• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:26:58 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:26:58 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 45
Guests: 114
Total: 159
satsok
Deviate
apol
Spyridon01101
VaiosG
mpizos
vastridam
leolam
Carot1456
soph553
kouf
Christina_R
Born_Confused
ELEF
tasos gourd
sassi
gkyrodi
jimalexoud
HlektrikhPatata
iliaskou
noys
vpoug
acolak
Δημητρης Αξιμιωτης
Yamal
chaniotism
andripappa
fpapat
thaliatsk
georgepana9
Thanasis_pap
Stathiss
georgy
ValKar
Maximos7
Elenit
nikos.a
maestros
Liamos
DarkMagiK06
Zoe06
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125702 times)
JIM777
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 140

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #465 on: January 18, 2007, 23:56:18 pm »

Για τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν εχω μια ολοκληρωμενη αποψη καθοτι μου λοιπουν πολλες πληροφοριες.Παρολα αυτα βλεποντας το τι συμβαινει σε ολοκληρο τον κοσμο ειναι μαλλον αναποφευκτη η δημιουργια τους και μονο να καθυστερησει μπορει...Εννοειται πως το τελειο θα ειναι η δωρεαν εκπαιδευση αλλα σε βαθος χρονου μου φαινεται μαλλον ανεφικτο.Σε σχεση με την ηθικη του θεματος δηλαδη τη δωρεαν και ελευθερη γνωση μαλλον τα λεφτα που δωσαμε εμεις για να μπουμε με 19 στο πολυτεχνειο σε φροντηστηρια καποιοι θα τα δινουν μελλοντικα στα διδακτρα...

Τωρα τα ιδιωτικα πανεπιστημια δε πιστευω οτι θα φερουν καποιου ειδους ανατροπες σε σχεση με την επαγγελματικη αποκατασταση των ηδη υπαρχοντων ελευθερων πανεπιστημιων.Τι εννοω.Τα ιδιωτικα πανεπιστημια σκοπο τους θα εχουν την εξειδικευση οποτε τα πανεπιστημια που τωρα παρεχουν πληρη εξειδικευση στους φοιτητες τους δε θα πληγουν.Δυσκολα θα δειτε ιδιωτικες ιατρικες,νομικες,φαρμακευτικες κτλ γιατι δε θα εχουν τιποτα παραπανω να προσφερουν σε γνωση...Σε σχολες οπως τη δικη μας ισως να χωραει περαιτερω ειδικευση αλλα αυτο ειναι ενα μεγαλο ΙΣΩΣ...Οι σχολες που θα πληγουν ειναι κατα την αποψη μου οι οικονομικες οπου περιμενω ιδιωτικα πανεπιστημια πανω στο μαρκετινγκ και τη διαφημιση...Αντε να ανοιξουν και κανα δυο σε σχεση με την πληφορικη.Κατι παραπανω δε πιστευω να το εχει "αναγκη" η ελληνικη αγορα εργασιας.Αν περιμενετε ιδιωτικα πανεπιστημια που να μας φανε τις οποιες επιστημονικες ερευνες εμεις η ιατρικη,η βιολογια η η φαρμακευτικη εχουμε μαλλον πεφτετε εξω...

ΥΓ.Επιμενω οτι τα προηγουμενα τοπικ μου μονο εκτος θεματος δεν ηταν ;p
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #466 on: January 19, 2007, 00:09:33 am »

Quote from: chggr005 on January 18, 2007, 23:35:17 pm
Σε μία συνέντευξη του Γιανναρά, ο ίδιος ανέφερε: Ο μεγαλύτερος μελετητής Σανσκριτολόγος είναι γύρω στα 70 χρονών και διδάσκει σε ένα πανεπιστήμιο της Αγγλίας. Το ίδιο το πανεπιστήμιο έχει δηλώσει ότι η έδρα του θα καταργηθεί μετά την συνταξιοδότησή του επειδή δεν έχουν βρεθεί πόροι για την κάλυψη των εξόδων της.

Ο Γιανναράς το είπε στη διάλεξη που έδωσε εδώ, καλεσμένος από εμάς.

Μην ανησυχείτε για τις έδρες αυτές.

