• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:20:05 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:20:05 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 27
Guests: 119
Total: 146
PANKRAV
Katarameno
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Giorgos2222
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
tinidou
mavropan
Anastasiam
george14
ismini.h
vastridam
akoil
zoi
Master oogway
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125734 times)
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #420 on: January 18, 2007, 01:54:31 am »

Και μιας και υποχώρησε κάπως ο πυρετός επανέρχομαι:

Κατ'αρχάς κύριε Δημάκη η κριτική που άσκησα στα γραφόμενα σας έχει να κάνει με το γεγονός ότι αντιμετωπίζετε κάπως ισοπεδωτικά το ζήτημα της ποιότητας της διδασκαλίας των καθηγητών του Ανατόλια όπως και το ζήτημα των υποδομών του.

Όπως προανέφερα η διαφορά ανάμεσα στο Ανατόλια και ένα δημόσιο σχολείο/πανεπιστήμιο είναι ο τρόπος λειτουργίας της διοίκησης. Η διοίκηση του Ανατόλια νοιάζεται πολύ για την εικόνα του σχολείου. Από εκεί απορρέει το γεγονός ότι έχει πολύ καλές εγκαταστάσεις όπως επίσης και καθηγητές που έχουν καλή μεταδοτικότητα. Κύριε Δημάκη, μην αντιμετωπίζετε αυτά τα δυο στοιχεία ισοπεδωτικά. Για έναν μαθητή είναι πολύ σημαντικό να έχει ένα επαρκώς εξοπλισμένο εργαστήριο, να κάνει μάθημα μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον και να έχει καθηγητές με καλή μεταδοτικότητα.

Αυτός όμως ο τρόπος λειτουργίας της διοίκησης του Ανατόλια (νοιάζεται πάρα πολύ για την εικόνα του σχολείου) δημιούργησε και ένα αρνητικό. Ένα αρνητικό που είναι σημαντικότερο από τα όποια θετικά έχουν οι καλές υποδομές ή οι καθηγητές που έχουν μεταδοτικότητα. Και είναι σημαντικότερο γιατί έχει να κάνει με την παιδαγωγική σποπιά της εκπαίδευσης και το ζήτημα της διαμόρφωσης της προσωπικότητας. Η διοίκηση του Ανατόλια, στα πλαίσια της ωραίας εικόνας που ήθελε να υπάρχει γαι το σχολείο, πόνταρε πολύ στο να φτιάξει αποφοίτους που όταν μπουν στον επαγγελματικό βίο θα διακριθούν κάπου. Άλλωστε στο λεύκωμα των αποφοίτων Alumnus διαρκώς γίνεται μνεία σε αποφοίτους του Ανατόλια που διακρίνονται στον επαγγελματικό τους βίο. Και η ιδέα ότι το Ανατόλια βγάζει πετυχημένους επαγγελματίες είναι από τα σημαντικότερα σημεία-κλειδιά του marketing του Ανατόλια, γιατί αυτή η ιδέα μετράει πολύ σε ένα γονιό που αναρρωτιέται σε ποιό σχολείο θα στείλει το παιδί του όταν τελειώσει το δημοτικό. Για να γίνεις όμως διακεκριμένος επαγγελματίας (για την ακρίβεια: έτσι όπως τα γκλαμουράτα περιοδικά θεωρούν τον διακεκριμένο επαγγελματία) πρέπει να μάθεις καλά τη λογική του ανταγωνισμού. Στο Ανατόλια λοιπόν ψάχνανε να θεσπίσουν βραβεία και κατατάξεις για ένα σωρό γεγονότα πλην της κλασικής απονομής βραβείου και αριστείου για το βαθμό. Έτσι από νωρίς οι μαθητές μπαίνανε στο τρυπάκι του ανταγωνισμού μεταξύ τους, έτσι ώστε να κατακτήσουνε όλοι από μια διάκριση, είτε για τους βαθμούς, είτε για τις διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπτυχθεί έντονα η ζήλια μεταξύ των μαθητών, ακόμα και για τα πιο μικρά πράγματα. Το προσωπικό μου παράπονο είναι ότι με εξαίρεση μια παρέα 8 ατόμων, την οποία δεν ήθελα να αποχωριστώ (γι’αυτό και δεν έφυγα από το Ανατόλια), δεν έκανα άλλους φίλους, δεν μπορούσα να μπω σ’αυτόν τον ηλίθιο ανταγωνισμό ποιος έχει το ακριβότερο παπούτσι, την πιο γκλαμουράτη κάλτσα.. Ερχόμενος σε επαφή με τις πολιτιστικές ομάδες (πχ. ραδιοφωνική) στο πανεπιστήμιο ανακάλυψα την αξία και την ομορφιά της συλλογικής δουλειάς, της ευγενούς άμιλας, του να βλέπεις τον συνάνθρωπό σου ως ΣΥΝαγωνιστή και όχι ως ΑΝΤαγωνιστή. Δυστυχώς αυτήν την λογική δεν μου την δίδαξε το Ανατόλια, ευτυχώς που την διδάχτηκα στο Πανεπιστήμιο. Και το βλέπω και σε άλλους αποφοίτους του Ανατόλια ότι δυστυχώς κουβαλάνε ακόμη αυτήν την λογική που μας πέρασε το σχολείο.

