THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Εκπαιδευτικές Εκδρομές => Topic started by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:30:26 am



Title: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:30:26 am
Tade tade
Address
Telephone:
E-mail:

on behalf of

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

I am writing to you on behalf of the student community www.thmmy.gr of the Electrical & Computer Engineering department of the Aristotle University of Thessaloniki to complain about your service.

On 03.03.2007, 20:50 local time, we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich was to have a delay of over one hour, resulting in our losing our connecting flight from Zurich to Thessaloniki. Seeking a solution to our problem, the Swiss employee at the airport suggested us another flight, the departure of which was in less than 30 minutes. Although we expressed our concern regarding the feasibility of boarding to the proposed flight (especially because of our luggage), as the time left before the departure was obviously too little, the employee claimed that it was impossible not to board to that flight and, what's more, assured us that no problem would occur.

The option of boarding to a later flight was never mentioned to us. Thus, we did as told, only to find out, at Thessaloniki airport, that the suitcases of 31 members of our group had not arrived, not to mention that the zipper of the suitcases of two persons was destroyed.

In fact, this was not the first time a problem with our luggages occurred during our travel. At our arrival from Thessaloniki to Geneva airport we found out that the luggages of 3 persons had not arrived and they received them over 12 hours later.

Considering the above, the total lack of water during the flight from Zurich to Geneva, which could have caused serious problems in case of emergency and not only, was just the icing on the cake.

We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable airlines in the world. Our community, counting over 2000 members, has organized many excursions during the last two years with many participants each and yet had never faced such a problem to such a degree.

Because of the discomfort caused to the members of our group, we would find reimbursement, for example in the form of a free open ticket to everyone who lost their baggage, only fair. You can find attached scanned copies of our original flights. For the clarification of any details and a list of the owners of lost luggage, we remain at your disposal.

We look forward to your reply until Monday, the 12.3. ,which is when we will seek legal advice.

Yours faithfully,


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:31:59 am
το έγραψα στα γρήγορα για να υπάρχει ένα sample.
συμπληρώστε ή αλλάξτε ότι νομίζετε και να το στείλουμε μεθάυριο το πολύ.
Καλλισθένη θα χρειαστούμε κάποιο αντίτυπο, σε ηλεκτρονική ή μη μορφή,
από την επιβεβαίωση κράτησης και ίσως και κάποιο αντίτυπο από τα εισητήρια
της τελικής πτήσης


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Grecs on March 05, 2007, 03:33:45 am
Τελικα οι βαλιτσες σας χαθηκανε για παντα?


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:35:32 am
όχι, θα μας τις φέρουνε τη Δευτέρα
ή όποιος θελει μπορεί να πάει να της πάρει σήμερα το βράδυ,
ελπίζοντας βέβαια ότι δεν έπαθαν κάτι.

Εάν χανόντουσαν νομίζεις η αναφορά θα είχε τόσο ήπιο τόνο
ή το ύψος της αποζημιώσης που ζητάμε θα ήταν τόσο μικρό;


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: emmanuel on March 05, 2007, 03:40:03 am
καλύτερα  άλλαξε το swiss air  σε swiss σκέτο,ή swiss international airlines.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:43:41 am
καλύτερα  άλλαξε το swiss air  σε swiss σκέτο,ή swiss international airlines.
done


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: anonymous-root on March 05, 2007, 03:52:41 am
Φουτζι μου φαίνεται υπερβολικό.

Οι βαλίτσες δε χάθηκαν.
Αν χανόντουσαν (ή αν όντως χάθηκαν μερικές) τότε οκ.
Από κει και πέρα, αφού τη Δευτέρα θα έχετε τις βαλίτσες, μπορεί να συνταχθεί μια επιστολή παραπόνων.

Quote
To resolve the problem, we would appreciate at least your granting of a free open ticket for every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.

Δεν ξέρω κατα πόσο λογικό είναι αυτό.



επίσης μην ξεχνάς ότι τα φάρμακα τα παίρνουμε στις χειραποσκευές, όπως και τα κλειδιά  ::) ::).


Τέλος πάντων (είμαι και με 2 ουίσκια τώρα  :D) θα δούμε τι θα κάνουμε.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 03:56:01 am
Απόστολε, αυτό που ζητάμε είναι αρκετά φιλόδοξο
αλλά είναι στη λογική ότι πάντοτε ζητάς 5 όταν θες να πάρεις 2.

Και τα φάρμακα δεν τα παίρνουμε πλέον στις χειραποσκευές με τα καινούρια μέτρα ;)

ίσως βγάλουμε κάνα ουίσκι στο τέλος 8)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: emmanuel on March 05, 2007, 04:01:04 am
τον   λένε λάζαρο... :P :P :P
και δε ξερω για τωρα τα ουισκια,παντως χτες την κοπανησε  γρηγορα γρηγορα,και ευτυχως που πηρα τη βαλιτσα μου εγω,γιατι  ηταν γραμενη στο ονομα του...
μ'αρεσε ρε   που εκατσες  παραθυρο  και λες "αμα γινει ομως μ@λ@κια με τις βαλιτσες θα το κανονισω εγω :P :P :P


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: anonymous-root on March 05, 2007, 04:03:02 am
Απόστολε, αυτό που ζητάμε είναι αρκετά φιλόδοξο
αλλά είναι στη λογική ότι πάντοτε ζητάς 5 όταν θες να πάρεις 2.

Και τα φάρμακα δεν τα παίρνουμε πλέον στις χειραποσκευές με τα καινούρια μέτρα ;)

ίσως βγάλουμε κάνα ουίσκι στο τέλος 8)



Χμ... άλλος πίνει, άλλος μεθάει  :D ;D ;D ;D ;D :P


Τα φάρμακα επιτρέπονται στις χειραποσκευές  ;)


Βέβαια συμφωνώ με τη φιλοδοξία, ένα δωρεάν εισιτήριο δεν μου πέφτει λίγο  ::)


Ουίσκυ μαζί με καψουροτράγουδα και Γαλλίδουλες;  8) :P ;D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: anonymous-root on March 05, 2007, 04:04:12 am
μ'αρεσε ρε   που εκατσες  παραθυρο  και λες "αμα γινει ομως μ@λ@κια με τις βαλιτσες θα το κανονισω εγω :P :P :P

Είδες που τελικά δεν έγινε μαλακία; Η παράγκα τα κανόνισε όλα  ;D 8)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: sminias_hlektromhxanikos on March 05, 2007, 04:10:10 am
ίσως βγάλουμε κάνα ουίσκι στο τέλος 8)

Καλόμαθες fugi...καλό το Ballantines?


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Johnny English on March 05, 2007, 05:06:47 am
Βέβαια συμφωνώ με τη φιλοδοξία, ένα δωρεάν εισιτήριο δεν μου πέφτει λίγο  ::)

Δωρεάν γι'αυτούς που τους τις άργησαν, όχι γι'αυτούς που τις πήραν στην ώρα τους!  8)

Έ ρε και να γίνει... Να δεις μετά θάψιμο που θα ρίξει η Δ.Α στην φτωχοκαλύβα σου..  ;D ;D ;D




Πέρα από την πλάκα πάντως μου φαίνεται too much - στο κάτω κάτω δε χάλασε κι ο κόσμος

Παρεμπιπτόντως, πριν από 15 λεπτά μπήκα σπίτι συνοδευόμενος από τις βαλίτσες μας. Για να τις πάρω, μπήκα από κει που μπαίνεις για να φύγεις και... μου κάναν έλεγχο από το μηχάνημα!! :o έλεος δλδ!! Όλα φαίνονται καλά πάντως. Η βαλίτσα για να με εκδικηθεί που την άφησα πίσω, κατά τη μεταφορά της μου πάτησε 2 φορές το πόδι.. ;D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Johnny English on March 05, 2007, 05:07:57 am
Btw η εταιρία λέγεται Swiss σκέτο.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: cecilia on March 05, 2007, 05:34:09 am
Ευτυχώς ήρθαν οι βαλιτσούλες μας κ προς το παρόν οι δικές μας τουλάχιστον(3), φαίνεται πως δεν έχουν πάθει τίποτα. :)

Πιστεύω όμως, πως σαφώς κ πρέπει να στείλουμε επιστολή που θα εκφράζει τη δυσαρέσκειά μας, όπως επίσης νομίζω είναι καλό, να ζητήσουμε κάποια αποζημίωση για όσες δεν ήρθαν χθες(κ ας ξέρουμε πως δε θα τη πάρουμε), διότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, αν οι επιβάτες δε διαμαρτύρονται.