Είναι αρκετές για να αντέξουν μερικές άλλα είκοσι χρόνια, κάτι θα μείνει και θ' αναγεννηθούν.

Μέχρι τότε θα καταλαγιάσει και η λαίλαπα του Φρίντμαν. Wink

Άλλωστε υπάρχουν τόσοι 'άξιοι' εξωπανεπιστημιακοί μελετητές 'ουφολόγοι ελληνιστές', που, δεν βαριέσαι, τι να τον κάνουμε τον σανσκριτολόγο, άσε που ο άθλιος έστησε και ινδοευρωπαϊκές θεωρίες!
 Grin
Logged
Sanctifier
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #467 on: January 19, 2007, 00:36:02 am »

Quote from: chggr005 on January 18, 2007, 23:35:17 pm
Ένα άλλο θέμα που δεν έχει θιγεί μέχρι στιγμής και αφορά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι το εξής:

Τι θα γίνει με εκείνες τις επιστήμες που δεν μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποκόμιση κερδών?

Υπάρχουν μερικές επιστήμες που θα πρέπει να διδάσκονται στα πανεπιστήμια και οι οποίες δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας. Για παράδειγμα η φιλοσοφική σχολή. Η φιλοσοφία είναι απαραίτητη στην ζωή ενός πνευματικά υγιούς ανθρώπου. Η διατύπωση υπαρξιακών και φιλοσοφικών ερωτημάτων και η απόπειρα απάντησής τους, φέρνουν τον άνθρωπο πιο κοντά στο να κατανοήσει την εσωτερική του φύση και ποιός πραγματικά είναι.

Φυσικά κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο δεν πρόκειται να ιδρύσει φιλοσοφική σχολή, διότι δεν βγαίνει κέρδος από αυτήν. Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο επάγγελμα στην αγορά εργασίας το οποίο να απορρέει από αυτήν. Αντίθετα το δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί με την βοήθεια του κράτους να υποστηρίξει τις οικονομικές ανάγκες αυτής της σχολής και να επιτρέψει την λειτουργία της. Αυτό είναι ένα βασικό σημείο υπεροχής του Δημόσιου πανεπιστημίου απέναντι σε όποιο ιδιωτικό.


Καταρχην μιας και διδασκομαι μαθηματα φιλοσοφικης φυσεως στο μεταπτυχιακο η φιλοφοφια απο μονη της μου φαινεται - συγγνωμη που θα το πω - αχρηστη.
Δεν ξερω κατα ποσο μαζι με την ψυχολογια ονομαζονται επιστημες μιας και απο τις τοσες αποψεις και ανατροπες μεταξυ θεωριων, ιδεων, ρευματων και σχολων, εχω χασει πια την μπαλα.

Επιστημονες ομως με θεωρητικο φιλοσοφικο background εχουν θεσει θεμελιους λιθους σε πολλους κλαδους
Ισως θα επρεπε να εισαχθουν στο προγραμμα σπουδων των καθαρων τεχνικων σχολων και μαθηματα φιλοσοφιας οπως στο εξωτερικο.


Logged
Νessa
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #468 on: January 19, 2007, 00:37:16 am »

Εγώ είχα υποσχεθεί ότι θα έφερνα στοιχεία για τα ιδιωτικά σχολεία, αλλά... ακόμα έρχονται Tongue
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #469 on: January 19, 2007, 00:39:44 am »

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Quote from: pandora on January 17, 2007, 20:08:56 pm

Γιατί μ'αυτό τον τρόπο θα ναι σαν να "αγοράζεις" επαγγελματικά δικαιώματα. Και αυτό σου θυμίζω δεν είναι καθόλου τίμιο για κάποιον που δεν έχει 3000 Ε (που δε θα είναι 3000 στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, θα είναι πολύ παραπάνω) για να τα "αγοράσει" και αυτός. Στη δικιά μας  σχολή βγάλαμε 19 και 19.5 για να έχουμε μόλις την τελειώσουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός μηχανικού. Γιατί δηλαδή κάποιος που έβγαλε 16.5 ας πούμε, και δεν ζορίστηκε όπως εμείς, να μπορεί να πληρώνει, αν έχει τα χρήματα, και να αγοράζει τα δικά
μας επαγγελματικά δικαιώματα;


Ένας μαθητής του 16 και να μπει στη σχολή δεν θα την τελειώσει ποτέ....Εγώ του 19 και ζορίζομαι... Smiley Συνεπώς και να πληρώσει για να μπει, τα επαγγελματικά δικαιώματά μου δε θα τα πάρει...
Μη συγκρίνεις τα νοίκια στην Αγγλία, γιατί στην Αγγλία παίρνουν και άλλους μισθούς. Προφανώς στην Ελλάδα οι τιμές θα είναι διαφορετικές...αλλιώς δε θα πάει κανείς!