Μ'αυτά που είδα στο πανεπιστήμιο οι απόψεις μου άλλαξαν. Πλέον είμαι σφόδρα υπερ της Δημόσιας Εκπαίδευσης και μακάρι όλα αυτά να τα ήξερα και όταν ήμουν 12 χρονώ και επέλεγα σχολείο, αλλά θα μου πεις υπάρχει παιδί 12 χρονώ που να τα ξέρει όλα αυτά και κυρίως να μην επηρεάζεται από αυτά που του λένε οι γονείς του??..

Και όταν λέω ότι είμαι υπερ της Δημόσιας Εκπαίδευσης δεν εννοώ ότι αρκούμαι σε μια εκπαίδευση όπου απλά την χρηματοδοτεί το κράτος. Τόσα χρόνια μαζί με συμφοιτητές μου παλεύουμε (και το έχουμε δείξει εμπράκτως) για ένα δημόσιο πανεπιστήμιο όπου θα υπάρχει έντονα η χαρά της συλλογικής δημιουργίας όπου οι φοιτητές θα διεκδικούν συλλογικά και θα πετυχαίνουν αυτά που έχουν ανάγκη. Παλεύουμε έτσι ώστε η διοίκηση του δημοσίου πανεπιστημίου (και σε επίπεδο κυβέρνησης αλλά και σε επίπεδο διοίκησης τμημάτων) να νοιαστεί επιτέλους για το καλό του πανεπιστημίου. Γιατί όταν γίνεται αυτό σαφώς και το δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί να αποκτήσει υποδομές σαν αυτές και ακόμα καλύτερες του Ανατόλια. Το είδαμε με τις νησίδες Η/Υ. Η συντονισμένη προσπάθεια φοιτητών και διοίκησης του ΤΗΜΜΥ είχε ως αποτέλσμα μια νησίδα Η/Υ διαμάντι.
« Last Edit: January 18, 2007, 02:35:12 am by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #421 on: January 18, 2007, 02:09:05 am »

Το ποστ μου για το Ανατολια το εκανα modify τωρα οποτε οσοι το διαβασαν πριν 5 λεπτα ας κανουν τον κοπο να το ξαναδιαβασουν.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #422 on: January 18, 2007, 02:31:33 am »

Τάσο, αγόρι μου,
υπήρξες και συ τρόφιμος του Ανατόλια;;; CryBaby

Ακόμη ένα τέτοιο κτύπημα και θα πάω να βρω τον Vulcan!!!   kremala

Μετά από όσα είπες, παρακαλώ ξαναδιαβάστε προσεκτικά όσα έγραψα.
Δεν νομίζω οτι θα βρείτε τίποτε ισοπεδωτικό, ούτε υπερβολικό.
Όπως και νά 'χει, θα επανέλθω αν τοποθετηθούν κι άλλοι.

υγ.
Αφήστε το topik να εξελιχθεί, μη το χωρίζετε ακόμη και κυρίως μη δώσετε κανένα κραυγαλέο όνομα αν το χωρίσετε, θα πουν ότι κάνουμε και δυσφήμιση, όλα να τα περιμένει κανειίς στο πλαίσιο του 'ανταγωνισμού'. Suspicious
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #423 on: January 18, 2007, 02:43:44 am »

Η ισοπεδωτική λογική σας ήταν ως προς τους καθηγητές του Ανατόλια που με το ποστ σας τους απαξιώνατε σε βαθμό άδικο γι'αυτούς (θεωρώ ότι τουλάχιστον στο θέμα της μεταδοτικότητας ήταν πολύ καλοί), όπως επίσης και ως προς τη σημασία που έχουν οι υποδομές.