Εμείς, ας πούμε πως δε βρισκόμασταν σε πολύ άσχημη θέση. Αν όμως είμασταν άτομα που είχαν υποχρεώσεις, (πχ. συνέδρια) κ μας ήταν απαραίτητες? Είναι απαράδεκτο!!

Επιπλέον, είναι απαράδεκτο, το γεγονός ότι φτάσαμε να πάρουμε τη συγκεκριμένη πτήση, αφού μας ενημέρωσαν, ότι δε θα μας εξασφάλιζαν τη διαμονή μας μέχρι την επόμενη μέρα. Ήταν δικό τους λάθος που δε θα προλαβαίναμε τη προγραμματισμένη πτήση! Για να σκεφτούμε λίγο όλους αυτούς τους επιβάτες που είχαν τελικά για μας κ ακόμη έναν, τόσο μεγάλη καθυστέρηση κ κάποιοι μπορεί να έχασαν άλλες ανταποκρύσεις(?)...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 05, 2007, 10:46:09 am
Πήρα την πρωτοβουλία να κάνω μερικές μικρές διορθώσεις στη γλώσσα (επίσης εκείνο το to your fault δεν είμαι πολύ σίγουρη αν λέγεται).

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam, [όχι και "αγαπητή Swiss Air" βρε παιδιά :P]

Re: (mymail@webmail.com)

On 2007/03/03, we had a scheduled flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich. Our flight was scheduled on 2007/03/03 at 20:50 and was prepaid over a month in advance.

Unfortunately, your service did not perform well because not only did we board without our concurrence on a different flight but also half of our suitcases were lost. Specifically, due to the fact that our flight had to your fault a delay of over an hour we were proposed an infeasible, as it proved out, solution. In fact, although we had expressed our concerns about the proposed solution, mainly because the time left for check in was rather little, your employee responsible for the flights assured us of the positive outcome of the proposed solution. The result was, as we had already predicted, the loss of half of the suitcases of our group, meaning over 50 people, causing great problem to every one of them while some of them even dealt with serious issues concerning their very health as there were pills in the suitcases they have to take every few hours.

We are greatly disappointed because we consider Swiss Air one of the most consistent and famous air travel companies in the world and that was the reason we chose Swiss Air among all the others. Our community, which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants yet had never faced such a problem to that day.

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 12:07:53 pm

Πιστεύω όμως, πως σαφώς κ πρέπει να στείλουμε επιστολή που θα εκφράζει τη δυσαρέσκειά μας, όπως επίσης νομίζω είναι καλό, να ζητήσουμε κάποια αποζημίωση για όσες δεν ήρθαν χθες(κ ας ξέρουμε πως δε θα τη πάρουμε), διότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, αν οι επιβάτες δε διαμαρτύρονται.

Εμείς, ας πούμε πως δε βρισκόμασταν σε πολύ άσχημη θέση. Αν όμως είμασταν άτομα που είχαν υποχρεώσεις, (πχ. συνέδρια) κ μας ήταν απαραίτητες? Είναι απαράδεκτο!!

Επιπλέον, είναι απαράδεκτο, το γεγονός ότι φτάσαμε να πάρουμε τη συγκεκριμένη πτήση, αφού μας ενημέρωσαν, ότι δε θα μας εξασφάλιζαν τη διαμονή μας μέχρι την επόμενη μέρα. Ήταν δικό τους λάθος που δε θα προλαβαίναμε τη προγραμματισμένη πτήση! Για να σκεφτούμε λίγο όλους αυτούς τους επιβάτες που είχαν τελικά για μας κ ακόμη έναν, τόσο μεγάλη καθυστέρηση κ κάποιοι μπορεί να έχασαν άλλες ανταποκρύσεις(?)...
Συμφωνώ απόλυτα αυτά που γράφει η Σεσίλια και σε αυτή τη λογική κάθησα και έγραψα,
δηλαδή ακόμη κι αν δεν πάρουμε τίποτα, τουλάχιστον πρέπει να τους κράξουμε
κι όχι να το αφήσουμε στο έλα μωρέ δεν πειράζει.

Μπορούμε να προσθέσουμε και αυτά που αναφέρεις, ότι δλδ κάποιοι είχαν κι άλλες υποχρεώσεις
και αντιμετώπισαν πρόβλημα, όπως επίσης και ότι έπρεπε να μας εξασφαλίσουν διαμονή
αντί να μας πετάξουν σε 2η πτήση.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 12:10:28 pm
ίσως βγάλουμε κάνα ουίσκι στο τέλος 8)

Καλόμαθες fugi...καλό το Ballantines?

τελειο! 8)

@Νέσσα: επισήμανε τις αλλαγές που έκανες με κάποιο χρώμα ή με italic για να φαίνονται
γιατί δεν βγάζω άκρη


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Guybrush on March 05, 2007, 12:33:23 pm
χωρίς παρεξήγηση αλλά το ύφος της επιστολής είναι αρκούντως δηκτικό, έως και αγενές.
Σκοπός ενός τέτοιου γράμματος είναι να ενημερώσεις για τα προβλήματα και με πολυ διακριτικό τρόπο να δείξεις πως έχεις στη διάθεσή σου και άλλα νόμιμα μέσα για να κινηθείς. Το να ζητήσετε εισιτήρια, απλά θα θάψει την επιστολή.
Εννοείται πως η απόφαση είναι δική σας


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: apostolos1986 on March 05, 2007, 13:04:24 pm
νομίζω ευγένεια δε χωράει σε αυτό το θέμα..άλλωστε το αποτέλεσμα ίδιο θα είναι...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Alexkasgr on March 05, 2007, 13:20:59 pm
Πάντως να τονίσω ότι δεν ειπώθηκε ποτέ ότι δε θα μας πληρώνανε το ξενοδοχείο στη Ζυρίχη.
Επειδή ήμουν μπροστά στη συνεννόηση, η κυρία στις πληροφορίες είπε ότι επειδή είμαστε μεγάλο γκρουπ, θα μας περιμένει (περίπου μισή ώρα) η ανταπόκριση, και άρα θα φτάσουμε απλά λίγο αργότερα.
Μετά ο νέουλας στα γκισέ που τον αγχώσαμε και δεν ήξερε και καλά Αγγλικά, είπε αρχικά ότι θα προλάβουμε την ανταπόκριση γιατί ήξερε για μικρότερη καθυστέρηση. Όταν του είπαμε 45' και τον αγρίεψε λίγο ο Καλλισθένης, αγχώθηκε και σε πρώτη φάση είπε ότι έχει κλείσει το τσεκ-ιν για την προηγούμενη πτήση και δεν μπορεί να μας βάλει.
Και μετά ως δια μαγείας, είπε ότι έχουν θέσεις για 50 άτομα και μπορούμε τελικά να μπούμε στην προηγούμενη πτήση (fifty του φωνάζαμε 4 άτομα μαζί και όχι fifteen που καταλάβαινε...) μετά από επίμονες ερωτήσεις μας μας διαβεβαίωσε ότι προλαβαίνουμε να κάνουμε τσεκ-ιν σε 20'!! Ανέλαβε την ευθύνη λοιπόν, αν και ήταν ο πιο αργός από όλους που κατέβηκαν να μας εξυπηρετήσουν εκεί.

