορεί να μας βάλει.
Και μετά ως δια μαγείας, είπε ότι έχουν θέσεις για 50 άτομα και μπορούμε τελικά να μπούμε στην προηγούμενη πτήση (fifty του φωνάζαμε 4 άτομα μαζί και όχι fifteen που καταλάβαινε...) μετά από επίμονες ερωτήσεις μας μας διαβεβαίωσε ότι προλαβαίνουμε να κάνουμε τσεκ-ιν σε 20'!! Ανέλαβε την ευθύνη λοιπόν, αν και ήταν ο πιο αργός από όλους που κατέβηκαν να μας εξυπηρετήσουν εκεί.

Αλλά ποτέ δεν ειπώθηκε ότι δε θα μας πληρώσουν ξενοδοχείο στη Ζυρίχη. Την απόφαση να μπούμε την πήραμε εμείς, αφού μας διαβεβαίωσε πολλές φορές ότι προλαβαίνουμε...
Logged
Requiem_Gandalf
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 250


Hiswa Istar


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #21 on: March 05, 2007, 13:24:22 pm »

τέσπα...εγω πήρα τη βαλίτσα μου σήμερα το πρωι στις 10..ελπίζω όλοι να πήραν τις βαλίτσες τους.η επιστολή fugi είναι όντως υπερβολική.μια επιστολή παραπόνων είναι αρκετή αλλά όχι και έτσι...επίσης και το αίτημα για δωρεάν εισητήριο είναι τελείως παράλογο και μη πραγματοποιήσιμο.. στην τελική δεν είναι και λογική το να ζητάς πολλά για να πάρεις λίγα.....


Logged

All we have to decide is what to do with the time that is given to us(Gandalf the grey)
elmaya
Guest
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #22 on: March 05, 2007, 13:25:13 pm »

Quote from: apostolos1986 on March 05, 2007, 13:04:24 pm
νομίζω ευγένεια δε χωράει σε αυτό το θέμα..άλλωστε το αποτέλεσμα ίδιο θα είναι...

Όντως το ύφος δεν είναι άσχημο...Αλλιώς θα αντιδρούσε ένας μεσόγειος, αλλιώς ένας βορειοευρωπαίος και μάλλον είναι κατάλληλο. Δεν έχω χρόνο να κάνω προτάσεις για τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν...αλλά βρε παιδιά αλλάξτε το επιτέλους: SWISS λέγεται η εταιρία.

Και κάτι ακόμα...το thmmy.gr έχει κάποιο logo? Έστω και παλιό?
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #23 on: March 05, 2007, 13:27:09 pm »

παιδιά μην ξεχνάμε ότι δε μιλάμε απλά ότι δεν ήρθαν μια-δύο βαλίτσες...αλλά γύρω στις 35 ...και είναι ένα μεγάλο μέρος των επιβατών της πτήσης που δεν την παρέλαβαν στην ώρα τους...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
delilah
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 17


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #24 on: March 05, 2007, 13:34:07 pm »

Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το να στείλουμε κάποια επιστολή που να εξηγούμε τι έγινε και δεν μου φαίνεται και πολύ αγενές το ύφος. Ρώτησα κάποιον αστυνομικό την ώρα που ψάχναμε τις βαλίτσες και μου είπε ότι στο αεροπλάνο υπήρχαν και εμπορεύματα, πράγμα που σημαίνει ότι η swiss air προτίμησε προφανώς να δυσαρεστήσει κάποιους πελάτες της παρά να πληρώσει τη ρήτρα για τη μη έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων. Ας μην ξεχνάμε ότι το ίδιο συνέβη και σε 3 άτομα όταν φτάσαμε στη Γενέβη. Αν και δεν πιστεύω ότι θα δώσουν όποιες επιπλέον παροχές ζητήσουμε σαν "αποζημίωση" (γιατί η swiss air φημίζεται για κάτι τέτοια και δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται κιόλας), είναι υποχρεωμένοι να δώσουν χρηματική αποζημίωση (νομίζω ότι πάει με το κιλό του βάρους της βαλίτσας) για απώλεια των αποσκευών ή για φθορά. Σε κάθε περίπτωση εμένα η όλη κατάσταση μου φαίνεται ως ασέβεια προς τον επιβάτη και γίνεται απλά και μόνο επειδή οι εταιρίες δεν πληρώνουν καμία ρήτρα σε μας για την καθυστέρηση, παρά μόνο κάτι ψίχουλα σε περίπτωση απώλειας. Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη, άκουσα ότι στο εξωτερικό οι εταιρίες πληρώνουν πρόστιμα σε περιπτώσεις καθυστέρησης, ενώ αυτό δεν συμβαίνει στην Ελλάδα...
Logged
Νessa
Guest
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #25 on: March 05, 2007, 13:35:54 pm »

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

On 2007/03/03, we had a scheduled flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich. Our flight was scheduled on 2007/03/03 at 20:50 and had been prepaid over a month in advance.