Τέλος πάντων, βασικά, τι κάθομαι και προσπαθώ να σας πείσω, άλλωστε από τότε που έγινα τρόφιμος Δημάκη (όχι με την έννοια του ψυχιατρείου, αλλά με την έννοια του δασκάλου-μαθητή  Smiley) το πρώτο πράγμα που διδάχτηκα είναι ότι ο δάσκαλος έχει πάντα δίκιο, και δεν πα να βαράς εσύ τον κώλο σου να του αποδείξεις ότι είναι υπερβολικός σ'αυτά που λέει, δεν πρόκειται ποτέ να υποχωρήσει  Grin

Ας μείνουμε πάντως στην ουσία που είναι κυρίως η παιδαγωγική σκοπιά της εκπαίδευσης.
« Last Edit: January 18, 2007, 02:51:00 am by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #424 on: January 18, 2007, 03:00:43 am »

Quote from: electroSOK on January 18, 2007, 02:43:44 am
το πρώτο πράγμα που διδάχτηκα είναι ότι ο δάσκαλος έχει πάντα δίκιο, και δεν πα να βαράς εσύ τον κώλο σου να του αποδείξεις ότι είναι υπερβολικός σ'αυτά που λέει, δεν πρόκειται ποτέ να υποχωρήσει  Grin


Ξανασκέψου αν είναι τι καλά θα είναι με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Εκεί ο Πελάτης θα έχει πάντα δίκιο Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

byeeee
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #425 on: January 18, 2007, 03:07:42 am »

Quote from: dimakis on January 18, 2007, 02:31:33 am
Τάσο, αγόρι μου,
υπήρξες και συ τρόφιμος του Ανατόλια;;; CryBaby


Προς τι το κλαματάκι?? Δεν κατάλαβα.. Το γιατί σήμερα υποστηρίζω την δημόσια εκπαίδευση, και ας πήγαινα στο Ανατόλια, το εξήγησα επαρκώς στο ποστ μου. Οι θέσεις μου στηρίζονται στα όσα έχω ζήσει και όχι στα όσα μου έχουν πει άλλοι με τη μέθοδο του σπασμένου τηλεφώνου. Και ως εκ τούτου είναι τεκμηριωμένες γιατί πατάνε πάνω σε πραγματική βάση. Είδα την ιδιωτική εκπαίδευση, είδα και την δημόσια και μπορώ να πω πλέον με επιχειρήματα την άποψή μου επί του θέματος. Αντιθέτως δυστυχώς πολλοί που δεν έχουν δει και τα δύο μοντέλα εκπαίδευσης προσδίδουν φανταστικά χαρακτηριστικά στο μοντέλο που δεν έχουν δει, με αποτέλεσμα η κριτική που κάνουν, άθελά τους, να είναι ολίγον τι μονόπλευρη και ανεδαφική (τώρα δεν αναφέρομαι σε σας κύριε Δημάκη).
« Last Edit: January 18, 2007, 03:21:44 am by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #426 on: January 18, 2007, 10:58:25 am »

Quote from: chggr005 on January 17, 2007, 03:08:49 am
Δείτε κι αυτό...

American College of Thessaloniki
The university division of Anatolia


http://www.act.edu/index.jsp

Το ποστ μου αυτό έμεινε ασχολίαστο!
Πολλά λέμε για το τι θα γίνει εάν και όταν ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά ελάχιστοι ξέρουν ότι τέτοια πανεπιστήμια υπάρχουν ήδη και το μόνο που περιμένουν είναι επίσημη αναγνώριση από το κράτος.

Το Ανατόλια κάθε χρονιά προσφέρει στους καλύτερους μαθητές (αυτούς δηλαδή που τα πήγαν καλά στις πανελλήνιες) πλήρη υποτροφία για να φοιτήσουν στο ACT (το university division που λέγαμε). Με τον τρόπο αυτό ευελπιστεί να προσελκύσει κι άλλο κόσμο και να διαφημίσει ότι οι καλύτεροι πηγαίνουν εκεί. Απ' όσο ξέρω αυτή η τακτική ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια από την ίδρυση του ACT και μετά, ενώ κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει αποδεχθεί την υποτροφία. Αντιθέτως όλοι προτιμούν να φοιτήσουν σε κάποιο δημόσιο πανεπιστήμιο.

Φυσικά όπως θα περίμενε κανείς, στο ACT διδάσκονται μαθήματα κυρίως για Managers, Business Administrators, Γραμματείς κοκ. Τίποτα δηλαδή που να χρειάζεται βαρύ και ακριβό εξοπλισμό. Αυτό φυσικά ήταν αναμενόμενο.

Κάθε χρονιά οι φοιτητές του Κολλεγίου αυτού πρέπει να καταβάλλουν δίδακτρα. Δεν γνωρίζω για το ύψος των διδάκτρων, αλλά οι διευθυντές του κολλεγίου λένε ότι τα λεφτά αυτά μαζί με διάφορες δωρεές που έρχονται από ελληνοαμερικάνους της Βοστόνης  διατίθενται εξολοκλήρου για τα λειτουργικά έξοδα.

Ορίστε λοιπόν: μη κρατικός - μη κερδοσκοπικός οργανισμός...
Δίπλα στην πόρτα μας, περιμένει την αναγνώριση.

ΥΓ. Εγώ πάντα πίστευα ότι πρέπει να είναι κανείς πολύ looser για να πάει εκεί, να τα στάξει αδρά και να γίνει γραμματέας...
« Last Edit: January 18, 2007, 11:01:27 am by chggr005 » Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #427 on: January 18, 2007, 11:12:05 am »

Quote from: chggr005 on January 18, 2007, 10:58:25 am
Quote from: chggr005 on January 17, 2007, 03:08:49 am
Δείτε κι αυτό...