Αλλά ποτέ δεν ειπώθηκε ότι δε θα μας πληρώσουν ξενοδοχείο στη Ζυρίχη. Την απόφαση να μπούμε την πήραμε εμείς, αφού μας διαβεβαίωσε πολλές φορές ότι προλαβαίνουμε...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Requiem_Gandalf on March 05, 2007, 13:24:22 pm
τέσπα...εγω πήρα τη βαλίτσα μου σήμερα το πρωι στις 10..ελπίζω όλοι να πήραν τις βαλίτσες τους.η επιστολή fugi είναι όντως υπερβολική.μια επιστολή παραπόνων είναι αρκετή αλλά όχι και έτσι...επίσης και το αίτημα για δωρεάν εισητήριο είναι τελείως παράλογο και μη πραγματοποιήσιμο.. στην τελική δεν είναι και λογική το να ζητάς πολλά για να πάρεις λίγα.....




Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: elmaya on March 05, 2007, 13:25:13 pm
νομίζω ευγένεια δε χωράει σε αυτό το θέμα..άλλωστε το αποτέλεσμα ίδιο θα είναι...

Όντως το ύφος δεν είναι άσχημο...Αλλιώς θα αντιδρούσε ένας μεσόγειος, αλλιώς ένας βορειοευρωπαίος και μάλλον είναι κατάλληλο. Δεν έχω χρόνο να κάνω προτάσεις για τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν...αλλά βρε παιδιά αλλάξτε το επιτέλους: SWISS λέγεται η εταιρία.

Και κάτι ακόμα...το thmmy.gr έχει κάποιο logo? Έστω και παλιό?


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: apostolos1986 on March 05, 2007, 13:27:09 pm
παιδιά μην ξεχνάμε ότι δε μιλάμε απλά ότι δεν ήρθαν μια-δύο βαλίτσες...αλλά γύρω στις 35 ...και είναι ένα μεγάλο μέρος των επιβατών της πτήσης που δεν την παρέλαβαν στην ώρα τους...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: delilah on March 05, 2007, 13:34:07 pm
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το να στείλουμε κάποια επιστολή που να εξηγούμε τι έγινε και δεν μου φαίνεται και πολύ αγενές το ύφος. Ρώτησα κάποιον αστυνομικό την ώρα που ψάχναμε τις βαλίτσες και μου είπε ότι στο αεροπλάνο υπήρχαν και εμπορεύματα, πράγμα που σημαίνει ότι η swiss air προτίμησε προφανώς να δυσαρεστήσει κάποιους πελάτες της παρά να πληρώσει τη ρήτρα για τη μη έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων. Ας μην ξεχνάμε ότι το ίδιο συνέβη και σε 3 άτομα όταν φτάσαμε στη Γενέβη. Αν και δεν πιστεύω ότι θα δώσουν όποιες επιπλέον παροχές ζητήσουμε σαν "αποζημίωση" (γιατί η swiss air φημίζεται για κάτι τέτοια και δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται κιόλας), είναι υποχρεωμένοι να δώσουν χρηματική αποζημίωση (νομίζω ότι πάει με το κιλό του βάρους της βαλίτσας) για απώλεια των αποσκευών ή για φθορά. Σε κάθε περίπτωση εμένα η όλη κατάσταση μου φαίνεται ως ασέβεια προς τον επιβάτη και γίνεται απλά και μόνο επειδή οι εταιρίες δεν πληρώνουν καμία ρήτρα σε μας για την καθυστέρηση, παρά μόνο κάτι ψίχουλα σε περίπτωση απώλειας. Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη, άκουσα ότι στο εξωτερικό οι εταιρίες πληρώνουν πρόστιμα σε περιπτώσεις καθυστέρησης, ενώ αυτό δεν συμβαίνει στην Ελλάδα...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 05, 2007, 13:35:54 pm
THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

On 2007/03/03, we had a scheduled flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich. Our flight was scheduled on 2007/03/03 at 20:50 and had been prepaid over a month in advance.

Unfortunately, your service did not perform well because not only did we board without our concurrence on a different flight from ours but also half of our suitcases were lost. Specifically, due to the fact that our flight had to your fault a delay of over an hour we were proposed an infeasible, as it proved out, solution. In fact, although we had expressed our concerns about the proposed solution, mainly because the time left for check in was rather little, your employee responsible for the flights assured us of the positive outcome of the proposed solution. The result was, as we had already predicted, the loss of half of the suitcases of our group, meaning over 50 people, causing great problem to every one of them while some of them even dealt with serious issues concerning their very health as there were pills in the suitcases they have to take every few hours.

We are greatly disappointed because we consider Swiss Air one of the most consistent and famous air travel companies in the world and that was the reason we chose Swiss Air among all the others. Our community, which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants yet had never faced such a problem to that day.

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 05, 2007, 13:37:26 pm
Ο jimi πρέπει να κράξει χοντρά... του χάλασαν τη βαλίτσα...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: apostolos1986 on March 05, 2007, 13:38:35 pm
Ο jimi πρέπει να κράξει χοντρά... του χάλασαν τη βαλίτσα...

νομίζω ήδη του  είπαν να την πάει στο αεροδρόμιο για να τη δουν...
αλλά απο ότι γνωρίζω σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν εύκολα αποζημιώσεις σε περίπτωση φθοράς.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Kat on March 05, 2007, 13:50:19 pm
Δεν έχετε τίποτε να χάσετε με την επιστολή, και ίσως καλύτερα που είναι κάπως επιθετική, έτσι έχετε κάποιες ελπίδες να γίνει κάτι. Όμως, το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι κάποιος που δεν ξέρει τι έγινε, δεν μπορεί να καταλάβει διαβάζοντας το κείμενό σας.

Διορθώνω πάνω στο κείμενο της Nessa.

Tade tade
Address
Telephone:
E-mail:

on behalf of


THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

I am writing to you on behalf of the student community www.thmmy.gr of the students of Electrical & Computer Engineering at the Aristotle University of Thessaloniki  to complain about your service.

On 03.03.2007, 20:50 local time 2007/03/03, we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and  prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich had a delay of over one hour. When we landed in Zurich airport and expressed our concern regarding the feasibility of boarding to our (πώς λένε την ανταπόκριση;;; ) flight from Zurich to Thessaloniki (especially because of our luggage) εδώ πρέπει να αναφέρετε πόσος χρόνος έμενε, the Swiss employee at the airport claimed that it was impossible not to board to the flight, because we had already checked in in Geneva, and assured us that no problem would occur. The option of boarding to a later flight was never mentioned to us. Thus, we did as told, only to find at Thessaloniki airport that the suitcases of all (?) the members of our group had not arrived.

We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable  airlines travel companies in the world. Our community, counting which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants and yet had never faced such a problem to that day.

Because of the discomfort caused to the members of our group, we would find reimbursement, for example in the form of a free open ticket to everyone who lost their his/her baggage, only fair. You can find attached scanned copies of our original flights. For the clarification of any details and a list of the owners of lost luggage, we remain at your disposal

To solve the problem, we would appreciate at least your granting a free open ticket to every person who lost his/her baggage.
Enclosed are copies of our scheduled flights and the flights we finally got.


We look forward to your reply until Monday, the 12.3. (είναι ευγενκό να αφήσετε λίγο περισσότερο χρόνο), which is when we will seek legal advice.

Yours sincerely,

We look forward to your reply and a solution to our problem, and will wait until next Monday (03/05) before seeking help from a consumer protection agency or the Better Business Bureau. Please contact me at the above address or by phone at
Mail Phone

[/quote]


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: JAs0n-X on March 05, 2007, 14:53:24 pm
Τι εγινε ακριβως εγω δεν εχω καταλαβει? Μπηκατε σε αλλο αεροπλανο τελικα? :P :P

Οσο για το δωρεαν εισιτηριο. η aegean για καθυστερηση πανω απο 1 ωρα σου δινει ενα δωρεαν εισιτηριο εσωτερικου για  περιοδους μη αιχμης! Γιατι οχι λοιπον τωρα? Εσεις ταλαιπωρηθηκατε αρκετα παραπανω απ οτι καταλαβα..