Εγώ του 16 πάντως μου μείναν 3 μαθήματα (εχμ και μια διπλωματική)


άσχετο, επειδή αναφέρθηκε η περίπτωση μου.


(γενικότερες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή μου πορεία με pm)
« Last Edit: January 19, 2007, 00:42:57 am by Turambar » Logged

byeeee
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #470 on: January 19, 2007, 00:44:57 am »

Quote from: Sanctifier on January 19, 2007, 00:36:02 am
Καταρχην μιας και διδασκομαι μαθηματα φιλοσοφικης φυσεως στο μεταπτυχιακο η φιλοφοφια απο μονη της μου φαινεται - συγγνωμη που θα το πω - αχρηστη.
Χμμμ, ενδιαφέρουσα άποψη κι αυτή...

Θα ζητήσω όμως διευκρινήσεις: Άχρηστη ως προς τι?
Τις θέσεις μου τις εξέθεσα παραπάνω. Στην αγορά εργασίας ενδεχομένως πράγματι να είναι άχρηστη όπως λες. Στην συνολική διαμόρφωση του χαρακτήρα, των απόψεων και της στάσης ζωής ενός ατόμου είναι άχρηστη?

Με την ίδια λογική, η Ιστορία είναι άχρηστη?
Η λογοτεχνία? Η ποίηση?
Όλα αυτά είναι εξίσου άχρηστα?
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
nikosm
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 36



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #471 on: January 19, 2007, 00:54:23 am »

Quote from: JIM777 on January 18, 2007, 23:56:18 pm
Για τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν εχω μια ολοκληρωμενη αποψη καθοτι μου λοιπουν πολλες πληροφοριες.Παρολα αυτα βλεποντας το τι συμβαινει σε ολοκληρο τον κοσμο ειναι μαλλον αναποφευκτη η δημιουργια τους και μονο να καθυστερησει μπορει...Εννοειται πως το τελειο θα ειναι η δωρεαν εκπαιδευση αλλα σε βαθος χρονου μου φαινεται μαλλον ανεφικτο.Σε σχεση με την ηθικη του θεματος δηλαδη τη δωρεαν και ελευθερη γνωση μαλλον τα λεφτα που δωσαμε εμεις για να μπουμε με 19 στο πολυτεχνειο σε φροντηστηρια καποιοι θα τα δινουν μελλοντικα στα διδακτρα...

Τωρα τα ιδιωτικα πανεπιστημια δε πιστευω οτι θα φερουν καποιου ειδους ανατροπες σε σχεση με την επαγγελματικη αποκατασταση των ηδη υπαρχοντων ελευθερων πανεπιστημιων.Τι εννοω.Τα ιδιωτικα πανεπιστημια σκοπο τους θα εχουν την εξειδικευση οποτε τα πανεπιστημια που τωρα παρεχουν πληρη εξειδικευση στους φοιτητες τους δε θα πληγουν.Δυσκολα θα δειτε ιδιωτικες ιατρικες,νομικες,φαρμακευτικες κτλ γιατι δε θα εχουν τιποτα παραπανω να προσφερουν σε γνωση...Σε σχολες οπως τη δικη μας ισως να χωραει περαιτερω ειδικευση αλλα αυτο ειναι ενα μεγαλο ΙΣΩΣ...Οι σχολες που θα πληγουν ειναι κατα την αποψη μου οι οικονομικες οπου περιμενω ιδιωτικα πανεπιστημια πανω στο μαρκετινγκ και τη διαφημιση...Αντε να ανοιξουν και κανα δυο σε σχεση με την πληφορικη.Κατι παραπανω δε πιστευω να το εχει "αναγκη" η ελληνικη αγορα εργασιας.Αν περιμενετε ιδιωτικα πανεπιστημια που να μας φανε τις οποιες επιστημονικες ερευνες εμεις η ιατρικη,η βιολογια η η φαρμακευτικη εχουμε μαλλον πεφτετε εξω...