American College of Thessaloniki
The university division of Anatolia


http://www.act.edu/index.jsp

Το ποστ μου αυτό έμεινε ασχολίαστο!
Πολλά λέμε για το τι θα γίνει εάν και όταν ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά ελάχιστοι ξέρουν ότι τέτοια πανεπιστήμια υπάρχουν ήδη και το μόνο που περιμένουν είναι επίσημη αναγνώριση από το κράτος.
Το Ανατόλια κάθε χρονιά προσφέρει στους καλύτερους μαθητές (αυτούς δηλαδή που τα πήγαν καλά στις πανελλήνιες) πλήρη υποτροφία για να φοιτήσουν στο ACT (το university division που λέγαμε). Με τον τρόπο αυτό ευελπιστεί να προσελκύσει κι άλλο κόσμο και να διαφημίσει ότι οι καλύτεροι πηγαίνουν εκεί. Απ' όσο ξέρω αυτή η τακτική ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια από την ίδρυση του ACT και μετά, ενώ κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει αποδεχθεί την υποτροφία. Αντιθέτως όλοι προτιμούν να φοιτήσουν σε κάποιο δημόσιο πανεπιστήμιο.

Φυσικά όπως θα περίμενε κανείς, στο ACT διδάσκονται μαθήματα κυρίως για Managers, Business Administrators, Γραμματείς κοκ. Τίποτα δηλαδή που να χρειάζεται βαρύ και ακριβό εξοπλισμό. Αυτό φυσικά ήταν αναμενόμενο.

Κάθε χρονιά οι φοιτητές του Κολλεγίου αυτού πρέπει να καταβάλλουν δίδακτρα. Δεν γνωρίζω για το ύψος των διδάκτρων, αλλά οι διευθυντές του κολλεγίου λένε ότι τα λεφτά αυτά μαζί με διάφορες δωρεές που έρχονται από ελληνοαμερικάνους της Βοστόνης  διατίθενται εξολοκλήρου για τα λειτουργικά έξοδα.

Ορίστε λοιπόν: μη κρατικός - μη κερδοσκοπικός οργανισμός...
Δίπλα στην πόρτα μας, περιμένει την αναγνώριση.

ΥΓ. Εγώ πάντα πίστευα ότι πρέπει να είναι κανείς πολύ looser για να πάει εκεί, να τα στάξει αδρά και να γίνει γραμματέας...

Θα πω και γω τη γνώμη μου για το American College (όχι όμως αυτή την στιγμή, γιατί δεν έχω χρόνο Tongue)

Να πω μόνο ότι ο αδερφός μου τέλειωσε πέρσι το τμήμα σχετικό με business administration και πληροφοριακά συστήματα.
Ο αδερφός μου, αν και έξυπνο παιδί (το έχουμε στο σόι :Ρ), δεν διάβαζε καθόλου στις πανελλήνιες, οπότε με τά τον στρατό συνέχισε με το ACT.  (αυτό για κάποιους συνεπάγεται 'loser' να υποθέσω? Ή, απλά...'looser'??  :Ρ)
Βλέποντας τον πού και πώς ακριβώς σπούδαζε 4 χρόνια, μπορώ να πω ότι πολλές φορές φορές αισθάνθηκα εγώ μη έξυπνη που διάβαζα πολύ στις πανελλήνιες...

Για την ιστορία, ο αδερφός μου δουλεύει από φέτος κι έχει μια καλή δουλειά, την οποία βρήκε μέσα από αντίστοιχη υπηρεσία του Αmerican College (όσο καλό είναι βέβαια να είσαι υπάλληλος κάποιου...).
Από τους μηχανικούς που πρωτοξεκινάνε παίρνει αρκετά περισσότερα (να δούμε πώς θα εξελιχθεί βέβαια).
Επίσης, για την ίδια θέση υπήρχαν πολύ υποψήφιοι από ΠΑ.ΜΑΚ. και Αριστοτέλειο, αλλά για τέτοιες θέσεις αυτό που μετράει δεν είναι ο βαθμός σου και το ίδρυμα από όπου αποφοίτησες, αλλά πόσο ικανός δείχνεις ότι είσαι στην προσωπική συνέντευξη..
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #428 on: January 18, 2007, 11:58:00 am »