Επισης μην υποτιματε τοσο πολυ τα γραμματα...στο εξωτερικο καταφερνουν πραγματα και μ αυτα! ;)
Ο αδερφος μου ηθελε να βαλει τηλεφωνο στην Γερμανια και τους σπαγαν τα νευρα...του λεγαν 8 η ωρα θα ειμαστε εκει κλπ. και δεν ερχοντουσαν...και τους εγραψε ενα γραμμα: ποσα λεφτα εχασε που δεν πηγε στην δουλεια και τετοιες χαζομαρες και του χαρισαν το παγιο ενος μηνα! Γερμανιλα!! ;D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: elmaya on March 05, 2007, 15:26:21 pm
Επειδή η σοβαρότητα μετράει σε τέτοια πραγματα ετοίμασα και ένα draft. Μπορείτε να δείτε το pdf...φυσικά πρέπει να αλλάξετε το logo και το κείμενο.

Τρέχει σίγουρα σε MikTeX 2.4 και το source θα το βρείτε στο .zip :)

Aπλά πειράζετε το κείμενο μέσα στο body :)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 15:31:28 pm
Εγώ συμφωνώ με τις αλλαγες της Νέσσας και το τελικό κείμενο της Κατ.
τέσπα...εγω πήρα τη βαλίτσα μου σήμερα το πρωι στις 10..ελπίζω όλοι να πήραν τις βαλίτσες τους.η επιστολή fugi είναι όντως υπερβολική.μια επιστολή παραπόνων είναι αρκετή αλλά όχι και έτσι...επίσης και το αίτημα για δωρεάν εισητήριο είναι τελείως παράλογο και μη πραγματοποιήσιμο.. στην τελική δεν είναι και λογική το να ζητάς πολλά για να πάρεις λίγα.....
το προ-προηγούμενο καλοκαίρι δούλευα σε κάποιο γραφείο που λειτουργεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων
και έτυχε να δω αρκετές επιστολές παραπόνων, εξώδικα και τα σχετικά.
Πιστέψτε με το ύφος της δικής μας επιστολής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μέχρι κι ευγενικό.
Επίσης καλό είναι να μάθουμε όλοι να ζητάμε και να απαιτούμε αυτό που έχουμε πληρώσει
και να μην περιοριζόμαστε μόνο σε μια ευγενική επιστολή επισήμανσης των προβλημάτων


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 15:33:41 pm
μου αρέσει πολύ το pdf που ετοίμασες.
mail επικοινωνίας βάζουμε αν θέλετε το δικό μου και του Καλλισθένη,
btw χρειαζόμαστε και τα scanned tickets,
όποιος έχει σκάνερ ας κάνει τον κόπο να τα ανεβάσει.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: cecilia on March 05, 2007, 15:51:50 pm
Οσο για το δωρεαν εισιτηριο. η aegean για καθυστερηση πανω απο 1 ωρα σου δινει ενα δωρεαν εισιτηριο εσωτερικου για  περιοδους μη αιχμης!

Επιβεβαιώνω το παραπάνω, καθώς μου έχει συμβεί με τη συγκεκριμένη εταιρία, όταν καθυστέρησε μία πτήση να φύγει.

Όταν πήγαμε χθες για τις βαλίτσες κ ξαναρώτησα πώς είναι δυνατό να μην ήρθαν τόσες πολλές αποσκευές μαζί, είπαν απλά ότι δεν πρόλαβαν να τις βάλουν!!  Μόνο σε μένα φαίνεται εξωφρενικό αυτό? Δε τους έχει ξανατύχει δλδ να βάλουν επιγόντως επιβάτες σε πτήση? Άσε που για να λέμε την αλήθεια, αφού μπήκαμε στο αεροπλάνο, περιμέναμε πόση ώρα για να έρθει εκείνος ο ένας... άρα είχαν χρόνο κ δεν έχουν καμία απολύτως δικαιολογία.

Αν συμβεί κάτι ανάλογο σε έναν ξένο, το λιγότερο που θα κάνει, θα είναι να στείλει μία επιστολή. Ειδικά αν του συνέβαινε 2 στα 2! Όταν ταξιδεύεις μα μία εταιρία, όπως εσύ υποχρεούσαι να τηρήσεις κάποιους κανονισμούς, να περάσεις από ελέγχους κ να είσαι σωστός, έτσι κ αυτή, οφείλει να είναι σωστή απέναντί σου, δλδ αν μη τί άλλο, να φέρει τις βαλίτσες σου.

Όπως ξαναείπα στην εκδρομή, έχω ένα μπαμπά που ταξιδεύει συνέχεια κ αν έχει καταφέρει να μη χάνει μονίμως συνέδρια κ να έχει τα απαραίτητα συνήθως μαζί του, είναι επειδή αναγκάζεται να κάνει συνεχώς φασαρίες, με όσο πιο πολιτισμένο αλλά δεικτικότατο τρόπο μπορεί.

Θα έπρεπε να χαθούν ή να έρθουν κατεστραμένες οι βαλίτσες μας, για να παραπονεθούμε? Δε νομίζω... Προσωπικά θα ήθελα να ξαναταξιδέψω κ σίγουρα δε θα ήθελα να ξαναπάθω κάτι ανάλογο.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 16:13:34 pm
σωστό, αυτό το είχα ξεχάσει.
να γράψουμε οπωσδήποτε και για τις 3 βαλίτσες που χάθηκαν στον πηγαιμο.
Δώστε λίγες λεπτομέρειες όπως πόσα άτομα ακριβώς ήταν αυτά
και μετά από πόση ώρα ήρθαν και ότι άλλο,
για να το προσθέσουμε


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: cecilia on March 05, 2007, 16:18:31 pm

Απ'ότι μας είπαν, 23 άτομα έκαναν δήλωση για 35 βαλίτσες.

Οι βαλίτσες ήρθαν με την αντίστοιχη πτήση της επόμενης μέρας, δλδ πρέπει να ήταν Κυριακή γύρω στις 2.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: delilah on March 05, 2007, 16:28:26 pm
οι βαλίτσες που χάθηκαν την πρώτη φορά ήταν 3 και εφτασαν στο ξενοδοχείο κατά τις 9 το βράδυ της ίδιας ημέρας.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: cecilia on March 05, 2007, 16:32:08 pm
οι βαλίτσες που χάθηκαν την πρώτη φορά ήταν 3 και εφτασαν στο ξενοδοχείο κατά τις 9 το βράδυ της ίδιας ημέρας.

ουπς... ναι... μάλλον αυτό ρωτούσε ο fugi ::) sorry :-\


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: jeffaldo on March 05, 2007, 16:55:23 pm
Τι πάθατε ρε παιδιά με αυτές τις βαλίτσες??

ΑΝ είναι δυνατόν... :o


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: voyager on March 05, 2007, 17:07:42 pm
Quote
Our community, counting which has over 2000 members, has organized over 10 big excursions during the last two years with more than 100 participants and yet had never faced such a problem to that day.

 :???: :???:
το ποιοι είμαστε και το τι έχουμε κάνει δεν αλλοιώνουν την αξία του παράπονου
ποιος ο λόγος να πούμε ψεματάκια, εκτός αν έγιναν πραγματικά τόσες εκδρομές και εγώ έχω χάσει ειπεισόδια και επεισόδια..

λυπάμαι για την ταλαιπωρία σας παιδιά.. :-\


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 17:26:03 pm
ούτε και μένα μου άρεσε όταν το έγραφα,
αλλά ήθελα να κάνω ποιο έντονο το γεγονός.
Θα το αλλάξω σε κάτι πιο γενικό


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 05, 2007, 17:59:23 pm
με βάση το κείμενο της Κατ έκανα κάποιες προσθήκες και διορθώσεις
και το έβαλα στο πρώτο ποστ.
δείτε τι άλλες αλλαγες θέλετε


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: trapped on March 05, 2007, 20:22:06 pm
Μικρολεπτομέρειες στην έκφραση  μιας και το πρόσεξα.. φιλικά

Tade tade
Address
Telephone:
E-mail:

on behalf of

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

I am writing to you on behalf of the student community www.thmmy.gr of the students of Electrical & Computer Engineering department at of the Aristotle University of Thessaloniki  to complain about your service.