ΥΓ.Επιμενω οτι τα προηγουμενα τοπικ μου μονο εκτος θεματος δεν ηταν ;p

Η παιδεία δεν είναι προνόμιο αλλά δικαίωμα?
Σκέψου αν θες να υπάγεσαι στο υπουργείο παιδείας ή στο υπουργείο εμπορίου;
Όπως ξέρεις τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα ανήκουν στο Υπουργείο Εμπορίου. Μήπως σου λέει κάτι αυτό???

Logged

Sanctifier
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #472 on: January 19, 2007, 00:57:38 am »

Quote from: chggr005 on January 19, 2007, 00:44:57 am
Quote from: Sanctifier on January 19, 2007, 00:36:02 am
Καταρχην μιας και διδασκομαι μαθηματα φιλοσοφικης φυσεως στο μεταπτυχιακο η φιλοφοφια απο μονη της μου φαινεται - συγγνωμη που θα το πω - αχρηστη.
Χμμμ, ενδιαφέρουσα άποψη κι αυτή...

Θα ζητήσω όμως διευκρινήσεις: Άχρηστη ως προς τι?
Τις θέσεις μου τις εξέθεσα παραπάνω. Στην αγορά εργασίας ενδεχομένως πράγματι να είναι άχρηστη όπως λες. Στην συνολική διαμόρφωση του χαρακτήρα, των απόψεων και της στάσης ζωής ενός ατόμου είναι άχρηστη?

Με την ίδια λογική, η Ιστορία είναι άχρηστη?
Η λογοτεχνία? Η ποίηση?
Όλα αυτά είναι εξίσου άχρηστα?

Μιλησα για την καθαρη φιλοσοφια. Η ψυχολογια μου φαινεται πιο χρησιμη ως προς την σταση ζωης - την ενδοσκοπηση κτλ κτλ.

Η ιστορια ειναι χρησιμη (μαθαινεις απο τα λαθη) οπως και οι τεχνες (λογοτεχνια - ποιηση κτλ).
Οι τεχνες μαλιστα σε κανουν να σκεφτεσαι και να προσπαθεις να ερμηνευσεις πραγμα που δεν το κανει η καθαρη φιλοσοφια.Ti να ερμηνευσω δηλαδη γιατι ο αλλος στην αρχαιοτητα θεωρουσε οτι τα ζωα ηταν μηχανακια;

Δηλαδη για να διαπλασω εγω τον χαρακτηρα μου (ειναι αργα πια) θα επρεπε να εχω διδαχτει φιλοσοφια ;
Αρχιζω να πιστευω στον σολιψισμο πια.
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #473 on: January 19, 2007, 01:04:09 am »

Quote from: nikosm on January 19, 2007, 00:54:23 am

Η παιδεία δεν είναι προνόμιο αλλά δικαίωμα?

ΑΡΘΡΟ 26
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται δωρεάν, τουλάχιστον στη στοιχειώδη και βασική βαθμίδα της. Η στοιχειώδης εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση πρέπει να εξασφαλίζεται για όλους. Η πρόσβαση στην ανώτατη παιδεία πρέπει να είναι ανοικτή σε όλους, υπό ίσους όρους, ανάλογα με τις ικανότητες τους.

2. Η εκπαίδευση πρέπει να αποβλέπει στην πλήρη ανάπτυξη της ανθρώπινης προσωπικότητας και στην ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιακών ελευθεριών. Πρέπει να προάγει την κατανόηση, την ανεκτικότητα και τη φιλία ανάμεσα σε όλα τα έθνη και σε όλες τις φυλές και τις θρησκευτικές ομάδες, και να ευνοεί την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των Ηνωμένων Εθνών για τη διατήρηση της ειρήνης.

3. Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.



Από την
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1948
http://www.unhchr.ch/udhr/lang/grk.htm

« Last Edit: January 19, 2007, 01:08:21 am by dimakis » Logged
snake5
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 229


just try to COD me...