Quote from: electroSOK on January 18, 2007, 01:54:31 am

Αυτός όμως ο τρόπος λειτουργίας της διοίκησης του Ανατόλια (νοιάζεται πάρα πολύ για την εικόνα του σχολείου) δημιούργησε και ένα αρνητικό. Ένα αρνητικό που είναι σημαντικότερο από τα όποια θετικά έχουν οι καλές υποδομές ή οι καθηγητές που έχουν μεταδοτικότητα. Και είναι σημαντικότερο γιατί έχει να κάνει με την παιδαγωγική σποπιά της εκπαίδευσης και το ζήτημα της διαμόρφωσης της προσωπικότητας. Η διοίκηση του Ανατόλια, στα πλαίσια της ωραίας εικόνας που ήθελε να υπάρχει γαι το σχολείο, πόνταρε πολύ στο να φτιάξει αποφοίτους που όταν μπουν στον επαγγελματικό βίο θα διακριθούν κάπου. Άλλωστε στο λεύκωμα των αποφοίτων Alumnus διαρκώς γίνεται μνεία σε αποφοίτους του Ανατόλια που διακρίνονται στον επαγγελματικό τους βίο. Και η ιδέα ότι το Ανατόλια βγάζει πετυχημένους επαγγελματίες είναι από τα σημαντικότερα σημεία-κλειδιά του marketing του Ανατόλια, γιατί αυτή η ιδέα μετράει πολύ σε ένα γονιό που αναρρωτιέται σε ποιό σχολείο θα στείλει το παιδί του όταν τελειώσει το δημοτικό. Για να γίνεις όμως διακεκριμένος επαγγελματίας (για την ακρίβεια: έτσι όπως τα γκλαμουράτα περιοδικά θεωρούν τον διακεκριμένο επαγγελματία) πρέπει να μάθεις καλά τη λογική του ανταγωνισμού. Στο Ανατόλια λοιπόν ψάχνανε να θεσπίσουν βραβεία και κατατάξεις για ένα σωρό γεγονότα πλην της κλασικής απονομής βραβείου και αριστείου για το βαθμό. Έτσι από νωρίς οι μαθητές μπαίνανε στο τρυπάκι του ανταγωνισμού μεταξύ τους, έτσι ώστε να κατακτήσουνε όλοι από μια διάκριση, είτε για τους βαθμούς, είτε για τις διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπτυχθεί έντονα η ζήλια μεταξύ των μαθητών, ακόμα και για τα πιο μικρά πράγματα. Το προσωπικό μου παράπονο είναι ότι με εξαίρεση μια παρέα 8 ατόμων, την οποία δεν ήθελα να αποχωριστώ (γιʼαυτό και δεν έφυγα από το Ανατόλια), δεν έκανα άλλους φίλους, δεν μπορούσα να μπω σʼαυτόν τον ηλίθιο ανταγωνισμό ποιος έχει το ακριβότερο παπούτσι, την πιο γκλαμουράτη κάλτσα.. Ερχόμενος σε επαφή με τις πολιτιστικές ομάδες (πχ. ραδιοφωνική) στο πανεπιστήμιο ανακάλυψα την αξία και την ομορφιά της συλλογικής δουλειάς, της ευγενούς άμιλας, του να βλέπεις τον συνάνθρωπό σου ως ΣΥΝαγωνιστή και όχι ως ΑΝΤαγωνιστή. Δυστυχώς αυτήν την λογική δεν μου την δίδαξε το Ανατόλια, ευτυχώς που την διδάχτηκα στο Πανεπιστήμιο. Και το βλέπω και σε άλλους αποφοίτους του Ανατόλια ότι δυστυχώς κουβαλάνε ακόμη αυτήν την λογική που μας πέρασε το σχολείο.


++++10000000 !!!!!!!!! Μπράβο ρε Τάσο.... αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά ιδιωτικού και Δημόσιου για μένα....
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #429 on: January 18, 2007, 12:04:31 pm »

Quote from: Turambar on January 18, 2007, 03:00:43 am
Quote from: electroSOK on January 18, 2007, 02:43:44 am
το πρώτο πράγμα που διδάχτηκα είναι ότι ο δάσκαλος έχει πάντα δίκιο, και δεν πα να βαράς εσύ τον κώλο σου να του αποδείξεις ότι είναι υπερβολικός σ'αυτά που λέει, δεν πρόκειται ποτέ να υποχωρήσει  Grin


Ξανασκέψου αν είναι τι καλά θα είναι με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Εκεί ο Πελάτης θα έχει πάντα δίκιο Cheesy Cheesy Cheesy

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin  απίστευτο....χαχαχαχαχαχαχα!
Logged
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #430 on: January 18, 2007, 12:32:34 pm »

Quote from: chggr005 on January 18, 2007, 10:58:25 am
Το Ανατόλια κάθε χρονιά προσφέρει στους καλύτερους μαθητές (αυτούς δηλαδή που τα πήγαν καλά στις πανελλήνιες) πλήρη υποτροφία για να φοιτήσουν στο ACT (το university division που λέγαμε).