On 03.03.2007, 20:50 local time , we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich was to have had  a delay of over one hour resulting in our loosing our connecting flight from Zurich to Thessaloniki. Seeking a solution to our problem the Swiss employee at the airport suggested as an other us another flight the departure of which was in less than 30 minutes. Although we expressed our concern regarding the feasibility of boarding to the proposed flight (especially because of our luggage) as the time left before the departure was obviously too little, the employee claimed that it was impossible not to board to the that flight and what's more assured us that no problem would occur.


The option of boarding to a later flight was never mentioned to us. Thus, we did as told, only to find at Thessaloniki airport that the suitcases of 23 members of our group had not arrived.

In fact this was not the first time a problem with our luggages was occurred during our travel. At our arrival from Thessaloniki to Geneva airport we found out that the luggages of 3 persons had not arrived and they receive them over 12 hours later.

Considering the above, the total absence of water in the flight from Zurich to Geneva, which can cause serious problems to cases in case  of emergency and not only, was just the icing on the cake.

We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable airlines in the world. Our community, counting over 2000 members, has organized many excursions during the last two years with many participants each and yet had never faced such a problem to that day such a degree .

Because of the discomfort caused to the members of our group, we would find reimbursement, for example in the form of a free open ticket to everyone who lost their baggage, only fair. You can find attached scanned copies of our original flights. For the clarification of any details and a list of the owners of lost luggage, we remain at your disposal.

We look forward to your reply until Monday, the 12.3. ,which is when we will seek legal advice.

Yours sincerely,


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: voyager on March 05, 2007, 20:38:46 pm
*η επιστολή είναι on behalf of the thmmy.gr ή on behalf of the group of members of thmmy.gr που ταξίδεψαν;;

**νομίζω πως πρέπει να είναι κάπως έτσι:
On 03.03.2007, 20:50 local time , a group of members of thmmy.gr we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich

***το many αντί του 10 κάνει αυτό με τις εκδρομές να μένει ουσιαστικά ίδιο..δε αρκεί απλά να πούμε πως δεν περιμέναμε τόση ανοργανωσιά από την εταιρεία σας που πιστεύαμε πως είναι μια απο τις καλύτερες κτλ;;

****ίσως θα ήταν καλό να αναγραφεί και η ώρα/μέρα της πτήσης από τη Θεσσαλονίκη προς τη Γενεύη.

ταπεινά, μιας και δεν ήμουν μαζί σας


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 05, 2007, 23:22:21 pm
Ωραίο. Μόνο αυτή η παράγραφος
We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable airlines in the world. Our community, counting over 2000 members, has organized many excursions during the last two years with many participants each and yet had never faced such a problem to that day such a degree .
δεν έπρεπε να αλλάξει κατά τη γνώμη μου... Βασικά έβγαλες την αντίθεση (yet) και το χρονικό (to that day) και ποιοτικό (such) προσδιορισμό. Καλό είναι που πρόσθεσες τον ποσοτικό προσδιορισμό στο τέλος, αλλά τα άλλα που επίσης επιτείνουν το νόημα γιατί να βγούνε;

Λεπτομέρειες, ξέρω ;)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: trapped on March 05, 2007, 23:44:16 pm
Ωραίο. Μόνο αυτή η παράγραφος
We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable airlines in the world. Our community, counting over 2000 members, has organized many excursions during the last two years with many participants each and yet had never faced such a problem to that day such a degree .
δεν έπρεπε να αλλάξει κατά τη γνώμη μου... Βασικά έβγαλες την αντίθεση (yet) και το χρονικό (to that day) και ποιοτικό (such) προσδιορισμό. Καλό είναι που πρόσθεσες τον ποσοτικό προσδιορισμό στο τέλος, αλλά τα άλλα που επίσης επιτείνουν το νόημα γιατί να βγούνε;

Λεπτομέρειες, ξέρω ;)

όπως θέλετε γράψτε το βρε.. απλά έτσι μου πήγαινε καλύτερα.. όπως και να΄χει το νόημα θα το πιάσουν.. 8)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 02:25:33 am
was to have had  a delay of over one hour


Νομίζω ότι είναι was to have γιατί η πτήση δεν είχε ήδη καθυστερήσει
αλλά ανακοινώθηκε ότι θα αναχωρήσει με μια ώρα καθυστέρηση

@elamya: Πάρε το τελικο κείμενο που θα καταλήξουμε αύριο και κάντο pdf για να το στείλουμε


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: trapped on March 06, 2007, 02:53:32 am
was to have had  a delay of over one hour


Νομίζω ότι είναι was to have γιατί η πτήση δεν είχε ήδη καθυστερήσει
αλλά ανακοινώθηκε ότι θα αναχωρήσει με μια ώρα καθυστέρηση

δεν ξέρω δεν το έχω ξανακούσει αυτο.. was going to have ίσως..was announced to have??


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 02:59:59 am
was to have from your best friend (http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=IUh&q=%22was+to+have%22+&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7&meta=) ::)


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: trapped on March 06, 2007, 03:13:43 am
  ^dontknow^ 

ΥΓ. μακάρι να δώσουν στην επιστολή τόση προσοχή όσο της δινουμε.. :P


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: ZiuQ on March 06, 2007, 03:37:48 am
Χτες το βράδυ, ο Τάσος και εγώ, πήγαμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας από το αεροδρόμιο.
Η πτήση είχε 10 λεπτά που είχε φτάσει, όταν τελικά μας επέτρεψαν να μπούμε να πάρουμε τις αποσκευές μας.

Καθώς οι βαλίτσες γυρνούσαν και εμείς περιμέναμε να εμφανιστούν οι δικές μας, μία κυρία έλεγε με έντονο ύφος "Μα αυτή η κόκκινη βαλίτσα πέρασε άλλες δύο φορές!!!". Γελάμε λίγο με τον Τάσο, γυρίζω και τις λέω: "Συγγνώμη... περιμένετε να πάρετε σήμερα βαλίτσες;  ;D  Εμείς....ξέρετε...χτες πετούσαμε"
Εκείνη τη στιγμή γύρισαν και μας κοίταξαν καμιά δεκαριά άτομα. Να κάπως έτσι... :o
Υποψιάζομαι ότι για να μπει το δικό μας container κάποιο άλλο έμεινε πίσω  :D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: cecilia on March 06, 2007, 03:42:54 am
Απ'ότι μάθαμε γενικά, οι επιβάτες της χθεσινής πτήσης, βρέθηκαν στην ίδια κατάσταση με μας... :(

Δηλαδή μέχρι να βρεθεί μία μισοάδεια/γεμάτη πτήση, θα ξεμένουν βαλίτσες που δε χωρούσαν? :???:


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 12:23:15 pm
φτου!
έπρεπε να πάρετε τα τηλ τους για να συμμετέχουν και αυτοί στη διαμαρτυρία.

Με το κείμενο είμαστε εντάξει;


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 06, 2007, 12:57:59 pm
Ναι, καλό είναι. Να το στείλουμε.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: meltemi on March 06, 2007, 13:29:40 pm
Μικρολεπτομέρειες στην έκφραση  μιας και το πρόσεξα.. φιλικά

Tade tade
Address
Telephone:
E-mail:

on behalf of

THMMY.gr Community
-the online community of the department of
electrical and computer engineering of Aristotle University-
http://www.thmmy.gr
Thessaloniki, Greece

Swiss International Air Lines
Department of Complaints on Flight Services


Dear Sir or Madam,

Re: (mymail@webmail.com)

I am writing to you on behalf of the student community www.thmmy.gr of the students of Electrical & Computer Engineering department at of the Aristotle University of Thessaloniki  to complain about your service.