Unfortunately, your service did not perform well because not only did we board without our concurrence on a different flight from ours but also half of our suitcases were lost. Specifically, due to the fact that our flight had to your fault a delay of over an hour we were proposed an infeasible, as it proved out, solution. In fact, although we had expressed our concerns about the proposed solution, mainly because the time left for check in was rather little, your employee responsible for the flights assured us of the positive outcome of the proposed solution. The result was, as we had already predicted, the loss of half of the suitcases of our group, meaning over 50 people, causing great problem to every one of them while some of them even dealt with serious issues concerning their very health as there were pills in the suitcases they have to take every few hours.

We are greatly disappointed because we consider Swiss Air one of the most consistent and famous air travel companies in the world and that was the reason we chose Swiss Air among all the others. Our community, which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants yet had never faced such a problem to that day.

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone
Logged
Νessa
Guest
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #26 on: March 05, 2007, 13:37:26 pm »

Ο jimi πρέπει να κράξει χοντρά... του χάλασαν τη βαλίτσα...
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #27 on: March 05, 2007, 13:38:35 pm »

Quote from: Νessa on March 05, 2007, 13:37:26 pm
Ο jimi πρέπει να κράξει χοντρά... του χάλασαν τη βαλίτσα...

νομίζω ήδη του  είπαν να την πάει στο αεροδρόμιο για να τη δουν...
αλλά απο ότι γνωρίζω σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν εύκολα αποζημιώσεις σε περίπτωση φθοράς.
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Kat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 255



View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #28 on: March 05, 2007, 13:50:19 pm »

Δεν έχετε τίποτε να χάσετε με την επιστολή, και ίσως καλύτερα που είναι κάπως επιθετική, έτσι έχετε κάποιες ελπίδες να γίνει κάτι. Όμως, το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι κάποιος που δεν ξέρει τι έγινε, δεν μπορεί να καταλάβει διαβάζοντας το κείμενό σας.

Διορθώνω πάνω στο κείμενο της Nessa.

Tade tade
Address
Telephone:
E-mail:

on behalf of


THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

I am writing to you on behalf of the student community www.thmmy.gr of the students of Electrical & Computer Engineering at the Aristotle University of Thessaloniki  to complain about your service.

On 03.03.2007, 20:50 local time 2007/03/03, we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and  prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich had a delay of over one hour. When we landed in Zurich airport and expressed our concern regarding the feasibility of boarding to our (πώς λένε την ανταπόκριση;;; ) flight from Zurich to Thessaloniki (especially because of our luggage) εδώ πρέπει να αναφέρετε πόσος χρόνος έμενε, the Swiss employee at the airport claimed that it was impossible not to board to the flight, because we had already checked in in Geneva, and assured us that no problem would occur. The option of boarding to a later flight was never mentioned to us. Thus, we did as told, only to find at Thessaloniki airport that the suitcases of all (?) the members of our group had not arrived.

We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable  airlines travel companies in the world. Our community, counting which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants and yet had never faced such a problem to that day.

Because of the discomfort caused to the members of our group, we would find reimbursement, for example in the form of a free open ticket to everyone who lost their his/her baggage, only fair. You can find attached scanned copies of our original flights. For the clarification of any details and a list of the owners of lost luggage, we remain at your disposal

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.


We look forward to your reply until Monday, the 12.3. (είναι ευγενκό να αφήσετε λίγο περισσότερο χρόνο), which is when we will seek legal advice.

Yours sincerely,

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone

[/quote]
« Last Edit: March 05, 2007, 15:34:30 pm by Kat » Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
« Reply #29 on: March 05, 2007, 14:53:24 pm »

Τι εγινε ακριβως εγω δεν εχω καταλαβει? Μπηκατε σε αλλο αεροπλανο τελικα? Tongue Tongue

Οσο για το δωρεαν εισιτηριο. η aegean για καθυστερηση πανω απο 1 ωρα σου δινει ενα δωρεαν εισιτηριο εσωτερικου για  περιοδους μη αιχμης! Γιατι οχι λοιπον τωρα? Εσεις ταλαιπωρηθηκατε αρκετα παραπανω απ οτι καταλαβα..

Επισης μην υποτιματε τοσο πολυ τα γραμματα...στο εξωτερικο καταφερνουν πραγματα και μ αυτα! Wink
Ο αδερφος μου ηθελε να βαλει τηλεφωνο στην Γερμανια και τους σπαγαν τα νευρα...του λεγαν 8 η ωρα θα ειμαστε εκει κλπ. και δεν ερχοντουσαν...και τους εγραψε ενα γραμμα: ποσα λεφτα εχασε που δεν πηγε στην δουλεια και τετοιες χαζομαρες και του χαρισαν το παγιο ενος μηνα! Γερμανιλα!! Grin
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...