Αποφοίτησα από το Ανατόλια "ανάμεσα από τους καλύτερους μαθητές του".Κανείς ποτέ δε μου είπε για μια τέτοια υποτροφία.....
Είσαι σίγουρος;;;;;
Logged
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #431 on: January 18, 2007, 13:35:44 pm »

Quote from: pandora on January 17, 2007, 20:08:56 pm

Γιατί μ'αυτό τον τρόπο θα ναι σαν να "αγοράζεις" επαγγελματικά δικαιώματα. Και αυτό σου θυμίζω δεν είναι καθόλου τίμιο για κάποιον που δεν έχει 3000 Ε (που δε θα είναι 3000 στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, θα είναι πολύ παραπάνω) για να τα "αγοράσει" και αυτός. Στη δικιά μας  σχολή βγάλαμε 19 και 19.5 για να έχουμε μόλις την τελειώσουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός μηχανικού. Γιατί δηλαδή κάποιος που έβγαλε 16.5 ας πούμε, και δεν ζορίστηκε όπως εμείς, να μπορεί να πληρώνει, αν έχει τα χρήματα, και να αγοράζει τα δικά
μας επαγγελματικά δικαιώματα; Εσύ μετά, που έχεις διαβάσει τόσο για να μπείς - και να βγείς - ηλεκτρολόγος, θα είσαι ευχαριστημένη??
Και στην Αγγλία, Αμερική κτλ σε κάποια Πανεπιστήμια δεν σε ρωτάνε τί βαθμό έβγαλες αλλά πόσα δολλάρια, ευρώ, λίρες κτλ έχει η τσέπη σου. Και πληρώνει και ο φοιτητής νοίκι 800 Ε το μήνα. Στην εστία.

Λίγο πολύ όλοι έχουμε δώσει 3000 Ε για να μπούμε στο Πανεπιστήμιο. Είτε στα ιδιωτικά σχολεία, είτε στα φροντιστήρια, είτε στα ιδιαίτερα. Οι φοιτητές που μπήκανε τελείως δωρεάν-αν υπάρχουν- νομίζω ότι μετρούνται στα δάκτυλα των χεριών.
Ένας μαθητής του 16 και να μπει στη σχολή δεν θα την τελειώσει ποτέ....Εγώ του 19 και ζορίζομαι... Smiley Συνεπώς και να πληρώσει για να μπει, τα επαγγελματικά δικαιώματά μου δε θα τα πάρει...
Μη συγκρίνεις τα νοίκια στην Αγγλία, γιατί στην Αγγλία παίρνουν και άλλους μισθούς. Προφανώς στην Ελλάδα οι τιμές θα είναι διαφορετικές...αλλιώς δε θα πάει κανείς!


Quote from: pandora on January 17, 2007, 20:08:56 pm

Αυτό δεν είναι επιστήμη. Δεν είναι ακαδημαϊκή μόρφωση. Είναι κατάρτιση. Είναι χρηματική ανταλλαγή. Γι'αυτό εμείς αυτή τη στιγμή μαθαίνουμε και τόσα μαθηματικά και τόση φυσική, για να μπορούμε αύριο να καταλάβουμε καλύτερα και τη νέα τεχνολογία που θα βγεί. Ο ιδιώτης δεν θα χάσει πολύτιμο χρόνο  - και χρήμα - για να στα μάθει αυτά, γιατί έχει ως στόχο του το μέγιστο κέρδος. Και σκασίλα του αν εσύ αύριο δεν θα χεις δουλειά γιατί δεν έχεις τις απαιτούμενες βάσεις να κατανοήσεις τη νέα τεχνολογία. Ενώ για το κράτος δεν είναι σκασίλα του - θεωρητικά. Smiley Γιατί το κράτος - θεωρητικά είπαμε - είσαι εσύ. Ο κάθε φορολογούμενος πολίτης. Wink

Τώρα το ότι τα προγράμματα σπουδών πρέπει ίσως να γίνουν λιγάκι πιό ευέλικτα για να "χωράει" σ'αυτά και η εκάστοτε νέα τεχνολογία που χρειάζεται στο χώρο εργασίας,αυτό είναι ένα άλλο, μεγάλο θέμα που πρέπει να συζητηθεί. Wink

Δεν είπε κανείς ότι στα ιδιωτικά θα διδάσκεσαι λιγότερη φυσική και μαθηματικά. Απλά θα διδάσκεσαι και άλλα πράγματα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα.
Όταν βγούμε από τη σχολή το μέλλον στον ενεργειακό τομέα θα είναι η βιο-diesel. Δεν υπάρχει όμως κανένα μάθημα που να μας διδάσκει την τεχνολογία αυτή. Ο ιδιώτης που τον ενδιαφέρει εσύ να την ξέρεις, θα φροντίσει να βάλει ένα σχετικό μάθημα. Έτσι εσύ βγαίνοντας από το Πανεπιστήμιο, θα ξέρεις τα μαθηματικά και την φυσική που ούτως ή άλλως θα ήξερες και απλά θα ξέρεις κάτι παραπάνω. Κάτι πιο σύγχρονο και επίκαιρο. Και αν δεν σου αρέσει, μην ασχοληθείς μαζί του. Εξάλλου θα είσαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, όχι βιο-diesel-άς!  Cheesy Απλά θα σου έχει δώσει τα εφόδια σε περίπτωση που θελήσεις να ασχοληθείς.