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #474 on: January 19, 2007, 01:09:09 am »

Δε καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να ισχύσει το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'
στην περίπτωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων.Εγώ δεν έβγαλα Ανατόλια αλλά εδώ μέσα βλέπω πολλούς που το έβγαλαν και έχουν περάσει στη σχολή μας και μπράβο τους.Ας μας πούνε λοιπόν αυτοί εάν ένα ιδιωτικό εκπαιδευυτήριο σαν το Ανατόλια αντιμετωπίζει τους πελάτες-γονιούς-μαθητές μόνο σαν ανοιχτά ποστοφόλια ή όχι.Δηλαδή δε μπορώ να πιστέψω ότι τα παιδιά αυτά περάσαν εδώ μόνο με τα λεφτά τους.Φαντάζομαι ότι διαγωνίστηκαν στα ίδια θέματα με όλους τους υπόλοιπους στις πανελλήνιες,όσοι από αυτούς ήταν καλά προετιμασμένοι πέρασαν,χωρίς κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση όπως θέματα εξετάσεων έτοιμα από την προηγούμενη εβδομάδα κ.λ.π.

Και κάτι άλλο.Διάβασα σε ένα κείμενο που σήκωσε ο κ.Παπαγιάννης στη λίστα όπου κάποιος ανέφερε ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει εκπαίδευση μεν στους πολίτες αλλά όχι και να τους αποκαθιστά επαγγελματικά.Εάν πάλι εμείς θέλουμε τόσο άμεση σύνδεση της αγοράς εργασίας με την εκπαίδευση όπως π.χ.συμβεί συμβαίνει στην Αμερική,τότε δε μπορούμε να απαιτούμε αποκλειστικά κρατικά πανεπιστήμια γιατί η σχέση αγορά εργασίας-εκπαίδευση είναι
χαρακτηριστικό της καπιταλιστικής κοινωνίας όπου ζούμε.Πως λοπόν θέλουμε μόνο το ένα τμήμα αυτής της σχέσης να υπακούει στους κανόνες του χρήματος και το άλλο όχι?

Και κλείνω με αυτό:φοβόμαστε ότι κάποιος που θα βγαίνει από το ιδιωτικό θα έχει πασχήσει λιγότερο από εμάς,ενδεχομένως να έχει μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου και ότι θα προτιμήσει ο x εργοδότης.Πρώτον, με σωστό έλεγχο της δουλειάς που γίνεται μέσα στο ιδιωτικό, με συγκεκριμένα κριτήρια και προυποθέσεις που θα πρέπει να τηρούνται ως προς την ύλη που διδάσκεται, στοιχεία που μπορούν να ελέγχονται από επιτροπές (κρατικές ή μη, δε το ξέρω αυτό) και δεύτερο,βασιζόμενοι στην αρχή που είναι απαραβίαστη στον ιδιωτικό τομέα,στο ότι 'δεν είσαι καλός στη δουλειά σου,με συγχωρείς,δε μου κάνεις...' δε νομίζω ότι έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από την ίδρυση κερδοσκοπικών ιδρυμάτων.Για να μην αναφερθώ στο πόσοι
από εμάς βρίσκουν δουλειά πάνω στο αντικείμενό τους τώρα,που δεν έχουμε ακόμα ιδιωτικά πανεπιστήμια(!) ( για Ελλάδα μιλάω)
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #475 on: January 19, 2007, 01:19:38 am »

3. Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.
(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ)

H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
(ʼρθρο 16)

Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #476 on: January 19, 2007, 01:20:53 am »

Quote from: JIM777 on January 18, 2007, 23:12:32 pm
Συλλογικος αγωνας=Αγωνας ΟΛΩΝ

Οχι.
Αγωνας ΟΛΩΝ = αγωνας ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ.
Για ανοιξε και κανενα λεξικο: συλλογικός -ή -ό E1 = που αφορά μια οργανωμένη ομάδα ατόμων ή που προέρχεται από αυτή, ομαδικός

Μακαρι το επιπεδο συνειδησης να ηταν τετοιο ωστε το συλλογικο να ταυτιζονταν με το καθολικο.......

Quote from: JIM777 on January 18, 2007, 23:12:32 pm
Γινεται να μην αγωνιστεις για τα δικαιωματα μου και να με αφησεις να δωσω εξετασεις και μετα να με πηδηξει ο Χ εργοδοτης?