On 03.03.2007, 20:50 local time, we had a flight from Geneva to Thessaloniki via Zurich, scheduled and prepaid over a month in advance. Unfortunately, the flight from Geneva to Zurich was to have had  a delay of over one hour, resulting in our loosing our connecting flight from Zurich to Thessaloniki. Seeking a solution to our problem, the Swiss employee at the airport suggested as an other us another flight, the departure of which was in less than 30 minutes. Although we expressed our concern regarding the feasibility of boarding to the proposed flight (especially because of our luggage), as the time left before the departure was obviously too little, the employee claimed that it was impossible not to board to the that flight and, what's more, assured us that no problem would occur.


The option of boarding to a later flight was never mentioned to us. Thus, we did as told, only to find out, at Thessaloniki airport, that the suitcases of 23 members of our group had not arrived.

In fact, this was not the first time a problem with our luggages was occurred during our travel. At our arrival from Thessaloniki to Geneva airport we found out that the luggages of 3 persons had not arrived and they received them over 12 hours later.

Considering the above, the total absence (καλύτερα lack) of water in during the flight from Zurich to Geneva, which can cause (ή could have caused ίσως?) serious problems to cases in case of emergency and not only, was just the icing on the cake.

We are greatly disappointed because we used to consider Swiss one of the most reliable airlines in the world. Our community, counting over 2000 members, has organized many (numerous :P) excursions during the last two years with many participants each and yet had never faced such a problem to that day such a degree.

Because of the discomfort caused to the members of our group, we would find reimbursement, for example in the form of a free open ticket to everyone who lost their baggage, only fair. You can find attached scanned copies of our original flights. For the clarification of any details and a list of the owners of lost luggage, we remain at your disposal.

We look forward to your reply until Monday, the 12.3. ,which is when we will seek legal advice.

Yours sincerely,


Με χρωματάκι 1-2 πραγματάκια ακόμη που παρατήρησα.


Και είναι επιεικώς απαράδεκτοι. Μετά και το δεύτερο συμβάν, δεν ξέρω πλέον τι να πω (απλώς δεν το περίμενα από τη συγκεκριμένη εταιρία ίσως). Κι εμένα με φαίνεται ευγενικότατο το ύφος της επιστολής. Αλλά ας είναι, εφόσον οι ''απώλειες'' δεν ήταν τρομερά σοβαρές.  :-\


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: rhum on March 06, 2007, 14:14:13 pm
Προτεινω να προσθεσουμε και κατι σαν το παρακατω:

Furthermore, the front pocket of one of the luggages that returned normally with our flight to Thessaloniki was found ripped, and two more luggages were found with their plastic handlers broken. The owner of the ripped bagged formed an official complaint.

(ripped καθετε καλα?)


Ακομη καλο θα ηταν να αλλαξουμε τον αριθμο απο 23 σε 35 που ειμασταν ολοι οσοι χασαμε βαλιτσες, ωστε σε περιπτωση που οι προσπαθειες μας αποδωσουν να παρουμε ολοι εισητηρια.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Νessa on March 06, 2007, 14:29:23 pm
bagged->baggage


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Johnny English on March 06, 2007, 14:43:53 pm
Ναι, να το προσέξουμε αυτό με τα νούμερα. 23 άτομα έκαναν δήλωση, αλλά ως γνωστόν, οι βαλίτσες 2 ατόμων δηλώνονται σε 1 κάθε φορά...

Οι βαλίτσες ήταν σύνολο 35, κάποιοι είχαν διπλές ( ::)), άρα μιλάμε για 34 παρά κάτι άτομα...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: meltemi on March 06, 2007, 14:56:36 pm


(ripped καθετε καλα?)

αν δε σου κάθεται καλά, μπορείς να πεις torn  :)

και αντί για returned, που δεν κάθεται σίγουρα σ' εμένα καλά, πάλι arrived, ας πούμε, ή κάτι τέτοιο  :-\
επίσης το plastic νομίζω είναι περιττό


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Alexkasgr on March 06, 2007, 17:42:58 pm
Πάντως ZiuQ η πτήση της Κυριακής μπορεί να είχε αρκετό κόσμο και όντως να μη χωρούσαν των άλλων, αφού οι δικές μας είχαν σειρά προτεραιότητας (ρε γαμώτο, τόσο μικρό πορτ-μπαγκάζ έχουν τα αεροπλάνα?? :P). Τη Δευτέρα όμως δεν παίζει να είχε κόσμο.

Πάντως αν δεν επείγει να έχεις τη βαλίτσα σου είναι καλό σύστημα, φεύγεις απευθείας από το αεροδρόμιο χωρίς να περιμένεις αποσκευή και σε 1-2 μέρες την έχεις σπίτι σου (πληρώνεις και λιγότερα στο ταξί).


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 17:49:56 pm


(ripped καθετε καλα?)

αν δε σου κάθεται καλά, μπορείς να πεις torn  :)

και αντί για returned, που δεν κάθεται σίγουρα σ' εμένα καλά, πάλι arrived, ας πούμε, ή κάτι τέτοιο  :-\
επίσης το plastic νομίζω είναι περιττό

μπορείς να πεις lost έτσι λεγεται το "απωλεσθέντα"


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 18:06:45 pm
Πρόσθεσα τα περί σκισμένων φερμουαρ
και τις αλλαγές από το μελτεμι και τους υπόλοιπους
και ανεβάζω το τελικό κείμενο
στο πρώτο ποστ.
Νομίζω αρκετά το παιδέψαμε καιρός να το στείλουμε.

Μπορεί κάποιος να ανεβάσει σκαναρισμένα εισητήρια ως ενδεικτικά για να τους τα στείλουμε πακέτο;


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: trapped on March 06, 2007, 18:38:23 pm
Quote
was to have had a delay
the total absence lack of water

αυτά στο 1ο ποστ έτσι θα μείνουν?  :P

YΓ. όλες αυτές οι μικροδιορθώσεις  μου θυμίζουν τις εκθέσεις μου όταν τις έπαιρνα διορθωμένες από τον καθηγητή Αγγλικών και έλεγα σιγά.. που το πρόσεξε αυτό τώρα..  ::)  λολ  :P
Και επίσης ''Μην σκέφτεσαι με ελληνικό τρόπο όταν γράφεις αγγλικά..''  ^ytold^

 Που'σαι δάσκαλε...?!  :D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: meltemi on March 06, 2007, 19:46:37 pm
Πάντως αν δεν επείγει να έχεις τη βαλίτσα σου είναι καλό σύστημα, φεύγεις απευθείας από το αεροδρόμιο χωρίς να περιμένεις αποσκευή και σε 1-2 μέρες την έχεις σπίτι σου (πληρώνεις και λιγότερα στο ταξί).

 :D :D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 06, 2007, 21:40:56 pm
τα διόρθωσα και αυτά.
κάτι άλλο;

elmaya μπορείς να το κάνεις σε pdf οπως το προηγούμενο;

Yours sincerely αν θέλετε βάλτε εμένα
και mail επικοινωνίας το δικό μου και του Καλλισθένη


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Netgull on March 06, 2007, 23:17:25 pm
Yours sincerely αν θέλετε βάλτε εμένα
και mail επικοινωνίας το δικό μου και του Καλλισθένη

Λεπτομέρεια...όταν δεν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο πρόσωπο κλείνουμε Yours faithfully. Το αλλάζω.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: elmaya on March 07, 2007, 00:28:07 am
Δεν το ξέχασα. Απλα περιμένω κάποια πράγματα ακόμη από τον Καλλισθένη. Όταν μου απαντήσει θα στείλω το pdf.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 08, 2007, 17:57:56 pm
τι έγινε τελικά;
δεν πρεπει να το αφήσουμε να περάσει πολύς καιρός.
εάν δεν μπορεί αυτες τις ημέρες  ο Κάλλις να στα στείλε,
τροποποιούμε την αντίστοιχη παράγραφο
σε κατι του στυλ at your disposal if requested
και το στέλνουμε


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Καλλισθένης on March 08, 2007, 22:34:47 pm
δεν πρεπει να το αφήσουμε να περάσει πολύς καιρός.
Ας είμαστε βιαστικοί με αυτά που αναλαμβάνουμε να κάνουμε, και όχι με αυτά που αναθέτουμε στους άλλους να κάνουν  ;)

Ως γνωστόν, το καλό πράγμα, αργεί  :P


Κ.Ι.Σ.