Το αν βέβαια στα ιδιωτικά θα διδάσκεσαι όντως τα μαθηματικά και τη φυσική που πρέπει είναι άλλο θέμα. Αυτό όμως μπορεί να ρυθμιστεί με κάποιον νόμο από το κράτος(γενικό πλαίσιο σπουδών ή όπως αλλιώς λέγεται).

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η αναθεώρηση θα περάσει θέλουμε δε θέλουμε. Αντί λοιπόν να είμαστε κάθετα ενάντια στην αναθεώρηση, γιατί δε κοιτάμε να την προσαρμόσουμε στις δικές μας απαιτήσεις και ανάγκες; Όσο είμαστε απόλυτοι στο όχι, χάνουμε την ευκαιρία να εισάγουμε τη δική μας φωνή στο άρθρο.

Το ότι είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με καθαρά δημόσιο Πανεπιστήμιο με βάζει σε σκέψεις.Για την ακρίβεια μού θυμίζει τις χώρες της ανατολής που πετροβολούν τις γυναίκες. Ισχύει μόνο στις συγκεκριμένες χώρες και αν τους ρωτήσεις δε θέλουν να το αλλάξουν, το βρίσκουν σωστό και δίκαιο. Μήπως και μεις "πετροβολούμε το Πανεπιστήμιο";
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #432 on: January 18, 2007, 15:56:41 pm »

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Να σου δώσω ένα παράδειγμα.
Όταν βγούμε από τη σχολή το μέλλον στον ενεργειακό τομέα θα είναι η βιο-diesel.

Καλά, μην είσαι και τόσο σίγουρη γι'αυτό...Δηλαδή εσύ νομίζεις ότι η μη επαρκής ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας οφείλεται στο ότι και καλά δεν έχουν διδαχθεί οι μηχανικοί την αντίστοιχη τεχνολογία?..Ρώτα κάποιον καθηγητή ενεργειακό και θα σου πει.. Στο εργαστήριο όλα τα έχουν βρει οι επιστήμονες. Η μη επαρκής εξάπλωση των ανανεώσιμων πηγών οφείλεται σε έναν παράγοντα: Κόστος. Δεν μπορούν να ανταγωνιστούν επαρκώς σήμερα το πετρέλαιο και τον άνθρακα. Δεν μπορούν έτσι να γίνουν εμπορικά εκμεταλλεύσιμες.

Ας μην λοιπόν φορτώνουμε στο Πανεπιστήμιο αδυναμίες της οικονομίας. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε είναι να πιστεύουμε ότι για τις αδυναμίες της οικονομίας (πχ. ανεργία) δεν φταίνε οι οικονομικές πολιτικές αλλά το πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο. Και δυστυχώς πάνω σ'αυτήν την λάθος αντίληψη πατάνε ένα σωρό προτεινόμενες αλλαγές, έτσι ώστε να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση του κόσμου. Έχουν αυταπάτες όσοι νομίζουν ότι μεταλλάσοντας το Πανεπιστήμιο θα λύσουν εγγενή προβλήματα της οικονομίας (ανεργία, χρήση ήπιων μορφών ενέργειας).

Πάντως για να διδαχθεί κάποιος την τεχνολογία των ανανεώσιμων πηγών δεν χρειάζεται να πάει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Στην σχολή μας έχουμε το μάθημα Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο οποίο είχε προταθεί από το φόρουμ nrg πριν 2 χρόνια να διδάσκεται και η τεχνολογία των ανανεώσιμων πηγών πέραν από τα κλασσικά για ανεμογεννήτριες, υδροστρόβιλους κτλ.

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Το αν βέβαια στα ιδιωτικά θα διδάσκεσαι όντως τα μαθηματικά και τη φυσική που πρέπει είναι άλλο θέμα.

Δεν είναι άλλο θέμα. Είναι ΤΟ ΘΕΜΑ. Χωρίς τα απαραίτητα θεωρητικά εργαλεία δεν μπορείς να καταλάβεις αργότερα τα πιο εξειδικευμένα και τεχνικά.

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η αναθεώρηση θα περάσει θέλουμε δε θέλουμε.

Γιατί?


Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Αντί λοιπόν να είμαστε κάθετα ενάντια στην αναθεώρηση, γιατί δε κοιτάμε να την προσαρμόσουμε στις δικές μας απαιτήσεις και ανάγκες; Όσο είμαστε απόλυτοι στο όχι, χάνουμε την ευκαιρία να εισάγουμε τη δική μας φωνή στο άρθρο.