Τα δικαιωματα αφορουν στο ΣΥΝΟΛΟ, και οχι στον καθενα ξεχωριστα. Δηλαδη για να σου το πω χοντρα, πολυ που χεστηκα για τα δικαιωματα τα δικα ΣΟΥ οταν ο ιδιος τα απαξιωνεις με αυτον τον τροπο. Αλλα η κτητικη αντωνυμια εδω δεν μπορει εκ των πραγματων να μπει στον ενικο. Ειναι τα δικαιωματα ΜΑΣ, δηλαδη ΜΟΥ+ΣΟΥ+ΤΟΥ+ΤΗΣ

Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #477 on: January 19, 2007, 01:23:45 am »

Quote from: snake5 on January 19, 2007, 01:09:09 am
Δε καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να ισχύσει το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'
στην περίπτωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων.Εγώ δεν έβγαλα Ανατόλια αλλά εδώ μέσα βλέπω πολλούς που το έβγαλαν και έχουν περάσει στη σχολή μας και μπράβο τους.Ας μας πούνε λοιπόν αυτοί εάν ένα ιδιωτικό εκπαιδευυτήριο σαν το Ανατόλια αντιμετωπίζει τους πελάτες-γονιούς-μαθητές μόνο σαν ανοιχτά ποστοφόλια ή όχι.
Κοίτα, το ιδιωτικό πανεπιστήμιο είναι μία επιχείρηση. Και ως επιχείρηση οφείλει στα πλαίσια του φιλελεύθερου ανταγωνισμού να λειτουργεί με τα λεγόμενα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι θα έχει ως στόχο την μεγιστοποίηση του κέρδους και να ευχαριστήσει τους πελάτες της. Κατά συνέπεια -νομοτελειακά- θα συμβαίνουν φαινόμενα όπως αυτά που περιέγραψα με τον γιο του μεγαλοβιομήχανου παραπάνω.

Το τι συμβαίνει συγκεκριμένα με το Ανατόλια, έχει ειπωθεί σε προηγούμενα ποστς.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να θεοποιούμε τα ιδιωτικά σχολεία. Και στο Ανατόλια υπάρχουν παιδιά που καπνίζουν στις τουαλέτες ή που στην διάρκεια του μαθήματος ζητούν να πάνε τουαλέτα για να πιούνε μία γουλιά κονιάκ που έχουν προμηθευτεί από το σπίτι...
Ή που ακόμη χειρότερα, κυκλοφορούν με "πεταλούδες"
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #478 on: January 19, 2007, 01:24:21 am »

Quote from: Zarathoustra on January 19, 2007, 01:19:38 am
3. Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.
(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ)

H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
(ʼρθρο 16)



Πράγματι πρόκειται για ΕΞOΦΘΑΛΜΗ ΑΝΤIΦΑΣΗ.
Τα άρθρο 16 είναι παραβιάζει το ανθρώπινο δικαίωμα του γονέα να δώσει ανώτατη ιδιωτική εκπαίδευση στο μανάρι του !!!!
 SuperConfused

Να ειδοποιηθούν οι συνταγματολόγοι του Κωστάκη και του Γιωργάκη!!!
« Last Edit: January 19, 2007, 01:31:00 am by dimakis » Logged
snake5
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 229


just try to COD me...


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #479 on: January 19, 2007, 01:27:19 am »

Άρα αφού το πάμε νομικά το θέμα, θέλετε να πείτε ότι το Σύνταγμα,άπαξ και συντάχθηκε για πρώτη φορά,πρέπει να το διαφυλλάτουμε σαν κάτι ιερό και να μην αλλάζουμε κανένα τμήμα του.
Το Σύνταγμα δλδ ΔΕΝ είναι ένα σύνολο κανόνων που ρυθμίζουν τη λειτουργία της κοινωνίας και προσαρμόζεται στις ανάγκες τις τελευταίας...Αλλά είναι κάτι σαν τις δέκα εντολές,είναι διαχρονικό και απαραβίαστο,δεν φτιάχτηκε από ανθρώπους και δεν αναφέρεται σε ανθρώπους...
Logged
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...