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 09, 2007, 03:01:50 am
δεν πρεπει να το αφήσουμε να περάσει πολύς καιρός.
Ας είμαστε βιαστικοί με αυτά που αναλαμβάνουμε να κάνουμε, και όχι με αυτά που αναθέτουμε στους άλλους να κάνουν  ;)

Ως γνωστόν, το καλό πράγμα, αργεί  :P


Κ.Ι.Σ.
Δεν θέλω να σε βιάσω, ξέρω ότι έχεις κι άλλες δουλειές αυτό το διάστημα
απλά λέω ότι είναι καλό τέτοιες επιστολές να μην τις αφήνουμε να αργοπορούν
για αυτό πρότεινα να τη στείλουμε γράφοντας πως ότι ζητηθεί θα είναι στη διάθεσή σας


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 10, 2007, 02:04:31 am
τι έγινε τελικά το στείλατε το κείμενο;


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on March 13, 2007, 13:11:21 pm
Τι έγινε τελικά με το θέμα, είχαμε καμιά εξέλιξη;
γιατί ήμουν εκτός Θεσ/νίκης μέχρι χτες και δεν είχα πρόσβαση στο νετ


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: dimakis on March 19, 2007, 19:18:53 pm
Ενημερωτικά......
http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=32170724
...
Πρόσωπα & προσωπεία

Το ντροπιασμένο πρόσωπο της Ελβετίας

ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ mich@enet.gr, www.bavzer.blogspot.com

ΜΟΝΙΚ, πρώην αεροσυνοδός της Swissair, της εθνικής αεροπορικής εταιρείας της Ελβετίας, που κάποτε αντιπροσώπευε όσα οι Ελβετοί θεωρούν «αμετακίνητες και τιμημένες αξίες» (ακρίβεια στην τήρηση ωρών και προθεσμιών, αποτελεσματικότητα, υψηλό επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών) και που εδώ και περίπου 6 χρόνια κατέρρευσε οικονομικώς και έκλεισε. Η Μονίκ, όπως αναφέρεται, χωρίς επώνυμο, σε ρεπορτάζ του BBC, ξύπνησε το πρωί της 2ας Οκτωβρίου 2001 από ένα κτύπημα της πόρτας στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου στο Πεκίνο, όπου έμενε με μια άλλη φίλη της, αεροσυνοδό επίσης, μέχρι να αλλάξουν βάρδια και να επιστρέψουν στη Ζυρίχη. Ο υπάλληλος του ξενοδοχείου τής έδωσε ένα φαξ. Είχε σταλεί από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ελβετία και καλούσε κάθε μέλος του πληρώματος να φορέσει τη στολή του, να κάνει τσεκ-άουτ από το ξενοδοχείο αμέσως, χωρίς μάλιστα να εξηγήσει σε κανέναν τους λόγους, και πληρώνοντας αεροπορικό εισιτήριο από την τσέπη του να επιστρέψει στη Ζυρίχη.

ΕΤΣΙ ακριβώς, με αυτόν τον δραματικό τρόπο, «προσγειώθηκε» απότομα και διά παντός, διαλυμένη από τα αβάσταχτα χρέη της, η αεροπορική εταιρεία που κάποτε την έλεγαν «ιπτάμενη τράπεζα». Τα αεροπλάνα της έμειναν ακινητοποιημένα σε διάφορα αεροδρόμια του κόσμου. Και τα μέλη των πληρωμάτων της χρειάστηκαν ακόμα και να «ζητιανέψουν» για να βρουν λεφτά και θέσεις για να αγοράσουν το ταξίδι της μακράς και δύσκολης επιστροφής. «Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν φτάσαμε στη Ζυρίχη», δήλωσε ένας από τους πιο έμπειρους πιλότους της εταιρείας. «Απλωνόταν παντού μια σιγή νεκρική. Δεν πετούσε ούτε ένα αεροπλάνο. Η πίστα ήταν γεμάτη από αεροσκάφη της Swissair. Και ήταν σαν να περνούσες μέσα από ένα νεκροταφείο ελβετικών σημαιών».

ΑΠΟ τις αρχές της χρονιάς, διεξάγεται στην Ελβετία η δίκη, που έχει συγκλονίσει τόσο τους Ελβετούς, που μοιάζουν να γυρεύουν μέσω αυτής αξιόπιστες απαντήσεις για το πώς μια χούφτα άνθρωποι κατάφεραν «να βυθίσουν ένα ολόκληρο έθνος στην ντροπή». Στο εδώλιο, κατηγορούμενοι, 16 άνθρωποι, μέλη τότε του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας. Θεωρούνταν κάποτε η «βασιλική οικογένεια» της πανίσχυρης οικονομικής και επιχειρηματικής κοινότητας της Ελβετίας. Τώρα, είναι οι άνθρωποι που κατηγορούνται ότι, μέσα σε 10 μόλις χρόνια, κατάφεραν να βυθίσουν μια κερδοφόρα εταιρεία στο «κόκκινο», με χρέη περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο ΚΟΣΜΟΣ παρακολουθεί κάθε μέρα την εξέλιξη της δίκης και όπως έγραφε την περασμένη Παρασκευή η γερμανική Frankfurter Allgemeine, «απαιτεί απαντήσεις». Πέρυσι προβλήθηκε στους κινηματογράφους μια ταινία (δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ) που περιέγραφε πώς έφτασε η Swissair στη χρεοκοπία. Παίχτηκε επί 7 εβδομάδες και οι αίθουσες κάθε βράδυ ήταν γεμάτες - γεγονός πρωτοφανές σε μια χώρα στην οποία μεσοβδόμαδα ο κόσμος μένει σπίτι και κοιμάται από νωρίς. Σε μια σκηνή του έργου βλέπεις τους πιλότους ενός αεροσκάφους να αναχωρούν από τη Ζυρίχη κρατώντας δεσμίδες από χαρτονομίσματα στις αποσκευές τους, για να πληρώσουν επί τόπου, στον προορισμό τους, τα καύσιμα, γιατί κανένα αεροδρόμιο δεν δεχόταν να πιστώσει την εταιρεία.

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ είναι πραγματικό, λέει στο BBC η Μονίκ. «Το έζησα πολλές φορές. Οταν πήγα και είδα το έργο στο σινεμά, αισθανόμουν γύρω μου το αίσθημα της βαθειάς ντροπής που ένιωθε ο κόσμος. Και είδα στα πρόσωπα ανθρώπων που δύσκολα διέκρινες αισθήματα, μάτια πνιγμένα στο δάκρυ». Τα 16 πρώην μέλη του Δ.Σ. της Swissair κατηγορούνται για κακή διοίκηση (σ.σ.: με τέτοια κατηγορία, αναρωτιέμαι πόσα μέλη των Δ.Σ. της δικής μας Ολυμπιακής θα έπρεπε να ήταν σήμερα... ισόβια; ), απάτη και πλαστογράφηση εγγράφων. Αλλά, το πραγματικό έγκλημα για τον ελβετικό λαό δεν είναι εκείνο που θα λένε οι ισολογισμοί και που αναμένεται να αποδειχτεί στο δικαστήριο. Είναι ότι, στα δικά του μάτια, αυτοί οι άνθρωποι, οι 16, πρόδωσαν τη χώρα τους. Μέχρι στιγμής, όλοι οι κατηγορούμενοι έχουν επιλέξει να ασκήσουν το δικαίωμα που τους παρέχει ο νόμος, να παραμείνουν σιωπηλοί καθ' όλη τη διάρκεια της δίκης. Στο τέλος κάθε ακροαματικής διαδικασίας επαναλαμβάνουν απλώς ότι παραδέχονται την ενοχή τους και φεύγουν μετά γρήγορα με τα πολυτελή και με σοφέρ αυτοκίνητά τους...