Και γιατί δεν προσπαθούμε να εισαγάγουμε τη δική μας φωνή στην λειτουργία του δημοσίου πανεπιστημίου και ας αφήσουμε το άρθρο 16 ήσυχο?

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 13:35:44 pm
Το ότι είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με καθαρά δημόσιο Πανεπιστήμιο με βάζει σε σκέψεις.Για την ακρίβεια μού θυμίζει τις χώρες της ανατολής που πετροβολούν τις γυναίκες. Ισχύει μόνο στις συγκεκριμένες χώρες και αν τους ρωτήσεις δε θέλουν να το αλλάξουν, το βρίσκουν σωστό και δίκαιο. Μήπως και μεις "πετροβολούμε το Πανεπιστήμιο";

Εμένα πάντως αυτή η δογματική και θεοκρατική αντίληψη που έχουν σε χώρες της ανατολής όπου πετροβολούν τις γυναίκες μου θυμίζει περισσότερο τους υποστηρικτές της ίδρυσης των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Και ξέρεις γιατί μου θυμίζει αυτούς? Γιατί την θέση τους υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων την στηρίζουν σε δόγματα: "Ο ανταγωνισμός πάντα οδηγεί σε βελτίωση της ποιότητας", "Πρέπει να μοιάσουμε σε άλλα κράτη όπου υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια (και ας μην μας απασχολούν καθόλου οι επιπτώσεις που είχε η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων σ'αυτά τα κράτη)".
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
adianohtos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 869


κουτσουρακι...!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #433 on: January 18, 2007, 16:05:20 pm »


[/quote]
Ακόμη και αν δεν είναι δικοί σας αλλά τους αφήνεται να κρύβονται πίσω από εσάς, εσείς φταίτε!
[/quote]

'Ισως ο συνάδελφος εννοεί ότι φταίμε που υπερασπιζόμαστε το ασύλο, είναι κλασικές πονηριές των φασιοστοειδών όπως χαρακτηρίστηκε προήγουμενός...
Logged

ΠΑΟΚ -για να μην ξεχνιομαστε-
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #434 on: January 18, 2007, 16:10:43 pm »

Quote from: *ΜΟ* on January 18, 2007, 12:32:34 pm
Quote from: chggr005 on January 18, 2007, 10:58:25 am
Το Ανατόλια κάθε χρονιά προσφέρει στους καλύτερους μαθητές (αυτούς δηλαδή που τα πήγαν καλά στις πανελλήνιες) πλήρη υποτροφία για να φοιτήσουν στο ACT (το university division που λέγαμε).

Αποφοίτησα από το Ανατόλια "ανάμεσα από τους καλύτερους μαθητές του".Κανείς ποτέ δε μου είπε για μια τέτοια υποτροφία.....
Είσαι σίγουρος;;;;;
Ναι!

Βασικά όσον αφορά τα ιδιωτικά σχολεία, η φύση τους είναι αυτή που περιορίζει τις ελευθερίες που έχει ένας δάσκαλος για να διδάξει στους μαθητές του. Ισχύει ακριβώς αυτό που είπε παραπάνω κάποιος: ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Σε ένα ιδιωτικό σχολείο, εάν ο γιός ενός μεγαλοβιομήχανου δεν συμπεριφέρεται σωστά, ο δάσκαλός του δεν θα του επιβάλλει κάποια αυστηρή ποινή για να τον συνετίσει, αλλά θα αναγκαστεί να τον ανέχεται. Πως να το κάνουμε, η "επιχείρηση" εξαρτάται από τα λεφτά του μπαμπά του, ιδίως όταν ο δεύτερος έχει κάνει δωρεές στο ιδιωτικό σχολείο. Αυτό φυσικά σε ένα δημόσιο δεν θα γινόταν, διότι πολύ απλά δεν υπάρχει κάποια εξάρτηση του σχολείου από κάπου και οι καθηγητές/δάσκαλοι μπορούν να επιτελέσουν σωστά το έργο τους.

Παράδειγμα από το Ανατόλια (μιας και το πιάσαμε): Γιός μεγαλοβιομήχανου που κατασκευάζει γλυκά έκαιγε μέσα στην τάξη με αναπτήρα τα χέρια των συμφοιτητών του και τα μαλλιά τους (στην άκρη). Οι καθηγητές δεν αντιδρούσαν καθόλου, αν και όλη η τάξη βρομούσε καμένες τρίχες. Ο συγκεκριμένος μεγαλοβιομήχανος είχε κάνει πολλές δωρεές στον σχολείο, οπότε υπήρχε ρητή εντολή από την διεύθυνση να μην πειράξει κανένας το παιδί...

Απλά, ξεφτίλα...
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...