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/03/2007


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: emmanuel on April 06, 2007, 13:48:29 pm
Ρεκόρ χαμένων αποσκευών

Πάνω από ένα εκατομμύριο βαλίτσες έχασε η Βritish Αirways το 2006!


MARTIN HICKMAN


Πρωταθλήτρια στις αποσκευές που χάνονται, είναι η βρετανική αεροπορική εταιρεία British Airways. Σύμφωνα με έκθεση που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από το Συμβούλιο Χρηστών των Αερομεταφορών και την Ένωση Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιρειών, στα πρώτα ονόματα στη λίστα της ντροπής περιλαμβάνονται, εκτός από την British, η γερμανική Lufthansa και η πορτογαλική Air Portugal.

Περισσότερες από ένα εκατομμύριο βαλίτσες έχασε η British Airways το 2006, κερδίζοντας το μετάλλιο της χειρότερης αεροπορικής εταιρείας στην Ευρώπη, όσον αφορά τη διαχείριση των αποσκευών των επιβατών. Η έκθεση της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιρειών (ΑΕΑ) και του ειδικού Συμβουλίου Χρηστών των Αερομεταφορών (AUC) αποκάλυψε πως η βρετανική εταιρεία έχανε καθημερινά περίπου 3.000 βαλίτσες ενώ συνολικά, για όλο το έτος, της καταλογίζονται απώλειες 1.047.750 βαλιτσών.

Όμως, η British Airways δεν είναι η μοναδική αεροπορική εταιρεία με κακές επιδόσεις στη διαχείριση των αποσκευών. Η Air Portugal, για παράδειγμα, καταλαμβάνει τη δεύτερη χειρότερη θέση στην κατάταξη με τις... απρόσεκτες αεροπορικές εταιρείες και την ακολουθούν η Lufthansa, η Air France και η Alitalia: συνολικά, αυτές οι τέσσερις αεροπορικές εταιρείες έχασαν πέρυσι 2,3 εκατομμύρια βαλίτσες - περίπου μία ανά 50 επιβάτες.

Τα στοιχεία


Το Συμβούλιο Χρηστών των Αερομεταφορών, το οποίο και παρέλαβε τα στοιχεία που παραδόθηκαν από 24 μέλη της ΑΕΑ, επισήμανε πως διαπιστώθηκαν λάθη διαχείρισης σε περισσότερες από 5,6 εκατομμύρια αποσκευές από ευρωπαϊκές εταιρείες. Ωστόσο, η ίδια υπηρεσία τόνισε πως ο συγκεκριμένος αριθμός μπορεί να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να είναι μεγαλύτερος, γιατί κάποια μέλη τής ΑΕΑ δεν έδωσαν στοιχεία. Σε αυτές περιλαμβάνονται η Virgin Atlantic, οι χαμηλού κόστους Ryanair και easyJet, η Cyprus Airways και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές. «Όταν οι επιβάτες παίρνουν την κάρτα επιβίβασης και αφήνουν τις αποσκευές τους, περιμένουν να τις δουν, όταν φτάνουν στον προορισμό τους», επισήμανε η πρόεδρος του Συμβουλίου, Τίνα Τιετγέν. «Θα θέλαμε να δούμε τις λίστες της ντροπής να δημοσιοποιούνται, ώστε να ενθαρρύνουμε τις αεροπορικές εταιρείες να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα με τις αποσκευές».

Το Συμβούλιο Χρηστών των Αερομεταφορών ανακοίνωσε επίσης ότι το 85% των αποσκευών που είχαν χαθεί, επιστράφηκαν στους κατόχους τους εντός 48 ωρών, όμως πολλοί άλλοι επιβάτες δεν στάθηκαν το ίδιο τυχεροί. Σύμφωνα με μια καταγγελία, για παράδειγμα, επιβάτιδα πέρασε τις 15 μέρες των διακοπών της στο Αλικάντε της Ισπανίας χωρίς τις αποσκευές της, που είχαν χαθεί. Η αεροπορική εταιρεία την αποζημίωσε με περίπου 600 ευρώ, αν και εκείνη διεκδικούσε 2.200. Το οικονομικό αίτημά της δεν ικανοποιήθηκε, γιατί... δεν είχε αποδείξεις για προσωπικά είδη που είχε αγοράσει στο παρελθόν!

Η διορία

Διορία έξι μηνών έδωσε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις αεροπορικές εταιρείες και τις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να συμμορφωθούν προς τους νέους κανονισμούς της Ένωσης για τα δικαιώματα των επιβατών. Απείλησε μάλιστα με νομικές ενέργειες και με πιθανές αυστηρότερες προδιαγραφές.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι αεροπορικές εταιρείες ήταν χαλαρές όσον αφορά στην εφαρμογή των κανονισμών, οι οποίοι προβλέπουν αποζημιώσεις των επιβατών από τις εταιρείες για καθυστερήσεις, ματαιώσεις πτήσεων ή απαγόρευση επιβίβασης στα αεροσκάφη, και οι κυβερνήσεις των χωρών της Ε.Ε. δεν κατάφεραν να διασφαλίσουν την εφαρμογή των κανονισμών που τέθηκαν σε ισχύ πριν από δυο χρόνια.

(http://www.tanea.gr/data/D2007/D0405/1ko50b.jpg)
ΤΑ ΝΕΑ , 05/04/2007 ,


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on April 06, 2007, 13:50:18 pm
Με το δικό μας θέμα τι εγινε;
Είχαμε καμιά εξέλιξη;
Η προθεσμία που τους δώσαμε έχει λήξει


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Johnny English on April 06, 2007, 13:51:12 pm
Στείλαμε τελικά?  :D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: aika on April 06, 2007, 14:12:37 pm

/@ Εmmanuel, to επιβεβαιώνω. Εχω υπάρξει θύμα τόσο της Air Portugal όσο και της Alitalia  :D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: apostolos1986 on April 06, 2007, 20:42:00 pm
Το σχόλιο που έχει στην εικόνα είναι καλό νομίζω...η ολυμπιακή και η cyprus airways δεν έδωσαν στοιχεία...


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: fugiFOX on April 07, 2007, 12:18:21 pm
Στείλαμε τελικά?  :D
Νομίζω το έστειλε ο Καλλις.


Title: Απ: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: emmanuel on January 08, 2008, 11:18:11 am
Χτες,το ελικοφόρο της ολυμπιακής απο ρόδο προσγειώθηκε στις αφίξεις εξωτερικού(τρομάρα μας ;D) οπότε με το που μπαινουμε στον σταθμό,βλέπουμε αρκετό κόσμο,50-70ως επι το πλείστον φοιτητές(η τουλαχιστον νεαρα ατομα)
Στην αρχή νόμιζα ήταν απλά εκει στην αιθουσα χωρις λογο.Μετα το σκηνικό ξεκαθάρισε:

Ο ταινιόδρομος με τις βαλίτσες έγραφε Zurich.Ήταν σταματημένος,δειγμα του ότι είχε τελειώσει η διανομή τους.
Και 70 άτομα,αλλα με βαλίτσες άλλα όχι,όλοι συγκεντρωμένοι μπροστά από το γνώριμο γκισέ της swiss να ψάχνουν για τις χαμένες βαλίτσες  8) ;D


Title: Re: Επιστολή πάραπόνων προς τη Swiss Air
Post by: Johnny English on January 08, 2008, 13:09:29 pm
Η swiss έχει εδώ και καιρό πάρει τα πρωτεία από την Alitalia σε αυτόν τον τομέα..  :-\ :P